Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 516166 razy)

0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1520 dnia: Grudnia 07, 2012, 18:32:37 pm »
Zyje i ciesze sie zyciem, czasem gram na PS3, zgadnijcie co mnie bardziej cieszy  :oops:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1521 dnia: Grudnia 07, 2012, 18:51:33 pm »
Call of Duty?

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1522 dnia: Grudnia 07, 2012, 19:16:57 pm »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1523 dnia: Grudnia 10, 2012, 13:38:57 pm »



Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1524 dnia: Grudnia 10, 2012, 15:19:37 pm »
Na frapsa brakło zasilaczy? ;

Unlimited

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1525 dnia: Grudnia 10, 2012, 16:40:51 pm »
Co w tym next genowego, takie widoczki to już na tej generacji były. :roll:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1526 dnia: Grudnia 10, 2012, 18:04:32 pm »
Faktycznie jakoś bez rewelacji, ta sama myśl mi do głowy przyszła co Unli ;)

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1527 dnia: Grudnia 10, 2012, 19:16:26 pm »
na mnie tez nie robi żadnego wrażenia.
poza tym ta woda nie ma prawdziwych odbić tylko cube  mape(tak jak crysisy), gdzie taki uncharted 2 miał real timowe odbicia.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1528 dnia: Grudnia 10, 2012, 21:44:29 pm »
(tak jak crysisy), gdzie taki uncharted 2 miał real timowe odbicia.
?
Ja widze identyczne odbicia w C1 jak w U2. Crysis 2 dopiero na prawdziwe SSR na wszystkich powierzchniach, a nie odbicie framebuffera tak jak w MGS 2 czy GoW 2 na PS2.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2012, 21:54:25 pm wysłana przez KKRT »

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1529 dnia: Grudnia 10, 2012, 22:59:00 pm »
no masz tylko environment mapę z cube mapą, specjalną tekstura odpowiadającą za refleksy, a nie realtimowe odbicia tego co jest na prawdę. Widać to na przykład jak na przeciwko pustego terenu odbijają się jakieś drzewka itd

tutaj jak to wyglada w crysisie:

envirment map czyli tak jak jest domyslnie(zmniejszyłem tylko bump i zwiększyłem refleksy żeby lepiej było widać o co chodzi)


screen space reflection(dostępne w jedynce po wgraniu xzero shaders)




w crysisie dwójce i prawdopodobnie trojce tez są enviroment mapy na wodzie(widać na ostatnim trailerze gdzie w ciemnym tunelu odbijają się jakieś okna)
http://www.youtube.com/watch?v=rwtMX6APuxA#t=4m32s

Cytuj
Crysis 2 dopiero na prawdziwe SSR na wszystkich powierzchniach

ale nie na wodzie...



ani szybach


oczywiście mowie o mniejszych zbiornikach wodnych, ocean ma już chyba prawdziwe odbicia.

w uncharted 2 real timowe odbicia woda ma w kilku miejscach(nie wszędzie, a w uncharted 3 prawie nigdzie) np w świątyni w chapterze 8, na borneo, w jaskini lodowej i kilku innych miejscach.

Tak wiec to jest wstyd żeby na next genach robić taką wodę.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2012, 23:42:24 pm wysłana przez Wulfen »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1530 dnia: Grudnia 10, 2012, 23:41:35 pm »
w crysisie dwójce i prawdopodobnie trojce tez są enviroment mapy na wodzie(widać na ostatnim trailerze gdzie w ciemnym tunelu odbijają się jakieś okna)
W Crysisie 2 i 3 masz polaczone cubemapy z SSR i tutaj miales po prostu bug, gdzie SSR byl za ciemny, a cubemap nie zostal wylaczony ;)

Tu pokazowka na trailerze C2
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hZgt4hA4-pc#t=67s

A faktycznie Crysisa 1 sprawdzalem na oceanie.

Ps. Na tym filmiku z Crysisa 2 on nawet nie wlaczyl SSR.

