Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 516244 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1200 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:57:28 pm »
Mi jednak dużo bardziej podoba się trzecia część Gearsów (kilka efektów jednak lepiej wygląda na tym demie).

Pod paroma względami GoW na prowadzeniu, ale trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, ze to tech demo jest z 2004 roku, a goW z 2011. Więc nawet jak kolejna generacja będzie robić jako takie wrażenie to minie sporo czasu i pierwsze gry to pewnie będzie bardzo mały przeskok.
Tu masz rację. Jestem pewien, że pierwsze gry nie będą trzymać poziomu tego dema.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1201 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:59:22 pm »
16GB ramu ...  :D  to ta slabsza okrojona wersja silnika to pewnie na next geny bedzie z 2-4Gb ...   :lol:
16gb mial komp, naucz sie czytac. Zreszta koles cala prezentacje uruchamial w edytorze, wiec sprzet potrzebuje ramu.

Spoko. Tylko, że tej grafy z prezentacji UE4 pewno i tak nie ujrzymy na konsolach nowej generacji, więc będzie bieda.
Jesli nowe konsole pociagna UE 4 to bedziesz mial wszystkie funkcje, ktore przedstawili, poniewaz to sa podstawy tego silnika. Tutaj nei mozna juz wypalic lightmapy, tutaj nie mozna ograniczyc ilosci cienii itd, cala podstawa silnika opiera sie o zaprezentowane oswietlenie. Moga ciac tekstury, shadery, geometrie, rozdzielczosc, post-processing, ilosc particles itd, ale oswietlenia nie.

Jest gdzieś ta prezentacja Square do ściągnięcia w dobrej jakości? (nie cam)
Ta wersja jest calkiem niezla


A realistyczny śnieg to się da na tym zrobić?
To zalezy od developera, no chyba, ze wrzuca to do bibliotek.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1202 dnia: Czerwca 08, 2012, 21:59:57 pm »
Przecież kość 4GB to wydatek rzędu 90 i więcej zł.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1203 dnia: Czerwca 08, 2012, 22:07:07 pm »
Spoko. Tylko, że tej grafy z prezentacji UE4 pewno i tak nie ujrzymy na konsolach nowej generacji, więc będzie bieda.
Jesli nowe konsole pociagna UE 4 to bedziesz mial wszystkie funkcje, ktore przedstawili, poniewaz to sa podstawy tego silnika. Tutaj nei mozna juz wypalic lightmapy, tutaj nie mozna ograniczyc ilosci cienii itd, cala podstawa silnika opiera sie o zaprezentowane oswietlenie. Moga ciac tekstury, shadery, geometrie, rozdzielczosc, post-processing, ilosc particles itd, ale oswietlenia nie.
Nie do końca. Istnieje przecież możliwość "zdezaktywowania" oświetlenia dla niektórych elementów/obiektów. Widać to w prezentacji UE4 np. w momencie, gdy zaczynają się walić mury, a część gruzu nie rzuca cieni.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1204 dnia: Czerwca 08, 2012, 22:15:18 pm »
16GB ramu ...  :D  to ta slabsza okrojona wersja silnika to pewnie na next geny bedzie z 2-4Gb ...   :lol:
16gb mial komp, naucz sie czytac. Zreszta koles cala prezentacje uruchamial w edytorze, wiec sprzet potrzebuje ramu.

Spoko. Tylko, że tej grafy z prezentacji UE4 pewno i tak nie ujrzymy na konsolach nowej generacji, więc będzie bieda.
Jesli nowe konsole pociagna UE 4 to bedziesz mial wszystkie funkcje, ktore przedstawili, poniewaz to sa podstawy tego silnika. Tutaj nei mozna juz wypalic lightmapy, tutaj nie mozna ograniczyc ilosci cienii itd, cala podstawa silnika opiera sie o zaprezentowane oswietlenie. Moga ciac tekstury, shadery, geometrie, rozdzielczosc, post-processing, ilosc particles itd, ale oswietlenia nie.

