Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 592480 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1000 dnia: Września 09, 2010, 14:38:05 pm »
No to co ja niby doswiadczylem jak ostatnio gralem? Bug? lol

Coś Ci się przewidziało, albo dostałeś z tuby lub rakiety.

Wiesz Ty tez Boban przegrales setki godzin w MW, a twierdziles kiedys, ze w grze nie ma lagow zazwyczaj, jak twierdzilem, ze zawsze sa.

Potem jednak przyznałem, że są lagi. Baaa mało tego to zawsze narzekałem, że killcam pokazuje akcje z dużym opóźnieniem (to właśnie wina lagów). Także nie wciskaj kitu. Btw. Elfor też kłamie? On ma dużo większe doświadczenie ode mnie w CoD4:MW/MW2 i też nie przytrafiło mu się coś takiego.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1001 dnia: Września 09, 2010, 14:46:37 pm »
Potwierdzam też z czymś takim się nie spotkałem, chyba że koleś miał last standa albo tubę jak Elfor mówi a razem z Bobanem i L4'em mamy ze 50 dni przegrane w tą grę ;)
Yeahh, me and hate that's an odd couple

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1002 dnia: Września 09, 2010, 14:49:27 pm »
Kończcie ten OT.

Gra ma być sprawiedliwa i tyle - double kille mogą się zdarzyć, ale nie powinno być ich tak dużo jak w K2(tam, w pewnej mierze wynikają z lagów)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1003 dnia: Września 09, 2010, 14:56:21 pm »
Gra ma być sprawiedliwa i tyle - double kille mogą się zdarzyć, ale nie powinno być ich tak dużo jak w K2(tam, w pewnej mierze wynikają z lagów)
Ja mam wrażenie że one tylko z lagów wynikają.
Dlatego z optymizmem patrzę na K3. Jak na razie mi się podoba to co zobaczyłem. No może poza tymi botami latającymi, boję się że znów będą cyrki co do ich zbalansowania.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1004 dnia: Września 09, 2010, 15:05:09 pm »
Potem jednak przyznałem, że są lagi. Baaa mało tego to zawsze narzekałem, że killcam pokazuje akcje z dużym opóźnieniem (to właśnie wina lagów). Także nie wciskaj kitu. Btw. Elfor też kłamie? On ma dużo większe doświadczenie ode mnie w CoD4:MW/MW2 i też nie przytrafiło mu się coś takiego.
Naprawde nie chce mi sie szukac dowodow [za duzo ogladania bezsensownych gameplayi], wiec uznajmy, ze wygrales ;]

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1005 dnia: Września 09, 2010, 15:15:18 pm »
No może poza tymi botami latającymi, boję się że znów będą cyrki co do ich zbalansowania.

No ja liczę że będą trochę groźniejsze.

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1006 dnia: Września 09, 2010, 15:27:17 pm »
No chyba zartujesz, mnie juz wkur**a ze zamiast strzelac do innych graczy, czesto musze sie zajmowac rozwalaniem botow, 4 dzialka + 2 latawce przec co czasami sie nie da przez pewien obszar przebiec, bo zostaniesz zniszczony przez nie w 2 sekundy :/ imo botow nie powinno byc w zadnym sieciowym fps`ie.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1007 dnia: Września 09, 2010, 15:30:56 pm »
Pamiętam że ribbona za latające drony robiłem najdłużej, bo było one po prostu tak słabe, że tylko przypadkiem kogoś ustrzeliły. Są też spore i powolne, więc bardzo łatwo je zdjąc.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1008 dnia: Września 09, 2010, 15:32:20 pm »
No chyba zartujesz, mnie juz wkur**a ze zamiast strzelac do innych graczy, czesto musze sie zajmowac rozwalaniem botow, 4 dzialka + 2 latawce przec co czasami sie nie da przez pewien obszar przebiec, bo zostaniesz zniszczony przez nie w 2 sekundy :/ imo botow nie powinno byc w zadnym sieciowym fps`ie.

