Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 516290 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1160 dnia: Czerwca 08, 2012, 14:52:04 pm »
Coś pięknego to UE4. Tyle zajebistych efektów. GI na razie jeszcze wymaga poprawy ale i tak jakoś efektu jest niesamowita. Możliwości edytora, przebudowany interface, wszystko w realtime bez kalkulowania. Chce położyć na tym moje łapska, ciekawe kiedy udostępnią to dla mas.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1161 dnia: Czerwca 08, 2012, 14:56:24 pm »
Czekamy, aż wycieknie na torrentach.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1162 dnia: Czerwca 08, 2012, 15:03:22 pm »
Tak sobie myślę (choć to na dobrą sprawę oczywiste), że skoro PCF zabrało się za nową część Gearsów, to główny team Epic musi klecić już coś na kolejną generację i pewnie jest to gra na następnego Xa. Ciekawe czy zabierają się za nowe IP? Oby.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1163 dnia: Czerwca 08, 2012, 15:06:52 pm »
A ma do kompa dołączone oprogramowanie LucidVirtu?

Nie, nie ma nic takiego. Przynajmniej zainstalowane czy dołączone nie wiem, ale wątpie.

Tu masz rozwiązanie:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=pl&lc=pl&dlc=pl&docname=c02948560

http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Display-and-Video/Official-HP-statement-on-Switchable-Graphics-and-Open-GL/td-p/766285

Dzięki sprawdzę w takim razie jak będę miał czas, czy to jest OK. Z tego co widzę tam są lapki dv7 a on ma g7, ale zobaczymy.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1164 dnia: Czerwca 08, 2012, 15:10:42 pm »
Coś pięknego to UE4. Tyle zajebistych efektów. GI na razie jeszcze wymaga poprawy ale i tak jakoś efektu jest niesamowita. Możliwości edytora, przebudowany interface, wszystko w realtime bez kalkulowania. Chce położyć na tym moje łapska, ciekawe kiedy udostępnią to dla mas.
"Rein also commented today that Unreal Development Kit – a free, revenue-share version of Unreal Engine – has reached 1.5 million installs. That’s a heck of a lot of novice, indie and hobby developers with access to one of the industry’s most respected toolsets." Wychodzi na to, ze chyba cos wrzucili do sieci.

Tak sobie myślę (choć to na dobrą sprawę oczywiste), że skoro PCF zabrało się za nową część Gearsów, to główny team Epic musi klecić już coś na kolejną generację i pewnie jest to gra na następnego Xa. Ciekawe czy zabierają się za nowe IP? Oby.
Czytalem gdzies na necie, ze Epic dalej wykonuej prace nad singlem. PCF zaangazowany jest ponoc w multi.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 15:13:47 pm wysłana przez bebbop »

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1165 dnia: Czerwca 08, 2012, 15:21:05 pm »
"Rein also commented today that Unreal Development Kit – a free, revenue-share version of Unreal Engine – has reached 1.5 million installs. That’s a heck of a lot of novice, indie and hobby developers with access to one of the industry’s most respected toolsets." Wychodzi na to, ze chyba cos wrzucili do sieci.
Ale tutaj mowa o starym UDK czyli na razie UE3

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1166 dnia: Czerwca 08, 2012, 15:30:34 pm »
Czytalem gdzies na necie, ze Epic dalej wykonuej prace nad singlem. PCF zaangazowany jest ponoc w multi.
Odwrotnie. Epic tylko pomaga przy multi.

nakimushi

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1167 dnia: Czerwca 08, 2012, 16:25:20 pm »
wam sie naprawde te UE4 demo podoba ?  :(
pare kulek  ... jakies particle .... i male ciasne pomieszczenia ktore wygladaja jak z gearsow ... te same textury i te same shadery
gory na zewnatrz wygladaja chyba gorzej niz w niektorych grach teraz ..

nie umywa sie to do silnika Square ... tam wszystko wyglada realistycznie a tutaj to wyglada jak UE3 z xboxa360 z paroma dodatkami i fajnym edytorem ..
ja jestem totalnie rozczarowany

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1168 dnia: Czerwca 08, 2012, 16:51:02 pm »
wam sie naprawde te UE4 demo podoba ? 
pare kulek  ... jakies particle .... i male ciasne pomieszczenia ktore wygladaja jak z gearsow ... te same textury i te same shadery
gory na zewnatrz wygladaja chyba gorzej niz w niektorych grach teraz ..

