Autor Wątek: Agony  (Przeczytany 41782 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #280 dnia: Listopada 18, 2016, 12:46:12 pm »
Chłopaki, wysłałem wam własnie kody na demo  :)
Feedback miło widziany.
 
Jest już dostępne dla backerów i rozesłane po youtuberach. Niedługo powinno być trochę głośniej o Agony.
+ pierwszy stretch goal - Agony mode - opłacony  :angel:

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Agony
« Odpowiedź #281 dnia: Listopada 19, 2016, 14:01:48 pm »
Coś pograne, ale nie mam jeszcze za duzo czasu, więc niewiele.

Sam koncept mi się podoba, poryte lokacje aż do bólu, dzieci jako zaprawa to już w ogóle level hard  :lol: ale, no właśnie, ja się za bardzo nie bałem grając w ten tytuł, a lubię się bać w grach i bardzo łatwo mnie wystraszyć. Wiadomo, to demko, wiec może inne etapy macie już ładnie obcykane, ale jakoś tak nie czuję tej grozy. Dziwna sytuacja jest też kiedy ginę, nie ominąłem demona, no ale jako duch mogłem pójść dalej i go ominąć. No nie wiem czy to dobry pomysł, chyba, że w pełnej wersji będzie to trochę inaczej zrobione, albo to tylko takie ułatwienie dla demka, no ale jaki jest sens omijania demona, chowania się, jak po śmierci możemy przejąć ciało innego nieszczęśnika w dalszej części etapu ? ( aha, co do przejmowania ciała, błagam, wyjebcie to QTE, bo to głupie i takie oklepane ;), IMO fajniejszym motywem byłoby przytrzymać L3 i R3 na kilka sekund ( w tym czasie nasilające się wibracje pada ), a jak nieszczęśnik będzie gotowy do przejęcia, lewa i prawa gałka w dół i robimy półokrąg do góry.

Kurde, za mało grałem, a zaczynam pisać i krytykować  :lol: Więc w skrócie, potem może więcej jak przejdę demko. Demony chodzą komicznie, widać, że mają problem z wyszukiwaniem ścieżki, coś kuleje, ale fajnie, że mogą zabić nas również od tyłu, choć samo podchodzenie do mnie zajęło mu trochę czasu i było to śmieszne  :P  Spoko, ze chowanie się w kryjówkach niewiele daje, jak nie wstrzymamy oddechu, więc trzeba też wyczuwać moment naciśnięcia przycisku. I cieszę się, że to nie zwykły kolejny symulator chodzenia, trzeba będzie jednak robić coś więcej, a i widzę, że jakieś zagadki będą ( stoję przy tych znakach i rysowaniem serca ? nie kumam o co chodzi, ale nie miałem już czasu :) )  Dziwią mnie jeszcze te fioletowe świetliki, światełka itp. Jakoś tak nie pasują mi do ogólnego klimatu.

Generalnie zapowiada się fajnie, musem jest obranie chorego kierunku, jak zaprawa z dzieci ( o ile przejdziecie certyfikaty Sony i Microsoftu :P ), to się sprawdza i robi wrażenie mocno pojebanego miejsca, dodajcie więcej ciemnych miejsc, nie idźcie w same kolorowe motywy, bo właśnie człowiek się nie boi, nie czuje zaszczucia, przez co brnie się bez zająknięcia, do tego te kolorki nie pasujące do reszty, też coś nie trafiają do mnie.

PS. Czy jest motyw śmierci, kiedy demon zaciska swoją szczękogłowę na nas :D ?
« Ostatnia zmiana: Listopada 19, 2016, 14:27:37 pm wysłana przez Moldar »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #282 dnia: Listopada 19, 2016, 17:33:51 pm »
Dziwna sytuacja jest też kiedy ginę, nie ominąłem demona, no ale jako duch mogłem pójść dalej i go ominąć. No nie wiem czy to dobry pomysł, chyba, że w pełnej wersji będzie to trochę inaczej zrobione, albo to tylko takie ułatwienie dla demka, no ale jaki jest sens omijania demona, chowania się, jak po śmierci możemy przejąć ciało innego nieszczęśnika w dalszej części etapu ?
Z tego co mi madman mowil na PGA to ilość takich akcji jest ograniczona :)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #283 dnia: Listopada 21, 2016, 02:39:39 am »
Coś pograne, ale nie mam jeszcze za duzo czasu, więc niewiele.

Sam koncept mi się podoba, poryte lokacje aż do bólu, dzieci jako zaprawa to już w ogóle level hard  :lol: ale, no właśnie, ja się za bardzo nie bałem grając w ten tytuł, a lubię się bać w grach i bardzo łatwo mnie wystraszyć. Wiadomo, to demko, wiec może inne etapy macie już ładnie obcykane, ale jakoś tak nie czuję tej grozy. Dziwna sytuacja jest też kiedy ginę, nie ominąłem demona, no ale jako duch mogłem pójść dalej i go ominąć. No nie wiem czy to dobry pomysł, chyba, że w pełnej wersji będzie to trochę inaczej zrobione, albo to tylko takie ułatwienie dla demka, no ale jaki jest sens omijania demona, chowania się, jak po śmierci możemy przejąć ciało innego nieszczęśnika w dalszej części etapu ? ( aha, co do przejmowania ciała, błagam, wyjebcie to QTE, bo to głupie i takie oklepane ;), IMO fajniejszym motywem byłoby przytrzymać L3 i R3 na kilka sekund ( w tym czasie nasilające się wibracje pada ), a jak nieszczęśnik będzie gotowy do przejęcia, lewa i prawa gałka w dół i robimy półokrąg do góry.

Kurde, za mało grałem, a zaczynam pisać i krytykować  :lol: Więc w skrócie, potem może więcej jak przejdę demko. Demony chodzą komicznie, widać, że mają problem z wyszukiwaniem ścieżki, coś kuleje, ale fajnie, że mogą zabić nas również od tyłu, choć samo podchodzenie do mnie zajęło mu trochę czasu i było to śmieszne  :P  Spoko, ze chowanie się w kryjówkach niewiele daje, jak nie wstrzymamy oddechu, więc trzeba też wyczuwać moment naciśnięcia przycisku. I cieszę się, że to nie zwykły kolejny symulator chodzenia, trzeba będzie jednak robić coś więcej, a i widzę, że jakieś zagadki będą ( stoję przy tych znakach i rysowaniem serca ? nie kumam o co chodzi, ale nie miałem już czasu :) )  Dziwią mnie jeszcze te fioletowe świetliki, światełka itp. Jakoś tak nie pasują mi do ogólnego klimatu.

Generalnie zapowiada się fajnie, musem jest obranie chorego kierunku, jak zaprawa z dzieci ( o ile przejdziecie certyfikaty Sony i Microsoftu :P ), to się sprawdza i robi wrażenie mocno pojebanego miejsca, dodajcie więcej ciemnych miejsc, nie idźcie w same kolorowe motywy, bo właśnie człowiek się nie boi, nie czuje zaszczucia, przez co brnie się bez zająknięcia, do tego te kolorki nie pasujące do reszty, też coś nie trafiają do mnie.

PS. Czy jest motyw śmierci, kiedy demon zaciska swoją szczękogłowę na nas :D ?

Zgodzę się, że mało w tym demku "horroru". To bardziej efektowny fragment lv1, także dobrze się na demo nadaje.
Opętywanie postaci będzie trochę przemodelowane, ale będą fragmenty które można po prostu ominąć w ten sposób, a do niektórych miejsc będzie można dostać się jedynie mając maksymalnie rozbudowany parametr "duszy". No i zebraliśmy ciekawe propozycję od graczy odnośnie tego w jaki sposób działa "dusza" w agony, więc jeszcze to dopracujemy.
Fiolet który czasami się pojawia, jest dosyć waznym elementem w Agony, ale będzie to można lepiej zrozumieć dopiero podczas przechodzenia pełnej wersji.
AI jak na alphę w miarę działa, ale wiadomo, takie rzeczy się dopracowuje do ostatnich minut przed premierą :)

Dzięki za feedback!