Jest gdzieś ta prezentacja Square do ściągnięcia w dobrej jakości? (nie cam)
Ta wersja jest calkiem niezla


A realistyczny śnieg to się da na tym zrobić?
To zalezy od developera, no chyba, ze wrzuca to do bibliotek.
Chłopie niech maja i po 40GB ram, wyjdzie Uncharted 4 Gears4 a pceciki sie osrają

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1205 dnia: Czerwca 08, 2012, 22:20:03 pm »
Tyle negatywnych emocji w Twojej wypowiedzi. Prawda jest jednak taka, że PC zawsze będą górować technologicznie nad konsolami.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1206 dnia: Czerwca 08, 2012, 22:23:06 pm »
A potem pierdoli, że w dupie ma grafikę jak tylko o niej ciągle nawija  :lol:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1207 dnia: Czerwca 08, 2012, 22:32:58 pm »
Nie do końca. Istnieje przecież możliwość "zdezaktywowania" oświetlenia dla niektórych elementów/obiektów. Widać to w prezentacji UE4 np. w momencie, gdy zaczynają się walić mury, a część gruzu nie rzuca cieni.
Wiem, ze w pewnym momencie wyzerowali intensywnosc odbic swiatla od powierzchni, w koncu art team musi miec kompletna kontrole nad oswietleniem by robic gry rowniez z nierzeczywistym wygladem. Jednak powiedzieli, ze sie nie da wypalic lightmapy, wiec oswietlenie musi byc zawsze dynamiczne.

Co do gruzu to kazdy rzuca cien, sprawdzilem to wlasnie na filmiku w 1080p.

Chłopie niech maja i po 40GB ram, wyjdzie Uncharted 4 Gears4 a pceciki sie osrają
Najpierw to sie pomodl by PS4 miala moc obliczeniowa zblizona do 680GTX i i7, czyli mid endu jesli chodzi o rynek PC w 2013/2014.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 08, 2012, 22:35:15 pm wysłana przez KKRT »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1208 dnia: Czerwca 08, 2012, 22:34:29 pm »
A potem pierdoli, że w dupie ma grafikę jak tylko o niej ciągle nawija  :lol:
spier**laj pokemonie, nie pisz do mnie dzieciaku.
PC mogą być sobie mocniejsze tylko ze konsole są w zamknietej architekturze i jest lepiej na nie tworzyć

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1209 dnia: Czerwca 08, 2012, 22:35:24 pm »
Nie do końca. Istnieje przecież możliwość "zdezaktywowania" oświetlenia dla niektórych elementów/obiektów. Widać to w prezentacji UE4 np. w momencie, gdy zaczynają się walić mury, a część gruzu nie rzuca cieni.
Wiem, ze w pewnym momencie wyzerowali intensywnosc odbic swiatla od powierzchni, w koncu art team musi miec kompletna kontrole nad oswietleniem by robic gry rowniez z nierzeczywistym wygladem. Jednak powiedzieli, ze sie nie da wypalic lightmapy, wiec oswietlenie musi byc zawsze dynamiczne.

Co do gruzu to kazdy rzuca cien, sprawdzilem to wlasnie na filmiku w 1080p.

Chłopie niech maja i po 40GB ram, wyjdzie Uncharted 4 Gears4 a pceciki sie osrają
Najpierw to sie pomodl by PS4 miala moc obliczeniowa zblizona do 680GTX i i7.
Pomodlic to sie moge do Boga, o zdrowie a nie o jakieś głupoty