To jest gorsze niż śmierć z "rąk" klocka. :P

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1009 dnia: Września 09, 2010, 15:43:48 pm »
Pamiętam że ribbona za latające drony robiłem najdłużej, bo było one po prostu tak słabe, że tylko przypadkiem kogoś ustrzeliły. Są też spore i powolne, więc bardzo łatwo je zdjąc.
Sorry, ale przez takie marudzenie w którymś z ostatnich patchów GG spieprzyła balans K2.
Wszystko dla jakiś głupich ribbonów, których ludzie nie mogli zdobyć. LOL.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1010 dnia: Września 09, 2010, 15:51:43 pm »
Jak nie będzie lagów i sterowanie będzie w miarę precyzyjne, to mam w dupie gówno zwane COD i przenoszę sie na K3

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1011 dnia: Września 09, 2010, 15:52:24 pm »
Ribbony u mnie wpadały przy okazji po prostu, nigdy nie umawiałem się na ustawki by zrobic jakiegoś np :]

A taktykiem grałem całkiem sporo, szczególnie że w trakcie meczu kilka razy zmieniało się klasę, gdy grało się małymi składami jak 3v3. No i obserwując teraz, znacznie więcej czasu (najwięcej) to w sumie zabrało.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1012 dnia: Września 09, 2010, 16:53:56 pm »
Dla mnie mogą być latające boty, ale powinny mieć mniejszy zakres przemieszczania się. Do stojących turretów w istocie nic nie mam.

Strasznie mnie denerwuje, kiedy uciekam przed latającym botem, chowam się w jedyne możliwe miejsce, a on mimo wszystko do mnie podlatuje i nawala we mnie. To strasznie irytujące.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1013 dnia: Września 09, 2010, 17:50:05 pm »
To i Ty nawalaj w niego- szybciej pęknie :]

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1014 dnia: Września 09, 2010, 17:59:59 pm »
Boty poza respawnem, gdzie ich miejsce to poroniony pomysł. Dobrze, że ktoś w GG pomyślał o zniwelowaniu respa w bazie przeciwnika, może nareszcie będzie normalnie na mapach o dużym natężeniu graczy. Szkoda jedynie, że zastąpiono je z góry założonymi - przy wystarczającym ogarnięciu mapy może się okazać, że przeciwnik będzie siedział w dużej grupie w tym właśnie miejscu (chyba, że co plansza to rozłożenie będzie losowe).

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1015 dnia: Września 09, 2010, 18:07:08 pm »
Killstreak 10 i puszczasz atac-a na pole bitwy. :]

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1016 dnia: Września 09, 2010, 20:10:16 pm »
Jak nie będzie lagów i sterowanie będzie w miarę precyzyjne, to mam w dupie gówno zwane COD i przenoszę sie na K3
heh..to ciekawe że wszyscy rozważają przejście z CoD na K3..a nie na MoH.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1017 dnia: Września 09, 2010, 20:24:22 pm »
A mi w cod4/mw2 nigdy, a gram juz w te gry od baaaardzo dawna, nie licze sytuacji jak zabijam kolesia i przed jego zgonem wystrzeli do mnie z tuby :troll: cos zmyslacie  :mad:
Potwierdzam! Ani w COD4 ani w MW2 nie miałem ani razu takiej sytuacji.

Mnie zdarzają się dość często takie sytuacje w MW2 (np. dziś). Naturalnie double z tuby/launchera only.
« Ostatnia zmiana: Września 09, 2010, 20:27:33 pm wysłana przez kun »

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1018 dnia: Września 09, 2010, 20:39:21 pm »
Jak nie będzie lagów i sterowanie będzie w miarę precyzyjne, to mam w dupie gówno zwane COD i przenoszę sie na K3
heh..to ciekawe że wszyscy rozważają przejście z CoD na K3..a nie na MoH.

Dlatego, ze moh to strasznie biedna gra,

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1019 dnia: Września 09, 2010, 20:40:35 pm »
Jak nie będzie lagów i sterowanie będzie w miarę precyzyjne, to mam w dupie gówno zwane COD i przenoszę sie na K3
heh..to ciekawe że wszyscy rozważają przejście z CoD na K3..a nie na MoH.

