Monolith Soft is indeed making a game for Wii U. Satoru Iwata teased the news during a Japanese Nintendo Direct today. No details were shared, but fans of the studio can look forward to a brand new game from the company.http://nintendoeverything.com/index.php/98763/iwata-reconfirms-monolith-soft-game-for-wii-u/
Monolithsoft has tweeted to fans telling them to look out for this year’s Tokyo Game Show, specifically the 20th of September. Could this mean more information on their new IP for Wii U? This is a rough translation of their Japanese tweet:http://realnintendonews.wordpress.com/2012/09/18/monolithsoft-tells-fans-to-watch-tokyo-game-show/
I’ve updated the page of the “Welcome to Monolith Soft” [HP] soft monolith. September 20 (Thursday) held “Tokyo Game Show 2012.” We will report Riki is enthusiastic this year. Do not miss it!
"We needed to make sure that there was really an opportunity for it. We wanted to see how it would sell in Europe, and based on the performance in Europe, we would look to bring it here to the U.S. It did well in Europe; we decided to bring it in here. We took a very smart approach and we sold it ourselves online in terms of physical goods as well as a focus on GameStop as a retailer, and it was a very good effort for us. (It sold) Quite well." - Reggie Fils-Aimehttp://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=187201
"The Last Story has definitely gotten the support of the fans. It's doing really well, and we hope word of the game's quality/sexy packaging will continue to entice more to check it out." - XSEED's Jessica Chavez
Reggie was also asked about Monolith Soft's Wii U project. Is it going to be another game that we have to fight tooth-and-nail to see released here?
"We know that they're working on a game. I personally haven't seen it, but I know there's a lot of excitement in Japan and Kyoto about what they're working on, so I look forward to seeing it. In the end, if it's a game that we decide to publish from... what would be a second-party standpoint, certainly we'd love to bring it here to the US. The way we look at the opportunity is, given a level of marketing support, how much are we gonna sell and is it gonna be a profitable venture?"
O kur** ...Wpis. Coś pięknego.
Satoru Iwata zostawił na koniec dzisiejszego Nintendo Direct największą niespodziankę - nową grę Monolith Soft reżyserowaną przez Tetsuye Takahashiego. Zapowiada się przynajmniej na częściowy powrót do jego korzeni, to znaczy do Xenogears i Xenosagi. Trailer w rozwinięciu.http://www.ppe.pl/news-20373-Nowa_gra_Monolith_Soft_ujawniona!.html
Wracają mechy, wraca Kunihiko Tanaka (projektant postaci w Xenogears), muzykę napisze natomiast Hiroyuki Sawano, który z grami do tej pory nie miał do czynienia. Nintendo nie podało tytułu, ale na pewno możemy liczyć na prefiks "xeno".
Jak zaraz znajdę temat z kolejną zajebistą gierką to trochę będzie zmyła co robić z hajsem na sprzęt.Fuck :lol: W końcu Wii U nabiera kolorytu.
Jak zaraz znajdę temat z kolejną zajebistą gierką to trochę będzie zmyła co robić z hajsem na sprzęt.Fuck :lol: W końcu Wii U nabiera kolorytu.
Osobiście nie grałem w pierwszą część (i raczej nie zagram), ale zdaje sobie sprawę, że gra ze średnią 92% raczej do słabych nie należy.Nawet jeżeli nie przepadasz za grami Jrpg to Xenoblade na pewno by Ci się spodobał. Ogromne ,przepiękne lokacje ,rozbudowany system walki ,ciekawa fabuła ,multum pobocznych questów do wykonania ,soundtrack , znikome loading'i ,wpływ na relacje miedzy ludzkie zarówno w naszej drużynie jak i miastach ,możliwość zapisu w dowolnym miejscu i liczne checkpoint'y to tylko niektóre elementy tej fenomenalnej gry.
Trawa faluje na wietrze, gdzieś tam w oddali widać wodospad, mgiełka unosi się nad ziemią ... Ubóstwiam takie widoczki ,a jak dodamy do tego zmianę pory dnia i różne warunki atmosferyczne...
A tak opisać można nawet gierki starsze o jedną, dwie generacje.*
*Soul Blade i arena Rocka, Bushido Blade, SOTC.
O co Tobie chodzi ??? Napisałem jedynie co mi się podoba w tej grze ,zresztą nie tylko w niej.Trawa faluje na wietrze, gdzieś tam w oddali widać wodospad, mgiełka unosi się nad ziemią ... Ubóstwiam takie widoczki ,a jak dodamy do tego zmianę pory dnia i różne warunki atmosferyczne...
Witamy w roku 2010. Ups...
Tak jest to zabawne. Bo jak wszystkim wiadomo fani Nintendo nigdy nie posiadają innych konsol i nie dane im było zobaczyć olśniewającej grafiki HD. Na szczescie teraz, po 6 latach życia w zacofaniu możemy odkryć magię gier z grafiką HDA tak opisać można nawet gierki starsze o jedną, dwie generacje.*
*Soul Blade i arena Rocka, Bushido Blade, SOTC.
Bez przesady, pora dnia i pogoda chyba się tam dynamicznie nie zmieniały ;)
Tak czy siak zabawnie się czyta posty fanów Nintendo, którzy obecną generację odkrywają z kilkuletnim lagiem.
- mission is to massively increase the amount of personnel at Monolith Softhttp://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=195874
- looking for designers with skills in 3DCG, effects and motion
- Monolith Soft have realized just how important it is for a team to work closely together
- the number of meetings between Nintendo and Monolith Soft has increased greatly
- Nintendo have been actively consulting on their work and providing feedback
- Monolith Soft say they’re amazed by Nintendo’s ability to work and think together
- they believe it’s a major asset to producing quality products
- this has inspired Monolith Soft to do the same with their studio
- the team is making people feel included by asking programmers who aren’t often in talks with designers, for ideas
- concerns some of the staff had about the idea of moving to Kyoto is now a thing of the past
- the devs are working closely together, almost as a family, to make great games
Klimatyczny ten trailer. IMO jedyny plus dzisiejszej prezentacji Nintendo i tytuł, dla którego warto chociaż pożyczyć Wii U. Reszta mnie w ogóle nie przekonała.Podejrzewam, że jak byś już pograł, to byś zmienił zdanie ;)
ktoś wie co to za kawałek z tego trailera?
I tutaj zauważam jeden z elementów, który mi przeszkadza i stanowi tendencję w nowych rpg od Japończyków - festyniarski "HUD",Co ty w ogóle to ja nawet nie:
tak jest dobrze. Smutne szare menusy są w grach zachodnich i każdy sobie może takowe zakupić.Oczywiście, ale to kwestia gustu. Chcę zagrać w jrpg, to muszę zgadzać się i "lubić" festyn, bo tak jest fajnie i ogólnie przyjęte?
Racja, może to nie znak czasów i nowoczesna tendencja akurat w przypadku Xeno. Potraktowałem temat ogólnie, pasowały mi starsze jrpg, gdzie ulokowano bardziej stonowane menusy i hud, np. podczas walki w Finalach (oczywiście biorę poprawkę, że to zupełnie inny system walki, ale to niczego nie tłumaczy).1) Nie dałeś VII gdzie defaultowy niebieski je**ł po oczach.
(...)
Oczywiście, ale to kwestia gustu. Chcę zagrać w jrpg, to muszę zgadzać się i "lubić" festyn, bo tak jest fajnie i ogólnie przyjęte?
wszelkie próby robienia ch**ów-mujów pod eurofryty i hamburgery dają efekt odwrotny do zamierzonegoSama prawda.
X has a new name: Xenoblade Chronicles X. The new title was confirmed during today's E3 Digital Event, along with fresh footage which shows epic space battles and massive mechs.http://www.nintendolife.com/news/2014/06/e3_2014_monoliths_x_becomes_xenoblade_chronicles_x_locked_in_for_2015_release
Aside from the new title, Nintendo confirmed that the game will be coming in 2015, crushing hopes of a western release this year.
W tym nowym trailerze ryje postaci są po prostu obrzydliwe.
Takahashi on X: "Vehicles are called Dolls. They are 5 Times larger than a person. So to get the same feel as Xenoblade Chronicles, the map would need to be 5 times bigger. The game world in X is e in fact even bigger than that."http://gamrconnect.vgchartz.com/thread.php?id=189147
n a recent interview with Edge, Xenoblade Chronicles X executive producer Tetsuya Takahashi revealed how the gamepad would be implemented into the new Wii U title. In short, it looks like the gamepad is going to be used in the same way as in many other games: as a navigational device. The gamepad will also house some other interface features.http://nintendoenthusiast.com/news/gamepad-used-xenoblade-chronicles-x/
“We decided that it would be perfect to use as a navigation device, in the same way that a lot of tablet computers are. We’ve put some important features relating to the game system and your objectives onto the GamePad, so I feel that this should create a very user-friendly experience for players.”
Zwiedzałbym.
Będzie świetna gra, ale rzuca się w oczy animacja biegania - postacie wyglądają jakby pływały.
Oj grałbym.Kupuj Wii U. Amiibo już masz :troll:
To przez te poj**ane oczy. Nie wiem skąd im to przyszło do głowy, to nawet nie jest typowy japoński design. Granda. Dobrze, że 720p, to będzie wystarczająco rozmyte :troll:
Chyba nigdy nie spotkałem równie niedojebanych modeli postaci :lol:
Straszna kupa, co to niby ma być? Gdzie jest Sawano :/Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
To jest niby Battle Theme.
Komentarz zbędny.
Ja tak umiarkowanie. Grający nie zna japońskiego i pewnie sporo mu umknęło, ale jednoznacznie z opisu wynika, że gra jest mniej skupiona na fabule niż pierwszy Xenoblade :/Czytam dopiero w komentarzach, że typ choć japoński zna, to nie lubił 1szego Xenoblade. Jak można komuś takiemu zlecić artykuł? Głupota.
It is being reported that Nintendo has changed some of the more revealing outfits in the forthcoming western localisation of Xenoblade Chronicles X.http://www.nintendolife.com/news/2015/10/nintendo_is_making_female_characters_cover_up_for_the_western_version_of_xenoblade_chronicles_x
The changes were spotted in versions of the game currently being shown off at events in the west, and the only confirmed change so far is for the character Lin, who has had two of her outfits tinkered with.
As you can see in the comparison images on this page (left is western, right is Japanese), she now wears a top and shorts under her bikini. Also, the character's age has been bumped from 13 in the Japanese version to 15 in the western editions.
Seeing what has been achieved here gives us hope for the upcoming Zelda title on Wii U. Earlier this year, Monolith Soft posted a number of jobs for support roles which was later clarified by the game's creator Tetsuya Takahashi in an interview noting that "Monolith is currently supporting a handful of other Nintendo projects, specifically projects needing map design and 'interesting adventure elements'." Bearing in mind that Monolith Soft previous helped with The Legend of Zelda: Skyward Sword, it seems likely that the latest Wii U instalment is receiving support as well. While the team responsible for Xenoblade X is separate from the support team, the experience gained in the creation of the game certainly seems like a good fit for an open world Zelda title.http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-vs-xenoblade-chronicles-x
Też jestem zdziwiony prawdę mówiąc, zwłaszcza, że gra jest do tego bardzo płynna, nie rwie klatek. Fakt, że jak to w grach z otwartym światem, obiekty czy tekstuty się czasem doczytują blisko gracza (zwłaszcza w mieście, nie wiem czemu akurat tam tak wyraźnie), ale między lokacjami nie ma żadnych loadingów, a quick travel to wczytywanie rzędu 4-5 sekund.No to miasto to bardzo słabo wygląda w porównaniu do tych obrazków wyżej.
Fajnie że toto pokaże się na Switchu. Przez słabą fabułę i niemego bohatera nie sprawiłbym sobie WiiU dla tej gierki, a tak ogram. Super, bo zwiedzając olbrzymie lokacje w FF15 ciągle wspominam równie miodne (choć bez auta) i jeszcze większe, w Xenoblade z Wii i 3ds. W FF15 słaba fabuła mi nie przeszkadza, tutaj wiem już że też ją zmęczę, gdy gameplay oczaruje.Przy Xeno X lokacje z FF XV przestaną Ci się wydawać olbrzymie; )