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1210 dnia: Czerwca 08, 2012, 22:36:41 pm »
PC mogą być sobie mocniejsze tylko ze konsole są w zamknietej architekturze i jest lepiej na nie tworzyć
Mozna z nich wiecej wycisnac na tym samym sprzecie, ale jesli o samo programowanie to nie bardzo.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1211 dnia: Czerwca 08, 2012, 22:48:49 pm »
Co do gruzu to kazdy rzuca cien, sprawdzilem to wlasnie na filmiku w 1080p.
Aż pobiorę te 900mb i sprawdzę :P
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1212 dnia: Czerwca 08, 2012, 23:56:21 pm »
W sumie obejrzałem te wszystkie NXT GEN dema (square, unreal, + Watch Dogs) w najlepszej możliwej jakości na 42 calach i już takiego wrażenia nie robią. Fakt że jest różnica w porównaniu do aktualnej generacji, lecz nie jest to żaden ogromny przeskok, ledwo to w ogóle można nazwać przeskokiem - bliżej mu do zwykłej poprawy. I mówię tu o demie Square, bo takie Watch Dogs to spokojnie może hulać na tej generacji, np. ci NPC przed klubem wyglądają jak z AC o ile nie gorzej, aliasing atakuje, zwłaszcza jak odpalimy te białe kreski do hakowania urządzeń itp. itd. , największa różnica to ten kompletnie przesadzony i nierealistyczny DOF, który spokojnie mogli by zmniejszyć z korzyścią dla gry - znacznie schludniej wygląda np. w nowym Tomb Riderze.

Demo UE w ogóle mi się nie podoba - wszystko się świeci jak psu jaja - kamień to powinien być kamień a kawałek wypolerowanego plastiku.

Teraz mi tłumaczcie że jednak wygląda dużo lepiej, bo zastosowano Technologię O Bardzo Fajnie Brzmiących Nazwach, a ja jestem laikiem i nie mogę mówić co mi się bardziej podoba.  8)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1213 dnia: Czerwca 09, 2012, 00:11:00 am »
Teraz mi tłumaczcie że jednak wygląda dużo lepiej, bo zastosowano Technologię O Bardzo Fajnie Brzmiących Nazwach, a ja jestem laikiem i nie mogę mówić co mi się bardziej podoba.  8)
Możesz, bo w czasowniku "podoba się" zawarty jest Twój gust, którego przecież losowe internetowe trolle nie zmienią. To tak, jak z kobietami: kręcą cię grube foki, to choćby wszyscy się zbiegli i kręcili z Ciebie bekę i tak masz to w dupie, bo lubisz jak schab faluje.

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1214 dnia: Czerwca 09, 2012, 00:15:56 am »
Lubie szczupłe, to ta druga strona wciska że "więcej znaczy lepiej".  ;)

A podoba się dotyczy tylko UE, pierwsza część posta to fakty i spostrzeżenia.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1215 dnia: Czerwca 09, 2012, 00:22:32 am »
No właśnie takie Łacz Dogs jak widzieliśmy nie ma opcji pójść na obecnej generacji nawet w 720p. Same modele postaci to jedna sprawa ale takie oświetlenie, cienie, odbicia na materiałach to coś co obecną generacje ominie. Wspominałem że przeskok na nową generacje na wielu osobach nie będzie robił większego wrażenia? ;) Poprawa oczywiście będzie widoczna ale to nie to pierdolnięcie które mieliśmy na początku obecnej generacji. Dla większości ludzi nie ma znaczenia czy oświetlenie jest wypalone na teksturach czy generowane w czasie rzeczywistym. Na pierwszy rzut oka nie ma różnicy. ;) Za to z punktu widzenia grafiki to sprawa kluczowa i trzeba ją zrobić bo ogranicza dalszy rozwój. Bez tego nie ma mowy o szeregu następnych efektów do zrobienia.
Imho nowa generacja będzie raczej naprawianiem błędów poprzedniej aniżeli zupełnie nową jakością.

