Autor Wątek: Dying Light  (Przeczytany 48960 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #320 dnia: Lutego 10, 2015, 08:20:34 am »
Mi się gra chyba nawet lepiej niż w Far Cry 4.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #321 dnia: Lutego 11, 2015, 08:32:06 am »
Season Pass

Cytuj
Cuisine & Cargo (February 10th) – Available exclusively as a part of the Season Pass offer, these two hardcore missions let players investigate buildings sealed off in the very first days of the outbreak. Explore the ominous corridors of once the most famous restaurant in Harran, and employ both stealth and combat to ransack a zombie-filled loading bay at the abandoned railroad yard.

Ultimate Survivor Bundle (March) – Players will receive seven unique in-game items that will bring fighting zombies to a whole new level. Grab three special outfits and four blueprints for over-the-top weapons to make your adventure in the quarantine zone even more fun.

The Bozak Horde (May) – The final Season Pass drop will deliver a new map and gameplay, playable in single-player and co-op. Go inside the Harran Stadium and test your combat know-how against relentless hordes of the Infected. Fight increasingly stronger enemy waves as you oppose a mysterious psychopath called Bozak.

The season pass costs $19.99 / €19.99.

MrArt-PL

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2010
  • Wiadomości: 567
  • Reputacja: 4
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #322 dnia: Lutego 11, 2015, 09:29:59 am »
Gra ukończona.....naprawdę polecam. :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #323 dnia: Lutego 11, 2015, 11:19:37 am »
Same here. Polecam. 8)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #324 dnia: Lutego 11, 2015, 11:42:32 am »
Ja nadal mam Story 15% :D Robie poboczne tylko i giera mega wciąga.

Mrocz

  • Gość
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #325 dnia: Lutego 11, 2015, 11:47:54 am »
Widzę kolejny przykład jak recenzje oficjalne rozmijają się względem opinii graczy :) Gdyby nie Zombie tematyka to sam bym zagrał.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #326 dnia: Lutego 11, 2015, 12:03:32 pm »
Nawet jak tematyka Ci nie leży, to IMO warto.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #327 dnia: Lutego 11, 2015, 14:14:59 pm »
Ja na razie trochę się męczę  z tą grą, głównie przez jakiś taki zwyczajnie niedorobiony scenariusz. Bo grafika i rozgrywka jak najbardziej ok. 

Mrocz

  • Gość
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #328 dnia: Lutego 11, 2015, 14:39:04 pm »
Nawet jak tematyka Ci nie leży, to IMO warto.

Prędzej Far Kraja kupię :P Choć mam ostatnio syndrom "niezdecydowanego" bo mam ochotę zagrać w GTA V, Shadow Of Mordor i FC 4 ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #329 dnia: Lutego 11, 2015, 18:35:28 pm »
Mnie najbardziej zachwycił klimat i zróżnicowanie miasta, które pokonujemy dzięki genialnie opracowanemu systemowi parkour. To wszystko połączone z zombie daje wybuchową mieszankę. Naprawdę dla mnie ta gra to mega pozytywne zaskoczenie. Miałem nie kupować i teraz wiem, że popełniłbym duży błąd. Do tego muzyka, która przywodzi na myśl horrory klasy B (wspominałem już, że uwielbiam tego typu filmy). Historyjka sztampowa, ale taka właśnie ma być w tego typu opowieściach. Owszem mogli bardziej popracować nad fabułą, ale widocznie skupili się na gameplay'u, bo ten wyszedł im genialnie.

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #330 dnia: Lutego 11, 2015, 20:05:46 pm »
Tematyka mocno nie dla mnie,  ale fajnie,  że kolejna polska gra daję radę na światowym podwórku.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #331 dnia: Lutego 11, 2015, 22:39:11 pm »
Z kumplem trochę pograliśmy u niego i bez kitu, gra się super i nie jest łatwo, trzeba uważać, żeby swoim brakiem rozwagi nie przywołać nagle całej chmary mięsnej masy. Jak trafi się na kilku biegaczy, a ma broń z niskimi obrażeniami i poręcznością, postać bez umiejętności to wypada tylko spierdalać. Przez te dwie godzinki gra jawiła mi się na przemyślaną pod względem rozwoju postaci, mechaniki, robienia ekwipunku, modyfikacji broni. Mam tylko nadzieję, że z czasem nie robi się nudno. Tematyka zombie mnie nie grzeje, a nawet uważam, że jest zbyt mocno eksploatowana przez branżę, ale jeśli miałbym komuś polecić coś w tych klimatach, Dying Light wymieniłbym bez wahania. Co mnie jednak drażniło, to wszechobecna sepia. Fajnie, jakby była opcja wyłączenia tego filtru.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #332 dnia: Lutego 12, 2015, 08:12:01 am »
Season Pass

Cytuj
Cuisine & Cargo (February 10th) – Available exclusively as a part of the Season Pass offer, these two hardcore missions let players investigate buildings sealed off in the very first days of the outbreak. Explore the ominous corridors of once the most famous restaurant in Harran, and employ both stealth and combat to ransack a zombie-filled loading bay at the abandoned railroad yard.

