Autor Wątek: Dead Space  (Przeczytany 94246 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mateo

  • Gość
Dead Space
« dnia: Października 19, 2007, 13:35:48 pm »
Po udanym Army of Two pora na kolejną świężą produkcję.
Gra ma coś z Bioshock, styl TPP z Resident Evil 4.Zapowiada się BARDZO ciekawie.
Powiem wprost.. Licze na Dead Space!!

PS.EA robi duże postępy :D (...)


« Ostatnia zmiana: Września 20, 2008, 22:06:50 pm wysłana przez Snake_Plissken »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #1 dnia: Października 19, 2007, 13:57:09 pm »
Czego nie lubię w grach EA - wszelkiej maści znaczków, kolorków czy innych śmiesznych poświat wokół różnego rodzaju rzeczy, postaci z którymi można zajść w interakcję. Dla tego przykładu, kolorowe okręgi pod postaciami w Godfatherze, NFS'ach, czy kolorowe poświaty nawet w Army of Two. Niby to czemuś służy, ale jak dla mnie HUD mógłby w ogóle nie istnieć. Dla przykładu, taka Mafia obeszła się bez różnych tego rodzaju "ułatwiaczy", i wypadła niebo lepiej niż Godfather. Dlaczego o tym piszę w tym temacie? Ano dlatego, że nie chciałbym widzieć takich niszczycieli atmosfery w Dead Space, bo tytuł zapowiada się naprawdę intrygująco i klimatycznie ! :) Z początku myślałem, że będzie to FPP, więc pozytywnie rozczarowałem się kamerą TPP. Świetnie zapowiada się uzbrojenie jakim przyjdzie nam operować, na przykład "Stasis", która spowalnia czas w obrębie naszego celu, czy "Kinesis", czyli swoisty Gravity Gun z H-L 2 (niby nic oryginalnego, ale i tak cieszy), co w połączeniu z Havok'iem powinno przynieść ciekawe rezultaty. EA się stara ! :D
PSN ID: WojtqGO

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #2 dnia: Października 19, 2007, 19:23:58 pm »
Miło że EA przynajmniej próbuje zerwać ze swoją opinią o odcinaniu kuponów. DS może być ciekawe, choć jakoś mnie nie jara. Może jakbym zobaczył grę w ruchu, lub coś innowacyjnego. Bo nie oszukujmy się, spowalnianie czasu jest teraz w co 2 grze.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #3 dnia: Października 27, 2007, 12:58:06 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #4 dnia: Października 27, 2007, 13:26:09 pm »
Grafika nie poraża ale klimacik nawet spoko. Będize w co grać wieczorem (bo imo w dzień w takie gry grać nie wypada)

luk

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-05-2007
  • Wiadomości: 171
  • Reputacja: 0
  • PSN: splintersPL
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 23, 2008, 14:47:36 pm »
Po przeczytanej zapowiedzi w PSX napaliłem się na ta grę jak na żadną inną  :shock: Będzie hicior !!!
Właśnie takiej gry mi brakuje na next-genach :-D

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 29, 2008, 14:44:43 pm »
Dead Space coming to PC
http://uk.gamestracker.com/int/gonews.asp?idu=7988076

Cytuj
EA has confirmed that one of their first survival horror games, Dead Space, will be released on the PC as well as the Xbox 360 and PlayStation 3.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 29, 2008, 15:37:52 pm »
Noc, Dead Space, słuchawki na uszach i zawał murowany.
Mam nadzieję, że gra naprawdę da radę.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 29, 2008, 16:43:31 pm »
Zastanawia mnie fakt że teraz spora część horrorów ma kamerę ustawioną jak w RE4. W sumie dobrze fajnie się tak gra.
Mam nadzieję że DS zarządzi. Może EA w końcu zaprzestanie wydawać tylko kontynuację Fify itp.

Supersonic

  • Gość
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 29, 2008, 21:20:58 pm »
Daję też grze szansę pomimo faktu że graficznie jest mocno średnio. Ale że DS trochę "pożycza" od RE4 jestem na tak

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 08, 2008, 07:36:04 am »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 08, 2008, 11:09:46 am »
Stawiam piwo, ze EA to zje**ie. W koncu kto inny jak nie oni ma do tego najwiekszy dar.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

mateo

  • Gość
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 08, 2008, 11:17:34 am »
Niby czym się sugerujesz? To świeży projekt, a nie kolejny odgrzewany kotlet EA.