---
Pobiegalem troche w Crysis 2 i to dziwne, ale kaluze nie maja SSR, a kazdy glupi kawalek metalu ma xD Woda w zrodelkach tez nie miala w tych co widzialem na jednej mapce. Znalazlem tylko jedna szybe i tez nie miala, ale juz mokra nawierzchnia gdzies z boku odbijala, moze to przez to, ze mam MaldoHD mod i on cos pozmienial, kij go wie. W Crysis 3 nie ma z tym problemow za bardzo.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2012, 00:34:41 am wysłana przez KKRT »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1531 dnia: Grudnia 11, 2012, 19:47:21 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1532 dnia: Grudnia 11, 2012, 20:37:38 pm »
I na Cryengine 3... czyli nic, czego byśmy wcześniej nie widzieli.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1533 dnia: Grudnia 11, 2012, 21:05:17 pm »
Szału nie robi

inż. Oscyp

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-01-2010
  • Wiadomości: 4 132
  • Reputacja: 63
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1534 dnia: Grudnia 11, 2012, 21:48:28 pm »
Coś gdzieś na reddicie czytałem dzisiaj, że Valve robi konsolę opartą na Linuxie, która ma konkurować z następcą Xboxa i PlayStation. Prawda to?
SW-5606-3156-4802

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1535 dnia: Grudnia 11, 2012, 21:52:44 pm »
Coś gdzieś na reddicie czytałem dzisiaj, że Valve robi konsolę opartą na Linuxie, która ma konkurować z następcą Xboxa i PlayStation. Prawda to?

Prawda, jest w dziale wieści.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1536 dnia: Grudnia 11, 2012, 23:14:09 pm »
Nowe ploty:
PlayStation 4 dopiero w 2014. Plus: nowe (?) nazwy kodowe next-genów
Cytuj
Niewykluczone, że wbrew wcześniejszym plotkom konsole nowej generacji – a przynajmniej kolejne PlayStation – nie pojawią się w przyszłym roku. Według nowych doniesień, nowa platforma Sony może trafić na rynek dopiero w roku 2014.

Taka informacja znalazła się w newsie serwisu SemiAccurate poświęconym nadchodzącym next-genom, ich nazwom kodowym i specyfikacji. Redakcja serwisu, powołując się na anonimowych informatorów, twierdzi, że następca X360 nazywany jest przez inżynierów Microsoftu nie Durango, a Kryptos. Sercem urządzenia ma być chip AMD Oban. Jego masowa produkcja miała rozpocząć się jeszcze w tym roku, ale nieoczekiwane problemy mogą ją opóźnić.

Natomiast nazwą kodową PlayStation 4 jest Thebes. W konsoli, podobnie jak w przypadku platformy Microsoftu, ma zostać umieszczony chip od AMD. Redakcja SemiAccurate wie o nim niewiele, poza tym, że ma zostać wykonany w technologii 28nm, a pierwszą partię wyprodukuje najprawdopodobniej firma Global Foundries lub koncern IBM. Proces produkcji ma zacząć się jednak dopiero po stworzeniu chipu Oban, a to zdaje się sugerować, że premiera nowej konsoli Sony może odbyć się dopiero wiosną lub jesienią 2014 roku. Częściowo zdaje się to potwierdzać harmonogram przyszłorocznych premier – Sony jeszcze zdecydowanie inwestuje w PlayStation 3, podczas gdy Microsoft myśli najwyraźniej o czymś innym...
http://www.cdaction.pl/news-30094/playstation-4-dopiero-w-2014-plus-nowe--nazwy-kodowe-next-genow.html

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1537 dnia: Grudnia 11, 2012, 23:20:18 pm »
PlayStation 4 dopiero w 2014.
:(

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1538 dnia: Grudnia 11, 2012, 23:26:15 pm »
Raczej to było pewne, że zapowiedzą konsolki na E3 czy coś, a wyjdzie dopiero rok po prezentacji.