Za 2-3 lata ma ruszyć pierwsza masowa produkcja pierwszych układów scalonych opartych o grafen, prototypy już są w laboratoriach. Kiedy będą pierwsze działające procesory nie wiadomo ale może się wyrobią w 6 lat i jeszcze następna generacja konsolek się na takie cuda załapie. Skok mocy może być olbrzymi. Wtedy możemy liczyć na pierdolnięcie kompletne.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1216 dnia: Czerwca 09, 2012, 11:52:29 am »
UE4: Galeria, filmiki w 1080p, i krótkie podsumowanie możliwości edytora:
http://gamersyde.com/news_unreal_engine_4_elemental_demo-12977_en.html

BTW nikt nie zwrócił uwagi na przepiękną lawę:



Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1217 dnia: Czerwca 09, 2012, 13:13:19 pm »
z tego chyba korzysta ue4

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1218 dnia: Czerwca 09, 2012, 17:07:13 pm »
Fox Engine Hideo Kojimy działa na obecnej generacji platform
Cytuj
Fox Engine to cały zestaw narzędzi, który pozwala swoim użytkownikom bardziej wydajnie produkować gry - takie zapewnienia z ust Hideo Kojimy usłyszeli obecni na targach E3 2012 dziennikarze CVG. - Możemy doglądać obiektów i rozgrywki w czasie rzeczywistym, podczas produkcji - wyjawia założyciel Kojima Productions.

- Oszczędza nam to mnóstwo czasu, wszak możemy tworzyć rzeczy, z których użycia możemy następnie zrezygnować, nawet jeśli są już gotowe do umieszczenia w grze. Kolejną sferą, w której świetnie sprawdza się Fox Engine jest fakt, że może być jednocześnie używany do produkcji gier na różnych platformach - podkreśla Kojima.

Zaznacza również, że silnik obsługiwany jest przez "PS3, 360 i współczesne komputery". - To nie jest coś poza zasięgiem - tłumaczy. - Rzeczą, na którą szczególnie zwróciliśmy uwagę są efekty oświetlenia, sposób, w jaki światło rozbłyska i odbija się od różnych powierzchni. To coś, czego nie bylibyśmy w stanie dokonać wcześniej, a możemy zrobić na obecnej generacji platform - dodaje.

Hideo Kojima na E3 zdradził też, że zajmuje się obecnie nową serią gier, która podejmować będzie problemy życia codziennego.
http://www.gram.pl/news_8APhHOm7_E3_2012_Fox_Engine_Hideo_Kojimy_dziala_na_obecnej_generacji_platform.html

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1219 dnia: Czerwca 09, 2012, 17:10:06 pm »
Cytuj
Hideo Kojima na E3 zdradził też, że zajmuje się obecnie nową serią gier, która podejmować będzie problemy życia codziennego.
Metal Gear Sims

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1220 dnia: Czerwca 09, 2012, 17:32:47 pm »
UE4: Galeria, filmiki w 1080p, i krótkie podsumowanie możliwości edytora:
http://gamersyde.com/news_unreal_engine_4_elemental_demo-12977_en.html

BTW nikt nie zwrócił uwagi na przepiękną lawę:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mnie ten obrazek szczególnie w oczy kłuje swoimi low-poly skałami(?) czy zastygniętą lawą(?). Sama lawa... hmm, na myśl przychodzi mi jedynie: dobre tekstury + shadery

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1221 dnia: Czerwca 10, 2012, 12:44:24 pm »
Za 2-3 lata ma ruszyć pierwsza masowa produkcja pierwszych układów scalonych opartych o grafen, prototypy już są w laboratoriach. Kiedy będą pierwsze działające procesory nie wiadomo ale może się wyrobią w 6 lat i jeszcze następna generacja konsolek się na takie cuda załapie. Skok mocy może być olbrzymi. Wtedy możemy liczyć na pierdolnięcie kompletne.

Grafen jak grafen, co by to było, gdyby udało się wyprodukować nadprzewodniki działające w temp. otoczenia.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1222 dnia: Czerwca 10, 2012, 13:20:32 pm »
Byłyby komputery kwantowe. Ale dla nas - graczy - to i tak raczej nie miałoby wielkiego znaczenia (przynajmniej przez najbliższe ileś tam lat).

