Autor Wątek: Rozwój i przyszłość konsol  (Przeczytany 516643 razy)

0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1960 dnia: Lutego 06, 2013, 15:12:51 pm »
Ciężko by było w nowej generacji wciskać "odrestaurowane" wersje HD skoro telewizory nie zmienia się tak drastycznie jak w poprzedniej generacji (CRT -> LCD).

Pewnie nazwą to po prostu "Antologia", "Trylogia" i tyle. Dźwigną fps do 30/60 (co nawet nie jest pewne patrząc na niektóre "rimejki" z tej generacji) i ludzie kupią drugi raz :P

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1961 dnia: Lutego 06, 2013, 15:34:43 pm »
Pewnie nazwą to po prostu "Antologia", "Trylogia" i tyle. Dźwigną fps do 30/60 (co nawet nie jest pewne patrząc na niektóre "rimejki" z tej generacji) i ludzie kupią drugi raz :P

Wystarczy, że jebną antialiasing + 1080p ;P

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1962 dnia: Lutego 06, 2013, 17:02:02 pm »
EDGE: The next Xbox: Always online, no second-hand games, 50GB Blu-ray and new kinect
Cytuj
Microsoft’s next console will require an Internet connection in order to function, ruling out a second-hand game market for the platform. A new iteration of Xbox Live will be an integral part of Microsoft’s next console, while improved Kinect hardware will also ship alongside the unit.

 Sources with first-hand experience of Microsoft’s next generation console have told us that although the next Xbox will be absolutely committed to online functionality, games will still be made available to purchase in physical form. Next Xbox games will be manufactured on 50GB-capacity Blu-ray discs, Microsoft having conceded defeat to Sony following its ill-fated backing of the HD-DVD format. It is believed that games purchased on disc will ship with activation codes, and will have no value beyond the initial user.

 Our source has also confirmed that the next Xbox’s recently rumoured specs are entirely accurate. That means an AMD eight-core x64 1.6GHz CPU, a D3D11.x 800MHz graphics solution and 8GB of DDR3 RAM. As of now, the console’s hard drive capacity is said to be undecided, but Microsoft’s extended commitment to online delivery suggests that it will be the largest unit it has put inside a console to date.

 Though the architectures of the next-gen Xbox and PlayStation both resemble that of PCs, several development sources have told us that Sony’s solution is preferable when it comes to leveraging power. Studios working with the next-gen Xbox are currently being forced to work with only approved development libraries, while Sony is encouraging coders to get closer to the metal of its box. Furthermore, the operating system overhead of Microsoft’s next console is more oppressive than Sony’s equivalent, giving the PlayStation-badged unit another advantage.

 Unlike Nintendo, Microsoft is continuing to invest heavily in motion-control interfaces, and a new, more reliably responsive Kinect will also ship alongside the next Xbox. Sony’s next-generation console camera system is said to have a similar set of features, and is expected to be discussed at the company’s PlayStation event on February 20.

 You can read more about how Sony’s next generation console compares in last week’s story, PlayStation 4 revealed.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=511924

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1963 dnia: Lutego 06, 2013, 17:03:47 pm »
EDGE: The next Xbox: Always online, no second-hand games, 50GB Blu-ray and new kinect
Cytuj
Microsoft’s next console will require an Internet connection in order to function, ruling out a second-hand game market for the platform. A new iteration of Xbox Live will be an integral part of Microsoft’s next console, while improved Kinect hardware will also ship alongside the unit.

 Sources with first-hand experience of Microsoft’s next generation console have told us that although the next Xbox will be absolutely committed to online functionality, games will still be made available to purchase in physical form. Next Xbox games will be manufactured on 50GB-capacity Blu-ray discs, Microsoft having conceded defeat to Sony following its ill-fated backing of the HD-DVD format. It is believed that games purchased on disc will ship with activation codes, and will have no value beyond the initial user.

 Our source has also confirmed that the next Xbox’s recently rumoured specs are entirely accurate. That means an AMD eight-core x64 1.6GHz CPU, a D3D11.x 800MHz graphics solution and 8GB of DDR3 RAM. As of now, the console’s hard drive capacity is said to be undecided, but Microsoft’s extended commitment to online delivery suggests that it will be the largest unit it has put inside a console to date.

