Autor Wątek: Killzone 3  (Przeczytany 592430 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1600 dnia: Stycznia 20, 2011, 14:31:56 pm »
Gdzie te skany?  :evil:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1601 dnia: Stycznia 20, 2011, 14:37:16 pm »
Pisał, że "dziś" - ma jeszcze trochę czasu.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1602 dnia: Stycznia 20, 2011, 14:47:12 pm »
Jestem niecierpliwy  :oops:

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1603 dnia: Stycznia 20, 2011, 15:45:23 pm »



Masz i nie narzekaj  ;) .






BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1604 dnia: Stycznia 20, 2011, 16:06:48 pm »
Takiej dżungli się obawiałem. :-? Oby tylko była mniej kwadratowa niż mapy z KZ2.

PS. Tylko 8 map w multi? o_0
« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2011, 16:08:32 pm wysłana przez BoBaN »

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1605 dnia: Stycznia 20, 2011, 16:11:47 pm »
Takiej dżungli się obawiałem. :-? Oby tylko była mniej kwadratowa niż mapy z KZ2.

PS. Tylko 8 map w multi? o_0
Znając zycie będą to ogromne mapy

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1606 dnia: Stycznia 20, 2011, 16:14:29 pm »
Ta dzungla bedzie wypas  :o  KILLZONIE PRZYBYWAJ!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1607 dnia: Stycznia 20, 2011, 16:16:45 pm »
Najważniejsze żeby wszystkie były grywalne, bo jeśli z 8 map tylko kilka będzie nadawało się do gry, to będzie poważna porażka trybu multi. Ja i tak nie mogę doczekać się zagłębienia kampanii sp. Powinienem mieć już Move do tego czasu, więc pewnie skorzystam z takiego sterowania.

Btw. Wiadomo coś na temat dostaw Move do sklepów i ceny tej zabawki? Na razie widzę, że ciężko jest dostać, a jak już jest to ceny idiotyczne.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1608 dnia: Stycznia 20, 2011, 16:18:42 pm »
Recenzje na miesiąc przed premierą powinny być zakazane.. I weź tu teraz czekaj tyle czasu na swój egzemplarz  :mad:

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1609 dnia: Stycznia 20, 2011, 16:25:44 pm »
Cytuje, chodz trudno w to uwierzyć ,a tym bardziej przekazać słowami,Killzone 3 jest o klasę ładniejszy od wszystkich FPS-ów na konsole obecnej generacji.

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1610 dnia: Stycznia 20, 2011, 17:22:16 pm »
Cytuje, chodz trudno w to uwierzyć ,a tym bardziej przekazać słowami,Killzone 3 jest o klasę ładniejszy od wszystkich FPS-ów na konsole obecnej generacji.

O choroba, ale zaskoczenie.   :lol:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1611 dnia: Stycznia 20, 2011, 18:30:40 pm »
Tak swoją drogą, śmieszna jest ta recenzja..
Autor na siłe doszukuje się wad z których później sam się w tekście tłumaczy.. A wszystko to tylko po to żeby gra nie dostała 10
(Wtedy to już chyba by zupełnie pctowym czytelnikom nerwy puściły. Konsolowy FPS z okładki lepszy od pctowych shoterów   :P)
W dodatku wydaje sie być pisana na szybko i pod wielką presją, przez co na niczym sie dostatecznie nie skupiono..
Najlepszy w tym wszystkim jest jednak brak konsekwencji. Jakby autor walczył z samym sobą żeby nie napisać, że KZ3 to najładniejszy/najlepszy fps ever niezależnie od platformy  :lol:

Ale chociaż screeny fajne dali.. Jeszcze tylko miesiąc  :roll:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1612 dnia: Stycznia 20, 2011, 18:37:07 pm »
PS. Tylko 8 map w multi? o_0
Jeśli będą tak świetne jak w K2, to mi to pasuje. :D

Zwróćcie uwagę na to zdjęcie:



Jeśli to jest ten otwarty teren tej mapy z bety, to widać, że jest kompletnie przemodelowana. :D
Poprawka - to jest ta strona od morza. :mad: Ech, ta podjarka. :mad:

Jeszcze tylko niech wypuszczą jakie zmiany wprowadzili w MP od czasów bety. :D
« Ostatnia zmiana: Stycznia 20, 2011, 18:40:50 pm wysłana przez Snake_Plissken »

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1613 dnia: Stycznia 20, 2011, 19:20:03 pm »
niesamowite te skany !!! oj jest w co grac od poczatku tego roku  8)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1614 dnia: Stycznia 20, 2011, 19:26:19 pm »
Mapy MP:

1. CORINTH HIGHWAY



Key Features
Warzone – 24 players
Exos
WASPS
Mortar Beacons
 
Level Description
Once the home of Scolar Visari himself, this upscale district on the banks of the Corinth River is now the site of intense fighting between the Helghast and the ISA. Though largely untouched by the nuclear blast that destroyed much of Pyrrhus city, the partially collapsed highway stands as testament to the intense fighting that has ravaged the area in recent months. WASP rocket emplacements and capturable Mortar Beacons will help even the odds against the exoskeletons that dominate the highway.


2. PYRRHUS CRATER



Key Features
Warzone – 24 Players
Guerrilla Warfare – 16 Players
Miniguns
Mortar Beacons
 
Level Description
In the ruins of Pyrrhus, nuclear Petrusite flows from the blast crater, twisting itself around the mangled remains of this once bustling city. The ISA have established research stations to analyze the Petrusite, and the Helghast have already started to harvest the Petrusite in order to weaponize it.


3.  BILGARSK BOULEVARD



Key Features
Warzone – 24 Players
Guerrilla Warfare – 16 Players
Miniguns
Mortar Beacons
 
Level Description
After weeks of fighting, ISA and Helghast forces are deadlocked. Recent flooding has forced both sides to take shelter in buildings bordering a major thoroughfare. Pitched battles roll through the tight alleyways and building interiors daily but the long sightlines make crossing the road a dangerous proposition. Who will break the stalemate?


4. TURBINE CONCOURSE SE-6



Key Features
Warzone – 24 Players
Jetpacks
Miniguns
 
Level Description
In a last, desperate attempt to escape Helghan, the ISA have launched an assault on the ‘Tharsis’ space elevator. Jetpacks and Minigun emplacements will give an upper hand to anyone that can secure them. Recent fighting has damaged the turbine powering the elevator, causing a malfunction that produces intermittent EMP discharges. A nearby blast crater serves as a valuable source of nuclear Petrusite but the Helghast will not hesitate to sabotage if it means stopping the ISA.


5. FROZEN DAM



Key Features
Warzone – 24 Players
Guerrilla Warfare – 16 Players
Operations – 16 Players
Mortar Beacons
 
Level Description
Abandoned for years, the dam facility in the frozen south has recently been occupied by the Helghast who are using it as a forward operating base to co-ordinate their presence in the region. Controlling Mortar Beacons and the numerous Tactical Spawn Areas is key to securing this sprawling facility.

Operations Description
After having identified this frozen dam as the Helghast base of operations, the ISA have been instructed to secure the docks and then destroy the dam. Sweep through the shorefront facility and bring the dam crumbling to its knees!

As Helghast it’s your job to safeguard the dam facility. The ISA force is on their way here to destroy the dam. Make sure they fail!


6. AKMIR SNOWDRIFT



Key Features
Warzone – 24 Players
Guerrilla Warfare – 16 Players
Operations – 16 Players
Snowstorm
 
Level Description
Helghan is a planet of extremes and nowhere is that more evident than here, in the frozen wastes. Violent snowstorms are common in the area, which has recently become a flashpoint of fighting between Helghast and ISA forces vying for control of the mining and radar operations in the area.

Operations Description
Even in these inhospitable conditions, Helghast and ISA forces fight for control of a tanker loaded with valuable cargo. As Helghast, it’s your job to ensure that the ISA do not gain access to and steal the cargo ship. As ISA the objective is simple. Secure the cargo, at all costs.


7. MAWLR GRAVEYARD



Key Features
Warzone – 24 Players
Operations – 16 Players
Mortar Beacons
Crusher
 
Level Description
One of the few remaining active scrap yards in the region, the Sukmere Pit is a vital processing facility. An intricate conveyor system runs throughout the yard, transferring detritus from the southern-most pit to the train station and crusher in the north of the facility. Many a careless worker has died trying to cross the yard when the crusher is active.

Operations Description
The ISA are attempting to use the facility’s conveyor system to transport a power core to the abandoned MAWLR in the north of the Sukmere Pit. If they succeed they can restore power to the MAWLR and give the Helghast a little taste of their own medicine.


8. KAZNAN JUNGLE



Key Features
Guerrilla Warfare – 16 Players

Level Description
Amidst the wreckage of a downed ISA Cruiser, the survivors of the failed evacuation of Helghan fight for their lives against a Helghast enemy bent on their annihilation but they are not the only predators in the area; the jungle, the plants and insects that call it home are friend to no-one.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1615 dnia: Stycznia 20, 2011, 19:29:41 pm »
Na dobrą sprawę to tylko na jednej mapie są mechy. :D Cud, miód, orzeszki. :grin:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1616 dnia: Stycznia 21, 2011, 01:23:39 am »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1617 dnia: Stycznia 21, 2011, 07:14:02 am »
O kruca, dowalili z ceną. Liczyłem, że będzie chociaż za 499 zł. :(

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 699
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1618 dnia: Stycznia 21, 2011, 08:31:49 am »
Faktycznie strasznie pojechali z ceną. W Ultimie jeśli będzie, to może za 549, ale na mniej raczej nie ma szans. Shit, teraz to już nie jestem taki pewny, że hełm Helghasta stanie u mnie naprzeciw hełmu MC. A tak by do siebie pasowali ;).

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1619 dnia: Stycznia 21, 2011, 10:54:37 am »
W opisie tej edycji:
Cytuj
Oprócz trybu dla pojedynczego gracza, Killzone 3 zawiera opcję rozgrywki wieloosobowej, gdzie dostępnych jest osiem klas postaci. Każdą z nich możemy dostosowywać do swoich preferencji dzięki nowemu systemowi wynagradzania gracza (tak samo jest z wyglądem naszego wirtualnego alter ego)
To jakiś błąd czy faktycznie możliwa jest customizacja ośmiu klas postaci..? Nie miało być 5 klas?

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1620 dnia: Stycznia 21, 2011, 12:17:25 pm »
Faktycznie strasznie pojechali z ceną. W Ultimie jeśli będzie, to może za 549, ale na mniej raczej nie ma szans. Shit, teraz to już nie jestem taki pewny, że hełm Helghasta stanie u mnie naprzeciw hełmu MC. A tak by do siebie pasowali ;).

http://www.ultima.pl/killzone_3_pl_ang_edycja_helghast/i9804/

489 zł :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 583
  • Reputacja: 252
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1621 dnia: Stycznia 21, 2011, 13:24:34 pm »
Tak swoją drogą, śmieszna jest ta recenzja..
Autor na siłe doszukuje się wad z których później sam się w tekście tłumaczy.. A wszystko to tylko po to żeby gra nie dostała 10
(Wtedy to już chyba by zupełnie pctowym czytelnikom nerwy puściły. Konsolowy FPS z okładki lepszy od pctowych shoterów   :P)
W dodatku wydaje sie być pisana na szybko i pod wielką presją, przez co na niczym sie dostatecznie nie skupiono..
Najlepszy w tym wszystkim jest jednak brak konsekwencji. Jakby autor walczył z samym sobą żeby nie napisać, że KZ3 to najładniejszy/najlepszy fps ever niezależnie od platformy  :lol:

Ale chociaż screeny fajne dali.. Jeszcze tylko miesiąc  :roll:

Słuszna uwaga. Gdy kupiłem wczoraj CDA, z miejsca, po pozbyciu się folii, zajrzałem na oceny gry. Te raczej nie zawodzą (jak w przypadku GoW III - 9/10 za grafikę, trochę kpina).
Niemniej i tak nie obeszło się bez kilku śliskich opinii. Niechaj dobrym przykładem będzie ta o oprawie - "najładniejszy FPS na konsole".