Dlatego, ze moh to strasznie biedna gra,
beta była biedna, może poprawili co nieco?

Ohtar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1020 dnia: Września 09, 2010, 20:49:24 pm »
Nie wiem czy wiecie, ale będzie jeszcze Brink.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1021 dnia: Września 09, 2010, 21:09:47 pm »
A mi w cod4/mw2 nigdy, a gram juz w te gry od baaaardzo dawna, nie licze sytuacji jak zabijam kolesia i przed jego zgonem wystrzeli do mnie z tuby :troll: cos zmyslacie  :mad:
Potwierdzam! Ani w COD4 ani w MW2 nie miałem ani razu takiej sytuacji.

Mnie zdarzają się dość często takie sytuacje w MW2 (np. dziś). Naturalnie double z tuby/launchera only.

Tu była mowa o doublach z broni palnej. Wiadome, że z tuby czy rakiety jest to nagminne na publikach (rakieta czy granat leci dłużej i wolniej niż kula). Jednak nie ma sytuacji takich jak w KZ2 gdzie ze zwykłej broni dochodzi do takich sytuacji.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1022 dnia: Września 09, 2010, 21:14:38 pm »
Dochodzi, nie wiem jak w MW2, ale w MW jak najbardziej. No ludzie, nie może być takiej sytuacji że dwie osoby strzelają w tym samym momencie i trafiają w głowę ? Choćby i jedna osoba się trochę spóźniła to i tak pociski przecież lecą, wiadomo że w KZ2 jest to bardzo częste ( co samo i tak mi nie przeszkadza ) ale to przecież normalna rzecz.

1man1jar

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1023 dnia: Września 09, 2010, 21:22:13 pm »
MoH poprawili sporo od bety. Widać po gameplay'ach nowych.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1024 dnia: Września 09, 2010, 21:26:15 pm »
Dochodzi, nie wiem jak w MW2, ale w MW jak najbardziej.

W takim razie ludzie z PRL'u muszą mieć wyjątkowe szczęście, skoro mimo tylu setek godzin spędzonych przy obu MW nigdy nie trafili na taką sytuację.

No ludzie, nie może być takiej sytuacji że dwie osoby strzelają w tym samym momencie i trafiają w głowę ? Choćby i jedna osoba się trochę spóźniła to i tak pociski przecież lecą, wiadomo że w KZ2 jest to bardzo częste ( co samo i tak mi nie przeszkadza ) ale to przecież normalna rzecz.

Nikt nie mówi, że taka sytuacja nie może się zdarzyć naprawdę. Jednak kiedy naprzeciw stanie dwóch gości i prują do siebie z karabinów maszynowych po czym nagle padają oboje, to trochę nie halo. Tym bardziej, że w KZ2 zdarza się to zdecydowanie zbyt często.

Wiadomość scalona: Września 09, 2010, 21:26:46 pm
MoH poprawili sporo od bety. Widać po gameplay'ach nowych.

Raczej mechaniki gry nie zmienią, a ta jest spierd****a na maksa.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1025 dnia: Września 09, 2010, 21:29:09 pm »
No cóż, mnie się zdarza, 2 dni temu jak grałem, dwa razy podczas jednej gry

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1026 dnia: Września 09, 2010, 21:35:56 pm »
Powiem Wam tak - ja na prawdę chciał bym aby KZ3 był grą, w którą nie będzie grało miliard nadpobudliwych nastolatków. Niech będzie skillowy, wymagający, ale i przystępny (w granicach przyzwoitości). Ja na prawdę mam już trochę dość MW2.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1027 dnia: Września 09, 2010, 22:37:24 pm »
Powiem Wam tak - ja na prawdę chciał bym aby KZ3 był grą, w którą nie będzie grało miliard nadpobudliwych nastolatków. Niech będzie skillowy, wymagający, ale i przystępny (w granicach przyzwoitości). Ja na prawdę mam już trochę dość MW2.
WPIS

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1028 dnia: Września 10, 2010, 08:10:38 am »
Info o multi

Na prezentacji dowiedziałem się kilku interesujących rzeczy. Przede wszystkim, co zasługuje na uznanie, nie będzie żadnych graficznych różnic pomiędzy trybami. Gra będzie wyglądać tak samo. Co więcej, dostaniemy możliwość grania wspólnie za pomocą Move i w 3D.