PS>Choć pierwszy filmik ukazany w sieci nie był najwyższych lotów.. tak dzisiejsze screeny powalają.Będzie rewelka w klimatach science fiction  8)

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 08, 2008, 11:24:20 am »
Niby czym się sugerujesz? To świeży projekt, a nie kolejny odgrzewany kotlet EA.
A Skate. ? Też był całkiem nowym projektem, a framerate na PS3 kulał. Też jakoś wątpię w identyczność obydwu wersji, ale, zobaczymy.
PSN ID: WojtqGO

mateo

  • Gość
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 08, 2008, 11:33:59 am »
Za jakiś czas producenci będą pierw tworzyć wersje pod PS3. ;) (wiem buńczuczne słowa)

Wszystko zależy od EA, czy Dead Space będzie wyglądał tak samo na obu systemach..

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 11, 2008, 08:02:18 am »
No pause option for Dead Space?
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=181756

Cytuj
Dead Space's in-game inventory system has been designed to make everything the player does an activity. As noted, games like Resident Evil allow you to pull up the inventory menu and have a breather to boost your health. Dead Space could be going down a different route. It's not the first game to do it, loads have, but from what we played yesterday, this only adds to the excitement of running for your life knowing you can't stop until you either get away or die.
Menu-wise, everything is displayed in-game; if you want to have a browse through your inventory to boost your health, you'll have to do it through the hologram projected in front of your face. This way, if the hordes of screaming monsters become too much, the only way you're going to be able to calm down is by finding a quiet room by literally running for your life (well, not that literally). If you need to boost your health during a fight, then you'd better do it quick. This system keeps you in the game all the time and looks bloody cool.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 11, 2008, 09:26:19 am »
Pisali o tym w PSXE. Wchodząc do menu cały czas jesteś narażony na atak.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 11, 2008, 10:36:17 am »
Może będzie osobny przycisk do leczenia? Coś mi się wydaje że ta gra będzie zdrowo wkurzać, pewnie będziemy nie raz będziemy ginąć bo nie udało nam się uleczyć, albo będziemy się wracać po 5 razy do jakiegoś pomieszczenia aby poprawić stan zdrowia.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 11, 2008, 10:38:05 am »
Będzie chyba jak w Bioshock, że można użyć apteczki po naciśnięciu jednego przycisku

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 12, 2008, 02:55:01 am »
Cytuj
pewnie będziemy nie raz będziemy ginąć bo nie udało nam się uleczyć
Albo nie raz ujrzymy Game Over siedząc w menu. Z jednej strony fajnie, bo będziemy musieli być non stop czujni.

Tango

  • Gość
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 12, 2008, 06:48:58 am »
albo wcisniemy guide button i mamy pause i po sprawie

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 12, 2008, 10:07:32 am »
Guide button nie zawsze pauzuje grę - to także zależy od developera.

BLUE

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2006
  • Wiadomości: 203
  • Reputacja: 0
  • nabój zawsze mówi prawdę
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 12, 2008, 10:52:46 am »
a bylo jakies info co do daty premiery? chociaz plotki...
pomysl z brakiem pauzy bardzo mnie sie spodobal

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 14, 2008, 19:38:20 pm »
Dead Space dostaje silnik po Ojcu Chrzestnym
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=39473

Cytuj
Na prezentacji dla analityków rynku Electronic Arts wyjawiło, że będąca ich debiutem w dziedzinie horrorów akcji gra Dead Space wykorzystywać będzie silnik znany z Ojca Chrzestnego.
Obydwa tytuły łączy ten sam zespół developerski – zarówno nad Ojcem Chrzestnym jak i Dead Space pracowała/pracuje grupa ukrywająca się pod nazwą EA Redwood Shores.
ilnik uległ naturalnie znacznym modyfikacjom – akcja Ojca Chrzestnego toczy się w otwartym na swobodną eksplorację mieście, podczas gdy Dead Space zabierze grającego w zamknięte i klaustrofobiczne korytarze stacji kosmicznej.

