Autor Wątek: Top Gear  (Przeczytany 55753 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #40 dnia: Marca 16, 2011, 21:57:28 pm »
Jest tez fajny artykuł porównawczy Ferrari F40 oraz Porsche 959
A to widziałem w ostatnim odcinku..najlepsze było jak chcieli żeby Stig nimi przejechał okrążenie...

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

svonston

  • Gość
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #41 dnia: Marca 16, 2011, 21:59:17 pm »
Ich felietony są ogólnie w ch** słabe. A książki Clarksona to nuda jakich mało.

marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 970
  • Reputacja: 58
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #42 dnia: Marca 16, 2011, 22:02:01 pm »
Akurat Clarksona lubię czytać, ale May i Hammond są nudni. May zawsze pierdoli o wszystkim innym tylko nie o motoryzacji, ciekawe czy naprawdę się z Clarksonem nie lubią  :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #43 dnia: Marca 16, 2011, 22:02:11 pm »
Zgadzam się. Kupiłem swego czasu dwie, i jak wspominałem, monotematyczne, jak i nudne przy tym.

Ciekawie (niebanalnie i z pazurem) pisze natomiast Rowan Atkinson. Szkoda, że rzadko w TG gości.
Można natomiast jego felietony poza TG dorwać.

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #44 dnia: Marca 16, 2011, 22:25:00 pm »
Ich felietony są ogólnie w ch** słabe. A książki Clarksona to nuda jakich mało.
Ichnich felietonów nie czytuję, ale książko Clarksona są w porządku, chociaż jego samego nie trawię ;(

marcingt

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-08-2007
  • Wiadomości: 4 970
  • Reputacja: 58
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #45 dnia: Marca 16, 2011, 22:30:46 pm »
Mi zawsze Clarkson z Housem aka Hugh'iem Laurie'm się kojarzy. Te brytyjskie poczucie humoru z sarkastyczną nutą.

pawel_k

  • Gość
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #46 dnia: Marca 16, 2011, 23:32:04 pm »
szkoda tylko że w pewnym momencie zaczęli robić z siebie na siłę idiotów...

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #47 dnia: Marca 17, 2011, 00:34:42 am »
Znużony pismami motoryzacyjnymi, na szybko przeglądanymi w salonikach prasowych i zmagazynowaniu dużej ilości Auto-Świata (głównie z przyzwyczajenia, bo wydawany często i tanio - ciężko jednak było wytrzymać takie nasilenie folksdojczów na łamach jednego periodyku) początkowo przeszedłem obojętnie obok magazynu Top Gear, który dla mnie był tożsamy głównie z wyśmienitym programem tv, gdzie kilkoro angielskich pasjonatów wozi się najlepszymi maszynami po różnych zakątkach globu i w różnych okolicznościach. To musiało i musi się podobać.

Pismo czasem przeglądam, ale tak naprawdę od deski do deski przeczytałem jeden numer i mam dosyć. Przy całej otoczce znakomicie zrealizowanych fotoreportaży (ale to głównie przedruki), widocznej pasji i możliwości podziwiania przepięknych, rasowych samochodów (co stanowi miłą odmianę od wszędobylskich kompaktów i limuzyn zza Odry), teksty i felietony są dla mnie nie do zniesienia. Nie wiem, czy to naczelny tak mocno próbuje wczuć się w skórę swojego "lokalnego boga", z którym prawie utożsamia się Clarksona na łamach pisma, czy to ruch ku uciesze gawiedzi, ale wymuszone śmieszne teksty każą mi momentami spuścić zasłonę milczenia. Naprawdę wolałbym już suche dane i kilka słów emocjonalnie obojętnego komentarza. Do tego dochodzą wrzucane tu i ówdzie wkurzające cytaty autorów brytyjskiej edycji (ww. Clarkson przewodzi), a artykuły typu "40 rzeczy, które dają facetom szczęście" z zamieszczoną na przewodnią stronie golarką elektryczną za 1.4k zł każą mi zerknąć z powrotem na okładkę, czy czasem nie złapałem do ręki Logo, tudzież innego Men's Health. Cóż, jednak jak widać warto się naginać dla możliwości wożenia się po polskich miastach furami niedostępnymi dla większości naszego społeczeństwa.
Znowu wracam do przeglądania zdjęć, czytania nagłówków i sączenia co ciekawszych informacji. Szkoda.

