Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1961251 razy)

0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #280 dnia: Lutego 10, 2013, 20:31:18 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
A teraz pokaż jak Sheppard się rusza :)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #281 dnia: Lutego 11, 2013, 08:20:21 am »


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


svonston

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #282 dnia: Lutego 11, 2013, 08:23:58 am »
Na PC bez HUDa, ale bieda.

Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #283 dnia: Lutego 11, 2013, 15:17:30 pm »
Na PC bez HUDa, ale bieda.

Nie starczyło mocy...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #284 dnia: Lutego 11, 2013, 15:34:39 pm »
Pięć lat moddowania, dwa Titany® po 1300 dolarów karotów i nareszcie master race może przyfapować.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #285 dnia: Lutego 11, 2013, 16:35:49 pm »
Ja pierdzielę, myślałem że to cienki żarcik fanbojow i zamiast screena z PC wstali zdjęcie z realnego NY...

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #286 dnia: Lutego 21, 2013, 03:29:21 am »
 ok spróbuje  wykazac dlaczego ue4(prawdziwy next gen) jest lepszy technicznie od ce3
Ogólnie pisze to do KKRT ale jak ktoś ma ochotę to się może włączyć:

1. przyjrzyjmy się najpierw jakości gi:
LPV(cryengine 3)                                                           Voxel cone tracing(unreal engine 4)                                           Mental ray


jak widac VCT ma o wiele lepsza jakosc, o wiele lepiej rozchodzi sie po scenie(wielokrotne odbicia) i jest znacznie blizej rendera z mental raya.

2. light propagation volume dziala tylko dla jednego swiatla, w przypadku unreal engine 4 gi działa dla wszystkich świateł.
3. GI w UE4 teoretycznie umożliwia nieograniczona ilość odbić światła, gdzie w crysisach jest wyłącznie 1 bounces.
4. voxel cone tracing daje real time specular glosy reflection, natomiast w crysisach trzeba kombinowac z ssr i cube mapami, ponieważ ssr odbija tylko to co aktualnie widoczne na ekranie. w ue4 za pomoca VCT odbia sa nawet tego czego aktualnie nie ma w kamerze.
przez takie rozwiazanie jakie zastosowano w CE3 wychodza potem takie kwiatki:

za pomocą ssr nie da się tego zrobić wiec została cube mapa.

podsumowując gi którym się niektórzy podniecali w cry engine ma tyle ograniczeń i tak słabą jakość że, nie nazwałbym tego  prawdziwym realtimowym gi, podobnie jak frostbite 2(tylko tam ograniczenia są innego typu). Prawdziwe realtimowe gi wprowadza dopiero unreal engine 4.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2013, 03:34:51 am wysłana przez Wulfen »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #287 dnia: Lutego 21, 2013, 12:37:58 pm »
Dlaczego Ty porownujesz wersje 3.0 CE to ja nei wiem. Poza tym Unreal Engine 4 juz nie ma wymogu voxel based GI. I voxel-based GI nie zapewni Ci dobrych odbic bez pomocy cubemap i SSR na wiekszosci powierzchni. Obejrzyj sobie elemental demo prezentacje jeszcze i popatrz na odbicia jak mi nie wierzysz.

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #288 dnia: Lutego 21, 2013, 12:55:51 pm »
Czy to, że PS4 wzorowany jest na architekturze PC nie powinno oznaczać wojny PC&PS4 vs reszta? : ) Chyba, że xbox też taki będzie, wtedy gry będą na wszystko jednakowe i wszyscy będą kontra Nintendo ;p
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #289 dnia: Lutego 21, 2013, 12:58:33 pm »
Gry nie będą jednakowe, bo na PS4 (oraz nowym Xie) będą znacznie lepiej zoptymalizowane. Skoro wczesne wersje gier pokazanych wczoraj (szczególnie KZ4) zamiatają Crysisem 3, to pomyśl co będzie działo się dalej.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #290 dnia: Lutego 21, 2013, 13:01:14 pm »
Gry nie będą jednakowe, bo na PS4 (oraz nowym Xie) będą znacznie lepiej zoptymalizowane. Skoro wczesne wersje gier pokazanych wczoraj (szczególnie KZ4) zamiatają Crysisem 3, to pomyśl co będzie działo się dalej.
Sam lepiej bym tego nie napisał.
Plus

