Hair
5. Battle Royale- naciagane, wiem- ale nie zmienia to faktu że uwielbiam ten film i na bieżąco, co kilka miesięcy go sobie odświerzam.
Mała Syrenka <3
sporo innych niezapomnianych seri: seria o Indianie Jones (Harrrison F. rules!)
oryginalna trylogia Star Wars, zwłaszcza Empire Strikes Back. Świetne filmy, DARTH VADER, no i harrison ford >.>
Przecież każda lista jest subiektywna
Strasznie subiektywna lista. Mnie "miedzy słowami" wynudziło strasznie
Przecież każda lista jest subiektywna Wink
4.RE ApocalypseJak dla mnie TOP4 kiczowatych horrorów :D.
5.RE
9.Królowa Potępionych
10. Underworld
z leksza pomieszałem kolejnosc no ale :P coś około tego :P
Ogólnie kocham Dramaty :!:A widziałeś "Requiem dla snu" ? Jestem pewien, że po jego obejrzeniu znajdzie się on na Twojej liście ;)
Wlasnie zapomnialem o Alien 2 i Leonie.
re to thriller a Queen Of the Damned i Underworld to chyba horrorami nie są, no a jesli tak to słabe z nich horrory :P4.RE ApocalypseJak dla mnie TOP4 kiczowatych horrorów :D.
5.RE
9.Królowa Potępionych
10. Underworld
z leksza pomieszałem kolejnosc no ale :P coś około tego :P
re to thrillerNo, po ch*ju.
każdy ma inny gust, jak dla mnie te filmy są bardzo dobre, co prawda kolejnosc troche pomieszałem podjaą cmoje typy ;) co jedynie piły pierwsze 2 miejsca zajmują prawidłowo ale efekt motyla czy też terminator 2 z pewnością sa lepszymi filmami niż rere to thrillerNo, po ch*ju.
1.Zielona Mila
2.Requiem for a dream.
3.Mechaniczna Pomarańcza.
4.M.e.m.e.n.t.o
5.American Beauty
6.Efekt Motyla
7.Fight Club
8.Seria Lord of The Rings
9.Silent Hill :D
10.Czas surferów :D
Polecam Crow przyjrzeć się liście filmweb.pl (100 najlepszych filmów, według głosów oddawanych przez bywalców) - TUTAJ (http://www.filmweb.pl/film/top/world). Wyłączając kilka tytułów, jest to bardzo dobry spis. Obejrzyj z 10-20 filmów z czołowych pozycji, a zapewniam, że Twoja lista 10 najlepszych się nieco zmieni.
Boli trochę, że niektóre filmy nie są w notowaniu, gdyż zbyt mało osób je widziało, ale chyba system filmweb jest najbardziej optymalny. Gdyby liczyła się tylko średnia, a nie też ilość głosów, to na 1 miejscu mógłby być XXX Igraszki Nocne, gdyż zgarnął 10 głosów z 10/10.
Pozdrawiam.
Polecam Crow przyjrzeć się liście filmweb.pl (100 najlepszych filmów, według głosów oddawanych przez bywalców) - TUTAJ (http://www.filmweb.pl/film/top/world). Wyłączając kilka tytułów, jest to bardzo dobry spis. Obejrzyj z 10-20 filmów z czołowych pozycji, a zapewniam, że Twoja lista 10 najlepszych się nieco zmieni.imo najlepiej jest zerknąć na http://www.imdb.com/chart/top potem zreszta tam jest bardzo dużo podkategorii , ktore zadowolą każdego kinomana ;]
Boli trochę, że niektóre filmy nie są w notowaniu, gdyż zbyt mało osób je widziało, ale chyba system filmweb jest najbardziej optymalny. Gdyby liczyła się tylko średnia, a nie też ilość głosów, to na 1 miejscu mógłby być XXX Igraszki Nocne, gdyż zgarnął 10 głosów z 10/10.
Pozdrawiam.
1. Lost in Translation
Pewnie zapomne o wielu switnych filmach, ale co tam, wymienie top 10 (kolejnosc przpadkowa):Dodałem "Siedmiu Samurajów".
Chlopaczki z Sasiedztwa
Forest Gump
Gladiator
Fight Club
Seven
Pulp Fiction
Pila
Efekt Motyla
American Beauty
Snatch
Gwiezdne Wojny
Dzien Swira
Siedmiu Samurajów
Wyszlo 13, ale trudno wykreslic ktorys z ww. tytułów.
Cytuj1. Lost in Translation
!??
No litości... ktokolwiek może cokolwiek powiedzieć dobrego o tym filmie?