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1223 dnia: Czerwca 10, 2012, 15:31:11 pm »
Komputer kwantowy to sprzęt stojący jeszcze wyżej w hierarchii.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Calam

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-12-2010
  • Wiadomości: 411
  • Reputacja: 17
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1224 dnia: Czerwca 10, 2012, 19:26:53 pm »
Ciekawe czy demko SE też chodziło na jednym GPU  :troll:
Według japońców chodziło to na sprzęcie porównywalnym do tych wykorzystywanych przez konkurencję.

1:55
Ile w tym prawdy, to już tylko oni wiedzą.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1225 dnia: Czerwca 10, 2012, 23:52:04 pm »
Ja osobiscie nie wierze w nagle przebudzenie Japoncow. Tyle czasu nie mogli odnalesc sie na obecnej generacji i nagle ich oswiecilo? Sciema na maxa!

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1226 dnia: Czerwca 11, 2012, 01:07:47 am »
Ja osobiscie nie wierze w nagle przebudzenie Japoncow. Tyle czasu nie mogli odnalesc sie na obecnej generacji i nagle ich oswiecilo? Sciema na maxa!
Ale że co? Co by nie mówić o XIII/XIII-2 to grafikę mają:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1227 dnia: Czerwca 11, 2012, 06:44:52 am »
Jedna jaskolka wiosny nie czyni :p Nie mowie, ze wszyskie gry japoncow wygladaja zle, ale w porownaniu z tym co prezentowali na poprzednich generacjach to obecnie srednio im to wychodzi. Dodatkowo zlecaja prace nad swoimi projektami zachodnim developerom, co kiedys bylo nie do pomyslenia.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1228 dnia: Czerwca 11, 2012, 10:22:55 am »
Przeca mowa o tech-demie Final Fantasy od S-E a nie wszystkich.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1229 dnia: Czerwca 11, 2012, 10:41:23 am »
Od kiedy wróciłem do PC Japonię olewam ciepłym moczem. Bo niby dlaczego nie? Dobrej fabuły nie potrafią zrobić, postacie zalatują pedofilią, ponieważ przedszkolaki w Japonii nie potrafią grać kimś 30+, bo nie Moe ani Kawaii.

Zamiast tego pakują wszystko w jakieś bzdurki  systemowe, które to Famitsu opisuje co tydzień wyciągając z frajerów kasę za to, co powinno się ukazywać w Internecie na oficjalnej stronie, ale tak nie może być, bo magazyn trzeba sprzedać i walić community.

Ile dobrych gier RPG wyszło z KKW w tej generacji konsol? RoF, Valkiria Chronicles, Demons'/Dark Souls, Yakuza. Coś jeszcze?

Teraz kiedy X360 i PS3 zdycha wiekszość Devów wróciła na PC, co się zmieni w przyszłym roku, jak wyjdzie nowa konsola, a nadal dostaniemy 720p i 30FPS (24FPS na PS4), ale wszyscy będą się zachwycać, ponieważ gry będą jeszcze bardziej a la Michael Bay.

A ja w tym czasie będę dalej grał w gry za 10-15$ i patrzył na frajerów, co wydają 70$ za gry na 4-5 godzin, na dodatek z DLC na płycie. W ciągu ostatnich kilku miesięcy dostaliśmy Crusader Kings II, Legend of Grimrock, teraz HIB V z masą gier, niedługo wychodzi Endless Space, nowe Sins of the Solar Empire. W sierpniu Sleeping Dogs będzie chodzić o niebo lepiej na PC, itd., itp.

Mantis

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 29-06-2006
  • Wiadomości: 303
  • Reputacja: 3
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1230 dnia: Czerwca 11, 2012, 10:47:27 am »
Ja osobiscie nie wierze w nagle przebudzenie Japoncow. Tyle czasu nie mogli odnalesc sie na obecnej generacji i nagle ich oswiecilo? Sciema na maxa!
Ale że co? Co by nie mówić o XIII/XIII-2 to grafikę mają:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

I ten fragmencik z FF XIII-2 zrobił na mnie największe wrażenie z wszystkich tych pokazów ;P Nie ma co się jeszcze jarać, mnie cieszy obecna grafika i będzie cieszyła do czasu aż nie zobaczę nowej jakości w grach, a nie w demach technicznych. Spokojnie jeszcze z rok pogramy na obecnych systemach, bez nextgenów (Nie wliczam do nich Wii U).