Dokładnie, wygląda to wszystko prawie identycznie jak UE3 tylko trochę dopicowane. Na mnie nie zrobiło to żadnego wrażenia.

Za to silnik Squera to był dla mnie prawdziwy opad szczeny i nie wierzyłem, że to real-time, dopóki nie pokazali konfy jak można zmieniac wszystko (brody itp.).

Dla mnie 1:0 dla silnika Square, no ale znając życie, to na nextgenach ujrzymy grafikę jak z UE4.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1169 dnia: Czerwca 08, 2012, 17:25:10 pm »
Inna, lepsza prezentacja silnika
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-unreal-engine-4

Robi to ogromne wrazenie.

Screeny
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


a tutaj to wyglada jak UE3 z xboxa360 z paroma dodatkami i fajnym edytorem ..
ja jestem totalnie rozczarowany
Rotfl
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 17:30:01 pm wysłana przez KKRT »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1170 dnia: Czerwca 08, 2012, 17:33:24 pm »
Gdyby wyrenderować powyższe obrazki w 720p bez AA i depth of field to by wyglądały jak wyjęte z Gearsów.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1171 dnia: Czerwca 08, 2012, 17:36:12 pm »
A jakby je odpowiednio podrasować w photoshopie to by wyglądały jak gry z PSX.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1172 dnia: Czerwca 08, 2012, 17:41:12 pm »
Może sie nie znam, a nawet na pewno, ale na moje oko laika silnik od SE robi dużo, dużo, dużo bardziej. Ale kij z tym w sumie zaraz mecz 8)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1174 dnia: Czerwca 08, 2012, 17:44:30 pm »
Gdyby wyrenderować powyższe obrazki w 720p bez AA i depth of field to by wyglądały jak wyjęte z Gearsów.
Pokaz mi SSS w Gearsach, ktore by wyswietlalo cokolwiek z tego co tam wrzucilem. Pokaz mi teselacje, pokaz mi GI.
Art Was kompletnie zaslepia


---

Cytat: Crytek
"We were one of the first studios in the world to get access to all of the next-generation consoles. Obviously we can't talk about what they are but we know what next-gen entails. I think people... I'm not going to judge it because it'll get me in trouble, but next-gen is actually not a clear picture right now.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=38676069&postcount=1
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 17:56:35 pm wysłana przez KKRT »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1175 dnia: Czerwca 08, 2012, 17:46:41 pm »
...

Polecam - można manualnie przełączać. Przełączanie automatyczne jest na tyle zjebane, że działa tylko z Direct3D, a wystarczy, żeby gra miała menu w OpenGL i już ścierwuch na dedykowaną nie przeskoczy.

Art Was kompletnie zaslepia

O my biedni  :(

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1176 dnia: Czerwca 08, 2012, 17:52:08 pm »
Jaka szkoda, że nasze wspaniałe konsole nie potrafią generować tak ostrej grafiki.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1177 dnia: Czerwca 08, 2012, 17:54:41 pm »
obejrzyjcie sobie to w 1080p, wygląda o wiele lepiej niż ta packa na youtube.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1178 dnia: Czerwca 08, 2012, 17:57:31 pm »
Niby tak, ale to nie jest żadna "nowa jakość".

