Forum GameOnly.pl
Prehistoria gen => GameCube => Wątek zaczęty przez: dziulinho w Lipca 10, 2005, 00:35:35 am
-
Powoli KOnczy Sie Dekada Karent Genów. Podajcie wdg. Was top 5 Gier na GameCuba :D moja Lista to :
1.Metroid Prime
2.Resident Evil 4
3.Metroid Prime 2 : Echoes
4.The Legend of Zelda : The Wind Waker
5.Super Mario Sunshine
Dojdzie Jeszcze Gaist i The Legend of Zelda : The Twilight Princess :D
-
1. RE0,
2. Eternal Darknes,
3. Mario Party 4,
4. Viewtiful Joe,
5. Donkey Konga,
6. Zelda: WW.
-
1. Resident Evil 4
2. Zelda: WW
3. Metroid Prime
4. Eternal Darkness
5. Paper Mario 2
Jeszcze upchał bym Time Splitters'a 3 za świetny humor.
-
Kolejność przypadkowa:
:arrow: Donkey Kong Jungle Beat
:arrow: Luigi's Mansion
:arrow: Zelda: WW
:arrow: Super Smash Bros Melee
:arrow: Paper Mario 2
-
1. The Legend of Zelda: The Wind Waker,
2. Resident Evil 4 (+ Chainsaw Controller),
3. F - Zero GX,
4. Donkey Konga (+ DK Bongos),
5. Mario Kart: Double Dash!! (+ drugi pad).
-
:D
:arrow: RE Remake
:arrow: MGS:TTS
:arrow: RE 4
:arrow: Rouge Squadron Rouge Leader
:arrow: RE 0
Szkoda że nie top 10 :wink:
-
Dla mnie 5 najlepszych exclusive'ow dla ktorych nadal mam ta konsolke to:
REmake
Metroid Prime
RE 4
Super Smash Bros. Melee (4 pady)
Tales of Symphonia
-
prime (potęga)
prime2 (potęga do kwadratu)
ww (ogrom i design)
re4 (rzeźnia)
thug (masakra)
-
1.Zelda TWW
2.Harvest moon a wonderful life
3.Resident Evil 4
4.Tales of Symphonia
5.Paper mario
-
Zelda WW
RE4
RE1
Ethernal Darkness
Baten Kaitos
-
Zelda WW
RE4
RE1
Ethernal Darkness
Baten Kaitos
nie grałeś w RE0??
moje:
1. TLOZ:WW
2. ED
3. RE0
4. RE1
5. MP
RE4 zagram juz na PS2
8)
-
niegrałem w zero...trza nadrobić zaległości
-
niegrałem w zero...trza nadrobić zaległości
RE0 - REWELACJA! brak słów! (wg. mnie REmake wymięka przy niej!)
-
RE1 nie grałem, a zero na serio rządzi! fajny patent ze sterowaniem dwoma postaciami 8) no i ta grafa!!!
-
Wiem, recki czytałem i wygląda na to że RE0 jest prześwietny...trza zagrać
-
Co do RE0 to wydaje mi się że ładniejsze cienie były w Remake,ale tak to obie gry mają piękną grafę.
J
edyną dosyć ważną irytującą sprawą w RE0 jest fakt,że pozbyto się skrzyń przez co tam gdzie zostawi się przedmiot zostanie on cały czas,coprawda na mapie widać gdzie się zostawiło przedmioty,ale może to nieraz wkurzyć kiedy to np po połowie gry okaże się,że potrzeba przedmiotu,który był prawie na samym początku.
Mimo to polecam grę bo jest świetna,coprawda nie tak jak Remake,ale też trzyma wysoki poziom :wink:
-
Na dzien dzisiejszy, tylko exclu:
1. Zelda:TWW
....(duza przepasc)...
