Autor Wątek: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)  (Przeczytany 1943990 razy)

Szymku, andryush i 21 Gości przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19920 dnia: Stycznia 28, 2022, 18:50:59 pm »
Każdy kogoś faworyzuje i to po prostu czuć po postach. Ja Xboxa, zielarz playstation, Sylwan Xboxa. Reszta to wmawianie sobie, że jest inaczej :)
Faworyzowanie czy bycie fanem a fanbojstwo to trochę różnica :)

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19921 dnia: Stycznia 28, 2022, 20:07:03 pm »
Każdy kogoś faworyzuje i to po prostu czuć po postach. Ja Xboxa, zielarz playstation, Sylwan Xboxa. Reszta to wmawianie sobie, że jest inaczej :)
Faworyzowanie czy bycie fanem a fanbojstwo to trochę różnica :)

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka



Miałem to samo napisać. Choć fanboy to też fan, tylko taki radykalny ;).

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19922 dnia: Lutego 01, 2022, 20:33:02 pm »


Wczoraj z kumplem ogrywaliśmy ulepszoną wersje z PS2 na XSX.
Niestety emu Naomi 2 brak. Jest co prawda 4k60,16af i świetne aa.
Można sobie pograć, ale patrząc na to porównanie wyżej zdaliśmy sobie sprawę, że więcej z PS2 nie dało się wydusić, ponieważ żadna konsola w tamtej generacji ani Pc nie byli w stanie tego dokonać. Mało tego w 720p X360 i PS3 miałyby problem. Podstawowa piątka ma mase uproszczeń względem czwórki typu tekstury, oświetlenie, ilość detali na arenie, gorsza woda, śnieg.
Ależ Suzuki odwalił w 2001 roku grafike, która nawet teraz w 4k robiłaby spore wrażenie. Bijatyka wszech czasów, niestety na obeną chwile oby odpalić to w 4k potrzeba dobry emulator i turbo złoma.


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19923 dnia: Lutego 02, 2022, 13:29:29 pm »


Sprawdziłem sobie ten starszy materiał.
Ponoć ogon Rivet ma od 500k do 1mil polygonów. To są wręcz chore liczy.
No neogaf kolejna ciekawostka jaką znalazłem. Kratos nowy GOW 80k vs Ryo z Shenmue 3 niemal 137k.
Wiadomo nie tylko polygony się liczą, jednak przewaga project kickstarter nad tytułem SM dziwi.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19924 dnia: Lutego 02, 2022, 15:23:11 pm »
Ogon Rivet to przede wszystkim włosy, a w tym konkretnym wypadku, to nie ręcznie rozkładane karty z teksturą, ale obiekty generowane przez silnik (na bazie krzywych utworzonych przez artystę jako wskazówki dla silnika). Cała postać poprzez futro może mieć dużo poly, ale mesh pod nimi będzie mniejszy. Dlaczego to jest istotne? Otóż ciężko pracuje się na bardzo dużych siatkach. Character Artist jeszcze da radę, bo pewne kwestie go nie dotyczą. Co innego jednak ktoś, kto potem będzie skinował mesh do riggu. Przedzieranie się przez gąszcz wierzchołków nie jest zabawne. Dlatego też nawet w przypadku efektów CGI, czy całych filmów wykonanych w 3D, używa się uproszczonych meshy - są łatwiejsze do użycia dla ludzi i komputerów. Resztę zostawia się shaderom (displacement plus subdivision siatki/teselacja) przy renderowaniu właściwych klatek.