Spyro

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 490
  • Reputacja: 3
  • PS3 ID---->Sqero
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1539 dnia: Grudnia 11, 2012, 23:31:18 pm »
stawiam na marzec 2014

inż. Oscyp

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-01-2010
  • Wiadomości: 4 132
  • Reputacja: 63
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1540 dnia: Grudnia 11, 2012, 23:51:17 pm »
Tak sobie wlaśnie policzyłem i trochę nie kumam, dlaczego ta generacja ciągnie się już tak długo. W tym momencie jest już 6 lat, a jeśli PS4 wyjdzie w 2014 to będzie 9 lat od masowej podjarki trailerami z E3 2005. 9 LAT.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 11, 2012, 23:54:55 pm wysłana przez wojteq »
SW-5606-3156-4802

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1541 dnia: Grudnia 12, 2012, 00:01:22 am »
W tym momencie jest już 6 lat
Xbox 360 jest już 7 lat nawet.

inż. Oscyp

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-01-2010
  • Wiadomości: 4 132
  • Reputacja: 63
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1542 dnia: Grudnia 12, 2012, 00:13:41 am »
No to właśnie przerwa między NESem i SNESem została pobita. Wszedłem na wikipedie i byłem w szoku, że pomiędzy wydaniem GBA a wydaniem DSa były raptem 3 lata. I nawet jakoś nikogo to specjalnie nie wkurwiło chyba.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 12, 2012, 00:20:36 am wysłana przez wojteq »
SW-5606-3156-4802

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1543 dnia: Grudnia 12, 2012, 00:36:10 am »
PS3 miało życ 10 lat i akurat będzie.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1544 dnia: Grudnia 12, 2012, 07:12:56 am »
Może i 10 lat, ale nie mówili że nie wydadzą innej konsoli w tym czasie

Unlimited

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1545 dnia: Grudnia 12, 2012, 07:30:22 am »
Tak, jak mówiłem wcześniej. Zapowiedź na E3 w 2013 roku, a sam start PS4 to 1 kwartał 2014 roku. Ewentualnie druga wersja, czyli pokaz następcy na E3 w 2014 roku i start "na gwiazdkę".
« Ostatnia zmiana: Grudnia 12, 2012, 07:40:30 am wysłana przez Unlimited »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1546 dnia: Grudnia 12, 2012, 07:33:05 am »
Pewnie czekają z nową generacją do premiery The Last Guardian.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1547 dnia: Grudnia 12, 2012, 08:33:38 am »
Albo na kolejne Gran Turismo ;) To sobie poczekamy :P

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1548 dnia: Grudnia 12, 2012, 09:20:49 am »
Nowe ploty:
PlayStation 4 dopiero w 2014. Plus: nowe (?) nazwy kodowe next-genów
Cytuj
Niewykluczone, że wbrew wcześniejszym plotkom konsole nowej generacji – a przynajmniej kolejne PlayStation – nie pojawią się w przyszłym roku. Według nowych doniesień, nowa platforma Sony może trafić na rynek dopiero w roku 2014.

Taka informacja znalazła się w newsie serwisu SemiAccurate poświęconym nadchodzącym next-genom, ich nazwom kodowym i specyfikacji. Redakcja serwisu, powołując się na anonimowych informatorów, twierdzi, że następca X360 nazywany jest przez inżynierów Microsoftu nie Durango, a Kryptos. Sercem urządzenia ma być chip AMD Oban. Jego masowa produkcja miała rozpocząć się jeszcze w tym roku, ale nieoczekiwane problemy mogą ją opóźnić.