 Though the architectures of the next-gen Xbox and PlayStation both resemble that of PCs, several development sources have told us that Sony’s solution is preferable when it comes to leveraging power. Studios working with the next-gen Xbox are currently being forced to work with only approved development libraries, while Sony is encouraging coders to get closer to the metal of its box. Furthermore, the operating system overhead of Microsoft’s next console is more oppressive than Sony’s equivalent, giving the PlayStation-badged unit another advantage.

 Unlike Nintendo, Microsoft is continuing to invest heavily in motion-control interfaces, and a new, more reliably responsive Kinect will also ship alongside the next Xbox. Sony’s next-generation console camera system is said to have a similar set of features, and is expected to be discussed at the company’s PlayStation event on February 20.

 You can read more about how Sony’s next generation console compares in last week’s story, PlayStation 4 revealed.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=511924

http://gameonly.pl/forum/index.php?topic=13010.msg831385#new

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1964 dnia: Lutego 06, 2013, 17:06:28 pm »
Sorki ,nie zauważyłem :( .

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1965 dnia: Lutego 08, 2013, 13:07:36 pm »
wygląda na to ze już nie długo wychodzi nowa generacja kart graficznych i nie jest to żaden odgrzewany kotlet(nawet 40% wydajniejsze od obecnej generacji).
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/nvidia-geforce-gtx-780-ti-780-770-760-750-karta-graficzna-nieoficjalna-specyfikacja-data-premiery.html

jeśli te ploty o specyfikacji konsol okażą się prawdziwe, to już w momencie premiery nowe konsole będą totalnym złomem(co pewnie cieszy kkrt).

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1966 dnia: Lutego 08, 2013, 13:10:41 pm »
wygląda na to ze już nie długo wychodzi nowa generacja kart graficznych i nie jest to żaden odgrzewany kotlet(nawet 40% wydajniejsze od obecnej generacji).
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/nvidia-geforce-gtx-780-ti-780-770-760-750-karta-graficzna-nieoficjalna-specyfikacja-data-premiery.html

jeśli te ploty o specyfikacji konsol okażą się prawdziwe, to już w momencie premiery nowe konsole będą totalnym złomem(co pewnie cieszy kkrt).

Ok, fajnie, ale czy to oznacza, że producenci będą wykorzystywać ich możliwości w nowych grach? Szczerze wątpię.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1967 dnia: Lutego 08, 2013, 13:14:27 pm »
Ok, fajnie, ale czy to oznacza, że producenci będą wykorzystywać ich możliwości w nowych grach? Szczerze wątpię.

Dokładnie. Producenci będą używać tych kart by sobie szybciej renderować scenki przy produkcji gier na dużo słabsze konsole :troll: .

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1968 dnia: Lutego 08, 2013, 13:18:07 pm »
Ok, fajnie, ale czy to oznacza, że producenci będą wykorzystywać ich możliwości w nowych grach? Szczerze wątpię.

Dokładnie. Producenci będą używać tych kart by sobie szybciej renderować scenki przy produkcji gier na dużo słabsze konsole :troll: .

A nie, sorry. Za dwa lata pojawi się Crysis 4, który do ustawień High będzie wymagał nowszej wersji tych zapowiedzianych "next-genowych" GPU :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1969 dnia: Lutego 08, 2013, 13:22:34 pm »
A nie, sorry. Za dwa lata pojawi się Crysis 4, który do ustawień High będzie wymagał nowszej wersji tych zapowiedzianych "next-genowych" GPU :troll:

I będzie wyglądać "porównywalnie" do Killzone 5 :troll: :troll:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1970 dnia: Lutego 08, 2013, 13:24:18 pm »

jeśli te ploty o specyfikacji konsol okażą się prawdziwe, to już w momencie premiery nowe konsole będą totalnym złomem(co pewnie cieszy kkrt).