Autor nie ma mocniejszego PC ode mnie. W redakcji gra na jeszcze słabszym, więc sam strzela sobie w stopę. Niby co - FC2/C(W) oO
One są jak GT5, momentami zachwycają, często jednak wyglądają co najwyżej poprawnie. W ogólnym rozrachunku bardzo ładne, ale tylko tyle.
Kz2 jest atrakcyjniejszy dla oka, a - jak sam autor pisze - Kz3 jest atrakcyjniejszy o pół oczka wyżej.

Skoro są magazynem wieloplatformowym, to daliby sobie spokój z tym "najładniejsze (tylko) na konsolach".




Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1622 dnia: Stycznia 21, 2011, 16:29:52 pm »
Na gram.pl już obniżyli cene o 100zł  :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1623 dnia: Stycznia 21, 2011, 16:37:23 pm »
To jakiś błąd czy faktycznie możliwa jest customizacja ośmiu klas postaci..? Nie miało być 5 klas?
Według recenzji CDA jest 5 klas.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1624 dnia: Stycznia 21, 2011, 19:19:15 pm »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 699
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1625 dnia: Stycznia 21, 2011, 19:39:24 pm »
Faktycznie strasznie pojechali z ceną. W Ultimie jeśli będzie, to może za 549, ale na mniej raczej nie ma szans. Shit, teraz to już nie jestem taki pewny, że hełm Helghasta stanie u mnie naprzeciw hełmu MC. A tak by do siebie pasowali ;).

http://www.ultima.pl/killzone_3_pl_ang_edycja_helghast/i9804/

489 zł :)

No i super. Szkoda tylko, że już zacząłem się zastanawiać nad alternatywnym rozwiązaniem i teraz mam dylemat - kupić w Ultimie za ponad 450 zl, czy brać z USA za ok 370? Z jednej strony gra w dzień premiery, z drugiej dopiero jakiś czas po premierze. Przy wielu innych tytułach odpowiedź byłaby oczywista ;).

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1626 dnia: Stycznia 21, 2011, 20:19:30 pm »

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1628 dnia: Stycznia 21, 2011, 20:32:16 pm »
Otwarta beta zapowiedziana!
http://www.ps3site.pl/multiplayer-killzone-3-dla-wszystkich-chetnych/62492/#more-62492


 :dance:
ale beta do czego? gra juz jest na płytach, wiec beta po ch**?
1. Zachęcić graczy do kupna gry lub zniechęcić.
2. Jak wyjdą błędy to GG będzie mogła je poprawić patchem.
3. Sprawdzić serwery czy wytrzymają.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1629 dnia: Stycznia 21, 2011, 20:36:44 pm »
Spluwa brzmi o wiele lepiej niż w K2. Tylko, nie wiem, czy mi nie będą przeszkadzać wyskakujące punkty na środku ekranu. :-?

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1630 dnia: Stycznia 21, 2011, 20:39:00 pm »
Spluwa brzmi o wiele lepiej niż w K2. Tylko, nie wiem, czy mi nie będą przeszkadzać wyskakujące punkty na środku ekranu. :-?
mi przeszkadzały :-?
Devilek zgadzam sie z Tobą :grin: dziwne.. :oops:

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1631 dnia: Stycznia 21, 2011, 20:44:25 pm »
Spluwa brzmi o wiele lepiej niż w K2. Tylko, nie wiem, czy mi nie będą przeszkadzać wyskakujące punkty na środku ekranu. :-?
mi przeszkadzały :-?
Devilek zgadzam sie z Tobą :grin: dziwne.. :oops:
Mi pkt. na ekranie przeszkadzały w CoD tylko wtedy jak myślałem, że zabiłem kolesia a się okazuje że pkt. były za inne zabójstwo (claymorem lub KS'em) i palec ze spustu uciekł i koleś czasem też...
Raku zawsze się ze mną zgadzasz tylko nie chcesz tego przyznać :P
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1632 dnia: Stycznia 21, 2011, 20:48:52 pm »
Helghast edition zamówiona  :evil:
Spoilerów coraz więcej więc znikam do premiery. Do zobaczenia w multi, Nooby  ;)

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1634 dnia: Stycznia 21, 2011, 21:27:25 pm »
Otwarta beta zapowiedziana!
http://www.ps3site.pl/multiplayer-killzone-3-dla-wszystkich-chetnych/62492/#more-62492


 :dance:
ale beta do czego? gra juz jest na płytach, wiec beta po ch**?
Po to, żebym mógł sprawdzić czy warto to kupić czy nie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1635 dnia: Stycznia 21, 2011, 22:18:24 pm »
Ja pier***e grafa w tej grze to jakiś totalny kosmos. :o :o :o

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1636 dnia: Stycznia 21, 2011, 22:32:44 pm »
grafa jest kapitalna ale ten nowy filmik z multi taki nieciekawy i nic tam prawie nie widac  :-?
singla za to sie nie moge doczekac

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1637 dnia: Stycznia 21, 2011, 23:29:45 pm »
http://blog.eu.playstation.com/2011/01/21/brand-new-killzone-3-multiplayer-video/

Multi zapowiada sie ciekawie.
:evil: Co to do k*rwy nędzy ma być?!  :evil:

Widze, że całkowicie zjebali sterowanie i zrobili je na wzór arcadowego COD-a. No k*rwica człowieka bierze jak widzi jak gry się upłycają przez niedzielnych graczy czy casuali.

Wszystko teraz musi być szybkie, poste, przyjemne i efekciarskie. Ja pitole. Już K2 mi się nie podobał bo uprościli i przyspieszyli sterowanie względem części pierwszej, a widze, że przez narzekanie i płacz fanów Halo i Cod-a zmienili sterowanie i poruszanie postaci na jeszcze prostsze.

Mam nadzieję, że przynajmniej singiel nie zostanie zrobiony na wzór totalnie niegrywalnych, beznadziejnych, do bólu liniowych i skryptowych CoD-ów.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1638 dnia: Stycznia 21, 2011, 23:56:28 pm »
http://blog.eu.playstation.com/2011/01/21/brand-new-killzone-3-multiplayer-video/

Multi zapowiada sie ciekawie.
:evil: Co to do k*rwy nędzy ma być?!  :evil:

Widze, że całkowicie zjebali sterowanie i zrobili je na wzór arcadowego COD-a. No k*rwica człowieka bierze jak widzi jak gry się upłycają przez niedzielnych graczy czy casuali.

Wszystko teraz musi być szybkie, poste, przyjemne i efekciarskie. Ja pitole. Już K2 mi się nie podobał bo uprościli i przyspieszyli sterowanie względem części pierwszej, a widze, że przez narzekanie i płacz fanów Halo i Cod-a zmienili sterowanie i poruszanie postaci na jeszcze prostsze.

Mam nadzieję, że przynajmniej singiel nie zostanie zrobiony na wzór totalnie niegrywalnych, beznadziejnych, do bólu liniowych i skryptowych CoD-ów.
Co ty człowieku pier*olisz, zniwelowali laga i to nazywasz pogorszeniem? Sterowanie jest bardziej precyzyjne, a to jest plus a nie minus  :yes_anim:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 3
« Odpowiedź #1639 dnia: Stycznia 22, 2011, 00:00:14 am »
Oni maja na tym zarobić. Teraz to co przypomina CoDa najlepiej się sprzedaje więc nie ma się czemu dziwić.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.