Na pc można grać na padzie.
I tylko jak na strzał w tył głowy czekam na radosne obwieszczenie "Mass Effect F2P Online experience!"
Zostanie pokazany tylko render, więc trochę bida. No ale zawsze coś.Co tam render, pewnie tylko logo N7 na pancerzu. :angel:
Electronic Arts zapowie nową część Mass Effect na swojej konferencji organizowanej z okazji targów E3 - podaje brazylijski serwis Scubtrovers, powołując się na informacje uzyskane z "wiarygodnego źródła mającego kontakty w sieci GameStop". Informator był nawet w stanie podać pełny tytuł gry: Mass Effect: Origins (może to być jednak tylko nazwa robocza). Pomimo sugestywnego tytułu, nie ma to być prequel opowieści o Shepardzie. Gra, według źródła, rozpocznie nową trylogię w uniwersum Mass Effect.http://www.gram.pl/news/2014/06/07/ea-zapowie-na-e3-mass-effect-origins-bedzie-to-poczatek-nowej-trylogii.shtml
(...)
[Aktualizacja] Jak podaje Polygon, Electronic Arts potwierdziło, że na swojej konferencji przedstawi nową grę BioWare'u. Nie wiadomo jednak, czy chodzi o nową odsłonę Mass Effect. Co ciekawe, aktualnie w oświadczeniu EA brakuje jednak wzmianki o tym studiu (nie licząc Dragon Age: Inquisition).
Details:
-The Mako is back, they showed video of it, and there are images of it below. It's apparently quite fast now.
-"Building a game about exploring places, so you need a vehicle for that "
-"We learned some things about vehicle frustration"
-They showed off armor renders, viewable below
-"Sounds like the timeline of #MassEffect will be during Shepard's lifetime but won't involve Shepard...hard to tell @GambleMike being cagey!" [Note: Two other tweeters said it sounds like it takes place in another galaxy, though that's not necessarily mutually exclusive with this.]
-"Team reiterates that it is not Shepard's story and that this story one is brand new."
-"no timeline was announced at the panel. Some hints were made but I have to re-listen to the audio."
-"You will see a bit of old with the new (old characters MAY appear) "
-"Competition is critical but cooperation is bigger for us" @GambleMike speaking on multiplayer in #MassEffect / "cooperative MP is bigger for us (than competitive)"
-"Spiritual successor" vibe for the next
-"It's ingrained in us to give players as much choice as possible" - @GambleMike #MassEffect
-"The animation team is now doing stuff we couldn't even dream about before" speaking on Frostbite 3 for #MassEffect
-"it's not called ME 4 damn it! " [I'm going to keep calling it that until they give it a name.]
-No announcements on player race choice of composers when asked
-The internet kept dying for the people livetweeting so there are more details that aren't here
-"I got video of the new #MassEffect Mako in action"
Update:
https://twitter.com/lizwrites/with_replies
-"Seems strongly implied that new Mass Effect will be set in totally different galaxy, but will contain familiar elements. #SDCC"
-"Not playing as Shepherd, and Shepherd is not important to story - new uncharted areas. #SDCC"
-"Mako is back in Mass Effect! More agile, no cannon. #SDCC"
-"New Mass Effect is focused on exploration of planets, Mako is meant to be fast travel on them. #SDCC"
-[Note]: Nerd Appropriate (one of the original tweeters) also said it sounded like another galaxy but they need to double check their audio recording.
A jo fakt bucu, w ME nie można grać na padzie. Mój błąd.
I teraz w kazdym temacie zaczepki z becetem bedziesz szukal? ;)
Mhm.I teraz w kazdym temacie zaczepki z becetem bedziesz szukal? ;)
Jakiej zaczepki? :o
Skomentowałem trailer, który pokazali i tyle.
Bieda. Praktycznie cały trailer się strzelają i walczą. Gdzie tu RPG? :-?
Bieda. Praktycznie cały trailer się strzelają i walczą. Gdzie tu RPG? :-?
Na 2 minutowy trailer ME, niecałe 5 sekund to strzelanie. Tytacz widzi samo strzelanie.
Na niecało 2 i pół minutowy trailer Fallouta 4, 2 minuty i 13 sekund to wyłącznie strzelanie. Tytacz nie widzi strzelania.
Oczy blachą zarosły, nie ma nadziei. :(
po przejściu dwójki i jedynki byłem tak najarany na trójkę i zajebiste zwieńczenie historii, że nie mogłem uwierzyć w tak spierdolony finał.
Mogliby pokazac jakis story trailer, bo jak n razie to mi to jakims szajsem smierdzi.
No niestety, tak to wygląda...Mogliby pokazac jakis story trailer, bo jak n razie to mi to jakims szajsem smierdzi.
Dokładnie, mi to śmierdzi DA: Inkwizycja
Lądujesz na planecie, tam pierdylion fetch questów bez znaczenia i dalej na kolejną planetę.
Jak oni mogli tak zjebać?! O ile nie będzie żadnego dodatkowego trailera na konfach MS lub Sony, to jest jakiś żart. Biorąc pod uwagę, że gra ma niby wyjść na początku przyszłego roku, tak się rozmieniają na drobne, zamiast puścić porządny trailer. Ech...
Oj strasznie mi kaszanem smierdzi :/
No wlasnie trailer niby spoko, ale czy nie smierdzi Ci to jakims online scierwem z mierna fabula?Oj strasznie mi kaszanem smierdzi :/
Ale że ten trailer? Kasztanem trochę śmierdzi filmik z gameplayu, ale ja i tak mam jeszcze sporo nadziei.
DA Inkwizycja trochę odbudowała moją wiarę w BioWare, ale mocno się obawiam tego Massa.Które aspekty Inkwizycji odbudowały Twoją wiarę w BioWare? Ja, przy całej jej fajności, nie mogłem pozbyć się wrażenia że gram offline w MMO i ostatecznie nawet gry nie skończyłem, co nie zdarza mi się często.
Po prostu fajnie mi się grało. A w DA2 grało mi się niefajnie, więc był postęp. Poza tym, tak jak napisałem, Inkwizycja trochę odbudowała to zaufanie.DA Inkwizycja trochę odbudowała moją wiarę w BioWare, ale mocno się obawiam tego Massa.Które aspekty Inkwizycji odbudowały Twoją wiarę w BioWare
Gra raczej zła nie będzie, ale do pierwszej części się pewnie nawet nie zbliży.
Liczyłem na jakiś nowy gameplay, a tu znowu nic :-?Będzie 7 listopada, N7 Day,
Będzie 7 listopada, N7 Day,Na razie jest okładka.
Coming out Spring 2017 - no exact date yet.https://www.vg247.com/2016/11/07/mass-effect-andromeda-box-art-and-deluxe-edition-details-leaked/
Here are the product features listed by Best Buy:
Chart Your Own Course in a Dangerous New Galaxy
Unravel the mysteries of the Andromeda galaxy as you discover rich, alien worlds in the search for humanity’s new home
Lead the First Humans in Andromeda on a Desperate Search for our New Home
In this new chapter of Mass Effect, meet and recruit all-new, interesting characters caught up in an epic space saga filled with mystery and galactic conflict
Fight with your Pathfinder Team In Battle Against Terrifying Enemies and Creatures
New additions like destructible environments, boosted jumps for added verticality, and all-new weapons and Biotics make combat more thrilling than ever
Build a Formidable Hero With Amazing Weapons, Powers and Tech
With a much more flexible skill and weapon progression tree, you can replicate your play style to make you unstoppable against new, powerful alien enemies
For 1 player or up to 4 in multiplayer mode
Średnio, a jak człowiek przypomni sobie to:
https://www.youtube.com/watch?v=eBktyyaV9LY
to wręcz słaby :(
Był jeszcze jeden zajebisty trailer w którym były wszystkie części przeleciane po kolei i na koniec przy 3 była muzyka z napisów końcowych jedynki.
Co mi się rzuciło w oczy - słaby główny bohater. Wiem, że możemy sobie zrobić swojego jak w poprzedniczkach. Chodzi mi o to, że w poprzedniej trylogii Shepard stworzony przez dev'ów był całkiem spoko. Jak miałem menu tworzenia postaci to z czystym sumieniem mogłem zostawić sobie znaną z trailerów mordę i przejść od razu do gry. W tym wypadku nie widzę tego ;).Celowe działanie, gra ma być mocno multi, devsi upewnili się że nikt nie będzie chciał biegać domyślną postacią.
https://www.youtube.com/watch?v=MjfIPkv4WDY
Backstory
-Around 2185, at the height of galactic progress, unaware of the impending Reaper invasion (though after Sovereign), several species band together for the "Andromeda Initiative"
-4 Arks, each carrying a different race, are built, housing thousands of individuals to chart a course to Andromeda
More on the Andromeda Initiative:
"Founded in 2176 and launched in 2185, the Andromeda Initiative is a civilian, multi-species project created to send scientists, explorers and colonists on a one-way trip to settle in the Andromeda Galaxy. With powerful benefactors lending their support, the program has grown substantially in scope since its inception. The Initiative’s ultimate goal is to establish a permanent presence on the seemingly resource-rich frontier of Andromeda, and eventually create a reliable route between it and the Milky Way Galaxy."
