A source close to PSU has detailed an E3 unveil demo that’ll show off Dead Space 3’s new environments, a little bit of the plot, and new (as well as some returning) characters.
It seems that the rumors of Dead Space 3 taking place on an ice planet are true; the demo will see Isaac Clarke making his way through a blizzard with very low visibility. Traveling form a crash site to a refuge of tent housings, Isaac will attempt to reunite with a female acquaintance, whom we’re betting is Ellie Langford (from Dead Space 2).
EA is allegedly planning on wowing audiences this year with Dead Space 3, and from the sound of it, that just might happen. Dead Space 3 is poised to be the publisher’s biggest game at the show.
To Issac nie będzie już bohaterem nowego DS? :(Nie to będzie jego kompan w co-opie.
(http://gamepodunk.ipbhost.com/uploads/gallery/album_74/gallery_5_74_58949.jpg)Mission pack do Army of Two: Lost Planet
Mission pack do Army of Two :lol:
Sami przebąkiwali przy okazji pierwszej części, że chcieli w zalewie shooterków stworzyć dobry horror sci-fi. Nie do końca jest dla mnie jasne, czemu tak strasznie schodzą z tego kursu.
TO BYL HORROR!!! IMO jeden z najlepszych trailerow ever.Plus.
Bo sie cholerny multiplayer sprzedaje... powiedzcie po prawdzie. Ilu z was co kupilo Dead Space 2 gra w multi do tej pory? Pewnie nikt. Osobiscie pogralem chwile, aby sprawdzic i pojebalem sprawe. Jak dla mnie denne, nudne i niegrywalne. W ogole nie rozumiem grania w horrory z kims. Dla mnie takie gry zawsze byly takim malym "obozem przetrwania" - czlowiek sie naogladal glupich filmow a potem sam sie chcial znalezc w takim koszmarze. Tylko po to, aby z niego uciec i udowodnic chociaz sobie, ze da rade. A teraz robia z jednej z lepszych marek na rynku strzelanke do potworow.... zawod jak ch**... tak sie nie powinno dziac.
"Here's where the fun begins" zawadiacko wypowiedziane z ust Isaac'a, do tego jeśli okaże się, że co-op będzie głównym trzonem rozgrywki na modłę RE5, to będę zmuszony postawić wirtualną świeczkę kolejnej serii.
Zrobiła się z tego gra "YEAH!" "FUCK, Yeah!" Rozsądny Isaac i madafaka drugi Rysiek. kur**, JAK ONI MOGLI ZJEBAĆ TAK WSPANIAŁE IP...Dopasowują swoją grę do obecnie panujących trendów, albo zachcieli mieć swoją wersję Residenta? Dwie wcześniejsze gry z tego uniwersum bardzo mi się podobały (zwłaszcza jedynka). Co do trójki to trzeba poczekać aż wyjdzie, jednak to co pokazali nie napawa optymistycznie (przynajmniej mnie).
Widze, ze znajomosci redakcyjne przoduja, Ryo. Nieladnie.Sylvia, coś się tak uczepił tego Ryo O_o
Widze, ze znajomosci redakcyjne przoduja, Ryo. Nieladnie.Jakie znajomości? I co to niby miałoby wspólnego z DS3?
Haha, znajomości redakcyjne :lol: Wywaliłem posty tego idioty i zrobiłem Twój jako pierwszy w temacie, żeby nikt nie musiał czytać jego wypocin. :angel:Widze, ze znajomosci redakcyjne przoduja, Ryo. Nieladnie.Jakie znajomości? I co to niby miałoby wspólnego z DS3?
Wywaliłem posty tego idioty i zrobiłem Twój jako pierwszy w temacie, żeby nikt nie musiał czytać jego wypocin. :angel:A to o to mu chodziło. :lol:
GOODNIGHT SWEET PRINCE... <świeczka> <szloch>
Pewnie się słabo sprzeda, bo fani się wkurwią i EA udupi markę :lol:
Pewnie się słabo sprzeda, bo fani się wkurwią i EA udupi markę :lol:
Problem w tym ze ten syf napewno sprzeda sie dobrze
UncharteG of War 3
GOODNIGHT SWEET PRINCE... <świeczka> <szloch>
W sumie to i tak lepiej niż marzenia Capcomu o 10mln Dragon's Dogmy :lol:Miałby szansę, gdyby był co-op jak w MH. :angel:
W sumie to i tak lepiej niż marzenia Capcomu o 10mln Dragon's Dogmy :lol:Miałby szansę, gdyby był co-op jak w MH. :angel:
Pyknijcie sobie w Amnesię, to poziom strachu Wam skoczy mocniej niż przy 10 kolejnych częściach DS ;)Pykam cały czas, niektóre kampanie stworzone przez użytkowników dobrze ryją beret :)
A niech im sie sprzeda słabo to ciekawe czy tez beda gadac takie glupoty.
Czyli seria jest głęboko w dupie.
Sprzeda się = więcej coda
Nie sprzeda się = koniec serii
Patrick grabbed Dead Space and Binary Domain writer Antony Johnston at Manchester MCM for an interview in which he voiced his opinion that the team behind Dead Space 3 “may be taking it in the wrong direction”.
When asked about what he thought about Dead Space 3, Johnston stated that “I haven’t seen much of Dead Space 3, perhaps as much as you, but what I have seen made me worry a little that they may be taking it in the wrong direction. That being said, I have a lot of faith in the team and I’m sure they won’t disappoint the fans”.
IMO ten wlasnie trailer powinni pokazac najpierw a nie jakies pierdolenie o kooperacji...
Pre-order Dead Space 3 will grant you access to ‘First Contact’ and “Witness the truth” DLC bundles. Each of these, offers a new weapon and a suit.
Details of these DLCs:
First Contact” Bundle
First Contact Suit: This unique EVA (Extra-Vehicular Activity) suit was built by the SCAF (Sovereign Colonies Armed Forces) for encounters with “foreign entities.” It sports a flamboyant golden finish to provide protection from long-term space exposure and thick armor for… unspecified reasons. The suit was given the nickname “First Contact” by the scientists who made it.
Negotiator Weapon: While technically classified by the SCAF as a “scientific instrument,” the gold-plated “Negotiator” is loaded with some surprisingly aggressive hardware. The overclocked, top-mounted Tesla Beam is capable of bursting a man-sized organism into several pieces with a single shot. The bottom-mounted Linegun appears to have been built with the sole purpose of cleanly dismembering organic tissue from a distance.
”Witness the Truth” Bundle
Witness Suit: These insulated suits were worn by a SCAF deep dig team assigned to exhume the darkest secrets of Tau Volantis. Whatever they found locked deep in the ice changed them forever. When they emerged weeks later, they were covered head to toe in strange graffiti and claimed to be “Witnesses to the Truth.”
Evangelizer Weapon: A modification of the standard AL-2 used by the Sovereign Colonies Legionaries, this version sports a souped-up AL-2g assault rifle on the top with an Emerson 2100 “Big Boy” tactical shotgun on the bottom. The surviving “Witnesses” of the SCAF deep dig team dubbed it the Evangelizer and decorated them top to bottom with strange symbols.
Powiem szczerze, że nieco odzyskałem wiarę w tytuł po tym gameplay'u.Nie obejrzalem do konca bo nie chce sobie psuc zabawy ale chocby skaly sraly i tak na pewno to kupie. Z dwoch rzeczy nie jestem zadowolony, ktore wprowadzili - po pierwsze primo - kooperacja; po drugie tworzenie wlasnych pukawek. Sam fakt wstawienia czegos takiego daje do myslenia, ze bedzie wiecej strzelania, czyli na brak amunicji narzekac nie bedzie mozna. Jedynka wg mnie byla zbalansowana idealnie, w dwojce jest juz troche inaczej. Ale co sie bede rozpisywac, kto gral ten wie o co mi chodzi.
To jest już demo na psn?!Tylko dla vipów :P Grałem na xboxie.
http://www.ps3site.pl/w-dead-space-3-pojawia-sie-mikrotransakcje/140380
To jest żenada, z tymi mikropłatnościami :-? Jeszcze trzeba do tych 200zł wydanych na premierę dołożyć kasę co by jakiegoś stwora normalnie ubić. Je**ne ea.
http://www.ps3site.pl/w-dead-space-3-pojawia-sie-mikrotransakcje/140380
To jest żenada, z tymi mikropłatnościami :-? Jeszcze trzeba do tych 200zł wydanych na premierę dołożyć kasę co by jakiegoś stwora normalnie ubić. Je**ne ea.
He... Ale to już od dawna w grach jest nie tylko od EA :?
Co chwila widać, możliwości wcześniejszego odblokowania samochodów, eventów, tras, broni, pakiety ekwipunku czy XP Boost trwający jakiś czas. Wszystkie są opcjonalne, jak ktoś jest cienki, to kupuje, jak nie to zbierasz w grze, nie wiem w czym problem widzicie :P
Mikropłatności są dobre w mmo, ale nie w takim dead space :/ Zresztą je**ć to, póki gra nie wymusza na mnie takiego zakupu niech sobie będzie. W innym wypadku gtfo ! :-?
Na dzień dobry kłote w spadającym w przepaść spychaczu w śnieżnej scenerii, potem spadająca winda żeby Sylvia trochę postękała i na koniec strzelające z broni palnej nekromorfy...No widze że seria idzie w złym kierunku i podzieli los Resident Evil,czyli zwykłej strzelanki z małymi elementami horroru.
A jeszcze nie tak dawno byłem mile zaskoczony pierwszą częścią.
i na koniec strzelające z broni palnej nekromorfy...
Pod jaką literką mam szukać na PSS w języku polskim? :troll:Pod 'T' jak 'Tu chuje' :troll:
Juras bo pierwsza cześć Dead Space to był prawdziwy horrorNawet pierwszego DS nie nazwałbym horrorem, raczej gra akcji z elementami "straszonka", która czerpała garściami z filmów sci-fi o tym "cięższym" klimacie. Dwójeczka to było prawie action-adventure (nie no, przesadzam, pomieszczenia z "pieskami" miały klimacik), a trójeczka to będzie trigger-happy "szczelanka". Do tego im więcej siana dorzucisz wydawcy przez mikropłatności, tym będzie prościej, łatwiej i przyjemniej.
Pod jaką literką mam szukać na PSS w języku polskim? :troll:"J" jak "Jebać EA."
E tam, jak Visceral nie przesadzi i nie będzie akcji, jak w Gearsach, to jeszcze ujdzie.i na koniec strzelające z broni palnej nekromorfy...
o_O Dobra, to nawet tego nie instaluje...
To tak jakby w Obcym Xenomorphy biegały z karabinami o_O
Ta, dodatkowo w trybie namierzania wiatr przestaje wiać a śnieg robi się płytki.
Po co Isaac zakrywa hełm ręką? Chyba mu nie wieje w oczy :lol:
przy celowaniu Isaac nagle zaczyna biegaćDokładnie. Na zewnątrz w głębokim śniegu bardziej opłaca się trzymać postać cały czas w trybie celowania, bo sunie, jak po lodzie.
Po co kupować, wypożyczą w PS+ za free prędzej czy później. :angel:Fix. 8)
Czytam komentarze na fejsbukowym profilu DS3 i chce mi sie rzygac. Banda debili wykwikuje pochwalne peany na temat dema. je**c spolecznosc wspolczesnych graczy-imbecyli. Nie zdziwie sie jesli w GT7 bedzie mozna robic 'bojowy tuning'......... Wracam do 32 bitowych konsol. Not.Możesz zawsze zainwestować w WiiU :angel:
Po polskiemu NIE BĘDZIE, bo Dobro i komfort graczy zawsze leży nam na sercu i odgrywa dla nas pierwszorzędną rolę. Jednakże... (http://www.eurogamer.pl/articles/2013-01-23-ea-odpowiada-dlaczego-dead-space-3-nie-zostanie-wydany-po-polsku?utm_source=eurogamer&utm_medium=email&utm_campaign=pl-daily#comments)Tłumaczenie z dupy, ale brak polskiej wersji językowej akurat mi odpowiada. Najwyższa pora, aby ten kraj zaczął uczyć się języków.
Najwyższa pora, aby ten kraj zaczął uczyć się języków.Dlatego się uczepiłem, bo to takie samo "tłumaczenie z dupy", jak wydawcy DS3. Też akceptuję jedynie wersję kinową + polski interfejs (przykład Hitmana:A bardzo dobry, jako przesada w drugą stronę), ale byłoby miło, gdyby taka opcja chociaż się pojawiła do wyboru, żeby nie czuć dyskomfortu otrzymania wybrakowanego produktu za tę samą cenę, jaką płacą inni obywatele UE (do tego przy stosunkowo wyższych zarobkach).
(przykład Hitmana:A bardzo dobry, jako przesada w drugą stronę)
(przykład Hitmana:A bardzo dobry, jako przesada w drugą stronę)
Gorsza akcja była w przypadku Halo 4... Niby są dostępne wersje w osobnym pudełku po angielsku, ale są naprawdę nie do dostania w lokalnych sklepach (tylko online) i nieświadomy gracz może popełnić naprawdę spory błąd. Zwłaszcza, że polska wersja jest naprawdę żałosna.
Ja osobiście wolałbym wszystkie gry po angielsku (mogą być nawet bez napisów) nie byłoby przypadkiem stresów, że skopią polonizacje czy coś.
Te xboty, czemu polaczek się ma uczyć języka narodu głupszego z powodu złoma, gdzie pojemność nośnika nie pozwala na powielanie folderów audio/video?
Eee, konieczność zmiany języka? Mam lekkie WTF.
Skoro grasz w gierki po angielsku, to na kij Ci menu po polsku?
No chyba, że tak. Ale przyjmijmy, że menu w PS3 nie jest jakoś super skomplikowane i po samych ikonach da się wyczaić co gdzie jest ;)
Jedna z tych serii, której nie ukończyłem.
spodobało mi sięJak zagrasz w jedynkę, wróć i napisz znów.
Nie przeszedłem gry, bo się bałem:lol:
Śmiej się, śmiej, sam pewnie przy DS miałeś pełne gacie. :mad: :PNie przeszedłem gry, bo się bałem:lol:
Grać tylko w nocy, przy zgaszonym świetle, samemu, w słuchawkach, ew. świeczka przy oknie. Wtedy czujesz, że Dead Space miażdży klimatem. :mad:Śmiej się, śmiej, sam pewnie przy DS miałeś pełne gacie. :mad: :PNie przeszedłem gry, bo się bałem:lol:
Nigdy. Dzielnie walczyłem jako wspaniały inżynier :mad:Śmiej się, śmiej, sam pewnie przy DS miałeś pełne gacie. :mad: :PNie przeszedłem gry, bo się bałem:lol:
Nigdy. Dzielnie walczyłem jako wspaniały inżynier :mad:Przy włączonym świetle i w dzień. :mad:
Grać tylko w nocy, przy zgaszonym świetle, samemu, w słuchawkach, ew. świeczka przy oknie. Wtedy czujesz, że Dead Space miażdży klimatem. :mad:Śmiej się, śmiej, sam pewnie przy DS miałeś pełne gacie. :mad: :PNie przeszedłem gry, bo się bałem:lol:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:lol: W tym trailerze mogło polecieć jeszcze to
Rozumiem, że to tylko trailer, ale z kolejnymi materiałami coraz mocniej nie wierzę. Nie wierzę, że za Dead Space 3 odpowiada ten sam dev team, co za pierwszą część, która miała klimatyczny trailer z kołysanką w tle.
śmiać mi sie chce jak piszą że ds "umarł" po pierwszej części. dwójka to było to samo co jedynka tyle że z bardziej rozwiniętą fabułą, lepszą narracją i ciekawiej nakreślonymi postaciami (isaac przestał być kukłą). grafike poprawili, grywalności nie zmienili, klimat został (początek ds2 i akcja z okiem miecie wszystko co było w jedynce a to nie wszystko). do tego opowieść zyskała bardziel psychologiczny sznyt na wzór drugiego sajlenta (oczywiście nie w skali 1:1 ale ci co grali wiedzą o co chodzi), można sie było w końcu utożsamić z bohaterem i skończyło się schematyczne wsiadanie w kolejke, issac zrób to tamto(pipi)to albo najpierw skocz napraw silnik, meh. szkoda troche że zabrali normalnych bossów i mało jest nowych gatunków wrogów, ale stalkery to był strzał w dziesiątke. w trójce klimat the thing wylewa sie z ekranu ale co z tego przecież dodali coopa (opcjonalnego) zabili dedspejsa (trailery mówią co innego). pseudo fani horrorów, jak im slasher co 5 minut nie będzie wypadał z kratki wentylacyjnej to nie ma horroru. j'ebać.
Jajebie, tak fajnie zapowiadająca sie seria ginie w odchłani kosmosu, będącego portfelami EA. Smutno mi fchui, bo jedynkę kocham :( :mad:
Czy ktokolwiek zauważył to, jak idiotycznie kończy się zwiastun? Isaac podchodzi do krawędzi, przed nim rozpościera się dolina o kilkusetmetrowej głębokości, po czym na trzy-czte-ry robi hop do dziury!To nie jest koniec zwiastunu. 1:28 - Isaac odpala Iron Man style odrzutowe buciki. W DS2 też były. Co to za problem dla niego taka dziura.
BECAUSE FUCK LOGIC.
To nie jest koniec zwiastunu. 1:28 - Isaac odpala Iron Man style odrzutowe buciki. W DS2 też były. Co to za problem dla niego taka dziura.Aha.
Widzisz, co się dzieje w tej grze (broń laserowa, żywe trupy, potwory, wybuchy, ruchome kombinezony, staza, zwolnienia czasu), a czepiasz się, że na planecie mogą mu działać odrzutowe buciki. ;)To nie jest koniec zwiastunu. 1:28 - Isaac odpala Iron Man style odrzutowe buciki. W DS2 też były. Co to za problem dla niego taka dziura.Aha.
Myślałem, że ona mają wystarczającą moc, żeby działać w warunkach zerowej grawitacji, a nie na planecie. Spoko, ważne, żeby gimbazjon się jarał.
Musimy mieć pewność, że poszerzamy grono odbiorców. Są fani gier akcji i miłośnicy survival horrorów, którzy mają 19-20 lat i do tej pory grali wyłącznie na smartfonach - mikrotransakcje to dla nich standardowa część rozgrywki. To inna generacja. Jeśli zamierzamy wciągnąć tych ludzi do naszego świata, musimy mówić ich językiem, ale jednocześnie nie alienować dotychczasowych fanów.:lol:
Cos dla tych co się obawiają o DS3:Wydawcy, którzy sami narzucili mikropłatności żeby ssać z graczy, uznają to teraz za standard, a nawet rzecz, która charakteryzuje rozgrywkę wśród posiadaczy smartfonów. No kur** :lol:
Dead Space 3 Producer: “We Need To Appeal To Action Fans Who’ve Only Played Games On Their Phones"CytujMusimy mieć pewność, że poszerzamy grono odbiorców. Są fani gier akcji i miłośnicy survival horrorów, którzy mają 19-20 lat i do tej pory grali wyłącznie na smartfonach - mikrotransakcje to dla nich standardowa część rozgrywki.To inna generacja. Jeśli zamierzamy wciągnąć tych ludzi do naszego świata, musimy mówić ich językiem, ale jednocześnie nie alienować dotychczasowych fanów.:lol:
Apteczki i amunicja tylko 1,5 eur/szt. Trzeba wyjść naprzeciw potrzebom graczy wychowanych na smartfonach!
Wg mnie problem polega na dziwnej próbie urozmaicenia rozgrywki wyrobem broni i przedmiotów. Sam pomysł nie wydaje się zły, ale materiały potrzebne do tworzenia powyższych, które zbiera się z każdego przeciwnika to bardzo chybione rozwiązanie, bo non stop coś wypada, coś się podnosi i mam wrażenie, jakbym grał w Torchlight, gdzie loot był przepotężny. W menu wyrobu broni jest nawet opcja do automatycznego podnoszenia przedmiotów :lol: Jak już tak bardzo twórcy chcieli to wrzucać, to wolałbym jakieś punkciki, za które kupuje się materiały, a potem wyrabia i modyfikuje broń.Apteczki i amunicja tylko 1,5 eur/szt. Trzeba wyjść naprzeciw potrzebom graczy wychowanych na smartfonach!
A to by akurat nowemu Dead Space'owi dobrze zrobiło, jak tak patrze na to jak wygląda 3.
A to w 3 nie ma jednak samoczynnego leczenia jak w codzie?Nie. Tutaj pozostało bez zmian.
Whilst it was an extremely intense session in a chilly room decked out with a fake-white snow carpet I had the chance to speak with John Calhoun producer on Dead Space 3.
In the 13 minute interview I got a better understanding of a developers point of view regarding backlash from consumers regarding the game’s change of direction and a delved a little deeper in the thought process of including certain features in the 3rd installment of this popular franchise.
:lol::lol: W tym trailerze mogło polecieć jeszcze toSpoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ciekawy wywiad:
http://oxcgn.com/2013/01/28/dead-space-3-has-a-mid-game-twist-and-did-not-change-the-formula/CytujWhilst it was an extremely intense session in a chilly room decked out with a fake-white snow carpet I had the chance to speak with John Calhoun producer on Dead Space 3.
In the 13 minute interview I got a better understanding of a developers point of view regarding backlash from consumers regarding the game’s change of direction and a delved a little deeper in the thought process of including certain features in the 3rd installment of this popular franchise.
Ciekawy wywiad:Przyznaję, bardzo ciekawy.
http://oxcgn.com/2013/01/28/dead-space-3-has-a-mid-game-twist-and-did-not-change-the-formula/CytujWhilst it was an extremely intense session in a chilly room decked out with a fake-white snow carpet I had the chance to speak with John Calhoun producer on Dead Space 3.
In the 13 minute interview I got a better understanding of a developers point of view regarding backlash from consumers regarding the game’s change of direction and a delved a little deeper in the thought process of including certain features in the 3rd installment of this popular franchise.
“What could we do better?”. “Well it gets harder, a lot harder on some of the difficulty levels I wish I could play with a friend”.
And we’ve also heard from the very beginning way back with Dead Space 1 that some people found the game too scary- we know people who played the game for 3 hours and said “No I just couldn’t take it, it’s unrelenting, it was gory, it was just too much”.Jak widać, producenci słuchają opinii graczy, ale dlaczego tylko takich, którym klimat i rozgrywka wyróżniająca Dead Space od innych tego typu gier nie spasowała? Co mnie obchodzi, że jakieś typy uznają rozgrywkę DS za zbyt straszną? W takim razie to nie był tytuł dla nich. Oczywiście wyszedłbym na ignoranta, gdybym nie przyznał, że w dzisiejszej branży należy trafiać do jak największego grona graczy, bo należy minimalizować ryzyko i maksymalizować potencjalne zyski. Może dlatego, jak przyznano w w/w wywiadzie, przedstawiono publice wersję demonstracyjną ukazującą tylko nowe rzeczy, aby udobruchać szersze w mniemaniu statystyk EA grono odbiorców. Skoro to jednak jest prawdą, czemu EA nie wrzuci jakieś trailera w stylu mocno kojarzącym się z pierwszym Dead Space, aby i ta grupa graczy czuła się ukontentowana.
Samo demo mi nie podeszło, szczególnie sekcje "GoW/Uncharted wannabe"Wpis.
sam kiedyś wrzucałeś tutaj filmik z co-op'a, który był dość obiecujący, więc nie skreślam DS'a trzeciegox2.
Jeżeli ma być 2 razy dłuższa niż DS2Mam tylko nadzieję, że gość nie miał na myśli single + co-op razem wziętych ;)
Chyba, że wrzucą śnieżną pustynię, po której będzie się biegało 4h ;)Jeżeli ma być 2 razy dłuższa niż DS2Mam tylko nadzieję, że gość nie miał na myśli single + co-op razem wziętych ;)
Sam fakt, że pozwalamy wam sterować myszą i klawiaturą już sprawia, że gra jest inna.
http://www.gram.pl/news/2013/01/29/producent-wykonawczy-dead-space-3-o-pecetowym-porcie-o-co-cala-afera.shtmlCytujSam fakt, że pozwalamy wam sterować myszą i klawiaturą już sprawia, że gra jest inna.
Najpierw EA podpierdala edytory mapek w sieciówkach, żeby nie daj boże gracze sami sobie własnych nie zrobili, zamiast rzucać hajsiwem w ich stronę to teraz bądźmy wdzięczni, że łaskawie dają nam na k+m pograć :lol:
Ale o co w ogóle chodzi? Dla tej garstki blacharzy mają tworzyć grę od podstaw, bo się master race konsolowy port nie podoba? :lol:
Gdzie od podstaw? Jakoś Square Enix potrafi zadbać o blacharski port bez zbędnego pierdolenia i robienia z klientów kretynów, co EA doprowadziło do perfekcji.
Czyli wcale nie chodzi o to, żeby gra była ładna, tylko żeby banda nerdów mogła usprawiedliwić wydanie 2k na GPU i spuszczać się na forach nad grafą odrobinę lepszą niż dostaje konsolowy plebs. Fajnie macie w główkach porobione :lol:Wpis!!! I plus!!!
Wpis no i też plus!Czyli wcale nie chodzi o to, żeby gra była ładna, tylko żeby banda nerdów mogła usprawiedliwić wydanie 2k na GPU i spuszczać się na forach nad grafą odrobinę lepszą niż dostaje konsolowy plebs. Fajnie macie w główkach porobione :lol:Wpis!!! I plus!!!
Czyli wcale nie chodzi o to, żeby gra była ładna, tylko żeby banda nerdów mogła usprawiedliwić wydanie 2k na GPU i spuszczać się na forach nad grafą odrobinę lepszą niż dostaje konsolowy plebs. Fajnie macie w główkach porobione :lol:
- dobra grafa na konsolach i port 1:1 na PC - źleTo nie będzie nawet możliwości podbicia rozdziałki na pc? :(
tylko o takie olewactwo PC zwykłym portem zrobionym na kolanieGdzie przeczytałeś, że to port zrobiony na kolanie?
Wersja pecetowa nie jest dla nas pod żadnym względem mniej ważna; poświęcamy jej mnóstwo uwagi
- Sam fakt, że pozwalamy wam sterować myszą i klawiaturą już sprawia, że gra jest inna. Sprawa ta wprawia mnie w zdziwienie i mam nadzieję, że mój komentarz rzucił na nią nieco światła. Wygląda na to, że jesteśmy nieco dyskredytowani za ogrom starań, jakie w to wkładamy. Chcemy by gra była świetna na wszystkich platformachCytaty wyrwane, ale nie zostało napisane, że port jest zrobiony na odwal się.
Pogralem troche dluzej i tworcy chyba nie wiedza czym ta gra ma byc ,a raczej seria syndrom Residenta sie klania.Pierwsza czesc byla dobra druga srednia a trzecia bedzie gorsza od drugiej...
http://gear.ea.com/titles/dead-space/cec-engineer-class-timepiece.html
Tylko co to za nowa moda zegarek na prawą łapę? o_O
Preorder zlozony. Jutro gra do mnie przyjdzie, wiec zobaczymy co z ta seria zrobili. Srednia w tej chwili to 80/100 zatem bardzo dobrze.Gratuluje optymizmu... jako fan serii odpuscilem zakup w dniu premiery... po prostu jestem zawiedziony w jakim kierunku poszlo Visceral... ale tak to jest jak potezny wydawca trzyma nad wszystkim lape. Pierdolone EA. Chcieli wlasnego Gears of War - sprobowali z Army of Two - nie wyszlo. To sie kur** wzieli za Dead Space.
Dead Space 3 evolves the winning formula into a title not only befitting of the fantastic series, but also one of the best games of this generation.
To kiedy zamykają Visceral? :lol:Czekaj, czekaj, jak zejdzie 5 milionów, to zostają.
Początek tej gry kosi, jak dla mnie szykuje się najlepszy Dead Space, no ale zobaczymy dalej.
Początek tej gry kosi, jak dla mnie szykuje się najlepszy Dead Space, no ale zobaczymy dalej.
Nie, demo to nie jest początek gry.Początek tej gry kosi, jak dla mnie szykuje się najlepszy Dead Space, no ale zobaczymy dalej.
Ma sie rozumiec ten sam, ktory jest w demie?
Mamy to samo co w dwójce
walkę z ludzkimi przeciwnikami
widowiskowość UnchartedV
jak dla mnie szykuje się najlepszy Dead Space(http://i.imgur.com/UpspSxv.gif)
jak dla mnie szykuje się najlepszy Dead Spacehttp://gamezilla.komputerswiat.pl/recenzje/2013/2/recenzja-dead-space-3,3#content
http://www.cdaction.pl/artykul-30847/dead-space-3--recenzja.html
(http://likegif.com/wp-content/uploads/2012/08/crying-gif-10.jpg)Początek tej gry kosi, jak dla mnie szykuje się najlepszy Dead Space, no ale zobaczymy dalej.
No to po serii :/
Trza było spróbować zagrać na wyższym poziomie trudności.W dwójkę grałem na normal i było łatwo, dużo łatwiej niż w pierwszej części na tym samym poziomie trudności.
Dead Space 3 graficznie na tle wielu gier obecnej generacji plasuje się w dolnych szeregach średnich. Jak dobrze wiadomo, wersja PC jest konwersją z konsoli, co widać na pierwszy rzut oka. Nawet na maksymalnych ustawieniach widzimy brylaste modele, dość sztywne animacje i tekstury drugiej świeżości. Ponadto nie można włączyć żadnych filtrów, co wiąże graczowi ręce i każe z tęsknotą wspominać pierwszego Mass Effecta, w którym efekt ziarna znakomicie podnosił jakość wizualną. Owszem, zapowiadano konsolową konwersję, co nie zmienia faktu, że jest już mocno niedzisiejsza.Pewnie to miał na myśli Tytacz, gdy pisał o słabym porcie pc ;)
Ocena GameTrailers:Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Po prostu zwracam uwagę, że było. W satysfakcjonujący sposób.Ehhh :roll:
Kert, ustawka w przyszłości na co-opa? :troll:Bardzo chętnie, bez trolla. Ponoć to najlepszy element w nowym DS i kiedyś tam pewnie zagram. Choć nieprędko na pewno.
Potem zastanawianie się czemu nikt nowy na forum się nie pojawia, jak tu po każdym żarcie afera na pół dnia. Forum nie jest takie jak kiedyś :(To przecież najbardziej liberalne forum, z jakim miałem do czynienia. W każdym innym, założę ostrożnie - 90% użytkowników już dawno dostałoby po banie i wszystkie "afery" byłyby tłumione w zalążku.
Dead Space 3 graficznie na tle wielu gier obecnej generacji plasuje się w dolnych szeregach średnich. Jak dobrze wiadomo, wersja PC jest konwersją z konsoli, co widać na pierwszy rzut oka. Nawet na maksymalnych ustawieniach widzimy brylaste modele, dość sztywne animacje i tekstury drugiej świeżości. Ponadto nie można włączyć żadnych filtrów, co wiąże graczowi ręce i każe z tęsknotą wspominać pierwszego Mass Effecta, w którym efekt ziarna znakomicie podnosił jakość wizualną. Owszem, zapowiadano konsolową konwersję, co nie zmienia faktu, że jest już mocno niedzisiejsza.
A później człowiek wchodzi do tematu jakiegoś bezgrafikowego exa na pc i czyta, że "wygląda spoko świetnie"Interpretuj sobie to jak chcesz. Nie chodziło mi w tamtym przypadku tyle o jakość grafiki, co o ogólny wizerunek gry (perspektywę, interface itd.). Stare Fallouty np. nadal w moim odczuciu wyglądają ok.
Na tych skrinach rzeczywiście ładnie się prezentuje.
A marudza chyba tylko ci co liczyli na horror.Zapomniałem, że to TPS w dżungli.
Tak, gra prezentuje sie swietnie. Chapter 7 i ogolnie jest moc. A marudza chyba tylko ci co liczyli na horror. Wazne, ze jest klimat i swietny gameplay. W tej chwili 8.5/10 i cisne dalej.
Zgoda, mi bardziej chodzi o wymuszanie przez wydawców zmian w kompletnych konceptach gier, które doskonale poradziły by sobie bez tych że zmian.
Przeciez DS2 juz nie byl horrorem, wiec wiadomo co sie kroilo. Czasami jest sporo strzelania, a czasami nie - jestem na chapterze 9 i gra mi sie bardzo podoba, bo ma klimat - i wcale nie musi byc horrorem aby go miec. Swietne i pieknie zrobione miejscowki buduja fajna atmosfere. Do tego strzelanie jest bardzo miodne.Dla mnie żadna część tej serii nie jest horrorem tylko grą akcji z elementami horroru. W dwójce było dużo strzelania a w trójce jest tego jeszcze więcej. Tylko tyle chciałem powiedzieć bo jeśli osobą grającym w dwójkę to przeszkadzało to w najnowszej części będzie jeszcze bardziej.
No to moze tak, chociaz w mojej opinii jest do dobrze wywazone. Sa momenty gdzie trzeba wybic troche miesa, ale i sa momenty spokojne kiedy tylko krecimy sie po danym terenie bez nawalania do necromorphow. IMO gra jest swietna - przynajmniej do chapteru 9, bo dalej jeszcze nie wiem. Obecnie walcze z bossem.Co do tego, że gra jest dobra to nie mam też wątpliwości. Zobaczymy co będzie dalej bo trójka coraz bardziej mi się podoba.
Olać EA i toł strzelunke. Kto nie grał niech bierze Sirena i wspiera prawdziwe horrory :mad::NIE MA TROFEÓW-NIKT NIE KUPI!!!Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Smutno patrzeć, jak mój ulubiony gatunek gier umiera :cry:
a DS pierwszy juz rozwial watpliwosci, ze nie na takie cos bedzie stawial.
Zreszta to sa horrory pelna geba denteO, a DS pierwszy juz rozwial watpliwosci, ze nie na takie cos bedzie stawial.Zauważyłem, że miesza się pojęcia. Siren czerpie z japońskich horrorów i podawanie go w tym temacie jest trochę nie na miejscu. DS stanowił przełożenie na język gier video klimatów Alien i Event Horizon (szczególnie ten ostatni), za co tak gracze tę grę polubili, bo brakowało takiego tytułu na rynku. Mnie przypomniał dodatkowo, że od czasów Dark Seed na Amisię i PC nie było na tyle fajnego tytułu w otoczce sci-fi horror, choć Dark Seed na pewno nie było tytułem wybitnym. Tak, jak pierwszy Dead Space. On także nie był idealny, miał swoje kijowe momenty i jak dla mnie, był już wtedy zbyt nasilony na akcję, ale takie standardy były wymuszone przez obecne w tej generacji gierki (w końcu to także tytuł konsolowy), więc nie narzekam na siłę. Natomiast jaranie się trójką, która stała się Gears of War/Uncharted w kosmosie, jest potwarzą dla genezy tej serii. Nikomu nie bronię opinii pozytywnej, szczególnie graczom, którzy mają wyje**ne na gameplay, otoczkę jedynki i po prostu chcą się dobrze bawić. Dla mnie obecna sytuacja jest jednak nie do przyjęcia i choćby to była najwspanialsza "strzelanka w kosmosie", a Raikoh jarał się pod niebiosa, nie tak wyobrażałem sobie rozwój tego tytułu i czuję się po prostu zawiedziony. Oczywiście, nie grałem w DS3 oprócz wersji demonstracyjnej, więc w/w wnioski mogą być zbyt daleko idące i krzywdzące.
Gralem windo i tez kocham horrory, ale... i mroczne sci-fi, wiec i tak bawie sie swietnie grajac w DS3 :)
Nie miesza się pojęć. Jak ktoś ma wywalać kasę na DS3 bo lubi horrory, łudząc się, że dostanie choć troszeczkę horroru w tej grze, to niech nie napełnia sakiewki EA, tylko lepiej wesprze ludzi, którzy robią horrory pełną gębą. I nieważne że jeden horror to scifi, a drugi jakiś japoński.Zreszta to sa horrory pelna geba denteO, a DS pierwszy juz rozwial watpliwosci, ze nie na takie cos bedzie stawial.Zauważyłem, że miesza się pojęcia. Siren czerpie z japońskich horrorów i podawanie go w tym temacie jest trochę nie na miejscu. DS stanowił przełożenie na język gier video klimatów Alien
Rozumiem. Niestety DS3 już całkowicie pozbawia złudzeń i o to chodzi. Na tę grę powinni wywalać kasę gracze bo lubią Dead Space, a nie kosmiczne strzelanki. Substytuty można znaleźć, nawet zagrać w Slendera, którego tablety luzem mogłyby odpalić, ale co mi z tego. Co mnie zmartwiło, to porównania do Lost Planet - to pokazuje, w jak złym kierunku poszedł tytuł Visceral.Nie miesza się pojęć. Jak ktoś ma wywalać kasę na DS3 bo lubi horrory, łudząc się, że dostanie choć troszeczkę horroru w tej grze, to niech nie napełnia sakiewki EA, tylko lepiej wesprze ludzi, którzy robią horrory pełną gębą. I nieważne że jeden horror to scifi, a drugi jakiś japoński.Zreszta to sa horrory pelna geba denteO, a DS pierwszy juz rozwial watpliwosci, ze nie na takie cos bedzie stawial.Zauważyłem, że miesza się pojęcia. Siren czerpie z japońskich horrorów i podawanie go w tym temacie jest trochę nie na miejscu. DS stanowił przełożenie na język gier video klimatów Alien
Kupiłem.Olać EA i toł strzelunke. Kto nie grał niech bierze Sirena i wspiera prawdziwe horrory :mad::NIE MA TROFEÓW-NIKT NIE KUPI!!!Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Smutno patrzeć, jak mój ulubiony gatunek gier umiera :cry:
Zamowilem teraz wersje limitowana za 44funty dla mozna powiedziec jednego strojuTo nie lepiej przyoszczędzić i kupić strój przez mikropłatności EA? :troll:
skąd się wzięły hektolitry szamba wylane na developera za ten tytuł?
http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-09-ea-has-no-intention-of-patching-the-dead-space-3-loot-exploit
w jedynce dobrnąłem do IshimuryAlbo czgoś nie rozumiem, albo wyłączyłeś jedynkę po intro.
Gre hejtuja tylko dla hejtowania, by sie wyroznic z tlumu.Bulszit. Kolejan seria, która zaczyna mieć fanów w dupie i robi się bardziej przystępna/chce się przypodobać wszystkim pozostałym. Vide DmC.
Wazne by dogodzic wiekszosci.Niby ok, ale nie zawsze ma to przełożene na lepszą sprzedaż.
A nie oszukujmy sie - horrory umierajaRacja. Stare serie dają dupy, a nowych nie widać.
Ja bym chcial, aby DS4 mial sporo akcji, ale i wiecej momentow w ktorych bedziemy mieli stojace wlosy na glowie. Da sie to zrobic.Ponoć do DS3 ma być DLC, które zadowoli fanów jedynnki, więc można spodziewać się powrotu do korzeni.
nowych nie widać.The Last of Us będzie survival horrorem. 8)
kupilem ja 2 razy :lol:hihih kozak
+Gre hejtuja tylko dla hejtowania, by sie wyroznic z tlumu.Bulszit. Kolejan seria, która zaczyna mieć fanów w dupie i robi się bardziej przystępna/chce się przypodobać wszystkim pozostałym. Vide DmC.
Isaaca nie szkoda, ale Visceral się pewnie oberwie.
Sytuacja się powoli normuje i za jakiś czas zostaniemy z EA-BioWare-Maxis-DICE. Cała reszta studiów pójdzie na bruk.
Po ograniu nieco DS3 i rozmowie z kuzynem, ktoren to przeszedl ww. dwa razy (i tak jak ja jest milosnikiem serii), dochodze do wniosku, ze (tutaj posypuje glowe popiolem) gra jest o wiele lepsza niz zakladalem. Wiekszosc rugajacych ja recenzji musiala byc napisana na chybcika, bez zaglebiania sie w gre.
Gra jest po prostu słaba. Wyrobiona marka zawsze ma większy kredyt zaufania i inaczej się na nią patrzy. Co nie zmienia faktu że to słabizna. Niema byś coraz gorzej tylko lepiej a tu zabrakło jaj i powiewa pustym kurnikiem!
Postawil bym ja na rowni lub wyzej z 'dwojka'. DS3 jest bogatsza. Co ciekawe wymieniany wszedzie nadmiar strzelania wcale taki nadmierny nie jest. Poza tym gra wymusza na nas niejako (bardziej od poprzednich czesci smiem stwierdzic!) kombinowanie w walce z nekromorfami i uzywanie wszelkich mozliwych sposobow eliminowania tychze. Najwazniejsze - gra nadal ma tone klimatu np. wczoraj obserwowalem gre kuzyna i przez jakies 20 minut nie spotkal zadnego monstrum na swojej drodze, wiem, ze podobne epizody wcale nie sa zadkimi. Najciekawsze na koniec, jest opcja wylaczenia wszystkich wrzuconych w DS3 nowosci w rozgrywce (np. chowanie za przeszkodami) i granie w stylu poprzednich czesci! Fajna sprawa. Gra naturalnie nie jest swieza i nowatorska (chyba nikt tego od niej nie oczekiwal), ale to nadal pozadny kawal (spory!) kodu.Po ograniu nieco DS3 i rozmowie z kuzynem, ktoren to przeszedl ww. dwa razy (i tak jak ja jest milosnikiem serii), dochodze do wniosku, ze (tutaj posypuje glowe popiolem) gra jest o wiele lepsza niz zakladalem. Wiekszosc rugajacych ja recenzji musiala byc napisana na chybcika, bez zaglebiania sie w gre.
Lepsza od dwójki?
Wpis i plus za ten tekst bo to sama prawda.Postawil bym ja na rowni lub wyzej z 'dwojka'. DS3 jest bogatsza. Co ciekawe wymieniany wszedzie nadmiar strzelania wcale taki nadmierny nie jest. Poza tym gra wymusza na nas niejako (bardziej od poprzednich czesci smiem stwierdzic!) kombinowanie w walce z nekromorfami i uzywanie wszelkich mozliwych sposobow eliminowania tychze. Najwazniejsze - gra nadal ma tone klimatu np. wczoraj obserwowalem gre kuzyna i przez jakies 20 minut nie spotkal zadnego monstrum na swojej drodze, wiem, ze podobne epizody wcale nie sa zadkimi. Najciekawsze na koniec, jest opcja wylaczenia wszystkich wrzuconych w DS3 nowosci w rozgrywce (np. chowanie za przeszkodami) i granie w stylu poprzednich czesci! Fajna sprawa. Gra naturalnie nie jest swieza i nowatorska (chyba nikt tego od niej nie oczekiwal), ale to nadal pozadny kawal (spory!) kodu.Po ograniu nieco DS3 i rozmowie z kuzynem, ktoren to przeszedl ww. dwa razy (i tak jak ja jest milosnikiem serii), dochodze do wniosku, ze (tutaj posypuje glowe popiolem) gra jest o wiele lepsza niz zakladalem. Wiekszosc rugajacych ja recenzji musiala byc napisana na chybcika, bez zaglebiania sie w gre.
Lepsza od dwójki?
- czasami irytujące zbieranie "surowców"Czy w pełnej wersji jest to samo, co w demie? Loot tak potężny, jakby cała gra miała miejsce w magazynie z bronią i amunicją. Osobiście, pośród innych rzeczy, nieco mi to przeszkadzało.
- czasami irytujące zbieranie "surowców"Czy w pełnej wersji jest to samo, co w demie? Loot tak potężny, jakby cała gra miała miejsce w magazynie z bronią i amunicją. Osobiście, pośród innych rzeczy, nieco mi to przeszkadzało.
Skończyłem.
- świetna oprawa, dla mnie absolutna czołówka tej generacji
No prawieWiadomo, zawsze znajdzie się słabszy punkt, ale ogólne wrażenia, gra świateł i cieni, design miasta obcych, w pytę efektów - jak najbardziej na plus
Czekam na DS4 :)
Ja mimo wszystko wolałbym nie - Visceral to naprawdę zajebista ekipa i mogliby zrobić nowe IP
Najciekawsze na koniec, jest opcja wylaczenia wszystkich wrzuconych w DS3 nowosci w rozgrywce (np. chowanie za przeszkodami) i granie w stylu poprzednich czesci! Fajna sprawa.Bardzo mnie to cieszy.
Damn, może w końcu też zagram... Jakbyś tak za 2, 3 tygodnie jeszcze miał ochotę, to o kampanii co-op trzeba pomyśleć - ponoć jedna z najciekawszych z dostępnych w tym trybie. Najpierw musiałbym ograć trochę trójkę, bo ostatnio grałem w ds2 i demo bieżącej odsłony - a to było już "jakiś" czas temu.Jasne, dawaj znać jakby co, bo też słyszałem o co-opie dużo dobrego. A z gierką mam zamiar spędzić nieco więcej czasu, bo aż czekam jak dzisiaj wrócę z roboty i znów zapuszczę się w kosmos.
(oświetlenie)!Yep, robi mocno. Od hełmu rzucającego pasy światła na otoczenie, po oślepiające światło gwiazdy, wbijające się przez szybę do brudnych i zakrwawionych pomieszczeń. Zawsze też podobały mi się wszelakie napisy na ścianach, oznaczenia odnośnie zasad BHP na statku itp. Jest to też obecne i tutaj.
fajne patenty z otwartą przestrzenią kosmiczną,Sprawiają dużą przyjemność, dzięki bardzo dobrej mechanice Zero-G. No i zawsze ten stresik, że trzeba pamiętać o uzupełnieniu powietrza.
Jestem w 14 chapterze i chyba lada moment koniec. Nie wiem i nie chcę wiedzieć ile jest w sumie chapterów. Na liczniku ponad 14h i powiem, że bawię się świetnie. Budowanie broni ok, surowce ok, misje poboczne ok (chociaż te pod koniec to już na jedno kopyto i chyba brakło pomysłu). Opiszę więcej jak skończę. No i jestem wielce ciekaw co-opa, misji co-op itp.
ale Ryo chętnie wspólnie obadam kampanię w co-op, tylko skilla muszę podreperować, co byś się nie wkur**ał wybawianiem z opresji ;)Loozik, ja nie z tych coś drą ryja, bo ktoś coś zjebau; bardziej się uśmiechnę i powiem, że jedziemy jeszcze raz ;) Możemy grać nawet na wyższym poziomie trudności jak chcesz. Ja ze swoim doświadczeniem w całej serii będę Cię osłaniał 8) Naprawdę, bardzo jestem ciekaw tego co-opa.
Jako, że bardzo dawno nie ogrywałem DS rozpocząłem na "normal" i bez jaj, po 20 minutach gry zapełniony inwentarz i trzeba wywalać przedmioty. Mnóstwo apteczek, amunicji nigdy nie brakuje, zero stresu oprócz nagle wyskakujących maszkar.To samo uczucie miałem na początku, ale powiedziałem, że już dokończę na normal. W sumie dopiero teraz był moment, który minimalnie przycisnął mnie do ściany z racji ilości przeciwników i ich siły, a tak to ogólnie lajcik.
Fajnie, że dałeś szanse grze Ryo, bo z tego co czytam z Twoich wypocin to się nie zawiodłeś.Nie były to wypociny, tylko tekst pisany z wielką przyjemnością ;) I tak, dałem grę szansę i nie żałuję.
Właśnie, zdziwiła mnie mała ilość slotów na broń - tylko dwa, co pewnie wymusza kombinowanie, albo wraz z rozwojem postaci można później dodać następne.Nope. Przez całą grę są tylko dwa sloty na broń.
trzeba uciekać przed RegeneratoremTak na prawdę jak pisałem swoje wrażenia po skończonej grze, nie wiedziałem jak się trójce nazywa ten typ Necromorfów. I po prostu napisałem Regenerator. Teraz sprawdzam i rzeczywiście się tak nazywają :lol: Dla przypomnienia w jedynce był Hunter, a w dwójce Ubermorph.
Zobaczę, jak później, ale na dzisiaj uważam, że EA/Visceral popełniło duży błąd wydając wersję demonstracyjną w formie masowej zimowej rozwałki z cover systemem, bo nie oddaje prawdy o początkowych rozdziałach DS3. Doszedł do tego aspekt "modernizacji" serii, kwestie wprowadzenia mikropłatności i obraz gotowy.Yep. To było totalne nieporozumienie, które zresztą i mnie zraziło do gry.
Kombinowanie z bronią na początku trzeba było ogarnąć, ale daje sporo możliwości - to się chwali. Dobrze, że wykorzystane upgrade'y można zdemontować i później wykorzystać, bo wpakowałem je w plasma cutter, potem zrobiłem karabinek z dołączoną funkcją tego pierwszego i obawiałem się, czy "obwody" można odzyskać.Fajnie, że można samemu kombinować jak i korzystać z gotowych blueprintów.
Dla przypomnienia w jedynce był Hunter, a w dwójce Ubermorph.Ciekawe, dla mnie to od zawsze był Regenerator. Nawet przy okazji pierwszej części tak go nazywałem, ale może z racji RE4, gdzie były podobne skurwiele.
a jakbyś chciał machnąć jakąś misję co-op daj znać, to się przyłączę jako CarverSpoko, na razie singla trochę ogram. Kampania co-op różni się całkowicie od singlowej, czy to to samo z przemodelowaną rozgrywką i lokacjami (łącznie z "psychiczną jazdą") na potrzeby kooperacji dwóch postaci ?
Kampania co-op różni się całkowicie od singlowej, czy to to samo z przemodelowaną rozgrywką i lokacjami (łącznie z "psychiczną jazdą") na potrzeby kooperacji dwóch postaci ?Powiem Ci, że nie mam pojęcia bo sam nie sprawdzałem i nie czytałem nic na ten temat. Po lokacjach wnioskuję, że całą grę można przejść w co-op (nawet Bench ma z dwóch stron miejsce do zalogowania) no i są misje i pomieszczenia dostępne tylko w co-opie. Ciekaw jestem tych "zwidów", bo głośno było na ten temat przed/zaraz po premierze.
dobra gra, ale słaby Dead Space.
Szczerze, to jestem zdziwiony, że w dobie odgrzewania niemal wszystkiego jak leci nie wydano trylogii Mass Effect i właśnie Dead Space.