Autor Wątek: Nintendo 64 Ominięte  (Przeczytany 9542 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dziulinho

  • Gość
Nintendo 64 Ominięte
« dnia: Września 08, 2005, 21:15:09 pm »
Nie Wiem Dlaczego Nintendo Ominęlo N64 z gra z Serii Metroid, Nes,Snes, a pozniej.......GC n64 mialo mozliwosci (zobaczmy Golden Eye, albo nawet Kiepskie Armorines) To Mnie Dreczy :D Hehe Jakie jest Wasze Zdanie !!??

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #1 dnia: Września 10, 2005, 08:22:28 am »
A chciałbyś Metroida tak kapuściarskiego jak Castlevania na N64? Nintendo nie miało jeszcze retro w pełni sił, a samo nie miało czasu na stworzenie kolejnej części wira. Moim zdaniem dobrze się stało. Dokładnie nie odpowiem Ci dlacego, ale "bo tak i już".

sambady

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-05-2005
  • Wiadomości: 2 257
  • Reputacja: 0
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #2 dnia: Września 10, 2005, 19:59:16 pm »
@Setezer: Na N64 mógł spokojnie pojawić się Metroid. Konsola była wystarczająca silna - dowodem jest piękne Golden Eye ;).

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #3 dnia: Września 11, 2005, 11:15:25 am »
Ehehe, wiem, ale widziałeś Castlevanie na N64? Schemat rozgrywki w jest podobny w tej serii gier jak w metroidzie, a na N64 ktoś odwalił kapuchę. I mówię, że gdyby miałaby wyjść gra podobnej jakości to ja podziękuję.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 120
  • Reputacja: 6
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #4 dnia: Września 13, 2005, 13:17:26 pm »
Cytat: "sambady"
@Setezer: Na N64 mógł spokojnie pojawić się Metroid. Konsola była wystarczająca silna - dowodem jest piękne Golden Eye ;).


a perfect dark lub turok 2 nie są piekne?
zdecydowanie lepsze od G.E.

sambady

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-05-2005
  • Wiadomości: 2 257
  • Reputacja: 0
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #5 dnia: Września 15, 2005, 15:03:58 pm »
@siudym: Nie twierdzę, że nie są, podałem jeden z wielu przykładów ;).

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #6 dnia: Września 15, 2005, 18:00:21 pm »
Taa, perfect dark jest dobre, ba zdecydowanie więcej niż dobre. W sumie to jedna z najlepszych gier na N64 - strzelanka chyba najlepsza. Ale generalnie myślę, że nintendo nie miało czasu na stworzenie następcy Super Metroida (jak wiecie, jedna z najlepszych gier wszech czasów). Inna sprawa za bardzo im się to nie opłacało, bo seria należytą popularnością cieszyła się tylkow U.S.A., japończycy woleli zbierać gwiazdki w Mario64 czy grać na jakimś dziwnym instrumencie w Ocarina of Time ;).

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 120
  • Reputacja: 6
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #7 dnia: Września 16, 2005, 13:48:42 pm »
w perfect dark dobił mnie tylko ostatni poziom ("the crandle" chyba) - animacja tam spadało nawet chyba do 1FPS.... :evil:  tagedia!

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #8 dnia: Września 17, 2005, 22:29:52 pm »
A perfect dark wymagał chyba rozszerzenia pamięci? Nie wiem, nie pamiętam, ale czasem nie grałeś bez niego? :D - joke.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 120
  • Reputacja: 6
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #9 dnia: Września 20, 2005, 13:40:48 pm »
sorry!!! EDIT!! nie perfect dark, a w golden eye był upierdliwy poziom "THE CRANDLE" - animacja spadało chyba do 1FPS nawet (jak nie wolniej!!)

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #10 dnia: Września 26, 2005, 21:22:18 pm »
W Golden Eye grałem dokładnie 7minut, nie u siebie, nie u kumpla, a u kuzyna kolegi mojego kuzyna, który jest wnuczkiem brata mojej babci (od strony mamy) - AUTENTYK! Do dziś nie wiem co ja tam robiłem, ale chyba ma to związek z tym, iż byłem ze starym w kopalni po węgiel (firma transportowa) i kolejka była długa, to mnie zostawił u "dalekich" znajomo-krewnych. -_-

1FPS? Uuuu jeśli tak było w każdym egzemplarzu to Wielki 007 wcale nie jest taki Wielki... :/

Conker

  • Global Moderator
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 01-11-2003
  • Wiadomości: 1 680
  • Reputacja: 7
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #11 dnia: Września 26, 2005, 23:37:40 pm »
Cytat: "siudym"
sorry!!! EDIT!! nie perfect dark, a w golden eye był upierdliwy poziom "THE CRANDLE" - animacja spadało chyba do 1FPS nawet (jak nie wolniej!!)


Cradle. Ogromna przestrzen i calkiem spora ilosc przeciwnikow. Troszke przesadziles z ta jedna klatka. Animka nieco zwalniala, ale zupelnie nie przeszkadzalo to w rozgrywce (ofkoz, chyba, ze celowo sie bawiles). Generalnie w moim odczuciu Goldeneye to jedna z najlepszych FPP jakie kiedykolwiek stworzono. W single podoba mi sie znacznie bardziej od Perfect Dark.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 120
  • Reputacja: 6
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #12 dnia: Września 27, 2005, 09:35:29 am »
Cytat: "Conker"
Cytat: "siudym"
sorry!!! EDIT!! nie perfect dark, a w golden eye był upierdliwy poziom "THE CRANDLE" - animacja spadało chyba do 1FPS nawet (jak nie wolniej!!)


Cradle. Ogromna przestrzen i calkiem spora ilosc przeciwnikow. Troszke przesadziles z ta jedna klatka. Animka nieco zwalniala, ale zupelnie nie przeszkadzalo to w rozgrywce (ofkoz, chyba, ze celowo sie bawiles). Generalnie w moim odczuciu Goldeneye to jedna z najlepszych FPP jakie kiedykolwiek stworzono. W single podoba mi sie znacznie bardziej od Perfect Dark.


"nieco zwalniała" .... :shock:
przeciez gdy na ekranie pojawiło sie wiecej przeciwnikow to był SLIDESHOW! wiem co widziałem (a gdy taka grupka była blisko ciebie to juz chyba 1fps murowany) ale gdy nie było przeciwnikow to chwilami było nawet stałe 30fps( tzn 25 w pal - gdy odwrociło sie głowe w niebo :mrgreen: )

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #13 dnia: Września 27, 2005, 10:06:20 am »
Erm a expanision pack czasem nie jest do Golden Eye'a potrzebny
 :twisted: ? Żartuję, ale to jak w końcu jest? Conker czy Siudym ma rację? Hehe

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 120
  • Reputacja: 6
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #14 dnia: Września 27, 2005, 10:13:18 am »
Cytat: "Setezer"
Erm a expanision pack czasem nie jest do Golden Eye'a potrzebny
 :twisted: ? Żartuję, ale to jak w końcu jest? Conker czy Siudym ma rację? Hehe


nie wymaga. PD jedynie.
wiem ze zwalniał tragicznie. ale poziom był ciekawy:)

Conker

  • Global Moderator
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 01-11-2003
  • Wiadomości: 1 680
  • Reputacja: 7
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #15 dnia: Września 27, 2005, 10:18:49 am »
Na Cradle ciezko bylo o naprawde duza ilosc przeciwnikow (w porownaniu do np. do misji w ktorej miales obronic Natalie) i trzeba bylo sie postarac zeby ich zgromadzic wszystkich w jednym miejscu. Nie bede sie sprzeczal, bo gra potrafila zwolnic, jednak w moim odczuciu nie przeszkadzalo to w rozgrywce. Rownie dobrze mozna to samo powiedziec o Perfect Dark, ktore potrafilo zafundowac nam duzo wiekszy pokaz klatek od Goldeneye.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 120
  • Reputacja: 6
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #16 dnia: Września 27, 2005, 10:49:57 am »
Cytat: "Conker"
Na Cradle ciezko bylo o naprawde duza ilosc przeciwnikow (w porownaniu do np. do misji w ktorej miales obronic Natalie) i trzeba bylo sie postarac zeby ich zgromadzic wszystkich w jednym miejscu. Nie bede sie sprzeczal, bo gra potrafila zwolnic, jednak w moim odczuciu nie przeszkadzalo to w rozgrywce. Rownie dobrze mozna to samo powiedziec o Perfect Dark, ktore potrafilo zafundowac nam duzo wiekszy pokaz klatek od Goldeneye.


tak pamietam te level, sporo ich wyłaziło wtedy (ze scian :|  0 ale to detal)
W cradle jednak było sporo przeciwnikow, nie wiem ja gralem na AGENT 007 (kurde nie pamietam dokladnie ale tak chyba sie nazywal ten ostatni poziom trudnosci) - gdy pojawilo sie wiecej niz 5 przeciwnikow blisko ciebie to był koszmar!

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #17 dnia: Września 27, 2005, 13:04:09 pm »
Z tego co pamiętam to nie tylko PD, Mayora's Mask jeszcze kilka innych - moge sie mylić, bo za bardzo w temacie N64 nie siedzę. Mam konsolę, kilka gier ot co. Kiedyś tam zacznę zaliczać wszystkie ważniejsze tytuły.

Btw: siudym pomyśl nad robotą animatora, tworzyłbyś animację do gier. Twój obecny avatar jako wizytówka umiejętności :D. Rządzisz chłopie!

P.S. - Willem 4.9 to chyba najlepsze rozwiązanie co nie? 210zł, cd z softem, masa pierdół, wejście usb do zasilania. Senshu mówi, że to dobra rzecz.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 120
  • Reputacja: 6
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #18 dnia: Września 27, 2005, 13:12:00 pm »
Cytat: "Setezer"
Z tego co pamiętam to nie tylko PD, Mayora's Mask jeszcze kilka innych - moge sie mylić, bo za bardzo w temacie N64 nie siedzę. Mam konsolę, kilka gier ot co. Kiedyś tam zacznę zaliczać wszystkie ważniejsze tytuły.

Btw: siudym pomyśl nad robotą animatora, tworzyłbyś animację do gier. Twój obecny avatar jako wizytówka umiejętności :D. Rządzisz chłopie!

P.S. - Willem 4.9 to chyba najlepsze rozwiązanie co nie? 210zł, cd z softem, masa pierdół, wejście usb do zasilania. Senshu mówi, że to dobra rzecz.


ale co "nie tylko PD, majora's mask" ??? nie kumam?
Chodzi ze PD zwalniało i majora tez? kurde, zelda jest płynna :?

ps. willem sie nada :wink:  sam mam 3.0....

a co do grafy, to zawsze sie bawiłem grafika (ten gif to akurat 3-minutowa zabawa, hehe). teraz juz sie jakos nie chce w to bawic (kiedys to sie sporo robiło)

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #19 dnia: Września 27, 2005, 14:37:08 pm »
Chodzi, że Majora's maskl też korzystał z expanision packa. I kilka innych gier chyba również...

me&myself

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 11-09-2005
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #20 dnia: Września 27, 2005, 15:25:59 pm »
W PD dało sie zagrać bez expanision packa, ale tylko w multi z botami lub na dwie osoby.
Były też gry, które wogóle nie chodziły bez expaca jak np. Majora czy DK64
No i było wiele gier w których EP porawoał jakość grafiki i animacji ale nie był niezbędny do grania np. Rayman 2, ShadowMan, czy The world is not enough.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 120
  • Reputacja: 6
Nintendo 64 Ominięte
« Odpowiedź #21 dnia: Września 28, 2005, 10:13:27 am »
Cytat: "me&myself"
W PD dało sie zagrać bez expanision packa, ale tylko w multi z botami lub na dwie osoby.
Były też gry, które wogóle nie chodziły bez expaca jak np. Majora czy DK64
No i było wiele gier w których EP porawoał jakość grafiki i animacji ale nie był niezbędny do grania np. Rayman 2, ShadowMan, czy The world is not enough.


fakt PD działał bez EXPAN. ale tylko w trybie multi. Natomiast mile wspominam np. ShadowMana ktory w EXPack. przeskakiwał w wysoka rozdziałke 640x480 i był praktycznie tak samo płynny jak w lores:)
szkoda tylko ze antialiasing zawsze sie wylaczal w hiresie. (ale to detal)
The World In Not Enought tez wyładniał po wsadzeniu expaka.

Swietnie w hiresie wygladał turok 2 i niektore poziomy w 640x480 były nawet płynne!. :)