Ano może, np. 5 nominacji do złotego globu i masa ludzi. Widać że nie pojoles geniuszu tego filmu
CytujAno może, np. 5 nominacji do złotego globu i masa ludzi. Widać że nie pojoles geniuszu tego filmu
Jak dla mnie film może mieć i 20 nominacji, a nie musi znaczyć że jest dobry. Masa ludzi to była np. na "Hellboy'u", czy "Supermanie", czy to automatycznie robi te filmy wybitnymi? Ludzie jak lemingi idą za reklamą, przyciągają aktorzy, jest opinia że film jest "dobry" (ta zrobiona głównie przez reklamę i osobę reżysera) i to wystarcza.
Tak właśnie było z tym nieszczęsnym Lost in translation- tam gdzie dla innych był geniusz, dla mnie była tragicznie nudny i rozciągnięty melodramat, absolutnie nie wiem jakim elementem można się tam zachwycać (Tokio ładnie pokazane- przyznaję, ale artystyczne i piękne ujęcia nie zrobią z biednego filmu arcydzieła). Pierwszy raz na seansie miałem ochotę wyjść w połowie.
Tak samo z Odyseją. Przecież akcji tam jest mało, nudny film, ale wielki. Również stare filmy Jarmuscha nie są zbyt efektowne i nie mają zbyt dużo akcji, a jednak oglądam je z zapartym tchem.
Music być może Ciebie ten film nie ruszył bo jest to obraz skierowany głównie do romantyków i pesymistów, czyli tylko do pewnej grupy docelowej.No na bank, film kierowany do pesymistów i romantyków, którzy Tworzą grupę docelową? Od kiedy target filmu to ludzie o takich cechach? Zresztą, znajomy, wieczny optymista jest wielkim fanem filmu. Tak czy inaczej przereklamowany obraz, a to...
To film który opowiada o wyobcowaniu, rozczarowaniu własnym życiem. Niby nic się nie dzieje a nie ma chwili na jakąkolwiek nudę, podczas projekcji cały czas jesteśmy skłaniani do refleksji, zastanowienia się nad otaczającym nas światem....akurat znajdziemy w co drugim dramacie.
No na bank, film kierowany do pesymistów i romantyków, którzy Tworzą grupę docelową? Od kiedy target filmu to ludzie o takich cechach? Zresztą, znajomy, wieczny optymista jest wielkim fanem filmu. Tak czy inaczej przereklamowany obraz
Tarny, oczywiscie ze znajdziemy w co drugim dramacie... bo dramaty opowiadaja o ludzkich problemach, a one bywaja bardzo podobne. To z jaką delikatnoscia i z jakim wyczuciem te problemy pokazała mloda Coppola, wlasnie to jest naprawde wazne. Chodzi tu tez takze o to ze wszystko zostalo w sumie pokazane milczeniem, bardziej za pomoca obrazow, a nizeli slow. Tyle. I faktem jest ze ludzie maja rozna wrazliwosc i wlasnie dzieki temu roznie odbieraja ten film. To akurat jeden z tych obrazow, ktory nie da sie ocenic w miare obiektywnie, bo jego odbior wlasnie opiera sie na czyms co rozni ludzi.CytujTo film który opowiada o wyobcowaniu, rozczarowaniu własnym życiem. Niby nic się nie dzieje a nie ma chwili na jakąkolwiek nudę, podczas projekcji cały czas jesteśmy skłaniani do refleksji, zastanowienia się nad otaczającym nas światem....akurat znajdziemy w co drugim dramacie.
Widzę, że nie da się dyskutować, bo przereklamowany może być tylko Szrek, a obraz Copolli jest jedynym słusznym dramatem. Polecam te Trzy Kolory, a dla tych co wolą main-stream jak Lost In Translation, polecam Babel, na owym przynajmniej mocno się wzruszyłem i zdołowałem.Tarniak, nikt nie napisał że film Copolli jest jedynym słusznym dramatem, jest kilka innych obrazów które cenię sobie bardziej. A co do /Tzry Kolory/ to się nie wypowiadam bo unikam polskiej kinematografii jak ognia ;)
Polecam te Trzy Kolory, a dla tych co wolą main-stream jak Lost In Translation polecam Babel, na owym przynajmniej mocno się wzruszyłem i zdołowałem.
Main-stream =/= papka. To po prostu nie jest kino offowe. Lynch, Jarmush to nie kino offowe, ambitniejsze produkcje, owszem, ale wciąż main-stream.Polecam te Trzy Kolory, a dla tych co wolą main-stream jak Lost In Translation polecam Babel, na owym przynajmniej mocno się wzruszyłem i zdołowałem.