Poza tym postacie z reguły nie potrzebują bardzo gęstych siatek żeby wyglądały dobrze. Kiedyś, gdy modele miały kilkaset czy kilka tysięcy trójkątów, to faktycznie było ograniczające. Teraz jednak jesteśmy na poziomie, który jest zadowalający. Dokładanie więcej geometrii z reguły nie wnosi dużo. Przy bardzo skomplikowanych designach, gdzie postać ma dużo obiektów na sobie (zbroje, paseczki, medaliki, itd.) zapotrzebowanie jest większe oczywiście, ale i tutaj można żyć z mniejszymi liczbami. Do tego dochodzą różne inne kwestie, wymogi projektu, zmiany (np. postać była robiona, kiedy budżet trójkątów był mniejszy, później się zwiększył, ale stare modele zostały, bo nie ma czasu na zrobienie ich na nowo).

Przypadek Shenmue jest o tyle ciekawy, że ta postać nie wymaga (według mnie) tylu polygonów. To trochę przerost formy nad treścią. Może chcieli, aby wszystko było idealnie zaokrąglone i aby był zapas do animacji (wszelkie partie zginające się/obracające)? Może to oszczędność czasu (np. optymalizacja mesha high poly z automatu) albo lenistwo (różnie bywa). Albo więcej geometrii ze względu na oświetlenie (geometria lepiej zachowuje się w połączeniu ze światłem niż normalki, choć raczej nie w tym wypadku). GoW na pewno miał ciaśniejsze budżety, bo mają trochę postaci na ekranie i rozbudowane lokacje. Do tego, o ile się nie mylę, model w rozgrywce ma ten sam LOD co w cut-scenie, ze względu na brak cięć kamery.

Pamiętam jak na początku obecnych projektów (jeszcze na starym silniku z proceduralnym systemem gore) mieliśmy odgórny nakaz od programistów, aby postacie miały max 20-25k trójkątów. Bolało, ale ostatecznie nie wyglądało to źle (choć protestowaliśmy i była licytacja na to jak jest w innych grach :D). Jasne, modele z dwa-trzy razy większą liczbą wyglądają lepiej, ale dopiero jak się podejdzie bliżej i zacznie przyglądać (czego przy normalnym gameplayu się nie robi). Niemniej postacie fabularne mają po 180k-300k trójkątów, ale są tylko w cut-scenach (do tego pre-renderowanych chyba). Przy tym są to postacie z dużą ilością rzeczy na sobie. I tak uważam, że "ważą" za dużo i spokojnie można by je okroić do 100-150k. Z drugiej strony artysta nie miał narzuconych ograniczeń, więc robił jak uważał.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19925 dnia: Lutego 02, 2022, 16:56:19 pm »
Dzięki za odpowiedź.
Ma to wszystko sens.

Tym bardziej jestem pod wrażeniem VF 4 z Naomi 2.
Postacie od 14k do 20k w 2001 roku. Przecież to jest niemal tyle co Kratos w GOW 3. Tam chyba było 22k. Druga sprawa jak na arenie Lau tj. chiński mur widać postacie i ich ruchy w kałużach. Suzuki robił kiedyś cuda wizualne.
Szkoda niesamowicie mi gościa, że nie mam możliwości jak Hideo zrobić dużego projektu.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19926 dnia: Lutego 02, 2022, 19:32:26 pm »


Rozdzielczość: 1800p przy 30 k/s;
Animacja        : 1080p przy 60 k/s;
Jakość            : 1080p przy 30 k/s + RT;

Niestety.  :neutral:

« Ostatnia zmiana: Lutego 02, 2022, 19:41:49 pm wysłana przez Sylvan Wielki »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19927 dnia: Lutego 04, 2022, 07:08:06 am »

Zrozumialbym jeszcze jakies dynamiczne 4k30 i dynamiczne 1440@60....
Ale FHD? Do tego przy 30 klatkach to jakaś parodia :roll:
Cieniowanie trawy z RT wygląda fajnie ale podobny efekt mogliby uzyskać bez RT (patrz Crysis 3 na PC).
IMO to jest marnotrastwo zasobów. Mamy rok 2022 i większość graczy gra na TV 4K.
 1080p na nowej generacji jest nie do przyjęcia

