Autor Wątek: Hitman  (Przeczytany 21043 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 674
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Hitman
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:18:07 pm »
Mnie martwi tylko jedno - CZEMU ON JEST KURWA TAKI MŁODY I SIĘ NIE ODZYWA?! Ostatnio jak wyje**li Batesona to była burza i musiał wrócić A TERAZ CO? Znowu go wyjebali?! Nawet w Hitman Sniper 47 wygląda normlanie, a tu taki szczupły i gładki  :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Pod film pewnie, a przynajmniej takie było moje pierwsze skojarzenie.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:18:21 pm »
Ja tam zrozumiałem, że się misji nie da powtarzać  :wtf:
To zostało podane, jako możliwość przy tworzeniu kontraktu.
Ja zrozumiałem, że gra zostanie wydana jako jakaś popierdółka na Store'ach, a levele będzie się dociągało z czasem. Czyż nie?
Nie wydaje mi się, bo gra kosztuje 209 zł. Zrozumiałem tak, że wychodzi baza z normlanymi misjami singlowymi i to bardzo fajnymi bo stylizowanymi na Blood Money, a gra będzie się dalej rozwijać i faktycznie będą dochodzić misje. W tym nie widzę nic złego. Szczególnie, że nie podali daty premiery, bo w grudniu to beta na PS4 i PC.

No ale z tego co widzę to tak zamieszali, że na dniach (o ile nie dzisiaj) to wyjaśnią. Proponuję ochłonąć bo nie ma mowy o braku normalnych misji, czy czymkolwiek takim.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Hitman
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:22:09 pm »
Cytuj
The latest installment in the Hitman franchise, which will simply be called Hitman, was first revealed at yesterday’s Sony E3 conference, where we were told that the game will be “leading with a digital release” and available on PlayStation 4, Xbox One and PC, with a few exclusive bits and bobs for PlayStation owners.

Today, Square Enix announced at their own E3 showcase that Hitman will release on December 8 digitally, and that the game will “continually grow and evolve over time.” IO Interactive promise to continuously develop and add new levels and missions to the game over time. Oh, and we also got a lovely new story trailer too.

The rep talked about a scenario where a hit would have, say, a 48-hour deadline, and succeed or fail that outcome will be final; if your target gets away, they’re gone for good, if they die, they’re dead for good. There are also “hundreds of thousands of high-quality community-created projects” and hundreds of elements to your missions.

https://www.pixeldynamo.com/news/gaming/2015/06/16/68757/square-enix-announce-hitman-release-date-details-at-their-e3-conference/

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:25:12 pm »
W linku powyżej przecież tylko jakiś typ streszcza to co przed chwilą słyszeliśmy i to dość kiepsko, bo pomija powrót do sandboxowych levelów, co jest mega ważne.

Polecam komentarze pod filmem.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/kA_Mx3-ZMGE?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:34:35 pm »
Sprawa nie jest przejrzysta, więc coś kręcą.
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:39:02 pm »
Sprawa nie jest przejrzysta, więc coś kręcą.
Tak czy siak dostaniemy sandboxowe kontrakty, których wszyscy chcieli. Jak model gry będzie jakiś na maksa spierdolony to jest jeszcze szansa, że się ugną pod presją hejtu.

No i wyjaśnienia z IGN: 16 godzin normalnej gry i później będą dodawać levele ZA DARMO na podstawie feedbacku graczy + kontrakty. NO I SUPER.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2015, 20:41:19 pm wysłana przez Lupi »

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:46:10 pm »
No i wyjaśnienia z IGN: 16 godzin normalnej gry i później będą dodawać levele ZA DARMO na podstawie feedbacku graczy + kontrakty. NO I SUPER.
+
Hitman Asylum
Cytuj
Na hitman forum jeden z najbardziej wiarygodnych memberów właśnie potwierdził, że David Bateson będzie podkładał głos pod najnowszą grę. Ponoć spotkał go osobiście.

 :angel: :angel: :angel: :angel:

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:52:53 pm »
No i wyjaśnienia z IGN: 16 godzin normalnej gry i później będą dodawać levele ZA DARMO na podstawie feedbacku graczy + kontrakty. NO I SUPER.
Słodki Jezusie, przepraszam za sianie zamętu.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
PSN ID: WojtqGO

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:54:10 pm »
Poczekajmy jeszcze na info możliwe do zlinkowania, bo to padło w dyskusji po konfie (z dupy by chyba liczby nie wziął?).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Hitman
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwca 16, 2015, 20:54:26 pm »
Czy to jest ten Hitman co mial wrocic do korzeni? W kosciach czuje gowno.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwca 16, 2015, 21:39:47 pm »
Cytuj
Yes,
I carried my sniper rifle in via suitcase, and carefully repacked it to
leave. 47 also made attempts to hide weapons when out - for example
when approaching a guard from the front, 47 would tuck the handgun
behind his back somewhat, meaning I could get closer to guards without
alerting them, but not if guards could also see my back. We were told the upgrades system was still a work in progress during our build.

Yes and yes. Playing this game felt, in many ways, like playing a modern Blood Money. Which is all I wanted.

It was frustrating at times, it was deep, at the end of it I felt
like I had only just scratched the surface of the possibilities of the
map. I felt like I could have replayed it for a 4th or 5th time and
still be doing a completely different line of events to get a more
satsifying outcome.

By the end of our time with the game I had just started to get to the
really satisfying part of a Blood Money level, when you know the board,
know the big pieces, and can start to abuse that foreknowledge to do
amazing things.

Cytuj
Huge - The level we played was a massive, three story building, which
had 3 completely different events going on in it at once. I can't say
much plot wise (at all), but I can count at least 4 unique 'tiers' of
disguises I went through while trying to reach the top of the house.

Not at all. It definitely was more blood money esque. The only hint
of Absolution left was that certain guards were classified as
'observant' - sometimes these were random people of the same type as
your current disguise, sometimes they were people who would make sense
to know the staff a bit more than your average grunt. They were sparsely
placed around the map, but provided a challenge in the right places.

For example, one of the targets in the level we played had a
bodyguard who would follow him around, and knew everyone on staff.
Inherently, getting close to the target was an absolute pain, but in a
challenging, fun way.

Yes. The minimap actually showed where disguises were and were not
allowed in what areas, which saved a lot of quicksave quickload time for
figuring the level out. There was also a metal detector checkpoint that
was just as big a chore as in blood money - which warmed my heart.

Guards who find remote mines don't just freak out - they're unsure of
what this thing they found is, and what it's doing here. In many cases
they would carry the mine somewhere else, offering some neat
possibilities.


Szykuje się wspaniały powrót króla.

https://www.reddit.com/r/HiTMAN/comments/3a2faj/ive_played_hitman_ask_me_almost_anything/
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2015, 21:45:22 pm wysłana przez Lupi »

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwca 16, 2015, 23:00:04 pm »
Oficjalne potwierdzenie:



^_^



A o buzię wszędzie taki szum, że na 100% ją zmienią. Poniżej jak wygląda Hitman i jak powinien wyglądać:





W środę IOI będzie odpowiadało na pytania z Hitman Forum.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2015, 01:20:24 am wysłana przez Lupi »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwca 17, 2015, 08:30:28 am »
Nie wiem czy było, ale premiera 8 grudnia.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 557
  • Reputacja: 251
Odp: Hitman
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwca 17, 2015, 08:58:19 am »


Zapowiada się smakowicie. Wersja na poprzednią generację niezwykle przypadał mi do gustu. Warta ogrania pozycja. Wersja na blachę dawała przedsmak nowej generacji, ale i na konsolach bez problemu się obroniła.
Bawiłem się na tyle dobrze, że nowy cichy zabójca ląduje z miejsca na liście zakupów.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwca 17, 2015, 23:30:37 pm »







lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwca 18, 2015, 00:02:22 am »
Narzekałem na ten ryj skopiowany z filmowego Hitmana, aż sprawdziłem, że ten typ grał mega kozaka komandosa w Homeland i już mnie mniej razi, ale i tak czekam na zmianę. Czekam na jutrzejsze szczegóły dotyczące modelu gry  :angel:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/XFT2UvrGI34?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/kPTv4MCETcs?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/yoxkUx0Db7A?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/N2r_7s0bRPs?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #56 dnia: Czerwca 18, 2015, 04:00:20 am »
Zajebiste nawiązanie do niedoróbki z BM:





 :lol:



Cytuj
-The routines of characters will change based on what you do. In the example given, the fashion designer will have a discussion with the hair stylist. However, if you were to know this advance, and kill or knock out the hair stylist and hide him without anyone noticing. The fashion designer will go to the location where he was supposed to have a discussion, but because there was no hair stylist, splinter off into another action that wouldn't have happened otherwise.

-There seems to be a weird pseudo-reset button in every level such as a fire alarm, that clears out the entire level and repopulates it, possibly restarting the routines without having to restart the actual level?

