Autor Wątek: Final Fantasy VII Rebirth  (Przeczytany 29485 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Final Fantasy VII Rebirth
« Odpowiedź #80 dnia: Marca 22, 2024, 16:38:26 pm »
Wrzucili tryb sharp do wydajności który praktycznie nic nie zmienia.
Nadal obraz nie ma startu ostrością do Alan Wake 576p z X360.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy VII Rebirth
« Odpowiedź #81 dnia: Marca 22, 2024, 23:35:21 pm »
A mi się przypomniała jeszcze jedna rzecz w kwestii oprawy, której nie rozumiem. Otóż słońce jest częścią tekstury nieba. Mało tego, flara z tego słońca także jest wypalona, czyli nie rusza się razem z kamerą…

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: Final Fantasy VII Rebirth
« Odpowiedź #82 dnia: Marca 29, 2024, 00:39:16 am »
A mi się przypomniała jeszcze jedna rzecz w kwestii oprawy, której nie rozumiem. Otóż słońce jest częścią tekstury nieba. Mało tego, flara z tego słońca także jest wypalona, czyli nie rusza się razem z kamerą…
Przy użyciu takich technik to w ogóle cud, że gra wygląda jak wygląda...

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy VII Rebirth
« Odpowiedź #83 dnia: Marca 29, 2024, 10:59:32 am »
Choć nie rozumiem wszystkich ich wyborów, to jednak gra jest przyjemna dla oka. Jasne, lepsze tekstury byłyby mile widziane, czasem światło mogłoby być lepsze (przede wszystkim brakuje cieni). Fajnie, gdyby też gra miała więcej fizyki, choć jak na obecne standardy to ma jej sporo. Co chwilę coś przewracam, a najlepiej jest jak wchodzę z ekipą do sklepu i nagle słyszę, jak wszystko lata za moimi plecami. Chyba to tak aby gracz zwrócił uwagę "patrz jaki piękny bajzel zrobiliśmy" ;). Szkoda tylko, że są obiekty, które jej nie mają, a wydaje się, że powinny (np. cegły).

Tak czy inaczej nawet to słońce nie jest złe, w sumie to często jest to tekstura (choć w UE5 chyba bardziej to rozbudowali). Czasem nawet przy odpowiedniej ekspozycji "świeci" tak jasno, że jest ok. Problemem jest raczej statyczny charakter wszelkich promieni, no i flara (tego nie rozumiem zupełnie, może ktoś zapomniał ;) ).

Mateo

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 30-09-2017
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy VII Rebirth
« Odpowiedź #84 dnia: Kwietnia 02, 2024, 13:52:04 pm »
Aktualnie testy z Redem XIII. :)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Final Fantasy VII Rebirth
« Odpowiedź #85 dnia: Kwietnia 02, 2024, 14:13:42 pm »
Red XIII był spoko do momentu jak głos zmienił.

Mateo

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 30-09-2017
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy VII Rebirth
« Odpowiedź #86 dnia: Kwietnia 02, 2024, 14:54:49 pm »
No trochę dziwnie to brzmi. :P ps. Kyo dużo gry jest jeszcze po Cosmo Canyon?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Final Fantasy VII Rebirth
« Odpowiedź #87 dnia: Kwietnia 02, 2024, 15:52:03 pm »
Cosmo to 10 chapter.
W grze jest 14 chapterów, przy czym 13 jest bardzo długi.

Mateo

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 30-09-2017
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 7
Odp: Final Fantasy VII Rebirth
« Odpowiedź #88 dnia: Kwietnia 02, 2024, 17:19:37 pm »
Dla mnie ta gra kandyduje do gry roku.  :angel: ps. Mimo że czasem jest ta nierówna grafika. ;)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 02, 2024, 17:38:33 pm wysłana przez Mateo »