Bez takiego szufladkowania, ok? ;). Filmy jakie ja ogladalem na moim lokalnym dkf'ie naprawde nie naleza do main-stream'u, wiec bez takich mi tu :-). Uwielbiam Jarmusha, bardzo lubie Lyncha, filmy Kurosawy ogladam z wypiekami na twarzy, a i z checia cofam sie do np. kina niemieckiego lat 30-stych (Nosfertau :D). Bardzo mi sie podobalo Lost in Translation i uwazam ze nie mam sie czego wstydzic, bo juz pojecie o kinie mam dosc spore i uwazam ze i w main-stream'ie trafiaja sie rzeczy swietne. PS. Niestety nie odpisze na wszelkie odpowiedzi bo wyjezdzam, ale chetnie od 21 sierpnia powroce do dyskusji ;).
Amelia, bo tak. Za muzykę, za ujęcia, za ogólny klimat, za po prostu niesamowite sceny(oprowadzanie ślepega staruszka, po prostu brak słów) Śmieszą mnie opinie, ba IMO są żałosne, ze to film tylko dla bab i dla prawdziwego faceta ten film to szmira, a spotkałem się z takimi opiniami. Dla mnie ten film to jeden z lepszych jakie wiziałem. Tyle.
Wstydź się. Świetny film moim zdaniem. Próba samobójcza Kaszalota mnie rozwaliła :DAmelia, bo tak. Za muzykę, za ujęcia, za ogólny klimat, za po prostu niesamowite sceny(oprowadzanie ślepega staruszka, po prostu brak słów) Śmieszą mnie opinie, ba IMO są żałosne, ze to film tylko dla bab i dla prawdziwego faceta ten film to szmira, a spotkałem się z takimi opiniami. Dla mnie ten film to jeden z lepszych jakie wiziałem. Tyle.
Byłem na Amelii w kinie, ale wyszedlem w połowie. Sprobuje dorwac jeszcze raz, moze tym razem sie przekonam :D
Main-stream =/= papka. To po prostu nie jest kino offowe. Lynch, Jarmush to nie kino offowe, ambitniejsze produkcje, owszem, ale wciąż main-stream.Zwlaszcza Lynch z masa swoich krotkometrazowek, ktore nigdy nie byle pokazywane w kinie i byly krecone dla samej sztuki ;). Po prostu dla mnie dobre kino to dobre kino i juz. I nie obchodzi mnie budzet, obsada itp. Ja po prostu nie lubie mowienia, ze cos nie jest az tak dobre dla samej zasady, ktora glosi ze jesli cos odnioslo sukces i byly z tego pieniadze to jest fuj.
ps:Plan Doskonały sory ale już Wild Things miał lepszy scenariusz, Infiltracja wersja z Hongkong byle o niebo lepsza,W/g mnie Wild Things miał beznadziejny scenariusz.A wersja hong kong infiltracji była do du*y moim zdaniem.
No u mnie to tak :
1.Zielona Mila
2.Forest Gump
3.Życie według Garpa (ostatnio na TVN7)
4.Pi
5.American Beauty
6.Kroniki Portowe
7.Fight Club
8.Negocjator
9.K-PAX
10.Spec
11.Efekt Motyla (ten film mną pozamiatał i powycierał ściany mojego pokoju)
12.Człowiek z Księżyca
13.Titanic (przy tym zawsze płacze na końcu :wink: )
14.Telemaniak aka' the Cable Guy (Jim Carrey)
Ogólnie kocham Dramaty :!:
4.xXx 1,2
Kolejnosc obojetnaO wlasnie, to był swietny film, z jego budzetem i rozgłosem duuzo mniejszym niz matrix moim zdaniem wyszła swietna produkcja, swietne walki(pomysł na technike walki z uzyciem broni) niezłe efekty specjalne, bardzo oryginalna fabuła(ludzie bez uczuc)
9. Equilibrium
Ciezko tak naprawde wybrac tylko 10, tak naprawde kazdy na pewno ma wiecej ulubionych filmow, no ale coz :)
Jeez- widziałem raz ten equilibrim i walnąłbym go do dziesiątki, ale raczej najgorszych filmów. Film jest straszny jeśli chodzi o wykonanie, a Neo to przy głównym bohaterze wygadany luzak jakich mało.ale ogólnie pomysł fajny... szkoda że tak mało akcji CQC było bo np podobała mi się akcja jak typki znalazły u bohatera szczeniaczka.
1. Matrix
2. Matrix reloaded i revolution
3. Reqiuem dla snu
4. Forest Gump
5. Skazania na shawshank
6. Karmazynowy przypływ
7. Nowe szaty króla
8. Fanatyk
9. Terminator 2
10. Szklana pułatka 2
Music oglądaj dokładnie film xD ok ? A później się wypowiadaj na jego temat. Tak miało być grane, sztucznie bez emocji. Dlatego brali codziennie ten lek który zabijał w nich jakiekolwiek ludzkie odruchy.
