Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 516302 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1840 dnia: Lutego 03, 2013, 22:03:21 pm »
Wyobrażasz sobie siedzenie z takim czymś kilka godzin podczas grania?
Wszystko od nowa, od początku...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1841 dnia: Lutego 03, 2013, 22:14:52 pm »
To jest monio. On ma bardzo bujną wyobraźnię, więc pewnie sobie wyobraża. lol

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1842 dnia: Lutego 03, 2013, 22:15:37 pm »
To jest monio. On ma bardzo bujną wyobraźnię, więc pewnie sobie wyobraża. lol
:lol: :lol: :lol:
Wszystko od nowa, od początku...

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1843 dnia: Lutego 03, 2013, 22:38:36 pm »
Nie bez powodu takie wynalazki nie przyjęły się w przeszłości.

Also, wgapianie się w jakikolwiek ekran oddalony od gałki ocznej o 0,5 centymetra to zabójstwo dla wzroku.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1844 dnia: Lutego 03, 2013, 23:07:14 pm »
Nie bez powodu takie wynalazki nie przyjęły się w przeszłości.

Also, wgapianie się w jakikolwiek ekran oddalony od gałki ocznej o 0,5 centymetra to zabójstwo dla wzroku.

Wpis

Z drugiej strony, jeżeli efekt jest faktycznie taki "wow" jak na filmiku to przez przynajmniej 15 minut chce tego spróbować.

svonston

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1845 dnia: Lutego 03, 2013, 23:07:34 pm »
Nie bez powodu takie wynalazki nie przyjęły się w przeszłości.

Also, wgapianie się w jakikolwiek ekran oddalony od gałki ocznej o 0,5 centymetra to zabójstwo dla wzroku.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1846 dnia: Lutego 04, 2013, 00:03:18 am »
Nie bez powodu takie wynalazki nie przyjęły się w przeszłości.

Also, wgapianie się w jakikolwiek ekran oddalony od gałki ocznej o 0,5 centymetra to zabójstwo dla wzroku.
Zadalem kiedys takie pytanie na GAF i dostalem taka odpowiedz - "Since it focuses at infinity, it's actually easier on the eyes than looking at a monitor/TV. "

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1847 dnia: Lutego 04, 2013, 00:41:09 am »
Nie bez powodu takie wynalazki nie przyjęły się w przeszłości.

Also, wgapianie się w jakikolwiek ekran oddalony od gałki ocznej o 0,5 centymetra to zabójstwo dla wzroku.
Zadalem kiedys takie pytanie na GAF i dostalem taka odpowiedz - "Since it focuses at infinity, it's actually easier on the eyes than looking at a monitor/TV. "
Nie kumam skupienia na nieskończoności

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1848 dnia: Lutego 04, 2013, 00:46:58 am »
Nie kumam skupienia na nieskończoności


Chyba chodzi o to, że widzisz jedynie ekran, nic ponad to. Gdy patrzysz na monitor to widzisz wszystko wokół, a tutaj jedyne co można zobaczyć to wirtualna gra.

svonston

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1849 dnia: Lutego 04, 2013, 08:28:26 am »
To lepiej sobie zrobić taki dwumetrowy tunel, coś jak klapki dla konia i grać na 40 calach. :angel:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1850 dnia: Lutego 04, 2013, 08:36:07 am »
To lepiej sobie zrobić taki dwumetrowy tunel, coś jak klapki dla konia i grać na 40 calach. :angel:

Wtedy i tak będziesz widział ciemny tunel po bokach.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1851 dnia: Lutego 04, 2013, 08:38:04 am »
Wraz z rozwojem wyświetlaczy elastycznych czekam na domowe, dookólne telewizory. Wypas.


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1852 dnia: Lutego 04, 2013, 08:48:23 am »
je**iesz sobie okrągły pokój specjalnie na telewizor? ;)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1853 dnia: Lutego 04, 2013, 08:51:15 am »
Po cholerę? Powyżej to tylko przykład. Większy kąt eliptyczny, bądź tv, jako półokrąg 180st. Masz gdzie wstawić, to kupujesz ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1854 dnia: Lutego 04, 2013, 10:35:23 am »


Nowy X i plejka muszą to obsługiwać. Sprzedam płuco i kupuje w dniu premiery.

Bezsens. Grasz np. w CoDa i jak niby zrobisz szybki obrót o 180 stopni żeby ustrzelić przeciwnika za Tobą? W zestawie powinni gratis dodawać krzesło obrotowe.