W jednym przypadku te słowa już się sprawdziły niestety. Reszta konsol może być w podobnej sytuacji, chyba taka już będzie ta 9? generacja. No, ale czekamy na pierwsze gry! :D


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1971 dnia: Lutego 08, 2013, 13:24:44 pm »
Ja tam zrobię sobie powtórkę z rozrywki. Pokocham się z blachą, aż jej starczy mocy na gierki, potem wezmę PS4 i jak te przestanie wyrabiać za 5-6 lat to znowu blacha i tak do usranej śmierci!  :evil:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1972 dnia: Lutego 08, 2013, 13:30:31 pm »

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1973 dnia: Lutego 08, 2013, 13:39:12 pm »
Ceny podzespołów komputerowych lecą w dół szybciutko, więc po roku na pewno fun. Mój starutki Radek 9800 Pro kosztował po roku połowę tego, co na początku.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1974 dnia: Lutego 08, 2013, 15:15:58 pm »
http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-07-ouya-there-will-be-a-new-ouya-every-year

400 złotych za konsolę, której cykl życia obliczony jest na JEDEN rok  :lol:

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1975 dnia: Lutego 08, 2013, 15:21:55 pm »
http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-07-ouya-there-will-be-a-new-ouya-every-year

400 złotych za konsolę, której cykl życia obliczony jest na JEDEN rok  :lol:

Już wcześniej ta "konsola" wydawała mi się bez sensu, teraz to już jest po prostu śmieszne :lol: :lol: Oj będzie klapa czuje to w kościach :lol:

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1976 dnia: Lutego 08, 2013, 15:30:18 pm »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1977 dnia: Lutego 08, 2013, 16:15:12 pm »
wygląda na to ze już nie długo wychodzi nowa generacja kart graficznych i nie jest to żaden odgrzewany kotlet(nawet 40% wydajniejsze od obecnej generacji).
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/nvidia-geforce-gtx-780-ti-780-770-760-750-karta-graficzna-nieoficjalna-specyfikacja-data-premiery.html

jeśli te ploty o specyfikacji konsol okażą się prawdziwe, to już w momencie premiery nowe konsole będą totalnym złomem(co pewnie cieszy kkrt).

770 wyglada smakowicie.

« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2013, 16:27:56 pm wysłana przez KKRT »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1978 dnia: Lutego 08, 2013, 16:19:49 pm »
Oho, tak się wystraszył PS4, że już się za nową grafą rozgląda  :hihi:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1979 dnia: Lutego 08, 2013, 16:28:32 pm »
Oho, tak się wystraszył PS4, że już się za nową grafą rozgląda  :hihi:
Nie, po prostu nie mam zamiaru grac w multiplatformy w 30 fps ;

Poza tym wychodzi Star Citizen.

====

Jak tak te pecety przewagują to pokażcie mi np włosy na takim poziomie w pecetowym exie, a nie tylko teksturki, rozdziałki i realtimowe odbicia które były w MGS3 na PS2 tylko proces miał mniej czadową nazwę:

Masz na mysli cos gorszego niz tech demko nvidii z graf generacje starszych niz RSX? ;



Ps. Czemu te uber wlosy z FF nie rzucaja cienii? ;
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2013, 16:34:43 pm wysłana przez KKRT »

lupinator

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1980 dnia: Lutego 08, 2013, 16:29:51 pm »
Trochę słabo porównywać gierki z tech demami, ale może o czymś nie wiem.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1981 dnia: Lutego 08, 2013, 16:30:46 pm »


To teraz pokaż grę a nie Tech Demko ;)

Taka jest prawda, może i te karty będą super potężne i mocne, ale co z tego, jak 99% gier będzie robiona pod konsole? W najlepszym wypadku na PC będą miały ciut większą rozdziałkę i trochę więcej FPS?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1982 dnia: Lutego 08, 2013, 16:35:34 pm »
Co z tego, ze tech demko? To tech demko chodzi na 6600GT.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1983 dnia: Lutego 08, 2013, 16:39:30 pm »
Trochę słabo porównywać gierki z tech demami, ale może o czymś nie wiem.

Porównuje z tech demami, bo jak przychodzi do gier, to tyle ma:



Taka jest prawda, może i te karty będą super potężne i mocne, ale co z tego, jak 99% gier będzie robiona pod konsole? W najlepszym wypadku na PC będą miały ciut większą rozdziałkę i trochę więcej FPS?

Na większą rozdziałkę, to najpierw trzeba se lepszy monitor kupić ;

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1984 dnia: Lutego 08, 2013, 16:44:27 pm »
No, a popatrz na te wlosy tutaj!