Żródło: http://polygamia.pl

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1029 dnia: Września 10, 2010, 09:22:03 am »
To akurat nie jest dobra wiadomość. W takim razie single nie będzie rył tak bani jak w KZ2. Mi nie przeszkadzały różnice w grafice między SP a MP.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1030 dnia: Września 10, 2010, 09:26:59 am »
To akurat nie jest dobra wiadomość. W takim razie single nie będzie rył tak bani jak w KZ2. Mi nie przeszkadzały różnice w grafice między SP a MP.
Przecież multi w K2 wygląda prawie tak samo jak singiel...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1031 dnia: Września 10, 2010, 09:27:14 am »
BoBaN, widzieliśmy z SP tyle co nic, więc trudno wyrokować, że nie będzie rył bani. :P
Stawiam flachę, że zrówna K2 z ziemią. 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1032 dnia: Września 10, 2010, 09:31:27 am »
To akurat nie jest dobra wiadomość. W takim razie single nie będzie rył tak bani jak w KZ2. Mi nie przeszkadzały różnice w grafice między SP a MP.
Przecież multi w K2 wygląda prawie tak samo jak singiel...

Yyy nie. A-n zobacz sobie proste screeny. Albo poszukaj porównań wrzucanych przez LoNdKa w SW, bo tam dobrze widać jak okrojone jest multi.

Wiadomość scalona: Września 10, 2010, 09:32:18 am
BoBaN, widzieliśmy z SP tyle co nic, więc trudno wyrokować, że nie będzie rył bani. :P
Stawiam flachę, że zrówna K2 z ziemią. 8)

Obyś miał rację. Swoją drogą to coraz bardziej czuje ciśnienie na KZ3. Hype, hype, hype.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1033 dnia: Września 10, 2010, 09:34:37 am »
Yyy nie. A-n zobacz sobie proste screeny. Albo poszukaj porównań wrzucanych przez LoNdKa w SW, bo tam dobrze widać jak okrojone jest multi.
Jego screeny a to co widzę na TV to niebo i ziemia. ;)

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1034 dnia: Września 10, 2010, 09:44:13 am »
Boban ja myślę że o jakość singla nie ma się co martwić
Specjalnie dla Ciebie jeszcze

Na Gamescomie miałem okazję porozmawiać trochę z twórcami i okazało się, że nie podobały im się te same rzeczy, które wytknęliśmy w naszej recenzji. W Killzone 3 mają zostać poprawione.  No, a przynajmniej tak mnie zapewniono. O co chodzi?

Przede wszystkim o skalę. W poprzedniej części gry byliśmy niby częścią wielkiej inwazji na obcą planetę, a tak naprawdę widzieliśmy jeden konwój. Brakowało tych widowiskowych bitew i poczucia skali. W KillZone 3 ten problem ma zniknąć. Co prawda tym razem nie jesteśmy już częścią armii, lecz uciekamy z wrogiej planety, ale mamy zobaczyć zapadające w pamięć sceny. Poziomy mają być większe, bitwy bardziej spektakularne no i mamy też odwiedzić przestrzeń kosmiczną. Od razu zapytałem, czy to oznacza kosmiczne bitwy z naszym udziałem. W odpowiedzi dostaję już tradycyjny uśmiech i informację, że więcej szczegółów na ten temat pojawi się wkrótce.

Dużo wysiłku włożono również w kreację bohaterów. W KillZone 2 zupełnie ich nie czułem. Jedna z grających z nami osób po śmierci pewnej postaci wręcz spytała - kto to w zasadzie jest? Podobne wrażenie odnieśli twórcy. "Wiele osób w ogóle nie zwracało uwagi na bohaterów niezależnych. A jeżeli je zauważyło, to ze złych pobudek - na przykład ludzie nienawidzili Rico. To dobrze, że postać budzi silne emocje, źle, że powodem była frustracja, a nie cechy jego charakteru". No i w końcu nasi towarzysze będą mogli nas leczyć. Strasznie nie lubię, kiedy postaci niezależne i nasza postać mają różne zestawy umiejętności. W KZ3 ma to się wyrównać.