-An interesting point on the plot of the game. The story of the game will mostly be hidden in the levels, conversations you can overhear, stuff you can put together, perhaps a bit of environmental story telling, plus the briefings. Again, though, it will all take a place on the background to the actual contracts, so it will be very much in Blood Money style as opposed to Absolution.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2015, 14:41:49 pm wysłana przez Lupi »

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #57 dnia: Czerwca 18, 2015, 15:32:54 pm »
Wyjaśniło się w sumie o co chodzi z tym modelem. W grudniu premiera cyfrowa to swojego rodzaju early acess, a wydanie na płycie pojawi się dopiero po dokończeniu wszystkich poziomów. Oczywiście ta zawartość w grudniu będzie skończona. No i teraz żeby to jakoś zmiękczyć w odbiorze dla graczy to wymyślili ten cały system kontraktów tworzonych przez graczy i innych wyzwań autorstwa IOI. Na przykładzie przeszliśmy wszystko z grudniowej części no i czekamy na dalsze poziomy, w tym czasie pojawia się info, że do Paryża przyjechał zupełnie nowy cel i kręci się na tym poziomie przez weekend. Dostajemy jego zdjęcie, żadnego innego feedbacku z ICA i mamy go zabić. Jak nie wyjdzie to koniec. Jedna okazja.

Z jednej strony jest to okropne rozwiązanie, ale zracjonalizowałem sobie to do pewnego stopnia i widzę też zalety. Po pierwsze dostajemy poziomy w stylu Blood Money v2, czyli to czego dokładnie wszyscy chcieli. Robią to dosłownie tak jak mieli i to jest zajebiste - wracają wszystkie normalne rozwiązania i system gry.  Z drugiej strony z IOI jest doskonały kontakt w necie i będzie można na bieżąco wpływać na przyszłą zawartość (tak jak teraz na ten wygląd, który zostanie zmieniony). Jest to na pewno nowe rozwiązanie i jak dla mnie całkiem ciekawe chociaż oczywiście wolałbym, żeby nie było testowane akurat na jednej z moich ulubionych marek. Jak się sprawdzi to super, jak nie - i tak na końcu będzie cała gra z zawartością większą niż Absolution.


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Hitman
« Odpowiedź #58 dnia: Czerwca 18, 2015, 15:39:33 pm »
W grudniu premiera cyfrowa to swojego rodzaju early acess, a wydanie na płycie pojawi się dopiero po dokończeniu wszystkich poziomów.
Dla mnie kaszan juz w tym miejscu. Zaczne sie interesowac dopiero jak wyjdzie jako calosc, nie wczesniej.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #59 dnia: Czerwca 18, 2015, 17:24:21 pm »
IGN - Hitman: Why We Want to Play on Day One :)

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/vvON-V99gak?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Hitman
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwca 18, 2015, 17:44:49 pm »
Dobra, to kiedy wersja na płycie?

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwca 18, 2015, 17:57:50 pm »
Dobra, to kiedy wersja na płycie?
Pewnie rok później albo i lepiej.

Jeszcze cytat (w sumie zwrócili mi też na to uwagę na Hitman Forum)

Cytuj
To żaden Early Access, bo gry Early Access z definicji są niedokończone. To co dostarczymy 8 grudnia będzie kompletne i bardzo dopracowane. To będzie bardzo duża gra. Inni sprzedają Wam grę za 60 dolarów, a potem karnet na dodatki za kolejne 40 dolarów, co oznacza, że za całość płacicie 100 czy 120 dolarów. My mówimy temu "nie".

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,18145659,Nowy_Hitman_brzmi_jak_platforma_do_platnych_dodatkow_.html

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Hitman
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwca 18, 2015, 21:07:42 pm »
Konsoli dla niepełnego produktu nie kupię, a kompa raczej mieć nie będę do najnowszych gier, więc prawdopodobnie poczekam na pudełkową wersję (pewnie w okolicach końca 2016. Nie wyobrażam sobie, żeby mieli przetrzymać grę do 2017).
PSN ID: WojtqGO

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: Hitman
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwca 18, 2015, 23:46:54 pm »
Jesper Kyd?

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwca 18, 2015, 23:49:25 pm »
Jesper Kyd?
Cytat: Jesper Kyd
I will not be returning for Hitman 6. But you never know in this business.

Konsoli dla niepełnego produktu nie kupię, a kompa raczej mieć nie będę do najnowszych gier, więc prawdopodobnie poczekam na pudełkową wersję (pewnie w okolicach końca 2016. Nie wyobrażam sobie, żeby mieli przetrzymać grę do 2017).
Zobaczysz, że temat się sprawdzi.

