Autor Wątek: The Order 1886  (Przeczytany 319909 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #400 dnia: Lutego 18, 2014, 19:58:06 pm »
Myślałem, że nie moje klimaty, ale po zobaczeniu gameplay'u już wiem, że BEDE GRAŁ W GRE!

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #401 dnia: Lutego 18, 2014, 20:14:18 pm »
Pomijając, jak mocno masz najebane, to ten gość może niedługo już zmienić kolor skóry (spójrz na dłonie, widać, że cierpi na bielactwo).
Sie śmiejcie, ale pracuje z hindusami i autentycznie innych tak ciężkich ludzi do pracy nie znam. Tragedia.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #402 dnia: Lutego 18, 2014, 21:01:31 pm »
Pokazany fragment wygląda dosyć standardowo. Na razie jednak jestem daleki od wyciągania wniosków po tak krótkim materiale. Czekam na więcej.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #403 dnia: Lutego 19, 2014, 01:18:27 am »
Pomijając, jak mocno masz najebane, to ten gość może niedługo już zmienić kolor skóry (spójrz na dłonie, widać, że cierpi na bielactwo).
Mam nadzieje ze taki gość zrobi dzieciaka Twojej córce..

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #404 dnia: Lutego 19, 2014, 04:07:32 am »
Ja to chce na premierę, najlepiej z figurką Galahada, albo jakimś modelem jednej z broni z tej gry... Sam klimat wystarczy mi już w zupełności, a po różnych zapowiedziach okazuje się, że gameplayowo będzie kozak, bo to nie tylko zwyczajna strzelanka w stylu Gearsów, ale też masa zagadek, konfliktów, ciekawej historii, mnóstwa wątków, które mogą mnie wciągnąć jak diabli. Epoka Wiktoriańska i steampunk. Rany, od lat marzyłem o takim połączeniu. Chce więcej gier w steampunku. Aż chyba ogarnę Bioshocki raz jeszcze.

Już nie wspomnę o grafice, bo wygląda to kosmicznie (nie mówię stricte np. o jakości tekstur, chodzi mi o całokształt) - wrażenie filmowości jest przegenialne, to autentycznie wygląda jak CGI. Póki co wstrzymam się z oceną animacji, bo o ile przy sekwencjach reżyserowanych jest bardzo naturalna i żywa, tak podczas wymiany ognia trochę drętwo to wygląda... Niemniej jaram się i to cholernie.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #405 dnia: Lutego 19, 2014, 07:24:50 am »
ale też masa zagadek, konfliktów, ciekawej historii, mnóstwa wątków
Skoro ma być tak pięknie i różnorodnie to mogli chociaż zalążek tego pokazać, a nie, jak słusznie Becet zauważył, gearsowy korytarzyk z przeciwnikami cierpiącymi na pięty achillesowe, a w materiale cgi bohaterów wysiadających z karocy i człekokształtne maszkary czające się w cieniu. Ja na razie widzę, że zaprezentowany gameplay nie dorasta do "różnych zapowiedzi". I graficznie poza wykonaniem postaci nie ma absolutnie czym się jarać. Cóż, czekam na jakieś kolejne, obszerniejsze materiały z gry, bo ukazany klimat bardzo mi odpowiada.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #406 dnia: Lutego 19, 2014, 09:16:25 am »
z przeciwnikami cierpiącymi na pięty achillesowe
Ale przecież on dostał wcześniej shota, a nie został położony tylko jednym strzałem w piętę.

Ja to chce na premierę, najlepiej z figurką Galahada
TAK.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #407 dnia: Lutego 19, 2014, 09:26:24 am »
z przeciwnikami cierpiącymi na pięty achillesowe
Ale przecież on dostał wcześniej shota, a nie został położony tylko jednym strzałem w piętę.
Nie dostał, przyjrzyj się dokładnie:



Od 1:33. Schylił się, dostał w nogę, umarł.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #408 dnia: Lutego 19, 2014, 10:42:23 am »
Dostał w nogę - podcięło go i upadł na plecy. Wszystko jest tak jak powinno.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #409 dnia: Lutego 19, 2014, 10:50:21 am »
NIE BO UMARŁ

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #410 dnia: Lutego 19, 2014, 10:51:37 am »
umar

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #411 dnia: Lutego 19, 2014, 11:05:01 am »
NIE BO UMARŁ

UJĘCIE JEST TAK URWANE, ŻE TEGO NIE WIESZ  8)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #412 dnia: Lutego 19, 2014, 11:11:15 am »
Ty też nie, więc moje równie dobrze pasuje. 8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #413 dnia: Lutego 19, 2014, 11:31:58 am »
Nie, bo jest mniej logiczne  :evil:

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #414 dnia: Lutego 19, 2014, 11:35:32 am »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #416 dnia: Lutego 21, 2014, 06:19:40 am »
Główne postacie mają ponad 100 tysięcy polygonów.
http://n4g.com/news/1460713/the-order-1886-characters-have-over-100k-polygons

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #417 dnia: Lutego 21, 2014, 07:27:40 am »
Z tego co pisze gość na GAFie wychodzi, że na E3 zobaczymy większy wycinek gameplayu w tym destrukcję otoczenia i fizykę w grze. Niby będzie to coś w rodzaju Vertical Slice'a, więc powinniśmy zobaczyć sporo. Do tego ten sam gość twierdzi, że The Order to nie tylko ciasne korytarze, ale też bardziej otwarte przestrzenie.