Natomiast nazwą kodową PlayStation 4 jest Thebes. W konsoli, podobnie jak w przypadku platformy Microsoftu, ma zostać umieszczony chip od AMD. Redakcja SemiAccurate wie o nim niewiele, poza tym, że ma zostać wykonany w technologii 28nm, a pierwszą partię wyprodukuje najprawdopodobniej firma Global Foundries lub koncern IBM. Proces produkcji ma zacząć się jednak dopiero po stworzeniu chipu Oban, a to zdaje się sugerować, że premiera nowej konsoli Sony może odbyć się dopiero wiosną lub jesienią 2014 roku. Częściowo zdaje się to potwierdzać harmonogram przyszłorocznych premier – Sony jeszcze zdecydowanie inwestuje w PlayStation 3, podczas gdy Microsoft myśli najwyraźniej o czymś innym...
http://www.cdaction.pl/news-30094/playstation-4-dopiero-w-2014-plus-nowe--nazwy-kodowe-next-genow.html
Zajebiście na taki news czekałem :). Jestem bardzo zadowolony, bo im konsola później wyjdzie to będzie większy skok w grafie a na dodatek giery na premierę będą bardziej dopracowane. Mam nadzieje, że z nowym Xem będzie podobnie, bo przecież do jasnej cholery w przyszłym roku wychodzą same mega hity na tą generacje: Metal GZ, TLOU, GOW:A, GIRSY J, GTA 5, Castlevania Los 2, Crysis 3, Boshock I, Metal Rising, Tomb R, Dead S 3, DMC, Bayond TS, Splinter BL. Chyba by ich pogięło wypuszczać konsole bez gier nawet pod koniec 2013.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1549 dnia: Grudnia 12, 2012, 11:34:52 am »
Zauwaz ze wiekszosc wychodzi w pierwszej polowie przyszlego roku, a na konie roku ani sony ani microsoft nie ma zadnego exa.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1550 dnia: Grudnia 12, 2012, 11:36:21 am »
Tak sobie wlaśnie policzyłem i trochę nie kumam, dlaczego ta generacja ciągnie się już tak długo. W tym momencie jest już 6 lat, a jeśli PS4 wyjdzie w 2014 to będzie 9 lat od masowej podjarki trailerami z E3 2005. 9 LAT.

Po pierwsze ta generacja jest cholernie droga dla producentów i devów. Ilość firm, które nie wytrzymały i upadły jest bardzo wysoka. Dla producentów konsol wypuszczenie nowej platformy to ogromne koszty. Dlatego jest im to na rękę, aby ta generacja trwała jeszcze jakiś czas. Tym bardziej, że nie mają jeszcze finalnej specyfikacji sprzętu, który wypuszczą i do produkcji zostało jeszcze trochę czasu. Twórcy mogą czekać na nowe konsole, bo da im to większe możliwości, ale obecna sytuacja nie jest zła. Mają sprzęt, który znają, opracowany cały pipeline, gotowe silniki. Ja bardzo lubię ten stan - nie masz wielkiego zapasu mocy, czyli nie wrzucasz wszystkiego jak leci nie przejmując się, bo i tak pójdzie. Optymalizujesz wszystko, szukasz jak można osiągnąć fajne efekty z tego co masz, wyciskasz wszystkie soki z teksturek, shaderów, modeli 3D i w efekcie mamy piękne gry, które jeszcze na początku generacji nie były możliwe do stworzenia, bo ilość dostępnej mocy przytłaczała kreatywne rozwiazania dev'ów ;).

Poza tym na start systemu muszą być gotowe jakieś gry. Niby Guerrilla już jakiś czas dłubie nad  KZ4, Santa Monica pewnie też tworzy coś poza GoW:A, a i jest jeszcze paru dev'ów Sony, którzy mogą pracować nad next-genowymi tytułami. Pomimo tego, według plotek ostateczne dev-kity będą dopiero na wiosnę 2013, więc nie ma pewności, że się wyrobią na końcówkę roku.

Ja tam nie narzekam, w końcu tyle jeszcze przed nami, pierwsza połowa roku 2013 jest napakowana premierami. Ja nie zamierzam narzekać ;).

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1551 dnia: Grudnia 12, 2012, 15:54:12 pm »
Nie che mi sie wierzyć ze PS4 wyjdzie dopiero w 2014

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1552 dnia: Grudnia 15, 2012, 11:13:28 am »
Kolejny filmik z silnika Square


Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1553 dnia: Grudnia 15, 2012, 11:31:11 am »
Pierwsze Uncharted w pre-alpha lepiej wyglądało. :angel:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1554 dnia: Grudnia 15, 2012, 11:40:48 am »
Zarąbista funkcja edytora - "wetness"
Będzie można każdą postać zrobić mokrą, niezależnie od sytuacji...))

Albo dział "Crystal", gdzie można zmniejszyć/zwiekszyć parametr "magic", co spowoduje zmianę intensywności świecenia kryształu...