Ultimate Survivor Bundle (March) – Players will receive seven unique in-game items that will bring fighting zombies to a whole new level. Grab three special outfits and four blueprints for over-the-top weapons to make your adventure in the quarantine zone even more fun.

The Bozak Horde (May) – The final Season Pass drop will deliver a new map and gameplay, playable in single-player and co-op. Go inside the Harran Stadium and test your combat know-how against relentless hordes of the Infected. Fight increasingly stronger enemy waves as you oppose a mysterious psychopath called Bozak.

The season pass costs $19.99 / €19.99.
Dziwne, bo wczoraj przeglądaliśmy pss i na pewno ten niby ekskluzywny dla przepustki dodatek "Cuisine & Cargo" był wyróżniony osobno do kupna za 21 zł.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #333 dnia: Lutego 13, 2015, 15:53:58 pm »


Nawet fajna ta cała Kinga :naughty:.
« Ostatnia zmiana: Lutego 13, 2015, 15:59:47 pm wysłana przez Kyokushinman »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #334 dnia: Lutego 24, 2015, 18:20:56 pm »


Cytuj
To prepare for the UK retail release of Dying Light on February 27th, Techland has unveiled the “My Apocalypse” Collectors Edition – a unique special edition of its critically acclaimed zombie action game. Available to pre-order exclusively from GAME for £250,000, this one-off edition of the game is only available for one UK-based customer and includes 4 Steelbook copies of the game for co-op action, professional parkour lessons, exclusive merchandise… and a custom built, zombie apocalypse-proofed house.

Cytuj
The Dying Light “My Apocalypse” Collectors Edition contains

• Custom built Dying Light Zombie Home by Tiger Log Cabins
• Zombie avoidance parkour lessons with Ampisound, the team behind the internet smash Dying Light Parkour POV video
• Be The Zombie match with devs where you win so you can brag to your friends how “leet” you are
• Trip to Techland in Wroclaw, Poland, to meet the dev team and party with Steve the Zombie Consultant
• Your face skinned onto your Night Hunter character model
• Dying Light branded night vision goggles + adult diapers for the night portions of the game
• x4 signed Steelbox editions of Dying Light
• x2 Top of the line Razer Tiamat headphones
• Human sized Volatile figurine to use as a deterrent on human raiders

The Dying Light “My Apocalypse” Collectors Edition will be available to pre-order exclusively at GAME from February 25 2015.

Polak potrafi 8)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #335 dnia: Lutego 24, 2015, 22:58:22 pm »
Może i ta Kinga fajna, ale jej gra aktorska jest bardziej drętwa od aktorów W11 czy Trudnych Spraw. Totalna żenada jak się to ogląda...

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #336 dnia: Lutego 24, 2015, 23:22:04 pm »
Może i ta Kinga fajna, ale jej gra aktorska jest bardziej drętwa od aktorów W11 czy Trudnych Spraw. Totalna żenada jak się to ogląda...
Ona jest aktorką? Wszędzie opisywana jest jako prezenterka (względnie dziennikarka). Przecież w tym filmiku nie ma grać. Ma ładnie wyglądać, po to ją Sony zatrudniło, a że jest w stanie jeszcze się wysłowić to plus.


Majewski kawał chłopa. Jak ona przy nim wygląda podczas tych ćwiczeń, prawie jak dupera Shaqa :lol:
« Ostatnia zmiana: Lutego 24, 2015, 23:32:06 pm wysłana przez Kert »

Spidey^

  • Gość
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #337 dnia: Lutego 28, 2015, 10:51:49 am »
To mogła być świetna gra, ale kilka rzeczy nie zagrało. Gameplayowo duży krok wstecz względem Dead Island. W DI dało się ustawić sterowanie analogowe dzięki czemu przy ciosach bronią białą trzeba było poruszać prawą gałką, dawało to +100 do funu. Tutaj klikasz niczym w jakimś Diablo. Grafika to kolejna rzecz która nie do końca zagrała. Nierówne tekstury, tragiczne filtrowanie anizotropowe a od bluru i aberracji chromatycznej momentami to aż bolą oczy. Zadania poboczne to jakaś kompletna porażka. Duży minus za brak możliwości szybkiej podróży. Podoba mi się główny wątek, cały ten parkour i muzyka. Ode mnie jak na razie 6/10.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #338 dnia: Lutego 28, 2015, 11:29:59 am »
Dla mnie zadania poboczne sa bardzo fajne. I jak DI mi lezalo bardzo srednio, tak tutaj wsiaklem na maksa bo giera jest swietna. 8/10

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #339 dnia: Lutego 28, 2015, 13:25:00 pm »
Duży minus za brak możliwości szybkiej podróży.