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #291 dnia: Lutego 21, 2013, 13:04:35 pm »
No optymalizacja wiadomo, na początku co do cena/jakość ps4 będzie pewnie najlepszym wyborem (i xbox może też), ale chodziło mi o to, że będzie można łatwo wszystko robić między platformami. Wiem, że pewnych gier Sony nie odda na inne platformy, ale cholera wie.
Ja bym sobie marzył o wspólnym online między platformami :D
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #292 dnia: Lutego 21, 2013, 13:06:19 pm »
Przy takich mega parametrach PS4 na cenę poniżej 2 tyś nie ma co liczyć. Stawiam na 2,5.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #293 dnia: Lutego 21, 2013, 13:14:38 pm »
NAWET JAKBY KOSZTOWAŁO 4 TYSIACE KKRTNÓW, BIORE NA PREMIERE

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #294 dnia: Lutego 21, 2013, 14:08:39 pm »
@Kert
Gdzie Ty tam widzisz kartonowe budynki? Co do tekstur to nie ma obaw. 8GB szybkiego ramu nie pozwoli na obecność słabych tekstur. W KZ4 chodzi o to co dzieje się na ekranie. Pokażcie mi w Crysis 3 taką ilość efektów cząstkowych, dymu, płomieni itp. NIE MA!
http://www.visionexpress.pl/   Przecież te budy w tle o prostej geometrii i naciągniętych teksturach tworzących dachy budynków, jak skóra na brzuchu zaciążonej nastolatki to poziom ACE COMBAT na ps3.

Ty naprawdę musisz kupić sobie okulary. Ja na tych budynkach widzę odstające elementy, a Ty piszesz, że mają płaskie dachy. WTF???

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #295 dnia: Lutego 21, 2013, 14:12:19 pm »
Potwierdzasz, że masz słaby wzrok, bo tam, gdzie ja napisałem "prosta geometria" i "tekstury 50x100" znajdujesz "płaskie dachy". Dwa prostopadłościany położone na kartonie ze słabą teksturą, to nadal prosta geometria.




Nowa generacja, więcej kartonów. OLO

:troll:
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2013, 14:16:09 pm wysłana przez Kert »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #296 dnia: Lutego 21, 2013, 14:15:27 pm »
Aha...no tak GG powinno na tych dachach umieścić wycinki z dżungli, bo przecież dachy które mają kilka prostokątnych obiektów są takie nierealistyczne. :roll: Radzę Ci nie wychodzić na dwór, bo uznasz, że Twoja okolica ma chujową geometrię.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #297 dnia: Lutego 21, 2013, 14:18:50 pm »
Aha...no tak GG powinno na tych dachach umieścić wycinki z dżungli, bo przecież dachy które mają kilka prostokątnych obiektów są takie nierealistyczne.
Nie. Wystarczy, że podniosą jakość tekstur do poziomu Krzysia 3 i naciągną je na większą ilość kartonów. :troll:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #298 dnia: Lutego 21, 2013, 14:23:45 pm »
Ehhh...Crysis 3 został wczoraj połknięty, a tu jak widać niektórzy nadal nie mogą się z tym pogodzić. 8)

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #299 dnia: Lutego 21, 2013, 14:27:38 pm »
Aha...no tak GG powinno na tych dachach umieścić wycinki z dżungli, bo przecież dachy które mają kilka prostokątnych obiektów są takie nierealistyczne.
Nie. Wystarczy, że podniosą jakość tekstur do poziomu Krzysia 3 i naciągną je na większą ilość kartonów. :troll:

 :lol: :lol: :lol:

Żeby nie było oftopa to jednak stwierdzam że w C3 lapiej tkanina się rusza na skrzyniach na samym początku gry niż na początku filmiku z gameplayem Kz4

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #300 dnia: Lutego 21, 2013, 14:29:31 pm »
Ehhh...Crysis 3 został wczoraj połknięty, a tu jak widać niektórzy nadal nie mogą się z tym pogodzić. 8)

No, jeden z użytkowników nawet jedzie na ostro i na kilka forów:

Killzone 4 looks like Crysis 3 on Medium settings or even a little worse. As i said in other thread, art will be fooling people.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #301 dnia: Lutego 21, 2013, 14:36:10 pm »
Blaszany_Anonim79

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #302 dnia: Lutego 21, 2013, 14:37:32 pm »
Mam nadzieję, że KKRT się nie obrazi, że zacytuję:
Cytat: KKRT
Geometry is very poor in background, i dont know how thats even relevant, when almost every engine now can stream geometry efficiently, its more art issue than tech issue. For example Dam level in Crysis 3 doesnt have any loading, if You jump out of building You are starting, You would get normal detail, and then if You can go up to the Dam geometry, and You will get normal details and then You can go to antenna without any loading what so ever. Its kilometer long, very wide and with 100 meters elevation area. And You have streamed details up to individual leafs on vegetation.