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1231 dnia: Czerwca 11, 2012, 13:07:19 pm »
Od kiedy wróciłem do PC Japonię olewam ciepłym moczem. Bo niby dlaczego nie? Dobrej fabuły nie potrafią zrobić, postacie zalatują pedofilią, ponieważ przedszkolaki w Japonii nie potrafią grać kimś 30+, bo nie Moe ani Kawaii.

Zamiast tego pakują wszystko w jakieś bzdurki  systemowe, które to Famitsu opisuje co tydzień wyciągając z frajerów kasę za to, co powinno się ukazywać w Internecie na oficjalnej stronie, ale tak nie może być, bo magazyn trzeba sprzedać i walić community.
Master Komjuniti by przecież do czegoś takiego nie dopuściło i za żadne skarby nie dało by się walić masowo:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ile dobrych gier RPG wyszło z KKW w tej generacji konsol? RoF, Valkiria Chronicles, Demons'/Dark Souls, FFXIII, FFXIII-2, Disgaea 3, Disgaea 4, Star Ocean 4, Eternal Sonata, Dragon's Dogma, Lost Odyssey, Last Story, Xenoblade Chronicles, Tales of (xy), WKC2, MH3, Blue Dragon. Coś jeszcze?

Teraz kiedy X360 i PS3 zdycha wiekszość Devów wróciła na PC, prawie 100.000 master graczy z nadmiaru gier wypłakało pecetową wersję Dark Souls, co się nasili w przyszłym roku, jak wyjdzie nowa konsola a gry Blizzarda nadal będą miały grafikę z 2005 a wymagania z 2015 roku, ale wszyscy będą się zachwycać, ponieważ to Blizzard.

A ja w tym czasie będę polował na lewe kluczyki z Azji w cenie 10-15$ i patrzył na frajerów, co wydają  70$ za gry na 4-5 godzin, na dodatek z DLC na płycie, kiedy ja mogę pobrać za darmo ze sklepu w zatoce na tydzień przed premierą . W ciągu ostatnich kilku miesięcy dostaliśmy grand strategy game, dungeon crawler, teraz HIB V z masą gier gier dla dorosłych master graczy
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
, niedługo wychodzi strategy game, nowe science fiction real-time strategy computer game . W sierpniu Sleeping Dogs będzie chodzić o niebo lepiej na sprzęcie za jedyne 900 kakaertenów, itd., itp.
:*
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2012, 13:09:32 pm wysłana przez Juras »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1232 dnia: Czerwca 11, 2012, 13:44:59 pm »
Microsoft zapewni wsparcie SmartGlass we wszystkich swoich przyszłych grach
http://www.gram.pl/news_8APhG,q2_Microsoft_zapewni_wsparcie_SmartGlass_we_wszystkich_swoich_przyszlych_grach.html

Ile dobrych gier RPG wyszło z KKW w tej generacji konsol? RoF, Valkiria Chronicles, Demons'/Dark Souls, FFXIII, FFXIII-2, Disgaea 3, Disgaea 4, Star Ocean 4, Eternal Sonata, Dragon's Dogma, Lost Odyssey, Last Story, Xenoblade Chronicles, Tales of (xy), WKC2, MH3, Blue Dragon.
Z powyższych grałem tylko w Lost Odyssey i Eternal Sonata, ale jak najbardziej polecam :)

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1233 dnia: Czerwca 11, 2012, 14:12:28 pm »

:*

Czuję, że trollujesz. ;) A nawet jak PC jest drogi, to policz sobie ile na grach oszczędzasz - 70-80zł vs. 200zł na konsoli.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1234 dnia: Czerwca 11, 2012, 14:28:11 pm »
Ostatnio próbowałem kupić Diabolo 3 i się okazało, że 200 złotych to raczej za mało.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1235 dnia: Czerwca 11, 2012, 14:28:57 pm »

:*

Czuję, że trollujesz. ;) A nawet jak PC jest drogi, to policz sobie ile na grach oszczędzasz - 70-80zł vs. 200zł na konsoli.
70-80 za kluczyk od chińczyków vs nówka w folii?