A sorry current-gen, pewnie w sequelu na PS4 Kratos bedzie mial bujna fryzure ;


---
Co do gierek, to tutaj technologia CCP z 2010, ktora robia do World of Darkness.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1985 dnia: Lutego 08, 2013, 16:53:36 pm »
Kolejne tech demo. lol

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1986 dnia: Lutego 08, 2013, 16:54:17 pm »
No ok, a w jakiejś grze?

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1987 dnia: Lutego 08, 2013, 17:07:08 pm »
Co z tego, ze tech demko? To tech demko chodzi na 6600GT.

Taka, że dopóki żadna gra z tego nie korzysta, to o kant dupy można sobie rozbić takie filmiki. Mówimy o grafice w GRACH z nie tech demkach.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1988 dnia: Lutego 08, 2013, 17:12:51 pm »
Symulacja ubrania i włosów z 2005 roku:



 ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1989 dnia: Lutego 08, 2013, 17:14:18 pm »
Taka, że dopóki żadna gra z tego nie korzysta, to o kant dupy można sobie rozbić takie filmiki. Mówimy o grafice w GRACH z nie tech demkach.
Ale jakie to ma znaczenei? Ile gier korzysta z soft-collision jak God of War 3? NIewiele, bo niewiele tego wymaga. Tak samo ile gier ma technologie jak gry Total War'a albo EVE Online? Niewiele, bo devsi z tego nie korzystaja, ale nie znaczy, ze to jakis problem. Rowniez  mozna mowic to samo o efektach Physx z wielu gier, ktore dawno wyszly.
Czemu w zadnej grze na konsole dywany nie maja fizyki, a w Batman:AA na maja!!!111jedenjeden ...

Japoncy poswiecaja pol roku developingu na fizyke cyckow i ladne wlosy, zachod na oswietlenie i shadery.
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2013, 17:31:03 pm wysłana przez KKRT »

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1990 dnia: Lutego 08, 2013, 17:38:04 pm »
Taka, że dopóki żadna gra z tego nie korzysta, to o kant dupy można sobie rozbić takie filmiki. Mówimy o grafice w GRACH z nie tech demkach.
Ale jakie to ma znaczenei? Ile gier korzysta z soft-collision jak God of War 3? NIewiele, bo niewiele tego wymaga. Tak samo ile gier ma technologie jak gry Total War'a albo EVE Online? Niewiele, bo devsi z tego nie korzystaja, ale nie znaczy, ze to jakis problem. Rowniez  mozna mowic to samo o efektach Physx z wielu gier, ktore dawno wyszly.
Czemu w zadnej grze na konsole dywany nie maja fizyki, a w Batman:AA na maja!!!111jedenjeden ...

Japoncy poswiecaja pol roku developingu na fizyke cyckow i ladne wlosy, zachod na oswietlenie i shadery.

Proste, cała ta super moc kart graficznych jest czysto hipotetyczna. Podpierają ją tylko techdemkiem, które na dobrą sprawę nic nie pokazuje. Scena robiona specjalnie po to by pewne rzeczy ładnie wyglądały, skupianie się na tym co chcą twórcy takiego demka. A prawdziwe gry wyglądają prawie identycznie na konsolach (w ciut mniejszej rozdzielczości i mniej fps).

Potem Nvidia wydaje jakieś "Super turbo potężne" karty graficzne, sypnie paroma tech demkami na widok których blacharze spuszczą się w majty... A gry? Poziom konsol... I nie ważne, że żadna gra z takich technologii nie korzysta, bo konsole nie uciągną... Ludzi bardziej jara co ich karta potrafi, a nie to co faktycznie wyświetla...

To tak jakby kupić Veyrona i nie mieć w okolicy żadnej utwardzonej drogi... Ale hej! Mam Veyrona! Mogę zapier**lać nim 400 km/h gdyby taka droga była!

Już rozumiesz, jak idiotyczne jest wrzucanie tech demek i porównywanie ich do gier?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1991 dnia: Lutego 08, 2013, 17:49:31 pm »
To dlaczego do tej pory nie ma nic takiego jak EVE Online, Planetside 2, Guild Wars 2 czy jakakolwiek gra z serii Total War na konsolach? A co z efektami Physx?
Czemu nei powstalo nic takiego jak Star Citizen do tej pory?