And if You carefully watch Killzone 4 video, You will notice a ton LOD issues, like selfshadowing streaming 5 meters from players, or object getting different geometry 5 meters from players. I dont see any POM on footage, particles arent affected by explosions, nor are shadowed. Shadows in many scenes are very low res etc. There is tons things Crysis 3 does by default even on Low/medium and very advanced stuff on High and Very High. I just dont see any features from High and Very High in Killzone footage and i dont see POM which is enabled even on LOW in Crysis 3 [or particles and vegetation physics].

 For me Killzone 4 looks like in alpha stage if someone was impressed, he/she was impressed by art.
TYLE PRAWDY

:troll:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #303 dnia: Lutego 21, 2013, 14:45:53 pm »
Kurde... a tak sie jaralem po konfie, a wychodzi na to, ze dostaniemy PS U :(

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #304 dnia: Lutego 21, 2013, 14:53:34 pm »
Mam nadzieję, że KKRT się nie obrazi, że zacytuję:
Cytat: KKRT
Geometry is very poor in background, i dont know how thats even relevant, when almost every engine now can stream geometry efficiently, its more art issue than tech issue. For example Dam level in Crysis 3 doesnt have any loading, if You jump out of building You are starting, You would get normal detail, and then if You can go up to the Dam geometry, and You will get normal details and then You can go to antenna without any loading what so ever. Its kilometer long, very wide and with 100 meters elevation area. And You have streamed details up to individual leafs on vegetation.

And if You carefully watch Killzone 4 video, You will notice a ton LOD issues, like selfshadowing streaming 5 meters from players, or object getting different geometry 5 meters from players. I dont see any POM on footage, particles arent affected by explosions, nor are shadowed. Shadows in many scenes are very low res etc. There is tons things Crysis 3 does by default even on Low/medium and very advanced stuff on High and Very High. I just dont see any features from High and Very High in Killzone footage and i dont see POM which is enabled even on LOW in Crysis 3 [or particles and vegetation physics].

 For me Killzone 4 looks like in alpha stage if someone was impressed, he/she was impressed by art.
TYLE PRAWDY

:troll:

Jaki ból dupy. Dobrze, dobrze. To oznacza, że PS4 naprawdę pozamiatało i blacharze zaczynają płakać, bo niepotrzebnie pompowali grube tysiące w komputerki.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #305 dnia: Lutego 21, 2013, 15:08:14 pm »
Tak samo było za czasów premiery PS2 i Xboxa, wszysce PC-towcy od razu mówili, że sprzęt jest przestarzały i graficznie gry na PC będą lepsze, później to samo było podczas premiery PS3 i X360, gdzie znowo pct-owcy mówili, że blaszaki zjedają graficznie nowe konsole, a sie okazało, ze dopiero od niedawna gry na PC wyglądają troszeczkę lepiej, a to i tak tylko ze względu na rozdziałkę i płynność animacji.

Tak jak za każdym razem jak startuje nowa generacja konsol.

Minęło już tyle czasu od startu PS3 i X360, a nadal na blaszaki nie widziałem ładniejszej strzelaniny od Girsy 3, ładniejszej przygodówki od Uncharted 3, ładniejszego FPP-a od Killzone 3, ładniejszych wyścigów od GT5 czy PGR4 (CARS jeszcze nie wyszło)

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #306 dnia: Lutego 21, 2013, 15:33:22 pm »
TYLE PRAWDY
:troll:
Ale KKRT tak naprawde ma troche racji.
Nowy killzone wyglada swietnie. Momentami wrecz kapitalnie.
Ale to bardziej zasluga designu i filtrow.

Tak samo było za czasów premiery PS2 i Xboxa, wszysce PC-towcy od razu mówili, że sprzęt jest przestarzały i graficznie gry na PC będą lepsze, później to samo było podczas premiery PS3 i X360, gdzie znowo pct-owcy mówili, że blaszaki zjedają graficznie nowe konsole, a sie okazało, ze dopiero od niedawna gry na PC wyglądają troszeczkę lepiej, a to i tak tylko ze względu na rozdziałkę i płynność animacji.
Eee...pod wzgledem rozdzielczosci to gry wygladaja lepiej od samego startu konsol.
I nie powiedzialbym ze roznica miedzy 720p a 1080p to tylko "troszeczke"

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #307 dnia: Lutego 21, 2013, 17:25:36 pm »
Cytuj
I voxel-based GI nie zapewni Ci dobrych odbic bez pomocy cubemap i SSR na wiekszosci powierzchni. Obejrzyj sobie elemental demo prezentacje jeszcze i popatrz na odbicia jak mi nie wierzysz.
nie? www.youtube.com/watch?v=fAsg_xNzhcQ#t=1m31s

poza tym poczytaj co mowi o tym sweeney
Other game engines also claim to have real-time GI in one flavor or another. What makes the UE4 implementation unique?