Co ciekawe, program odbieram zupełnie inaczej, więc w myśl zasady "czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal" podziwiam tych facetów, że tak rewelacyjnie łączą zainteresowania ze sposobem na życie.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #48 dnia: Maja 24, 2011, 22:34:58 pm »
http://www.mototok.pl/Czy-wszyscy-producenci-oszukuja-udostepniajac-auta-do-testow-a624

Ciekawe.
Cytuj
W połowie lutego spore zamieszanie w światku motoryzacyjnym wywołał uznany brytyjski dziennikarz motoryzacyjny Chris Harris, który w emocjonalnym tekście na portalu Jalopnik.com oskarżył Ferrari o oszustwa podczas udostępniania swoich samochodów dla mediów. Opierając się na swoich doświadczeniach, Harris uznał, że włoski producent specjalnie modyfikuje i przygotowuje samochody testowe w taki sposób, by odznaczały się znacznie lepszymi parametrami niż auta dostępne dla klientów. Całej sprawie poświęciliśmy dłuższy artykuł (link poniżej).

Tak jak można było się spodziewać, szefowa działu PR Ferrari, Joanne Marshall zdecydowanie odrzuciła wszelkie oskarżenia o nieuczciwe praktyki, choć przyznała, że firma udostępniała mediom po dwa egzemplarze jednego modelu. Jak jednak przekonuje, wynikało to z faktu, że brytyjscy dziennikarze mają tendencję do wyjątkowo agresywnego traktowania testowanych na torze samochodów sportowych, więc jeden z egzemplarzy był specjalnie przygotowany pod kątem jazdy po torze, a drugi w specyfikacji typowo drogowej. Jak jednak zapewniła Marshall, wyposażenie obu aut składało się wyłącznie z normalnie dostępnych opcji.

Czy to jeszcze normalne, racjonalnie działanie producenta mieszczące się w akceptowalnych granicach, czy już ewidentne naginanie reguł? Ogromne doświadczenie w testowaniu seryjnych samochodów w warunkach ekstremalnej jazdy po torze ma Ben Collins znany na całym świecie o wiele lepiej jako kierowca przez lata wcielający się w rolę Stiga w telewizyjnym show Top Gear. Zapytany o kwestię podniesioną przez Chrisa Harrisa w pierwszej chwili wybuchnął śmiechem, ale po chwili poważnie się na tym zastanowił i zdał sobie sprawę, że nie raz pojawiały się wątpliwości w sprawie zachowania producentów w czasie testowania samochodów na torze Top Gear.

Collins stwierdził, że nie zdarzyło się, aby dwóch producentów samochodów supersportowych przygotowało swoje auta w taki sam sposób. Wiele firm miało nawet problem ze sprostaniem najprostszemu warunkowi, jaki ekipa Top Gear stawia - aby bak był zatankowany do pełna. Oczywiście było to efektem racjonalnego założenia, że samochód z mniejszą ilością paliwa będzie lżejszy, a co za tym szybszy, ale zdarzało się, że producenci sami wpadali we własne sidła. Tak było w przypadku Pagani Zondy, które straciło około pół sekundy na okrążeniu, ponieważ podczas szybko pokonywanych zakrętów na skutek siły odśrodkowej paliwo przelewało się na jedną stronę baku powodując, że momentami pompa paliwa w zbiorniku pracowała "na sucho".