Jakieś to dziwnie banalne i bezsensowne się wydaje... edytor jak dla dziecka, żeby się mogło pobawić.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1555 dnia: Grudnia 15, 2012, 11:53:48 am »
edytor jak dla dziecka, żeby się mogło pobawić.
I o to chodzi. IMO to funkcje czysto pokazowe na potrzeby prezentacji, a nie złożoność całego programu.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1556 dnia: Grudnia 15, 2012, 14:26:37 pm »
Cytuj
Zarąbista funkcja edytora - "wetness"
Będzie można każdą postać zrobić mokrą, niezależnie od sytuacji...))
Jakieś to dziwnie banalne i bezsensowne się wydaje... edytor jak dla dziecka, żeby się mogło pobawić.
Cry engine 2/3 ma to od dawna(tylko bez takiej kontroli?), czyli co też dla dzieci?
To właśnie bardzo dobrze że jest prosty w obsłudze. Możesz tworząc skomplikowane efekty jednym kliknięciem/suwakiem, a nie robić skomplikowane materiały żeby otrzymać często wykorzystywany efekt mokrości, to jest właśnie zaleta.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1557 dnia: Grudnia 15, 2012, 14:46:20 pm »
Najlepiej by było, jakby zamiast prostych suwaków, wszystko trzeba było napisać w notepadzie.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1558 dnia: Grudnia 15, 2012, 15:02:53 pm »
Cytuj
Zarąbista funkcja edytora - "wetness"
Będzie można każdą postać zrobić mokrą, niezależnie od sytuacji...))
Jakieś to dziwnie banalne i bezsensowne się wydaje... edytor jak dla dziecka, żeby się mogło pobawić.
Cry engine 2/3 ma to od dawna(tylko bez takiej kontroli?), czyli co też dla dzieci?
To właśnie bardzo dobrze że jest prosty w obsłudze. Możesz tworząc skomplikowane efekty jednym kliknięciem/suwakiem, a nie robić skomplikowane materiały żeby otrzymać często wykorzystywany efekt mokrości, to jest właśnie zaleta.

Niby prostota obsługi nie jest czymś złym, fajnie że nie trzeba kombinować...

Jeśli tak teraz wyglądają narzędzia dla developerów, to chyba nie ma co się dziwić, że tytuły multiplatformowe wyglądają co raz gorzej na konsolach obecnej generacji. Wątpię aby tak proste narzędzie było odpowiednio zoptymalizowane na potrzeby sprzętu. Jest funkcja - działa, albo nie działa. FPS spada, wyłączamy bajera i jedziemy dalej!

Imo to jest zbyt proste, developerzy powinni kombinować z kodem, a nie bawić się suwaczkami!
« Ostatnia zmiana: Grudnia 15, 2012, 15:08:00 pm wysłana przez andryush »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1559 dnia: Grudnia 15, 2012, 15:12:41 pm »
Cytuj
Zarąbista funkcja edytora - "wetness"
Będzie można każdą postać zrobić mokrą, niezależnie od sytuacji...))
Jakieś to dziwnie banalne i bezsensowne się wydaje... edytor jak dla dziecka, żeby się mogło pobawić.
Cry engine 2/3 ma to od dawna(tylko bez takiej kontroli?), czyli co też dla dzieci?
To właśnie bardzo dobrze że jest prosty w obsłudze. Możesz tworząc skomplikowane efekty jednym kliknięciem/suwakiem, a nie robić skomplikowane materiały żeby otrzymać często wykorzystywany efekt mokrości, to jest właśnie zaleta.

Niby prostota obsługi nie jest czymś złym, fajnie że nie trzeba kombinować...

Jeśli tak teraz wyglądają narzędzia dla developerów, to chyba nie ma co się dziwić, że tytuły multiplatformowe wyglądają co raz gorzej na konsolach obecnej generacji. Wątpię aby tak proste narzędzie było odpowiednio zoptymalizowane na potrzeby sprzętu. Jest funkcja - działa, albo nie działa. FPS spada, wyłączamy bajera i jedziemy dalej!

Imo to jest zbyt proste, developerzy powinni kombinować z kodem, a nie bawić się suwaczkami!

Crysis 2 wyglądał dobrze na konsolach.