2. Super Mario Sunshine
3. Star Wars: RSII
4. F-Zero GX
5. StarFox Adv.
...za jakis czas moze sie to zmienic...jakby co to zrobie update'a :)
-
1. Re4
2. MGS- TTS
3. SC2
4. SW: RS2
5. Zelda
-
1. LoZ: WW
2. RE4
3. Mario Party 6
4. SW: RS2
5 Mario Sunshine
-
Moje top 5 wyglada nastepujaco:
1. The Legend of Zelda: The Wind Waker
2. Resident Evil4
3. Metroid Prime
4. Metroid Prime2: Echoes
5. Mario Kart Double Dash!!
-
1. Zelda: WW
2. RE4
3. Super Mario Sunshine
4. Soul Calibur 2
5. Metroid Prime
-
Eee czy ja wiem... Re0 fajny, fajny, ale dwie postacie nieco wkurzają. Nigdy nie lubiłem przygodówek z dwiema postaciami, co czasem trzeba jedną coś zrobić by drugą jeszcze coś innego. Zagadki wtedy są (jak dla mnie) poronione. Co prawda w RE0 fajnie to rozwiązano i dobra ta gierka, ale gdzie do hu*a jest tryb co-op? Dla mnie za taki brak oczko w dół (czyli mamy 8-). Klasyczny RE ciągle fajny, legendarne motywy i przez to zwyczajnie lepszy - SENTYMENTALNIE!
-
1. Resident Evil 4
2. Zelda: WW
3. Star Fox Adventures :P
i... i narazie koniec niestety ;P
-
Jak na razie tylko Resident Evil 4
Ale gacka mam od niedawna...
-
Co prawda nie grałem jeszcze w wiele z Gackowych gier(np. nie tknąłem żadnego z Residentów), ale kilkoma świetnymi pozycjami miałem już doczynienia:
1. Metroid Prime czy Zelda:TWW? Nie mam pojęcia, którą grę cenię bardziej, obie wyrwały wiele czasu z mojego życiorysu, więc niech i obie siedzą na pierwszym.
2. Eternal Darkness
3. MGS:TTS
4. SSX3
Wszystko się pewnie zmieni gdy zakupię RE4 oraz nadchodząca Zeldę.
PS. Czy ja pisałem, że Metroid Prime jest piękny?
-
Odgrzebuje temat, wybaczcie :) .
:arrow: Legend of Zelda: Wind Waker
:arrow: Paper Mario 2
:arrow: Harvest Moon: A Wonderful Life
:arrow: Starfox Adventures
:arrow: Mario Kart: DD
-
teraz UWAGA bo top 5 wypisuje osoba która nie miała GC! :D wypisuje ta 5 na podstawie ocen innych... napewno jesli bym kupowal gacka (a przymierzam się do tego) to chciałbym zagrać w:
1.zelda
2.Metroid Prime
3.MGS
4.Harvest Moon
5.Resident Evil 4
jak myslicie czy po zagraniu w to combo pokochałbym kostkę??
-
Ja na 1 miejsce na twoim miejscu przestawiłbym Resident evil 4
Dla tej gry kupiłem kostkę i powiem Wam, że na wszystkich ta gra robiła wrażenie.
Wspaniała pozycja - nie bez powodu okrzyknięta grą roku 2005 !!!
-
Jak dla mnie (kolejnosc losowa):
F-zero
Resident Evil 4
Metroid
musze jeszcze zaliczyc Zelde, ale mysle ze mozna ja smialo dopisac:D
Za pare lat bedziemy wspominac:
Metriody
Resident Evil 4
Zeldy
F-zero (przynajmniej ja)
i juz mamy piec sztuk
-
:arrow: Resident Evil 4
:arrow: Zelda WW
:arrow: Mario Sunshine
:arrow: Metroid
:arrow: Eternal Darkness-Świetna gra klimatyczny horror z nienaganną fabułą.
-
Resident Evil 4
Resident Evil
Eternal Darkness
Star Fox Adventures
-
->Metroid Prime
->Resident Evil 4
->Eternal Darkness
->Zelda WW
->F-Zero
Kolejnosc Dowolna :) w sumie to ciezko wybrac tylko 5 naj :)
-
Witajcie :)
I.The Legend of Zelda: The Wind Waker
II. Mario Smash Football
III. Super Mario Sunshine
IV. Mario Kart: Double Dash [ polecam grę w 4-ech graczy ]
V Soul Calibur II
-
1.Metroid Prime (Echoes)
2.TLoZ: The Wind Waker
3.Resident Evil 4
4.Resident Evil Remake
5.Baten Kaitos
-
1)MGS TSS
2)Resident Evil 4
3)Zelda Wind Waker
4)Resident Evil 0
5)zelda twilight princess
-
1.Resident Evil 4
2.The legend of Zelda:Twilight Princess
3.Metroid Prime 2 Echoes
4.Metal Gear Solid:The Twin Snakes
5.The legend of Zelda:Wind Waker
-
1. Resident Evil 1 Remake
2. Metroid Prime
3. Eternal Darkness
4. Zelda WW
5. Resident Evil: CV
Dodam, że w RE 4 i 0 jeszcze nie grałem - te gry pewnie trochę zmienią tą listę ;)
RE 4 będę miał na dniach w sumie :)
-
1. Resident Evil 1 Remake (przeszedłem jakieś 13 razy w tym na hard z niewidzialnymi wrogami :D)
2. Resident Evil 4 (świetny gameplay w najczystszej postaci)
3. The Legend of Zelda: The Wind Waker (klimat, grafika, design i miód)
4. Metroid Prime (zagadki, klimat i design)
5. Eternal Darkness (sama rozgrywka nie była jakaś bardzo wybitna, ale klimat nadrabiał wszystko)
-
1.Zelda WW
2.MGS:TTS
3.RE4
4.RE1
5.Ethernal Darkness
Nie gralem jeszcze w Twighlight Princess. Zamierzam nadrobic zaleglosci.
RE 0 IMO ssie w porownaniu do 2 czy REMAKE
-
1- Metroid 1/2 (największy opad szczeny od czasów ocariny)
2- Paper Mario 2 (bezpretensjonalny, infantylny, kolorowy a przy tym głęboki i niesamowicie grywalny)
3- Zelda WW (nieco inne podejście N niz przy zeldach z N64, wniosła nieco świeżości do serii, co prawda ma sporo wad, ale mimo wszystko niesamowita gra!)
4- Viewtiful Joe (Ultragrywalna pozycja udowadniająca że w tej nieco skostniałej branży są jeszcze ludzie kreatywni)
5- Killer 7 (Pod wględem grywalności nie jest to żaden [wbrew tytułowi] killer i obiektywnie rzecz biorąc takie gry jak RE4, Zelda TP, PoPy czy Beyond Good & Evil bardziej zasługują na to miejsce, ale ta pozycja ma tak niesamowite wykręcone: klimat, muzyke, designe i fanbłe, jest tak orginalna niesztampowa i wyjatkowa, że mimo wielu wad mam do niej słabość.
-
1. Mario Sunchine, wspaniala platformowka zapewniajaca przyjemna zabawe
2. Pikmin, kierowanie poczynaniami milusich jest naprawde bardzo interesujace
3. Metroid Prime, kapitalny klimat, jednak troche nudna
4. RE 4 fantastyczna gra
5. Metal Gear Solid:The Twin Snakes
-
1 Soul Calibur 2
2 Zelda WW
3 Viewtiful Joe
4 Metroid Prime
5 Ethernal Darkness
Z pozostałych wartych odnotowania gierek będzie Pikmin i RE 4
-
1.Resident Evil 1 Remake
2.Resident Evil 0
3.Resident Evil 4
4.Resident Evil code veronica
5.Zelda WW
lubie gacka i wii bo na te konsole jest najwiecej RE:)
-
Hmmm...oryginalny nie będe ;)
1.Metroid Prime
2.Metroid Prime 2 Echoes
3.Super Mario Sunshine
4.The legend of Zelda:TP
5.The Legend of Zelda:WW
-
Widzę dużo osób wg. mnie słusznie stawia Zelde:WW nad jej następczynią która została rozerwana między dwoma platformami.
Moje top5:
1.TLOZ: The WindWaker
2.Metroid Prime
3.RE4
4.MGS:The Twin Snakes
5.Super Smash Bros. Melee
ale 5 tytułów w przypadku tej konsolki to przynajmniej o 5 za mało:)
-
1. WarioWare Inc. Mega Party Games
2. Fire Emblem: Path of Radiance
3. Metal Gear Solid: Twin Snakes
4. Metroid Prime
5. Super Smash Bros. Melee
-
1. Resident Evil Remake (najlepsza gra poprzedniej generacji ;D). Tak powinno się robić wszelakiego rodzaju "rimejki" :P. Nowe lokacje, nowy wątek fabularny, genialna grafika, usprawniony mechanizm rozgrywki (self defense items) + to za co pokochałem oryginał, czyli fabułę, klimat horroru, zagadki itp.
W tytuł gram do dziś ;D.
2. Resident Evil Zero - genialna grafika, klimat, fabuła, oddanie do dyspozycji gracza, aż dwóch bohaterów jednocześnie, których bardzo polubiłem.
3. Metal Gear Solid Twin Snakes - wspaniały remake, wspaniałej gry z PSX. W ten tytuł trzeba zagrać ;D.
4. The Legend of Zelda: Twilight Princess - warto było czekać na ten tytuł, bo dla mnie to najlepsza Zelda.
5. Eternal Darkness - jeden z najstraszniejszych horrorów w jaki grałem. Świetna fabuła, grafika itp. Może na Wii U wyjdzie remake.
Ciężko było wybrać te 5 najlepszych gier, bo NGC posiada bardzo, ale to bardzo dużo tytułów które bardzo lubię.
-
To ja chyba też dorzucę swoją najlepsza piatkę;)
1. Zelda: Wind Waker - jedna z najlepszych części serii
2. Eternal Darkness - genialny klimat + świetne schizy
3. Resident Evil 4 - jedna z najlepszych części serii, wyglądała na GC przepięknie
4. Zelda: Twilight Princess - szkoda, że opóźniono premierę, nadal genialna gra
5. Luigi's Mansion - wyjatkowo niedoceniana, mi się podobała i z niecierpliwością czekam na kontynuacje na 3DS
-
No to ja też
1. Metroid Prime - absolutny crasher i jedna z najlepszych gier wszechczasów. Wymasterowałem kilka razy, znam na pamięć, a i tak wracam bardzo chętnie
2. Zelda: Wind Waker - najlepsza Zelda, cudowna oprawa, która nigdy się nie zestarzeje
3. Resident Evil - tak się powinno robić remake! A nie te śmierdzące zjełczałym kotletem reedycje HD
4. Resident Evil 4 - kolejny masakrator i tytuł dla którego zarwałem wiele wiele nocek
5. Metroid Prime 2 - brak tego efektu zaskoczenia jak przy jedynce, ale nadal kosmicznie dobra gra
Bonusowo największe rozczarowanie
Super Mario Sunshine - to ma być następca legendarnego Mario64? Pfff... No świetna platformówka, ale taki Jak&Daxter zjada ją na śniadanko bez popity
-
No to ja też
1. Metroid Prime - absolutny crasher i jedna z najlepszych gier wszechczasów. Wymasterowałem kilka razy, znam na pamięć, a i tak wracam bardzo chętnie
2. Zelda: Wind Waker - najlepsza Zelda, cudowna oprawa, która nigdy się nie zestarzeje
3. Resident Evil - tak się powinno robić remake! A nie te śmierdzące zjełczałym kotletem reedycje HD
4. Resident Evil 4 - kolejny masakrator i tytuł dla którego zarwałem wiele wiele nocek
5. Metroid Prime 2 - brak tego efektu zaskoczenia jak przy jedynce, ale nadal kosmicznie dobra gra
Bonusowo największe rozczarowanie
Super Mario Sunshine - to ma być następca legendarnego Mario64? Pfff... No świetna platformówka, ale taki Jak&Daxter zjada ją na śniadanko bez popity
Zdecydowanie Super Mario Sunshine to byla najgorsza gra z Marianem ostatnich lat. Wyjatkowo im nie poszlo.