Forum GameOnly.pl

Current Gen => PlayStation 4 => Wątek zaczęty przez: Sylvan Wielki w Czerwca 14, 2016, 04:16:09 am

Tytuł: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Czerwca 14, 2016, 04:16:09 am
Jest ogromna szansa, że to będzie najlepsza i najładniejsza gra z pająkiem w roli głównej, ponieważ tworzy ją samo Insomniac Games  :grin:
Prawdopodobnie eks na sprzęt Soni.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=42&v=sLm1A2-Fr7s
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: el becetol w Czerwca 14, 2016, 04:29:49 am
Cytuj
Spider-Man story exclusively for PlayStation 4.

Popierdoliło ich taka licencja na wyłączność i to od Insomniac  :o
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: Snake_Plissken w Czerwca 14, 2016, 07:04:00 am
Pająk jednym z najbardziej popularnych bohaterów jest, więc sprzedaż gwarantowana! :angel:
Jestem zainteresowany, liczę, że Insomniac nie zawiodą! :mad:
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: Braveheart1989 w Czerwca 14, 2016, 07:20:43 am
To w koncu exlusiw czy tylko jakis kontent exlusiw?
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: Kert w Czerwca 14, 2016, 09:32:09 am
Insomniac bardzo ładnie wychodziły gierki w bajkowej oprawie, zobaczymy co pokażą przy bardziej "rzeczywistych" lokacjach i przy (pseudo?) otwartym świecie.
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Czerwca 14, 2016, 09:55:44 am
Niby była plotka (tylko według niej to chyba Sucker Punch miało być devem), ale fajnie było to zobaczyć. Insomniac i Spider Man wydaje się dobrym połączeniem i w końcu gra na licencji wykonana przez uznane studio. Oby im wyszło, w końcu Insomniac przy Sony radzi sobie lepiej niż bez nich.
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: el becetol w Czerwca 14, 2016, 10:34:08 am
Cytuj
Spider-Man story exclusively for PlayStation 4.

Popierdoliło ich taka licencja na wyłączność i to od Insomniac  :o

Dopiero rano na świeżo skojarzyłem że przecież licencja na Spidermana jest od dawna w rękach Sony :oops:
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Czerwca 14, 2016, 10:38:29 am
Cytuj
Spider-Man story exclusively for PlayStation 4.

Popierdoliło ich taka licencja na wyłączność i to od Insomniac  :o

Dopiero rano na świeżo skojarzyłem że przecież licencja na Spidermana jest od dawna w rękach Sony :oops:
Ale to na filmowego Spidermana. Do niedawna na gry monopol miało chyba Activision.
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 14, 2016, 11:04:06 am
Łooo dla mnie największe zaskoczenie targów. Na plus oczywiście. Świetny trailer.
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: Xell w Czerwca 14, 2016, 11:51:03 am
Może być prawdziwy killer. Super, tęsknię za dobrą grą z pająkiem (łezka się w oku kręci na wspomnienie wspaniałych Spider-Man 2 i Ultimate z ps2...).
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: Juras w Czerwca 14, 2016, 11:55:25 am
To akurat jedna z najsłabszych gier jakie mogą być i Sonoswkie grafiki wysokopoziomowe tu nie pomogą, ze względu na cipowatego bohatera.
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: Iras w Czerwca 14, 2016, 12:16:35 pm
Może ktoś zmienić tytuł na poprawny?
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: pokrytyśniegiem w Czerwca 14, 2016, 13:14:52 pm
To w koncu exlusiw czy tylko jakis kontent exlusiw?
First announced with a teaser trailer at Sony's E3 2016 press conference, the Insomniac Games official Twitter confirmed that they're making the game exclusively for PS4.
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 14, 2016, 13:16:47 pm
No to niezle dojebali do pieca :D
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: el becetol w Czerwca 14, 2016, 13:56:53 pm
Przecież już w drugim poście wrzuciłem ten cytat potwierdzający.
Tytuł: Odp: Spiderman
Wiadomość wysłana przez: Leszke w Czerwca 14, 2016, 17:05:03 pm
To akurat jedna z najsłabszych gier jakie mogą być i Sonoswkie grafiki wysokopoziomowe tu nie pomogą, ze względu na cipowatego bohatera.
zamiast cipowatego użyłbym słowa pizdowatego.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Snake_Plissken w Czerwca 14, 2016, 19:50:02 pm
Cytuj
    Spider-Man is the biggest game ever for Insomniac, and the most ambitious game ever for Marvel.
    It’s an open world game.
    The game has been in development for “quite some time.”
    It’s not part of the films, and Insomniac is doing a bit of its own thing and “mixing things up” to an extent. It’s an original story, and this was an opportunity for Insomniac Games to create “their own Spider-Man universe.” It still respects the tradition of the franchise but the developers can afford to take some liberties, for instance with the design of Spider-Man’s suit, that could be seen in the trailer.
    It’s getting better and better every day as development progresses.
    This is a story where Spider-Man’s world and Peter Parker’s world collide. It focuses on who is the man under the mask, and who the man becomes after he puts the mask on.
    The game is confirmed as a PS4 exclusive, published by Sony Interactive Entertainment.
    Spider Man is a working title, for now. .

http://www.dualshockers.com/2016/06/13/insomniac-games-spider-man-confirmed-ps4-exclusive-open-world-more-info-provided/
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Marins w Czerwca 14, 2016, 20:27:37 pm
kur** ale jestem podjarany biorę na premierę  :angel:
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: POK w Czerwca 14, 2016, 23:02:24 pm
(http://giant.gfycat.com/ConventionalJitteryAmurminnow.gif)

(http://i.imgur.com/BPYj9Sm.gif)

(http://i.imgur.com/XVoyga8.gif)

Nigdy nie byłem wielkim fanem przygód człowieka-pająka, ale ta giera zapowiada się zacnie :)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Czerwca 21, 2016, 08:20:55 am
To co widzieliśmy to in-game na standardowej PS4.

https://twitter.com/insomniacgames/status/744329584556941312
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Czerwca 21, 2016, 10:04:04 am
Ciekawe, taki skok jakości Insomniacy zrobili w tak krótkim czasie... Niby był ostatnio Ratchet, jednak jak pomyślę o Sunset Overdrive i zestawię to z tym, to jest kosmos. Stylizacja też robi swoje, ale jednak postęp ogromny.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 21, 2016, 11:16:32 am
Bo jedna z tych gier była na xbone :troll:


Wysłane z dupu za pomocą Tapatalk
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Iras w Czerwca 21, 2016, 11:19:09 am
Ogromny postęp widać już w Ratchecie - jedna z ładniejszych gier na PS4 w zestawieniu z zupełnie przeciętnym, momentami brzydkim Sunsetem.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Leszke w Czerwca 21, 2016, 16:42:42 pm
Tam w tym marwelu to bardziej meskich bohaterów to nie ma?
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Iras w Czerwca 21, 2016, 16:52:30 pm
Znów się upiłeś, pomyliłeś tematy czy nie wiesz o czym jest Spider-Man?
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Czerwca 21, 2016, 16:54:54 pm
Znów się upiłeś, pomyliłeś tematy czy nie wiesz o czym jest Spider-Man?

O kryptopedale, co stracił wujka bena?
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Czerwca 21, 2016, 17:03:13 pm
(http://data.whicdn.com/images/184503795/large.gif)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Leszke w Czerwca 21, 2016, 17:06:41 pm
 :lol:
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: el becetol w Czerwca 21, 2016, 17:22:06 pm
Bohater dla leszka:

(http://static4.comicvine.com/uploads/scale_small/3/34588/731937-mot7.jpg)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Juras w Czerwca 21, 2016, 17:36:27 pm
Bohater dla leszka:

(http://static4.comicvine.com/uploads/scale_small/3/34588/731937-mot7.jpg)
Przynajmniej widać, że facet.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Leszke w Czerwca 21, 2016, 22:15:23 pm
 :lol:
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Szymku w Czerwca 21, 2016, 23:06:39 pm
Bohater dla leszka:

(http://static4.comicvine.com/uploads/scale_small/3/34588/731937-mot7.jpg)
The Boys by Garth Ennis.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Czerwca 22, 2016, 19:25:04 pm
Ogromny postęp widać już w Ratchecie - jedna z ładniejszych gier na PS4 w zestawieniu z zupełnie przeciętnym, momentami brzydkim Sunsetem.

Porównywać grę z otwartym światem z 2014r. do pozycji z 2k16 mającej zamkniętą strukturę i jeszcze ten oznajmujący ton, zupełnie jakby w tego Sunset grał.  :>
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Juras w Czerwca 22, 2016, 20:35:14 pm
Ogromny postęp widać już w Ratchecie - jedna z ładniejszych gier na PS4 w zestawieniu z zupełnie przeciętnym, momentami brzydkim Sunsetem.

Porównywać grę z otwartym światem z 2014r. do pozycji z 2k16 mającej zamkniętą strukturę i jeszcze ten oznajmujący ton, zupełnie jakby w tego Sunset grał.  :>
Hidetaka Miyazaki oraz niejaki Zielarz mocno się zgadzają z nieomylnym słowem kolegi naszego.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Listopada 30, 2016, 21:23:53 pm
(https://i.gyazo.com/4ca549e25b4211b021d1921927ccbcc2.png)

Jak nic nie mają do pokazania to z robotą są w dupie, ale miło że się chociaż przyznali.

Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Kwietnia 03, 2017, 14:59:56 pm
https://www.vg247.com/2017/04/03/insomniac-games-ps4-exclusive-spider-man-is-releasing-this-year/

Byłoby miło.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Xell w Kwietnia 03, 2017, 19:01:40 pm
Oj tak. Spodziewam się najlepszego Spidera od czasów Ultimate z ps2.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Kwietnia 03, 2017, 19:07:38 pm
Ja się spodziewam najlepszego spidermana ever :)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Xell w Kwietnia 03, 2017, 19:13:00 pm
To prawdopodobne, ale Ultimate miał zadziwiająco fajną fabułę i grywalnego co jakiś czas Venoma (z Rosomakiem za bossa). Ciężko będzie przebić wspaniałe wspomnienia ;)

Oby tylko sieć nie zahaczała o chmury.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Kwietnia 03, 2017, 19:16:13 pm
Tak właśnie patrze na tego ultimate i raczej mi się kojarzy, że był mocno przeciętny. Dla mnie zdecydowanie najlepszy ten z psx:

(https://r.mprd.se/media/images/52795-Spider-Man_(E)-3.jpg)



Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Kyokushinman w Kwietnia 03, 2017, 19:54:07 pm
Coś czuje, że szykuje się powrót avatara ze Spidermanem hehe.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Xell w Kwietnia 04, 2017, 08:48:58 am
Tak właśnie patrze na tego ultimate i raczej mi się kojarzy, że był mocno przeciętny. Dla mnie zdecydowanie najlepszy ten z psx:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Dla mnie wygrywał wszystko sposobem prowadzenia fabuły (i nią samą), choć na dzień dzisiejszy niesamowicie trąci myszką jak się go ogląda:
http://www.dailymotion.com/video/x3z929p_ultimate-spiderman-venom-gameplay-wolverine-boss-fight-hd_tv

Psx'owego nie ograłem, choć pamiętam przylepianie sieci do chmur.

Spider-man 2 z ps2 wygrywał wszystko samym bujaniem się po mieście - było trudne i satysfakcjonujące (zdaje się że wymagało 4 przycisków i celności w trafianiu w budynki, szkoda że już żadna gra nie miała podobnego).
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 13, 2017, 08:33:02 am
https://www.youtube.com/watch?v=j3AR3RSUBkA

Wypas prezentacja, większa podjarka niż GoW. Biorę na premierę. I fajnie, że jednak Peter Parker a to z Milesem na koniec to chyba Easter Egg.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Czerwca 13, 2017, 10:23:27 am
To jest bardzo dobre, oby w samej grze było dużo takich akcji, enviro do wykorzystania. Gra wygląda bardzo przyjemnie, oświetlenie, miękkość obrazu - choć od bardzo dawna nie grałem w żadnego Spidermana to w tego na pewno.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Kert w Czerwca 13, 2017, 14:01:22 pm
(https://i.gyazo.com/fc1c8c5a5541c954e4b4021336dd4a3e.png)

https://twitter.com/insomniacgames/status/874460199314046976
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Czerwca 13, 2017, 15:59:20 pm
No proszę, a myślałem, że to jak w tych starych grach, czyli mocowanie o powietrze ;).
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 13, 2017, 16:02:13 pm
(https://media.giphy.com/media/jKu0juKwfYSYg/200.gif)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Master_666 w Czerwca 13, 2017, 16:42:14 pm
Szczerze, ta gra to moje największe zaskoczenie targów.

Far Cry 5 - wiadomka, ze będzie solidny tytuł na modłę 3/4
God of War - tytuł 10/10 to pewniak od poprzedniego trailera
Day 1 - to akurat mnie nie grzało i dalej nie grzeje. Zombiaki? Meh...
Forza 7 - :lol:

Jednak Spider :O Grałem na PSX i była to jedna ze słabszych gierek. Tutaj akcja z dźwigiem, helikopterem - no można powiedzieć, że epicka. Widać, że chcą dorównać batmanowi i chyba sie im to uda z nawiązką, do tego w mocno komiksowym klimacie, co w sumie jest niezłą odskocznią od tych wszystkich szaroburych gierek z człowiekiem nietoperkiem.

Jak mnie ten tytuł zupełnie nie grzał, tak teraz mam ochotę położyć na nim swoje łapska.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Czerwca 23, 2017, 15:32:49 pm
http://wccftech.com/spider-man-ps4-big-cast-lots-classic/
Cytuj
We already know that Wilson Fisk (also known as Kingpin) and Mr. Negative are both featured in the game, but apparently, that’s just the tip of the iceberg.

Speaking in a video interview with Electric Playground at E3 2017, Insomniac’s Creative Director Bryan Intihar said that Spider-Man PS4 has a huge cast.

We have a great cast and Peter is just one of many, many characters we have in the game. It’s a big, big cast. We have a lot of classic villains and we have a lot of newcomers as well.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 23, 2017, 15:55:41 pm
Licze na Venoma :D
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: sieq w Lipca 03, 2017, 10:29:15 am
kurcze w żadnego batmana nie grałem na konsoli ale tego spidera to kupię chyba na premierę  :P
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Lipca 03, 2017, 11:38:14 am
Batmany tez warto, bo to świetne gry.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Xell w Lipca 04, 2017, 19:27:29 pm
No proszę, a myślałem, że to jak w tych starych grach, czyli mocowanie o powietrze ;).
Ultimate i 2 na ps2 zahaczaly o budynki. Potem nastapil regres (bo za trudno w epoce platynek?).

Moze byc swietna gra, ale w ciemno nie wezme, poczekam na opinie.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Października 30, 2017, 19:15:24 pm
https://www.youtube.com/watch?v=4L5q2_7W9j4
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Października 30, 2017, 20:06:28 pm
Po takim czasie rzucanie teaserem to śmiech na sali.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Października 30, 2017, 20:44:36 pm
Jest wypasik, w końcu widzimy jak wygląda Peter. Bardzo dobry teaser i tylko podkreca hype.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Iras w Października 30, 2017, 21:21:04 pm
Po takim czasie rzucanie teaserem to śmiech na sali.

Ale o co chodzi? Na E3 był długi gameplay.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Października 30, 2017, 21:24:20 pm
Na E3 był długi gameplay.
Aha to spoko cofam to co napisałem. Dodam jeszcze, że Sony według mnie zdecydowanie wygrało Paris Games Week.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Października 31, 2017, 10:59:45 am
Ja bym tego teaserem nie nazwał, to normalny trailer. Cut-sceny wyglądają mega, jakoś nie spodziewałem się, że Insomniac aż tak bardzo da radę. Kozak. Kolejny. Na PS4.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Listopada 04, 2017, 17:07:47 pm
(https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/23117088_10155907015634853_2466659582389132491_o.jpg?oh=6ac9479e66ba5693e8ce85f24ffbaa00&oe=5A6D14BE)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Grudnia 09, 2017, 12:55:07 pm
https://www.dualshockers.com/ghost-tsushima-much-larger-infamous-second-son-sword-fighting-already-playable/

Cytuj
We also learn that Yoshida-san has not played either The Last of Us Part II or Death Stranding yet. On the other hand, he did play Marvel’s Spider-Man, and the E3 demo looked scripted, but it isn’t. It’s actually open world, and it can be played a different way every time.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Grudnia 09, 2017, 14:09:09 pm
Grubo.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Grudnia 10, 2017, 10:28:49 am
https://www.youtube.com/watch?v=XqOJX1hLFxI
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Stycznia 18, 2018, 13:50:27 pm
Gierka potwierdzona na ten rok. Mało tego, wieść niesie, że w pierwszej połowie.
https://gametransfers.com/insomniac-confirms-spider-man-release/

Cytuj
Stevenson does know that the development is progressing well and the launch of the game on PS4 is confirmed for the current year, although the studio can not yet reveal the release date. According to some rumors, the game should arrive during the first half of the year, probably during the late spring or early summer.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Stycznia 18, 2018, 14:13:54 pm
FAP.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Leszke w Stycznia 18, 2018, 14:18:43 pm
(https://media.giphy.com/media/12Xy3ovgK1q9IQ/giphy.gif)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Stycznia 18, 2018, 18:07:51 pm
Gierka potwierdzona na ten rok. Mało tego, wieść niesie, że w pierwszej połowie.
https://gametransfers.com/insomniac-confirms-spider-man-release/

Cytuj
Stevenson does know that the development is progressing well and the launch of the game on PS4 is confirmed for the current year, although the studio can not yet reveal the release date. According to some rumors, the game should arrive during the first half of the year, probably during the late spring or early summer.

Nie chce mi się wierzyć, żeby to wypuścili w okolicach E3 i to na lato, kiedy prawie nic nie wychodzi.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Stycznia 19, 2018, 11:14:59 am
Niby tak, ale sam myślałem, że przy tych ex'ach, które mają wyjść w tym roku, to Spider Man musiałby wyjść właśnie w okolicach E3 albo na wakacje. Szczerze to powinno wyglądać tak (o ile nie będzie żadnych przesunięć) - GoW4 w Q1, Spider Man Q2, Detroit Q3, Days Gone Q4. Po jednym dużym ex'ie na kwartał. Ewentualnie Spider Man może się zamienić z Detroit, choć po ostatnich doniesieniach chyba nie. Ewentualnie Days Gone może się przesunąć na 2019, ale wtedy będzie rywalizować z innymi zbliżonymi ex'ami Sony (Ghost of Tsushima w ramach gier z otwartym światem i TLoU2 w kwestii "zombie" i post apo).
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Kwietnia 04, 2018, 16:59:01 pm
Fragmenty gameplayu przed dzisiejszym dłuższym materiałem:

https://www.youtube.com/watch?v=_uyIp5C1N5M
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Kwietnia 04, 2018, 17:15:25 pm
Premiera 7 września :).

https://blog.us.playstation.com/2018/04/04/marvels-spider-man-swings-to-ps4-september-7-collectors-digital-deluxe-editions-detailed/
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Kwietnia 04, 2018, 21:22:46 pm
Super. Sie skonczy i bedzie akurat rdr 2 :)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: wsciekly_blondyn w Kwietnia 05, 2018, 22:43:12 pm
https://www.youtube.com/watch?v=OSSajDVeozw
Te skakanie z budynku na budynek  :angel:
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Kwietnia 05, 2018, 23:28:41 pm
Alez to wyglada miodnie.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Kwietnia 06, 2018, 08:15:31 am
Świetnie się prezentuje. A samo latanie pomiędzy budynkami - klasa.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: wsciekly_blondyn w Kwietnia 08, 2018, 14:30:44 pm
(https://i.imgur.com/vHg1VUR.gif)
(https://i.imgur.com/DyfLzUD.gif)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Kwietnia 09, 2018, 17:12:00 pm
Nie czuję tego na zwykłej PS4.  :oops:
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Kwietnia 11, 2018, 15:12:15 pm
Horizon Zero Dawn pokazał na bazowej PS4 klasę. Na Pro jest lepiej, ale znowu też nie żaden przeskok. Tutaj zapewne będzie podobnie, Lupi.
PS4 1080p zablokowane 30 i śliczna grafika, a Pro to samo ale w wyższej rozdzielczości plus jakieś drobne usprawnienia typu nieco lepiej wyglądająca tekstura z bliska, której tylko kyoku będzie się przyglądał.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Maja 02, 2018, 18:30:18 pm
https://youtu.be/_fUED_z5wjE
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 12, 2018, 04:22:55 am
https://www.youtube.com/watch?v=X3ricWI0KHE

CZarny kon tego roku. Walka i poruszanie sie wyglada niesamowicie. Lykam day one.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Czerwca 12, 2018, 11:59:39 am
Genialne, nie sądziłem, że jeszcze będę się jarał grą o Pająku. Jak pokazywali poszczególnych złoczyńców to myślałem tylko "dawać więcej". Najlepsze, że to już "zaraz" ma premierę :). Insomniac bardzo ładnie się rozwija, graficznie zanotowali duży skok.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 12, 2018, 12:33:36 pm
Mnie ciekawi kogo zobaczyl na koncu. Green Goblin? Venom? Octopus?
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Czerwca 15, 2018, 22:04:23 pm
Ja stawiam na Venomiastego. To taki Bromance, trochę jak pomiędzy Jokerem i Uszatym. Venom jednak specyficznie traktował pająka. W komiksach często mu wręcz pomagał - pamiętny Maximum Carnage bodaj z 94r, które dalej mam w szafie. :puppy-eyes:
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: andryush w Czerwca 16, 2018, 10:51:17 am
Patrząc po ilości wrogów, to będzie bardzo długa gra. Ogólnie spoko, tylko martwi mnie trochę usposobienie Pająka. Niby taka postać, ale mimo wszystko jakoś mnie to odrzuca.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Kert w Czerwca 18, 2018, 09:49:25 am
Ilość bossów przedstawiona w trailerze to moim zdaniem nawiązanie do najbardziej udanych i wspominanych z sentymentem części na psx, które nie były specjalnie długie, ale zawierały każdorazowo (choćby w małej sekcji mini-bossa) większość przekroju bestiariusza znanego z uniwersum, typu ścigasz po dachach Venoma, scenka, upadek na ulicę i od razu mobki razem z Rhino. Aktualnie myślę, że rozwiązanie będzie podobne, ale zdecydowanie bardziej rozbudowane i na miarę czasów. To nawiązanie jest o tyle znaczące, że pod względem mechaniki te gry były bardzo udane, granie w nie było czystą przyjemnością. Miały też ciekawe podejście do poziomu trudności, w zależności od wybranego, nie tyle przeciwnicy byli mocniejsi/słabsi, jak to dzisiaj zwykle bywa, a decyzja sięgała o wiele głębiej, łącznie ze zmianami w strukturze poziomów i omijaniu niektórych, trudniejszych sekcji.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 18, 2018, 10:06:14 am
Pragnę tylko przypomnieć, że było w którymś wywiadzie wspomniane, że to co widzieliśmy na ostatnim trailerze, to nie są wszyscy bossowie, więc zabawy będzie jeszcze więcej.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Czerwca 18, 2018, 10:17:39 am
Mam nadzieję, że dadzą Morbiusa. Teraz robią jakiś film czy serial o nim to jest duża szansa.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 18, 2018, 10:24:02 am
Mnie ciekawi kto jest na koncu tego trailera kogo nie pokazali. Ewidentnie oświetla pajonka, więc stawiam na green goblina i swiatko z dechy.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Czerwca 18, 2018, 10:27:43 am
Mnie ciekawi kto jest na koncu tego trailera kogo nie pokazali. Ewidentnie oświetla pajonka, więc stawiam na green goblina i swiatko z dechy.
Goblin na 100%. I bardzo dobrze.  8)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Kert w Czerwca 18, 2018, 10:37:36 am
Green Goblin musi być, to idealna okazja do ukazania w grze efektownych pościgów na dachach i lawirowania między wieżowcami 8)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 18, 2018, 10:54:19 am
Macie racje. Myslałem też, czy może nie jest to Octopus, bo wtedy dużo sensu nabiera to, że inni się chwalą nowymi zabawkami, ale w sumie Oscorp też może dostarczyć. W jednym i drugim przypadku będzie bardzo fajnie :) No i ciekawe czy gdzieś się pojawi Venom.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Czerwca 19, 2018, 13:28:27 pm
Mam nadzieję, że dadzą Morbiusa. Teraz robią jakiś film czy serial o nim to jest duża szansa.

Morbius :oops:
Tak, po Venimie mają zabrać się za produkcję o wampirze. Choć różnie z tym może być - wiele zależy od tego ile zarobi historia symbiontu.

I tak świetnie, że tyle postaci zawita w grze. Tylko kogo będzie w kontynuacji Pająk bił  :roll:
Chyba, że zrobi jak Kratos.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Czerwca 19, 2018, 14:04:04 pm
Przecież pająk ma tyle bad guyow ze starczy spokojnie na 3 gry. Shocker, Mysterio, Octopus, Venom, Carnage, Green Goblin, Hob Goblin, Kraven, Jaszczur, Kingpin to tak z pamięci.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Lipca 08, 2018, 16:02:44 pm
Widzę, że komiksy były czytane w latach dziewięćdziesiątych :roll: Warto wspomnieć także o kapitalnej animacji  :dance:

https://www.youtube.com/watch?v=DZGN9fZvQhc
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: sieq w Lipca 14, 2018, 10:17:40 am
pamiętam, zrywałem się z budy na to  :)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Lipca 19, 2018, 22:55:59 pm
Uwielbiałem tę bajkę, zwłaszcza trzyczęściowy arc z Venomem.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Lipca 20, 2018, 08:23:24 am
https://www.youtube.com/watch?v=utVr-n0MaU0
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Lipca 20, 2018, 09:12:16 am
Uwielbiałem tę bajkę, zwłaszcza trzyczęściowy arc z Venomem.
Same here.

https://www.youtube.com/watch?v=utVr-n0MaU0
Jaranko trwa. Day one.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Lipca 20, 2018, 13:20:16 pm
U mnie to samo i to piękne pudełko  :roll:
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Lipca 27, 2018, 15:17:23 pm
https://www.youtube.com/watch?v=udSuMVRn3-A
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Soul hunter 16 w Lipca 27, 2018, 15:52:38 pm
Po tej wieży to strasznie ch**owo wbiega. No, ale nie można mieć wszystkiego, bardzo czekam na to.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Lipca 28, 2018, 09:47:48 am
Ja nie dałem rady obejrzeć przez tłumaczke.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Sierpnia 13, 2018, 18:27:24 pm
https://www.youtube.com/watch?v=b5-_MvCWSfI
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Sierpnia 13, 2018, 20:14:33 pm
Co to za gameplay trailer bez gameplayu? :P Swoją drogą - myślicie że jebnie 90% na meta? Ja obstawiam okolice 85.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: cappo w Sierpnia 14, 2018, 07:21:34 am
Po ostatnich materiałach ten Spider-Man zupełnie przestał mnie jarać. Obawiam się, że będzie do bólu powtarzalny i najzwyczajniej w świecie nudny. Niech insomniacy lepiej dostarczą remake ratcheta 2  :angel:
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Sierpnia 14, 2018, 08:24:20 am
Co to za gameplay trailer bez gameplayu? :P Swoją drogą - myślicie że jebnie 90% na meta? Ja obstawiam okolice 85.
Bez gameplayu i launch trailer miesiac przed premiera xD Też stawiam 85%.

Po ostatnich materiałach ten Spider-Man zupełnie przestał mnie jarać. Obawiam się, że będzie do bólu powtarzalny i najzwyczajniej w świecie nudny. Niech insomniacy lepiej dostarczą remake ratcheta 2 
Ja kompletnie tego nie odczułem po ostatnich trailerach, wręcz podjarka rośnie ;)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Sierpnia 16, 2018, 08:41:16 am
https://www.youtube.com/watch?v=yEBp_F67_DI
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Sierpnia 17, 2018, 08:56:16 am
Taki Easter Egg z Ratcheta:

(https://gearnuke.com/wp-content/uploads/2018/08/spider-man-ps4-ratchet-and-clank-easter-egg.jpg)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: sieq w Sierpnia 19, 2018, 09:05:31 am
10:40 ta walka jakaś taka szarpana, gdy spajdi jest w powietrzu pięknie to wygląda i animacja też na + ale na dole robi się już trochę koślawo i sztywnawo...
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Sierpnia 21, 2018, 08:28:45 am
https://www.youtube.com/watch?v=UYCQqGRp6YU
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Sierpnia 21, 2018, 08:29:51 am
Trzy materiały wideo w takim krótkim czasie - dziwne. Zaczęło mnie trochę martwić, że ciągle pokazywane są te same lokacje albo cały NYC wygląda identiko.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Sierpnia 21, 2018, 08:33:21 am
Dodatkowe info, że embargo na recenzje schodzi na 3 dni przed premierą:
https://gearnuke.com/spider-man-retail-copies-review-embargo/
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Sierpnia 21, 2018, 08:40:57 am
Ależ to super wygląda, będzie grane :)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: andryush w Sierpnia 21, 2018, 09:18:06 am
Nie oglądam tych bzdetów, ale powiem, że chętnie w to pogram.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Września 02, 2018, 17:43:10 pm
Może uda się 4tego kupić. :roll: Ja biorę na dzień dobry, bo co miałem ograć na PS4, to ograłem, dodatkowo Pająk zapowiada się coraz lepiej :grin:
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: andryush w Września 03, 2018, 14:00:16 pm
Słyszałem, że jest "puddlegate". Downgrade jak w Watch Dogs, brak kałuż i w ogóle płasko.  :o
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Września 03, 2018, 14:40:24 pm
No jest:
https://wccftech.com/insomniac-rejects-spider-man-downgrade/

Tu też spoko:
https://gearnuke.com/spider-man-puddlegate-downgrade-controversy/
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Września 03, 2018, 14:58:08 pm
Naprawdę ten temat nie jest wart rozpatrywania podobnie jak wiele innych rzekomych downgrade'ów (ostatnio God of War czy Detroit). Zaczynam rozumieć CDP z ich przewrażliwieniem na tym punkcie w kwestii Cyberpunka.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: andryush w Września 03, 2018, 22:53:42 pm
No śmieję się, przecież takie gadanie to normalka przy każdej większej premierze, a na dobrą sprawę to i te dałngrejdy to też normalka w większym bądź mniejszym stopniu. Imo nie ma o czym dyskutować.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Legrad w Września 04, 2018, 16:24:05 pm
88% na meta, 47 recezji

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/marvels-spider-man
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Września 04, 2018, 16:34:58 pm
https://www.youtube.com/watch?v=L2wr7vebb6Y
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: wsciekly_blondyn w Września 04, 2018, 17:15:35 pm
https://www.youtube.com/watch?v=Zmu-CdMz708
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: andryush w Września 04, 2018, 20:57:56 pm
Ale śmieszy mnie też to gadanie speców od grafiki - materiał kostiumu jest inny, położenie słońca jest inne, bla bla bla. To prawda, te rzeczy są inne, ale to jest właśnie optymalizacja - pozbywanie się efektów które za mocno obciążają układ graficzny  :lol: Jak nie kręcić, to jest downgrade, bo zmienia się scenę tak, żeby nie była tak ciężka.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Września 04, 2018, 22:39:00 pm
Digital Foundry mowi wprost, ze to sa zmiany artystyczne a nie optymalizacyjne. Jakoś im wierzę bardziej niż naczelnemu forumowemu malkontentowi.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Września 04, 2018, 23:40:47 pm
Ale śmieszy mnie też to gadanie speców od grafiki - materiał kostiumu jest inny, położenie słońca jest inne, bla bla bla. To prawda, te rzeczy są inne, ale to jest właśnie optymalizacja - pozbywanie się efektów które za mocno obciążają układ graficzny  :lol: Jak nie kręcić, to jest downgrade, bo zmienia się scenę tak, żeby nie była tak ciężka.
Andry, to nie tak wygląda. Zmiana materiału nie powoduje zwolnienia zasobów, tylko sposób w jaki światło się odbija. Downgrade zaliczyły chyba tylko niektóre cubemapy w kałużach, generalnie jest upgrade względem dema z 2017. Co mnie szczerze zaskoczyło.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Września 05, 2018, 11:08:45 am
Ale śmieszy mnie też to gadanie speców od grafiki - materiał kostiumu jest inny, położenie słońca jest inne, bla bla bla. To prawda, te rzeczy są inne, ale to jest właśnie optymalizacja - pozbywanie się efektów które za mocno obciążają układ graficzny  :lol: Jak nie kręcić, to jest downgrade, bo zmienia się scenę tak, żeby nie była tak ciężka.

Czyli twierdzisz, że zmiana położenia słońca ma wpływ na wydajność?

A zmiana materiału =/= optymalizacji. Inaczej według Ciebie (i ludzi myślących podobnie) każda zmiana równa się optymalizacji/downgradeowi. A przecież mogę zmienić kolor, siłę roughnessa/glossa, to czy coś jest metalem, czy ubranie ma większy fresnel, czy nie i masę innych prostych zmian. I wynika to z czystej decyzji artystycznej. I tak w kwestii kostiumu, nie błyszczy się on tak mocno jak poprzednio. Materiał wciąż ma te same właściwości (wystarczy popatrzeć jak pracują na nim odbicia podczas ruchu, wciąż jest tam ten sam efekt ale subtelniejszy), tylko zostały skręcone - jest to inna zmienna w shaderze, ilość instrukcji się nie zmienia. 

Według mnie ludzie wciąż postrzegają downgrade po staremu, czyli jest jakaś zmiana, czegoś brakuje, to znaczy, że zostało wycięte. Przy obecnym poziomie grafiki nie jest to takie proste. Dobrym przykładem jest światło - możesz mieć słoneczny dzień, możesz mieć pochmurny, albo wnętrze pomieszczenia, gdzie nie masz bezpośredniego słońca. Ten pierwszy będzie wydawał się po prostu ładniejszy, bo będzie kontrast pomiędzy światłem i cieniem, wyraźny specular. Drugi zaś będzie płaski, wszystko będzie bardziej jednolite, subtelne. Efekty wciąż są te same, materiały się nie zmieniają, po prostu inaczej zachowują się w danym oświetleniu i to jest fizyka. Dlatego można mieć co najwyżej pretensje o kierunek artystyczny, ale i tutaj są pewne ograniczenia.

Tak, zdarza się w grach prawdziwy downgrade (Watch Dogs, Wiesiek), ale nie jest tak, że w każdej zmianie należy się doszukiwać celowej degradacji grafiki. Tworzenie gier jest coraz bardziej złożone i ciężko jest przewidzieć jak finalnie będzie wyglądała gra, szczególnie w kwestii różnych szczegółów. W sumie im później/bliżej premiery pokażesz swoją grę tym większe prawdopodobieństwo, iż za wiele się nie zmieni.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Mnichu w Września 05, 2018, 11:58:22 am
(https://j.gifs.com/kZmrz6.gif)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: maertin w Września 05, 2018, 13:48:37 pm
(https://j.gifs.com/kZmrz6.gif)

Mogę sobie tylko wyobrazić jaka presja musi leżeć na niektórych developerach, wiedząc, że najmniejszy błąd, a czasem nawet po prostu nic nie znaczące uproszczenie, może zostać obrócone w wielki hejt.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Września 05, 2018, 14:00:40 pm
Tu powyżej to akurat beczka kręcona.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: maertin w Września 05, 2018, 15:16:19 pm
Tu powyżej to akurat beczka kręcona.

Wiem :)

Ale chodzi o sam fakt, jak kazdy najmniejszy szczegół jest wyłapywany przez społeczność i często rozdmuchiwany do nieadekwatnych proporcji.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: POK w Września 05, 2018, 21:31:52 pm
Średnia 87% (z 90 ocen)
http://gameonly.pl/forum/index.php?topic=14363.80

PS4 dostało kolejnego mocarnego exa :D Ma się wrażenie, jakby z każdy rok z życia konsoli obfitował w coraz to lepsze gry 8) 2019 też będzie kozacki i pewnie dopiero od 2020 będą odczuwalne przenosiny devów na PS5.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: piter86 w Września 08, 2018, 11:07:55 am
https://www.youtube.com/watch?v=bP586Q4YP7k

 :P
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: andryush w Września 09, 2018, 08:54:23 am
Ale śmieszy mnie też to gadanie speców od grafiki - materiał kostiumu jest inny, położenie słońca jest inne, bla bla bla. To prawda, te rzeczy są inne, ale to jest właśnie optymalizacja - pozbywanie się efektów które za mocno obciążają układ graficzny  :lol: Jak nie kręcić, to jest downgrade, bo zmienia się scenę tak, żeby nie była tak ciężka.

Czyli twierdzisz, że zmiana położenia słońca ma wpływ na wydajność?

A zmiana materiału =/= optymalizacji. Inaczej według Ciebie (i ludzi myślących podobnie) każda zmiana równa się optymalizacji/downgradeowi. A przecież mogę zmienić kolor, siłę roughnessa/glossa, to czy coś jest metalem, czy ubranie ma większy fresnel, czy nie i masę innych prostych zmian. I wynika to z czystej decyzji artystycznej. I tak w kwestii kostiumu, nie błyszczy się on tak mocno jak poprzednio. Materiał wciąż ma te same właściwości (wystarczy popatrzeć jak pracują na nim odbicia podczas ruchu, wciąż jest tam ten sam efekt ale subtelniejszy), tylko zostały skręcone - jest to inna zmienna w shaderze, ilość instrukcji się nie zmienia. 

Według mnie ludzie wciąż postrzegają downgrade po staremu, czyli jest jakaś zmiana, czegoś brakuje, to znaczy, że zostało wycięte. Przy obecnym poziomie grafiki nie jest to takie proste. Dobrym przykładem jest światło - możesz mieć słoneczny dzień, możesz mieć pochmurny, albo wnętrze pomieszczenia, gdzie nie masz bezpośredniego słońca. Ten pierwszy będzie wydawał się po prostu ładniejszy, bo będzie kontrast pomiędzy światłem i cieniem, wyraźny specular. Drugi zaś będzie płaski, wszystko będzie bardziej jednolite, subtelne. Efekty wciąż są te same, materiały się nie zmieniają, po prostu inaczej zachowują się w danym oświetleniu i to jest fizyka. Dlatego można mieć co najwyżej pretensje o kierunek artystyczny, ale i tutaj są pewne ograniczenia.

Myślę że zmiana położenia słońca również ma spore znaczenie. Wszystko rozchodzi się o efekty. Chociażby cienie, zachowanie efektów z teksturami Alpha, ilość generowanych odbić itp itd. każdy z tych efektów to obróbka pixela w jakiś sposób, im więcej się w scenie dzieje w kwestii tej głębi, tym więcej operacji na pojedynczym pikselu.

Materiały mają ogromny wpływ na czas renderingu sceny. Roughness i gloss o których wspominasz to czynniki w znacznym stopniu decydujące o czasie potrzebnym na poprawne wygenerowanie materiału z zadanymi właściwościami. Gloss to odbicia, roughness to blur, rozmycie tych wygenerowanych odbić. Na pewno w grach nie ma to tak wielkiego wpływu jak w raytracingu, ale na pewno nie jest tak że wszystko tu jest za darmo.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Września 09, 2018, 15:49:23 pm
Myślę że zmiana położenia słońca również ma spore znaczenie. Wszystko rozchodzi się o efekty. Chociażby cienie, zachowanie efektów z teksturami Alpha, ilość generowanych odbić itp itd. każdy z tych efektów to obróbka pixela w jakiś sposób, im więcej się w scenie dzieje w kwestii tej głębi, tym więcej operacji na pojedynczym pikselu.

Materiały mają ogromny wpływ na czas renderingu sceny. Roughness i gloss o których wspominasz to czynniki w znacznym stopniu decydujące o czasie potrzebnym na poprawne wygenerowanie materiału z zadanymi właściwościami. Gloss to odbicia, roughness to blur, rozmycie tych wygenerowanych odbić. Na pewno w grach nie ma to tak wielkiego wpływu jak w raytracingu, ale na pewno nie jest tak że wszystko tu jest za darmo.

W tym momencie wychodzi Twój totalny brak wiedzy w tym temacie. Jest to ok, nie musisz tego wiedzieć i inni ludzie też nie. Problem pojawia się jednak, gdy tacy ludzie tworzą opinie, pomimo, że nie mają o tym pojęcia. Tym gorzej, jeśli nie są w stanie wysłuchać ludzi, którzy mają większa wiedzę od nich i wciąż powtarzają swoje teorie.

Nie, światło jest liczone niezależnie od kierunku. To jak je obrócisz nie ma wpływu na wydajność, sama jego obecność ma. Inne rzeczy, o których piszesz w pierwszym akapicie zależą od właściwości światła lub materiałów/assetów i w tym wypadku także położenie słońca nie ma znaczenia.

Zacznijmy od tego, że Glossines i Roughness to to samo, jedno jest odwróceniem drugiego (np. invert w photoshopie). Są dwa podejścia do PBR w zależności od silnika - Specular-Glossiness i Metalness-Roughess. Nie będę się rozpisywał, jedno i drugie definiuje gładkość powierzchni, czyli to w jaki sposób obiekt odbija światło. Każdy materiał ma Glossa/Roughness, chyba, że robisz coś nie pod PBR, czyli jakieś customy. Tak więc zawsze jest to włączone, a czy ma wartość 0 czy 1 to nie ma znaczenia dla wydajności. To jedynie decyzja artystyczna.

Co do połysku stroju - mi podobała się poprzednia wersja, ale to kwestia gustu. Z drugiej strony jak popatrzymy na strój z ostatniego filmu, który jest obowiązującym kanonem Marvela, to nowa wersja została do niego dociągnięta. Wcześniejsza była w klimatach poprzednich filmów. Także rozumiem decyzję (która mogła wyjść nawet od samego Marvela).
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: sieq w Września 09, 2018, 15:56:25 pm
Zajebiście się śmiga na pajęczynie, odpaliłem na spectacular i chyba pograłem z 3,5h a tu już 30% gry  :roll: Bez sensu ze te plecaki są tak dobrze oznaczone kiedy klikniesz na mapie dokładnie pokazuje gdzie jest. Grając w infamousy marzyło się o takim właśnie spidermenie.  8)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: piter86 w Września 09, 2018, 21:20:48 pm
Pomimo powtarzalności popierdółkowatych misji pobcznych, to moim zdaniem ta gra to mistrzostwo. Śmiało można stawiać obok gacka od Rocksteady. I jak kolega wyżej zauważył śmiganie na pajęczynie przez miasto, to czyste zen. Wow.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: andryush w Września 09, 2018, 22:46:29 pm
Myślę że zmiana położenia słońca również ma spore znaczenie. Wszystko rozchodzi się o efekty. Chociażby cienie, zachowanie efektów z teksturami Alpha, ilość generowanych odbić itp itd. każdy z tych efektów to obróbka pixela w jakiś sposób, im więcej się w scenie dzieje w kwestii tej głębi, tym więcej operacji na pojedynczym pikselu.

Materiały mają ogromny wpływ na czas renderingu sceny. Roughness i gloss o których wspominasz to czynniki w znacznym stopniu decydujące o czasie potrzebnym na poprawne wygenerowanie materiału z zadanymi właściwościami. Gloss to odbicia, roughness to blur, rozmycie tych wygenerowanych odbić. Na pewno w grach nie ma to tak wielkiego wpływu jak w raytracingu, ale na pewno nie jest tak że wszystko tu jest za darmo.

W tym momencie wychodzi Twój totalny brak wiedzy w tym temacie. Jest to ok, nie musisz tego wiedzieć i inni ludzie też nie. Problem pojawia się jednak, gdy tacy ludzie tworzą opinie, pomimo, że nie mają o tym pojęcia. Tym gorzej, jeśli nie są w stanie wysłuchać ludzi, którzy mają większa wiedzę od nich i wciąż powtarzają swoje teorie.

Nie, światło jest liczone niezależnie od kierunku. To jak je obrócisz nie ma wpływu na wydajność, sama jego obecność ma. Inne rzeczy, o których piszesz w pierwszym akapicie zależą od właściwości światła lub materiałów/assetów i w tym wypadku także położenie słońca nie ma znaczenia.

Zacznijmy od tego, że Glossines i Roughness to to samo, jedno jest odwróceniem drugiego (np. invert w photoshopie). Są dwa podejścia do PBR w zależności od silnika - Specular-Glossiness i Metalness-Roughess. Nie będę się rozpisywał, jedno i drugie definiuje gładkość powierzchni, czyli to w jaki sposób obiekt odbija światło. Każdy materiał ma Glossa/Roughness, chyba, że robisz coś nie pod PBR, czyli jakieś customy. Tak więc zawsze jest to włączone, a czy ma wartość 0 czy 1 to nie ma znaczenia dla wydajności. To jedynie decyzja artystyczna.

Co do połysku stroju - mi podobała się poprzednia wersja, ale to kwestia gustu. Z drugiej strony jak popatrzymy na strój z ostatniego filmu, który jest obowiązującym kanonem Marvela, to nowa wersja została do niego dociągnięta. Wcześniejsza była w klimatach poprzednich filmów. Także rozumiem decyzję (która mogła wyjść nawet od samego Marvela).

Piszesz, że się nie znam, a wszystko tak na prawdę rozbija się o środowisko w jakim pracujesz. Te z którego ja korzystam, nie ma w ogóle takiej opcji jak "Glossiness" i też mogę powiedzieć że się nie znasz :P . U siebie mam Reflectance i tam na warstwach definiuję jakie charakterystyki ma materiał. Każda warstwa ma parametr Reflection strength, Roughness i parę innych. Możesz stworzyć powierzchnię 100% odbijającą otoczenie z odbiciami ostrymi jak żyleta, a możesz też zrobić bardziej ograniczone odbicia, które dodatkowo będą "zatarte" za pomocą parametru "roughness" i gwarantuję Ci, że ta druga opcja będzie bardziej zasobożerna niż pierwsza.

Co się tyczy światła, chodzi mi o sytuacje analogiczne do tych, gdzie mamy fixed-kamerę, która jest utwierdzona w jednym miejscu żeby nie pokazać zbyt wiele. Światło może generować przecież różne efekty, god-rays'y, cienie, bliki itp itd., Zacieniając scenę tak, aby zbyt wiele się nie działo, można chyba zapobiec spadkom wydajności?
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Druchal w Września 10, 2018, 10:56:14 am
https://9gag.com/gag/argjgVV#comment
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Września 10, 2018, 11:39:11 am
Piszesz, że się nie znam, a wszystko tak na prawdę rozbija się o środowisko w jakim pracujesz.

Jeśli pracujesz w jakimś no name engine'ie to możliwe, ale nawet wtedy będzie on korzystał z ogólnie przyjętych norm/rozwiązań.

Te z którego ja korzystam, nie ma w ogóle takiej opcji jak "Glossiness" i też mogę powiedzieć że się nie znasz :P . U siebie mam Reflectance i tam na warstwach definiuję jakie charakterystyki ma materiał. Każda warstwa ma parametr Reflection strength, Roughness i parę innych. Możesz stworzyć powierzchnię 100% odbijającą otoczenie z odbiciami ostrymi jak żyleta, a możesz też zrobić bardziej ograniczone odbicia, które dodatkowo będą "zatarte" za pomocą parametru "roughness" i gwarantuję Ci, że ta druga opcja będzie bardziej zasobożerna niż pierwsza.

Właśnie wychodzi tu Twoja niewiedza oraz umiejętność czytania ze zrozumieniem. Reflectance to jest właśnie specular, a roughness to, jak napisałem wcześniej, gloss tylko odwrócony (albo gloss jest odwróconym roughnessem, jak kto woli). Nazewnictwo to sprawa drugorzędna i zależna od silnika (generalnie przyjęte są dwa workflow'y wspomniane Spec/Gloss i Metalness/Roughness). Z trójki największych komercyjnych silników tylko CryEngine ma inne nazwy, ale tak czy inaczej opisują one te same zjawiska/właściwości. Tak więc nie wiem na jakim kombajnie pracujesz i czym mierzysz tą zasobożerność, ja mówię o standardach branżowych. Nikt przy ustalaniu roughnessa/glossinessa nie myśli o żadnej wydajności, bo nie ma to znaczenia. Inaczej w obecnych grach nie miałbyś zbyt wielu gładkich, czy mokrych powierzchni, a jak wiemy tak nie jest, wręcz na odwrót. Ale jeszcze specjalnie dla Ciebie zrobiłem test w UE4 - ilość instrukcji nieznacznie spadła gdy Roughness był na 1 (czyli powierzchnia kompletnie matowa, Gloss byłby na 0). W takim wypadku pewnie silnik z autoamatu stosuje małe uproszczenie, bo jak pisałem wcześniej, tak czy inaczej ten roughness/gloss tam jest. Zmiany od 0 do 0,99 mają już tą samą ilość instrukcji. Ba, sprawdziłem też ilość fps i ms i nic się nie zmienia. A zrobiłem to na materiale, który też najprostszy nie jest, więc to także jest powiązane z roughnessem.

Co się tyczy światła, chodzi mi o sytuacje analogiczne do tych, gdzie mamy fixed-kamerę, która jest utwierdzona w jednym miejscu żeby nie pokazać zbyt wiele. Światło może generować przecież różne efekty, god-rays'y, cienie, bliki itp itd., Zacieniając scenę tak, aby zbyt wiele się nie działo, można chyba zapobiec spadkom wydajności?

To inna sytuacja, bo w fixed-kamera chodzi o ilość obiektów na ekranie, to ile z nich widzisz (np. można usunąć niewidoczne poly) plus po prostu większe panowanie nad tym co zobaczy gracz (zawsze ten sam kąt). Zaczynasz pisać o właściwościach światła, a tu wciąż chodzi o zmianę najprostszych parametrów, czyli jego położenia, czy kąta padania. Jeśli w ramce masz obiekty, które rzucają cień, to nie ważne, czy są w cieniu czy nie (choć nie wiem, może jakieś optymalizacje wtedy zachodzą, ale przy dynamicznym świetle raczej za wiele nie można zrobić), tak czy inaczej są liczone. I znowu zrobiłem test w UE i nie było różnicy w fps'ie, czy ms.

Mimo wszystko to teoria, bo wiadomo, że trzeba brać pod uwagę masę czynników, a i same światło jest mieszaniną różnych rozwiązań (dynamiczne, plus przepalane, a w tym znowu kolejne zależność). Mimo wszystko pierwsze słyszę, żeby zmiana położenia światła czy roughnessa miała (widoczny) wpływ na wydajność, i w związku z tym gry były downgrade'owane w ten sposób. To jest absurd. Oświetlenie ustawia się dla konkretnego efektu podobnie jak roughness/gloss.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: andryush w Września 10, 2018, 16:11:05 pm
Ok, może masz rację z tym Roughness i Glossiness, ja się bawię bardziej w raytracing, a obecnie używane silniki to sprawy znacznie prostsze, więc całkiem możliwe że wielkiej różnicy to jednak nie robi.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: RyoHazuki w Września 11, 2018, 08:48:02 am
Zajebiście się śmiga na pajęczynie, odpaliłem na spectacular i chyba pograłem z 3,5h a tu już 30% gry  :roll: Bez sensu ze te plecaki są tak dobrze oznaczone kiedy klikniesz na mapie dokładnie pokazuje gdzie jest. Grając w infamousy marzyło się o takim właśnie spidermenie.  8)
Wreszcie ktoś piszę w temacie gry o grze, a nie pierdołach.
3,5 h i 30%? Może na jednym obszarze?  :D Ja po ok. 8h gry mam 29%, więc nie wiem jak twój wynik jest możliwy.
Ogólnie znajdziek, czy też raczej aktywności pobocznych w tej grze, jest za dużo. Niestety, ale gra jest nimi zwyczajnie przeładowana. Jest to na pewno zrobione dużo lepiej i subtelniej, niż w ubisoftstyle grach, gdzie na dzień dobry dostajemy zasyfioną mapę, ale tutaj stopniowo pokonując kolejne misje fabularne, również odkrywamy tego sporo. Widać to zresztą najlepiej jak się wejdzie na daną dzielnicę i zobaczy ile tam jest "aktywności" do zrobienia, aby wykręcić 100%.

To co mnie zastanawia to kiedy wyjdą DLC odblokowujące pozostałe dzielnice widoczne na mapie. To, że takie dlc się pojawią to jestem niemal pewny.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Września 11, 2018, 09:25:34 am
To co mnie zastanawia to kiedy wyjdą DLC odblokowujące pozostałe dzielnice widoczne na mapie. To, że takie dlc się pojawią to jestem niemal pewny.
W tym roku mają wyjść 3 story DLC, więc może wtedy odblokują się nowe obszary.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Września 16, 2018, 17:08:56 pm
Dzisiaj ukończyłem grę. Teraz tylko dobijam rzeczy do platyny (te 100% w każdej dzielnicy mocno monotonne -_-).

Tak na szybko - średnia światowa zdecydowanie zasłużona. Sumienne (pozdrawiam Jurku, wiem, że czytasz) 8/10, czy nawet 9/10 śmiało można jej wystawić.
Mocna, interesująca końcówka, śliczna szata graficzna i ta frajda z bujania się po mieście :dance:
Jak za dwa, trzy lata wrzucą go z kombo 4k+60k/s+wszystkie dodatki na kolejne PS zdecydowanie się skuszę, by przygodę powtórzyć.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: piter86 w Września 22, 2018, 19:11:48 pm
Czy wątek Pete'a z MJ był pisany przez feministkę?  :-?
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Września 23, 2018, 21:19:31 pm
Ruch w tej grze jest niesamowity. Musieli nad tym siedzieć kupę czasu, bo śmiganie na sieci daje przyjemność nie do opisania. Zrobiłem raptem kilka misji, ale wszystkie plecaki i zdjęcia już zaliczone, bo poruszanie się to czysta poezja!
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Września 23, 2018, 23:39:01 pm
Ja wlasnie staram się sobie to dawkować, ale też wątek główny ledwo ruszony a plecaków już mam połowę :D
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Września 24, 2018, 10:49:11 am
Też tak mam ;). Fajnie, że wszelkie znajdźki pojawiają się stopniowo, nie ma uczucia przytłoczenia. Bujając się po mieście i poznając je sporo rzeczy robi się po drodze, więc raczej lepiej robić to w ten sposób niż zostawiać na koniec. Widzę, że będzie kolejna platyna - gry Sony ostatnio bardzo fajnie do tego tematu podchodzą.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Września 24, 2018, 11:04:44 am
No ja właśnie też już się czaję na platynkę ;)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: piter86 w Września 24, 2018, 20:12:04 pm
Platyna wbita. Kolejna dobra gra w bibliotece sony.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: bojawiem w Września 25, 2018, 16:30:47 pm
Wbije platynę w Gowie to kupię spidera. Akurat mi się abonamenty na wszystko kończą to program sobie w singlowe gierki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Września 27, 2018, 15:03:55 pm
Ruch w tej grze jest niesamowity. Musieli nad tym siedzieć kupę czasu, bo śmiganie na sieci daje przyjemność nie do opisania. Zrobiłem raptem kilka misji, ale wszystkie plecaki i zdjęcia już zaliczone, bo poruszanie się to czysta poezja!

Sporo osób na plecaki narzeka, wg mnie są świetne. Nie jest ich tak dużo jak w innych grach, plus przedstawiają bardzo interesującą zawartość. Warto się nimi zainteresować. Co do przemieszczenia się po mieście, zgadzam się - jest fantastyczne.

(https://thumbs.gfycat.com/ForkedCreamyHoopoe-size_restricted.gif)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: RyoHazuki w Września 27, 2018, 19:45:04 pm
Ruch w tej grze jest niesamowity. Musieli nad tym siedzieć kupę czasu, bo śmiganie na sieci daje przyjemność nie do opisania. Zrobiłem raptem kilka misji, ale wszystkie plecaki i zdjęcia już zaliczone, bo poruszanie się to czysta poezja!

Sporo osób na plecaki narzeka, wg mnie są świetne. Nie jest ich tak dużo jak w innych grach, plus przedstawiają bardzo interesującą zawartość. Warto się nimi zainteresować. Co do przemieszczenia się po mieście, zgadzam się - jest fantastyczne.

(https://thumbs.gfycat.com/ForkedCreamyHoopoe-size_restricted.gif)
W grach open world na słowo znajdzki reaguje odruchem wymiotnym, ale tu jest tak jak panowie piszecie. Są fajne, wnoszą coś do opowieści - choćby zwiedzanie charakterystycznych obiektów w NYC, a także nie jest ich aż tak wiele.
Poruszanie w tej grze to poezja. Świetna grafika, niesamowity ruch na ulicach, fajne zmiany tempa w fabule. Ja się bawiłem przednio i polecam każdemu. Jeden z głównych kandydatów do tegorocznego Goty.
Insomniac zawsze było bardzo dobrym zespołem  developerów. Po Spajdim weszli do ekstraklasy.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: piter86 w Września 27, 2018, 23:09:01 pm
https://www.youtube.com/watch?v=Z0fa0KSj9Ak
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Października 08, 2018, 19:18:29 pm
(https://i.imgur.com/T2WiiXZ.jpg)

Wpadło mi dzisiaj 100% gry i tym samym trofeum platynowe (pierwszy raz w życiu zupełnie bez sprawdzania listy pucharów). Spider-Man to pomnik i przykład gier o superbohaterach i podejrzewam, że jeszcze długo długo będzie się porównywało nowe gry tego typu do produkcji Insomniac Games i mało która zbliży się do takiego poziomu dopracowania, przemyślenia, dopieszczenia po ostatni guzik zarówno mechanizmów gry, jak i fabuły. Czysty fun. Najlepsza gra ekskluzywna w jaką grałem na PS4 i gra roku jeszcze przez 18 dni.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: sieq w Października 09, 2018, 10:09:11 am
Te 30% można zrobić na prawdę szybko ale ruszając fabułę w kółko coś nowego dochodzi na mapie i już tak szybko te % nie rosną. Długość gry dla mnie odpowiednia, mam już te 100% ale pucharków do platyny brakuje mi 2 czy 3  8) Może też będzie pierwsza platyna w życiu hehe
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Października 16, 2018, 10:23:02 am
Spider skończony, jeszcze tylko zostało kilka pucharów powiązanych z wyzwaniami. Bardzo przyjemny tytuł, grało mi się lepiej niż w Batmana (AA i AC), przede wszystkim dzięki zwinności Pająka w walce, czy przyjemności z przemieszczania się po mieście. Lokacje i wszystko co jest w nich do zrobienia nie przytłacza, a nawet ośmielę się stwierdzić, iż jest jedynie pretekstem/usprawiedliwieniem dla frajdy płynącej z huśtania się na pajęczynie. Kolejna gra od Sony, którą chce się platynować i nie wymaga to poświęcenia dużej ilości czasu. Story jest idealne jak na bohatera komiksu, szkoda tylko, że jak zwykle za dużo pokazali przed premierą. Jak dla mnie za mało było też Parkera, a te sekcje, które były wydawały się trochę bez pomysłu. Niestety czuć rozdźwięk między rozgrywką jako jeden i drugi. Walki z bossami to kolejny zawód - wchodzą za późno i wydają się zrobione na szybko, co potwierdza wywiad z pracownikiem studia. Szkoda bo bardzo liczyłem na ten element i dlatego czuję spore rozczarowanie. Wizualnie Spider-Man stoi na wysokim poziomie, wszystko tu jest, nawet jeśli nie jest to najwyższa półka. Insomniac zrobiło duże postępy, przeskok z dotychczasowych produkcji pewnie nie był najłatwiejszy (choć mają w dorobku tytuły o zbliżonej stylistyce, jednak nigdy wcześniej nie było one tak zaawansowane technicznie).

Czego oczekuję od sequelu? Lepszych starć z bossami, więcej wątków "osobistych" o bardziej dopracowanym gameplay'u (może powinno być bardziej GTA + Spider-Man), więcej zajęć, które zachęciłyby także do zwiedzania miasta w bardziej przyziemny sposób. Pomyślałbym też nad rozbudową samej walki, różnorodności starć i lepszym balansem. Nie jest źle, w końcu to gra o superbohaterach i to ich moce są na pierwszym planie, ale można by się pokusić o większą głębię. Za dzień lub dwa będę już w pełni gotowy na RDR2 :).

Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Października 16, 2018, 10:45:05 am
To ja mam podobnie, czuję, że zostały mi ostatnie misje. Odczucia w sumie też podobne :)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Października 16, 2018, 11:08:13 am
co potwierdza wywiad z pracownikiem studia
A mówili coś o rushowanej końcówce? Tempo akcji w poszczególnych aktach to mniej więcej 0,5 - 1 - 10. Strasznie to dziwne jak się nad tym zastanowić.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Października 16, 2018, 12:36:11 pm
Tak, pierwotnie każdy boss miał mieć swój własny bossfight oraz dodatkowe misje, więc pewnie miało być bardziej rozciągnięte. Mieli jednak dwa problemy - mało czasu, oraz jakoś tych dłuższych sekcji - było czuć, że są na siłę. Dlatego ścieli i skondensowali to, co niestety widać. Ja miałem wrażenie, że ten pokaz z E3 (Raft) to mniej więcej 1/3 gry, może środek, a tu okazało się, że końcówka :/. Może lepiej wypada, jeśli ma się więcej zadań pobocznych, ja wszystkie zrobiłem wcześniej ;).
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Października 16, 2018, 12:47:19 pm
No ja tez wlasnie robilem poboczne wszystkie szybciej, wiec mialem przestój w fabule, a teraz pędzi wszystko szybko. I co do Raftu to mialem podobne odczucia ;)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Października 16, 2018, 12:50:33 pm
No proszę to ja nie widziałem Rafta na wideo wcześniej, a zrobił na mnie ogromne wrażenie. Szczerze to nawet nie zapamiętałem z trailerów kto jest głównym złym i miałem mały fabularny twist dość szybko
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Października 16, 2018, 13:17:55 pm
No proszę to ja nie widziałem Rafta na wideo wcześniej, a zrobił na mnie ogromne wrażenie. Szczerze to nawet nie zapamiętałem z trailerów kto jest głównym złym i miałem mały fabularny twist dość szybko

Główny zły nie był ujawniony, nawet podstawka figurki z edycji kolekcjonerskiej nie była pokazywana aż do premiery. Ja akurat założyłem, że to będzie on ;). Bossów lepiej było w ogóle nie pokazywać, wtedy pewnie byłoby fajnie, a tak brakowało niespodzianek.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Października 16, 2018, 13:26:18 pm
Dokładnie. Też się domyśliłem już przed premierą, kto to może być (w sumie miałem dwa typy). Ale pokazali za dużo jednak, mimo, że głównego złego nie było.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Października 16, 2018, 13:37:57 pm
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Października 16, 2018, 13:42:54 pm
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Października 17, 2018, 08:58:14 am
Skończyłem i pytanie do tych co przeszli, a w sumie dwa:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Października 17, 2018, 09:35:09 am
Skończyłem i pytanie do tych co przeszli, a w sumie dwa:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jeżeli mieliby iść w kontynuację to obstawiam:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Października 17, 2018, 09:48:28 am
Skończyłem i pytanie do tych co przeszli, a w sumie dwa:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jeżeli mieliby iść w kontynuację to obstawiam:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Października 17, 2018, 09:56:32 am
Skończyłem i pytanie do tych co przeszli, a w sumie dwa:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Jeżeli mieliby iść w kontynuację to obstawiam:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Października 17, 2018, 10:57:36 am
Platynka wpadła, w sumie te challenge były przyjemne, a bałem się, że na "srebro" będzie trzeba się mocno wysilić. Ba, nawet kilka złotych udało się zdobyć bez dużego wysiłku (musiałem powtórzyć kilka dla następnych punktów, aby kupić brakujący strój). I teraz mam takie przemyślenie, że w każdej grze open world będzie mi brakowało bujania się na pajęczynie. Jednak samochody/konie to nie to samo ;).

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Października 17, 2018, 14:42:02 pm
Pomyliliśmy sie Panowie:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Zielarz w Października 17, 2018, 15:34:36 pm
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Stycznia 28, 2019, 13:18:25 pm
Wraz z nową aktualizacją Pająk otrzymał nowe kostiumy - Bombastic Bag-Man Suit oraz Future Foundation Suit.

(https://www.ppe.pl/upload/images/news/11/13/29/1113292906.jpg)

(https://www.ppe.pl/upload/images/news/18/22/74/1822747517.jpg)
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Lipca 10, 2019, 07:46:33 am
Przyznam, ze mam mieszane uczucia co do tej gry. Gra się dobrze, walki widowiskowe i można sporo kombinować, ale ilość znaczników na mapie to chyba przebija kochane przed wszystkich gry Ubi, jak już myślisz ze zrobiłeś wszystko to je*, znowu to samo ale w innym kolorze. Generalnie mam wrażenie, ze główna fabuła jest bardzo krótka, a czas jest mocno wydłużony przez zadania poboczne. Bawię się spoko, ale jednak trochę przesadzili. Niedługo chyba koniec przygody to napisze coś więcej.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Lipca 10, 2019, 13:31:00 pm
Czekam zatem na twoją opinię. Nieco racji masz, ale taka już konstrukcja gier z otwartym światem. Dobrym przykładem jest tu najnowszy Rage, który podobno (skupiając się na misjach głównych), jest do zaliczenia w osiem godzin, a tak po prawdzie jest tego więcej.
Zabierz się za bary z platyną, to zobaczysz co to monotonia i zabawa ze znacznikami. Warto jednak zauważyć, że wielu graczy, którzy psioczą na formę Ubi (znaczniki, powtarzalność), jakoś przy SM problemu nie mieli  :shifty:

Jeżeli chodzi o mnie, to Pająk mnie zachwycił. Prześliczna, rewelacyjna gra, która w pełni za mocne 8/10, a nawet na naciągane 9/10 zasługuje.
Fabularnie, jak na pozycje tego formatu, wyszło bardzo dobrze, a sama rozgrywka.... Cóż, wystarczy pobujać się na pajęczej sieci po mieście i zobaczyć jaka frajdę to generuje. Za jakiś czas będę chciał sprawdzić dodatki.

Te sumienne 8/10, podchodzące pod 9/10 na meta od graczy/recenzentów nie wzięło się znikąd. Rzecz jasna nie znaczy to, że każdemu gra ma się aż tak bardzo podobać, ale uważam je za sprawiedliwe.

Ewentualny remaster na PSV biorę z miejsca, chyba, że ta dostanie jakiś enhanced.

(https://media1.giphy.com/media/26BRNTv5mvbmnj2M0/source.gif)



Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Lipca 10, 2019, 13:38:16 pm
którzy psioczą na formę Ubi (znaczniki, powtarzalność), jakoś przy SM problemu nie mieli
To moze ja sie wypowiem, bo jestem swiezo po probie AC Origins no i jak dla mnie to te gre od pajaka dzieli przepasc. Na korzysc pajaka. W AC nadal sa powtarzajace sie w wnieskonczonosc nudne misje, nie ma zadnej motywacji do ich wykonywania, swiat jest absurdalnie wielki, przez co w wiekszosci pusty i nudny. Nieczesto nie koncze gier ktore zaczalem, ale Origins nie dalem rady.
Pajak natomiast to jeden z lepszych eksow na PS4 i jedna z lepszych gier obecnej generacji dla mnie. Natloku znacznikow szczerze mowiac nie zauwazylem, ale moze dlatego ze wszystko czyscilem sukcesywnie. No i poziom tych aktywnosci jest duzo wyzszy nzi w takim AC. Nawet glupie plecaczki niosa za soba jakas fajna notke czy komentarz. No i Nowy York nie jest przytlaczajacy wielkoscia ale za to dopracowany w kazdym szczagole.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Lipca 11, 2019, 13:11:38 pm
Moldar to pierwszy zaznaczył

(....) ilość znaczników na mapie to chyba przebija kochane przed wszystkich gry Ubi, jak już myślisz ze zrobiłeś wszystko to je*, znowu to samo ale w innym kolorze. (....)

ja się tylko odniosłem.

Mnie chodziło o fakt, że często gracze marudzą/chwalą tak jak im pasuje. Przy Ubi włącza się z automatu czerwone świstało. Dobrze to wypunktował
jeden z użytkowników na sąsiednim forum, gdzie ludzie marudzili na znaczniki w Shadow of Mordor, ale ci sami ludzie zagrywają się w Asasyny i Far Kraje.

Zgodzę się z tobą, że takie plecaczki to jedne z najciekawszych znajdziek w grach - są interesujące i miło się je zbiera. Nie ma co ich do skrzyń w AC przyrównywać nawet. Niemniej zauważ, że rozmiar SM, a takiego AC: O to różnica kilku klas - a dodam, że Odyseja jest, skubana, jeszcze obszerniejsza i to sporo od poprzednika  :grin:

Twórcy muszą, no może nie muszą, a powinni, zainteresować gracza w tytułach z otwartym światem aktywnościami pobocznymi, a te na ogół są jakie są.

Mam platynę w Pająku i spora część z nich była męcząca - czyszczenie dzielnic na 100%. Mam platynę w Odysei i całe szczęście tam wszystkiego na 100% nie trzeba było robić, bo z 69 godz. przeszłoby to na dobre 104 co najmniej.

Co do nudy w świecie, to też inaczej ocenia się bogato zagęszczoną metropolię, jak w Batmanie, czy właśnie Spajderze, a co innego AC, gdzie masz łąki, olbrzymią pustynię, ogrom terenów wodnych. Przecież tam co chwile nie mogą ci wrzucić danych budowli.

We Wieśku/RDR II nudy nie czułeś przecież też tam jest od groma lasów i czasami kilka min można podróżować nie spotykając nikogo.  :>

Spajdi jest mniejszą grą, bardziej intensywną, nastawiona na akcję, więc odczucia można mieć inne - jak przy filmie akcji.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Lipca 11, 2019, 15:43:42 pm
Zgodzę się z tobą, że takie plecaczki to jedne z najciekawszych znajdziek w grach - są interesujące i miło się je zbiera. Nie ma co ich do skrzyń w AC przyrównywać nawet. Niemniej zauważ, że rozmiar SM, a takiego AC: O to różnica kilku klas - a dodam, że Odyseja jest, skubana, jeszcze obszerniejsza i to sporo od poprzednika
No tak, jest roznica. Tylko Origins jest juz po prostu za duze. Sztucznie nadmuchany świat, wypełniony mało pomysłowymi zadaniami, powtarzanymi do znudzenia. Jakby Origins bylo ze 3-5 razy mniejsze to pewnie bym ukonczyl, ale przez to jakim jest molochem i jakim przez to nudnym, nie skoncze tego nigdy. Wiecej nie zawsze znaczy lepiej.

We Wieśku/RDR II nudy nie czułeś przecież też tam jest od groma lasów i czasami kilka min można podróżować nie spotykając nikogo. 
Bo i Wiedzmin i RDR2 mialy dobrze zaprojektowane światy. I ciekawa fabule. Origins nie ma ani jednego ani drugiego.

Ogolnie Origins jest dla mnie duzym zawodem. Naczytalem się dużo pochwał jak to gra jest inna, odświeżona itp itd. Zagralem i okazuje się, że to jest ten sam Asasyn, tylko w przebraniu i rozdmuchany do absurdalnych rozmiarów. A akurat to, że pająk jest bardziej skondensowany jest jego zaletą, nie wadą.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: gnysek w Lipca 11, 2019, 16:20:38 pm
Leży u mnie pająk na półce ciągle, w folii, nie mam kiedy się zabrać...
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Szymku w Lipca 11, 2019, 17:37:46 pm
Ja pająka zrobiłem na raz - świetnie się bawiłem.A rdr2 mnie np. zmuliło
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Lipca 31, 2019, 18:37:19 pm
(....)
Bo i Wiedzmin i RDR2 mialy dobrze zaprojektowane światy. I ciekawa fabule. Origins nie ma ani jednego ani drugiego.

Ogolnie Origins jest dla mnie duzym zawodem. Naczytalem się dużo pochwał jak to gra jest inna, odświeżona itp itd. Zagralem i okazuje się, że to jest ten sam Asasyn, tylko w przebraniu i rozdmuchany do absurdalnych rozmiarów. A akurat to, że pająk jest bardziej skondensowany jest jego zaletą, nie wadą.

Kwestia gustu, windomeral. Możemy tak dyskutować i kolejne 4 strony o tym. Tak jak napisałem, Spider jest grą znacznie mniejszą i krótszą niż Orgins, więc nie idzie tak powtarzalności odczuć - chyba, że ktoś decyduje się na 100%.

Jeżeli cię Asasyn zawiódł, to cóż, zapewne nie ciebie jednego. Niemniej .... nie zgodzę się z tym, że to poprzedniczki w innym przebraniu.

Ukończyłem każdą część serii i różnica pomiędzy nimi, a Orgins, jest kolosalna - eksploatacja, walka. Natomiast Odyseja jest jeszcze bardziej złożona, obszerna i ma więcej zmian (to już RPG) niż Orgins i to gracz obeznany z serią dostrzeże w prologu.

Więc można lubić, bądź nie serię/poszczególne gry, ale ogromu zmiany, jakie w 2017r. nastąpiły, nie sposób nie podkreślić.

Tak jak napisałem, każdy ocenia indywidualnie. Wg mnie Odyseja tuz obok RDR II, to najlepsza gra ubiegłego roku. Warto podkreślić, że samo RDR II to najwyżej oceniana gra na PS4, co nie jest równoznaczne z tym, że każdemu do gustu przypadnie (/summon Szynku). Zresztą na sąsiednim forumku, znacznie większym niż GO tez pojawiały się głosy, że 9-10/10 to dla RDR II, jak i GoW przesada. Gusta.

Podobnie jest z Pająkiem. Choć ten akurat równo zbierał 8-9/10 zarówno od graczy jak i recenzentów - co jest rzadkością.

Jak miałbym ocenić, to zarówno Spider Man, jak i AC: Orgins otrzymałyby ode mnie 9/10. Znakomite, piękne gry. Każda ma swoje wady, jak i zalety. Trochę inny typ - Spajdli nastawiony bardziej na dynamiczną, efektowna akcję. Ale obie są znakomite, co podkreślaja oceny i milionona sprzedaż.

Leży u mnie pająk na półce ciągle, w folii, nie mam kiedy się zabrać...

(https://i.imgur.com/PtVbN7h.gif)

- Dzisiaj, najpóźniej w tym tygodniu wyciągasz mnie z folii - rzekł pajęczak do admina forum.  :dance:

Gorąco polecam, jedna z najlepszych i najpiękniejszych gier na wyłączność dla sprzętu Sony.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: adriano w Sierpnia 27, 2019, 15:02:40 pm
Ile godzin zajmuje przejście tej gry na 100%?
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Sierpnia 27, 2019, 15:06:44 pm
20-30 godzin
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Sierpnia 27, 2019, 18:56:18 pm
Platynka zajęła mi jakoś chyba 30-35h

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Kopersztyk w Stycznia 20, 2020, 21:13:07 pm
Właśnie skończyłem i z wielką przyjemnością zrobiłem platynkę. Cudowny tytuł. Stawiam na równi obok gier z Gackiem i chyba trzeba będzie kupić dlc.
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Stycznia 20, 2020, 22:00:00 pm
Polecam poczekać na jakąś promocje. DLC są ok, chociaż fabularnie takie se, ale nie są warte pełnej ceny.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: sieq w Lutego 06, 2021, 12:10:56 pm
Da radę przenieść zapisy na ps5?
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Lutego 26, 2021, 09:26:54 am
Wersja GOTY od kilkunastu miesięcy (nówka) chodzi za mniej niż sto zł.

Natomiast w kwestii zapisów, tak, da się i platyna (jak posiadasz) wpada ci w 40 sekund.  :grin:
Tytuł: Odp: Spider-Man
Wiadomość wysłana przez: sieq w Marca 04, 2021, 11:56:26 am
mam zapisy na pendrive więc chyba lipa