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19928 dnia: Lutego 04, 2022, 07:27:20 am »
Według recenzji Arhn.eu nawet na PC optymalizacja ssie. Wydajność gry może być wypadkową piekiełka developerskiego i przesuwaniu premiery, bo na pierwszy rzut oka ta gra w ogóle nie wyglada na nowogeneracjyjną.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19929 dnia: Lutego 05, 2022, 04:17:23 am »


One i PS4 oferują 864p przy 30 k/s, natomiast One X i Pro zapewniają 1080p w 30 klatkach.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19930 dnia: Lutego 05, 2022, 12:48:04 pm »
Na next genach powinno być 1440p60fps jak nic.
Mamy wybór grać w 1080p które na 65 calowym 4k jest soft albo 30fps i psuć sobie wzrok. Wiadomo jest upłynniacz, ale to nie jest natywne 60fps, które z nim jeszcze lepszą robote robi. Gra nie wygląda jakoś nadzwyczajnie.
Przez 2 ostatnie lata spory downgrade poleciał.



Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19931 dnia: Lutego 05, 2022, 17:28:56 pm »
Wiadomo jest upłynniacz, ale to nie jest natywne 60fps, które z nim jeszcze lepszą robote robi.
O tak 60 klatek + upłynniacz to dobre połączenie.  Brak  artefaktów a ostrość obrazu ruchomego wygląda jak przy 120 klatkach. Gdyby jeszcze tylko w tv trochę zmniejszono laga tak chociaż do 50-60 ms. :roll: :roll:

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19932 dnia: Lutego 05, 2022, 19:59:27 pm »
U mnie na w miarę mocnym PC chodzi w 2k , dlss jakosc i rt(wysokie) z klatkarzem w okolicach 80fpsów. W uj słaba optymalizacja.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19933 dnia: Lutego 05, 2022, 21:56:54 pm »
Ogrywam Ratcheta i faktycznie RT daje rade.
W sumie ten tryb z RT i 60fps robi.
Dynamiczna rozdzielczość w tym trybie od 1080p do 4k.

Jednak w 2001 RT?
10 minuta.



Kałuże i całe animowane postacie w nich :o
Piątka mega okrojona.
A ta ostatnia US bo teraz miałem okazje dłużej pograć nie licząc wykonania postaci bieda.


« Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2022, 22:00:42 pm wysłana przez Kyokushinman »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19934 dnia: Lutego 05, 2022, 22:02:38 pm »
Postacie są w ekranie więc to może być zwykły ssr a w tamtych latach to bardzo możliwe że jeszcze jakiś prostszy trik.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19935 dnia: Lutego 07, 2022, 11:07:02 am »
Nie, temat jest znacznie bardziej prosty - to jest ten sam efekt, co lustra w Doom 3, podłogi w MGS2 czy nawet kałuża w MGS1 - zduplikowana geometria, odbita w jednej osi (zapewne Y, czyli -Y). Następne musi być maskowana, tak aby pojawiała się tylko w kałużach.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19936 dnia: Lutego 07, 2022, 11:24:12 am »
No czyli trafilem w 2 czesci, bo tez nie wydawaloby mi sie, ze to ssr.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19937 dnia: Lutego 07, 2022, 13:57:06 pm »
No czyli trafilem w 2 czesci, bo tez nie wydawaloby mi sie, ze to ssr.

Tak ;).

SSR jest jednak nowszą techniką, do tego nie da efektu jak RT (czyli odbicie w zależności od kąta kamery pokazuje coś, czego nie widać). Swoją drogą ten trik z lustrami był nawet o te kilka lat wcześniej, chyba w Duke Nukem 3D.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19938 dnia: Lutego 18, 2022, 11:58:36 am »
 



Przepaść? Na PS5 na bank.
To co jest na PS4 to takie ustawienia low vs ultra PS5.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2022, 12:29:01 pm wysłana przez Kyokushinman »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19939 dnia: Lutego 21, 2022, 09:45:06 am »


Grubo poleciał.