BTW. Bardzo niedługo powinniśmy osiągnąć kolejny cel na kicku, 3d viewer :)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Agony
« Odpowiedź #284 dnia: Listopada 21, 2016, 13:41:48 pm »
Ograłem demo i rozgrywka póki co mi sie podobała, chociaż brakowało większej możliwości wykorzystywania ataku, niż np. zepchnięcie demona/odganianie szarańczy pochodnią. Podobałoby mi się nawet jakieś statyczne zwłoki, korpusy czy coś do krwawej rozwałki tak dla zabawy :P Żeby jucha się gęsto lała. Oprócz opętania tych ludzików dodałbym opcję ich zaciukania kością :P Jednak pewnie implementacja czegoś takiego to duże koszty i masa roboty.

Design piekłą jest świetny i uwielbiam takie klimaty. Zęby, błony śluzowe, korpusy, ciała, nogi, kości - wszystko elegancko, tak jak piekło powinno wyglądać. Może pododawałbym więcej "ruchomych" elementów jak te szczęki co "pulsowały". Mogłyby one co jakiś czas się zamykać i rozrywać nieszczęśników. Również oprócz zębów, dałbym jakieś inne części anatomii człowieka. Kolorki są spoko i mnie np. te fioletowe światełka nie przeszkadzają, aczkolwiek faktycznie może trochę halo przypominać. Samo piekło zbliżone do tego z Dantes Inferno, wiec chyba brałeś od nich inspiracje :D Jest tylko troszkę mroczniej ;)

Zagadki niczym w zeldzie - fajna sprawa i oby było takich więcej ;) Będzie wykorzystany touchpad z pada od PS4 do rysowania znaków?

A i menu główne trochę się wydaje jak z jakiejś gry z 2000 roku. Nie wiem czy to zamierzony efekt. Ogólnie mnie to tam lotto, ale może niektórzy woleliby nowocześniejszy design.

Fajna gra i bardzo chętnie obczaję pełną wersję. Gameplay na demko wydaję się intrygujący i wciagający, ale nie wiem czy po pewnym czasie się nie znudzi, jeśli się pomysły wyczerpią. Wtedy bym dodał jednak jakieś potworki, które da się zabić pochodnią.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #285 dnia: Listopada 21, 2016, 15:34:01 pm »
Zastanawialiśmy się czy dodać możliwość torturowania, zabijania, podpalania innych męczenników ale większość uznała tutaj, że po co... kto chciałby to robić. No i póki co jest jak jest. Ale teraz widzę, że większość osób która grała w demo chce mieć taką możliwość, także trzeba to jeszcze raz przemyśleć :)
Więcej elementów enviro które może nas skrzywdzić - zdecydowanie tak! środki mamy ograniczone, ale na ile będziemy w stanie na tyle to dodamy.
Zagadka w demie okazała się być trochę za trudna, ale z drugiej strony nie chciałbym pozbawiać bardziej ogarniętych graczy, wyzwania. Także.. No zobaczymy jeszcze.
Menu jest tymczasowe.

Fajnie, że sie podobało i dzięki za feedback  :)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Agony
« Odpowiedź #286 dnia: Listopada 21, 2016, 15:55:29 pm »
że po co... kto chciałby to robić.

ja :lol: lubię sadystyczne podejścia. Tak samo jak strzelanie do cywili na lotnisku w Call of Duty  8)

Zagadka w demie okazała się być trochę za trudna, ale z drugiej strony nie chciałbym pozbawiać bardziej ogarniętych graczy, wyzwania. Także.. No zobaczymy jeszcze.
Menu jest tymczasowe.

Zagadka bardzo spoko była, nie powiedziana wprost, taka troszkę "staroświecka", bo mało podpowiedzi. Dla mnie może być, zawsze czas gry będzie dłuższy.

Swoją droga to QTE przy opętaniu. To się klika "A+D" jednocześnie, czy na przemian? :lol: Bo nie mogłem tego rozkminić i na pałę trochę stukałem.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Agony
« Odpowiedź #287 dnia: Listopada 21, 2016, 16:58:17 pm »
Nie ma czegoś takiego jak po co. Jeżeli w grze dostajesz pochodnię, to grach nie chce tylko oswietlać sobie drogę, ale i bawić się nią w takie sposoby, o jakich deweloper nie myślał. Tak więc podpalanie męczenników bardzo na plus, nawet z chęcią bym mu jakąś kością piszczelową zajebał :)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #288 dnia: Listopada 21, 2016, 20:14:36 pm »
Bardziej chodziło o to po co gracz miałby sobie likwidować potencjalne save pointy  :P Bo jak wybijesz sobie męczenników, to później nie masz ciał do których mógłbyś wrócić.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Agony
« Odpowiedź #289 dnia: Listopada 21, 2016, 20:19:07 pm »
Bardziej chodziło o to po co gracz miałby sobie likwidować potencjalne save pointy  :P
Bo może ;) W BB jak zajebałeś lalkę to nie było wydawania expa na punkciki HP itd. W RE4 chyba dało się zabić sklepikarza jak pamiętam, więc imo takie możliwości (choć bezsensowne i nielogiczne w perspektywie rozgrywki), są spoko.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Agony
« Odpowiedź #290 dnia: Listopada 21, 2016, 20:29:57 pm »
Bardziej chodziło o to po co gracz miałby sobie likwidować potencjalne save pointy  :P
Bo może ;) W BB jak zajebałeś lalkę to nie było wydawania expa na punkciki HP itd. W RE4 chyba dało się zabić sklepikarza jak pamiętam, więc imo takie możliwości (choć bezsensowne i nielogiczne w perspektywie rozgrywki), są spoko.
Hmm?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Agony
« Odpowiedź #291 dnia: Listopada 21, 2016, 20:36:55 pm »
No to coś mi się pomieszało :roll:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #292 dnia: Listopada 23, 2016, 11:04:56 am »
Następny cel osiągnięty  8)
Jak to miło w końcu pracować przy grze którą wszyscy się jarają ^^

https://www.kickstarter.com/projects/1752350052/agony/posts/1741231

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Agony
« Odpowiedź #293 dnia: Listopada 23, 2016, 12:49:24 pm »
Wsparłem was (Digital Copy Console). Nie spierdolcie tego :mad:

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Agony
« Odpowiedź #294 dnia: Listopada 23, 2016, 13:15:26 pm »
Byłoby miło, jakbyście osiągneli 175k. Walki z bossami aż się proszą do tej gry. Zabić chained demona na pewno każdy by chciał ;p

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #295 dnia: Listopada 23, 2016, 13:56:19 pm »
@Mnichu
Dzięki!

Prawdopodobnie zmienimy kolejność stretch goali. VR przesuniemy dalej, po multiple endings i bossfights.
Ale z tym jeszcze czekam na info od backerów czy godzą się na przesunięcie goali.

BTW, rule34 już zaczyna się bawić z Agony:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:lol:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #296 dnia: Listopada 24, 2016, 09:31:55 am »
Cytuj
Zaledwie pół godzinna sesja z dostępną alphą 0.666 sprawiła, że pokryłem się gęsią skórką tak srogą, że jeszcze chwila i rosłyby mi pióra. Klimat można wykrawać nożem.
http://www.gikz.pl/artykuly/pierwsze-wrazenia/agony-do-piekla-i-z-powrotem/

Parę polackich strimów:

« Ostatnia zmiana: Listopada 24, 2016, 09:34:19 am wysłana przez Madman »

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #297 dnia: Listopada 25, 2016, 13:54:59 pm »
Backerzy wybrali w ankiecie inną kolejność stretch goali, także VR przeskoczył o jedną pozycję w dół. Aktualny cel to multiple endings
https://www.kickstarter.com/projects/1752350052/agony/posts/1747631


Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Agony
« Odpowiedź #298 dnia: Listopada 25, 2016, 14:18:24 pm »
No i git, tak jak głosowałem :)

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Agony
« Odpowiedź #299 dnia: Listopada 25, 2016, 14:22:58 pm »
A ch** wam :p

