Autor Wątek: Datura  (Przeczytany 12250 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Datura
« dnia: Marca 06, 2012, 14:01:13 pm »
Nowa gra rodzimego studia Plastic oraz Sony Santa Monica. Narazie mamy plakat a gra zostanie przedstawiona niedlugo na GDC.



I stary trailer :


prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Datura
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 06, 2012, 14:07:12 pm »
Oby było to coś konkretniejszego od Linger in Shadows.

Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Datura
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 15, 2012, 19:10:55 pm »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Datura
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 15, 2012, 19:16:57 pm »
Cholera, świetnie się prezentuje ta interakcja :)

el becetol

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 15, 2012, 19:32:46 pm »
Z jednej strony propsuje Polaków i nowe drogi, z drugiej czuje się trochę jakbym słuchał nierozumianego studenta ASP który opowiada o artystycznej głębi swoich kolaży stworzonych ze zdjęć stóp.

Also, Myst.
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2012, 19:38:30 pm wysłana przez el becetol »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Datura
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 15, 2012, 19:33:27 pm »

Ciekawie się koleś wypowiada. Szykuje się kolejny tytuł nastawiony na krótką rozgrywkę i głębokie doznania. Interakcja rzeczywiście daje radę, wygląda bardzo naturalnie i moim zdaniem jest to kolejny krok w przód oraz przełamanie bariery pomiędzy graczem a grą.

nakimushi

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 15, 2012, 19:42:08 pm »
http://blog.us.playstation.com/2012/03/15/hands-on-psn-game-datura-aims-to-move-you/

wyglada super wedlug mnie ... cos podobnego do Journey czy Flower tylko w mrocniejszych klimatach itd ...
ja czekam  :grin:

Unlimited

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 15, 2012, 19:58:40 pm »
Santa Monica nie wydaje złych gier. Więc czekam! 8)

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Datura
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 19, 2012, 16:55:01 pm »
Nowy trailer. Wyglada na rozszezona wersje pierwszego zwiaztuna:


Ma_niek

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2008
  • Wiadomości: 1 168
  • Reputacja: 14
Odp: Datura
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 19, 2012, 17:00:26 pm »
Klimat jest trzeba przyznac. Ciekawe czy Santa Monica jeszcze dlubie przy jakiejs grze.

nakimushi

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 19, 2012, 20:04:59 pm »
wypas ... no i dara premiery tez wyszla ... zdaje sie poczatek Maja

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Datura
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 08, 2012, 08:54:42 am »
Sa pierwsze recki. NIe jest zbyt dobrze:
http://kotaku.com/5908234/datura-the-kotaku-review

http://www.edge-online.com/reviews/datura-review
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Są jeszcze recki w granicach 6-7.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2012, 08:59:12 am wysłana przez Ryo »

bold

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 18-04-2012
  • Wiadomości: 14
  • Reputacja: 0
Odp: Datura
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 08, 2012, 09:37:52 am »
O kurde, a zapowiadało się tak dobrze :(

Pomysł mieli, ale wykonanie to już inna bajka :P

Jacek84

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #13 dnia: Maja 08, 2012, 09:47:20 am »
To smutne, że wszyscy mówili jak to Move jest dla core graczy, a Kinect dla dzieci, a jedyna dobra gra ze wsparciem move to EyePet. :mad:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Datura
« Odpowiedź #14 dnia: Maja 08, 2012, 11:01:17 am »
Sa pierwsze recki. NIe jest zbyt dobrze:
http://kotaku.com/5908234/datura-the-kotaku-review

http://www.edge-online.com/reviews/datura-review
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Są jeszcze recki w granicach 6-7.
Ja rozumiem jak pokyonakuniszany ocenkami jaraja, ale Ty? :|

Mrocz

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #15 dnia: Maja 08, 2012, 11:07:01 am »
To smutne, że wszyscy mówili jak to Move jest dla core graczy, a Kinect dla dzieci, a jedyna dobra gra ze wsparciem move to EyePet. :mad:

Z tego co słyszałem, to Killzone 3 świetnie śmiga z Move.

A na Kinect to chyba, żadna poważna gra nie korzysta z jego głównych możliwości...

