lubię ten temat :)+1
We are excited to announce the first stretch goals for Project Eternity!http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/309364
1.1 million, Base Goal – Achieved!
Base game includes three races, five classes, and five companions. We have ideas for these, but we want to hear your opinions on what you'd like to see. Stay tuned to Kickstarter, our website, and our forums to join in on the conversation.
1.4 million, New Playable Race, Class, and Companion!
Expands your options for character creation and adds a companion of the new class.
1.6 million, a Mac Version of Project Eternity and The Story Grows!
We've listened and we’ll make a Mac version of the game at this tier. We're also going to add a new major storyline along with new quests, locations, NPCs, and unique loot (special histories everyone?).
1.8 million, New Playable Race, Class, and Companion!
The options grow for your main character and the roster of your motley crew expands with the addition of a new companion from the selected class.
2.0 million, Player House!
Get your own house in the game that you can customize, store equipment in, and where your companions hang out, or, as the elves say, "chillax".
2.2 million, a new Region, a new Faction and another new Companion! And, dare we say it... ? LINUX!
Great news, everyone! For the Tarball Knights of Gzippia out there, we'll be adding Linux support!
Also, the world of Project Eternity grows in a major way with the inclusion of a whole new faction and the territory it holds. This adds new NPCs, quests, magic items, and hours of gameplay. And yes, you got it, another companion.
2.4 million and beyond! Coming Soon!
We've been listening to your feedback, and have the following announcements:
DRM Free: We are looking into it! Please check back for updates.
Digital Only Tiers are coming!
PayPal is coming asap. Please be patient!
New $5k Tier. We are looking into a new $5k tier since it sold out so quickly! We are looking into equivalent alternatives.
2.0 million, Player House!Get your own house in the game that you can customize, store equipment in, and where your companions hang out, or, as the elves say, "chillax".WTF? Potrzebują 200 tys. $ ekstra za zrobienie wirtualnego domku w grze :lol:
Przestalo mi sie to podobac :-? Maja dopiero pomysl na gre, a kasa juz uderza do glowy.
Ja tylko współczuję tym co sie dają w wała robić i za to płacą.
@Castor
Mnie rozśmieszyła głównie argumentacja "dołóżcie 200 patyków, to zrobimy wam wirtualny domek w grze, gdzie jeszcze będzie sklepik" :lol:
No jasne, za 1,1mln mieliby zrobić od podstaw cały świat i jego historię, 10 ras, 15 klas, 20 towarzyszy i fabułę na 100h :lol:Ale spokojnie, pisałem jedynie o wrażeniu, jakie zostawiła ta akcja, a nie o tym, że za 1,1 mln pierdolną całe uniwersum i content na dwa bluray'e.
Gierki z Kickstartera wychodzą i nikt z kasą nie ucieka. Tym bardziej nie wyobrażam sobie, że Obsidian i takie nazwiska biorą kasę i spier**lają na Majorkę :P
www.kickstarter.com/projects/64409699/ftl-faster-than-light
www.kickstarter.com/projects/VinceTwelve/resonance-retro-styled-adventure-game-contest-e
www.kickstarter.com/projects/1296948465/no-time-to-explain-indie-game?ref=card
www.kickstarter.com/projects/sixtostart/zombies-run-a-running-game-and-audio-adventure-for?ref=card
Wiadomo, że gierki indie itp, ale chyba nikt nie myśli, że RPG zrobią w pół roku od zapowiedzi :P
We were actually contacted by some publishers over the last few months that wanted to use us to do a Kickstarter. I said to them "So, you want us to do a Kickstarter for, using our name, we then get the Kickstarter money to make the game, you then publish the game, but we then don't get to keep the brand we make and we only get a portion of the profits" They said, "Yes".
And, for our Polish- and Russian-speaking fans - we are very happy to announce that distributors in Poland and Russia will be handling localization for these two languages, so we will be able to provide them without requiring a stretch goal!
Tak to ma wyglądać:
(http://media.obsidian.net/eternity/media/screenshots/0001/PE-TempleEntrance01-1920x1080.jpg)
:dance:
Mnie tam osobiscie 2D nie jara.