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1855 dnia: Lutego 04, 2013, 10:38:19 am »
Bezsens. Grasz np. w CoDa i jak niby zrobisz szybki obrót o 180 stopni żeby ustrzelić przeciwnika za Tobą? W zestawie powinni gratis dodawać krzesło obrotowe.
Naciśniesz jeden przycisk...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1856 dnia: Lutego 04, 2013, 11:35:05 am »
To nadal bezsensu. Obrót o 180 stopni pod jednym przyciskiem jest mało precyzyjny. Nie zawsze przeciwnik będzie stał centralnie za nami. Rozumiem, że można obrócić się klikając jeden button, a potem ruchami głowy namierzyć kolesia, ale jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić. Wolę mieć pełną kontrolę nad obracaniem się postaci.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1857 dnia: Lutego 04, 2013, 11:49:37 am »
Poćwiczysz mięśnie karku i dasz radę. A co z tymi okularkami 3D od Sony? Weszło to już na rynek?
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2013, 12:02:43 pm wysłana przez Kert »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1858 dnia: Lutego 04, 2013, 12:01:26 pm »
Poćwiczysz mięśnie karku i dasz radę. A co z tymi okularkami 3D od Sony? Weszło to już na rynek?

Chyba weszło i wyszło tak szybko jak Sony zapomniało o tym całym 3D ;)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1859 dnia: Lutego 04, 2013, 12:03:02 pm »


Nie dają niestety rady, jak na tak drogą zabawkę.

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1860 dnia: Lutego 04, 2013, 12:04:33 pm »
Nie bez powodu takie wynalazki nie przyjęły się w przeszłości.

Also, wgapianie się w jakikolwiek ekran oddalony od gałki ocznej o 0,5 centymetra to zabójstwo dla wzroku.
Zadalem kiedys takie pytanie na GAF i dostalem taka odpowiedz - "Since it focuses at infinity, it's actually easier on the eyes than looking at a monitor/TV. "
Nie kumam skupienia na nieskończoności

Nie skupienia na nieskończoności, tylko ostrzenia na nieskończoność. Po prostu jak skupiasz uwagę na przedmiocie 30 cm od oczu to ostrzysz na 30 cm (ten element jest ostry, a reszta za nim rozmyta), a jak skupiasz się na dalekim obiekcie (np 100 metrów dalej) to zarówno ten obiekt 100 metrów dalej jak i już każdy inny za nim do nieskończoności jest ostry. Tak więc ostrzenie na obiekcie wystarczająco dalekim żeby już wszystko za nim było równomiernie ostre to jest ostrzenie na nieskończoność.

W przypadku tych okularów to nie ma zastosowania, typ z gafa nie wie o czym mówi.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1861 dnia: Lutego 04, 2013, 12:09:54 pm »
http://hdtvpolska.com/topic/26773-mega-test-osobiste-okulary-projekcyjne-3d-sony-hmz-t1/

Obecnie na rynku jest już wersja T2. Może jeszcze nie teraz, ale kiedyś, jak będę miał trochę zbędnej gotówki, chciałbym kupić model T3 albo T4.

W przypadku tych okularów to nie ma zastosowania, typ z gafa nie wie o czym mówi.

A czy przypadkiem odpowiednie soczewki nie są w stanie oszukać oka i właśnie wymusić ostrzenia na nieskończoności? Niektórzy mówią, że obraz w tych okularach wydaje się bardzo oddalony.

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1862 dnia: Lutego 04, 2013, 12:19:15 pm »
W przypadku tych okularów to nie ma zastosowania, typ z gafa nie wie o czym mówi.

A czy przypadkiem odpowiednie soczewki nie są w stanie oszukać oka i właśnie wymusić ostrzenia na nieskończoności? Niektórzy mówią, że obraz w tych okularach wydaje się bardzo oddalony.