Inna sprawa, że ja tam oba kontrolery ruchowe uważam za bzdure dla dzieciaków. Przestałem wierzyć, w dobre gry z Motion Control.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Datura
« Odpowiedź #16 dnia: Maja 08, 2012, 11:07:11 am »
Sa pierwsze recki. NIe jest zbyt dobrze:
http://kotaku.com/5908234/datura-the-kotaku-review

http://www.edge-online.com/reviews/datura-review
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Są jeszcze recki w granicach 6-7.
Ja rozumiem jak pokyonakuniszany ocenkami jaraja, ale Ty? :|
Nie jaram się, Juras. Raczej informuję, że już pojawiły się recki ;)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Datura
« Odpowiedź #17 dnia: Maja 08, 2012, 11:09:49 am »
Sa pierwsze recki. NIe jest zbyt dobrze:
http://kotaku.com/5908234/datura-the-kotaku-review

http://www.edge-online.com/reviews/datura-review
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Są jeszcze recki w granicach 6-7.
Ja rozumiem jak pokyonakuniszany ocenkami jaraja, ale Ty? :|
Nie jaram się, Juras. Raczej informuję, że już pojawiły się recki ;)
Ale nie dajesz w spoilerach "ssie to, to i to" tylko "4,6-7".

Jacek84

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #18 dnia: Maja 08, 2012, 11:09:59 am »
To smutne, że wszyscy mówili jak to Move jest dla core graczy, a Kinect dla dzieci, a jedyna dobra gra ze wsparciem move to EyePet. :mad:
Inna sprawa, że ja tam oba kontrolery ruchowe uważam za bzdure dla dzieciaków. Przestałem wierzyć, w dobre gry z Motion Control.
Bo dobre gry z motion control są na Wii. Pozdrawiam.

Mrocz

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #19 dnia: Maja 08, 2012, 11:11:58 am »
Bo dobre gry z motion control są na Wii. Pozdrawiam.

Jakoś mnie żadna nie przekonała do zakupu tej konsoli... Nie mówie, że są złe. Bankowo są lepsze od tych na PS3 i X360...

Po prostu chyba jednak wolę klasyczne granie na padzie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Datura
« Odpowiedź #20 dnia: Maja 08, 2012, 11:15:49 am »
A na Kinect to chyba, żadna poważna gra nie korzysta z jego głównych możliwości...
W Skyrimie można na smoka nakrzyczeć, nie wiem czy to się zalicza do głównych możliwości, ale gra poważna a i krzyczenie pośród tamtej społeczności to ponoć poważna sprawa.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Datura
« Odpowiedź #21 dnia: Maja 08, 2012, 11:16:29 am »
Sa pierwsze recki. NIe jest zbyt dobrze:
http://kotaku.com/5908234/datura-the-kotaku-review

http://www.edge-online.com/reviews/datura-review
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Są jeszcze recki w granicach 6-7.
Ja rozumiem jak pokyonakuniszany ocenkami jaraja, ale Ty? :|
Nie jaram się, Juras. Raczej informuję, że już pojawiły się recki ;)
Ale nie dajesz w spoilerach "ssie to, to i to" tylko "4,6-7".
Yep, bo nie czytałem całych recenzji, tylko dałem info, że są. Jak ktoś będzie zainteresowany szczegółami, to looknie na poszczególne linki albo wygoogla datura review i już ;]

Mrocz

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #22 dnia: Maja 08, 2012, 11:21:32 am »
A na Kinect to chyba, żadna poważna gra nie korzysta z jego głównych możliwości...
W Skyrimie można na smoka nakrzyczeć, nie wiem czy to się zalicza do głównych możliwości, ale gra poważna a i krzyczenie pośród tamtej społeczności to ponoć poważna sprawa.

To nie jest przypadkiem w postaci moda na PC? Były modne ostatnio różne przeróbki Kinecta pod PieCem, i właśnie tam to widziałem chyba...

Po za tym ja miałem na myśli samo sterowanie całą grą za pomocą ruchu, a nie krzyczenie i gadanie ;) (W Mass Effect 3 też niby da się głosem sterować w cutscenkach itp)

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Datura
« Odpowiedź #23 dnia: Maja 08, 2012, 11:23:47 am »
W sumie zawsze miałem chrapkę na Super Mario Galaxy. Jak Wii jeszcze spadnie z ceny, chętnie zabawię się z gruchą i Wiilotem.

Zastanawiam się jeszcze, po cholerę w DS3 nadal siedzą żyroskopy (podrażając cenę sprzętu), skoro tylko garstka gier wykorzystuje ten "bajer" (a i tak polegający jedynie na "balansie" i przełączaniu dźwigni, hihi).

W Daturze najbardziej martwi przedstawiany w recenzjach problem ze sterowaniem. Może odpowiednia łatka załatwi sprawę, skoro to główna bolączka tej gry i oceny w końcu wylądują w granicach 3-poziomowej skali Kyokushinmana.

Jacek84

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #24 dnia: Maja 08, 2012, 11:27:00 am »
Ile ma jeszcze spaść z ceny? Poniżej 300 zł kupisz w stanie mint.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Datura
« Odpowiedź #25 dnia: Maja 08, 2012, 11:29:30 am »
Jak mi ktoś odda za darmo, wtedy zagram :troll:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Datura
« Odpowiedź #26 dnia: Maja 08, 2012, 12:13:12 pm »
To smutne, że wszyscy mówili jak to Move jest dla core graczy, a Kinect dla dzieci, a jedyna dobra gra ze wsparciem move to EyePet. :mad:
http://en.wikipedia.org/wiki/PS_Move_Games
Jeżeli z tej listy najlepszą grą jest dla Ciebie EyePet to nic dziwnego, że polecasz Nintendo.

Jacek84

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #27 dnia: Maja 08, 2012, 12:28:40 pm »
Połowa z tych gier ma support jak Kinect. Czyli co, Kinect też jest hace? Obsługa Move w HR. Wow, kur**, mogę machnąć pałą zamiast naciskać X żeby krzyknąć Jason. Nowa jakość gejmingu jak z darciem FUS RO DAH do kamerki.

Wiadomo, żaden fanboy nie przyzna, że motion control a la MS/Sony to daremna próba zgarnięcia kawałka tortu Nintendo.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2012, 12:31:04 pm wysłana przez tarniak »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Datura
« Odpowiedź #28 dnia: Maja 08, 2012, 12:31:14 pm »
To nie jest przypadkiem w postaci moda na PC? Były modne ostatnio różne przeróbki Kinecta pod PieCem, i właśnie tam to widziałem chyba...
X-BOTY JUŻ MOGĄ DREĆ RYJA DO SKYRIMA
Cytuj
1 May, 2012
Bethesda Softworks announced this morning that the eagerly awaited Kinect update for the Xbox 360 version of The Elder Scrolls V: Skyrim would launch today, and now Electronic Theatre has received confirmation that the download is available in all territories with access to the Xbox LIVE network. The update is free to all, and will commence automatically when next loading The Elder Scrolls V: Skyrim.


Zastanawiam się jeszcze, po cholerę w DS3 nadal siedzą żyroskopy (podrażając cenę sprzętu), skoro tylko garstka gier wykorzystuje ten "bajer" (a i tak polegający jedynie na "balansie" i przełączaniu dźwigni, hihi).
W Wipeout sie tym lata, w Heavenly Sword potrzebne do kombosów,a w Demon's/Dark Souls wykonuje gesty (opcjonalnie, poza HS chyba).
A i jeszcze jest taka gra o plemnikach, Flow bodaj, tam  się tylko tym steruje.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2012, 12:40:25 pm wysłana przez Juras »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Datura
« Odpowiedź #29 dnia: Maja 08, 2012, 12:57:33 pm »
Połowa z tych gier ma support jak Kinect. Czyli co, Kinect też jest hace?
Zaraz, zaraz - a gdzie napisałem Move jest?
Po prostu trzeba było zareagować na smutne pierdolenie, jakoby jedyna dobra gra ze wsparciem move to EyePet. Ja widzę tam kilka takich ale wiadomo - hejterzy często mają problemy ze wzrokiem, podobnie jak fanboje.

Jacek84

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #30 dnia: Maja 08, 2012, 13:15:57 pm »
Źle sformułowałem myśl w takim razie. Zamień "wsparcie Move" na "robiona pod Move" i już wszystko się będzie zgadzało. Kontent?

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Datura
« Odpowiedź #31 dnia: Maja 08, 2012, 13:35:09 pm »
Zastanawiam się jeszcze, po cholerę w DS3 nadal siedzą żyroskopy (podrażając cenę sprzętu), skoro tylko garstka gier wykorzystuje ten "bajer" (a i tak polegający jedynie na "balansie" i przełączaniu dźwigni, hihi).
W Wipeout sie tym lata, w Heavenly Sword potrzebne do kombosów,a w Demon's/Dark Souls wykonuje gesty (opcjonalnie, poza HS chyba).
A i jeszcze jest taka gra o plemnikach, Flow bodaj, tam  się tylko tym steruje.
Wiedziałem, że napiszesz o W:HD, ale sterowanie lotem (pitch/steering) jest całkowicie nieintuicyjne (poważnie, nawet trophy ciężko mi zdobyć na tym trybie sterowania) i stanowi raczej ciekawostkę, czytaj: nieergonomiczna pierdoła, do Heavenly Sword się nie odniosę (my bad, nie przypominam sobie sterowania motion controllerem poza rzucaniem przedmiotami), poza tym obie gry to kategoria top tier tytułów Sony, mające pokazywać możliwości sprzętu (a te z grubsza wspierały żyroskopowe właściwości pada), wykonywanie gestów w Demon's/Dark Souls to też pierdoła, nie mająca poważnego wpływu i udziału w grze. A, jest jeszcze uzbrajanie min w KZ2/KZ3, trzepanie konia pod prysznicem (czy inne podcieranie ręcznikiem) w Heavy Rain. Wspaniałe Wykorzystanie Możliwości Motion Controller w Dual Shock 3! No ale przecież ma wypas opcję, więc 200 PLN za pada to jak za darmo.

Nie zrozum mnie źle, uważam, że to fajny "gadżet", ale jego lakoniczne wykorzystanie w grach to śmiech na sali, w porównaniu do Ninny Wii.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Datura
« Odpowiedź #32 dnia: Maja 08, 2012, 13:56:56 pm »
Zastanawiam się jeszcze, po cholerę w DS3 nadal siedzą żyroskopy (podrażając cenę sprzętu), skoro tylko garstka gier wykorzystuje ten "bajer" (a i tak polegający jedynie na "balansie" i przełączaniu dźwigni, hihi).
W Wipeout sie tym lata, w Heavenly Sword potrzebne do kombosów,a w Demon's/Dark Souls wykonuje gesty (opcjonalnie, poza HS chyba).
A i jeszcze jest taka gra o plemnikach, Flow bodaj, tam  się tylko tym steruje.
Wiedziałem, że napiszesz o W:HD, ale sterowanie lotem (pitch/steering) jest całkowicie nieintuicyjne (poważnie, nawet trophy ciężko mi zdobyć na tym trybie sterowania) i stanowi raczej ciekawostkę, czytaj: nieergonomiczna pierdoła, do Heavenly Sword się nie odniosę (my bad, nie przypominam sobie sterowania motion controllerem poza rzucaniem przedmiotami), poza tym obie gry to kategoria top tier tytułów Sony, mające pokazywać możliwości sprzętu (a te z grubsza wspierały żyroskopowe właściwości pada), wykonywanie gestów w Demon's/Dark Souls to też pierdoła, nie mająca poważnego wpływu i udziału w grze. A, jest jeszcze uzbrajanie min w KZ2/KZ3, trzepanie konia pod prysznicem (czy inne podcieranie ręcznikiem) w Heavy Rain. Wspaniałe Wykorzystanie Możliwości Motion Controller w Dual Shock 3! No ale przecież ma wypas opcję, więc 200 PLN za pada to jak za darmo.

Nie zrozum mnie źle, uważam, że to fajny "gadżet", ale jego lakoniczne wykorzystanie w grach to śmiech na sali, w porównaniu do Ninny Wii.
Skoro żyroskopy tak zawyżają cenę, to czemu (po szybkim przegladnięciu aledrogo) ceny DS3 jakoś znacząco nie odbiegają od cen padów do X360 ( a tam nie ma żyroskopów/analogów/akumulatora, co najwyżej 2xAAA), a mało tego, Sixaxis jest~100zł tańszy od DS3.
Wątpię by to miało wpływ na cenę.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Datura
« Odpowiedź #33 dnia: Maja 08, 2012, 14:12:14 pm »
Microsoft dyma z założenia ;), a ja po prostu wkur**ony wysoką ceną najbardziej eksploatowanych elementów konsoli, jak i niedostatecznym wykorzystaniem ich możliwości, znajdę i wykorzystam powód, który może świadczyć o niekorzystnych dla producenta wnioskach (co mikra ilość tytułów uwydatniających w sensowny sposób możliwości "ruchowe" w DS3 dość mocno obrazuje).

Ale nie o tym ten temat.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Datura
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 08, 2012, 14:51:52 pm »
Źle sformułowałem myśl w takim razie. Zamień "wsparcie Move" na "robiona pod Move" i już wszystko się będzie zgadzało. Kontent?
Przykro mi, ale stwierdzenie jakoby EyePet jest jedyną dobrą gra robioną pod Move nadal pozostaje smutnym pierdoleniem.

Jacek84

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 08, 2012, 14:56:55 pm »
Może w takim razie wymienisz te killery z listy na wiki, bo ja jakoś nie mogę ich znaleźć. Socom taki dojebany czy Sorcery, bo nie wiem?

EDIT: Zapomniałem, że sporo tytułów na tej liście to TBA. :cry:
EDIT2: Wpisałem niektóre na gamerankings, tak żeby zobaczyć czy świat się ze mną zgadza i wychodzi na to, że tak.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2012, 15:02:38 pm wysłana przez tarniak »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Datura
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 08, 2012, 15:16:16 pm »
Może w takim razie wymienisz te killery dobre gry z listy na wiki, bo ja jakoś nie mogę ich znaleźć. Socom taki dojebany czy Sorcery, bo nie wiem?
Zawsze jak się motasz to zaczynasz tak kombinować?
Enyłej, pierwsze dwa tytuły które mi od razu przychodzą na myśl to Sports Champions i Echochrome 2. Średnią sprawdź sobie już sam, mi się nie chce. Mam nadzieję, że już Ci to dostatecznie wyprostowałem.

Jacek84

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #37 dnia: Maja 08, 2012, 15:19:06 pm »
Naprawdę uważasz, że użycie słowa killery było jakąś skrzętną manipulacją? :lol: Idź się leczyć ziomku.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Datura
« Odpowiedź #38 dnia: Maja 08, 2012, 15:27:01 pm »
Naprawdę uważasz, że użycie słowa killery było jakąś skrzętną manipulacją? :lol: Idź się leczyć ziomku.
Nie, nie uważam tego skrzętną manipulację. Oceniam to mniej więcej tak samo, jak pisanie do ludzi na forum "idź się leczyć".
A i co z tą jedyną dobrą grą na Move, gamerankings Ci wyłączyli?

Jacek84

  • Gość
Odp: Datura
« Odpowiedź #39 dnia: Maja 08, 2012, 15:36:04 pm »
Echocrome II rozpierdoliło Eyepeta zawrotnym 81, Sport Champions siekło Eyepeta o 4%. Faktycznie, co trzy gry to nie jedna. Niestety reszta hajpowanych gier daleko za czołówką. Zwracam honor, faktycznie są 3 dobre gry na Move, a nie tylko jedna. To faktycznie zmienia postać rzeczy. Wracając do pierwotnego posta, który okazał się dla Ciebie tak bardzo oburzający:

To smutne, że wszyscy mówili jak to Move jest dla core graczy, a Kinect dla dzieci, a jedyna dobra gra ze wsparciem move to EyePet. :mad:

Sport Champions idealnie wpisuje się w tezę.

Wolałbym również, żebyś nie udawał, że masz klasę, bo odnosiłeś się do mnie w podobny sposób. Ja jedynie podtrzymuję tę relację zapoczątkowaną x-postów temu.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2012, 15:39:30 pm wysłana przez tarniak »