Gdzie jest to 70-80? MAX PAYNE 3 PC

Czuję, że trollujesz. ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2012, 14:32:28 pm wysłana przez Juras »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1236 dnia: Czerwca 11, 2012, 16:33:56 pm »
Ostatnio próbowałem kupić Diabolo 3 i się okazało, że 200 złotych to raczej za mało.

Cała jedna gra!

Dwie, bo jeszcze SC2, ale tylko Blizzard tak rypie w dupala swoich fanatyków póki co.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1237 dnia: Czerwca 11, 2012, 16:35:29 pm »

70-80 za kluczyk od chińczyków vs nówka w folii?


http://allegro.pl/max-payne-3-skan-klucza-pc-automat-24-7-skan-1min-i2400798952.html           64,90zł

http://allegro.pl/max-payne-3-retail-cd-key-skan-pc-automat-24-7-i2399083997.html                   74,89zł

http://allegro.pl/max-payne-3-pc-klucz-cd-key-automat-24-7-skan-i2403662844.html                    62,90zł

Jaki klucz od Chińczyków? Chodzi ci chyba o klucze z Rosji/Ukrainy, ale wtedy się to załatwia VPN, mam ci pokazać jak? Zajmuje to 3 minuty. Co do legalności - nie jest to niczym gorszym od odsprzedawania gier na konsole, do czego nie masz prawa.  :lol: To już kupowanie gry z innego regionu niż twój jest bardziej legalne, szczególnie że Steam zezwala na podarowanie kluczy, i Gabe wie dobrze co się dzieje na Neogafie przy każdej wyprzedaży.


A tutaj ceny na PS3/X360:

http://allegro.pl/listing.php/search?string=max+payne+3&category=82326

Ale dobra, dalej narzekaj na PC co kosztują tysiące złotych. Sony i Microsoft kochają takich klientów. Nie zapomnij zapłacić za multiplayer gaming!  :lol:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2012, 16:56:12 pm wysłana przez Castor Krieg »

Spidey^

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1238 dnia: Czerwca 11, 2012, 17:04:04 pm »
Ile dobrych gier RPG wyszło z KKW w tej generacji konsol? RoF, Valkiria Chronicles, Demons'/Dark Souls, Yakuza. Coś jeszcze?

NIER!


:*

Czuję, że trollujesz. ;) A nawet jak PC jest drogi, to policz sobie ile na grach oszczędzasz - 70-80zł vs. 200zł na konsoli.
Co za bullshit. Ktoś kto nie kolekcjonuje gier dużo lepiej wyjdzie na konsoli bo gry dłużej cenę trzymają, na PC niektóre tytuły już po kilku miesiącach od premiery na allegro po 20-30zł chodzą.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1239 dnia: Czerwca 11, 2012, 17:18:30 pm »
Ile dobrych gier RPG wyszło z KKW w tej generacji konsol? RoF, Valkiria Chronicles, Demons'/Dark Souls, Yakuza. Coś jeszcze?

NIER!


:*

Czuję, że trollujesz. ;) A nawet jak PC jest drogi, to policz sobie ile na grach oszczędzasz - 70-80zł vs. 200zł na konsoli.
Co za bullshit. Ktoś kto nie kolekcjonuje gier dużo lepiej wyjdzie na konsoli bo gry dłużej cenę trzymają, na PC niektóre tytuły już po kilku miesiącach od premiery na allegro po 20-30zł chodzą.

BULLSHIT. Teraz większość gier na PC przypisujesz do konta online i nie możesz ich sprzedać.