“We Have Liftoff!”
Initial Goal – $2+ million Pledged
Community Updates
Star Citizens will get to play in the multiplayer Alpha (12 months)
Star Citizens will receive access to the 30-mission Wing Commander/Squadron 42 campaign (18 months)
$2.25 million – Everybody gets a robot! Backers will start with a Class I Repair Bot, in their garage.
$2.5 million – Star Citizen will launch with 35 star systems to explore.
$2.75 million – 500 extra credits at launch for all backers!
“One Small Step For Man…”
Stretch Goal 1 – $3+ million Pledged
Increased Community Updates!
Star Citizens will get to play in the multiplayer Alpha (12 months)
Star Citizens will receive access to the Wing Commander/Squadron 42 campaign (18 months)
Additional base type: hidden smuggler asteroids.
Two additional flyable ships on launch (total of twelve.)
40 missions in Squadron 42
$3.25 million – An additional 42-page fiction manual in the style of Claw Marks available digitally / Additional base type: can you discover the alien derelict…
$3.5 million – Extended hardcore flight sim controller support. Flight chairs, multiple monitors, Track-IR. MDF panels and more on launch. / Largest playable ship: corvette.
$3.75 million – Largest playable ship: destroyer.
“… A Tall Ship and a Star to Steer Her By”
Stretch Goal 2 – $4+ million Pledged
Increased Community Updates!Star Citizens will get to play in the multiplayer Alpha (12 months)Creation of Professional Mod Tools provided free to players
Monthly Dev. Team Webcasts
Star Citizens will receive access to the Wing Commander/Squadron 42 campaign (18 months)
Richer Storyline
Four additional flyable ships on launch (total of fourteen.)
Introduce the Kr’tak Aliens
50 missions in Squadron 42
$4.25 million – Star Citizen will match Privateer, with 70 star systems to explore on launch.
$4.5 million – The first Squadron 42 mission disk, Behind Enemy Lines, available for free to all backers upon release. A 16-mission campaign in the style of The Secret Missions.
$4.75 million – Additional base type: Vanduul trading post
“Have Starship Will Travel…”
Stretch Goal 3 – $5+ million Pledged
Tablet companion Application to check on your inventory, commision or find missions and get the galactic news feed
Increased Community Updates!Star Citizens will get to play in the multiplayer Alpha (12 months)Creation of Professional Mod Tools provided free to players
Monthly Dev. Team Webcasts
Monthly Town Hall Meeting with Chris Roberts
Star Citizens will receive access to the Wing Commander/Squadron 42 campaign (18 months)
Celebrity voice-acting for Squadron 42; we will bring back at least one favorite from Wing Commander!
50 Missions in Squadron 42
Star Citizens will receive access to the Wing Commander/Star Citizen universe for online persistent play (30 months)
Privateer-like gameplay
Online Ship Marketplace
Multiple Star Systems to Explore – 80 star systems
$5.25 million – Largest playable ship: cruiser
$5.5 million – Professional motion capture for the Squadron 42 cutscenes. It’s the next best thing to Mark Hamill and a green screen!
$5.75 million – Exclusive RECORD BREAKER ship skin and 1000 additional credits on launch for all backers.
“To Infinity And Beyond…”
Stretch Goal 4 – $6+ million (Locked)
Star Citizen will improve on Privateer, with 100 star systems to explore on launch.
Atmospheric missions included with Squadron 42.
Bengal carrier unlocked for persistent universe play.
- Jak obiecaliśmy ostatnio, powrócimy do tradycji wyznaczania kolejnych celów, które zasadniczo ulepszą rozgrywkę - napisał Chris Roberts, prezes Roberts Space Industries. - Napływające fundusze umożliwiają rozwój projektu na taką skalę, jak teraz... ale chcemy też wprowadzać kolejne usprawnienia w tym, co sobie zaplanowaliśmy. Wpadliśmy na pomysł, by po przekroczeniu kwoty 50 milionów dolarów wprowadzić coś, co w znacznym stopniu poprawi immersję i umożliwi przekształcenie Star Citizen w tętniący życiem świat - czyli język kosmitów.http://www.gram.pl/news/2014/07/16/tworcy-star-citizen-planuja-wprowadzenie-jezykow-dla-obcych-z-innych-planet.shtml
- Zamierzamy pracować z lingwistami, by stworzyć wyróżniające się i realistyczne języki obcych dla trzech największych ras kosmitów: Vanduul, Xi'An i Banu. Żadnych uniwersalnych translatorów, żadnych udziwnionych, zwierzęcych odgłosów. Kosmici w Star Citizens będą posługiwali się własnym, autentycznym językiem!
Chris Roberts dodał, że pomysł bardzo przypadł mu do gustu i nie może się doczekać, aż spotka pierwszego fana, który nauczy się posługiwać jednym z tych języków.
Aktualnie zespół pracuje nad patchem 12.5 do Arena Commander, a jego celem jest wyeliminowanie błędów odpowiedzialnych za opóźnienia i rubber-banding.
Zgarnęli od frajerów ponad 50 baniek, więc raczej mają w dupie, co z tego wyjdzie.
Ja im życzę jak najgorzej (z taką kasą na koncie będzie ciężko), bo straszne buce przy tym pracują.
Oficjalny sklep (http://Oficjalny sklep Star Citizen sprzedaje wiele modeli statków kosmicznych do użycia w grze, różniących się ceną. Pakiet startowy Arena Commander Starter za 45 dolarów (ok. 150 zł) gwarantuje natychmiastowy dostęp do modułu walki kosmicznej oraz do statku Aurora MR. Ale ofertę sklepu uzupełniają inne pakiety i modele, niektóre z nich bardzo drogie.
Anvil Hornet kosztuje 110 dol. (ok. 360 zł). Transportowa jednostka Constellation Andromeda, przeznaczona dla kilku graczy, to wydatek rzędu 225 dol. (ok. 740 zł). Po drugiej stronie skali jest Wing Commander Combo za 10 tysięcy dol. (ok. 32,8 tys. zł). Ten pakiet obejmuje pięć statków, specjalną skórkę Constellation, 20 tysięcy wirtualnej waluty oraz ekskluzywny dostęp do 1 Million Mile High Club, czyli prywatnego klubu, zarządzanego w grze. Ostatnia atrakcja to możliwość spędzenia jednego dnia z Chrisem Robertsem.) Star Citizen sprzedaje wiele modeli statków kosmicznych do użycia w grze, różniących się ceną. Pakiet startowy Arena Commander Starter za 45 dolarów (ok. 150 zł) gwarantuje natychmiastowy dostęp do modułu walki kosmicznej oraz do statku Aurora MR. Ale ofertę sklepu uzupełniają inne pakiety i modele, niektóre z nich bardzo drogie.
Anvil Hornet kosztuje 110 dol. (ok. 360 zł). Transportowa jednostka Constellation Andromeda, przeznaczona dla kilku graczy, to wydatek rzędu 225 dol. (ok. 740 zł). Po drugiej stronie skali jest Wing Commander Combo za 10 tysięcy dol. (ok. 32,8 tys. zł). Ten pakiet obejmuje pięć statków, specjalną skórkę Constellation, 20 tysięcy wirtualnej waluty oraz ekskluzywny dostęp do 1 Million Mile High Club, czyli prywatnego klubu, zarządzanego w grze. Ostatnia atrakcja to możliwość spędzenia jednego dnia z Chrisem Robertsem.
Licznik na stronie Roberts Space Industries pokazuje, ile twórcy zarabiają na godzinę. W chwili pisania artykułu jest to około tysiąca dolarów. W poniedziałek zarobiono 139 tysięcy, a w całym ubiegłym tygodniu - ponad 1,1 mln. Roberts zapewnia, że Star Citizen zostanie dokończone - ze wszystkimi planowanymi funkcjami - gdzieś w 2016 roku.
65 milionów.
SZEŚĆ MILIONOW W JEDEN MIESIAC!
Największy projekt upadnie, kolesie spierdolą z kasą a KickStarter upadnie.Piękna wizja :cry:
Największy projekt upadnie, kolesie spierdolą z kasą a KickStarter upadnie.Piękna wizja :cry:
dlaczego kickstarter to rak branży?
przecież tam się nie płaci o razu, jedynie robią autoryzację na karcie. mi przynajmniej tak zrobili.
/summon Krzysiu
Jak tam Wasteland? Jestes niezadowolony z gry? Wolalbys zeby gra sie nigdy nie ukazala?
dlaczego kickstarter to rak branży?
przecież tam się nie płaci o razu, jedynie robią autoryzację na karcie. mi przynajmniej tak zrobili.
/summon Krzysiu
Jak tam Wasteland? Jestes niezadowolony z gry? Wolalbys zeby gra sie nigdy nie ukazala?
dlaczego kickstarter to rak branży?
przecież tam się nie płaci o razu, jedynie robią autoryzację na karcie. mi przynajmniej tak zrobili.
Zwykle inwestując i ponosząc ryzyko partycypujesz w zyskach. Tutaj wykładasz kasę w zamian za obietnicę produktu niewiadomej jakości, polegając jedynie na zapewnieniach twórcy. Chora sytuacja.
pre-order. coś ci to mówi?
Za to zlozenie preordera na AC:U zagwarantowalo produkt najwyzszej jakosci :yes_anim:pre-order. coś ci to mówi?
Kaskę za pre-order zwykle ściągają ze mnie w momencie wysyłki produktu. Pre-order daje mi możliwość rezygnacji z zamówienia. Pre-order gwarantuje mi otrzymanie towaru albo zwrot pieniędzy. Kickstarter pieniądze pobiera z chwilą udanego zakończenia zbiórki i nie gwarantuje zupełnie niczego.
pre-order. coś ci to mówi?
Kaskę za pre-order zwykle ściągają ze mnie w momencie wysyłki produktu. Pre-order daje mi możliwość rezygnacji z zamówienia. Pre-order gwarantuje mi otrzymanie towaru albo zwrot pieniędzy. Kickstarter pieniądze pobiera z chwilą udanego zakończenia zbiórki i nie gwarantuje zupełnie niczego.
Za to zlozenie preordera na AC:U zagwarantowalo produkt najwyzszej jakosci :yes_anim:
>zero raka branzy
Idzmy tropem Irasa i Mrocza i czekajmy na kolejne pif pafy od EA/Activision/Ubisoftu, branza bedzie o TYLE lepsza :angel:
Już wczoraj chciałem to napisać. Lep pierdzieli o innowacjach, a wychodzą głównie "innowacyjne" łejstlandy czy tormenty.Za to zlozenie preordera na AC:U zagwarantowalo produkt najwyzszej jakosci :yes_anim:
>zero raka branzy
Idzmy tropem Irasa i Mrocza i czekajmy na kolejne pif pafy od EA/Activision/Ubisoftu, branza bedzie o TYLE lepsza :angel:
Póki co to jakiejś rewolucji nikt nie wydał ;) Większość to Indyki i reanimacje starych gatunków lub stylów gry (jak oldschoolowe rpg). I bez Kickstartera takie gry wychodzą ;)
no ale kickstarter to nie tylko gierki, ale też technologie, niektóre naprawdę innowacyjne.Ok, ale temat zaczął się od giereczek i przynajmniej ja poza to nie chcę wychodzić.
no ale kickstarter to nie tylko gierki, ale też technologie, niektóre naprawdę innowacyjne.
Już wczoraj chciałem to napisać. Lep pierdzieli o innowacjach, a wychodzą głównie "innowacyjne" łejstlandy czy tormenty.Za to zlozenie preordera na AC:U zagwarantowalo produkt najwyzszej jakosci :yes_anim:
>zero raka branzy
Idzmy tropem Irasa i Mrocza i czekajmy na kolejne pif pafy od EA/Activision/Ubisoftu, branza bedzie o TYLE lepsza :angel:
Póki co to jakiejś rewolucji nikt nie wydał ;) Większość to Indyki i reanimacje starych gatunków lub stylów gry (jak oldschoolowe rpg). I bez Kickstartera takie gry wychodzą ;)
Po 1 to była odp na post Lema ile to innowacji na Kickstarterze.Już wczoraj chciałem to napisać. Lep pierdzieli o innowacjach, a wychodzą głównie "innowacyjne" łejstlandy czy tormenty.Za to zlozenie preordera na AC:U zagwarantowalo produkt najwyzszej jakosci :yes_anim:
>zero raka branzy
Idzmy tropem Irasa i Mrocza i czekajmy na kolejne pif pafy od EA/Activision/Ubisoftu, branza bedzie o TYLE lepsza :angel:
Póki co to jakiejś rewolucji nikt nie wydał ;) Większość to Indyki i reanimacje starych gatunków lub stylów gry (jak oldschoolowe rpg). I bez Kickstartera takie gry wychodzą ;)
I co w tym złego? Studia, które nie siedzą w kieszeni dużych wydawców, mają szanse wydać rozbudowane RPG za kasę z Kickstartera.
Ja się cholernie cieszę, że w branży zaistniał powrót do staro szkolnych RPG. Ale z tego co widzę, to Ty byś lepiej spał jakby inXile, Obsidian, Larian czy inne studia po prostu zdechły.
Z jednej strony masz duże RPG od CDP, Bethesdy czy BioWare, a z drugiej Obsidian, inXile i Larian. Każdy znajdzie coś dla siebie, ale nie, lepiej mieć mniej niż więcej, to logiczne :lol:
Akurat epizody zaliczyły spektakularną w postaci Half Life 2 episode 1 i 2 oraz z brakującym do tej pory 3. Valve samo się wycofało z tego pomysłu ;) Prędzej kiepska podstawka i tysiąc DLC. Tak to będzie ;)
Według informacji przekazanych Derekowi Smartowi – niezależnemu twórcy i przeciwnikowi Star Citizen, pozostającemu w kontakcie z niedawno zwolnionymi pracownikami RSI – sytuacja wewnątrz spółki-matki studia, Cloud Imperium Games, jest tragiczna, a z 90 milionów dolarów zebranych z kampanii crowdfundingowej zostało zaledwie 8 milionów.
Okazuje się, że w pracach nad kampanią fabularną Star Citizen wezmą udział pierwszorzędni aktorzy znani z kina i telewizji, jak chociażby Gary Oldman, Mark Hamill (Luke Skywalker z Gwiezdnych Wojen), John Rhys-Davies (Gimli z Władcy Pierścieni), Gillian Anderson (Z Archiwum X), Andy Serkis (Gollum w Hobbit), Mark Strong (Lord Blackwood w Sherlock Holmes) czy Liam Cunningham (Davos Seaworth w Grze o tron). Okazuje się, że to nie tylko ekipa świetnych aktorów znanych z pierwszorzędnych hollywoodzkich produkcji, ale także ludzie doświadczeni w podkładaniu głosów dla postaci w grach. Mark Hamill i John Rhys-Davies pracowali już u twórcy gry, Chrisa Robertsa, jeszcze przy serii Wing Commander. Gary Oldman wcielił się w postać Viktora Reznova, w Call of Duty. Także Mark Strong miał już okazję pracować przy grach, a konkretniej mówiąc przy Warhamnmer 40,000: Space Marine.http://www.gram.pl/news/2015/10/11/w-star-citizen-wystapi-gary-oldman-gillian-anderson-oraz-inne-gwiazdy.shtml
That was done in Cry Engine, in real time...
The tech behind it looks amazing
Holy shit that was amazing. This feels like a coming of age of computer gaming.
Praise be, brothers. Praise be.
The things you can do when not held back by consoles.
Inne gry od pierwszej prezentacji potrafią robić wrażenie, a z tym się pierd**ą już chyba czwarty rok i dalej wygląda jak gówno.
To celebrate hitting one million backers, the entire game will now be unlocked for everyone that has pledged for a Star Citizen package. The previously available Alpha Access and $5 module passes have been removed. "No Star Marine pass, no Alpha 2.0 pass... no additional payment needed for any module in the works, pre-release," reads the statement. "Going forward, should we need to put out some sort of limited release it will be done through the PTU test server. All backers will have access to any live release, the moment it publishes."
The Javelin is the most expensive and impressive ship in Star Citizen to date.
A Javelin costs $2,500 per ship, and all 200 ships of the original run have been sold.
2,500 dolarów USA, nie waluty w grze ? Ja pier**le, co za zjeby.
Nigdy.
Czy ta gra ma date premiery?
https://www.youtube.com/watch?v=X5XSiww9ZO4&feature=youtu.beBardzo podoba mi sie zjebana praca kamery w 3min. Widac jeszcze troche $$$ brakuje :angel:
https://www.youtube.com/watch?v=X5XSiww9ZO4&feature=youtu.bezjebana praca kamery w 3min
Wpis. Srogi klimacik bije z tego filmiku, szczególnie pierwsze minuty, opuszczanie doku i podróż na karła. Trzeba jednak przyznać, że w sporej mierze to zasługa pięknej muzyki.https://www.youtube.com/watch?v=X5XSiww9ZO4&feature=youtu.bezjebana praca kamery w 3min
Tylko tyle masz do powiedzenia? :cry:
Nigdy.
W sumie dopóki zbierają kasę od naiwniaków to mogą robić ją w nieskończoność :P
Ah ten CryEngine 3 :)
Now, Cloud Imperium Gaming is offering yet another tier of purchases for only $27,000 dollars.http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=236518
The Legatus Pack is now purchasable for Star Citizen players, but with a special caveat. The pack, which contains 117 ships for your space baron lifestyle, is only viewable if you have already put $1000 into the game. It can be found on this page if you're logged in and have invested your child's college fund into the game already, otherwise you just get a 404 error.
Earlier this year, Star Citizen set a record for having been more funded than every other crowdfunded video game combined."
Star Citizen otrzyma fabularną, wielowątkową opowieść, w której nie zabraknie znanych twarzy. Mark Hamill, Gillian Anderson, Gary Oldman, Liam Cunningham, czy też Mark Strong zostali zaangażowani w produkcję, ale tytuł nie trafi do klientów w przeciągu następnego roku.https://www.ppe.pl/news/128403/squadron-42-zalicza-kolejne-spore-opoznienie-tworcy-star-citizen-nie-zamierzaja-sie-spieszyc.html
Cloud Imperium Games potwierdziło kolejne opóźnienie Squadron 42 – pierwotnie fabularny tryb miał zadebiutować w 2016 roku, później zmieniono plany na 2017 rok, a według najnowszej informacji: beta rozpocznie się w drugiej połowie 2020 roku.
Autorzy mają nadzieję, że do końca 2019 roku uda im się przygotować całą zawartość, a następnie rozpoczną się wielkie testy – pierwsze sześć miesięcy 2020 roku to balans, poprawki i optymalizacja. Dopiero po tych wszystkich elementach, tytuł trafi do pierwszych śmiałków.
Studio potwierdziło również sporą ciekawostkę – zdecydowano się sprzedać 10% udziałów w firmie inwestorom. Deweloperzy otrzymali 46 mln dolarów, które zostaną przeznaczone na marketing.