Ten screen >>>>>> PoE x 100 :troll:Bardzo kiepski troll, biorac pod uwage, ze PoE nie jest skonczone, a taka scena w lesie ma w cholere detali jak latajace i chodzace robaki, liscie ruszajace sie od efektow, wiatru i postaci, woda odpowiednio oswietlona, god raysy itd ; No i oswietlenie nie jest statyczne.
Wystarczy porównać Icewind Dale do Skyrima.Ja tam bym zawsze wybral Skyrima, baa wybralbym Morrowinda nad Icewind Dale pod wzgledem wygladu ;
2D = brak interakcji z otoczeniem, brak zmian warunkow oswietlenia, statyczna kamera, brak dynamicznych cienii, ograniczone mozliwosci animacji, brak animacji kontekstowych, jedna rozdzialka gry, tworzenie nowego kontentu do gry bedzie uciazliwe
Jasne, ze latwiej cos ladnego zrobic w 2D, ale wedlug mnie ograniczenia nie sa tego warte.
Ożeszkurwamać. 11/10 za grafikę! :mad:
Tak to ma wyglądać:
(http://media.obsidian.net/eternity/media/screenshots/0001/PE-TempleEntrance01-1920x1080.jpg)
:dance:
-Two Athkatla-sized hub cities
-A NWN2-style stronghold to build up
-6 races, 11 classes, 8 companion options (and optional IWD-style full party creation)
-15 floor Watcher's Keep-style megadungeon
-Three separate challenge toggles in addition to regular difficulty levels: a New Vegas-style hardcore "expert" mode (with npc permadeath), an ironman mode, and an Icewind Dale Heart of Fury style "Path of the Damned" extreme mode.
-Instrumental soundtrack
-Written by Chris Avellone and designed by JE Sawyer, with Tim Cain on programming and mechanics, George Ziets on story/companion design, etc.
Że niby pół roku będą klepać scenariusz, a graficy i programiści w tym czasie na wakacjach?
(http://www.gry-online.pl/galeria/forum/10/403793585_70.jpg)
Gorzej wam? Że niby pół roku będą klepać scenariusz, a graficy i programiści w tym czasie na wakacjach? Wstępne projekty lokacji, postaci, przeciwników, etc. powinny powstać na początku, żeby później każdy mógł robić swoje. Jeśli faktycznie mieliby pracować inaczej, to te dwie gierki, na które zebrali kasę, wcześniej jak za 10 lat nie wyjdą...
Każdemu jego porno :angel:Jak Gabe pokaże choćby kawałek cyferki "3" na swoim grubym dupsku, to będzie dopiero HYPE ;)
Jeśli Project Eternity zostanie ciepło przyjęty i obsypany górą pieniędzy, Avellone i spółka rozbudują grę dalej lub nawet pokuszą się o kolejne części. Takie rozwiązanie ma - jak tłumaczy autor - wiele zalet:http://www.gram.pl/news/2013/07/06/project-eternity-to-nie-jednorazowy-wybryk.shtml
Jesteśmy zaznajomieni z narzędziami i wszystkimi tajnikami technologii.
Ale nawet w sytuacji, gdy Project Eternity nie spełni pokładanych w nim nadziei, Obsidian nie złoży broni.
Plan jest tak ułożony, że nie powinno być konieczności zawieszenia projektu. W momencie skończenia gry od razu bierzemy się za rozszerzenie.
I przy pracach nad nim mamy wgląd jak radzi sobie Project Eternity. Jeśli pójdzie dobrze, zabierzemy się za kontynuację. Jeśli nie, to żaden problem - przynajmniej sprostaliśmy oczekiwaniom wspierających nas na Kickstarterze.