Techniques such as Light Propagation Volumes have shipped in past games, and provided an approximate solution for real-time diffuse Global Illumination. The SVOGI solution in UE4 is unique in that it allows a full-scene indirect specular and reflective solution. This solution is key to the realistic rendering of metallic and glossy surfaces.


Mrocz

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #308 dnia: Lutego 21, 2013, 21:45:52 pm »
Potwierdzasz, że masz słaby wzrok, bo tam, gdzie ja napisałem "prosta geometria" i "tekstury 50x100" znajdujesz "płaskie dachy". Dwa prostopadłościany położone na kartonie ze słabą teksturą, to nadal prosta geometria.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nowa generacja, więcej kartonów. OLO

:troll:

Tak mi przypomniałeś tymi screenami...

Ja chce nowego ACE COMBAT na Nową generacje!!! Widząc to miasto z Killzone 4 coś czuje, że ostro by nas rozj**ało takie coś z widoku z samolotu :D :D

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #309 dnia: Lutego 22, 2013, 00:53:53 am »
Z NeoFaga:

Cytuj
Your settings, please?
Cytuj
Those were a bit of digital tourism running at a ludicriously low ~15 - 20fps. Everything maxed to Very High, 2560x1440 downsampled to 1920x1080, with SMAA at very high. At that resolution I literally cannot use any MSAA. My video card crashes as it's in sub single frames per second.
:lol: :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #310 dnia: Lutego 22, 2013, 01:09:05 am »


Downsampled?





Very high? Przecież to wygląda jak upscallowane gówno z Xboxa 360. Z czym do ludzi Crytek?

Wrzuciłbym tu coś z Killzone 4, ale nie będę kopał leżącego...


Spidey^

  • Gość
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #311 dnia: Lutego 22, 2013, 02:11:59 am »
Z NeoFaga:

Cytuj
Your settings, please?
Cytuj
Those were a bit of digital tourism running at a ludicriously low ~15 - 20fps. Everything maxed to Very High, 2560x1440 downsampled to 1920x1080, with SMAA at very high. At that resolution I literally cannot use any MSAA. My video card crashes as it's in sub single frames per second.
:lol: :lol:

Dlaczego tam na drugim planie wszystko jest takie rozmazane?

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #312 dnia: Lutego 22, 2013, 02:15:41 am »


z czego ta beka iras? nie znasz się i tyle. to jest efekt zamierzony ;)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #313 dnia: Lutego 22, 2013, 02:22:35 am »
Beka beką, ale w tym momencie zastanawiam się, na jakich konfiguracjach są robione co ładniejsze screeny, które karota wrzuca z gafa. 4k, ze dwa rodzaje AA naraz i 3 fps - byle tylko ładniejsze obrazki wyszły? Photoshop?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #314 dnia: Lutego 22, 2013, 02:25:05 am »
Mnie też ta roślinność przypominała kamuflaż na namioty czy tam bazę :lol:


Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #315 dnia: Lutego 22, 2013, 03:29:41 am »
Cytuj
te dwie kupy zielonej papki to co to jest?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #316 dnia: Lutego 22, 2013, 03:34:33 am »
te dwie kupy zielonej papki to co to jest?


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #317 dnia: Lutego 22, 2013, 04:03:08 am »
Dlaczego tam na drugim planie wszystko jest takie rozmazane?

Jeśli pytasz o zieleninę, to jest to zasługa post-processingowych rozwiązań antyaliasingu. Na PS3 często używane jest MLAA, które niestety (albo stety, choć karota już by płakał, że ch**owe image quality) nie wygładza cienkich obiektów. Inne metody, jak FXAA czy SMAA, wygładzają wszystko, ale z drobnego foliage'u robią taką papkę. Dlatego głąby pecetowcy renderują sobie screeny w niebotycznych rozdzielczościach, żeby je potem zmniejszyć, uzyskać przyzwoitą ostrość i przylansować się na gafie.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #318 dnia: Lutego 22, 2013, 06:27:44 am »
najgorszy to i tak jest ten pctowy TXAA, nie dość ze zęby dalej pozostają, to jeszcze obraz jest tak rozmyty jak w konsolowym crysisie w sub hd.
tak poza tym to bez aa pewnie i tak pozostałaby papka :)

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Inne...)
« Odpowiedź #319 dnia: Lutego 22, 2013, 08:05:46 am »
A tu dalej pierdu pierdu... Natomiast gra wygląda obłędnie i jakoś mam od 50 do nawet ponad 100fpsów wszystko na "Bardzo wysokie" wyłączony V-sync i AAx1
Natomiast multi nontoper ponad 70fps. Krzysiek 3 ma świetną optymalizację.
Fajnie jak by tak wyglądał Nowy york w Last of us ;)