Khe? Przecież jest szybka podróż między slumsami a starym miastem. Bo chyba nie masz na myśli minusa za brak szybkiej podróży w obrębie samych slumsów lub samego starego miasta, bo to byłoby totalnie durne. Zrobić genialny system parkour, zaprojektować miasto pod ten system i dać szybką podróż żeby cały ten wysiłek jaki twórcy włożyli w poruszanie się po mieście (samo drzewko umiejętności również jest pod tym kątem mocno rozwinięte) pominąć jednym kliknięciem.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #340 dnia: Marca 06, 2015, 13:59:20 pm »
Czy to mój problem, czy trofea w tej grze są kurewsko zjebane?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #341 dnia: Marca 06, 2015, 14:07:55 pm »
Czy to mój problem, czy trofea w tej grze są kurewsko zjebane?

Ponoć są zgliczowane. Ja olałem sprawę i nie bawię się już.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #342 dnia: Marca 06, 2015, 14:25:24 pm »
Ja też nie, ale zauważyłem, że w pewnym momencie przestało mi zliczać uratowanych ludzi, kwarantanny itp.

PS: Leszke nie kupuj.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #343 dnia: Marca 06, 2015, 21:33:58 pm »
Też z ciekawości zajrzałem w statystyki i mam tylko 5 ocalonych przed zombie. Na bank było tego więcej bo praktycznie jak tylko widzę niebieską ikonkę na mapie od razu lecę do zadania. A tych ocalonych przed ludźmi Rajsa mam tylko dwóch. Tak samo odzyskanie zrzutów - tylko 2 zaliczone. Coś jest zjebane. Ech kolejna gierka po Assasins Creed 4 i Dragon Agu gdzie nie ma sensu się bawić w trofea.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #344 dnia: Marca 11, 2015, 22:23:05 pm »
Gierka skończona. Świetna, nie żałuję ani grosza:)

Szkoda, że zjebali trofea bo bym wbijał platynę.

Może ktoś wbił któryś z tych pucharków albo wie co nieco ;)
1) Trofik za wszystkie misje poboczne. Zrobiłem wszystkie zadania. Te od npców z wykrzyknikiem i puchar nie wpadł. Czy do tego zadania wliczają się też wyzwania (te biegowe, kwarantanny i te z bronią???). Bo jak tak, to kilka mi jeszcze zostało.
2) Trofik za zaliczenie stref kwarantanny też zjebany. Zrobiłem wszystkie 8 stref (5 w slamsach i 3 na starym mieście) i dupa.
3) Trofik za zajęcie wszystkich domków też nie wpadł. Noż kurna. Podobno można to zaliczyć, tylko trzeba zrobić nową grę od dowolnej misji tak żeby mieć dostęp do old town i przejąć wszystkie miejscówki w jednym podejściu bez wyłączania konsoli.
4) Podobno nie wpada też puchar za wszystkie znajdzki i nawet nie chce mi się tego sprawdzać:).

Multi. Pograliśmy ze 2 godzinki z Wściekłym i całkiem spoko się grało. Jeden otwiera zamek, drugi osłania. Albo likwidowanie patrolu ludzi Raisa z synchronizowanym strzałem z karabinu. Ja tego z prawej, ty z lewej na 3,2,1 ;).  Może ktoś by chciał zaliczyć trofeum za multi w 4 osoby? Można by się jakoś ustawić:)


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #345 dnia: Marca 12, 2015, 00:20:40 am »
Pojawił się mega patch na PS4, który dodaje Hard Mode, poprawia trofea, dodaje nowe bronie i stroje. Poprawia też filtrowanie tekstur i pozwala na zmianę polskiego dubbingu na angielski, przy pozostawieniu polskich napisów ;)

Szkoda, że trofea były zepsute, bo teraz mi się nie będzie chciało drugi raz robić tej gry na 100%.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #346 dnia: Marca 12, 2015, 08:15:11 am »
Szkoda, że jak już skończyłem i pewnie do gierki nie wrócę. Kosa z wydawaniem zbugowanych gierek.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #347 dnia: Marca 12, 2015, 11:08:02 am »
W sumie nic nie dał ten patch. Niby w statach pokazuje, że faktycznie zrobiłem wszystkie zadania, strefy itd ale puchary nie poleciały. Zadziała tylko przy ponownym przejściu. Zjebali mocno.

lupinator

  • Gość
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #348 dnia: Marca 12, 2015, 11:21:33 am »
W sumie nic nie dał ten patch. Niby w statach pokazuje, że faktycznie zrobiłem wszystkie zadania, strefy itd ale puchary nie poleciały. Zadziała tylko przy ponownym przejściu. Zjebali mocno.
Jakby trofea działały wstecz wystarczyłoby handlować sejwami, żeby mieć nieograniczoną liczbę platyn.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #349 dnia: Marca 12, 2015, 13:45:30 pm »
O tym nie pomyślałem ale tak czy siak znowu ci co kupili na premierę okazali sie Beta testerami.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #350 dnia: Marca 12, 2015, 14:06:38 pm »
To już przecież normalne.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #351 dnia: Marca 12, 2015, 23:54:31 pm »
Ciekawe, jednak mi wpadło trofeum za wszystkie poboczne zadania. Okazało się, że nie wykonałem jednego i jak je dokończyłem (po patchu) to wpadł pucharek ;) Może jednak pokuszę się o platynę :P

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #352 dnia: Marca 13, 2015, 05:07:43 am »
Ja zrobiłem wszystko przed fak :-)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #353 dnia: Czerwca 25, 2015, 16:51:31 pm »

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #354 dnia: Czerwca 26, 2015, 06:07:23 am »

https://twitter.com/DyingLightGame/status/613758146830594048
 :lol:
Wchodzena na twitterland ,a tam pelno fotek gosci pijacych wode  :lol:
niezla akcja TL i pocisk w strone acti/bungie zacnie to im wyszlo.

lupinator

  • Gość
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #355 dnia: Lipca 23, 2015, 14:32:28 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/4-1KtES3BLc?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Na końcu teasują jakieś duże nowe DLC

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #356 dnia: Lipca 23, 2015, 14:45:03 pm »
Na Gamescom mają pokazać za zamkniętymi drzwiami.

lupinator

  • Gość
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #357 dnia: Lipca 29, 2015, 17:58:50 pm »
Info o rozszerzeniu:

It’s actually being referred to as an “expansion pack,” not just DLC.

It’s called Dying Light: The Following

You will be able to drive dune buggies and, by the looks of the screenshot they provided, lean out the top of those same dune buggies to shoot at bad guys. That latter activity probably happens mostly in co-op.

They are adding a whole new map to the game that is “the same size as all the previous maps from Dying Light combined.”

It will be available for purchase separately from the main game, but season pass holders will get it for free.







windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #358 dnia: Lipca 29, 2015, 18:12:18 pm »
Niezle.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dying Light
« Odpowiedź #359 dnia: Sierpnia 13, 2015, 16:00:00 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/IalzXF9K724?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Cytuj
Overview

Dying Light: The Following is a massive expansion to Dying Light and the untold chapter of Kyle Crane’s story. Take to a vast new area that will transform your Dying Light experience through new game mechanics, environments and challenges on top of the established core of what made Dying Light a break away success for millions of players around the globe.

Key Features

New Map | As Big as Dying Light - For the first time, you’ll go outside the quarantine zone to get a glimpse at how the outbreak has ravaged those beyond the walls of Harran. You’ll get thrust into a hazardous outback overrun by the infected and populated by pockets of survivors who consider outsiders just as threating. With a map the size of Old Town and The Slums combined, Dying Light: The Following is choke full of new environments, characters, quests, and secrets to discover. You’ll need to adapt in order to survive while also use entirely new gameplay mechanics and tactics not previously possible in Dying Light to gain the upper hand.

Drivable Vehicles | Your Deadliest Weapon Yet - Break pursuits and travel through the quarantine like never before. All-terrain dirt buggies are going to be your key tool to survival and getting around this hazardous countryside. Level up your new Driver Rank skill tree and upgrade your ride to create your most deadly and effective weapon yet. Fully customizable with specialized weapons, attachments, decals and paint jobs, your buggy is going to be your one-way ticket to zombie smashing mayhem.

New Story | Where Will the Outbreak Go - The survivors of Harran are reeling from the events that took place in Dying Light. With the city still under quarantine, there is little hope left and tension is running high. Players will again take the role of Kyle Crane, and will be thrown into Harran’s outback region, rife with the infected, where they’ll encounter a mysterious, and seemingly all-powerful cult, capable of changing the face of Dying Light’s world. To infiltrate and unravel dark secrets of The Following, Kyle Crane will need to face all-new challenges and use his abilities to the limit.

Non-Linear Progression | Trust is Something You Earn - Take control of your fate and tackle the missions laid before you as you choose. The newly introduced Trust System will have you earning the respect and confidence of The Following’s cult leaders by completing tasks and missions they see as worthy of the cause. When and which tasks you take on is entirely up to you. But as you earn more trust, you’ll be granted more imperative tasks along with access to dark cult secrets which will help unravel the mystery that has taken hold of this once serene land.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 13, 2015, 16:02:25 pm wysłana przez Ryo »