Marins twoje tytuły też nie są idealne, przyjrzyj się - Joanna D'Arc:)
gdzie mam błąd ?Może chodzi jej o to: Jeanne d'Arc? ;)
Kolejność nie ma znaczenia
1. Człowiek w ogniu
2. I am Sam
3. 8 Mile
4. 28 dni później
5. American Beauty
6. Władca Pierścieni Powrót Króla
7. Dzień Próby
8. Helikopter w ogniu
9. 5 Element
10 . Joanna Dar'c
Więcej tego jest dużo więcej to są tytuły jakie przychodzą mi na pierwszą myśl.
Joanna Dar'c - tak napisałeś Marinsiku :-P
Opublikowane: Marzec 27, 2008, 17:20:29
Marins bo mnie trafi, ślepa nie jestem, a ty sie pomyliłeś.
Opublikowane: Marzec 27, 2008, 17:22:49Kolejność nie ma znaczenia
1. Człowiek w ogniu
2. I am Sam
3. 8 Mile
4. 28 dni później
5. American Beauty
6. Władca Pierścieni Powrót Króla
7. Dzień Próby
8. Helikopter w ogniu
9. 5 Element
10 . Joanna Dar'c
Więcej tego jest dużo więcej to są tytuły jakie przychodzą mi na pierwszą myśl.
pozycja 10
:D
usatysfakcjonowana :P
Opublikowane: Marzec 27, 2008, 17:25:52
Ok, teraz mogę pokłócić się z Tobą o coś innego :D
CytujMusic oglądaj dokładnie film xD ok ? A później się wypowiadaj na jego temat. Tak miało być grane, sztucznie bez emocji. Dlatego brali codziennie ten lek który zabijał w nich jakiekolwiek ludzkie odruchy.
Kiedy ja o tym się wypowiadałem? :]
Oglądnąłem go dokładnie i znam oczywiście wszelkie wątki i zamysły- jednak fakt braku emocji przez jakąś tabletkę nie tłumaczy po prostu słabej gry aktorskiej. Jeśli tak faktycznie miało być, to pomysł był zły w samym założeniu, bo tak się nie robi z konkretnego powodu- to usypia widza i wprowadza straszną sztuczność na ekranie.
Nie polubię ekłilibrima, nie ma szans :]
Za to dziś, bądź jutro obejrzę nareszcie Planet Terror- zobaczymy jak drugi grindhouse daje radę, bo pierwszy był dość dobry- ale dość dobry to nie to, czego oczekuję od Tarantino.
1.Piła 3Tak sobie czytam czytam i czuje się w obowiązku napisać - " ;| Co za beton "
2.Piła 2
3.Piła
4.RE Apocalypse
5.RE
6.Kruk
7.Efekt Motyla
8.Terminator 2
9.Królowa Potępionych
10. Underworld
z leksza pomieszałem kolejnosc no ale :P coś około tego :P
WALL*E - to naprawde świetny film, głębszy niż może komuś się wydawać
ps: nie wiem co na niektórych waszych listach robi Kill Bill
WALL*E - to naprawde świetny film, głębszy niż może komuś się wydawać
ps: nie wiem co na niektórych waszych listach robi Kill Bill
Death Proof ....Wielu się nim zachwyca, jak dla mnie, nie licząc jednej scenyDla mnie Death Proof to humor w krzywym zwierciadle Quentina Tarantino, czyli kwintesencja jego doświadczenia w branży filmowej. Równie dobrze można tak powiedzieć o Pulp Fiction czy Reservoir Dogs. Tylko Inglourious Basterds wychylają się trochę z tego kanonu.st straszna marność. Nuda, przekombinowana w dodatku.Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Chociażby: 7 Samurajów, Cienka Czerwona Linia, Full Metal Jacket, Se7en, Ciekawy przypadek Benjamina Buttona(???!!!), Trylogia Godfather,.Zielona Mila,Batman:PoczątekiMroczny Rycerz,Incepcja, Bezsenność, Prestiż, Requiem for a dream,Źródło,,Zapaśnik, Donnie Darko, Chłopcy z ferajny,Shutter Island, Sin City, Kill Bill 1&2, Wściekłe psy,Jackie Brown,Bękarty Wojny, 2001 Odyseja Kosmiczna, Lista Schindlera, Milczenie Owiec, V for Vendetta, Braveheart. Tyle mogę z pamięci wymienić, ale wszystkie posiadają znak jakości - Ciapkas poleca