Porównałem dokładniej tdemo UE4 z tdemem Square Enix i powiem szczerze, że różnica jest spora. Moim zdaniem UE4 praktycznie pod każdym względem wygląda lepiej. Oświetlenie, liczba particli, wolumetryczny dym, szczegółowość obiektów, głebia pola itp. Przypuszczam, że gdyby SE przeanalizowało swoje tdemo tak dokładnie jak zrobiło to Epic, to wiele uproszczeń byłoby widać jak na dłoni. Siła prezentacji SE opiera się na akcji i dobrze wyglądających modelach.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 19:14:38 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1179 dnia: Czerwca 08, 2012, 20:14:46 pm »

wam sie naprawde te UE4 demo podoba ?  :(
pare kulek  ... jakies particle .... i male ciasne pomieszczenia ktore wygladaja jak z gearsow ... te same textury i te same shadery
gory na zewnatrz wygladaja chyba gorzej niz w niektorych grach teraz ..

nie umywa sie to do silnika Square ... tam wszystko wyglada realistycznie a tutaj to wyglada jak UE3 z xboxa360 z paroma dodatkami i fajnym edytorem ..
ja jestem totalnie rozczarowany
Imo prezentacja UE4 jest naprawdę konkretna i pokazuje dużo nowych, wypasionych efektów. Nie wiem jak można być rozczarowanym? Chyba nie uwierzyłeś w bajki, mówiące że gry na następnym Xie będą wyglądać jak Avatar? Jestem pewny, że jak wyjdzie pierwsza gra na UE4 to wszyscy będą się zachwycać grafiką (mam tu na myśli prasę i serwisy, bo malkontenci zawsze się znajdą).

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1180 dnia: Czerwca 08, 2012, 20:23:40 pm »
Siła prezentacji SE opiera się na akcji i dobrze wyglądających modelach.
I fizyce, uwazam, ze depth of field tez jest lepszy, ale to glownie fizyka i animacja miazdzy.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1181 dnia: Czerwca 08, 2012, 20:26:51 pm »
KKRT - Standardowo po raz kolejny laicy mylą gameart z grafiką. Nie dziw się. ;) W sumie to nic dziwnego bo koniec końców to stylówa jest najważniejsza i to ją najbardziej widać ale zawsze mnie bawi jak laicy zabierają głos w tych tematach.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1182 dnia: Czerwca 08, 2012, 20:38:08 pm »
KKRT - Standardowo po raz kolejny laicy mylą gameart z grafiką. Nie dziw się. ;) W sumie to nic dziwnego bo koniec końców to stylówa jest najważniejsza i to ją najbardziej widać ale zawsze mnie bawi jak laicy zabierają głos w tych tematach.
Znaczy sie już nie można powiedzieć co sie komuś podoba bardziej, jeśli nie siedzi sie od kuchni w technikaliach? Łosz kur** co za czasy...  :lol:

nakimushi

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1183 dnia: Czerwca 08, 2012, 20:38:22 pm »




proste kanciaste obiekty z paroma efektami i ludzie sie jaraja .... prezentacja UE3 byla prawie taka sama
Square przynajmniej pokazalo postacie ... shadery skory i jak to wszystko moze sie ruszac i wygladac .... przy ogromnych otwartych levelach

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1184 dnia: Czerwca 08, 2012, 20:39:55 pm »
Nie wiem czy było:
Unreal Engine 4 – Supported platforms confirmed, tech demo ran on a single Nvidia GPU
Cytuj
Moreover, the company stated that every platform from the Iphone to high end PCs will be supported by Epic’s next generation engine.
The big question now is whether or not WiiU will be supported – despite some earlier statements of not supporting it. We do know that WiiU is more powerful than an Iphone, so obviously Nintendo’s platform should capable of handling this engine. If we were to guess, we’d say that it will be supported. In fact, Unreal Engine 4 (as Mike Capps said) will handle all Epic’s future games, from mobile to consoles and PC. And this could very well mean that both PS3 and X360 may get an Unreal Engine 4 title.
As for the tech demo itself, although it looked good, it didn’t look as mind-blowing as Square Enix’s tech demo. It’s pretty clear that the Luminous tech demo was better in pretty every area.
On the other hand, Tim Sweeney confirmed that the Unreal Engine 4 tech demo was running on a single high-end Nvidia GPU. It was really impressive to see a single GTX680 running this tech demo
http://www.dsogaming.com/news/unreal-engine-4-will-support-almost-every-platform-and-wiiu-tech-demo-ran-on-a-single-nvidia-gpu/

