Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
PlayStation 5 / Odp: Final Fantasy VII Rebirth
« Ostatnia wiadomość wysłana przez windomearl dnia Dzisiaj o 12:53:28 »
15h za mna i jaka ta gierka jest świetna. Wyszyściłem już całe grasslandsy i teraz łażę po Junon i robie te wszystkie dodatkowe pierdoły, bo są one takie fajne, że aż chce się to klepać. No i to jest pierwsza japonska gra w którą gram od nie wiem kiedy, gdzie side questy są naprawde na niezłym poziomie. Wiadomo, żaden to wiedzmin, czy Skyrim, ale nadal jest fajnie. Wszystkie ocenki zasłużone, duża poprawa względem "jedynki", na pewno mocny kandydat do GOTY.

PS: Fort Condor <3
2
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Newsy mniejsze i większe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zielarz dnia Dzisiaj o 09:41:19 »
jak zenimax zachciało się redfall to podczas produkcji odeszła znaczna część ekipy odpowiedzialna za tamtą grę. Studio pewnie było widmem ze słabymi devami, zero zaskoczenia.

Niestety tak, za niezbyt mądre decyzje szefostwa zapłaciło całe studio, choć śmiem twierdzić, że sytuacja była do uratowania. Problem w tym, że MS stać na zachowanie i ratowanie tych developerów, co też powinno być w ich interesie, ze względu np. na Game Passa. Nie dotyczy to tylko MS, czy branży gier, a całego systemu, w którym żyjemy. Niemniej kto jak nie najbogatsza firma może sobie pozwolić na zmiany?

Zamknięcie Tango to dziwna sprawa, zwłaszcza, że MS tak niby zależy na ekspansji na azjatyckie rynki, a i mieli sukces ostatnio, choć taki wirtualny (bo GP).

MS najwyraźniej nie chce już mniejszych i ciekawszych projektów, tylko duże i znane IP. Dziwne, bo tym nie napompują usługi, ale być może i to zaczyna schodzić na dalszy plan. Właśnie, plan. Obecnie ciężko nawet stwierdzić co MS chce zrobić, jak widzi przyszłość marki. Ich poprzednie plany się rozjechały, a w dywizję wpompowano ogromne pieniądze i teraz trzeba to utrzymać, albo zaorać (co wywołałoby ogromne trzęsienie ziemi w branży i hate ludzi).

W sumie nie zdziwię się, jeśli MS będzie powoli wygaszał tę część działalności. Będą działać bardziej jako wydawca dużych IP i usług na wszystko. Sprzęt jakiś wyjdzie, ale będzie to bardziej PC niż konsola, ale sygnowana logo Xboxa (może nawet pokuszą się o kilka wersji sprzętowych, w tym taką high end, do tego handheld). Może przyciągnie to trochę pecetowców i pozwoli na powolny wzrost GP. Część studiów będzie powoli zamykana (te mniejsze i mniej rentowne). Generalnie Xbox wróci trochę do stanu sprzed tej generacji, choć dzięki ActiBlizz i Bethesdzie będą mieli gry, a dzięki wypuszczaniu ich na inne systemy sprzedaż będzie lepsza. To może być dochodowy biznes (choć musieli za niego najpierw zapłacić te $77 mld), tylko jakoś mi to nie pasuje do MS. Oni zawsze mierzą w jak największy zysk i dominację.

Może przeczekają w ten sposób czas aż streamowanie gier będzie miało sens, ale i to wydaje się zbyt odległe dla firmy, która lubi działać agresywnie, o ile zyski się zgadzają.
3
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Wasze oceny gier
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Dzisiaj o 08:39:16 »
WRC (XSX)

Grafika: 8
Dźwięk: 7
Grywalność: 8-

+ ilość krajów, odcinków
+ przyjemny model jazdy
+ wykonanie słońca
+ kamera zza samochodu