Zastanawiam się po co im tyle poly na postać, choć z drugiej strony pewnie sporo poszło na ruchome części ubioru, oraz wygładzanie twarzy.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #418 dnia: Lutego 21, 2014, 09:04:15 am »
Osobiscie denerwuje mnie taka polityka dawkowania informacji. Developer chwali sie, ze gra bedzie mindblowing, prawdziwy next-gen niczym swego czasu uncharted, ale tak naprawde gowno pokazali. Nastepnie zostanie cos zaprezentowane za kilka miesiecy na E3. Przez taka polityke moga tylko sobie zaszkodzic. Gracze beda juz zmeczeni oczekiwaniem i wysluchiwaniem przechwalek developera, natomiast na E3 zapewne zostanie ukazany uncharted 4, czy inny niezapowiedziany killer i malo kto bedzie pamietac o The Order.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #419 dnia: Lutego 21, 2014, 09:14:26 am »
Dajcie już spokój z tym Uncharted.

Nie ma znaczenia jak zajebista jest gra, i tak zawsze ktoś w komentarzu do niej napisze "Gra wygląda świetnie, ale dopiero w nowym Uncharted zobaczymy prawdziwego nextgena"  :lol:

Naughty dog nie jest lepsze w tworzeniu grafiki niż inni topowi developerzy, a fanboje i tak do znudzenia będą powtarzać że to uncharted wyznacza nowe standardy.
Mogę sie zgodzić, że pierwsza i druga część uncharted były krokiem w przód jeśli chodzi o oprawę. Ale już trójka i LoU nie były niczym przełomowym i wiele gier na konsolach wyglądało równie dobrze/lepiej.

Pewnie z prezentacją nowego uncharted będzie to samo co zwykle, pokażą dopieszczoną cutscene, która nie ma przełożenia na oprawę w samej grze (U3/last of us), a ludzie i tak ich będą chwalić   :roll:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #420 dnia: Lutego 27, 2014, 09:06:29 am »
Cytuj
The Order: 1886 - Oficjalny gameplay

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #421 dnia: Lutego 27, 2014, 09:16:54 am »
Zlituj się człowieku! Już myślałem, że coś nowego, a to chyba każdy widział  :mad:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #422 dnia: Lutego 27, 2014, 09:37:00 am »
Jest pare sekund dodanych w pierwszej cutscenie + głos.  :P

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #424 dnia: Marca 13, 2014, 11:15:20 am »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #425 dnia: Marca 18, 2014, 15:05:52 pm »
No przecież tak mega robiii!!!

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #426 dnia: Marca 20, 2014, 06:50:37 am »
Po dzisiejszej prezentacji z The Order miałem mieszane odczucia - z jednej strony robią bardzo fajne rzeczy, z drugiej ich narzędzia i sposoby rozwiązywania różnych problemów są dziwne. Osobiście czułem, że jest to studio bez doświadczenia w tego typu projektach. Z drugiej strony ich analiza materiałów robi wrażenie. Przede wszystkim cieszy mnie, że zadbali nawet o AO jak z The Last of Us, a nie lipne SSAO.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #427 dnia: Marca 22, 2014, 02:54:12 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #428 dnia: Marca 22, 2014, 12:33:07 pm »
Potencjalny design figurek do edycji kolekcjonerskiej:



Wybieram 1 albo 3.

lupinator

  • Gość
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #429 dnia: Marca 22, 2014, 12:50:19 pm »
Kilka screenów i informacji z prezentacji na której byłem:
http://www.dualshockers.com/2014/03/21/the-order-1886-fantastic-screenshots-and-renders-and-new-details-on-the-engine-emerge-from-gdc/
Nikt nie pytał na prezentacji, czy broń  będzie zawsze przenikać przez plecy bohatera? :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #430 dnia: Kwietnia 02, 2014, 08:38:23 am »
http://www.dualshockers.com/2014/04/01/the-order-1886-more-info-on-graphics-technology-shared-theres-still-room-for-improvement/
Cytuj
inFAMOUS: Second Son Graphics Programer Matthijs De Smedt asked Pettineo how the lightmapper (an engine feature that calculate lights and shadows) deals with specular materials, and the answer highlighted the weakness of the current system, mentioning that the team is working on a fix.
Thanks! Currently we only handle diffuse bounce, so it’s too dark. We’re still working out the best way to fix that.

We also got some interesting information about the texture compression used in the game thanks to a conversation with Intel Tech Lead Andre Lauritzen, who asked if anyone was using BC6H compression:
We use it for lightmaps, skydomes, specular cubemaps, particles, etc. Currently using the compute shader encoder.

CS encoder is the fastest but has quality issues, and is still pretty slow. Encoders seem to be focusing more on BC7.

BC6H and BC7 are new block-compressed (hence “BC”) texture formats that were introduced in Direct3D 11 and provide much better final quality than previous BC formats. BC6H has a 6:1 compression ratio, while BC7 features 3:1 for RGB and 4:1 for RPG plus alpha (transparency).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #431 dnia: Kwietnia 30, 2014, 09:00:28 am »
http://www.worldsfactory.net/2014/04/29/ru-trying-build-interactive-cinematics

Cytuj
We really want people to understand that what we’re trying to build are cinematics that are interactive – seamless movement between cinematics and combat, and between combat to movement and into melee and back into cinematics. It’s that mix, and our pacing of it, that really is the game. That’s what we’re trying to do differently from what you’d expect from third-person shooter mechanics. It has been a very trying process on the design side to get all of our ideas to fit in this one game we’re trying to build.

QTEs for us are a way of delivering a different type of emotional experience to the player. They give us the freedom to get much closer to the character and to see things you wouldn’t otherwise see through an in-game camera and tell that moment in a much better way. Our QTEs are different because they have branches to them. That means one player could see a moment occur one way, while a second player sees it a different way. Sometimes the result of the QTE itself is also different, but the storyline continues through that.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #432 dnia: Kwietnia 30, 2014, 09:45:12 am »
Straszny belkot.

Ja chce, aby gra byla GRĄ, aby emocji dostarczała manipulacja w grze, która z kolei możliwa jest przez nietuzinkowy i złożony system mechaniki gry, a nie oglądać interaktywny film.

Jest to główny powód, dlaczego z każdą kolejną częścią Uncharted staje się co raz gorszą grą a najbardziej atrakcyjną częścią tego tytułu stał się jego tryb multi.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #433 dnia: Kwietnia 30, 2014, 09:51:16 am »
Ale jeżeli uda im się połączyć nietuzinkowy gameplay z emocjonującymi QTE, przeplatanymi właśnie samym gameplayem, to ja to kupuję. Może powstać dzięki temu wybuchowa mieszanka, która nie pozwoli odejść od telewizora, a jak już, to ze spoconymi z wrażenia dłońmi.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #434 dnia: Kwietnia 30, 2014, 10:00:20 am »
To będzie po prostu miks cover system strzelaniny i jak coś na nas wyskoczy, to lekko zmodyfikowane i rozwinięte qte. Naprawdę po tylu latach czytania materiałów z etapów produkcji gier m.in. na forum, można sobie wyrobić dystans do radosnego pierdolenia podekscytowanych przedstawicieli wydawców/devów/działów PR ;)

Zgadzam się więc:
Straszny belkot.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #435 dnia: Kwietnia 30, 2014, 10:11:42 am »
Ja tam zawsze 'wierzę' :( Ale pewnie wyjdzie jak zwykle.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 721
  • Reputacja: 74
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #436 dnia: Kwietnia 30, 2014, 10:27:17 am »
można sobie wyrobić dystans do radosnego pierdolenia podekscytowanych przedstawicieli wydawców/devów/działów PR
Dlatego teksty PR nie są podstawą do formułowania opinii pozytywnych lub negatywnych.

Taką podstawę mogą stanowić screeny czy filmy z gry, a te na razie nastrajają optymistycznie. Również dotychczasowy dorobek RaD jest nienajgorszy. Mając na uwadze, że stworzyli 2 części God of War można sobie również wyobrazić jak będzie wyglądać rozgrywka tj. QTE będą wchodzić przy walkach z bossami albo w przerywnikach.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #437 dnia: Kwietnia 30, 2014, 12:23:33 pm »
Ale jeżeli uda im się połączyć nietuzinkowy gameplay z emocjonującymi QTE, przeplatanymi właśnie samym gameplayem, to ja to kupuję. Może powstać dzięki temu wybuchowa mieszanka, która nie pozwoli odejść od telewizora, a jak już, to ze spoconymi z wrażenia dłońmi.

IF ;)

Czekam az skonczy sie to cale pierdolenie o cinematic experience w grach i branża wróci w końcu do robienia gier. Po cinematic experience idę do cinema.

Wyobraźcie sobie takie stwierdzenie: "wow, tę książkę czytało mi się jakbym oglądał film". BEZ SENSU.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #438 dnia: Kwietnia 30, 2014, 12:35:50 pm »
lol

W takim razie polecam granie na blasze - tam jest cała masa mało ambitnego gówna dla skipujących cutscenki podgraczy.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: The Order 1886
« Odpowiedź #439 dnia: Kwietnia 30, 2014, 12:46:48 pm »
Chyba zatoczyliśmy koło. Pamiętam, że branża kiedyś już zachłysnęła się "cinematic experience", ale treściwej gry było w tym bardzo niewiele: