Past Gen > Wii U

Najlepsza gra z serii The Legend of Zelda (tylko konsole stacjonarne)

<< < (6/6)

windomearl:
No od tej zacznę pewnie.

POK:

--- Cytat: Mnichu w Stycznia 16, 2014, 00:39:18 am ---Uwielbiam  filmik z ekranu tytułowego Majora's Mask... Wesoła muzyczka, która nagle robi się creepy. Moja ukochana część serii

--- Koniec cytatu ---
O ile Twilight Princess jest najbardziej poważną czy dorosłą z Zeld, to Majora's Mask jest na pewno najbardziej mroczny (chociaż Ocarina też miała pewną studnię ;) ).

--- Cytat: inż. windomearl w Stycznia 16, 2014, 11:55:59 am ---A takie pytanie, jeśli nie grałem w żadną inną zeldę to się nie pogubię w fabule?

--- Koniec cytatu ---
Możesz grać bez obaw. Każda Zelda to jakby zupełnie inna legenda. Dałoby się na siłę chyba ustalić jakąś chronologię (np. Majora's Mask dzieje się po Ocarinie, choć nie jest prawie w ogóle powiązany fabularnie), a Skyward Sword zdaje się, że opowiada o wczesnych cyklach walki ze złem. Ale ogólnie każda Zelda jest oddzielną grą.

POK:
Na nintendolife była ostatnio ankieta na najlepszą Zeldę, w której głosowało 1300 osób:
http://www.nintendolife.com/news/2014/07/poll_which_is_the_best_legend_of_zelda_game

Od najczęściej wybieranych:

The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) - 15%
The Legend of Zelda: A Link to the Past (SNES) - 14%
The Legend of Zelda: Twilight Princess (GameCube / Wii) - 12%
The Legend of Zelda: Majora's Mask (N64) - 11%
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD (Wii U) - 9%
The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii) - 9%
The Legend of Zelda: The Wind Waker (GameCube) - 7%
The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D (3DS) - 6%
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (3DS) - 6%

Pozostałe części mają po 2 i mniej procent.

Warto zwrócić uwagę, że Ocarina i Wind Waker zostały wymienione dwa razy. Ogólnie jednak wyniki wszystkich części na duże konsole (poza tymi z NESa) nie odstają od siebie jakoś szczególnie.

POK:

http://www.nintendolife.com/news/2014/07/video_the_10_best_zelda_games_as_selected_by_you

POK:
Aonuma shares his top three Zelda games, most underrated entry

--- Cytuj ---n conjunction with its month-long coverage on Zelda: Breath of the Wild, Game Informer asked series producer Eiji Aonuma about his three favorite games in the series.

He ranked Twilight Princess third “because I wanted to create something better than Ocarina.” Ocarina of Time was next, which he says “is a game that gave me the opportunity to create a 3D world.” Finally, he picked Phantom Hourglass as his top choice.

Aonuma’s reasoning:

“This is something my wife also likes, Phantom Hourglass. That’s number one. I was developing Twilight Princess, and the goal for that was to make something better than Ocarina. But then that game was something I proposed as a new style of gameplay, and I was a producer on that game for the first time, so I have a lot of sentiment for it.”

As for the most underrated Zelda, Aonuma went with Tri Force Heroes. “I wanted the users to play a little bit more of that game and have that experience,” he said. “I love that game.”
--- Koniec cytatu ---
http://nintendoeverything.com/aonuma-shares-his-top-three-zelda-games-most-underrated-entry/

Numer jeden dość zaskakujący...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej