Autor Wątek: Final Fantasy XIII  (Przeczytany 204469 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1960 dnia: Maja 25, 2010, 17:21:26 pm »
Tak, po skończeniu gry robisz sejwa, potem go loadujesz i możesz dokończyć bieganie, pakowanie i side questy.
Ok, dzięki za odpowiedź. Poprzez Chapter 11 gra bardzo zyskała w moich oczach, w końcu poczułem się, że gram w FF. Szkoda, że wcześniej było mega nudno...

Mega nudno to powinien być podtytuł tego finala. Na Gran Pulse można trochę odetchnąć wolnością, ale jak mierzysz w platynkę to stwierdzenie "mega nudno" jeszcze nie raz wypowiesz. Misje jeszcze są fajne, ale po nich jakieś 20 godzin zajęło mi farmienie w kółko jednego typu stwora żeby dobić to je**ne Treasure Hunter Trophy. Ale jak każdego finala wymasterowałem to i tego trzeba było :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1961 dnia: Maja 25, 2010, 19:20:38 pm »
O co chodzi z farmieniem? ;)

Rozumiem, że po skończeniu gry można spokojnie zaliczyć brakujące Trophy? To "Wield every accessory in the game" wygląda na czasochłonne. Trzeba każdą broń i przedmiot upgradenąć na max? Można ominąć jakieś unikalne accessory przed wejściem do Chaptera 11? Wiem tylko o tych widocznych Trophy, bo przed ukończeniem gry nie chcę poznawać tych ukrytych.
« Ostatnia zmiana: Maja 25, 2010, 19:31:31 pm wysłana przez Ryo »

el becetol

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1962 dnia: Maja 25, 2010, 19:28:17 pm »
http://www.miejski.pl/slowo-Farmi%C4%87

Cytuj
Farmić - Intensywnie zbierać walutę w grze mmorpg poprzez zabijanie mobów (potworów).

Idę farmić golda w WoWie.

8)

W FFXIII polega na biciu wielkich żółwi w celu wydobycia od nich (20% szansy na drop po zabiciu) Platinium Ignota wartego 150 000 gil, żeby za to upgradnąć cały ekwipunek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1963 dnia: Maja 25, 2010, 19:31:05 pm »
Looknij na update mojego posta.

el becetol

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1964 dnia: Maja 25, 2010, 20:17:01 pm »
O co chodzi z farmieniem? ;)

Rozumiem, że po skończeniu gry można spokojnie zaliczyć brakujące Trophy? To "Wield every accessory in the game" wygląda na czasochłonne. Trzeba każdą broń i przedmiot upgradenąć na max? Można ominąć jakieś unikalne accessory przed wejściem do Chaptera 11?

Niestety można. Więc najlepiej do 11 czaptera żadnego unikalnego przedmiotu nie sprzedawać, bo nici z trofeum. Chodzi głównie o te z ochroną elementarną, potem można ich nie dostać. Co do trofeum to większość przedmiotów po maksymalnym upgradzie można zmienić na inny przy pomocy katalizatora, ten nowy przedmiot wyekspić i zamienić znowu na jeszcze inny, a więc do trofeum potrzeba mieć w którymś momencie gry każdy z tych przedmiotów. Nie trzeba mieć wszystkich na raz. Nie trzeba też maksować finałowej formy każdego itemu. Tak samo trzeba zrobić z bronią, ale (na szczęście) wymagane jest mieć tylko po jednej "finałowej wersji" broni dla każdej postaci, więc nie trzeba maksować każdej broni dla każdego. Ale i tak masę kasy na to potrzeba.

Ja wszystko robiłem po zakończeniu gry,ale jak teraz jesteś w 11 to lepiej sie upgradnij swoimi postaciami do najwyższego teraz dostępnego poziomu na swoich 3 głównych klasach, bo kolejne czaptery mogą być trudne. Aha do bossa też będziesz mógł podchodzić już po zakończeniu gry, więc nie musisz od razu robić trofea z nim związanego, możesz je zrobić jako ostanie jak już będziesz w pełni dopakowany, ja tak zrobiłem.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1965 dnia: Maja 25, 2010, 20:33:00 pm »
Czyli rozumiem, że jak mam teraz 10lv Gladiusa dla Lightning, to jak go wymaksuję i zmieni się w inną broń to zaliczy mi, że mam ją i Gladiusa? Tak samo z accessory? Jestem w wieży w Chapterze 11, nie sprzedawałem żadnego accessory, jak na razie nie mam problemów z monsterami, bo troche przypakowałem wykonując misje.

Ale jak każdego finala wymasterowałem to i tego trzeba było Smile
Również. Tego też zamierzam wymaksować. :)

Co do farmienia, to przez prawie 20 lat grania w RPG pierwszy raz się spotkałem z tym stwierdzeniem. No, może drugi, bo jak powiedziałeś co to jest, to coś tam w głowie zaświtało  :P

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1966 dnia: Maja 25, 2010, 20:45:19 pm »
Cytuj
Co do farmienia, to przez prawie 20 lat grania w RPG pierwszy raz się spotkałem z tym stwierdzeniem. No, może drugi, bo jak powiedziałeś co to jest, to coś tam w głowie zaświtało
LoL :] Przeciez to juz za czasow rogue-like tak sie zwalo, a upowszechnilo sie po wyjsciu Diablo 1.

el becetol

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1967 dnia: Maja 25, 2010, 20:46:23 pm »
Czyli rozumiem, że jak mam teraz 10lv Gladiusa dla Lightning, to jak go wymaksuję i zmieni się w inną broń to zaliczy mi, że mam ją i Gladiusa? Tak samo z accessory?

Tak dokładnie. Jak chociaż raz miałeś w ekwipunku (nawet nie musiałeś zakładać/używać) to już jest zaliczone.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1968 dnia: Maja 28, 2010, 18:44:48 pm »
Dzisiaj w końcu przeszedłem grę. Wprawdzie kupiłem ją na początku marca ale BC2 i magisterka skutecznie odciągnęły mnie od grania w XIII. Muszę przyznać, że Chaptery 11-13 bardzo pozytywnie wpłynęły na odbiór tej części. Jak już pisałem wcześniej, dopiero za sprawą Chaptera 11 poczułem się, że gram w FF. Szkoda, że dopiero na nam koniec przygody dana nam jest swoboda. Swoboda, którą - patrząc przez pryzmat monotonnych poprzednich Chapterów, można się zachłysnąć. Mnóstwo rzeczy do zrobienia - wykonywanie misji, szukanie skarbów Chocobo, ubijanie potworów, farmienie  :P, zdobywanie broni i ekwipunku, pakowanie postaci itd., wszystko to nie daje chwili wytchnienia. Kocham uczucie w Finalach, gdy widzę ile jeszcze rzeczy zostało do zrobienia. Fajny motyw, że po pokonaniu ostatniego bossa można spokojnie grać dalej, pakować postacie, wykonywać brakujące questy czy nawet znów zawalczyć z ostatnim bossem. Pozostaje tylko niedosyt, że zabrakło miast i typowych NPC, że 3/4 gry to liniowe lokacje a właściwie 'rynienki', oraz że bardzo długo jesteśmy ograniczeni w rozwoju postaci.
Na olbrzymi plus zasługuje system walki, który ratuje tę część FF. Paradigmy dobrze się sprawdzają, żonglowanie nimi w czasie walk wpływa na efektywność i efektowność potyczek. Nowość w postaci Staggera elegancko wpasowuje się do systemu walki, stanowiąc jednocześnie jej bardzo ważny element.
Jeżeli chodzi o postacie to bardzo polubiłem Sazh'a i znienawidziłem Vanille. Reszta ekipy 'fporzo'. Czasem tylko denerwuje Snow ze swoim turbo-uderzenie-piąchą-w-dłoń-uraaaa!-gestem.
Summony w postaci transformersów ostatecznie mi podpasowały a otwierająca 12 Chapter wstawka z ich udziałem zmiażdżyła mi jajca. Dla mnie jedna z lepszych wstawek ze wszystkich Fajnali.
Muzyka standardowo na wysokim poziomie, cieszą ucho liczne remiksy jak i zupełnie nowe kawałki. Leonę Lewis słabo co słychać.

Jako fan serii, który każdego Fajnala w jakie grał musiał wymaksować, daję XIII mocną 8.

To tyle mojego małego podsumowania. Teraz czas na questy poboczne, pakowanie, farmienie, zdobywanie Trophy itd. ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1969 dnia: Maja 29, 2010, 00:26:06 am »
Moje wrażenia po pierwszym kontakcie z grą ;)

Dzisiaj kurier przywiózł mi grę.

Skończyłem mecz w Killzone 2 i włożyłem płytę z grą do czytnika.

Pierwsze co przykuło moją uwagę , to przyjemna , klimatyczna muzyka w menu ekranu tytułowego. Rzuciłem okiem na ustawienia i rozpocząłem grę. Piękne sekwencje CGI zapierają dech w piersiach , o dziwo gameplay i filmiki na silniku gry trzymają wysoki poziom i skok z CGi nie jest tak drastyczny jak mi się wydawało. Gra przyciągnęła mnie na długo.
Bardzo szybko zleciało 5h. Świat jest bardzo bogaty i można się zgubić w nadmiarze informacji , musiałem więc też poczytać co nieco na temat tego o czym była mowa w scenkach.
No i przede wszystkim te 5 godzin to dopiero początek gry (skończyłem na skrystalizowanym jeziorze).
Walka przez te 5 godzin to dziecinada. Gra nie wymagała ode mnie zbyt wiele , ale system jest dosyć przyjemny. Brakuje trochę tradycyjnego systemu levelowania , jednak na pewien sposób system CP pozwala na większą kontrolę tego , w jakim kierunku rozwija się nasza postać.

Większych zastrzeżeń do gry jak na razie nie mam , czekam jedynie na większe wyzwania w późniejszych fazach gry ;)




Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1970 dnia: Maja 29, 2010, 07:30:04 am »
Większych zastrzeżeń do gry jak na razie nie mam , czekam jedynie na większe wyzwania w późniejszych fazach gry ;)
To dopiero od 11 Chaptera, gdzie do części mobków lepiej nie podchodzić, póki się nie dopakuje postaci. ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1971 dnia: Maja 29, 2010, 10:06:14 am »
No to będzie ciekawie :D

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1972 dnia: Maja 31, 2010, 19:24:43 pm »
No i fakt. Jest ciekawie :D
15-20 godzin grania za mną.
Walka sprawia masę przyjemności , poziom trudności jest przyzwoity. Jedyne co w tej grze jest nie fajnalowe to wielce krytykowana liniowość. Struktura poziomów. Gra została skonstruowana w taki sposób , że przez te 20 godzin jesteśmy na jednej długiej misji. Automatyczne naprowadzanie , nie muszę do nikogo podchodzić i zagadywać , żeby iść dalej. Dziwna sprawa , wydaje mi się , ze to jest chyba największy ukłon w stronę Xbox'a i jego amerykańskich użytkowników. Square zrobiło grę , która ma się przechodzić jak Gears of War , czy Uncharted - bez przerwy do przodu. Niedobrze , ale do zniesienia.
Co mnie najbardziej zawiodło , to nierówny poziom grafiki. Niektóre levele są ładne , a niektóre wieją pustkami. Szczególnie ten po jeziorze , gdzie widzimy skąpe , proste zabudowania. Bardzo słabe filtrowanie anizotropowe sprawia , ze gra wygląda , jakby tekstury były w bardzo słabej jakości. Oczekiwałem o wiele lepszych efektów wizualnych. Bohaterowie gry zdecydowanie nie mogą pochwalić się wysoka ilością polygonów. W ogóle gra jest skąpa w polygony... <_< tekstury też mogły by być lepsze miejscami.
Zobaczymy jakie wnioski Square wyciągnęło gdy pojawi się Versus.
« Ostatnia zmiana: Maja 31, 2010, 19:37:32 pm wysłana przez andryush »

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1973 dnia: Maja 31, 2010, 23:09:31 pm »
Nie oczekuj zbyt wiele. Gdyby Versus miał mieć coś poprawionego w stosunku do XIII, to oznaczałoby to, iż Japończycy przyznali, że coś spieprzyli.
A to jest przecież wykluczone, oni, twórcy gier wideo spowinowaceni z Nintendo mieliby coś zrobić nie tak?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1974 dnia: Maja 31, 2010, 23:16:09 pm »
Grafika musi zostać poprawiona. Tym bardziej , że jak na razie to jest niby ex na PS3 , więc teoretycznie przez okres developingu mają masę czasu na optymalizowanie kodu...)
Poza tym , wydaje mi się , że w którymś wywiadzie developer chwalił się , że w Versus grafika będzie na poziomie CGI ;]

Mapa świata i latanie statkiem też ma być , więc liniowość chyba możemy już wykreślić.
« Ostatnia zmiana: Maja 31, 2010, 23:22:59 pm wysłana przez andryush »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1975 dnia: Czerwca 04, 2010, 21:51:24 pm »
Gdzie mogę zdobyć przedmiot podwajający liczbę CP po skończonej walce?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1976 dnia: Czerwca 05, 2010, 02:16:45 am »
Gdzie mogę zdobyć przedmiot podwajający liczbę CP po skończonej walce?
Misja 55 - Neochu; miejsce misji - Oerba. Właśnie się dopakowuję do walki z nim. ;)

Mejs

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-04-2007
  • Wiadomości: 1 882
  • Reputacja: 49
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1977 dnia: Czerwca 05, 2010, 04:13:02 am »
Gdzie mogę zdobyć przedmiot podwajający liczbę CP po skończonej walce?
Misja 55 - Neochu; miejsce misji - Oerba. Właśnie się dopakowuję do walki z nim. ;)

Można go załatwić szybko sposobem, Vanilla i czar Death, Oerba nie jest na niego odporna mi za 20 razem wszedł.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1978 dnia: Czerwca 05, 2010, 08:02:26 am »
Misja 55 - Neochu; miejsce misji - Oerba. Właśnie się dopakowuję do walki z nim. ;)
O ku**a, to jeszcze dużo misji przede mną. :lol:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1979 dnia: Czerwca 07, 2010, 21:52:44 pm »
FF XIII Could Brick Your PS3
http://www.examiner.com/examiner/x-48103-Austin-Video-Game-Industry-Examiner~y2010m6d7-FF-XIII-Could-Brick-Your-PS3

Cytuj
Square Enix and Sony Computer Entertainment of America have been hit with a class action lawsuit filed by a San Diego gamer upset over a glitch in Final Fantasy XIII that can cause PlayStation 3 consoles to freeze up and ultimately break the console.

The lawsuit, which was filed on the behalf of all similarly situated US owners of Final Fantasy XIII for the PlayStation 3, alleges that Sony and Square have been so busy blaming each other for the dead PlayStations, that they haven't fixed the problem or repaired the damaged units. Even worse, there are reports that they are making gamers pay for the repairs themselves.

The suit alleges numerous violations of California law, including the Unfair Competition Act, the Consumer's Legal Remedies Act, and that the systems breached express and implied warranties. In addition to the contractual and consumer law claims, the suit also pleads claims of negligence and unjust enrichment. The 28 page complaint also cites various posts on Sony's forums as evidence that Sony was aware of the console problems immediately after the Final Fantasy XIII launch.

Już kilka razy słyszałem, że ludziom psuła się PS3 podczas gry w FFXIII.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1980 dnia: Czerwca 07, 2010, 23:10:34 pm »
Mi na szczęście jeszcze ani razu nic się nie zawiesiło podczas gry.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1981 dnia: Czerwca 18, 2010, 00:10:14 am »
Skończyłem dzisiaj grę :D W końcu. Ok 80h na liczniku , kilka misji do wykonania i ~900k CP do levelowania postaci.
Ogólne wrażenia bardzo pozytywne. Sama gra nie ma klasycznej formy , jednak system walki ratuje całą sytuację. To jest nadal jRPG , w dodatku całkiem przyzwoity! Grało się bardzo przyjemnie i z chęcią pobiegam jeszcze po Gran Pulse w celu wymaksowania postaci i ich broni. Moja ocena gry to 8.5/10 , brakowało klasycznych miasteczek , mapy świata i grafika miejscami mogła by być ładniejsza ;)

PS. Nie wiecie po co jest potrzebny ten kod rejestracyjny , który dostałem z grą?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1982 dnia: Czerwca 18, 2010, 11:57:36 am »
PS. Nie wiecie po co jest potrzebny ten kod rejestracyjny , który dostałem z grą?
Jak zarejestrujesz grę to Square Ci prześle kiedyśtam kod na betę FFXIV.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1983 dnia: Czerwca 18, 2010, 18:34:45 pm »
Może kiedyś skorzystam :P

Teraz pytanie z innej beczki , a mianowicie jak w łatwy sposób zdobyć materiał Trapezohedron? Oczywiście pomijam opcję z szybkimi , wygodnymi zakupami w sklepie internetowym :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1984 dnia: Czerwca 18, 2010, 18:42:38 pm »
Może kiedyś skorzystam :P

Teraz pytanie z innej beczki , a mianowicie jak w łatwy sposób zdobyć materiał Trapezohedron? Oczywiście pomijam opcję z szybkimi , wygodnymi zakupami w sklepie internetowym :D
Musisz zabijać potwora Admantoise - czyli wielkiego "żółwia", który łazi po stepie. Chodzi o tego większego, bo są dwa. Jako main item zostawia po walce Platinum Ingot, który możesz sprzedać w sklepie za 150.000 a jako rare item Trapezohedron. Mam na niego prosty sposób, tak więc jakby co to pisz, ewentualnie obadaj google, bo tam też są różne taktyki opisane.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1985 dnia: Czerwca 18, 2010, 18:56:02 pm »
Zabiłem już kilka sztuk , Adamatosie i Adamantortoise. Trapezohedronu nie dostałem :P jak masz jakiś szybszy sposób niż death to podziel się , bo czasami dobrych kilkanaście minut trzeba spamować to zaklęcie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1986 dnia: Czerwca 18, 2010, 18:59:02 pm »
No też mi chodzi o death. :P W sumie najszybszy sposób, bo średnio zabijam żółwia w minutę. Jak na razie mam 2 Trapezohedrony. W sumie to wystarczą tylko trzy, bo jak się wypakuje na maksa Kain's Lance dla Fang i zrobi dismantle to dostaje się 3 Trapezohedrony, czyli 3 zdobyte + 3 z dismantle i już mamy wszystkie najlepsze bronie dla postaci.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2010, 19:01:10 pm wysłana przez Ryo »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1987 dnia: Czerwca 18, 2010, 19:04:42 pm »
W minutę? Masz jakieś dopalacze do debuffing czy coś? Ja używam odpowiedniej broni i ekwipunek dopasowany do wymaksowania magii... w rezultacie mam improved debuffing II i ponad 2000 magii. Najczęściej udaje się zabić żółwia po ~5 minutach. A no i kwestia dostania rare drop... colectors catalog dla 2 postaci i nic... 2 razy tylko platinum ingot dostałem , a ubiłem już z 10 sztuk... chyba , ze Adamatortoise się nie liczą :> (duże bez zbroi na skorupie , stoją sobie przy wejściu i wyjściu z zaułka żólwików)

PS. Jeśli jeszcze nie jesteś milionerem , to zajrzyj do tego linka , jest tam sposób na uzyskanie 3 Trapezohedronów z jednego :D

http://uk.faqs.ign.com/articles/107/1078823p1.html
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2010, 19:10:27 pm wysłana przez andryush »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1988 dnia: Czerwca 18, 2010, 19:43:40 pm »
PS. Jeśli jeszcze nie jesteś milionerem , to zajrzyj do tego linka , jest tam sposób na uzyskanie 3 Trapezohedronów z jednego Very Happy

http://uk.faqs.ign.com/articles/107/1078823p1.html

W sumie to wystarczą tylko trzy, bo jak się wypakuje na maksa Kain's Lance dla Fang i zrobi dismantle to dostaje się 3 Trapezohedrony, czyli 3 zdobyte + 3 z dismantle i już mamy wszystkie najlepsze bronie dla postaci.
:P


W minutę? Masz jakieś dopalacze do debuffing czy coś? Ja używam odpowiedniej broni i ekwipunek dopasowany do wymaksowania magii... w rezultacie mam improved debuffing II i ponad 2000 magii. Najczęściej udaje się zabić żółwia po ~5 minutach.
Nie mam equipnietego żadnego itemu poprawiającego debuffing. Mam 1717 magic u Vanille, Connoisseur Catalog i Sprint Shoes. Wbijam do walki teamem Vanille - Saboteur, Fang - Saboteur, Hope - Synergist. Od razu summon i zanim jeszcze głowa żółwia opadnie na glebę już leci Death (dzięki Auto-haste). Potem ciągle repeat. Znika summon i wbija ekipa z drużyny. Hope rzuca na Vanille haste'a, który się kończy tuż przed ucieczką summona a Fang wali statsami jako Saboteur. Najczęściej właśnie wtedy wchodzi Death. Walka trwa góra 1:50, czasem jak na początku wejdzie Death to 25 sekund.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1989 dnia: Czerwca 18, 2010, 20:00:07 pm »
Ok , dzięki , będę próbować. Team'a miałem podobnego , u mnie Hope jest Ravenger , żeby szybko do Stagger'a dobić. Próbuje też walczyć bez summona , bo walczę często i nie mam czasu na odnawianie TP między walkami z żółwiami.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1990 dnia: Czerwca 18, 2010, 20:30:57 pm »
Próbuje też walczyć bez summona , bo walczę często i nie mam czasu na odnawianie TP między walkami z żółwiami.
Szybko da się odnowić TP - Energy Sash, kilka walk na 5 gwiazdek i się odnawiają. Teraz robię tak, że mam save'a przed walką; jak nie ma żadnego itemu to load i powtórka.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1991 dnia: Czerwca 18, 2010, 20:35:22 pm »
Próbuje też walczyć bez summona , bo walczę często i nie mam czasu na odnawianie TP między walkami z żółwiami.
Szybko da się odnowić TP - Energy Sash, kilka walk na 5 gwiazdek i się odnawiają. Teraz robię tak, że mam save'a przed walką; jak nie ma żadnego itemu to load i powtórka.

Energy Sash x 4 = odnowisz TP w dwie walki. Walka:

Summon, debuff, buff Magic i Atk,, break, zjechać do 30%, Highwind, pa pa. 30 sekund i done.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1992 dnia: Czerwca 18, 2010, 21:03:58 pm »
Summon Fang działa tak samo jak summon Vanille? Powali automatycznie żółwia? Bo jesli nie , to nie będzie tak różowo :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1993 dnia: Czerwca 18, 2010, 21:42:34 pm »
Summon Fang działa tak samo jak summon Vanille? Powali automatycznie żółwia? Bo jesli nie , to nie będzie tak różowo :P
Każdy summon tak działa.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1994 dnia: Czerwca 18, 2010, 21:45:06 pm »
 :lol:
...dobrze wiedzieć xD

Wiadomość scalona: Czerwca 19, 2010, 19:13:41 pm
@Castor Krieg

Sposób z highwind'em nie działa , bo momentalnie zbija staggera z wroga :(

---------

Coś czuję , ze prędzej kupię tego trapezohedrona niż go dostane od żółwika >_>
« Ostatnia zmiana: Czerwca 19, 2010, 19:13:41 pm wysłana przez andryush »

el becetol

  • Gość
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1995 dnia: Czerwca 19, 2010, 22:49:05 pm »
Coś czuję , ze prędzej kupię tego trapezohedrona niż go dostane od żółwika >_>

Dużo szybciej zdobędziesz trapy niż kase ktora jest potrzebne do upgrade broni i akcesoriów. Jak zrobiłem platyne to miałem 5 nadprogramowych trapów na stanie, wpadły jak farmiłem kase.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1996 dnia: Czerwca 19, 2010, 22:58:05 pm »
Już mam 1.5 miliona gil :D Jeszcze kilka walk z żółwiami i jeśli nie wpadnie ten Trap , to go kupie i zrobię trick z apgrejdem broni Fang. Jaka jest cena sprzedaży Trapezohedronu? 500k gil?

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1997 dnia: Czerwca 19, 2010, 23:27:26 pm »
Już mam 1.5 miliona gil :D Jeszcze kilka walk z żółwiami i jeśli nie wpadnie ten Trap , to go kupie i zrobię trick z apgrejdem broni Fang. Jaka jest cena sprzedaży Trapezohedronu? 500k gil?

2 miliony. A Highwind działa, używasz go aby wykończyć wroga (z 999% stagger mój Highwind zabiera ponad 2mln HP).

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1998 dnia: Czerwca 20, 2010, 00:23:05 am »
Czekaj , w którym momencie trzeba go użyć?
Poczytałem trochę i zrozumiałem , że najlepiej pod koniec staggera... ale czy Highwind zada takie obrażenia jak piszesz używając broni 2 poziomu? Przeczytałem coś na temat tego , ze muszę mieć ~2700 ataku , żeby zadać wysokie obrażenia... no i co z ograniczeniem do 99k? Nie dotyczy ono tego ataku , czy muszę mieć jakiś przedmiot?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XIII
« Odpowiedź #1999 dnia: Czerwca 20, 2010, 01:15:25 am »
Jaka jest cena sprzedaży Trapezohedronu? 500k gil?
10.000 gili. Słownie - dziesięć tysięcy. Niestety.

no i co z ograniczeniem do 99k? Nie dotyczy ono tego ataku , czy muszę mieć jakiś przedmiot?
Musisz mieć Genji Glove.