Nieco innego rodzaju problem pojawił się w czasie prób ustanowienia jak najszybszego czasu przejazdu toru za kierownicą Koenigsegga CCX. Szwedzki producent przygotował swój model w taki sposób, aby miał jak najmniejszy opór aerodynamiczny, ponieważ uznano, że szybki tor Top Gear urządzony na pasie startowym lotniska będzie faworyzował samochód nastawiony na uzyskiwanie dużych prędkości kosztem siły docisku aerodynamicznego spoilerów. Skończyło się to pamiętnym spektakularnym wypadnięciem z toru przy dużej prędkości gdy Stig stracił panowanie nad CCX. Po tej wpadce firma przygotowała swoje auto diametralnie inaczej, ze spoilerami nastawionymi na maksymalny docisk, co zaowocowało ustanowieniem rekordu toru. Czy można to uznać za nadmierną ingerencję w konstrukcję? Przedstawiciele Koenigsegga woleli nazywać to innowacyjnością.

Doświadczenie Stiga z producentem z Maranello zadaje się częściowo potwierdzać odczucia Chrisa Harrisa. Collins stwierdził, że nie zna większych "innowatorów" niż ludzi z Ferrari. Ich dbałość o jak najlepsze rezultaty uzyskiwane przez samochody z czarnym rumakiem w logo graniczyły z obsesją. W czasie jazd po torze nerwowo sprawdzali ciśnienie w oponach, ciągle dopytywali Stiga o szczegóły związane z prowadzeniem auta, a w czasie próbnych okrążeń toru cały czas ściskali w dłoniach stopery. Jak jednak zaznacza Ben Collins, pomiary osiągów samochodów przeprowadzane przez media zawsze są obarczone poważnym błędem, ponieważ kolosalne znaczenie ma dobór opon, których parametry potrafią bardzo się różnić. Kiedyś Stig jeździł po torze Top Gear Ferrari F430, które fatalnie się prowadziło i traciło dwie sekundy na okrążeniu. Wszystko radykalnie się zmieniło gdy samochód został wyposażony w opony Pirelli.

Oczywiście problem specjalnego przygotowywania samochodów pod kątem mediów nie dotyczy tylko bardzo wąskiego kręgu ekskluzywnych marek i testów przeprowadzanych na torach wyścigowych. Jak nieoficjalnie zdradzają ludzie związani z branżą produkcji samochodów, już w latach sześćdziesiątych dość powszechne stało się "poprawianie" aut przeznaczonych dla prasy. Produkcja takich specjalnych egzemplarzy często odbywała się w weekendy, a nie w czasie normalnej pracy zakładów i stosowano nietypowe zabiegi: karoserie były dodatkowo spawane w wielu miejscach by zwiększyć sztywność nadwozia, specjalnie strojono gaźniki, stosowano wyższej jakości amortyzatory oraz bardzo redukowano dopuszczalne tolerancje.

Zdarzały się jednak również bardzo zaawansowane oszustwa: silniki były ręcznie składane z części poddanych dodatkowej obróbce w stosunku do jednostek produkowanych masowo na linii produkcyjnej, a nawet blachy nadwozia poddawano kąpieli w kwasie aby zmniejszyć ich grubość, a co za tym idzie masę samochodu. Nawet jeśli nie stosowano tego typu praktyk, wystarczyło spośród wyprodukowanych aut wybrać najlepszy możliwy egzemplarz - ówczesna technologia produkcji powodowała, że zdarzały się duże różnice w obrębie jednego typu samochodu.

Szczególnie wiele kontrowersji otacza konkurs European Car of the Year niemal od samego początku jego istnienia, czyli od roku 1964. W przypadku kilku modeli dostarczonych do testów dla dziennikarzy zasiadających w jury pojawiały się podejrzenia, że były specjalnie przygotowane na tę okazję przez ich producentów, a ze współczesnych przypadków największym echem odbiła się sprawa Forda Mondeo w czasie wyboru Samochodu Roku 2001.