Skopany tryb?
Badziwny tv lg nie ogarnia?
On nie ogarnia jak ustawić?

Hmm.
Sam bym sprawdził na braviach, ale obecnie kończe nudnych strażaków.


Edit.
Czytałem teraz komentarze.
Ludzie tak samo twierdzą.
Shimmering, blur, ziarno i obraz jak w 720p bez aa.
Coś chyba nie zagrało z trybem wydajności.
« Ostatnia zmiana: Lutego 21, 2022, 09:59:59 am wysłana przez Kyokushinman »

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19940 dnia: Lutego 21, 2022, 10:45:46 am »
Ja gram w trybie jakości i nie mam pytań. Nie ma lepiej wyglądającej gry.
Aż sprawdzę tryb wydajności

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 977
  • Reputacja: 132
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19941 dnia: Lutego 21, 2022, 11:12:40 am »
Tryb wydajności jest taki sobie, lepiej grać w trybie rozdzielczości.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19942 dnia: Lutego 21, 2022, 11:50:21 am »
Dokładnie, o ile pierwszy plan jeszcze jakoś się trzyma, o tyle dalsze już nie.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19943 dnia: Lutego 23, 2022, 18:21:16 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19944 dnia: Marca 02, 2022, 17:53:15 pm »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19945 dnia: Marca 02, 2022, 19:16:47 pm »
O ulepszeniu VII wspominałem niemal rok temu w poświęconej jej temacie - jak widać Capcom działa równie "szybko" co CDep  :roll:
Natomiast ulepszenie REmake to całkiem sensowny i smaczny kąsek. Obie wyglądają kapitalnie i cieszy, że na konsolach hulały z należytą płynnością.



Zapewne uda się utrzymać niemal stałe 60 k/s przy podbiciu rozdzielczość - liczę na 1440p minimum.

Zmieniając temat. GT najnowsze, po materiale DF, wzorem bardzo dobrej części piątej jawi się jako mocno nierówna graficznie gra. Z jednej strony mamy nieprawdopodobnie prezentujące się modele pojazdów (chyba najlepsze w grach wyścigowych), fatastyczne oświetlenie (czyli jak w GTS), ale też tło woła o pomstę do nieba.



GT z 2022r.



Szósta Forza Motorsport z .... 2015r.  :o

A, żeby było zabawniej....



Nawet mająca pół wieku na karku Omega Collection lepiej w tym aspekcie się prezentuje - i jest remasterem staroci.  :wtf:

Oczywiście to wspaniale, że po wieeeelu latach sprzęt Sony dostał porządną grę wyścigową. Co ciekawe, na forach przy premierze GTS (nawet na GameOnly) padały opinie w deseń "metakrytyk nikogo nie interesuje". Natomiast obecnie na forach błękitna armia przerzuca się 88/100 na meta.

Czyli tradycyjnie w obozie Soni - jak zawieje.  :roll:



andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 963
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19946 dnia: Marca 10, 2022, 08:46:11 am »


Może po prostu pora przyznać, że realność nie jest tak cukierkowa jak cześć z nas by chciała. Siłą rzeczy jeśli gra jest bliska realizmowi, to musi się jej to udzielić.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19947 dnia: Marca 15, 2022, 08:23:48 am »
Ale co czego pijesz?
O ile w czasach PS3/360 GT było stonowane a konkurencja przejaskrawiona tak  zarówno GTS jak i GT7 są zdecydowanie bardziej kolorowe. Często nawet bardziej niż inne ścigałki. I nie traktuję tego jako wady, bo rzeczywistość
 też nie jest tak szarobura :-)
Problemem GT nie jest dążenie do realizmu tylko uproszczenia techniczne.
Wciąż "tekturowe" makiety drzew  2D, co najwyżej  srednie  tekstury i wyraźnie obciety LOD samochodów w gameplayu mocno kontrastują że świetnym oświetleniem  i shaderami.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19948 dnia: Marca 18, 2022, 15:52:42 pm »
Gra z 2021r. vs tytuł z 2022r.  :roll:



Detale. Nie ma się co oszukiwać. Graficznie GT jest dwa okrążenia za Forzą.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19949 dnia: Marca 19, 2022, 10:16:19 am »
Przesadzasz. Podobnie jak kiedyś twierdziłeś, że Rivals > DC

FH5 wygląda dobrze owszem, ale nie o 2 okrążenia i tylko w trybie do nie grania.
Ten drugi płynny to zębiska, obiekty wyskakujące przed nosem itd.
GT7 ma 4k60 przypominam i najlepiej wykonane samochody ever a to jest w grze wyścigowej ważniejsze niż kibice.




« Ostatnia zmiana: Marca 19, 2022, 10:18:00 am wysłana przez Kyokushinman »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19950 dnia: Marca 19, 2022, 19:05:32 pm »

GT7 ma 4k60 przypominam i najlepiej wykonane samochody ever a to jest w grze wyścigowej ważniejsze niż kibice.

W photomode może i tak...
W gameplayu modele są mocno obcięte i wyraźnie odstają od innych ścigałek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 045
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19951 dnia: Marca 19, 2022, 22:20:42 pm »
O prosze, ciekawe.
Czyli jednak bzdury piszą w sieci.

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19952 dnia: Marca 19, 2022, 23:06:45 pm »
Poniżej przykładowe róznice między photomode i gameplayem.
Wyraźnie widać choćby kanciaste znaczki producenta czy zupełnie obcięte wnętrza aut.
LOD podczas rozgrywki jest znacnie niższy niż niektórych grach z poprzedniej generacji.






VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19953 dnia: Marca 20, 2022, 02:07:35 am »
GT7 ma 4k60 przypominam i najlepiej wykonane samochody ever

Owszem, wyglądają nawet lepiej jak w Forzy w garażu😎

i wyraźnie odstają od innych ścigałek.
  Przypomniała mi się graficzna krucjata PC2 >GTS :lol:, a wystarczyło odpalić oba tytuły na żywo, i można było boki zrywać. :lol: :troll:



Uwaga! Uwaga! прямо со станции Sputnik 
Pogromca gt na 7 łokci i 4 stopy

Hola from Mexico :angel:






« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2022, 03:19:37 am wysłana przez VaaKo »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 963
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19954 dnia: Marca 21, 2022, 16:43:50 pm »
Nie no dobra, ten LOD w gameplayu wygląda tragicznie. Czy to nie jest przypadkiem samochód AI? Wcześniej samochody kontrolowane przez AI tak wyglądały, a ten gracza był znacznie wyższej jakości.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19955 dnia: Marca 22, 2022, 11:42:05 am »
Przesadzasz. Podobnie jak kiedyś twierdziłeś, że Rivals > DC

FH5 wygląda dobrze owszem, ale nie o 2 okrążenia i tylko w trybie do nie grania.
Ten drugi płynny to zębiska, obiekty wyskakujące przed nosem itd.
GT7 ma 4k60 przypominam i najlepiej wykonane samochody ever a to jest w grze wyścigowej ważniejsze niż kibice.

Gdzie ja niby napisałem, że N4S Rywale > Dc graficznie....  :-? Ale nawet jeśli, to odniosę się.

PS4 kupiłem pod koniec 2013r. Growe kombo, które sobie sprawiłem na dzień dobry, to m.in. Killzone: SF, BF4, AC4: Black Flag, N4S: Rywale.

Tylko pozycja Guerrilla Games zapewniała doznania nowej generacji. Pozostałe tytuły wyglądały bardzo dobrze. Ot, usprawnione graficznie gry z PS3. Lekką ręką każdej można było 8/10 za szatę graficzną wystawić.

