Forum GameOnly.pl

Current Gen => PeCetowa enklawa => Wątek zaczęty przez: monio4 w Marca 03, 2016, 17:55:55 pm

Tytuł: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: monio4 w Marca 03, 2016, 17:55:55 pm
Siema. Daaawno mnie tu nie było. :D
Dzisiaj ruszyła kampania gierki nad którą obecnie pracuje jako dżunior 3D artist w Telepath's Tree.

https://www.youtube.com/watch?v=Qgh4MMof5Ws

Kick: https://www.kickstarter.com/projects/1129101562/inner-chains

Stawiamy na zajebistą grafę i gęstą atmosferę. Gra jest na ukończeniu więc zbieramy małą kwotę na doszlifowanie wszystkiego.
Polecam. Bartosz Moniewski.
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Marca 03, 2016, 18:07:32 pm
Na jakie platformy to ma wyjsć?
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: svonston w Marca 03, 2016, 18:52:54 pm
Jak potrzeba hajsu, to przyszedł pożebrać. :troll: A tak poważnie to podbijam pytanie windy.
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: Lem++ w Marca 03, 2016, 18:55:21 pm
Grafa zajebista, ale nie wiem czy to YT czy co, ale tnie sie ta gra. Czyzby byly potrzebne 2 tytany? :shifty:
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Marca 03, 2016, 19:11:36 pm
Fajne :) nawet interesujące :)
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: monio4 w Marca 03, 2016, 23:07:47 pm
Jak potrzeba hajsu, to przyszedł pożebrać. :troll:
:yes_anim:

Gre wydajemy na pieca. Bardzo byśmy chcieli ją wypuścić na Plejke i X1 ale portowanie to ogromne koszta i wymaga speców których jest bardzo mało. Jeśli gierka się fajnie sprzeda na piecu to rozważymy co dalej.

Lem- Luz, jeden nowy Tytan spokojnie wystarczy do filmowych 24 klatek. :troll: Tak serio myślę że to może być kwestia tego że filmik był nagrywany na żywca z gameplaya tylko z drobnym wygładzeniem ruchów kamery.
Jesteśmy jeszcze przed fazą optymalizacji grafiki a gra na max ustawieniach już teraz działa płynniej niż nowy TombRaider. Dodam że mamy jeszcze sporo assetów w których lajtowo da się ściąć ilość geometrii i tekstur o 70% bez widocznego pogorszenia jakości. To będzie moja robota przez następne kilka miesięcy. Za wcześnie żeby coś mówić o wymaganiach ale myślę że nie będą odbiegać od obecnych standardów.
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: s00s w Marca 04, 2016, 06:29:39 am
jeszcze nie wiadomo czy wyjdzie, a już downgrade zapowiadają :troll:
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Marca 04, 2016, 08:23:03 am
Wyczuwam niewielką inspirację lokacjami z Bloodborne.
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Marca 04, 2016, 09:35:43 am
 Niby wszystko ladnie, ale jakos kompletnie mnie ten trailer nie ruszyl. Tak czy inaczej, zycze powodzenia :) Jakby nie pc only to moze i bym nawet cos dorzucil.
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: Madman w Marca 04, 2016, 11:13:01 am
Od początku gierka ciekawie się zapowiada. Myślę, że beksiński grając czułby się jak w domu   ;)
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: Moldar w Marca 04, 2016, 11:44:17 am
Całkiem całkiem, ale strzelanie tym prądem mocno słabe, nie czuć powera.
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: Lem++ w Marca 04, 2016, 15:57:40 pm
Całkiem całkiem, ale strzelanie tym prądem mocno słabe, nie czuć powera.
Dokladnie. Grafika i klimacik bardzo ladny, trzymam kciuki, ale nie oszukujmy sie, trzeba szlifow ;) Dorzuccie do calosci pierwiastek DOOMa.
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: monio4 w Marca 04, 2016, 16:08:04 pm
Wyczuwam niewielką inspirację lokacjami z Bloodborne.
Yep. To jedna z gier którą się inspirujemy przy lokacjach.
Całkiem całkiem, ale strzelanie tym prądem mocno słabe, nie czuć powera.
I na to własnie zbieramy hajs. Feeling broni to jest kwestia efektów, dźwięków, animacji postaci i samej broni. Obecne rzeczy to placeholdery, na pewno to poprawimy.

