Autor Wątek: ReCore  (Przeczytany 62932 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: ReCore
« Odpowiedź #280 dnia: Sierpnia 21, 2016, 20:56:45 pm »
Dziwna sprawa z tą ceną na premierę. To może być taki skryto indyk.

iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #281 dnia: Sierpnia 21, 2016, 21:03:30 pm »
Po trzynastym dowiemy sie, czy to zwykły indor dla ubogich, jeśli o to pytasz. :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: ReCore
« Odpowiedź #282 dnia: Sierpnia 21, 2016, 21:16:16 pm »
Ale nawet jeśli, to i tak to 150 zł lepsze niż indyk NMS za full cenę pompowany na siłę na killera aaa

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #283 dnia: Sierpnia 21, 2016, 21:33:38 pm »
andry jest taką osobą, która zawsze dopowie kropke nad i.. ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: ReCore
« Odpowiedź #284 dnia: Sierpnia 21, 2016, 22:13:01 pm »
Ale nawet jeśli, to i tak to 150 zł lepsze niż indyk NMS za full cenę pompowany na siłę na killera aaa

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
No zawsze lepsze tańsze gowno niz droższe gowno.

iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #285 dnia: Sierpnia 21, 2016, 22:24:59 pm »
Ja w tym gównie, widze sporą dawke miodu. ;)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: ReCore
« Odpowiedź #286 dnia: Sierpnia 21, 2016, 22:44:25 pm »
Tak, wiemy to, nie musisz powtarzać.

iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #287 dnia: Sierpnia 21, 2016, 23:40:42 pm »
Przyjme każde baty po premierze ReCore. :troll: 

Mrocz

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #288 dnia: Sierpnia 22, 2016, 00:02:36 am »
Ale nawet jeśli, to i tak to 150 zł lepsze niż indyk NMS za full cenę pompowany na siłę na killera aaa

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

No to wiadomo... No Man Sky to nie wypał warty maks 50 zł.

iko

  • Gość

iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #290 dnia: Sierpnia 26, 2016, 07:52:49 am »
Czasami hipokryzja człowieka nie zna granic, ReCore jest tego dogodnym przykładem. :) http://www.theverge.com/2016/8/25/12616268/recore-armature-comcept-mega-man-metroid-prime

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: ReCore
« Odpowiedź #291 dnia: Sierpnia 26, 2016, 13:14:51 pm »
Nie rozumiem.

iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #292 dnia: Sierpnia 26, 2016, 13:22:24 pm »
Nie jesteś fanboyem, więc powinieneś zrozumieć. ;) W sensie śmieszne teksty, że ReCore będzie 'gównem' itp. Nagle wielkie halo zrobiło sie przy tej grze. Bo okazuje sie że pod tą warstwą, znajdują sie ogromne pokłady miodu. A ja sie ogromnie Ciesze, że zagram w zupełnie nowe IP, od Twórcy Metroid Prime i Mega Mana (choć Inafune to już bardziej biznesmen niż wizjoner;). Mam to po Chinsku też wytłumaczyć?  xD

Mrocz

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #293 dnia: Sierpnia 26, 2016, 13:29:17 pm »
Ja też nie rozumiem.

Że po tym artykuliku stwierdzasz, jak gra wypadnie na premierę?

Pomijam fakt, że o grze praktycznie cicho w necie więc nie wiem gdzie ty to "wielkie halo" widzisz.

iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #294 dnia: Sierpnia 26, 2016, 13:49:41 pm »
Dziwne, że po ograniu dema, ludzie są entuzjastycznie nastawieni do ReCore.  :angel:   Jest magia, otoczka, atmosfera i fun.. czekam na swoją kopie.  8)

Mrocz

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #295 dnia: Sierpnia 26, 2016, 13:56:07 pm »
Dziwne, że po ograniu dema, ludzie są entuzjastycznie nastawieni do ReCore.  :angel:   Jest magia, otoczka, atmosfera i fun.. czekam na swoją kopie.  8)

Ludzie po ograniu dema No Man Sky gadali o rewolucji, a wyszło gówno. Więc w dupie mam takie opinie xD


iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #296 dnia: Sierpnia 26, 2016, 14:03:23 pm »
Dlatego tym bardziej jestem ciekawy tej gry, z resztą Nie TylkoJa. :grin: Fin, lece do pracy.

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
ReCore
« Odpowiedź #297 dnia: Sierpnia 26, 2016, 14:56:26 pm »
Ok rozumiem mniej więcej o co ci chodziło. Ale hipokryzja to była wtedy gdyby ktoś kto jedzie po gierce w domu po cichaczu ją calakował;-)


Wysłane z kalkulatora za pomocą Tapatalk

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: ReCore
« Odpowiedź #298 dnia: Sierpnia 26, 2016, 19:15:42 pm »
Nie cieszy cię nowe ip, cieszy cię duch metroid prime, nie hipokryzuj tutaj.

iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #299 dnia: Sierpnia 27, 2016, 10:53:05 am »
Ok rozumiem mniej więcej o co ci chodziło. Ale hipokryzja to była wtedy gdyby ktoś kto jedzie po gierce w domu po cichaczu ją calakował;-)


Wysłane z kalkulatora za pomocą Tapatalk
  Bardzo trafny przykład. Daleko by nie szukać.. XD

Mrocz

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #300 dnia: Sierpnia 28, 2016, 11:33:10 am »
  Bardzo trafny przykład. Daleko by nie szukać.. XD

No to podaj jestem ciekawy xD ?

Po za Sylvanem to ja sobie innych hipokrytów nie przypominam ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2016, 11:35:08 am wysłana przez Mrocz »

iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #301 dnia: Sierpnia 28, 2016, 12:00:55 pm »
Przecież Sylvan nie jest hipokretem.  :P
Cytuj
Duch Metroida, czy też może duch Zeldy?
 
GamesRadar: 5 reasons ReCore is basically the Xbox One’s Zelda
Cytat
 
It’s being co-developed by ex-Metroid devs

This is the big one. The one that defines all the points to follow. While Mega Man creator Keji Inafune has largely been ReCore’s public face, Inafune’s Comcept is co-developing the game with American studio Armature. Armature was founded by a director, art director, and technology engineer from Retro Studios. Retro Studios is best known for creating the Metroid Prime series for the Nintendo Gamecube and Wii. And, with its blend of open-world exploration, ability-gated traversal puzzles, and big old boss fights, Metroid has always been Nintendo’s space-Zelda. And Armature is not holding back about its heritage with regard to ReCore.

You’ll get really attached to your gadgets

One of the most affecting elements of Zelda games is the way that your growing inventory of weapons, gadgets and tools ultimately becomes part of your persona. The likes of hook-shots, boomerangs, bows and bombchus aren’t the usual incremental upgrades and tactical tweaks. There’s none of your half-arsed, ‘+4% accuracy to scoped fire’ nonsense here. They fundamentally change the way that you can interact with and access the world around you, and so they fundamentally change the way you see that world, and the way you see yourself. Zelda games aren’t just about exploration. They’re about a sense of personal growth. And so you get really attached to your gear. It becomes an inseparable part of you.

Its open-world feels like a sandy, space-Hyrule

It’s an unmistakable feeling. As Joule steps out from the stranded vehicle she’s made home, that ‘just left the starting area in Zelda’ feeling pours out of the screen in waves. The sudden burst of light and space, as the ground spreads out around you, hitherto unseen, organic shapes replacing rigid, man-made structures as all is suddenly sky and landscape. Canyon walls and hilly vantage points tease the path to even more freedom just a little further ahead. Insurmountable columns and ridges, that feel suspiciously surmountable due to their rather platform-like placings near each other. The sense that if you can work out how, there’s a route there.

It’s got the same sense of hidden-in-plain-sight discovery

Yup, the use of gear feels exactly like Zelda too. Following a brief battle with a mob of robot enemies - which, although gun-based, uses a very familiar blend of lock-on targeting, close-range combat, and evasive dashes and rolls - Joule starts exploring the immediate vicinity. She’s surrounded by the aforementioned insurmountables, but after a few moments’ investigation, their nature rapidly changes.

A man with significant Zelda experience is working on the soundtrack

Composing ReCore’s soundtrack is Chad Seiter. He might not have written Zelda’s original music - that, as is the case with many classic Nintendo soundtracks, is the work of Koji Kondo - but he has done the next-best thing. As well as writing several game scores and the music for a huge number of movies, he arranged the music for Nintendo’s ongoing, live Zelda concert tour, entitled Symphony of the Goddess.

Był duch Metroida, Mega Mana, a teraz szykuje nam sie Xboxowa Zelda.  xD http://www.gamesradar.com/5-reasons-recore-is-basically-the-xbox-ones-zelda/
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 28, 2016, 12:04:10 pm wysłana przez Mateone »

bojawiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 29-11-2013
  • Wiadomości: 3 321
  • Reputacja: 86
Odp: ReCore
« Odpowiedź #302 dnia: Sierpnia 28, 2016, 12:31:47 pm »
Mateo bierzesz na premierę czy czekasz na GOTY?  :troll:

iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #303 dnia: Sierpnia 28, 2016, 12:38:31 pm »
Chyba ocipiałeś, gra leci do mnie na premiere. Będzie rozp**rdol na chacie. :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #304 dnia: Sierpnia 29, 2016, 09:51:01 am »
Przecież Sylvan nie jest hipokretem.  :P

Hahaha xD

Cytuj
Duch Metroida, czy też może duch Zeldy?
 
GamesRadar: 5 reasons ReCore is basically the Xbox One’s Zelda
Cytat
 
It’s being co-developed by ex-Metroid devs

This is the big one. The one that defines all the points to follow. While Mega Man creator Keji Inafune has largely been ReCore’s public face, Inafune’s Comcept is co-developing the game with American studio Armature. Armature was founded by a director, art director, and technology engineer from Retro Studios. Retro Studios is best known for creating the Metroid Prime series for the Nintendo Gamecube and Wii. And, with its blend of open-world exploration, ability-gated traversal puzzles, and big old boss fights, Metroid has always been Nintendo’s space-Zelda. And Armature is not holding back about its heritage with regard to ReCore.

You’ll get really attached to your gadgets

One of the most affecting elements of Zelda games is the way that your growing inventory of weapons, gadgets and tools ultimately becomes part of your persona. The likes of hook-shots, boomerangs, bows and bombchus aren’t the usual incremental upgrades and tactical tweaks. There’s none of your half-arsed, ‘+4% accuracy to scoped fire’ nonsense here. They fundamentally change the way that you can interact with and access the world around you, and so they fundamentally change the way you see that world, and the way you see yourself. Zelda games aren’t just about exploration. They’re about a sense of personal growth. And so you get really attached to your gear. It becomes an inseparable part of you.

Its open-world feels like a sandy, space-Hyrule

It’s an unmistakable feeling. As Joule steps out from the stranded vehicle she’s made home, that ‘just left the starting area in Zelda’ feeling pours out of the screen in waves. The sudden burst of light and space, as the ground spreads out around you, hitherto unseen, organic shapes replacing rigid, man-made structures as all is suddenly sky and landscape. Canyon walls and hilly vantage points tease the path to even more freedom just a little further ahead. Insurmountable columns and ridges, that feel suspiciously surmountable due to their rather platform-like placings near each other. The sense that if you can work out how, there’s a route there.

It’s got the same sense of hidden-in-plain-sight discovery

Yup, the use of gear feels exactly like Zelda too. Following a brief battle with a mob of robot enemies - which, although gun-based, uses a very familiar blend of lock-on targeting, close-range combat, and evasive dashes and rolls - Joule starts exploring the immediate vicinity. She’s surrounded by the aforementioned insurmountables, but after a few moments’ investigation, their nature rapidly changes.

A man with significant Zelda experience is working on the soundtrack

Composing ReCore’s soundtrack is Chad Seiter. He might not have written Zelda’s original music - that, as is the case with many classic Nintendo soundtracks, is the work of Koji Kondo - but he has done the next-best thing. As well as writing several game scores and the music for a huge number of movies, he arranged the music for Nintendo’s ongoing, live Zelda concert tour, entitled Symphony of the Goddess.

Był duch Metroida, Mega Mana, a teraz szykuje nam sie Xboxowa Zelda.  xD http://www.gamesradar.com/5-reasons-recore-is-basically-the-xbox-ones-zelda/

Ta gra ma tyle wcieleń że nie zdziwię się jak ma w sobie ducha Maro Kart, Donkey Kong, Mario czy też smash bross.

Gra bez własnego charakteru? Na to wygląda...



iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #305 dnia: Sierpnia 29, 2016, 09:59:48 am »
Moim zdaniem największy wpływ na ReCore miał Pacini, dlatego ta gra najbardziej  przypomina Prajma. :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: ReCore
« Odpowiedź #306 dnia: Sierpnia 29, 2016, 23:45:35 pm »
No, ekipę mają ciekawą, miejmy nadzieję, że i coś ciekawego z tego wyjdzie.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: ReCore
« Odpowiedź #307 dnia: Sierpnia 30, 2016, 04:21:47 am »
Jak patrzę na podwójny skok to duch Sparty. Rzekłem.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 30, 2016, 04:24:37 am wysłana przez Juras »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 976
  • Reputacja: 120
Odp: ReCore
« Odpowiedź #308 dnia: Sierpnia 30, 2016, 07:04:12 am »
To fakt :D

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: ReCore
« Odpowiedź #309 dnia: Września 02, 2016, 16:57:40 pm »


Nadal brak grafiki :(

Mrocz

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #310 dnia: Września 02, 2016, 17:30:15 pm »


Nadal brak grafiki :(

Gameplay'u też nie widzę :C

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: ReCore
« Odpowiedź #311 dnia: Września 02, 2016, 18:09:12 pm »
Wygląda jak ostatnie gówno, ale w sumie za cenę 140 zł top taniej niż indyki konkurencji też bez grafiki .

iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #312 dnia: Września 02, 2016, 22:37:06 pm »
Czekam.  :angel:

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: ReCore
« Odpowiedź #313 dnia: Września 02, 2016, 23:07:48 pm »
Faktem jest że to graficzny potworek, gdzie tam do artyzmu Metroid Prime.

iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #314 dnia: Września 03, 2016, 00:04:35 am »
Graficznie może i nie robi, ale wali od niej na kilometr Metroidem Prajmem.  :)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: ReCore
« Odpowiedź #315 dnia: Września 03, 2016, 00:25:31 am »
Cytuj
Graficznie może i nie robi, ale wali od niej na kilometr  :)

Mrocz

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #316 dnia: Września 03, 2016, 01:47:58 am »
Cytuj
Graficznie może i nie robi, ale wali od niej na kilometr  :)

Zgodzę się xD

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: ReCore
« Odpowiedź #317 dnia: Września 03, 2016, 07:02:10 am »
Cytuj
XBONE's Knack!

iko

  • Gość
Odp: ReCore
« Odpowiedź #318 dnia: Września 03, 2016, 11:12:57 am »
Nie graliście w MP, więc japsko w kapsko.  :grin:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: ReCore
« Odpowiedź #319 dnia: Września 03, 2016, 11:27:52 am »
A coś tu ktoś o mp pisze? Zresztą to jest opinia Razorskin, a tu kolejna, tym razem SiliconNooB:
Cytuj
Recore is better than nothing.
« Ostatnia zmiana: Września 03, 2016, 11:31:11 am wysłana przez Juras »