Dc kupiłem w okolicy premiery. Wówczas miała najlepiej prezentujące się auta, kapitalne oświetlenie. Z tłem zdarzeń było różnie - od kapitalnego do średniego. Ogólnie bardzo dobrze wykonana gra wyścigowa, której też można było 8/10 wystać. Przypominam, że ten obłędny deszcz doszedł później.

Natomiast w kwestii GODrizona, to obecnie najlepiej prezentująca się gra wyścigowa w jaką miałem przyjemność zagrać, a ograłem wszystkie liczące się z tego segmentu.

Plus musisz pamiętać, że jest jeszcze wersja PCMR, która zapewnia kombo 4k i 60 k/s niedostępne dla konsoli, ale nawet jeżeli brać pod uwagę Hori na Series X, to tak, uważam, ze wygląda lepiej niż GT.

Chłopaki, zupełnie poważnie. Można lubić bardziej/mniej dany sprzęt do grania, można bardziej sympatyzować z daną serią gier, ale na litość boską, nawet nie chce sobie wyobrażać, co by tu taki Iras wyczyniał, gdyby zrzut z nowej Forzy Motorsport wyglądał tak:



Zrzut jaki wykonałem podczas jednego z wyścigów. :>

Dla porównania zrzut z miasta z Forzy z 2017r. także 4k przy 60 klatkach.



A tu jeszcze starsza Horizon 3cia.



W kwestii wykonania samochodów nie mam zamiaru jakoś specjalnie się sprzeczać. Te z GT wyglądają kapitalnie. W Forzie mają zbliżoną jakość, ale tło zdarzeń flagowa, zielona seria ma znacznie przyjemniejsze dla oczu i jest grą po prostu ładniejszą. Tyle.

I bynajmniej nie uważam, by lata temu Magik przesadził swoim porównaniem.

O, i na zakończenie.  :roll:





No, ale jak w grze za 348 zł wrzuca się "mikro" płatności, a niektóre samochody kilkaset zł. kosztują, to głowa mała.  :wtf:





Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19956 dnia: Marca 22, 2022, 12:16:35 pm »
@VaaKo

Ja tam o Forzy nawet nie wspominałem, ale nawet Twoje słabe zdjęcia pokazują o czym mówiłem ;-)
Popatrz bliżej na Merca. O ile na shocie "od tyłu" tego tak nie widać bo masz przyciemniane szyby tak na fotce od frontu widać choćby wymodelowane fotele i tylną kanapę. GT ma takie coś tylko w photomode/menu, a w gameplayu jest to mocno pocięte.

@andryush

Absolutnie to jest pojazd gracza.
Ta gra po prostu tak bardzo obcina modele podczas gry.




W photomode widzisz ładne fotele z przeszyciami a w gameplayu paćka i kanciaste logo na grillu.





Kolejny przykład mocnej redukcji LOD - standardowo ucięte wnętrze i lampy z okrągłych zmieniają się w ośmiokąty.


Takie rzeczy drażniły nas 2 generacje temu (vide FM3 z x360), a obecnie jeszcze bardziej rzucaja się w oczy ze względu na większe TV z wyższą rozdziałką.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 963
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19957 dnia: Kwietnia 01, 2022, 17:05:49 pm »
I jest to wersja z PS5?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19958 dnia: Kwietnia 01, 2022, 19:36:32 pm »
Magik niepotrzebnie podkreca. GT7 z PS5.

Plik ktory pokazuje gameplay vs replay, z tych samych kamer. Pora dnia ustawiona na poludnie, tor w Goodwood czyli jeden z biedniejszych w grze.

Link: https://easyupload.io/g2jijv

Sama gra wyglada bardzo dobrze jak na cross gen co DF juz potwierdzilo. ;)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2022, 19:40:26 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: System Wars 2 (PS4/XOne/PC/Switch/Inne...)
« Odpowiedź #19959 dnia: Kwietnia 02, 2022, 15:34:53 pm »
I jest to wersja z PS5?

Oczywiście że PS5  ;)