-Turians are confirmed in the game
-The Heleus Cluster is noted as having a significant amount of "Golden Worlds", or planets ripe for life
-Each ark is led by a "Pathfinder"
-The Pathfinder, recon teams and others onboard are in cryosleep, unaware of what transpires in the Milky Way after they depart
-You play as either Scott or Sara Ryder, the children of Alec Ryder (pathfinder of the human ark)
-Alec Ryder is voiced by Clancy Brown
-Events at the start of the game occur that pass this role down to you, you are untested and unproven, unlike Commander Shepard of the previous trilogy
-This doesn't mean Mass Effect is Ryder's story from now on, they want the game to feel like a complete story (while teasing other stories that could happen)
-More customization options than previous games
-You can customize your father and your sibling, though not as extensively
-The "Nexus" is basically a forward command center staffed by multiple species that arrives in Andromeda early to pave the way for the Arks
-The Hyperion (humanity's ark) arrives at an incorrect location that's volatile and loses contact with the other arks and Nexus
Inspiration
-The (much improved) Mako of ME1, the loyalty missions of ME2, the multiplayer of ME3
Combat
-Global cooldowns are now replaced by individual timers
-Powers are instead hotkeyed for quick use, no longer pausing to bring up a wheel and aim (you can still pause the combat but it's not how BioWare intends combat to function)
-Dynamic cover system (ala TLOU)
-Still a cover based shooter with a goal to get the player moving around the battlefield more
-Jetpack allows for more movement variety; you can quick dash instead of rolling
-Jetpack has a hover function that allows you to hit enemies seeking cover or survey your surroundings
-Less emphasis on linear, clearly telegraphed environments that tell you a combat encounter is coming (though linear areas are still in the game)
-Game Informer's hands on was positive, feel the game has a clearer identity in combat than previous games
-You still queue up attacks, combos, order your squad, etc
-All key elements are still intact but the studio wanted to encourage more experimentation and wider variety of abilities
-Class system is gone; instead you have full access to abilities from all classes, you can mix and match skills from tech, soldier or biotics
-Goal is to allow players to try different approaches to combat without being locked in at the start
-However, you can still specialize once you invest enough points into a category of skills, you unlock a profile that can get you bonuses for your particular play style
-This is where class names like "Vanguard" (invest in combat and biotics) and "Adept" (invest in biotics) resurface
-Invest in multiple categories and you unlock the "Explorer" profile
-There is a narrative reason that allows you to reconfigure your points throughout the game so that you can try out multiple gameplay approaches without making multiple characters
-You can customize your helmet, chest, shoulders, arms and legs, more extensive than previous trilogy
-Many familiar weapons return, as well as new melee options like swords and hammers
Enemy/Environments/Crafting
-The 'Kett' are the main enemy
-The team wanted players to experience the first time encountering a new alien species vs already having it established in prior games
-Rather than painting them as mortal enemies, BioWare wanted to make them feel foreboding but not ugly as they want you to also empathize with them
-Instead of having "linear slices" of planets that you land on, you explore these planets from the surface to their underbelly
-Critical paths, optional planets, major hubs, loyalty missions return
-Your land vehicle is designated the "Nomad", and the team got special guidance from NFS developers on its handling.
-The Nomad isn't sluggish and cumbersome like the Mako, it's very fast, still boosts and maneuvers much better
-The Nomad doesn't have weapons, you can customize things like its speed and appearance
-BioWare did not want to repeat having things like mineral nodes and multiple identical outposts scattered across planets
-Points of interest include combat encounters, puzzles, narrative beats etc on planets
-One planet, called 'Elaaden', is flagged as a possible habitat zone, however the surface is hazardous (no water, extremely hot); you can be pointed in this direction in multiple ways, for example, a Krogan can request the Pathfinder to find a missing colony ship or you can just choose to land on the planet yourself and see what you find
-On planets, one of your priorities is to scout for drop zones for your crew that drop "forward stations" that establishes a foothold for you
-These stations allow for changing up your loadout, fast travel point, etc
-Planets can have multiple dangers like acid pools, burning wreckage, weather etc that can all kill you
-Most planets have at least one major enemy base
-Planets can have areas, encounters and "super bosses" that are too tough for you to handle at first, encouraging players to come back later
-Since Andromeda is a new galaxy, Ryder can actively scan and discover things in the environments; that gets sent back for analysis and unlocks new technologies for the player
-Scanning and discovering these things also allows you to obtain blueprints to craft weapons and armor for yourself
-You can create a wide array of items, not just ammo types and weapon mods, items that haven't been seen before in the Milky Way (thanks to new alien tech)
-Some plot threads and missions lead you across multiple planets
Squadmates
-Peebee (nickname): Asari squadmate shown in previous footage. Went off on her own after arriving on the Nexus and described as having a "bubbly personality". She's smart and not concerned with social norms and "niceties".
-Liam: Arrived with the Pathfinder, former police officer and described as having a "light attitude", bringing levity to situations
The Tempest (Your Ship)
-Important to harken back to the Normandy as it was a fan favorite
-There are no loading screens as you move through the ship
-Galaxy map returns but rather than piloting a mini ship on a map, it is more immersive, you select a planet, the game gives you sense of traveling towards that planet, and when you back out, you're immediately at your destination
-You don't pilot the ship manually, but it feels seamless as you go from planet to planet and see them from your bridge getting closer in the window
-They wanted a seamless experience from picking a planet to walking down to your cargo hold, hopping into the Nomad and landing on a planet. There is a landing sequence and you get off the ship. No more loading screens and instantly popping up on the surface of a planet.
Relationships/Characters
-There are more relationships in the game than any other Bioware game (as they noted fans make a big emphasis on romance in the games)
-The squadmate with the least amount of lines in Andromeda has more lines than the squadmate with the most amount of lines in ME3
-Due to complications in the awakening process, your sibling won't join you in combat but you can interact with them and build a relationship
-Many of these dealings are optional, and discovering more about the Ryder family is a plot thread
-BioWare is confident the details of this story are what differentiates it from a traditional "hero's journey"
-Loyalty missions return but they are not critical to the ending of the game; you can complete them after you complete the main story path for example
-Emphasis that relationships don't just culminate in a sex scene, but rather characters can just want to get in the sack, while others are interested in long term relationships and others still aren't interested at all. Bioware wanted to capture more "shooting bottles with Garrus" moments in the game, of which there are plenty
Multiplayer
-More evolved and refined form of ME3
-Card based economy where you earn XP and credits
-There are microtransactions but no real world money is required, you can unlock normally
-You still set the map, enemy, as before but you can also activate modifiers that can give you decreased health (for greater reward) or more damage (less reward)
-Bioware also plans to release custom crafted missions with unique modifiers that players can't change themselves
-These custom missions give you a 3rd currency, "mission funds" which allow you directly purchase items and weapons vs the mercy of random card packs; however these items are only available for a limited time in the store and can change often
-In MP, you play as the "Apex Force", a militia strike team from the Nexus
-Different enemies require you to use different tactics (some are shield heavy, some use heavy biotics etc)
-Playing MP will have advantages for the single player but it absolutely does not affect the ending of the game
-New "Prestige" mechanic added: With several types of characters, you earn regular XP and prestige XP. The prestige XP goes into every character of that 'type', for example 'tanky' characters. Earning enough prestige can grant you added health for all tank characters, etc.
Choices
-No more Paragon/Renegade system
-They want more nuance and subtlety and giving the player more opportunity to express themselves
-You can agree or disagree with someone without being punished or cornered into a paragon or renegade choice
-Dialogue option tones: heart, head, professional and casual.
-These don't affect you or sway a meter one way or another, rather they allow you freedom without worrying about unintended consequences
-"Narrative actions" (previously "interrupts) return but rather than giving a "red"=bad or "blue"=good choice, it can say "shoot", leaving more ambiguity to your choice
-Decisions aren't necessarily obvious "right" or "wrong", there are pros and cons to each and you'll just have to play the game the way you want
The future
-Mass Effect: Andromeda leaves the door open for more games (obviously)
-New game+ mode allows you to change your gender if you choose
-BioWare is coy about multiple endings; "it's a suprise", "it's different than the trilogy"
Choices
-No more Paragon/Renegade system
-They want more nuance and subtlety and giving the player more opportunity to express themselves
-You can agree or disagree with someone without being punished or cornered into a paragon or renegade choice
-Dialogue option tones: heart, head, professional and casual.
-These don't affect you or sway a meter one way or another, rather they allow you freedom without worrying about unintended consequences
-"Narrative actions" (previously "interrupts) return but rather than giving a "red"=bad or "blue"=good choice, it can say "shoot", leaving more ambiguity to your choice
-Decisions aren't necessarily obvious "right" or "wrong", there are pros and cons to each and you'll just have to play the game the way you want
No mnie tez nic nie zachęca, zeby brac na premierę. Niestety, bo na każdego wczesniejszego ME czekałem z wywieszonym jęzorem.Jeden kupi, drugi kupi, wszyscy kupią. Nie ma co się oszukiwać z Mass Effectem jaki by nie był ostatecznie.
Kupie na pewno, ale to wychodzi jakos chyba w okolicach horizona, wiec na premiere raczej nie ;)No mnie tez nic nie zachęca, zeby brac na premierę. Niestety, bo na każdego wczesniejszego ME czekałem z wywieszonym jęzorem.Jeden kupi, drugi kupi, wszyscy kupią. Nie ma co się oszukiwać z Mass Effectem jaki by nie był ostatecznie.
Dyrektor kreatywny Mass Effect: Andromeda – Mac Walter – w rozmowie z serwisem GameSpot zdradził, że najnowsza odsłona Mass Effecta jest pojedynczym tytułem. Nawiązał przy tym do prac nad pierwszą częścią przygód Sheparda, która od początku planowana była jako początek większej serii i zaznaczył, że w tym przypadku nie ma jasno sprecyzowanych planów. Nie wyklucza, że pojawią się kontynuacje gry osadzonej w galaktyce Andromeda, które z czasem mogą nadać nowej serii taką rangę. Poinformował również, że historia którą poznamy w Mass Effect: Andromeda zaoferuje zaskakujące zakończenie, aczkolwiek wszystkie wątki opowieści zostaną wyjaśnione w ramach pojedynczego tytułu.http://www.gram.pl/news/2016/11/09/mass-effect-andromeda-nie-bedzie-preludium-dla-kolejnej-trylogii.shtml
Liam is a former police officer who arrives in Andromeda aboard the Hyperion. He’s part of the Pathfinder team and helps with security. “Liam is the youthful, enthusiastic, and in some cases, the idealistic follower that you get,” Walter says. While he takes his duties seriously, he tends to have a lighter tone. He may try to add levity to situations by being upbeat, he also wears his heart on his sleeve and gets fired up easily. For instance, in an introduction scene we saw during our visit, he’s quick to show his anger and react when things go south while the team is out exploring. That doesn’t mean he’s not there for Ryder though and doesn’t support the decisions that must be made by Ryder in these dire moments. “He’s got Ryder’s back,” Walters says. Liam is also very hopeful for the new future of humanity. We’ll just have to wait and see what happens if other characters challenge him on that.
Peebee, an asari, is a lone wolf and adventurer at heart. She came to Andromeda aboard the Nexus, but true to her character, quickly went off adventuring on her own. She doesn’t come as part of the Pathfinder team like Liam. “You find her in the course of your adventures,” Walters says. Peebee is particularly interested in all of the alien technology and things that can be found in Andromeda, constantly looking for clues and things she can study. “
While she’s super smart, she isn’t so keen on formalities or social niceties, which can make her come off as very blunt and forward. “Her mind goes quickly as does her mouth,” Walters says laughing. “It’s hard keeping up with her.” In fact when she meets you, she just goes up and tackles Ryder. Just because she’s an asari don’t expect her to be anything like Liara. “She’s very bubbly; Liara was very serious,” Walters says. “Peebee will buck the norm at any given time. She’s not about rules or culture or anything like that. She’s not even about teams or teamwork.” We’re guessing that’s going to lead to some conflicts among the party. So what drives her to join Ryder? She sees you as someone who can lead her to finding out more about the galaxy’s mysteries. “Her role in this is helping you find out more about this alien technology,” Walters says.
As with all the cast members, BioWare wanted to make sure everyone felt fresh and unique from past characters. The team even cut a squadmate later in development because they felt too much of a cross between past favorites. “Sometimes writers focus on the quirks or specific nuances of the character [thinking] that’s what’s going to make this character interesting,” Walters says. “Honestly, it’s a combination of a whole bunch of things, and what I say is rather than trying to make a really unique or memorable character through your writing, take a character who’s relatable and put them in a really unique situation and see how they react. That’s actually how I think you get the most interesting character development happening.”
W każdym razie mi się bardzo podoba to co zobaczyłem, jedynie model shepardowej wygląda tragicznie.To fakt.
Animacja twarzy (i nie tylko) u Bioware dalej w 2003. To wyrwanie broni w scence :roll:Gdzie to temu do U4 :lol:
(http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_3tuNgnBinJH7WUBsiJNDrDucdd8O6lxq.gif)
Co to jest.
A czemu w ogóle to porównywać do U4? Całkowicie inna gra i nie widzę żadnego sensu w porównaniach.Animacja twarzy (i nie tylko) u Bioware dalej w 2003. To wyrwanie broni w scence :roll:Gdzie to temu do U4 :lol:
(http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_3tuNgnBinJH7WUBsiJNDrDucdd8O6lxq.gif)
Co to jest.
Animacja twarzy (i nie tylko) u Bioware dalej w 2003. To wyrwanie broni w scence :roll:
(http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_3tuNgnBinJH7WUBsiJNDrDucdd8O6lxq.gif)
Co to jest.
To ilu ludzi (a także turian i pozostałych) wysłano na Andromedę, że już się zdążyli podzielić i toczą między sobą wojny? o_OWysłali ileś tam statków kolonizacyjnych, ale też mnie to zdziwiło.
Ta seria jest tak rewelacyjna, że pograłem w jedynkę może z 4 godziny i już więcej do niej nie wrócę.
Jedna z serii, które są chyba nie dla mnie.
Kto wie może ta jedynka tylko taka nudna?
Nowy gameplay wygląda jak jakiś spin-off w stylu Metal Gear Rising.
Ta seria jest tak rewelacyjna, że pograłem w jedynkę może z 4 godziny i już więcej do niej nie wrócę.
Jedna z serii, które są chyba nie dla mnie.
Kto wie może ta jedynka tylko taka nudna?
Zostań przy soulsach, to gry na twoim poziomie.
Dobrze, że no Mans Sky nie włączyłeś :lol:
No już już, wystarczająco kyokushinmana z siebie zrobiłeś.Lepiej dwie minutki być jak Kyoteka, niż całe bycie e beeee :x
Nowy gameplay wygląda jak jakiś spin-off w stylu Metal Gear Rising.
Do wybitnej jedynki i trójki pewnie się nie zbliży za to liczę na poziom mniej więcej dwójkiZ tego co słyszałem wszędzie, to ponoć dwójka najlepsza, tak więc zabrakło w twoim zdaniu "według mnie".
Do wybitnej jedynki i trójki pewnie się nie zbliży za to liczę na poziom mniej więcej dwójkiZ tego co słyszałem wszędzie, to ponoć dwójka najlepsza, tak więc zabrakło w twoim zdaniu "według mnie".
Tia tak widzę bohaterów BioWareGlowny bohater to najbardziej generic model w historii gry AAA ;d
(http://i64.tinypic.com/21cuhxd.jpg)
Klimat może się podobać, ale fabularnie jest najgorsza. Większość gry opiera się na wykonywaniu misji lojalnościowych, dopiero w końcówce się rozkręca.Do wybitnej jedynki i trójki pewnie się nie zbliży za to liczę na poziom mniej więcej dwójkiZ tego co słyszałem wszędzie, to ponoć dwójka najlepsza
tak więc zabrakło w twoim zdaniu "według mnie".I kto to mówi :lol: Wiadomo że według mnie.
Klimat może się podobać, ale fabularnie jest najgorsza. Większość gry opiera się na wykonywaniu misji lojalnościowych, dopiero w końcówce się rozkręca.Do wybitnej jedynki i trójki pewnie się nie zbliży za to liczę na poziom mniej więcej dwójkiZ tego co słyszałem wszędzie, to ponoć dwójka najlepszaCytujtak więc zabrakło w twoim zdaniu "według mnie".I kto to mówi :lol: Wiadomo że według mnie.
Klimat może się podobać, ale fabularnie jest najgorsza. Większość gry opiera się na wykonywaniu misji lojalnościowych, dopiero w końcówce się rozkręca.Do wybitnej jedynki i trójki pewnie się nie zbliży za to liczę na poziom mniej więcej dwójkiZ tego co słyszałem wszędzie, to ponoć dwójka najlepszaCytujtak więc zabrakło w twoim zdaniu "według mnie".I kto to mówi :lol: Wiadomo że według mnie.
Ja to co innego i każdy do tego się już przyzwyczaił.
W końcu jestem krytykiem growym nieprawdaż? ;)
zabrakło w twoim zdaniu "według mnie".
ciekawe do czego mozna bedzie porównać andromedę...
https://www.youtube.com/watch?v=Ts9WLMSAYVEDokładnie, w końcu fajny trailer. Z tego co widzę eksploracja może być ciekawa, oby tylko historie tych planet dotrzymały jej kroku.
Pierwsze wideo które faktycznie mocno zachęca do zakupu.
Kolejny fajny trailer, nawet bardzo.
Na IGN jest pełno nowych materiałów, ale już nie oglądam bo to typowe spoilery (jak opis wszystkich planet które zwiedzimy itp.)
Embargo na recki rzekomo schodzi 20/03, czyli 3 dni przed premierą. Dla wszystkich niezdecydowanych - w tym mnie - będzie to świetna sposobność do dokonania ostatecznego wyboru.Już są w sieci wrażenia z pierwszych godzin gry. Ja widziałem mocno negatywne - questy jak z mmo, Inkwizycja 2.
Zastanawia mnie tylko różnica między wersjami na PS4 a XBO. Całą trylogię mam na X360, wiec dziwnie by mi było wchodzić w PS w przypadku ME. Oczywiście to nowa generacja, nowe rozdanie, nowa fabuła i bohaterowie oraz - zapewne - nowa trylogia.
Za wersją PS4 przemawia do mnie czas instalacji, a XBO poprzednie części na półce. Jeśli z recek wyjdzie, że gra dużo gorzej śmiga na konsoli zielonych to biorę na sprzęt niebieskich. W przypadku braku różnic, łykam wersję na XBO.
Ja czytałem, że są i pozytywne i negatywne opinie. Dlatego ze spokojem czekam na recenzje i wtedy zdecyduję czy brać. Jak nie to kupię coś innego z tego roku - akurat jest w czym wybierać, a ME:A poczeka na obniżkę 50%Embargo na recki rzekomo schodzi 20/03, czyli 3 dni przed premierą. Dla wszystkich niezdecydowanych - w tym mnie - będzie to świetna sposobność do dokonania ostatecznego wyboru.Już są w sieci wrażenia z pierwszych godzin gry. Ja widziałem mocno negatywne - questy jak z mmo, Inkwizycja 2.
Zastanawia mnie tylko różnica między wersjami na PS4 a XBO. Całą trylogię mam na X360, wiec dziwnie by mi było wchodzić w PS w przypadku ME. Oczywiście to nowa generacja, nowe rozdanie, nowa fabuła i bohaterowie oraz - zapewne - nowa trylogia.
Za wersją PS4 przemawia do mnie czas instalacji, a XBO poprzednie części na półce. Jeśli z recek wyjdzie, że gra dużo gorzej śmiga na konsoli zielonych to biorę na sprzęt niebieskich. W przypadku braku różnic, łykam wersję na XBO.
Już są w sieci wrażenia z pierwszych godzin gry. Ja widziałem mocno negatywne - questy jak z mmo, Inkwizycja 2.
No niestety, ale ten z Rock Paper Shotgun który wszyscy udostępniają jest napisany przez typa który zjechał Wiedźmina 3 i uznał że granie w niego jest równie przyjemne jak jedzenie kartonu. Z drugiej strony są też wrażenia bardzo pozytywne, ale pisane przez fanbojów Bioware, więc też niewiarygodne. Trzeba poczekać na kogoś obiektywnego, jak Sterling :troll:
To się nie mogło dobrze skończyć. Inkwizycja to dno, a trailery z ME były wyjątkowo słabe i nijakie. BioWare, pod wodzą EA, się skończyło.
https://twitter.com/Nibellion/status/842294985051521024?ref_src=twsrc%5Etfw
To jest poziom pierwszego Wiedźmina :lol:
To się nie mogło dobrze skończyć. Inkwizycja to dno, a trailery z ME były wyjątkowo słabe i nijakie. BioWare, pod wodzą EA, się skończyło.
https://twitter.com/Nibellion/status/842294985051521024?ref_src=twsrc%5Etfw
To jest poziom pierwszego Wiedźmina :lol:
To się nie mogło dobrze skończyć. Inkwizycja to dno, a trailery z ME były wyjątkowo słabe i nijakie. BioWare, pod wodzą EA, się skończyło.
https://twitter.com/Nibellion/status/842294985051521024?ref_src=twsrc%5Etfw
To jest poziom pierwszego Wiedźmina :lol:
Pierwszy wiedźmin mial lepszą mimikę chyba xD
O ja je**e co za crap. Poziom gierek za 20 zł w gazetce xD
Nie kupujcie tego pośmiewiska na premierę. Obłęd Bioware musi się w końcu zatrzymać.Chyba malo kto mial zamiar a teraz to chyba nikt stad.
omg, is this the 1st autistic game protagonist??
Jest dobrze nie wiem w czym problem :)
(https://fat.gfycat.com/HandmadeThornyArthropods.gif)
Nie no wiadomo, że co innego zmienić sobie obrazeczek w photoshopie a co innego grzebać w kodzie gry. Ale to co im wyszło wygląda źle.
To ta same ekipa robi andromedę co trylogie?Tylko częściowo, bo ekipa zaczęła się mocno zmieniać od czasów ME1, a przy Andromedzie dłubią jeszcze inne studia. No i Drew Karpyshyn tym razem nie pisał scenariusza.
Dobrze ,że u nas Polska średniowieczna ,a gry robią lepsze niż w tych rzekomo nowoczesnych i postępowych krajach :lol:
Śmieszkujecie, śmieszkujecie, a ciekawe czy pracownicy CDPR są zadowoleni, że zarabiają 10% tego co ich koledzy z BioWare :lol:
Not really great performance from either really...1080p on ps4 (900p during cutscenes) vs. 900p on Xbox One (756p during cutscenes) both with issues holding 30 fps, but the Xbox One seems to struggle a little more and has a bigger screen tearing issue.http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=226923
Śmieszkujecie, śmieszkujecie, a ciekawe czy pracownicy CDPR są zadowoleni, że zarabiają 10% tego co ich koledzy z BioWare :lol:True story.
Już do trójki nie został wykorzystany jego wariant scenariusza.To ta same ekipa robi andromedę co trylogie?No i Drew Karpyshyn tym razem nie pisał scenariusza.
Już do trójki nie został wykorzystany jego wariant scenariusza.To ta same ekipa robi andromedę co trylogie?No i Drew Karpyshyn tym razem nie pisał scenariusza.
LaPS4 90
COGconnected 88
Everyeye.it 85
Forbes 85
God is a Geek 85
Hobby Consolas 84
Eurogamer Italy 80
Game Informer 80
TheSixthAxis 80
Critical Hit 80
Playstation Universe 80
RPG Fan 78
IGN 77
Game Revolution 70
Trusted Reviews 70
RPG Site 70
GamesRadar+ 70
Hardcore Games 70
PlayStation LifeStyle 65
USgamer 60
Metro GameCentral 60
GameSpot 60
Games have to fit into our lives, and that’s not always fair. Mass Effect: Andromeda might’ve worked a decade ago on the Xbox 360 and PlayStation 3, but it doesn’t work in a world that is delivering games like Horizon: Zero Dawn, Nier: Automata, and The Legend of Zelda: Breath of the Wild. In this reality, BioWare’s latest role-playing game is old, broken, and often boring.
The combat crackles and the worlds are lush, but mediocre writing and tepid quests add up to what is probably BioWare's worst RPG yet.
Because sure it can offer 60 hours, but I can flick my nuts for 60 hours, but it doesn't mean I want to.
ze dwóch ciekawych towarzyszy w dlc
Autystyczną mordę Sary już poprawili, jeszcze kilka patchy, ze dwóch ciekawych towarzyszy w dlc i za kilka miesięcy będzie dobra gra za stówkę.Bardzo smutne jest jeśli zdamy sobie sprawę, że piszemy o kolejnej części ME.
gameplayowo nawet spoko, ale fabuła, scenariusz, klimat to po prostu kupa gówna. (niektórzy gracze będą wniebowzięci )
https://www.youtube.com/watch?v=WHYAK533nVk
Szkoda że to ma wpływ na branże, potem będziemy mieli pełno takich wydmuszek bez fabuły i grafiki działających w 15 fps.
Obniżyli ocenę na Ps4 o pół punkta tylko dlatego że animacja spada podczas ostrych potyczek - o, to pewnie recenzując Zeldę analogicznie również obniżyli ocenę za tę samą wadę? A nie czekaj, dali dychę. Tu im spadki animacji nie przeszkadzały. I tyle na temat obiektywnych recenzji i rzetelności.Też mnie śmieszą te oceny dla Zeldy, bo są one z du...wzięte i tyle.
Też mnie śmieszą te oceny dla Zeldy, bo są one z du...wzięte i tyle.Z dupy wzięte są oceny osób, które gry nie przeszły.
75% i user score na poziomie 4.0 to coś trochę nie tak. Nie śledzę tych not użytkowników w każdej grze, ale wydaje się to dość mało prawdopodobne, aby jacyś osobnicy nienawidzący Bioware tak usilnie walili niskimi ocenami.