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #300 dnia: Listopada 25, 2016, 19:39:59 pm »
Raczej zbierzemy na ten VR na kickstarterze i tak. Ale jeśli nie, to będziemy próbować uzyskać na to środki z innych źródeł, bo sam bardzo chętnie bym sobie pochodził po piekle w VR ^^


Cytuj
Lepiej zacznijcie już teraz odmawiać zdrowaśki, bo to, co Was czeka w pierwszej grze tych cholernie doświadczonych kolesiów ze zrytymi baniakami, nazywających siebie MadMind, sprawi że pomyślicie kilka razy, zanim zdecydujecie się zgrzeszyć.
:lol:
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=11663

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Agony
« Odpowiedź #301 dnia: Listopada 26, 2016, 07:43:29 am »
Raczej zbierzemy na ten VR na kickstarterze i tak. Ale jeśli nie, to będziemy próbować uzyskać na to środki z innych źródeł, bo sam bardzo chętnie bym sobie pochodził po piekle w VR ^^


Cytuj
Lepiej zacznijcie już teraz odmawiać zdrowaśki, bo to, co Was czeka w pierwszej grze tych cholernie doświadczonych kolesiów ze zrytymi baniakami, nazywających siebie MadMind, sprawi że pomyślicie kilka razy, zanim zdecydujecie się zgrzeszyć.
:lol:
http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=11663

Hah, może będą Waszą grę puszczać dzieciakom na katechezie?:D
Fryty tyty dotknij pyty

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Agony
« Odpowiedź #302 dnia: Listopada 26, 2016, 09:07:48 am »
Hah, może będą Waszą grę puszczać dzieciakom na katechezie?
Tyle że wtedy byłoby pewnie mniej więcej tak:

Katecheta:
- Właśnie tak wygląda piekło, moje drogie dzieci, zatem bójcie się Boga!
Jaś:
- Łał! Zajebiście!

Coś czuję, że ilość satanistów zaczęłaby wzrastać w gwałtownym tempie ;)

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Agony
« Odpowiedź #303 dnia: Listopada 26, 2016, 09:22:14 am »
Giere kupuje na bank, chociażby dla samej satysfakcji co tam Madman wyczarował.
Kiedy to w ogóle ma wyjść?

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Agony
« Odpowiedź #304 dnia: Listopada 26, 2016, 09:24:17 am »
Drogi kwartał 2017,  ale pewnie będzie obsuwa :D

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #305 dnia: Listopada 27, 2016, 00:05:43 am »
Giere kupuje na bank, chociażby dla samej satysfakcji co tam Madman wyczarował.
Kiedy to w ogóle ma wyjść?
A pisałes, że nie twoje klimaty  :P
Generalnie docelowa cena nie będzie tak niska jak na kickstarterze, więc teraz jest okazja.

Sporo direct feedów 4k
http://www.relyonhorror.com/in-depth/an-hour-with-the-hellish-agony-was-horror-heaven/

Drogi kwartał 2017,  ale pewnie będzie obsuwa :D
Na obsuwę to trzeba mieć hajs  :P

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 084
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Agony
« Odpowiedź #306 dnia: Listopada 27, 2016, 08:50:03 am »
Nic tam specjalnego nie widziałem po pierwszym gameplayu, jednak teraz się to zmieniło i idzie w dobrym kierunku :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Agony
« Odpowiedź #307 dnia: Listopada 27, 2016, 09:15:26 am »
Madman ja bym się zaczął martwić tym, że gra podoba się Kyo. Sprawdź co jest nie tak i nanieś poprawki. ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #308 dnia: Listopada 27, 2016, 09:24:54 am »
:lol:

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #309 dnia: Listopada 28, 2016, 13:20:08 pm »
No to jedziemy po VR  8)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Agony
« Odpowiedź #310 dnia: Listopada 28, 2016, 13:41:38 pm »
Trzeba było dać pewdiepie demko do ogrania :P