Pochwale się że zebraliśmy już 30% kasy na główny goal kicka i mamy już 100% głosów do greenlighta. Jaram się bo chcemy wycisnąć wszystkie soki z tego projektu i pocisnąć jakością jak tylko się da. :)
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Marca 04, 2016, 16:39:18 pm
Zróbcie bronie w stylu starego QUAKE 1 :P Karabin na gwoździe, spawara już jest ;) Dwu rurka, siekiera jakaś :D Choć domyślam się, że tym tytułem też już mocno się inspirujecie ;)
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: Wulfen w Marca 04, 2016, 17:56:01 pm
grafa świetna :o  ale tak jak mówił windomearl  nie dorzucę nic póki nie wyjdzie na konsolę :P
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: monio4 w Marca 04, 2016, 18:42:58 pm
Mrocz- No rejczel. Codziennie napierdzielamy w robocie jeden meczyk w Q3A. ;) Na bronie jest już konkretna wizja łącząca się z story gry. Możesz na poczytać na stronie kampanii.
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: Mrocz w Marca 05, 2016, 14:05:51 pm

Mrocz- No rejczel. Codziennie napierdzielamy w robocie jeden meczyk w Q3A. ;) Na bronie jest już konkretna wizja łącząca się z story gry. Możesz na poczytać na stronie kampanii.

Q3 to akurat mocno futurystyczny jest. U was widzę hybrydę SciFi i Fantasy w gotyckim klimacie :) czyli coś jak Quake 1 właśnie :)

Gra mi się podoba. Brakuje oldschool fpsów, a tutaj wyczuwam taki klimat :) pograłbym, ale nie widzę by na lapku z 660m gtx to chodziło dobrze ;)
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: Lem++ w Marca 05, 2016, 15:49:55 pm
Juz ponad polowa! Dobrze Wam idzie :D
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: monio4 w Marca 09, 2016, 14:42:20 pm
(http://images4.fanpop.com/image/photos/15600000/its-over-9000-dragon-ball-z-15689773-259-195.jpg)
Over 9000!

Gra będzie też dostępna na GOGu, będzie można wybrać kod Steam lub GOGowy. Dodaliśmy stretch goala (15k) żeby przeportować gre na linucha. Jeśli gierka dobrze się przyjmie na rynku PC to będziemy robić port na konsole (jedną, tą fajniejszą ale ciii). W przyszłym tygodniu dodamy trochę info o samym gameplayu.
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: iko w Marca 09, 2016, 14:45:06 pm
monio, powodzenia ziom!
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: Madman w Marca 12, 2016, 20:04:55 pm
Szybko poszło  :)

Patrzę na wasze screeny i filmiki. Jedna rzecz mnie mocno w nich wkurza. Wiem, że z zasady niebieski i pomarańczowy dobrze razem wyglądają i co drugi film z hollywood ma taki postprocessing, ale żeby 90% materiałów opierać na tych dwóch kolorach? Alien Rage miał ten problem, ale tam był po prostu generic shooter. Myślę, że musicie mocno wzbogacić paletę barw i wyjdzie to grze na dobrze ;)
Tytuł: Odp: Inner Chians. Horror FPS na kicku.
Wiadomość wysłana przez: monio4 w Marca 15, 2016, 14:09:06 pm
Madman- Dzięki za feedback. Przysiądziemy na pewno jeszcze do oświetlenia.

(http://polygamia.pl/wp-content/uploads/2016/03/Inner_Chains_Opponent_3_Close-730x730.jpg)

https://www.kickstarter.com/projects/1129101562/inner-chains/posts/1519463

Trochę nowych screenów i renderki nowiutkiego hipka.