Nie trzeba grać w grę, aby stwierdzić, że nie zasługuje na najwyższą ocenę, jak się poczyta opinie osób, które już grały i choć trochę prawdy napisały. A to animacja, a to ząbkowanie, a to fpsy, a to bohater gaduła, dialogi z najwyższej klasy VA, a to to, a to tamto.Też mnie śmieszą te oceny dla Zeldy, bo są one z du...wzięte i tyle.Z dupy wzięte są oceny osób, które gry nie przeszły.
:lol: cóż za rozwój technologii!
https://youtu.be/XB1vBEaDisI
Pierwszy argument chinczyka i pitoli, że oczy są za duże, dlatego twarze wglądają kretyńsko :lol: To, że on ma chinskie, małe oczka nie znaczy, że ludzie każ∂ej rasy tak mają.
Przedstawiciele innych ras
nie ma ras ludzi.
http://www.focus.pl/czlowiek/mit-ludzkiej-rasy-3695
Przecież wiara w rasy ludzi jest właśnie na rękę lewakom. Gdyby ludzie przestali wierzyć w te lewackie zabobony o rasach, to wtedy lewaki nie mogłyby pierdzielić na każdym kroku głupot o rasizmie.nie ma ras ludzi.
http://www.focus.pl/czlowiek/mit-ludzkiej-rasy-3695
Lewacki bełkot wysokiej próby :lol:
This Thursday, we’ll release a new patch that addresses technical fixes (crashes, improved performance), but also adds a number of improvements we’ve heard you ask for, such as:http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=227375
Allowing you to skip ahead when travelling between planets in the galaxy map
Increasing the inventory limits
Improving the appearance of eyes for humans and asari characters
Decreasing the cost of remnant decryption keys and making them more accessible at merchants
Improving localized voice over lip sync
Fixing Ryder’s movements when running in a zig zag pattern
Improving matchmaking and latency in multiplayer
There are many more adjustments being made, all of which you can find in our patch notes.
Over the next two months we’ll be rolling out additional patches which will go even deeper and look to improve several areas of the game:
More options and variety in the character creator
Improvements to hair and general appearance for characters
Ongoing improvements to cinematic scenes and animations
Improvements to male romance options for Scott Ryder
Adjustments to conversations with Hainly Abrams
These upcoming patches will also address performance and stability issues. And we’re looking at adding more cosmetic items to single player for free.
For multiplayer, over the same timeframe, we’re going to continue to build on the APEX missions that have been running since launch. We’ll be adding new maps, characters, and weapons. On Thursday, we kick off the first of three new chapters centered around The Remnant Investigation.
Na razie zupełnie straciłem ciśnienie na Andromedę, ale kiedyś pewnie warto będzie zagrać.
Wyszedł pacz, który naprawia twarze:
(http://allgamesdelta.s-ul.eu/FY08xI3p)
Ale spoko ogólnie. Nie ma ciśnienia. Stanieje do poziomu Inkwizycji 25 zeta i się kupi :troll:
Zwłaszcza że mają zaplanowaną drogę naprawy, teraz to bez sensu kupować grę skoro wiadomo że niedługo będzie lepsza. Najśmieszniejsze że już w pierwszym patchu dodali opcję skipowania animacji przemieszczania się statku po kosmosie, która pojawiała się przy każdym ruchu po mapie - ktoś tam na gafie pisał że przy calakowanie gry około 4 godziny spędził patrząc na tą animacje, a teraz to można skipnąć. :lol:
Oby tylko DLC poprawiły fabułę, która ponoć też nie daję rady, a tego w patchu nie poprawią pewnie.
Improved logic, timing, and continuity for relationships and story arcs
Trochę nie wiadomo co to znaczy, no ale jest w patch notes.
Następne gry w świecie Mass Effect stanęły pod znakiem zapytania. Wedle anonimowych źródeł, seria została bowiem zamrożona po niezadowalających wynikach Mass Effect: Andromeda. Dodatkowo deweloper odpowiedzialny za Andromedę został zredukowany do roli studia wspomagającego.
Mass Effect: Andromeda. Patch zmienia orientację seksualną Jaala. Firma konsultowała się z osobami LGBT
CytujMass Effect: Andromeda. Patch zmienia orientację seksualną Jaala. Firma konsultowała się z osobami LGBT
http://www.ppe.pl/news/51455/mass-effect-andromeda-patch-zmienia-orientacje-seksualna-jaala-firma-konsultowala-sie-z-osobami-lgbt.html
:rotfl:
Pewnie kiedyś zagram, ale już po trailerach widać, że bohaterowie są nijacy.No to jest wlasnie najgorsze. Zamiast wyrazistych postaci jak z poprzedniej trylogii mamy jakies niewiadomo co. Pamietam jak w poprzedniczkach po każdej wiekszej misji biegalem po statku zeby ze wszystkimi pogadac. Tutaj tylko od misji do misji bo i tak nikt nie mial jakiejś ciekawej historii do opowiedzenia ani jakiejs fajnej ciekawej osobowosci.