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1185 dnia: Czerwca 08, 2012, 20:41:52 pm »
Ciekawe czy demko SE też chodziło na jednym GPU  :troll:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1186 dnia: Czerwca 08, 2012, 20:44:51 pm »
@naki
Wrzuć foty w spoiler. Poza tym większych nie znalazłeś? Chyba mało kto gra na rzutnikach :-? Tak naprawdę każdą grę można dać w mega powiększeniu i będzie wyglądać ch**owo.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1187 dnia: Czerwca 08, 2012, 20:48:34 pm »
Ciekawe czy demko SE też chodziło na jednym GPU  :troll:
+1 ;)

--------

Czyli nintendo dostosowując WiiU di UE4 musiało zrobić wszystko żeby ich sprzęt był równie mocny co iphone. Wow.

Tak serio to na razie nie ma jak ocenić mocy wiiu, nie wiadomo czym to jest. Prawie wszystkie gry to porty albo casualowe gówno gdzie grafe robi się tanimi prostymi technikami. Jeśli AC3 będzie na WiiU śmigał w tej samej rozdzielczości co na innych konsolach to wtedy będziemy mogli być pewni że mamy doczynienia z miałkim klockiem. Zobaczymy za pół roku.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1188 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:21:37 pm »
Unreal Engine 4 – Supported platforms confirmed, tech demo ran on a single Nvidia GPU
Dokladna konfiguracja calego kompa to i7, GTX 680 i 16gb ram.


proste kanciaste obiekty z paroma efektami i ludzie sie jaraja .... prezentacja UE3 byla prawie taka sama
Square przynajmniej pokazalo postacie ... shadery skory i jak to wszystko moze sie ruszac i wygladac .... przy ogromnych otwartych levelach
Ty naprawde dalej nie rozumiesz. To byla prezentacja technologii, a nie assetsow. Assetsy sa beznadziejne w tej prezentacji, kazdy sie zgodzi, ale technologia juz nie. Oswietlenie to jest kosmos, nic nie jest wypalone, wszystko w real time, kazde swiatlo rzuca cien, kazda powierzchnia odbija swiatlo [mniej lub bardziej wiadomo], kazdy obiekt sie odbija. Nawet swiatlo odbite od statuteki generuje cienie!
Masz tam przyklad nawet, ze koles bierze sobie kulke, ktora zostawia mokre slady na powierzchni i ta powierzchnia automatycznie zaczyna odbijac obiekty. Jak to mozna wykorzystac w grach? Np masz kaluze w Gran Turismo, przejezdza sobie samochod, ktory rozpryskuje ja na strone, wiec powierzchnia wokol niej jest mokra i oczywiscie opony zostawiaja mokry slad i to wszystko automatycznie zaczyna odbijac otoczenie - tak zajebista jest ta technologia.

Prezentacje w ok jakosci mozna sciagnac stad:
http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/videos/UnrealEngine4FeaturesWalkthrough_1.flv
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 21:23:50 pm wysłana przez KKRT »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1189 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:24:52 pm »
Unreal Engine 4 – Supported platforms confirmed, tech demo ran on a single Nvidia GPU
Dokladna konfiguracja calego kompa to i7, GTX 680 i 16gb ram.