E3 2015: Hitman is the Blood Money sequel we've been waiting for

http://www.videogamer.com/ps4/hitman/preview-3901.html
« Ostatnia zmiana: Czerwca 19, 2015, 01:51:57 am wysłana przez Lupi »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwca 22, 2015, 22:28:17 pm »

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwca 22, 2015, 22:36:02 pm »
Głosowanie, co ma być w kolekcjonerce:
https://hitman.com/en-us?redirect=https://vote.hitman.com/index.php&pass=1#
Strasznie słabo to przygotowali i nie wiem w ogóle po co skoro większość chętnych i najbardziej zajaranych fanów kupi grę w grudniu. Możliwe, że szykuje się najlepsza część ever.  :puppy-eyes: W każdym razie zagłosowałem na kaczkę, krawat i figurkę na krześle.

Game Informer: Forget Assassin’s Creed Hitman Is The Real Assassin Of E3 2015

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2015/06/20/forget-assassin-s-creed-hitman-is-the-real-assassin-of-e3-2015.aspx

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwca 22, 2015, 22:43:24 pm »
figurkę na krześle
Zajebista, chciałbym taką :) Jeszcze ta za snajpą może być ciekawa.

Kurdę, tak się zastanawiam, dlaczego ja nie gram w Hitmana? Przecież to trafia w mój gust idealnie, cichy killer itp. Mam na półce Absolution i chyba będę musiał w końcu wkręcić się w temat.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwca 22, 2015, 22:44:21 pm »
Mam na półce Absolution i chyba będę musiał w końcu wkręcić się w temat.
Weź już lepiej poczekaj na nowego albo odpal Blood Money w HD :P Nie bez powodu IOI się odcina od Absolution teraz jak tylko może.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman
« Odpowiedź #69 dnia: Czerwca 22, 2015, 23:04:52 pm »
Jest na PSN/w sklepach jakaś kolekcja HD, od której najlepiej zacząć?

Grałem w jakiegoś Hitmana wieki temu na PC na studiach, w jakiejś rezydencji nocą była misja, potem jakiś gang motocyklowy (?).

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #70 dnia: Czerwca 22, 2015, 23:08:28 pm »
Jest na PSN/w sklepach jakaś kolekcja HD, od której najlepiej zacząć?

Grałem w jakiegoś Hitmana wieki temu na PC na studiach, w jakiejś rezydencji nocą była misja, potem jakiś gang motocyklowy (?).
Grałeś w Contacts - trójkę. Ona jeszcze w miarę się nie zestarzała. Silent Assassin (2) bardzo się zestarzała, właśnie znowu w nią gram i mimo że wszystkie patenty znam na pamięć to i tak mi często nie wychodzi i dużo irytacji z powodu mechaniki jest. Blood Money HD (4) na PSNie jest też osobno (50 zł) i ta część jest do dzisiaj dużo lepsza niż Absolution i w jej duchu będzie robiony nowy Hitman.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman
« Odpowiedź #71 dnia: Czerwca 22, 2015, 23:25:12 pm »
Znalazłem pudełko za 50 zł na allegro i chyba zapodam. Rozumiem, że nie ma znaczenia, od której części zaczynać, bo nie są one powiązanie fabularnie?

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #72 dnia: Czerwca 22, 2015, 23:27:57 pm »
Znalazłem pudełko za 50 zł na allegro i chyba zapodam. Rozumiem, że nie ma znaczenia, od której części zaczynać, bo nie są one powiązanie fabularnie?
Są i to bardzo zajebiście (np. trójka zaczyna się tam, gdzie kończy 1; w 4 jedną z pierwszych misji jest zlecenie od którego zaczyna się główne wydarzenie w 3 itd.). Tylko ten nowy nie będzie chyba powiązany mimo zajebistego gameplayu  :cry_anim:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwca 24, 2015, 14:42:07 pm »
http://www.highdefdigest.com/news/show/games/Hitman/Square_Enix/IO_Interactive/PS4/Xbox_One/PC/new-hitman-game-looks-to-blood-money-absolution-for-inspiration/23847

Cytuj
Creative director Christian Elverdam might have shed a little light on why the game's title is so basic. Developer Io-Interactive is trying to melt down the best aspects of the franchise's previous titles to make a quintessential 'Hitman' game, Elverdam told Kotaku.

The two main pillars in this strategy seem to boil down to taking the open gameplay design from fan favorite 'Blood Money' and including the controls of the generally more polished (but more constricting) 'Absolution.' Elverdam also laid out a couple of the game's design principles, which include allowing the player to move more freely in unrestricted areas, only worrying about stealth when they move into areas with tighter security. 'Hitman' will also let players save wherever they want, nixing the save point system of 'Absolution.'