W tym roku to na pewno nie wyjdzie ;)
Zmienili nazwę żeby od nowa kasę zbierać ? :P
Już teraz jest to dla mnie jeden z głównych kandydatów na GOTY 2014:lol: :lol: :lol:
Chyba nikt by mnie nie zmusił, żeby w obecnych czasach w to zagrać. Wolałbym już po raz 2 przejść Tormenta.Wiemy, dlatego kupiłeś nową generację dla dwóch szuterków. :P
A za grę w głównej mierze odpowiadają ludzie, którzy zrobili Tormenta, więc nie może być źleNo tak, ale to jednak nie te czasy, żeby grać w 2d w rzucie izometrycznym. Przynajmniej to już chyba nie dla mnie.
(http://i1.celebixy.pl/8c5c0f78a22a0b5d9c6d334d500fde8240ce70ab/1000_e5df_480-gif)Chyba nikt by mnie nie zmusił, żeby w obecnych czasach w to zagrać. Wolałbym już po raz 2 przejść Tormenta.Wiemy, dlatego kupiłeś nową generację dla dwóch szuterków. :P
Przynajmniej to już chyba nie dla mnie.
Po prostu to nie jest dla ciebie.(http://replygif.net/i/281.gif)
(http://i.imgur.com/kRk4hgE.gif)Przynajmniej to już chyba nie dla mnie.Po prostu to nie jest dla ciebie.(http://replygif.net/i/281.gif)
- Chcieliśmy oficjalnie ogłosić wszystkim, że optymistycznie zapatrujemy się na premierę Eternity zimą 2014 - napisała w najnowszej aktualizacji na Kickstarterze Rose Gomez, producentka Pillars of Eternity. - Wypatrujcie więc możliwości wzięcia gry w swoje ręce w dalszej części bieżącego roku - dodała.http://www.gram.pl/news/2014/02/12/obsidian-zdradza-przyblizony-termin-wydania-pillars-of-eternity.shtml
Paradox Interactive będzie wydawcą gry Pillars of Eternity, powstającej dzięki zbiórce pieniędzy na Kickstarterze. - Ta gra nie miałaby racji bytu, gdyby nie pasja i hojność naszych darczyńców, a także wiara, jaką pokładają w nas i w to, że mamy odpowiednie umiejętności do stworzenia produkcji, której tak bardzo chcieli - mówi Feargus Urquhart, dyrektor wykonawczy zespołu developerskiego Obsidian Entertainment.
- To, w jaki sposób rozwijamy Pillars of Eternity, nie uległo i nie ulegnie zmianie. Dostarczymy taką grę, jaką obiecaliśmy osobom, które nas wsparły - i to jeszcze w tym roku - uspokaja Urquhart. - Ekspercka wiedza naszego nowego partnera, Paradoksu, w dziedzinie tytułów niezależnych - jak Pillars of Eternity - pozwoli nam w pełni skupić się na stworzeniu nieprawdopodobnej gry - dodaje.
Paradox Interactive odpowiedzialny będzie za dystrybucję i marketing Pillars of Eternity. - Kiedy podpisaliśmy umowę, nazwaliśmy to partnerstwem dwóch niezależnych graczy w przemyśle gier, którzy wzajemnym wsparciem umożliwiają sobie pozostanie niezależnymi - komentuje dyrektor wykonawczy Paradox Interactive, Fredrik Wester.
- Fani wspierający tę grę - wśród nich jest wielu z nas - nie mogą się już doczekać klasycznego RPG-a stworzonego przez projektantów Obsidian Entertainment i dokładnie to otrzymają - uzupełnia.
- Powiedziałbym, że około dwie trzecie do trzech czwartych zawartości w grze to aktywności całkowicie opcjonalne - zdradził Josh Sawyer, główny projektant Pillars of Eternity. - Uważam, że to bardzo ważne dla poczucia eksploracji, by nie czuć konieczności udania się w zbyt wiele miejsc. Jest wiele zakątków, do których możesz trafić kiedy tylko chcesz, we własnym tempie - tłumaczył.
Nie będziesz miał kilku kopii do opchnięcia? :angel:
Chodzą słuchy, że ma wyjść mniej więcej w tym samym czasie co patch zmieniający DA:I w grę dla ludzi bez skłonności hipstersko homoseksualnych.Chcesz mi pojechać pedalskim DA:I? lol Pecetowym zgliczowanym klikadłem w wersji beta? lol W którym moja Inkwizytorka puszczała się z wieśniarą na dachu? lol
Not
:cry:
Mały poradnik, który pomoże w wyborze naszego pierwszego herosa. Będzie jak znalazł, 10 dni przed premierą :angel: http://grimuar.pl/pillarsofeternity/poradnik
Trochę dziwnie rozwiązane z tym zdobywaniem EXPa, ale poza tym tym nie mam zarzutów. Wręcz przeciwnie, gra zapowiada się aż za dobrze! Aż trudno uwierzyć, byśmy mieli dostać tak znakomitego następcę wielkich erpegów sprzed ponad dekady. Oby to się udało! Czekam na pierwsze recenzje.
Ja się zmartwiłem bestiariuszem, bo liczyłem na jakieś ciekawe opisy stworów itp, a tu są suche statystyki.
Strasznie mnie kusi kupić, ale chyba odłożę zakup w czasie. Mam teraz tyle do ogrania, że głowa mała. :(
W każdym razie mit Kickstartera jako raka branży kolejny raz został obalony 8)
Stare.A może, nie interesowałem się, znajomy wrzucił ;)
Trzęsie mnie, że dopiero w następnym tygodniu nabędę (prawdopodobnie!).
Piszcie jakie macie wrażenia!
Statsy losuje się jak w BG/ID?
Podobają mi się natomiast interakcje z przedmiotami i zdarzeniami (dają sporo do klimatu).
Jak chodzi wam ta gra? Chciałem kupić w nadziei na to, że gra z prerenderowanym tłem i postaciami 3d nie potrzebuje mocnego pc i na moim ruszy, ale miałem lekkie zdziwko po zobaczeniu rekomendowanych.
Jak prezentuje się polska wersja?Dobrze. Znajdą się małe błędy (czasem jakieś słowo nie jest przetłumaczone albo źle postawiono przecinek), ale nie ma co narzekać.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Kert jakiego masz kompa?Zbyt słabego ;)
Potrójna Korona SOLO
Ukończ grę w trybach Ekspert, Próba Żelaza i Ścieżka Potępionych, nie mając żadnych towarzyszy w drużynie po opuszczeniu Cilant Lîs.
Jeśli jest możliwość NG+ wypasioną już postacią, to czemu nie?
Pillars of EternityChyba nie ma.
Przepraszam, czy ja dobrze czytam? To jest erpeg w którym najwyższy poziom postaci to 12?
Przepraszam, czy ja dobrze czytam? To jest erpeg w którym najwyższy poziom postaci to 12?W BG1 był np. limit tylko do 6-8 poziomu (zależnie od klasy).
Dziwne, a czytałem, że do osiągnięcia maksymalnego poziomu trzeba ukończyć niemal wszystkie zadania jakie są dostępne :PBo ja staram się wykonać naprawdę wszystkie zadania :P
Jesli chodzi o niski limit expa, cóż... Widać nie to jest najważniejsze w grach RPG. Ja popieram takie rozwiązanie. Skupiamy się na fabule i odgrywaniu postaci. Reszta to gra wyobraźni.Wiadomo, że fabuła jest najważniejsza. Ale podniesienie limitu expa nie jest wielkim wyczynem (a na pewno zostanie rozszerzony przy pierwszym DLC). W BG1 takie rozwiązanie było uzasadnione, bo dwójka była ścisłą kontynuacją. Wątpię, aby tak samo było w przypadku PoE2.
Krzysiu: masz gdzieś testy na Intelu HD 5500?
Magowie w tej grze są bezużyteczni! :mad:
Pamiętacie tych połbogów czarowników z BG2?
Items, Spells, and Abilitieshttp://forums.obsidian.net/blog/7/entry-180-patch-notes-104/
AoE indicators should now properly resize if the caster has a sub 10 Intellect score.
Fixed an issue with over-time aura spells not applying the correct value on the final tick.
Knock Down will now correctly be applied for the full duration of the effect.
Mantle of The Dying Boar will now trigger at 33% Endurance with the effect of 5 Endurance a tick.
Talisman of the Unconquerable will now give a 1.25 Focus multiplier instead of .25.
Blooded should trigger properly in all cases now.
Boar Animal Companion bonus damage should now work as intended.
Prone Reduction mod should now work correctly.
Quests and Companions
Fixed Aloth and Kana speaking when they weren't in the party in one of the last levels.
Sagani's fox-specific banters now require the appropriate items in the player inventory.
Falanroed's dialogue no longer displays a script node.
Durance will now properly discuss your dream with you if you've already discussed his staff.
Relaxed some constraints on Durance's quest conversation. This allows all characters, regardless of background or stats, to finish his quest.
Players can now loot the nest in Oldsong.
Fixed an invalid conditional check in one of Pallegina's conversations.
Heritage Hill tower will be fully revealed when exploring the map.
Fixed spawn issue in a scripted interaction near the end of the game.
Fixed an invalid creature spawn in the Ogre Lair in Od Nua.
Sagani no longer references the antagonist by name before you know it.
A container in the Catacombs of Od Nua will now remember if it was looted.
The "Master's Tools" quest will now work if you have the required items before starting the quest.
The "A Two Story Job" scripted interaction will not require a second grappling hook to climb down from the window if one was already used to climb up.
General Fixes
Fix for camera movement problems when the game is paused or in a cutscene.
Fix to retroactively restore party movement in saves that display movement speed problems.
Made some fixes to movement speed problems that were being reported (e.g. Boots of Speed).
Fixed stacking health problems with the gul's "Vomit Blood" ability. This fix should retroactively fix your saved games.
Optimized Save/Load game system for better performance.
Optimized how scene transitions are handled for better memory usage on 32-bit machines. This may allow players to transition to new areas without running out of memory.
Sound Sets from hired companions will now be properly restored when adding them to the party from the stronghold.
"All Stronghold Upgrades" achievement now checks 25 upgrades instead of 26. This will properly reward the achievement if you already have fully upgraded your stronghold.
The "Kill All Dragons" achievement will now properly fire if they are killed indirectly (like by a trap). This is a retroactive fix and will be rewarded if the dragons are already dead.
Fixed issue where store prices were getting exceptionally large after receiving a discount.
Fixed issues with gaining infinite XP from bad Stronghold data.
World time will not get very large in some cases after Save/Load.
Modelling offset with Durance's head has been adjusted.
Icon scale is now correct on Hearth Harvest and Reghar Konnek.
All shaders will now compile properly under DirectX 11.
Restored all the missing effects in the intro cutscene.
Removed Blunderbuss item from an early game loot table.
Changed the cursor type on the blood pool in the Temple of Skaen to conversation.
Fixed a few save game issues with dead summoned creatures.
Fixed issue where occasionally a crash would occur when initializing the Steam API.
Draggable windows are now handled properly when running at very high resolutions.
Swamp Lurker's animation won't spaz anymore when the game is paused.
Fixed an issue to prevent binding mouse buttons to window controls.
Game will now pause if you Alt-Tab during a cutscene in full screen mode.
Audio will now resume properly if the game loses focus.
Fixed an issue with infinite load screen if you transition while hovering over a container.
Characters will now wait for their idle animation before trying to reload which fixes an animation sync issue.
Damaged characters performing AoE attacks will not overload their AI state stacks anymore.
Producent wykonawczy Pillars of Eternity, Adam Brennecke, prezentuje zmiany, jakie zostaną wprowadzone wraz z wydaniem patcha 2.0. Prócz naprawienia rozmaitych błędów i poprawek w balansie, w grze pojawi się kilka nowości.http://www.gram.pl/news/2015/06/25/pillars-of-eternity-tworcy-prezentuja-zmiany-w-aktualizacji-2-0.shtml
Pierwszym nowym elementem jest możliwość wyboru sztucznej inteligencji dla towarzyszy. W ten sposób możemy określić, jak powinni się zachowywać. To rozwiązanie pozwoli członkom drużyny automatycznie namierzać cele i korzystać z zaklęć, zwalniając graczy z obowiązku wydawania poleceń każdemu z bohaterów osobno. Nic nie stanie jednak na przeszkodzie, by wybrać akcje, jakie mają wykonać. Sztuczną inteligencję będzie można także całkowicie wyłączyć, wedle uznania.
Druga zmiana związana jest z przechodzeniem w tryb skradania - aktualizacja 2.0 pozwoli wybrać, którzy bohaterowie mają zacząć poruszać się po cichu. W ten sposób, przekradając się obok przeciwników, będziemy mogli zająć dogodne miejsce. Wrogowie mogą zauważyć skradającą się postać, co automatycznie pozbawi nas przewagi niewidzialności.
Trzecia nowość to zasięg czaru - dzięki tej funkcji bez trudu znajdziemy odpowiednie miejsce dla maga, mając pewność, jaki obszar obejmie rzucone zaklęcie. Aktualizacja 2.0 pozwoli także uzyskać informacje o celności, o tym, z jak trudnym przeciwnikiem się mierzymy, a także o szansie na trafienie w sojusznika czarem obszarowym.
Aktualizacja 2.0 będzie dostępna dla wszystkich, niezależnie, czy kupią rozszerzenie The White March, czy też nie. Data wydania dodatku nie jest jeszcze znana.
The White March: Part 1, czyli pierwsza część podzielonego na dwie raty rozszerzenia Pillars of Eternity, ujrzy światło dzienne 25 sierpnia - poinformowały firmy Paradox Interactive i Obsidian Entertainment.http://www.gram.pl/news/2015/08/05/dodatek-the-white-march-part-1-do-pillars-of-eternity-z-data-premiery.shtml
uż 500 tys. graczy sięgnęło po Pillars of Eternity. Liczba ta obejmuje również te osoby, które wsparły powstawanie projektu na Kickstarterze. - To, że klasycznym RPG-om towarzyszy tak duży entuzjazm, jest dla nas bardzo zachęcające - mówi Fredrik Wester, dyrektor wykonawczy Paradox Interactive. Dodaje, że również w jego firmie gatunek ten cieszy się dużym zainteresowaniem.http://www.gram.pl/news/2015/10/24/sprzedaz-pillars-of-eternity-przekroczyla-0-5-mln-sztuk.shtml
Zadowolony z drogi, jaką ma za sobą Pillars of Eternity, jest dyrektor wykonawczy Obsidianu, Feargus Urquhart. - Każdy z tych kroków milowych, od ukończenia kampanii zbierania funduszy, przez premierę gry i dalej, jest surrealistycznym momentem, w którym rozważasz, kiedy ta podróż się zaczęła. Pillars of Eternity było doświadczeniem zmieniającym życie dla mnie i każdego włączonego w powstanie tego tytułu. Wiedza, że ponad pół miliona ludzi dzieli to z nami, jest dla mnie schlebiająca. Chcę gorąco podziękować wszystkim naszym fanom i osobom nas wspierającym - oznajmia.
Pod koniec stycznia przyszłego roku ukaże się druga część dodatku The White March do Pillars of Eternity, poinformowało studio Obsidian Entertainment i firma wydawnicza Paradox Interactive. Od rozszerzenia można oczekiwać wprowadzenia nowych questów, zdolności i towarzysza. Jest nim barbarzyńca Meneha. Twórcy zwiększają ponadto limit rozwoju postaci i oferują nowy tryb rozgrywki, Story Time, który pozwala na poznanie narracji Pillars of Eternity w podkręconym tempie.http://www.gram.pl/news/2015/11/16/pillars-of-eternity-the-white-march-part-2-z-data-premiery.shtml
Paradox Interactive potwierdziło, że Pillars of Eternity oraz Cities: Skylines trafią na PS4 jeszcze w sierpniu. Pierwszy tytuł doczeka się także premiery na Xbox One.
Ta pierwsza produkcja - ceniona gra RPG od Obsidian Entertainment - ukaże się 29 sierpnia na PS4 i Xbox One jako Pillars of Eternity: Complete Edition. Zbiorcze wydanie obejmie podstawowy tytuł oraz dwa rozdziały dodatku The White March.