szczerze....po tych wszystkich latach...to ja wątpię wogóle czy PS3 jest w gramie nawet mocniejsze niż X360.
Wydaje mi się coraz bardziej,że to,że Killzone3, God of War3 i Uncharted 2/3 wyglądają tak jak wyglądają są zasługą tylko wewnętrznych studiów Sony i współpracy między nimi. To wróżenie z fusów bo nigdy ND nie wyda U3 na x360 i nie dowiemy się jakby to wyglądało ale po prostu uważam,że microsft olał wewnętrzny developing a firmy, które robiły eksluzywy(remedy, bangi) nie były tak zdolne w okiełznaniu sprzętu(coś na wzór imsomniac itp na ps3).
Prawdą jest,że cały ten mit o boskości PS3 Naughy Dog stoi( który dodatkowo pomagał przy Killzone3) oraz Studio Santa Monica
Dziwne że tak masz, jak mieli Bizzare(a wg. mnie to w głównej mierze zasługa tego studia że FM1 wyglądała na Xboxie 1 jak wyglądała i to że Turn 10 nie osiągnęło tego levelu na X360 bo już ich nie miało przy współpracy), jednak zrobili PGR4, a jest to wg. jeden z najładniejszych racer'ów na X360(mający najbardziej rozbudowany engine z racerów na X360 i najbardziej równą oprawę, FM4 wcale takiej równej nie ma, bo co rusz jest wykorzystywanych mnóstwo sztuczek graficznych, oraz dysproporcja obrazu gry między TT a RACE).
Dalej, gra sportowa, myślisz że powstała ładniejsza gra sportowa niż MLB 11 The Show(EX na PS3 od SCE San Diego Studio), bo wg. mnie nie, animacja, 1080P, przy takiej oprawie = wielki szacun. Z całym szacunkiem dla NBA 2K12, ale jest o klasę za tym tytułem pod względem oprawy(mimo że sam ma jedną z najlepszych w grach sportowych).
To takie pierwsze lepsze przykłady.