Wydaje się oddalony, bo pokazuje takie samo pole widzenia jak rzeczywistość ale w mniejszym przekroju - jest efekt fisheye jak mówił typ na filmiku, który jest softwarowo prostowany - dzięki temu patrząc na ekran który masz bezpośrednio przed oczami masz taki sam zakres widoczności jak w rzeczywistości, ale ten obraz pojawia się przed okiem a nie w nim jak na codzień, wiec wydaje się oddalony. Jest to jednak za mało że zmienić zakres ostrzenia tak żeby cały obraz ostrzył na nieskończoność. Pomyśl że grasz w fps i npc do ciebie podchodzi podać broń - wtedy jest metr od postaci i wzrok ostrzy na nim. Na nieskończoność by ostrzył w przypadku krajobrazów. Nie mówiąc o tym że to jest tak jak powiedziałeś oszukiwanie, prawdziwy obraz znajduje się zaraz przed oczami, a nie sądzę żeby takie robienie oczu w chu** było zdrowe.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1863 dnia: Lutego 04, 2013, 12:26:00 pm »
Nie ma różnicy czy oglądamy postać z bliska, czy krajobrazy, bo nie ma takiego podziału sceny. Oglądamy jeden ekran (no, powiedzmy dwa) i pytanie brzmi jak bardzo przy pomocy optyki można ten ekran od oka odsunąć. Niestety to już nie moja bajka, więc się nie mądruję. Wierzę, że od tego nie oślepnę.

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1864 dnia: Lutego 04, 2013, 12:29:29 pm »
Nie ma różnicy czy oglądamy postać z bliska, czy krajobrazy, bo nie ma takiego podziału sceny.

Jak rozumiem, jak mamy 3D, to jak najbardziej po to właśnie żeby scena była dzielona jak w rzeczywistości (oczywiście sztucznie, ale oszukane oko ostrzy tak samo)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1865 dnia: Lutego 04, 2013, 12:33:15 pm »
A nie jest tak, że jakikolwiek ekran/źródło światła w odległości do kilku cm przed okiem na dłuższą metę oddziałuje bardzo negatywne na zdrowie gałki ocznej, zdolność percepcji i pogorsza widzenie, niezależnie od sztuczek zastosowanych w takich gadżetach? Nie tyle stałe, co non stop migające, jak w przypadku ekraników VR.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1866 dnia: Lutego 04, 2013, 12:37:12 pm »
Jak rozumiem, jak mamy 3D, to jak najbardziej po to właśnie żeby scena była dzielona jak w rzeczywistości (oczywiście sztucznie, ale oszukane oko ostrzy tak samo)

Przecież w 3D oko i tak cały czas ostrzy w tym samym punkcie (na ekranie) tylko mózg z obu gałek dostaje różne obrazy i składa je w całość. Gdybyś zmieniał punkt ostrzenia, to nie widziałbyś obrazu wyraźnie.

A nie jest tak, że jakikolwiek ekran/źródło światła w odległości do kilku cm przed okiem na dłuższą metę oddziałuje bardzo negatywne na zdrowie gałki ocznej, zdolność percepcji i pogorsza widzenie, niezależnie od sztuczek zastosowanych w takich gadżetach? Nie tyle stałe, co non stop migające, jak w przypadku ekraników VR.

OLED nie miga tylko świeci światłem stałym. Migają co najwyżej okulary migawkowe.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1867 dnia: Lutego 04, 2013, 12:43:21 pm »
OLED nie miga tylko świeci światłem stałym.
I to też jest niby zdrowe? Ekranik, światło do kilku cm przed oczami, heh. Przypominam, że w gierki nie gra się 30 min i odstawia. Tutaj mowa o nawet kilku godzinach wystawienia oczu na działanie ekraników hełmu/okularów VR.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1868 dnia: Lutego 04, 2013, 12:47:17 pm »
Akurat światło to światło i nie ma znaczenia czy jego źródło jest 3 metry, czy 3 centymetry od oka.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1869 dnia: Lutego 04, 2013, 12:51:14 pm »
Akurat światło to światło i nie ma znaczenia czy jego źródło jest 3 metry, czy 3 centymetry od oka.
Poświecę Ci diodą 3 cm od oka, a potem z 3m. Zobaczymy, w którym przypadku więcej wytrzymasz :troll:

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1870 dnia: Lutego 04, 2013, 13:01:36 pm »
Od samego czytania książek które nie świecą w ogóle, a oddalone są o jakieś 60 cm od oka, psuje się wzrok. Więc co dopiero świecący stałym światłem ekran 0,5 cm od oka.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1871 dnia: Lutego 04, 2013, 13:08:18 pm »
Poświecę Ci diodą 3 cm od oka, a potem z 3m. Zobaczymy, w którym przypadku więcej wytrzymasz :troll:

Półcalowy ekran 3 cm od oka generuje proporcjonalnie mniejszą ilość światła niż 50 calowy telewizor  :mad:

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1872 dnia: Lutego 04, 2013, 14:29:18 pm »
To nadal bezsensu. Obrót o 180 stopni pod jednym przyciskiem jest mało precyzyjny. Nie zawsze przeciwnik będzie stał centralnie za nami. Rozumiem, że można obrócić się klikając jeden button, a potem ruchami głowy namierzyć kolesia, ale jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić. Wolę mieć pełną kontrolę nad obracaniem się postaci.