Afera wybuchła, gdy francuscy dziennikarze odkryli, że w dostarczonym przez Forda egzemplarzu elementy zawieszenia nosiły oznaczenia "COTY", co mogło sugerować, że zostały specjalnie dostrojone na tę okazję. Producent stanowczo zaprzeczył, że miało miejsce jakiekolwiek oszustwo, ale było już za późno i atmosfera wokół nowego Forda została zepsuta. W efekcie, mimo że Mondeo było faworytem wśród większości dziennikarzy, ostatecznie w głosowaniu przegrało o jeden punkt z Alfą Romeo 147.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #49 dnia: Października 11, 2011, 00:08:10 am »


Skubaniec jest dobry, pomimo umniejszenia liczby McLaren'ów F1 o dwie sztuki  :grin:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #51 dnia: Marca 06, 2012, 11:17:24 am »
Rozumiem że amerykańskiego TG?
a dobra, chyba doczytałem TG..Korea

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #52 dnia: Kwietnia 09, 2012, 02:55:30 am »

Niczego sobie.


Zapewne dlatego ma taką nieskrywaną niechęć (w przeciwieństwie do pozostałej dwójki prowadzących) do tego pojazdu.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #53 dnia: Stycznia 29, 2013, 19:08:55 pm »
Nowy sezon TopGear oficjalnie rozpoczęty.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #54 dnia: Stycznia 29, 2013, 19:32:46 pm »
Gdzie i kiedy można to oglądać? Pytam, bo swój czas będzie robił Jann Mardenborough i jestem ciekaw. Oczywiście pytam o kanał, który będzie to emitował po polsku (BBC Knowledge, TVN Turbo, TVN) i kiedy dokładnie.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 29, 2013, 19:43:52 pm wysłana przez BoBaN »

svonston

  • Gość
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #55 dnia: Stycznia 29, 2013, 20:52:13 pm »
Jakby ci się znudziło czekanie, to można torrenty odwiedzić, bo już jest w necie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #56 dnia: Stycznia 29, 2013, 21:57:24 pm »
Wolę sobie obejrzeć w tv po polsku. Tylko prosiłbym o info na którym kanale i w jakim dniu zacznie się emisja 19 sezonu.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #57 dnia: Stycznia 30, 2013, 09:06:28 am »
bbc knowledge, 10 dni po premierze brytyjskiej, dokładnie 8.02.2013, o 9:30, 15:50 i 23:00.

Unlimited

  • Gość
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #58 dnia: Stycznia 30, 2013, 09:15:55 am »
Ja tam wolę wersje z polskimi napisami. Te polskie tłumaczenie jest nijakie, i sporo gagów ucieka. ;)

mataman

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-09-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Top Gear
« Odpowiedź #59 dnia: Stycznia 30, 2013, 12:49:45 pm »
Wolę sobie obejrzeć w tv po polsku. Tylko prosiłbym o info na którym kanale i w jakim dniu zacznie się emisja 19 sezonu.

Top Gear z lektorem? Dzizas....

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #60 dnia: Stycznia 30, 2013, 13:13:20 pm »
Wpis.

Sytuację z tłumaczeniem Top Gear'a mógłbym porównać do ostatniego seansu "Człowieka z blizną", gdzie z powodu braku innej możliwości oglądnąłem film z polskim lektorem. Nigdy więcej.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #61 dnia: Stycznia 30, 2013, 16:21:53 pm »
Gdzie mogę pobrać polskie napisy do TG? :>

Mrocz

  • Gość
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #62 dnia: Stycznia 30, 2013, 16:28:07 pm »
Gdzie mogę pobrać polskie napisy do TG? :>

Nie wiem czy w ogóle są. Akurat TG najlepiej oglądać po angielsku nawet bez napisów, ze względu na specyficzne dla tego języka gagi i dowcipy. Po przetłumaczeniu one są kompletnie nie zrozumiałe.

Zresztą spróbujcie sobie to wyobrazić z Polskim Dubbingiem/Napisami :lol: :lol:
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2013, 16:29:40 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #63 dnia: Stycznia 30, 2013, 16:31:53 pm »
Tak, jednak ten angielski akcent trochę utrudnia mi odbiór i najzwyczajniej nie rozumiem o czym mowa :( napisy służyły by jako pomoc w odbiorze ;)

Dobra, mam angielskie ;)
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2013, 16:34:56 pm wysłana przez andryush »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #64 dnia: Lipca 16, 2013, 22:56:27 pm »
Jako że ruszyła 20 seria to odkopuję.