Finally, Elverdam said that 'Hitman' levels will focus on Agent 47 completing his kills, instead of implenting story elements into levels like 'Absolution' did. For 'Hitman,' the narrative will largely play out during cutscenes, allowing players to focus on the thrill of the hunt while they're actually playing.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Hitman
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwca 30, 2015, 19:56:54 pm »
Koleś ogrywał demko:
http://www.gamesradar.com/hitman-26-chance-to-kill/

Cytuj
While my 20 minute demo was more of a fly-through of a level - a Paris fashion show taking place in an old palace - it not only showed its size (larger than anything the game's done before) but also 26 different opportunities exploit in pursuit of your targets. In this case that's Victor Novikov, the head of a secret spy ring, and his partner Dalia. As well as the sheer scale of it, the location is alive with NPCs - waiters and TV crews, security and fashion show models, all going about their potentially useful business. If you're a fan of classic Hitman gameplay - wandering levels to see what's people are doing and what you can use to reach a target - then this is gold. 

Cytuj
• At the level's opening 47 walks past a TV reporter discussing her upcoming interview with target Victor Novikov, providing a potential opportunity to get at him.
• You can subdue security guards for disguises that let you access certain areas without being searched meaning you can get weapons through checkpoints.
• There's a garden heater you can tamper with: for example puncturing it with a screwdriver to create a trap for anyone smoking nearby.
• The palace is full of chandeliers you can drop on people.
• If you can get a bar tender's disguise you can poison the target's drink.
• Not all poisons are lethal. Some can make people sick instead, making them run to the toilet and letting you manipulate the level.
• The palace is hosting a fashion show and if you can reach the lighting rig you can drop it on people.
• If you can get backstage you'll find Novikov arguing with the fashion show director. It's a situation you can manipulate, potentially to get your target on the stage and under that lighting rig.
• There's an AV crew covering the fashion show with access to the first floor. Handy if you can get their disguise without raising an alarm.
• The AV crew also has crates being taken into the building that you can hide things in to smuggle them past security.
• There's a power generator you can tamper with to cause a distraction or attract attention.
• Replaying the level can unlock new options, like the ICA (International Contract Agency) planting a sniper rifle for you to use in a garden shed.
• You can potentially leave the level in the target's helicopter if you want to really rub it in.
• There's also a speedboat as an additional exit point if you can find the key.
• There's a river barge that makes a good sniper point if you can reach it via some underground passages.
• Post-fashion show fireworks can be set off early if you can find the remote. They're very noisy and can create a large distraction for you.
• You can now climb drainpipes to reach different parts of buildings.
• There's an isolated waiter on a smoke break who's allowed upstairs. That access makes his disguise useful if you can reach him.
• A large overhead outdoor loudspeaker can be weakened with the right tool to create a trap by dropping it on someone.
• You have access to a piece of gear called 'an audio distractor'.
• There are also remote explosives.
• The coin from Blood Money is back to create distractions.
• AI reacts intelligently to surroundings. So instead of using a bomb to kill someone, you can place it and let a guard find it. They'll deactivate it and go to hand it in at the security room, leaving the area in the process.
• You can go to a vending machine, buy a soda and then throw it in the face of someone to knock them out.
• The security room has the security tapes if you want to erase them.
• If a civilian sees a weapon, bomb or something out of place they’ll run and get the nearest nearest guard who has to leave their post to deal with it.

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwca 30, 2015, 20:30:43 pm »
Na Hitman Forum tych ludzi co grali w demo tak molestują że głowa mała. Praktycznie wyciskają z nich każdy najmniejszy szczegół.  Jedyne czego jeszcze się nie dowiedziałem to czy ślady krwi zostają na przedmiotach i ścianach, jak w starych grach. Robienie krwawych łaźni z poziomów to było to.  :yes_anim:

lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #76 dnia: Lipca 04, 2015, 00:42:10 am »
Są już gdzieniegdzie przecieki z alfy. Filmiki i foty. Wszystko jest bardzo git.





lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #78 dnia: Lipca 05, 2015, 20:17:04 pm »





lupinator

  • Gość
Odp: Hitman
« Odpowiedź #79 dnia: Lipca 09, 2015, 16:02:55 pm »
Wyszło Q&A dla osób, które jeszcze nie zrozumiały modelu sprzedaży. Między innymi na PPE kretyni-newsmani stwierdzili, że dopiero teraz okazało się, że Hitman nie ma normalnej premiery, a do tego wymyślili zawyżoną cenę chociaż Hitman jest na Storze od E3 za 209 PLN.  :lol:

https://hitman.com/en-us/news/hitman-q-a