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #311 dnia: Listopada 28, 2016, 13:49:59 pm »
Rozesłaliśmy do wszystkich większych youtuberów (Ale nie dołączyliśmy teczek z pieniędzmi, także filmików nie ma  :( )

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 978
  • Reputacja: 132
Odp: Agony
« Odpowiedź #312 dnia: Listopada 28, 2016, 15:03:44 pm »
:lol:

Serio kur**?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #313 dnia: Listopada 28, 2016, 16:10:37 pm »
Zdziwiłbyś się ile kosztują więksi youtuberzy... Dlatego ludzie często już teraz olewają prasę i zasilają konta youtuberów żeby nagrali ładną reakcję na daną grę  :)
(ale oczywiście nie wszyscy youtuberzy robią to tylko za hajs)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #314 dnia: Listopada 28, 2016, 16:15:07 pm »
Płacić za recenzje... Czy tylko mi sie to wydaje chore?

lupinator

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #315 dnia: Listopada 28, 2016, 16:31:24 pm »
Płacić za recenzje... Czy tylko mi sie to wydaje chore?
Jakbym był pełnoetatowym youtuberem z widownią na poziomie kilku mln osób to naturalnie, że chciałbym dostać kasę za to, żeby poświęcić moją uwagę grze anonimowego studia z kickstartera. Chorym to wydaje mi się oczekiwanie, że ktoś to ogra i zrobi materiał za darmo jeśli nie musi się już promować na darmowych grach.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #316 dnia: Listopada 28, 2016, 16:33:23 pm »
Żeby było jasne, ja nie mam nic przeciwko temu, że on czasu nie poświecił. Tylko ktoś kto bierze kase za zrobienie recenzji od twórcy, od razu staje się nieobiektywny. I nieważne, czy to jest małe studio czy duże.

lupinator

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #317 dnia: Listopada 28, 2016, 16:38:24 pm »
Żeby było jasne, ja nie mam nic przeciwko temu, że on czasu nie poświecił. Tylko ktoś kto bierze kase za zrobienie recenzji od twórcy, od razu staje się nieobiektywny. I nieważne, czy to jest małe studio czy duże.
Nie wiem jak to inaczej miałoby niby działać na YouTube w przypadku Youtuberów tysiąc razy bardziej znanych niż sama gra, która ma być ogrywana na wizji.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #318 dnia: Listopada 28, 2016, 16:40:00 pm »
Jak jest taki popularny to hajsik ma z wyświetleń. A robi recenzje gier na które ma ochotę. Prosta sprawa. Nie bronie również nikomu brać hajsu za recenzje, tylko to powinno być wtedy jasno zaznaczone, że to jest materiał sponsorowany, wtedy wiadomo, że z obiektywizmem to może mieć mało wspólnego.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Agony
« Odpowiedź #319 dnia: Listopada 28, 2016, 17:49:40 pm »
Płacić za recenzje... Czy tylko mi sie to wydaje chore?
Jakbym był pełnoetatowym youtuberem z widownią na poziomie kilku mln osób to naturalnie, że chciałbym dostać kasę za to, żeby poświęcić moją uwagę grze anonimowego studia z kickstartera. Chorym to wydaje mi się oczekiwanie, że ktoś to ogra i zrobi materiał za darmo jeśli nie musi się już promować na darmowych grach.
Tak, oni wszyscy tak bardzo zajęci. Jeżeli nie mogą poświęcić 30 minut na ogranie dema jakiegoś ambitnego studia bez brzęku głębokiej sakwy, to są zmanierowanymi celebrytami i tyle w temacie. Tym bardziej, że wielu z nich robi materiały typu śmiech, przeklinanie i udawanie idioty przez pół godziny materiału filmowego jak popycha klocek w minecrafcie. Może wyjdzie na to, że nie znam realiów, ale to dla mnie jakaś paranoja, ogrywanie dema wycenione realną kasą za poświęcony "cenny" czas, co całkowicie niweluje wszelaki przejaw entuzjazmu i w moich oczach dyskredytuje takiego człowieka, o ile oczywiście nie napisze, że "materiał sponsorowany". Gwiazdory je**ne ;)