proste kanciaste obiekty z paroma efektami i ludzie sie jaraja .... prezentacja UE3 byla prawie taka sama
Square przynajmniej pokazalo postacie ... shadery skory i jak to wszystko moze sie ruszac i wygladac .... przy ogromnych otwartych levelach
Ty naprawde dalej nie rozumiesz. To byla prezentacja technologii, a nie assetsow. Assetsy sa beznadziejne w tej prezentacji, kazdy sie zgodzi, ale technologia juz nie. Oswietlenie to jest kosmos, nic nie jest wypalone, wszystko w real time, kazde swiatlo rzuca cien, kazda powierzchnia odbija swiatlo [mniej lub bardziej wiadomo], kazdy obiekt sie odbija. Nawet swiatlo odbite od statuteki generuje cienie!
Masz tam przyklad nawet, ze koles bierze sobie kulke, ktora zostawia mokre slady na powierzchni i ta powierzchnia automatycznie zaczyna odbijac obiekty. Jak to mozna wykorzystac w grach? Np masz kaluze w Gran Turismo, przejezdza sobie samochod, ktory rozpryskuje ja na strone, wiec powierzchnia wokol niej jest mokra i oczywiscie opony zostawiaja mokry slad i to wszystko automatycznie zaczyna odbijac otoczenie - tak zajebista jest ta technologia.

Prezentacje w ok jakosci mozna sciagnac stad:
http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/videos/UnrealEngine4FeaturesWalkthrough_1.flv

A realistyczny śnieg to się da na tym zrobić?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1190 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:33:34 pm »
Spoko. Tylko, że tej grafy z prezentacji UE4 pewno i tak nie ujrzymy na konsolach nowej generacji, więc będzie bieda.



Dla mnie takie Gearsy 3 wyglądają tylko prawie tak dobrze, jak to tech demo.

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1191 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:37:16 pm »
Jest gdzieś ta prezentacja Square do ściągnięcia w dobrej jakości? (nie cam)

nakimushi

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1192 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:38:25 pm »
16GB ramu ...  :D  to ta slabsza okrojona wersja silnika to pewnie na next geny bedzie z 2-4Gb ...   :lol:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1193 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:43:05 pm »
No będzie biednie, bo z ploteczek na więcej niż 4gb ram nie ma co liczyć w ps4/x3

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1194 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:46:07 pm »
Dla mnie takie Gearsy 3 wyglądają tylko prawie tak dobrze, jak to tech demo.
Mi jednak dużo bardziej podoba się trzecia część Gearsów (kilka efektów jednak lepiej wygląda na tym demie).

Też uważam, że na więcej niż 4GB ramu nie ma co liczyć. Ale możliwe, że te 16GB stanowiło bezpieczną nadwyżkę, bo akurat z efektami ram nie ma chyba wiele wspólnego, a właśnie efekty na tym demie robiły.

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1195 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:46:29 pm »
Z ploteczek to sony upiera sie twardo przy 2GB, jeszcze podobnież nie dali sie przekonać do 4GB :grin:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1196 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:48:42 pm »
Mi jednak dużo bardziej podoba się trzecia część Gearsów (kilka efektów jednak lepiej wygląda na tym demie).

Pod paroma względami GoW na prowadzeniu, ale trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, ze to tech demo jest z 2004 roku, a goW z 2011. Więc nawet jak kolejna generacja będzie robić jako takie wrażenie to minie sporo czasu i pierwsze gry to pewnie będzie bardzo mały przeskok.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1197 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:49:14 pm »
Całe 16 giga z czego pewnie 12 nawet w peakach to demko nie tknęło. Raczej liczy się ram grafiki w tym przypadku. Standardowy GTX 680 ma bodajże 2 giga ramu. Jak nowe konsoli będą miały 4-8 giga dzielonych na cały sprzęt to będzie bardzo dobrze.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1198 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:49:14 pm »
16 GB ramu to w dzisiejszych czasach nic nadzwyczajnego. Jakby nie patrzeć ceny DDR3 są niezwykle atrakcyjne. Dodatkowo nie wiadomo do końca na jaki typ pamięci postawi Sony oraz MS.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 21:52:54 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1199 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:53:44 pm »
Akurat 16 nadal nadzwyczajne bo mało która płyta gówna ma więcej niż 6 slotów na ram wiec żeby uzbierać 16 giga trzeba by było kupować drogie 4 gigowe kości. W piecach 8 to teraz standard. Ale fakt że ram taniutki jak nigdy, a będzie jeszcze tańszy.