Ekipa odpowiedzialna za Killzone 3 bardzo dokładnie obejrzała Uncharted 2 i wyciągnęła wnioski. Guerilli podobało się tam w zasadzie wszystko i sporo rzeczy przeniosą do swojej produkcji. Do gustu przypadła im zwłaszcza kreacja bohaterów, których ludzie lubili i zauważali, małe przerywniki filmowe w trakcie gry, zwiększające wrażenie filmowości, czy zatrudnienie do dialogów speców z Hollywood. Pojawi się też więcej żartów, choć nadal będzie to poważna gra. Klimat? Film akcji z lat 90. może być tu dobrym odnośnikiem.

Akcja Killzone 3 zaczyna się dokładnie tam, gdzie skończyła się "dwójka". Nasi bohaterowie siedzą na schodach (nie będę się zagłębiał w szczegóły, żeby nie spoilować tym, którzy jeszcze nie grali) gdy następuje kontratak Helghastów. Resztki sił ISA zostają rozbite, zaś nasi bohaterowie będą musieli sami wydostać się z Helghanu. Zresztą planeta i jej mieszkańcy mają tym razem odegrać dużo większą rolę. Nie będą to już tylko postacie po drugiej stronie celownika.

Nie są to jakieś nowe informacje. Większość z nich znajduje się na oficjalnej stronie gry, ale tak to już jest w grach wideo, że wolimy je oglądać niż czytać. W związku z tym w KZ3 zobaczymy, jak wygląda codzienne życie mieszkańców Helghanu, gdzie pracują, jak mieszkają, gdzie produkują broń. Ma to być pokazane zarówno w trakcie rozgrywki, jak i w  przerywnikach filmowych. W KZ2 oglądaliśmy prawie wszystko z punktu widzenia ISA. W "trójce" będziemy mogli spojrzeć na wydarzenia oczami Helghastów. Ot, taka polityczna poprawność. Czy zagramy jako Helghast? Nie. Za to będziemy mogli nosić dwie bronie.


Żródło: http://polygamia.pl

Zadowolony?  :angel:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1035 dnia: Września 10, 2010, 10:00:02 am »
Jak zacząłem czytać ten tekst to na myśl przyszło mi genialnie wyreżyserowane Uncharted 2. Czytam dalej a tu wzmianka o tym, że twórcy wzorują się na U2. Nic tylko się cieszyć i zacierać ręce na premierę.

Jedyne co mnie smuci to fakt, że nie zwiedzimy Vekty. Chciałem zobaczyć jak GG wyjdzie odwzorowanie środowiska przypominającego ziemię. Jednak mimo to czekam niecierpliwie. KZ3 kupię przede wszystkim dla genialnego singla, bo na multi podchodzę z dystansem.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 983
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1036 dnia: Września 10, 2010, 10:42:15 am »
Kit z Vektą, Helgan jest świetnym miejscem. Swoją drogą mam wrażenie że i tak coś na Vekcie będzie się działo, jakoś pod koniec gry, a jak nie, to czekamy na KZ4

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1037 dnia: Września 10, 2010, 16:21:08 pm »
Yyy nie. A-n zobacz sobie proste screeny. Albo poszukaj porównań wrzucanych przez LoNdKa w SW, bo tam dobrze widać jak okrojone jest multi.
Jego screeny a to co widzę na TV to niebo i ziemia. ;)
hehe dokładnie

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1038 dnia: Września 11, 2010, 13:24:18 pm »
Killzone 3 Interview with Producer Mike Gram

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1039 dnia: Września 16, 2010, 21:31:53 pm »
TGS 10: Cool As Ice Gameplay (Cam)


(Ale w zasadzie nic tutaj nowego)

Wie ktoś może czy na TGS pokażą dłuższą wersję trailera multi? Bo zdaje się, że wspominali o tym, że pojawi się "szybciej niż myślimy"..