Jestem po 3 odcinku i mina Hammonda jak udzielał pozwolenia na speed test na lotnisku normalnie mnie rozyebala xD
BTW w odcinku pojawia się kawałek z Django i...na końcu, na okrążeniu Clarcksona z AC3 :D

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #65 dnia: Lipca 17, 2013, 00:40:54 am »
Kiedyś oglądałem nowe odcinki na naszym BBC, teraz nawet nie wiem kiedy premiery są. :( Trzeba ukraść te 3 odcinki co wyszły.
Wszystko od nowa, od początku...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #66 dnia: Lipca 22, 2013, 19:22:29 pm »
Obejrzałem odcinek 4. Ten program jest genialny, a z serii na serię staje się co raz lepszy.

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #67 dnia: Lipca 22, 2013, 20:46:37 pm »
Ja jakoś się nie mogę zebrać. :(

Unlimited

  • Gość
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #68 dnia: Lipca 22, 2013, 23:04:23 pm »
Jak dla mnie 3 bardzo dobre odcinki. Szczególnie ostatni daje do myślenia..

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #69 dnia: Lipca 22, 2013, 23:23:50 pm »
Przecie już 4 odcinki są.

Unlimited

  • Gość
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #70 dnia: Lipca 22, 2013, 23:28:13 pm »
Ja widziałem 3 :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 962
  • Reputacja: 120
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #71 dnia: Lipca 22, 2013, 23:48:11 pm »
W niedzielę był 4 odcinek :P

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #72 dnia: Stycznia 05, 2014, 18:52:26 pm »
Niedługo Top Gear wraca więc można ożywić trochę temat.

Patrząc po wpisach Jeremiego i Hammonda w którymś odcinku zawitają do Polski.
Dzisiejszy wpis Hammonda:
Cytuj
What is the best road in Poland?

svonston

  • Gość
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #73 dnia: Stycznia 05, 2014, 18:56:56 pm »
Polecam krajową siódemkę. Niech jadą przez całą Polskę!

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #74 dnia: Stycznia 05, 2014, 19:33:19 pm »
Polecam krajową siódemkę. Niech jadą przez całą Polskę!
Jeśli pytanie jest o najlepszą, to zdecydowanie odcinek autostrady ze strony Wawy do Poznania. Krajobraz nizinny, wiatraki, droga jak stół. Zachodnia Europa 8)

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #75 dnia: Stycznia 31, 2014, 20:15:17 pm »
2 lutego startuje nowa seria.

inż. Oscyp

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-01-2010
  • Wiadomości: 4 132
  • Reputacja: 63
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #76 dnia: Lutego 09, 2014, 20:53:39 pm »
Poprzedni odcinek był zabawny, ale z programem motoryzacyjnym miało to niewiele wspólnego.
SW-5606-3156-4802

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 718
  • Reputacja: 74
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #77 dnia: Lutego 09, 2014, 21:13:26 pm »
Dzisiaj w testach nowy McLaren

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #78 dnia: Lutego 09, 2014, 22:31:10 pm »
Ja nowego jeszcze nie oglądałem, ale ten zaczynający serie był..kiepski, aż za bardzo robiony pod publikę.  Te wysadzanie samochodów to zalatywało humorem w stylu Benny Hill'a. Ciekaw jestem jak ten nowy.

inż. Oscyp

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-01-2010
  • Wiadomości: 4 132
  • Reputacja: 63
Odp: Top Gear
« Odpowiedź #79 dnia: Lutego 10, 2014, 12:42:00 pm »
Nowy polecam. Ekstra materiał o McLarenie P1 i niezły materiał z ekstra zdjęciami o Alfie 4c.
SW-5606-3156-4802