Autor Wątek: GTA IV (wersja na x360 )  (Przeczytany 229425 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #480 dnia: Maja 07, 2007, 22:54:55 pm »
Mniejsza ilość RAM [dostępnego dla gier], mniejsza przepustowość graficzna, jednostki shader RSX nie obsługują pewnych typów intrukcji/wykonują je mniej wydajniej itp. Generalnie to wszystko było omawiane tysiące razy i nie ma sensu się o tym rozwodzić.
Też bym wolał, żeby nie było wersji Core, ale skoro już jest, mam nadzieję, że i tak twórcy dostosują grę przede wszystkim pod konsolę z HDD, które ma >80% posiadaczy 360.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #481 dnia: Maja 07, 2007, 23:28:25 pm »
Mniejsza ilość RAM [dostępnego dla gier], mniejsza przepustowość graficzna, jednostki shader RSX nie obsługują pewnych typów intrukcji/wykonują je mniej wydajniej itp. Generalnie to wszystko było omawiane tysiące razy i nie ma sensu się o tym rozwodzić.
Też bym wolał, żeby nie było wersji Core, ale skoro już jest, mam nadzieję, że i tak twórcy dostosują grę przede wszystkim pod konsolę z HDD, które ma >80% posiadaczy 360.
Marne twoje argumenty. Jeżeli chodzi o możliwości techniczne, wydajność procesora, karty graficznej to zarówno 360 pod niektórymi względami przewyższa PS3 jak i na odwrót. Niektóre rzeczy, efekty które ma PS3 nie są dostępne na 360. Obie konsole mają porównywalna moc. Jedni twierdzą, ze PS3 jest mocniejsze inni, że 360. Faktu, że XO nie ma dysku w standardzie i że za nosnik ma tylko DVD nie da się zaprzeczyć i polemizować z tym.

Mowa o tym, że jeżeli graficznie obie konsole są równe, to gry na 360 są ograniczone wielkościowo przez DVD. Brak możliwości cashe-owania danych na 360 również znacząco ogranicza developerów.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #482 dnia: Maja 07, 2007, 23:46:54 pm »
Marne twoje argumenty. Jeżeli chodzi o możliwości techniczne, wydajność procesora, karty graficznej to zarówno 360 pod niektórymi względami przewyższa PS3 jak i na odwrót. Niektóre rzeczy, efekty które ma PS3 nie są dostępne na 360. Obie konsole mają porównywalna moc. Jedni twierdzą, ze PS3 jest mocniejsze inni, że 360. Faktu, że XO nie ma dysku w standardzie i że za nosnik ma tylko DVD nie da się zaprzeczyć i polemizować z tym.

Mowa o tym, że jeżeli graficznie obie konsole są równe, to gry na 360 są ograniczone wielkościowo przez DVD. Brak możliwości cashe-owania danych na 360 również znacząco ogranicza developerów.
Nie bardzo rozumiem, jak większa ilość (ok 60MB) RAMu w tym przypadku nie ma żadnego znaczenia. Nawet bym powiedział, że dysk w standardzie może właśnie nadrobić tę słabszą stronę PS3 (i trochę wolniejszy napęd), a nie na odwrót. Ale to temat o GTA4, błagam nie rób z tego wojen konsolowych.

zzz

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-04-2007
  • Wiadomości: 67
  • Reputacja: 0
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #483 dnia: Maja 08, 2007, 00:12:15 am »

. Szkoda, że Rockstar nie bedzie mógł w pełni spełnic swoich pomysłów i rozwinąć swoich skrzydeł przy produkcji GTA4, tylko przez to iz 360 nie ma dysku w standardzie i supportuje tylko DVD.
najgorsze jest to,że tak może być nie tylko w przypadku gta. developerzy wolą zwiększać swoje zyski poprzez sprzedaż gry różnym odbiorcom. cała nadzieja w firmach powiązanych z sony.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #484 dnia: Maja 08, 2007, 01:12:07 am »
Problem ten dotyczy użytkowników "core system" Ludzie posiadający premiuma mają problem z głowy.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #485 dnia: Maja 08, 2007, 01:14:19 am »
Nie do końca. Problem mają developerzy i pośrednio wszyscy gracze, bo gra jest przez to narażona na cięcia.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #486 dnia: Maja 08, 2007, 01:19:05 am »
Są cieciami bez szkoły i tyle inni dają sobie radę i nie marudzą ( mass efect ,bioshok , halo 3 ,lost odyssey)

zzz

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-04-2007
  • Wiadomości: 67
  • Reputacja: 0
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #487 dnia: Maja 08, 2007, 01:25:48 am »
Problem ten dotyczy użytkowników "core system" Ludzie posiadający premiuma mają problem z głowy.
bzdura, bo programiści będą musieli zrobić grę taką samą na x'a(core i nie tylko) i na ps3. i nie chodzi już nawet o to ,że jeden z x'ów nie ma hdd, a na niego gra przecież też musi wyjść.chodzi tu też o "subtelną" różnicę pomiędzy bluray'em ,a dvd :lol:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #488 dnia: Maja 08, 2007, 01:38:56 am »
LOL co ty chcesz dvd to przestarzała technologia więc o czym tu mowa w ogóle ps dla chcącego nic trudnego jeżeli taki Bioware(tyle że mass efect to nie rozległe GTA )daje sobie radę i nie marudzą.....to naprawdę nie wiem w czym problem.....po za tym Bill zrobi wszystko żeby wersja na X360 nie ucierpiała. Zresztą co mnie to na GTA 4 czekam tak jak na lato z radiem xD
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2007, 01:41:04 am wysłana przez Soul »

zzz

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-04-2007
  • Wiadomości: 67
  • Reputacja: 0
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #489 dnia: Maja 08, 2007, 01:55:45 am »
LOL co ty chcesz dvd to przestarzała technologia więc o czym tu mowa w ogóle ps dla chcącego nic trudnego jeżeli taki Bioware(tyle że mass efect to nie rozległe GTA )daje sobie radę i nie marudzą.....to naprawdę nie wiem w czym problem.....po za tym Bill zrobi wszystko żeby wersja na X360 nie ucierpiała. Zresztą co mnie to na GTA 4 czekam tak jak na lato z radiem xD
ale ty jesteś ograniczony... wersja na x' nie może ucierpieć- cierpi wersja na ps3 ,która mogła być wydana na 20gb ,a nie na 4. bioware daje radę na dvd bo nie ma wyboru,a producenci wolą wydać mniej na grę,ale za to sprzedać ją na kilka platform. dlatego to pewnie tylko w exclusivach zobaczymy pełną moc ps3. dlatego również(to jest moja hipoteza tylko) niektóre gry mogą wyglądać gorzej jna ps3, bo pierwotnie postanowiono je zrobić na x'a z racji tego,że można skonwertować 4gigową grę z x'a na ps3, a,dajmy na to, kilunastu giga z ps3 w dvd się nie da wtłoczyć.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #490 dnia: Maja 08, 2007, 06:28:18 am »
Nie rozumiem waszego problemu. Jak wam się nie podoba GTA4, bo jest na X360, to czekajcie na Getaway na PS3, ma lepszą grafę i będzie mogło zajmować do 50GB.
Tymczasem trailer, screeny i demo pokazane OPM i GI wszystkie pochodziły z X360, ciekawe dlaczego nie pokazują wersji PS3...
tyle że mass efect to nie rozległe GTA
Owszem, ME to zapewne znacznie obszerniejsza gra.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #491 dnia: Maja 08, 2007, 07:49:39 am »
Odnośnie tematu, kolejny cytat:
"This is part of the interview conducted by the Official PlayStation Magazine (OPM) with Rockstar Creative Vice President Dan Houser:

OPM: On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?

Houser: Yep."

Kolejny raz potwierdzenie tego co mówiłem.

Ostatnio również twórca gry GTA-podobnej, czyli '2 days to vegas' wypowiedział się:
"Loo comments on the Blu-Ray as a distribution media, "Blu-Ray solves a lot of our problems." With that much detail and content on their hands, they might just have trouble fitting it to one disk."


xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #492 dnia: Maja 08, 2007, 08:10:49 am »
A może tak pełny cytat? Selektywne cytowanie ssie na maksa:
Cytuj
OPM: On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?

Houser: Yep. To be honest with you we haven't solved all those riddles yet. Both of them  have enormous challenges. Again, that's been an advantage of having those guys at San Diego who are freakishly clever and full-time dedicated to us, but we're not there with either [format] yet. There are problems on both. We'll get there on both, but both have their particular pleasures and pains

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #493 dnia: Maja 08, 2007, 08:46:27 am »
A może tak pełny cytat? Selektywne cytowanie ssie na maksa:
Cytuj
OPM: On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?


Houser: Yep. To be honest with you we haven't solved all those riddles yet. Both of them  have enormous challenges. Again, that's been an advantage of having those guys at San Diego who are freakishly clever and full-time dedicated to us, but we're not there with either [format] yet. There are problems on both. We'll get there on both, but both have their particular pleasures and pains
Nic to nie zmienia.
Żebyście się mnie nie czepiali, że selektywnie cytuje, to ten cytat wkleiłem z jakiegoś serwisu, gdzie dalsza część wypowiedzi była przytoczona dopiero w dalszej części newsa. Jak znajdę źródło to wkleję.
http://forums.xbox.com/12141362/ShowPost.aspx
Sam nic specjalnie selektywnie nie cytowałem.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2007, 08:51:03 am wysłana przez Piter_neo »

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #494 dnia: Maja 08, 2007, 09:01:33 am »
Nic to nie zmienia.
Oczywiście, że zmienia. GTA4 to gra multiplatformowa i nie tylko GTA4 na PS3 cierpi przez to, że GTA4 wychodzi na 360, ale również GTA4 na 360 cierpi przez to, że gra wychodzi również na PS3. Jednak nikt tutaj nie trolluje, narzekając na to, że GTA4 wyjdzie na PS3. Jeśli chodzi o to, że DVD ma być tak bardzo limitującym czynnikiem, trzeba z tym poczekać aż wyjdzie sama gra, spojrzeć na jej obszerność (w sensie ilość godzin gry, cut-scenek, porównać z San Andreas itp.) i przyjrzeć się obrazowi ISO płyty.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #495 dnia: Maja 08, 2007, 09:19:39 am »
Nic to nie zmienia.
Oczywiście, że zmienia. GTA4 to gra multiplatformowa i nie tylko GTA4 na PS3 cierpi przez to, że GTA4 wychodzi na 360, ale również GTA4 na 360 cierpi przez to, że gra wychodzi również na PS3. Jednak nikt tutaj nie trolluje, narzekając na to, że GTA4 wyjdzie na PS3. Jeśli chodzi o to, że DVD ma być tak bardzo limitującym czynnikiem, trzeba z tym poczekać aż wyjdzie sama gra, spojrzeć na jej obszerność (w sensie ilość godzin gry, cut-scenek, porównać z San Andreas itp.) i przyjrzeć się obrazowi ISO płyty.
Czyli ja trolluje? No oczywiście przeciez nic złego nie mozna napisać o 360. Nawet jak to nie są opinie, a fakty, cytaty wypowiedzi, screeny itd.
Litości xelloss...
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2007, 09:23:23 am wysłana przez Piter_neo »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #496 dnia: Maja 08, 2007, 09:28:00 am »
Jedna rzecz: jeżeli faktycznie R* jest tak mocno ograniczony przez nośnik DVD, to jaki problem wydać grę na *gasp* 2 płytach DVD? Blue Dragon wyszedł na 3DVD i nikt grając w tą grę nie ucierpiał ani fizycznie ani psychicznie, że w czasie rozgrywki musiał podejść do konsoli, wyjąć jedną płytę i wsadzić następną >_>

Chyba lepiej po prostu dodać jeszcze jedną płytkę do pudełka i dać gdzieś jakiś loading, aniżeli ciąć grę gdzie popadnie...

Swoją drogą jestem ciekaw, kiedy w końcu producenci gier przestaną się przejmować użytkownikami Core i zaczną wydawać gry wymagające HDD? Wątpię bowiem, by przez całą generację żadna gra na XO nie będzie korzystała standardowo z dysku.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2007, 09:32:57 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #497 dnia: Maja 08, 2007, 09:40:35 am »
Jedna rzecz: jeżeli faktycznie R* jest tak mocno ograniczony przez nośnik DVD, to jaki problem wydać grę na *gasp* 2 płytach DVD? Blue Dragon wyszedł na 3DVD i nikt grając w tą grę nie ucierpiał ani fizycznie ani psychicznie, że w czasie rozgrywki musiał podejść do konsoli, wyjąć jedną płytę i wsadzić następną >_>

Chyba lepiej po prostu dodać jeszcze jedną płytkę do pudełka i dać gdzieś jakiś loading, aniżeli ciąć grę gdzie popadnie...

Swoją drogą jestem ciekaw, kiedy w końcu producenci gier przestaną się przejmować użytkownikami Core i zaczną wydawać gry wymagające HDD? Wątpię bowiem, by przez całą generację żadna gra na XO nie będzie korzystała standardowo z dysku.
Uciekam przed policją z jednego miasta do drugiego miasta a tu napis "Please insert disc number 2"
Extra! Albo chcę zmienić stację radiową a tu napis "Sorry, this radio is only on second disc". Nie ma co, zmiana płyt w takiego typu to czysta przyjemność.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #498 dnia: Maja 08, 2007, 09:57:43 am »
Czyli ja trolluje? No oczywiście przeciez nic złego nie mozna napisać o 360. Nawet jak to nie są opinie, a fakty, cytaty wypowiedzi, screeny itd.
Litości xelloss...
Uciekam przed policją z jednego miasta do drugiego miasta a tu napis "Please insert disc number 2"
Extra! Albo chcę zmienić stację radiową a tu napis "Sorry, this radio is only on second disc". Nie ma co, zmiana płyt w takiego typu to czysta przyjemność.
Ale przecież nie wiesz, jak się rozkłada udział poszczególnych składników gry (w którą nawet nie grałeś) na płytce. Just Cause ma obszar ponad 1024km kwadratowych (San Andreas nie ma 40) i miejsce na płytce jeszcze zostało. Dlatego Twoje wizje katastrofalnej potrzeby podziału gier na wiele płyt, gdzie co chwilę będzie trzeba wstawać i zmienić płytkę są śmieszne. A już nazywanie tych wizji faktami jest jeszcze śmieszniejsze.
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2007, 10:00:53 am wysłana przez xelloss »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #499 dnia: Maja 08, 2007, 10:47:03 am »
Ale przecież nie wiesz, jak się rozkłada udział poszczególnych składników gry (w którą nawet nie grałeś) na płytce. Just Cause ma obszar ponad 1024km kwadratowych (San Andreas nie ma 40) i miejsce na płytce jeszcze zostało.
Widzać, że jesteś mądrzejszy od producentów GTA. Oni twierdzą, że DVD na nowe gta to za mało, ty wiesz oczywiście lepiej. Może powinni ciebie zatrudnić?
Umieszczę jeszcze raz wypowiedź rockstar. Może teraz zrozumiesz.
"The danger is currently the storage medium (DVD), and one we thing we’re all praying for in the next round of hardware is that they don’t just go, ‘It’s DVD again’."

Problem miejsca na nośniku nie dotyczy tylko wielkości terenu, czy długości gry. W niektórych przypadkach, rzeczywiście zmiana płyt może miec bez problemów miejsce. Przykład: FFVII. Na każdej płycie były wszystkie lokacje. Zmiana była wymuszona głównie przez kontynuację fabuły.
Problem z ilością miejsca, może dotyczyń innych aspektów, których poprzez zmianę płyt nie da się rozwiązać. Np. dzięki większej pojemności, mogło by być dużo więcej stacji radiowych, każda z nich dodatkowo mogła by byc dwa razy dłuższa, była by możliwość umieszczenia dużo większej ilości przypadkowych gadek przechodniów, czy cutscenek. Wszystkie dzwięki mogły by byc również lepszej jakości. Itd. itp.

 
Dlatego Twoje wizje katastrofalnej potrzeby podziału gier na wiele płyt, gdzie co chwilę będzie trzeba wstawać i zmienić płytkę są śmieszne.

Gdzie ja wyraziłem katastrofalną potrzebę podziału gier na wiele płyt? Z tego co mi się wydaje to MR_zombie o tym wspomniał, a ja w odpowiedzi zażartowałem, chcąc wykazać, że niektórych aspektów nie da się dobrze rozwiązać przez zmianę płyt. Przykłady wymieniłem w pierwszej części mojego posta.
A już nazywanie tych wizji faktami jest jeszcze śmieszniejsze.
Czy nie jest faktem, że po niespełna roku od premiery 360, Blue Dragon wyszedł na 3 DVD? Czy nie jest faktem to iż producent z rockstar, twierdzi że DVD dla next-genowego GTA to za mało?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #500 dnia: Maja 08, 2007, 10:52:50 am »
Piter_neo, daj sobie spokój... Xellossowi i tak nie przetłumaczysz. VIG w akcji  :roll:

Tylko co do stacji radiowych - więcej by raczej nie było, bo R* nie wybuli tyle na licencje, żeby było 15 stacji po 40 kawałków  ;)

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #501 dnia: Maja 08, 2007, 11:03:44 am »
Blue Dragon ma pół godziny CGI na każą godzinę gameplayu i zdaje się ma taką samą strukturę jak FFVII, gdzie wraz z progresem gry można powracać do starych miejscówek.
Cytuj
Gdzie ja wyraziłem katastrofalną potrzebę podziału gier na wiele płyt? Z tego co mi się wydaje to MR_zombie o tym wspomniał, a ja w odpowiedzi zażartowałem, chcąc wykazać, że niektórych aspektów nie da się dobrze rozwiązać przez zmianę płyt.
No to wybitnie Ci się żart udał.
Cytuj
Np. dzięki większej pojemności, mogło by być dużo więcej stacji radiowych, każda z nich dodatkowo mogła by byc dwa razy dłuższa, była by możliwość umieszczenia dużo większej ilości przypadkowych gadek przechodniów, czy cutscenek. Wszystkie dzwięki mogły by byc również lepszej jakości. Itd. itp.
Nie twierdzę, że dodatkowego miejsca nie można dobrze wykorzystać. Twierdzę za to, że po pierwsze podział gier na kilka płyt nie musi sprowadzać się do absurdalnych sytuacji, po drugie . Tak swoją drogą, ciekawe na co komu dwadzieścia godzin soundtracku, skoro i tak większość ludzi korzysta w większości gier z opcji dobrania własnych kawałków. Nie to, żeby Oblivion nie miał zdaje się ~50 godzin audio.

Co do tego cytatu - jest on przecież totalnie antyczny i na długo przed developingiem samego GTA4.

Cytuj
Piter_neo, daj sobie spokój... Xellossowi i tak nie przetłumaczysz. VIG w akcji  Rolling Eyes
No tak - nie masz argumentów, to oskarżaj innych o bycie betonem.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #502 dnia: Maja 08, 2007, 11:15:28 am »
Nie twierdzę, że dodatkowego miejsca nie można dobrze wykorzystać. Twierdzę za to, że po pierwsze podział gier na kilka płyt nie musi sprowadzać się do absurdalnych sytuacji.
W sytuacji, w której scenki przerywnikowe są na silniku, a 90% audio to stacje radiowe, które powinny być dostępne w każdym momencie gry, ciężko sobie wyobrazić podział na płyty bez sytuacji, o jakich pisał Piter.

Aha, chyba nie powiesz, że ktoś kogo w dupe kopnął zaszczyt bycia VIG'iem, jest w 100%-ach obiektywny i ma prawo wymagać, aby go za takiego bezwzględnie postrzegać.

nakimushi

  • Gość
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #503 dnia: Maja 08, 2007, 11:19:31 am »
moje zdanie jest takie ze jak ktos chce i potrafi to zrobi wszystko 10 razy lepiej itd ...

a jesli chodzi o brak miejsca na nosniku to polecam poszukac sobie jakis demek ze sceny które zajmuja mniej niz 200kb ;) a jest tam masa obiektów 3d z teksturami i dzwiekiem i caly realtimowy film trwa ponad 5 min z efektami  :P


xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #504 dnia: Maja 08, 2007, 11:35:21 am »
W sytuacji, w której scenki przerywnikowe są na silniku, a 90% audio to stacje radiowe, które powinny być dostępne w każdym momencie gry, ciężko sobie wyobrazić podział na płyty bez sytuacji, o jakich pisał Piter.

Aha, chyba nie powiesz, że ktoś kogo w dupe kopnął zaszczyt bycia VIG'iem, jest w 100%-ach obiektywny i ma prawo wymagać, aby go za takiego bezwzględnie postrzegać.
Tracki ze stacji radiowych to raczej nie 90% plików (objętości) audio w grze.
Jeśli chodzi o mój obiektywizm - mi osobiście się wydaje, że jestem teraz bardziej obiektywny niż przed zostaniem VIGiem (pograłem więcej na mojej PS2 i trochę na Wii i PS3). Nie chcę też nic mówić złego na MS Polska, ale ten program VIG to trochę ściema jest i nic się wokół tego nie dzieje.
a jesli chodzi o brak miejsca na nosniku to polecam poszukac sobie jakis demek ze sceny które zajmuja mniej niz 200kb ;) a jest tam masa obiektów 3d z teksturami i dzwiekiem i caly realtimowy film trwa ponad 5 min z efektami  :P
Tak ale a) te demka opierają się na nie tak małych bibliotekach DirectX/OpenGL b)bazują na bardzo obliczeniochłonnym proceduralnym tworzeniu tekstur i innych rzeczy.

shadowmajk

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 30-04-2007
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #505 dnia: Maja 08, 2007, 12:32:12 pm »
Jedna rzecz: jeżeli faktycznie R* jest tak mocno ograniczony przez nośnik DVD, to jaki problem wydać grę na *gasp* 2 płytach DVD? Blue Dragon wyszedł na 3DVD i nikt grając w tą grę nie ucierpiał ani fizycznie ani psychicznie, że w czasie rozgrywki musiał podejść do konsoli, wyjąć jedną płytę i wsadzić następną >_>

Chyba lepiej po prostu dodać jeszcze jedną płytkę do pudełka i dać gdzieś jakiś loading, aniżeli ciąć grę gdzie popadnie...

Swoją drogą jestem ciekaw, kiedy w końcu producenci gier przestaną się przejmować użytkownikami Core i zaczną wydawać gry wymagające HDD? Wątpię bowiem, by przez całą generację żadna gra na XO nie będzie korzystała standardowo z dysku.

Z tym ze gra bedzie w libery city ktore nie jest wielkie i wyobraz sobie sytuacje jedziesz sobie misje z 1 miasta do 2 i nagle siup zmien plyte na moscie:D potem wracasz tunelem zmieniasz plyte na miasto 3 a potem miasto 2 i 1 xd bez przesady :) musza to jakos rozwiazac i raczej bedzie to po kosztach jakosci

lupinator

  • Gość
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #506 dnia: Maja 10, 2007, 21:38:51 pm »
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=277700
Skany. Nie ma nowych zdjęć ale są informacje
Głowny bohater to nie rosjanin :!: :!:
« Ostatnia zmiana: Maja 10, 2007, 21:50:19 pm wysłana przez lupinator »

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #507 dnia: Maja 10, 2007, 21:47:40 pm »
"Kolejne infosy pojawiają się we włoskim wydaniu Official PlayStation Magazine. Dowiadujemy się, że prawdopodobnie w Liberty City funkcjonować będzie komunikacja autobusowa ze szczegółowymi rozkładami jazdy. Jako główny bohater będziesz mógł swobodnie podróżować busem przemieszczając się z punktu A do B. Ciekawy tylko jestem, czy będzie możliwy widok maksymalnie zapier..., no zapchanego autobusu... ;) Wracając do faktów, to pada też informacja, że podczas celowania, kamera ustawiać będzie się na ramieniu Nikko. Jeszcze mała wzmianka od soundtracku i kończę. Otóż przy efektach muzycznych pracuje Phillip Glass (m.in. autor muzyki do filmu Truman Show) i to właśnie jego kompozycję mogliśmy usłyszeć podczas trailera. Poniżej prezentuję skan włoskiego wydania z nowym artworkiem. Mam nadzieję, że edycji newsów na dzisiaj koniec."



zaibatsu.pl

Supersonic

  • Gość
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #508 dnia: Maja 10, 2007, 21:55:19 pm »
Cytuj
Głowny bohater to nie rosjanin
:shock: może Polak czy inny baciuch

Cytuj
Wracając do faktów, to pada też informacja, że podczas celowania, kamera ustawiać będzie się na ramieniu Nikko.
Hehe RE4 rządzi  :D Dobre rozwiązanie

Cytuj
Dowiadujemy się, że prawdopodobnie w Liberty City funkcjonować będzie komunikacja autobusowa ze szczegółowymi rozkładami jazdy.
Yeeah. Byłoby zaje..cie rozpędzić się autobusem pełnym ludzi i tak przywalić by eksplodował nim pasażerowie uciekną ale to pewnie pozostanie w sferze moich marzeń

svonston

  • Gość
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #509 dnia: Maja 10, 2007, 22:00:26 pm »
Ta, pelen autobus, ty z ladunkem na brzuchu i 'allah akbar' ;d

Supersonic

  • Gość
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #510 dnia: Maja 10, 2007, 22:06:31 pm »
O k..a rozwaliłeś mnie z tym allahem  :lol:

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 828
  • Reputacja: 81
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #511 dnia: Maja 10, 2007, 22:09:13 pm »
Autobusowy rozkład jazdy to był już w Shenmue, więc to żadna rewelacja. Chyba że tutaj będziemy świadkami, jakiegoś super hiper łącza komunikacyjnego, powiedzmy 20 linii, to wtedy fajnie.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Supersonic

  • Gość
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #512 dnia: Maja 10, 2007, 22:16:35 pm »
Ta w Shenmue Ryo wchodzi automatycznie, animacja jak wrzuca nic tzn. pieniądze (sam odgłos) i to wszystko a ja chcę allaha i wysadzać autobusy pełne ludzi  :mrgreen:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #513 dnia: Maja 10, 2007, 23:03:07 pm »
Ta w Shenmue Ryo wchodzi automatycznie, animacja jak wrzuca nic tzn. pieniądze (sam odgłos) i to wszystko a ja chcę allaha i wysadzać autobusy pełne ludzi  :mrgreen:
Chyba zaraz zadzwonie po policję...

 :lol:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #514 dnia: Maja 11, 2007, 10:54:45 am »
Ta, pelen autobus, ty z ladunkem na brzuchu i 'allah akbar' ;d
Albo samoczynny wybuch kiedy policja nas łapie. Nigdy policja nas złapać nie może bo za każdym razem gdy próbują nas zakuć booom i wasted ;)

Supersonic

  • Gość
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #515 dnia: Maja 11, 2007, 19:14:50 pm »
Cytuj
Chyba zaraz zadzwonie po policję...
A dzwoń sobie ciebie też wysadzę  :mrgreen:

Istnieje też mozliwość że kiedy wsiądziemy do autobusu to wszyscy uciekną   :P

lupinator

  • Gość
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #516 dnia: Maja 11, 2007, 19:44:52 pm »
Watpie zeby moza bylo porwac/ podrozowac autobusem pelnym osob. Pewnie bedzie tak jak w Saints Row z pociagami i taksowkami ze wybierasz miesjce/dworzec i pojawia sie loading. Chociaz oczywiscie licze na wiecej  :D
Cytuj
A dzwoń sobie ciebie też wysadzę 
:lol:

Supersonic

  • Gość
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #517 dnia: Maja 11, 2007, 20:02:44 pm »
Gdyby dało się jeździć autobusem pełnym osób to byłby kosmos ale liczę chociaż że będziemy mogli kierować pustym ale jednak autobusem.

lupinator

  • Gość
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #518 dnia: Maja 11, 2007, 20:19:18 pm »
w sumie autobusy puste byly w kazdej czesci GTA wiec nie widze problemow ;] Pełny to byłoby spelnienie marzen psychopatow :D Kazde cialo opisane fizyka, kazdy dzwon na skrzyzowaniu opisany wirtualnym bólem  :twisted:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: GTA 4
« Odpowiedź #519 dnia: Maja 12, 2007, 12:03:19 pm »
A ja bym sie ucieszył jak by byłą opcja wbicia sie do autobusu jako zwykły pasażer i podkradanie ludziom rzeczy z kieszeni. Minigierka w kieszonkowca :-)