BLUE

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2006
  • Wiadomości: 203
  • Reputacja: 0
  • nabój zawsze mówi prawdę
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 15, 2008, 00:27:26 am »
no nie wiem czy ta wiadomosc mam traktowac jako zalete czy wade

Tango

  • Gość
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #25 dnia: Lutego 15, 2008, 00:35:12 am »
Guide button nie zawsze pauzuje grę - to także zależy od developera.

 no fakt  :-(

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #26 dnia: Lutego 26, 2008, 16:58:13 pm »
Dead Space dated for US, Europe
http://www.psu.com/Dead-Space-dated-for-US,-Europe-News--a0002878-p0.php

Cytuj
Electronic Arts announced today that its forthcoming Survival Horror title, Dead Space, would be released in North America and Europe on October 31, 2008 - aka, Halloween.


“Dead Space is being developed as a single-player thriller that delivers the chilling, claustrophobic feeling of being isolated in a dark environment, while being stalked by some truly horrific enemies. Halloween is the perfect time for EA to deliver the fear and anxiety that will keep survival horror fans up playing all night."

Dead Space will be EA’s first attempt at a Survival Horror title, a genre that has been widely popularised by Capcom’s Resident Evil series.

BLUE

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2006
  • Wiadomości: 203
  • Reputacja: 0
  • nabój zawsze mówi prawdę
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #27 dnia: Lutego 26, 2008, 18:07:41 pm »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #28 dnia: Lutego 26, 2008, 22:54:18 pm »
Gierka ma to cos w sobie. To moze byc pierwszy udany tytul ea od dluzszego czasu.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

50 CENT

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-02-2006
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 27, 2008, 10:19:20 am »
Też tak mysle , gra robi bardzo pozytywne wrazenie  :shock: 
X360 + HDTV juz mam :D

NA GC 2006 BYŁO COOOOOOOOOL ! ! !
A NA GC 2007 BYŁO JESZCZE LEPIEJ ! ! ! :D

MuSic475

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-03-2008
  • Wiadomości: 126
  • Reputacja: 0
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #30 dnia: Marca 05, 2008, 18:58:14 pm »
Nowe screeny z gry:






Gry na ps3 robią coraz większe wrażenie ;p

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #31 dnia: Marca 05, 2008, 19:00:25 pm »
To jest też na X0 i PC.
Co do zdjęć, 1 i 3 są świetne.

MuSic475

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-03-2008
  • Wiadomości: 126
  • Reputacja: 0
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #32 dnia: Marca 05, 2008, 19:04:18 pm »
Mi się najbardziej podoba ostatni a typek pewnie myśli WTF is that ?!  :-D :-D

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #33 dnia: Marca 26, 2008, 19:03:13 pm »
Dead Space Preview
http://www.geekpulp.co.nz/2008/03/07/dead-space-preview/

Cytuj
As a Sci-fi survival horror there are a few key elements to enhance the typical experience. Ambient sound is used extensively. While in a portion of the ship that had started to be encrusted in Necromorph, organic growth the flexing and movement of the living tissue gave the illusion of being surrounded and made you listen that much more to hear when an enemy might scuttle towards you. The clink clank of footsteps in the deserted metal ship also rung through clearly and with surround sound (a must for this type of game) the intensity of hearing noises that surround you without the knowledge of where they are is very disconcerting. Traditional movie lighting techniques are also used, the shadows of a creature in a hallway in a scripted event, or just during normal game-play in darker areas with a lighting source to cast a shadow, they were thrown on the various surfaces to make you look in another direction despite the enemy being clearly visible.

Cytuj
The weapons that were demonstrated consisted of environmental items and tools that Isaac would typically use in his day to day job of an engineer, albeit a futuristic technologically advanced engineer. A cutting tool with laser sight made short work of the limbs of various Necros with legs severing from the torso. If you only cut off the legs they will drag themselves along with their arms to get at you. Kenesis is not a new idea in games but is not used frequently and the addition of Zero G areas really adds to the way you can utilize it, not to mention the various things that you will find lying around that make for good killing implements such as circular saws, gas canisters and even spiked appendages severed from an enemy. Cut a dude’s arm off and then proceed to kill him with it.

Cytuj
The melee attacks deserve special mention, there is nothing more satisfying than a good melee attack and Dead Space had a superb variety to indulge my bloodlust. The dropkick, the curbstomp and more to come, it just makes you happy to have appendages capable of inflicting that much damage.