Co ma piernik do wiatraka. Gadanie o kiepskich wlosach w grze jako wyznacznika grafiki czy technologii.

I Crysis 2 nie wyglada prawie identycznie na konsolach, BF 3 w multiplayer tez nie. Poza tym to nie te czasy, co przejscie z psx do ps2 i z ps2 do ps3.
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2013, 17:52:15 pm wysłana przez KKRT »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1992 dnia: Lutego 08, 2013, 17:56:09 pm »
Czy tylko ja mam wrażenie, że KKRT pisze przez łzy?

el becetol

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1993 dnia: Lutego 08, 2013, 17:57:20 pm »
To dlaczego do tej pory nie ma nic takiego jak EVE Online, Planetside 2, Guild Wars 2 czy jakakolwiek gra z serii Total War na konsolach?

Niesamowicie piękne gry to są przecież.




To pokazałeś potęgę graficzną eksów na PC - nigdy konsole by takich piękności nie pociągnęły. :lol:

Minecrafta zapomniałeś jeszcze dorzucić, ale ten największy hit pecetowy pokazujący pełną potęgę kart graficznych za 4 tysiace złotych w końcu wyszedł na xboxa, w cyfrowej dystrybucji między innymi pierdółkami które nikogo.

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1994 dnia: Lutego 08, 2013, 17:57:52 pm »
To dlaczego do tej pory nie ma nic takiego jak EVE Online, Planetside 2, Guild Wars 2 czy jakakolwiek gra z serii Total War na konsolach? A co z efektami Physx?
Czemu nei powstalo nic takiego jak Star Citizen do tej pory?

Co ma piernik do wiatraka. Gadanie o kiepskich wlosach w grze jako wyznacznika grafiki czy technologii.

I Crysis 2 nie wyglada prawie identycznie na konsolach, BF 3 w multiplayer tez nie. Poza tym to nie te czasy, co przejscie z psx do ps2 i z ps2 do ps3.

Crysis 2 i BF3 to chyba jedyne przykłady gier, które FAKTYCZNIE dużo lepiej wypadają na PC

Eve Online? Planetside 2? Guild Wars 2? Total War? Litości... gierki z typowym targetem na PeCetowców... Po co miałyby wychodzić na konsolach te gry, albo podobne? Diablo 3 na konsole też nie wyszło znaczy się, że konsole by nie pociągnęły grafy jak na tabletach?

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1995 dnia: Lutego 08, 2013, 18:08:16 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/2bHpUljLVrc?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1996 dnia: Lutego 08, 2013, 18:12:15 pm »
Czy tylko ja mam wrażenie, że KKRT pisze przez łzy?
Nie nie tylko ty.

Chłopak kocha Pcty jak nikt na tym forum, jedyna osoba która może mu dorównać w tej szaleńczej miłości jest Gość Anonimowy, ale jego już tutaj nie ma.

Mrocz co do Crysisa 2 i BF3 to fakt w multi wyglądały 100 razy lepiej, ale już w singlu różnica była bardzo mała. Podobnie będzie w Crysis 3.
« Ostatnia zmiana: Lutego 08, 2013, 18:16:59 pm wysłana przez Kyokushinman »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1997 dnia: Lutego 08, 2013, 18:16:58 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wszystkie gry KKRT?

Mrocz

  • Gość
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1998 dnia: Lutego 08, 2013, 18:22:07 pm »
Mrocz co do Crysisa 2 i BF3 to fakt w multi wyglądały 100 razy lepiej, ale już w singlu różnica była bardzo mała. Podobnie będzie w Crysis 3.

Bo singiel w BF3 jest do bólu liniowy... Tu się rozpatruje multiplayer + 64 graczy na PC...

Co do Crysisa nie zgodzę się, gra o niebo lepiej w singlu wygląda na PC ale to jest jeden z tych wyjątków... Bo nie znam innych gier o takiej przepaści między konsolami a PC

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Rozwój i przyszłość konsol
« Odpowiedź #1999 dnia: Lutego 08, 2013, 18:23:02 pm »
wymienionych przez karotę gier nie ma na konsolach, bo na padzie są nie do ogarnięcia.