- monotonne otoczenie

Ogólnie retro: 8-

Dobre grywalne rajdy na PS2.
W dwójce samochód przyklejał się do barierek, tutaj jest jak należy.
Przejechałem cały sezon i nie nudziłem się w ogóle.
4
Różne / Odp: W co teraz gracie?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez RyoHazuki dnia Wczoraj o 23:40:25 »
Persona 3 Reload
Nie grałem na PS2, więc to moja dziewicza podróż.
5
Multiplatformowe Current Gen / Newsy mniejsze i większe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Moldar dnia Wczoraj o 23:25:20 »
Co wy z tym prey, jak zenimax zachciało się redfall to podczas produkcji odeszła znaczna część ekipy odpowiedzialna za tamtą grę. Studio pewnie było widmem ze słabymi devami, zero zaskoczenia. Tango jest mało zrozumiałe, mogli być fajnym studiem do mniejszych i ciekawych produkcji.
6
Różne / Odp: W co teraz gracie?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lupinator dnia Wczoraj o 22:49:24 »
Na fali serialu robię ponowne przejście Fallouta 4 z dlc po latach ale ciężko się w to gra. Durnie napisana jest ta gra okrutnie, a do tego kolorystyka i zmiany w designie mi nie siedzą.
7
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Newsy mniejsze i większe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lupinator dnia Wczoraj o 22:44:47 »
Ja tylko powiem że pies je*ał Microsoft🙂‍↕️ zaorali studio które zrobiło im jedną z dwóch dobrych wyłącznych gier ostatnich miesiący plus Arkane i szanse na kolejnego immersive sima w postaci nowego Preya. Spencer musi odejść.
8
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Newsy mniejsze i większe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zielarz dnia Wczoraj o 17:52:58 »
Szkoda, a pewnie będzie jeszcze gorzej. Pozostaje mieć nadzieję, że MS szybciej zrezygnuje ze swoich pierwotnych planów dotyczących GP. Niestety chyba jednak jest na to za wcześnie. Poza tym, nawet gdy to zrobią, pytanie, czy te wszystkie studia będą im potrzebne (raczej nie). Jak już kiedyś pisałem, GP może przynieść więcej złego niż dobrego dla branży, zwłaszcza jeśli się nie przyjmie.
9
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Newsy mniejsze i większe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kyokushinman dnia Wczoraj o 17:32:09 »
Szkoda.
The Evil Within 3 już nie zobaczymy.
10
Multiplatformowe Current Gen / Odp: Newsy mniejsze i większe
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Zielarz dnia Wczoraj o 17:27:14 »
Cóż prezes Embracera jest kretynem i zrobił sporo złego dla branży, ale właśnie, jest kretynem, który nie ma "nieskończonych" funduszy. Jak zatem opisać działanie Microsoftu, najbogatszej korporacji, która przecież niedawno wydała ok $70 mld na ActiBlizz, a następnie zaczęła ciąć wydatki. Tym razem ich ofiarą padły cztery studia Bethesdy, Arkane Austin (twórcy Redfall, w sumie decyzja dość spodziewana), Alpha Dog Studios, Roundhouse Games i... Tango Gameworks (twórcy Evil Within, Ghostwire: Tokyo i Hi-Fi Rush -  tego chyba nikt się nie spodziewał, szczególnie po sukcesie tej ostatniej produkcji).

Czuję, że to nie koniec, w końcu jest tam jeszcze trochę developerów, którzy nie zarabiają kokosów (Double Fine Productions, Ninja Theory, Turn10, 343, a nawet Coalition). MS ładnie powiększył swoje portfolio studiów, jednak porażka Xboxa jako konsoli i zahamowany rozwój Game Passa przy wielkich kosztach, jakie firma ponosi na jego utrzymanie, to widać za dużo jak na korporację z Redmond. Masa studiów, które trzeba teraz utrzymać jest także sporym obciążeniem (ten sam problem co u Embracera).

Mikami chyba wiedział co się stanie i opuścił firmę z wyprzedzeniem...
Strony: [1] 2 3 ... 10