Autor Wątek: VGX (7.12.2013)  (Przeczytany 21602 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
VGX (7.12.2013)
« dnia: Listopada 15, 2013, 05:43:15 am »
W tym roku nagrody i zapewne trailery/gameplaye z nowych gier będą do obadania 7 grudnia.

Dobra wiadomość - VGX w tym roku zaczyna się o północy z dnia 7 na 8 grudnia :)
« Ostatnia zmiana: Listopada 15, 2013, 22:56:55 pm wysłana przez Lupi »

lupinator

  • Gość
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 15, 2013, 05:44:41 am »
Leniu śmierdzący oblicz godzinę, jak już temat zakładasz  :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 15, 2013, 05:45:13 am »
Ty zawsze obliczasz :troll:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 15, 2013, 05:45:24 am »
kur**... urodziny kumpla... bede naje**ny :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 15, 2013, 05:49:48 am »
Może Cię nie zaprosi.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #5 dnia: Listopada 15, 2013, 05:50:53 am »
Mieszkam z nim :lol:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #6 dnia: Listopada 15, 2013, 06:23:25 am »
Leniu śmierdzący oblicz godzinę, jak już temat zakładasz  :mad:

Godzina późna lub wczesna - zależy jak na to patrzeć. Między 3 a 5 zapewne.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #7 dnia: Listopada 15, 2013, 06:44:53 am »

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #8 dnia: Listopada 15, 2013, 08:47:11 am »
Pewno te urodziny w tyko 2 obchodzą  :angel:

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #9 dnia: Listopada 15, 2013, 13:26:28 pm »
Fallout 4 na VGX ?

http://thesurvivor2299.com/

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #10 dnia: Listopada 15, 2013, 13:46:45 pm »
Rozjebią system. Ulepszony/nowy silnik i pewnie wersja tylko na next geny :puppy-eyes:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 255
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #11 dnia: Listopada 15, 2013, 13:48:08 pm »
Bethesda
Rozjebią system.
Ulepszony/nowy silnik

Krzysiu, nie poznaję Cię [* ]

lupinator

  • Gość
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 15, 2013, 13:50:07 pm »
Fallout 4 na VGX ?

http://thesurvivor2299.com/
Rozjebią system. Ulepszony/nowy silnik i pewnie wersja tylko na next geny :puppy-eyes:

Od wczoraj jest temat i nikt nic nie pisał  :mad: :mad: :mad:

http://gameonly.pl/forum/index.php?topic=13485.0

Licznik odlicza do późniejszej daty niż VGX

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 15, 2013, 13:52:32 pm »
A to nie było kiedys VGA ?. Co wgl znaczy VGX?:)

lupinator

  • Gość
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 15, 2013, 13:56:13 pm »
A to nie było kiedys VGA ?. Co wgl znaczy VGX?:)
Moim zdaniem to dlatego, że to 10 edycja.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #15 dnia: Listopada 15, 2013, 14:12:22 pm »
Dziesiąta była rok temu.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 255
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #16 dnia: Listopada 15, 2013, 14:14:19 pm »
Będą pornusy stąd x. Proste.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #17 dnia: Listopada 15, 2013, 15:15:07 pm »
Zmiana nazewnictwa równie głupia jak Dżef Kili.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #18 dnia: Listopada 15, 2013, 22:49:47 pm »
OK, X bierze się z... Next Generation :P

http://www.spike.com/vgx/about

lupinator

  • Gość
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #19 dnia: Listopada 15, 2013, 22:56:26 pm »
Dobra wiadomość - VGX w tym roku zaczyna się o północy z dnia 7 na 8 grudnia :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #20 dnia: Listopada 15, 2013, 23:05:10 pm »
Właśnie zacytowałem, skopiowałem i chciałem wrzucić do pierwszego posta, a tu już jest  8)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #21 dnia: Listopada 15, 2013, 23:06:59 pm »
To ja jak na Polaka przystało - dlaczego tak późno/wcześnie?! ;P Spoko, żeby im tylko contentu na te 3h starczyło, bo 1,5h reklam mi się nie widzi ;).