11 Dead Space Screens
http://www.geekpulp.co.nz/2008/03/07/12-dead-space-screens/







Opublikowane: Marzec 07, 2008, 11:51:48
Dead Space doczeka się filmu animowanego
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=40117

Cytuj
Koncern Electronic Arts najwyraźniej ma bardzo wielką ochotę na uczynienie z gry Dead Space czegoś więcej niż tylko jednostrzałowego wybryku. Po tym, jak dowiedzieliśmy się o prequelu programu powstającym w postaci komiksu, pora na wykonanie kolejnego kroku. Zrobienie filmu animowanego.

W związku z tym EA podpisało stosowną umowę z firmą Starz Media, będącą częścią spółki holdingowej Starz, LLC, która zajmie się produkcją animacji. Podobnie jak w przypadku komiksów, jego akcja będzie działa się przed historią, która zostanie opowiedziana w grze. Fabuła skupi się na wydarzeniach, do których doszło na pokładzie jednostki górniczej USG Ishimura, po tym, jak górnicy wydobyli z jednego z wykopów tajemniczy artefakt. Jego odnalezienie przyczynia się do inwazji obcych przybyszów. Załoga statku nie ma innego wyjścia, jak tylko podjąć walkę o przetrwanie. Warto zaznaczyć, że gra zaczyna się właśnie w chwili, kiedy z Ishimury przestają dochodzić jakiekolwiek wieści, a my, jako spec od zepsutych systemów komunikacyjnych, Isaak Clarke (to zapewne hołd złożony przez autorów programu dla dwóch wielkich twórców literatury science-fiction, Isaaka Asimova i Arthura C. Clarke’a) wchodzimy na pokład statku naprawić zaistniałe uszkodzenia.

Jednak nie tylko Dead Space znalazł się w centrum zainteresowania obu firm. Umowa dotyczy nakręcenia animacji do jeszcze dwóch innych nadchodzących marek gier. Niestety, na razie nie wiemy o jakie tytuły może tutaj chodzić.

Opublikowane: Marzec 22, 2008, 07:48:24
Dead Space producer would “love” to continue series
http://www.videogaming247.com/2008/03/26/dead-space-producer-would-love-to-continue-series/

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #34 dnia: Maja 17, 2008, 12:32:59 pm »
Oglądaliście najnowszy odcinek GameTrailers TV, poświęcony głównie Dead Space?
http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=17&ch=1&sd=1
Jak wcześniej byłem dość sceptycznie nastawiony do gry(EA...), tak teraz mocno wierzę w ten tytuł. Fajny mroczny klimat, ciekawe patenty, plus odstrzeliwanie kończyn pokracznych stworków :twisted: . Ostatnio zresztą negatywnie się o nich wypowiedziałem, zarzucając im brak oryginalności, ale po dłuższym przyjrzeniu także i ich design przypadł mi do gustu.
PSN ID: WojtqGO

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #35 dnia: Maja 30, 2008, 11:35:22 am »
Wywiad z producentem Glen`em Schofield`em.W zaleznosci od gracza przejscie gry ma zajmowac 16-25 h   :D
http://www.dasgamer.com/dead-space-producer-glen-schofield-wants-%E2%80%9Cto-scare-the-piss-out-of-you%E2%80%9D/

Tango

  • Gość
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #36 dnia: Maja 31, 2008, 02:34:28 am »
Wywiad z producentem Glen`em Schofield`em.W zaleznosci od gracza przejscie gry ma zajmowac 16-25 h   :D
http://www.dasgamer.com/dead-space-producer-glen-schofield-wants-%E2%80%9Cto-scare-the-piss-out-of-you%E2%80%9D/

no prosze EA nie chce dac pupy, licze na ten tytul, zobaczymy :-)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #37 dnia: Lipca 04, 2008, 15:27:54 pm »

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #38 dnia: Lipca 04, 2008, 17:30:34 pm »
Gra prezentuje się fajnie, dobry klimat (taki Doomowy) + ciekawe pomysły, no i ta grawitacja, ale obawiam się, że ten jeden rodzaj broni, która "łupie" szybko się znudzi i te 16H to po prostu przedzieranie się przez kolejne hordy wrogów ;]

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Dead Space 'EA'
« Odpowiedź #39 dnia: Lipca 04, 2008, 18:03:46 pm »
Świetna okładka. Ciekawe czy ktoś się do niej doczepi (że niby ludzka, zakrwawiona ręka itp.) i będzie zakazana.