Autor Wątek: Deathloop  (Przeczytany 1423 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Deathloop
« dnia: Czerwca 10, 2019, 10:46:33 am »

https://www.ppe.pl/news/133622/deathloop-arkane-studios-dishonored.html

Arkane jak na razie nie zrobiło słabej gry, więc i ta pewnie będzie bardzo dobra, choć w tym przypadku chyba twórcy nastawili się na rozgrywkę sieciową (albo przynajmniej tak mi to wygląda). Gra ogólnie zapowiada się na rozwinięcie idei znanej z Mooncrash.

lupinator

  • Gość
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 10, 2019, 10:48:11 am »
Szkoda takich talentów na mutli, ale na razie nie mówię nie. Czekam na więcej szczegółów odnośnie rozgrywki.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #2 dnia: Września 18, 2020, 14:55:24 pm »
Deathloop is Timed-Exclusive on PS5 for One Year
Cytuj
"Deathloop will launch on console exclusively for PlayStation 5 in Q2, 2021, and will run at 4K/60FPS at launch," reads the post. "Deathloop will also be launching on PC at the same time. Console exclusivity is for a limited time. Not available on other consoles until one year after release date."
https://www.vgchartz.com/article/445422/deathloop-is-timed-exclusive-on-ps5-for-one-year/

Pewnie z Keną i Godfallem jest identyczna sytuacja.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 13, 2020, 10:29:14 am »
Premiera 21 maja 2021.







Maczeta z Pre-ordera i spluwa z Deluxe ofkoz nawiązują do Dishonored i Prey.
« Ostatnia zmiana: Listopada 13, 2020, 10:34:52 am wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 26, 2021, 09:25:03 am »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 26, 2021, 09:29:25 am »
Jezu, jak na to spoglądam, to liczę, iż Dishonored III się kiedyś jednak pojawi.  :puppy-eyes:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 26, 2021, 09:43:19 am »
Widać względem poprzednich trailerów, że podrasowali grafikę. Co do Dishonored 3, to pewnie będzie, ale raczej nie z Corvo i Emily, bo ta historia jest już zamknięta. Natomiast cały świat wykreowany przez tę serię zasługuje na kolejne gry, bo ma olbrzymi lore.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 26, 2021, 11:14:50 am »
Kurde robią jakiś kupształ a o Dishonored 3 cisza.
Ta gra nie dość, że jak na next gen nie wygląda to jeszcze zalatuje online multi shitem, którego ogrom na rynku.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 26, 2021, 18:20:40 pm »
Bieżąca generacja to głównie kombo 60 klatek i super szybkie wczytywanie. W zupełności to wystarcza. Gry na poprzedniej już bez tego były śliczne, tylko kulały w segmencie animacji (vide Horizon Zero Dawn). Chyba nie liczysz na skok jakościowy, jak z trzeciego Tekkeńca do Taga, czy FF IX i Final X.  :>

Deadhloop prezentuje się bardzo dobrze, chodzi płynnie i jeżeli będzie trzymał poziom Dishonored II to będę usatysfakcjonowany.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 01, 2021, 09:54:27 am »
jeszcze zalatuje online multi shitem
Widać, że nie poczytałeś nic o grze i jak jest multi tam zaimplementowany.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #10 dnia: Marca 02, 2021, 10:11:55 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #11 dnia: Marca 02, 2021, 16:03:10 pm »
https://wccftech.com/deathloop-features-a-chunky-campaign-comparable-to-dishonored-but-more-replayable/

Cytuj
There is a chunky single player campaign here. The beginning hours of Deathloop are a bit directed, you're that cold guy stumbling his way into trying to understand what is this island. At some point the game kind of opens up and you have a certain number of leads.

Cytuj
I think it's quite a chunky campaign with a lot of investigation. Then around that there's a world that's iterating, there are four time periods, four districts that you can explore with a nice variation. Each district has its little story over the day. In the morning, for instance it's pretty calm because the party is only starting; by the end of the day it's very messy, with trash all over the streets, graffitis all over and then the next day it starts again. It's nice to see these evolutions in the districts.

Cytuj
There's a lot of completely optional both gameplay and narrative vignettes that the players can discover by exploring the map. We love exploration of space, but here there's also the exploration of time. I think it's a pretty chunky game, even if you're just doing the investigation and trying to break the time loop, I think it's comparable to our former games. Then there's a lot more to explore and experiment in Deathloop, just have fun and play because of the iterative world. Then there's also the Juliana angle, as you can take control of Juliana and invade another player's game, just have fun there. It's not a very competitive mode, it's not about who wins and who loses, it's more about creating nice stories.

Cytuj
I think there's quite a few hours for people who want to sink their teeth into this game.

Najs.
Cytuj
We love exploration of space, but here there's also the exploration of time. I think it's a pretty chunky game, even if you're just doing the investigation and trying to break the time loop

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #12 dnia: Września 13, 2021, 15:36:49 pm »
Póki co IGN 10/10 Gamespot 10/10. Grubo

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #13 dnia: Września 13, 2021, 18:54:08 pm »
Tyle było psioczenia, a wyszła najwyżej oceniana gra Arkane :D

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #14 dnia: Września 13, 2021, 19:15:57 pm »
Bardzo dobrze, oby tylko więcej było Dishonored niż Prey w grze.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #15 dnia: Września 13, 2021, 20:12:57 pm »
Wychodzi nam gra roku. I dobrze

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 836
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #16 dnia: Września 13, 2021, 20:23:57 pm »
W tym momencie cholernie żałuję że nie mam jeszcze PS5...

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #17 dnia: Września 13, 2021, 23:48:23 pm »
Wychodzi nam gra roku. I dobrze
W tym roku walka będzie wyjątkowo wyrównana. Moim osobistym kandydatem do gry roku jest na razie Psychnoauts 2.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 120
  • Reputacja: 6
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #18 dnia: Września 16, 2021, 13:08:38 pm »
Oj będzie dylemacik w jakim trybie grać... Powoli pojawiają się gry, w których miejscami RT robi różnicę i Deathloop jest jedną z nich:





windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #19 dnia: Września 16, 2021, 13:49:51 pm »
Niestety w wersji ps5 RT powoduje jakieś dziwne artefakty obrazu z tego co widziałem. Więc no lepiej i nie lepiej.

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #20 dnia: Września 16, 2021, 18:58:04 pm »
Nawet z kartą, która rynkowo kosztuje 7tys gra potrafi ładnie chrupnąć.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #21 dnia: Września 22, 2021, 13:56:59 pm »
Sprawdziłem wszystkie tryby. Według mnie najlepiej (zdecydowanie) sprawdza się tryb wydajności, który oferuje szalenie płynną rozgrywkę.
Po kilku misjach, jak włączyłem tryb śledzenia promieni, to ała.  :mad: Jasne, skały prezentują się bardziej widowiskowo, ale to nie ósma generacja, by męczyć się w 30 fps i obniżać komfort z gry. Czyli tak jak ekipa z DF. Gorąco rekomenduję tryb glorius 60 klatek. Ten pośredni, wzorem Godfall, też średnio się sprawdza - gdy animacja pływa od 44 do 60 k/s daje to kiepski efekt.

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 836
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #22 dnia: Września 22, 2021, 14:01:34 pm »
Bardzo fajny artykuł - polecam. Akurat jestem w trakcie ogrania Mooncrash.
https://www.thegamer.com/prey-mooncrash-is-the-better-deathloop/

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #23 dnia: Września 22, 2021, 14:05:27 pm »
Po kilku godzinach gry, żaden mesjasz z tego Deathloop, ale jeszcze sporo przede mną. Gra nabiera rozpędu, jak już ogarnie się co, jak, gdzie i wzmocni się bohatera. Aż dziw, że na PS4(Pro) tego nie wydali. Przecież to Dishonored na sterydach. Pro bez problemu udźwignęłoby tę grę w 1440p przy 30 k/s.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Deathloop
« Odpowiedź #24 dnia: Października 07, 2021, 12:24:24 pm »


No dobrze. Jako, że ukończyłem Deathloop, to kila słów ode mnie.

Bardzo, ale to bardzo dobra gra. Swoistego rodzaju połączenie Bioshock Infinite z Dishonored, a to wszytko przedstawione w formie rozbudowanego rogalika. Rozkręca się co prawda niemrawo, ale jak już nabierze rozpędu, bawi na najwyższych obrotach.

Zacznę może od grafiki. Ta jest co najwyżej ładna. Raczej ma się wrażenie, iż gramy w tytuł między-generacyjny, który otrzymał 60 klatek, bądź w remastera pozycji z ósmej generacji. Mógłbym wymienić wiele gier, które mają znacznie lepiej wykonane modele postaci, jak i areny zmagań. Raczej nie ma tu nic czego Pro/One X nie ogarnęłyby w 1440p przy 30 k/s. Z drugiej strony większość tekstur prezentuje się dobrze, oświetlenie robi przysłowiową robotę, a jakby tak przyjrzeć się obiektom z bliska, to niczego im nie brakuje - no gdzie ostatnio tak dobrze wymodelowanego burgera widzieliście.  :P



Animacja to niby glorius 60 k/s, choć nie jest tak, jak Digital Foundry to przedstawiło i zdarza jej się w kilku momentach ostro przyciąć. Głównie na placu Dorseya nocą, gdzie urzęduje sporo przeciwników, cały teren jest ładnie oświetlony i jeżeli Colt zacznie bawić się swoimi umiejętnościami, animacja na chwilę klęka. Niemniej zdarza się to relatywnie rzadko i raczej w jednym miejscu o danej porze, wiec nie ma co psioczyć.

Do wyboru mamy trzy tryby graficzne i zdecydowanie rekomenduje ten nastawiony na wydajność. Rozdzielczość jest w nim niższa niż w dwóch pozostałych, ale gra wciąż wygląda dobrze, a jednak komfort grania w niemal stałych przez całą grę 60 k/s robi swoje. Tryb jakości grafiki oferuje wyższą rozdzielczość (i to rzuca się w oczy) oraz śledzenie promieni (i to także z miejsca widać), niemniej jak wypróbowałem go po trybie wydajności, to ała. Zupełnie jakby się pokaz slajdów oglądało. Jeżeli ktoś lubi, ok, ja jednak po spędzonych siedmiu latach w 30 klatkach na poprzedniej generacji nieszczególnie chcę doń powracać. Mamy jeszcze tryb pośredni. Niestety wypada on tak sobie. Rozdzielczość, to coś pomiędzy trybem wydajności i jakości, podobnie jak animacja. I o ile to pierwsze nie przeszkadza, tak granie z pływającymi 40-60 k/s mija się według mnie z celem. Widać to i rozgrywka na tym traci.



Jeszcze lepiej niż grafika wypada sfera audio. Muzyka jest bardzo dobra i przypomina motywy ze starych filmów akcji. Natomiast gdy te radosne pląsy przerywa moment muzyczny, gdy nasz świat atakuje Juliana - świetna sprawa. Wszelakie wystrzały, cięcia, okrzyki też dają radę. Wiele pochwał zbiera polonizacja. Ja mam mieszane odczucia w tym aspekcie. Przeciwnicy brzmią znakomicie, głowni bohaterowie (którzy mają do wypowiedzenia najwięcej kwestii) teoretycznie bez zastrzeżeń, niemniej protagonista jest Afroamerykaninem. Z miejsca da się rozpoznać głos czarnoskórego i w oryginalnej wersji językowej Colt brzmi kapitalnie. Polski aktor głosowy choć odrobił pracę domową, to w porównaniu z oryginałem wypada .... (heh) blado.

Sama rozgrywka jest znakomita. Zapewne znacie jej szkielet. Ot budzimy się na plaży. Na wyspie Blackreef, na której się znajdujemy mamy do odwiedzenia 4 dzielnice. Każda z nich może być eksplorowana o 4 różnych porach dnia - poranek, południe, popołudnie, noc. Zmienia to ustawienia przeciwników, występowanie bossów (wizjonerzy) ich ilość oraz poszlaki, które odnajdujemy. Przykładowo w kompleksie znajduje się sejf, który rankiem jest zamknięty, a w południe jego zawartość jest już zabrana. W innej porze dnia w zatoce odnajdujemy zapiskę która zawiera szyfr. Wracamy z nim wczesnym rankiem do kompleksu i grabimy zawartość, która przykładowo pozwala na to by dwóch wizjonerów spotkać nocą na innej mapie.

Przez pierwsze 3 godz. gra się bez rewelacji. Nie znamy układów planszy, nie wiemy za co się tak po prawdzie zabrać, Colt nie ma żadnych umiejętności, bądź ma jedną, ale im dłużej gramy, tym frajda płynąca z rozgrywki jest znacznie większa. Zasadniczo pod koniec możemy dwójkę wizjonerów w kilka min. ustrzelić będąc niezważonym, bo wzorem serii Souls odkryjemy każde tajne przejście i doskonale poznamy układ wrogów.

Colt do dyspozycji ma całkiem przyjemny arsenał mordu. Strzelby, karabiny, broń biała, umiejętności specjalne (teleport, niewidzialność, łączenie przeciwników, by grupę zabić jednym strzałem). Wszytko można ulepszać za pomocą tabliczek i umiejętności, a jest tego sporo. Modyfikatory broni (szybkostrzelność, większy magazynek), bohatera (stalowe płuca, podwójny skok, błyskawice hakowanie), umiejętności specjalnych (zasięg teleportu, unieruchamianie przeciwników w powietrzu) i tak dalej. Pod koniec gry Colt to istna maszyna do zabijania.

Jeżeli na coś miałbym kręcić nosem to sama fabuła. Ni jak ma się do tej przedstawionej w przygodach Corvo Attano. Zwrot fabularny jest niesatysfakcjonujący, wręcz marny, a samo zakończenie przygody miałkie. Liczyłem na więcej. Niestety sama gra jest stosunkowo łatwa. Zdecydowanie brakuje tryby hard. Całości nie pomaga fakt, że tak tragicznej sztucznej inteligencji nie było w grach od czasu Mafii III.
Dwóch twoich oponentów stoi na balkonie w odległości trzech metrów od siebie. Ty jednemu z nich wbijasz maczetę w bebechy, on jęczy z bólu, a tamten nie reaguje. Nawiązujesz strzelaninę z siedmioma przeciwnikami, wchodzisz po schodach na półpiętro, a oni nie potrafią. Mija kilkanaście sekund i rzucają "gdzie jest Colt, czy to był Colt" i przerywają pościg. Dramat.



Mnie Deathloop podobał się od pierwszych zapowiedzi i nie zawiodłem się. Dishonored podobało mi się bardziej, ale i przerwanie pętli czasu ma swój niezaprzeczalny urok. Z przyjemnością powrócę do niej, gdy już ukaże się na Serii X.
Gorąco polecam, żaden to mesjasz, ale z całą pewnością jedna z najlepszych growych pozycji bieżącego roku.



7/10 - grafika;
8/10 - audio;
8/10 - grywalność;

8/10 - ocena końcowa;