Mam dwa pytania w związku z przejazdem:Oglądałem inny przejazd i było słychać pilota, tu mam wrażenie jak by kamera była na zewnątrz przedniej szyby, a nie w środku.
1) czemu nie słychać/nie ma pilota?
2) czy nie może cały czas jechać na długich i czy jeśli nie może, to dlatego, że się boją, że kogoś dogoni?
Jakby była na zewnątrz samochodu, to by nie było przecież widać pracującej wycieraczki. Ale też widziałem inny przejazd i było słychać.A no hehe :P :oops:
Trzeci OS był prawdziwą loterią. Najlepiej spisali się na niej kierowcy, którzy mieli w swoich samochodach założone opony na śnieg: Bryan Bouffier, Elfyn Evans, Dani Sordo i Kris Meeke. Robert Kubica stracił na tym odcinku do zwycięzcy 1 minutę i 24,3 sekundy, przez co zanotował duży spadek w klasyfikacji generalnej rajdu. W niej prowadzi Bryan Bouffier, przed Krisem Meeke (13,6 s straty) i Danim Sordo (41,5 s). Czwarty Robert Kubica jest 42,5 sekundy za liderem.
Robert Kubica wypadł z drogi na trasie dziewiątego odcinka specjalnego Rajdu Monte Carlo.
I tak sięrozjebie na następnym odcinku.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
-To była dla nas dobra pętla, dobre tempo. Mogliśmy jechać znacznie szybciej, szczególnie jeżeli zna się trasę. Jedziemy jednak ostrożnie - powiedział Robert Kubica na mecie.
Ktoś takie powtórki ogląda ?Ja oglądałem. Do tygodnia po rajdzie stacja robiła fajnie zmontowany, prawie godzinny (wliczając reklamy) materiał o całym wydarzeniu w pigułce. Ale to kiedyś, nie wiem, jak to teraz wygląda.
no i nic z tego nie będzie. czytam, że znowu coś z autem, do tego odcinek długi :/
Mieliśmy poważną przygodę przy dużej prędkości. Wylecieliśmy z trasy, ale dzięki kibicom udało się wrócić. Potem na jednym ze skrzyżowań, na dużej prędkości uderzyliśmy w drzewo i przebiliśmy oponę.
''Mieliśmy dwa duże momenty - najpierw wypadliśmy z drogi przy dużej prędkości i kibice pozwolili nam wrócić na trasę. Potem próbowałem jechąć normalnym tempem, uderzyliśmy w drzewo i przebiliśmy oponę'' - mówi Polak.
Rajd samochodowy dzieli się na wytyczone przez organizatora dojazdówki i odcinki specjalne (OS). Dojazdówka to trasa przebiegająca po otwartych dla ruchu drogach, na której obowiązują zawodników normalne przepisy. Załogi mają na jej pokonanie określony czas. Jest on ustalony tak, by nie musiały łamać ograniczeń prędkości. Dojazdówka służy do przemieszczania się pomiędzy odcinkami specjalnymi, strefą serwisową, startem i metą rajdu.
Nie są dopuszczone, po prostu na okres rajdu jadą, bo innej opcji nie ma.Mogli dzwonić po lawetę. :troll:
Legendarny odcinek przez Col de Turini to prawdziwy rarytas dla wszystkich kierowców. Blisko 32 km w zdradliwych warunkach najszybciej pokonał Sebastien Loeb. Olbrzymiego pecha miał Kubica, który jechał znakomitym tempem, "wykręcił" świetny czas, ale tuż po minięciu linii mety urwał się pedał hamulca i Fiesta uderzyła w ścianę. Załodze nic się nie stało, ale oba przednie koła odpadły i załoga musiała przedwcześnie wycofać się z rajdu. Wielka szkoda, Kubica po tym, co pokazał w Monte Carlo zasłużył co najmniej na miejsce w "10", a nie odpadnięcie w wyniku awarii technicznej.