Chyba nie rozumiesz jak to działa... Dalej obracasz się gałką, a obracanie głową służy do dodatkowych "poprawionych" ruchów...

Coś jak TrackIR w Armed Assault:



Dzięki tym okularom, będziesz mógł do klasycznego sterowania dodać takie drobne ruchy jak wychylenie się zza rogu, spojrzenie w jakimś kierunku nie odrywając celownika od celu (ogień zaporowy na przykład) itp.
Do tego wyobraź sobie rozglądanie się po kokpicie w Gran Turismo 6 gdzie naturalnie masz ograniczone ruchy głowy. Praktycznie zestawy 3 konsol i 3 TV przestaną mieć sens.

Inna sprawa, dalej uważam, że to w ch** nie zdrowe będzie :/
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2013, 14:41:12 pm wysłana przez Mrocz »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1873 dnia: Lutego 04, 2013, 14:53:53 pm »
Oculus Rift +Kinect + siakas napie.rdalanka (Ryse?) = roz.je**ny pokoj i polamane konczyny  :P
Tak czy siak wrazenia musza byc swietne.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1874 dnia: Lutego 04, 2013, 15:47:23 pm »
Oculus Rift +Kinect + siakas napie.rdalanka (Ryse?) = roz.je**ny pokoj i polamane konczyny  :P
Tak czy siak wrazenia musza byc swietne.



Hehe wyobrazcie sobie walke dwoch uzywajacych podobnych ustrojstw graczy w np. Tekkenie w jakims malym pokoiku.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1875 dnia: Lutego 04, 2013, 15:47:46 pm »
Inna sprawa, dalej uważam, że to w ch** nie zdrowe będzie :/

I na dłuższa metę zbędne. W multi skończy się na 5 minutach zabawy, bo będziemy dostawać ostry wpie**ol od ludzi, którzy nie zaprzątają sobie głowy wychylaniem się do kamerki, tylko jebaniu nam heada w pół sekundy ze 100m.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1876 dnia: Lutego 04, 2013, 16:02:16 pm »
I na dłuższa metę zbędne. W multi skończy się na 5 minutach zabawy, bo będziemy dostawać ostry wpie**ol od ludzi, którzy nie zaprzątają sobie głowy wychylaniem się do kamerki, tylko jebaniu nam heada w pół sekundy ze 100m.

Możliwe, ale takie głębokie wejście w świat gry, mogłoby być bardzo fajne w klimatycznych grach single player :P Wyobraź sobie jakąś fajną skradankę w FPP :) Albo horror. Albo chociażby takiego Modern FPS'a, klimat na pewno byłby wyczuwalny :) Inna sprawa, że moim zdaniem ten Oculus nadaje się tylko do gier FPP. Bo jakoś sobie nie wyobrażam granie w TPS'y, czy slashery z tymi okularami o_O

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1877 dnia: Lutego 04, 2013, 16:20:56 pm »
Ja bym to widzial bardziej w RPG.
Skyrim....albo Wiedzmin2 z FPP.
 Klimat!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1878 dnia: Lutego 04, 2013, 17:34:09 pm »
http://www.techpowerup.com/179750/It-s-Sony-Not-AMD-in-GeForce-Titan-s-Crosshair.html

nVidia czeka na nowe konsole z premierą kolejnej generacji kart graficznych, żeby

Cytuj
remind the masses that PC gaming looks, feels, and plays better than consoles, even the newest ones on the block.

:lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1879 dnia: Lutego 04, 2013, 18:12:33 pm »
Rynek PCtowy chce do*ebać nowym konsolom już na starcie? To się może udać, biorąc pod uwagę to, że jak na razie nie widzieliśmy nic, co by robiło wrażenie godne miana next-gen. Tech dema z E3 były odpalane na aktualnej architekturze kart Nvidii, które radziły sobie bardzo dobrze (strach pomyśleć co będzie potrafiła następna seria kart graficznych). Specyfikacje nowych konsol są wielkim znakiem zapytania i nie wiadomo jak będą na takich konsolach wyglądały gry...