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #22 dnia: Listopada 15, 2013, 23:08:21 pm »
I tak chu** pokażą, a GTAV/TLoU zmiecie imprezowe nagrody. Nie musicie dziękować za oszczędzenie czasu i kręcenia hype'u.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #23 dnia: Listopada 15, 2013, 23:09:20 pm »
Mają być długie prezentacje next genowych gier, więc pewnie czymś zapchają. Do tego pytania od widzów, pitu pitu itp. i jakoś zleci ;)

lupinator

  • Gość
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #24 dnia: Listopada 16, 2013, 00:11:50 am »
I tak chu** pokażą
Co roku na VGA jest od cholery zapowiedzi :P

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #25 dnia: Grudnia 01, 2013, 10:54:49 am »
http://gearnuke.com/final-fantasy-wont-make-appearance-vgx/
Cytuj
Geoff Keighley confirms on twitter that there isn’t any Final Fantasy related news expected at VGX. People were hoping for new info on Final Fantasy XV or at least something related to Final Fantasy Type-0 on VITA but sadly it seems like we will have to wait for a while now.
:mad:

Marins

  • Gość
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #26 dnia: Grudnia 01, 2013, 15:45:59 pm »
Cytuj
Jak co roku z okazji zbliżającej się najważniejszej ceremonii rozdania growych nagród pojawiają się plotki, ploteczki i tajemnicze wypowiedzi znanych osób traktujące o mnogości niespodzianek, jakie ujrzymy podczas transmisji. Tym razem pary z ust popuścił sam Geoff pisząc, że Sony ma wiele do pokazania i ma nadzieję na kolejne wieści.
Już 7 grudnia odbędzie się VGX Awards, podczas którego możemy się spodziewać nowych materiałów z już ujawnionych tytułów oraz zapowiedzi tych nowych. W zeszłym roku pojawił się Hideo Kojima ze swoim The Phantom Pain, tym razem Sony chce po raz ostatni w tym roku zaserwować nam ogromną bombę. Co zatem planuje ogłosić gigant z KKW? Plotki mówią o nowym Crashu, Arc The Land czy też czymś związanym z ponownym zarejestrowaniem marki Psygnosis. Jakie są wasze typy?


Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #27 dnia: Grudnia 01, 2013, 16:26:26 pm »
UNCHARTED

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 071
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #28 dnia: Grudnia 01, 2013, 17:15:04 pm »
Z tego co się chwalili to milion polygonów ma być na postać.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #29 dnia: Grudnia 01, 2013, 19:36:50 pm »
Z tego co się chwalili to milion polygonów ma być na postać.

Podczas gry czy cut-scenek? :o Tak czy inaczej brzmi nieprawdopodobnie, patrząc na to jak wyglądał Kratos chociażby. A z tego co pamiętam, miał tylko 20 tysięcy trójkątów.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #30 dnia: Grudnia 01, 2013, 19:49:27 pm »
Ciekawe na kiedy nowego Unczarteda zapowiedzą..

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 071
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #31 dnia: Grudnia 01, 2013, 19:55:01 pm »
Z tego co się chwalili to milion polygonów ma być na postać.

Podczas gry czy cut-scenek? :o Tak czy inaczej brzmi nieprawdopodobnie, patrząc na to jak wyglądał Kratos chociażby. A z tego co pamiętam, miał tylko 20 tysięcy trójkątów.
Tego to nie wiem, ale na bank się tym chwalili. Szykuje się rozp**rdol graficzny to fakt być może 7 czy 8 zobaczymy skrawek ich geniuszu i potęgi PS4.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #32 dnia: Grudnia 02, 2013, 07:24:30 am »
A czy przypadkiem nie chodzi Tobie o news, w którym dziennikarze wyciągali takie wnioski po przeczytaniu oferty pracy w ND? Jeśli tak, to już od wielu lat masz postacie, które liczą miliony polygonów ;). Chwalili się "dziennikarze", nie ND, do tego jeszcze wyciągnęli złe wnioski, co wynika z braku doinformowania. Takie już dzisiejsze "dziennikarstwo".

Ale gdyby nawet uwierzyć w te rewelacje - naprawdę myślicie, że nowe konsole uciągnął kilka postaci o milionie poly, plus enviro? Nie ma takiej możliwości, ale też nie jest to konieczne.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 071
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #33 dnia: Grudnia 02, 2013, 09:06:19 am »
W takiej Virtua Fighter 6 o ile wyjdzie myślę, że jest to możliwe czy nie jaki David Cage w swoich grach filmach. W innych tytułach będzie ciężko z tą liczbą, ale to ND tak więc szlag wie.

Info czytałem kiedyś np. tutaj.
http://www.pssite.com/news-13990-milion_poligonow___.html

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #34 dnia: Grudnia 02, 2013, 10:27:37 am »
Info czytałem kiedyś np. tutaj.
http://www.pssite.com/news-13990-milion_poligonow___.html

Jak ja uwielbiam takie newsy, nic na temat źródła, a plotka idzie w świat... Z tego co ja kojarzę, to chodziło o ofertę dla modelera, gdzie było napisane w wymogach, tworzenie postaci w milionach polygonów - czyli Zbrush, retopo i wypalanie szczegółów.

W bijatyce to i owszem, może się udać, ale w grach pokroju Uncharted? Polygony co prawda stanowią mały problem w liczeniu grafiki (przynajmniej część silników świetnie sobie z nimi radzi), jednak mimo wszystko przeskok z 30 tys. do 1 mln. to byłby ogromny krok. Raczej zbędny, bo naprawdę w wielu wypadkach te kilkadziesiąt tysięcy trójkątów swobodnie wystarcza.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #35 dnia: Grudnia 02, 2013, 14:21:32 pm »
naprawdę w wielu wypadkach te kilkadziesiąt tysięcy trójkątów swobodnie wystarcza.
W zasadzie poziom wykonania postaci jest już taki wysoki, że teraz pozostaje tylko zabawa z oświetleniem i teksturami. Bo jeśli dobrze pamiętam to te postacie mają około 40tyś polygonów:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Podwojenie tej ilości już by wystarczyło. Większej liczby polygonów i tak nie da sie zauważyć. Chyba, że ktoś sie przygląda przez lunetę snajperską.. Pewnie tylko David Cage będzie sie bawił w postacie po mln polygonów, bo w jego grach akurat co chwile są zbliżenia na modele... No i Dead or Alive miejmy nadzieję że też będzie miało dobrze wykonanych zawodników na zbliżeniach  :P

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #36 dnia: Grudnia 02, 2013, 14:24:44 pm »
Podwojenie tej ilości już by wystarczyło. Większej liczby polygonów i tak nie da sie zauważyć. Chyba, że ktoś sie przygląda przez lunetę snajperską..
Chyba nie doceniasz bojowników tematu System Wars.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 071
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #37 dnia: Grudnia 02, 2013, 14:33:20 pm »
naprawdę w wielu wypadkach te kilkadziesiąt tysięcy trójkątów swobodnie wystarcza.
Bo jeśli dobrze pamiętam to te postacie mają około 40tyś polygonów:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Przeciwnicy tak, ale nie główne postacie. Te mają zdecydowanie więcej.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #38 dnia: Grudnia 02, 2013, 14:48:49 pm »
100-200k to będzie max. Wszystko wyżej to marnowaniem zasobów.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: VGX (7.12.2013)
« Odpowiedź #39 dnia: Grudnia 02, 2013, 15:21:04 pm »
W przypadku KZ lepiej poprawili by mimikę twarzy (jest średnia, do tego usta nie zawsze synchronizują się z głosem), a nie dodawali więcej poly. Do tego odpowiednie oświetlenie, tekstury i materiały i jest zajebiście.