Autor Wątek: Demon's Souls Remake  (Przeczytany 16958 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #160 dnia: Lutego 15, 2021, 10:48:26 am »
To patrz to, filmik z mojego kanału.



Tylko co to zmienia? Demony mają to mniej zjebane, bo BB też ma to zjebane czy o co chodzi?

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #161 dnia: Lutego 15, 2021, 10:59:10 am »
Chodziło mi tylko o to, że gry fs tak maja i trzeba się liczyć z tym, że można dostać strzała przez coś lub szlag wie skąd.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #162 dnia: Lutego 15, 2021, 11:20:26 am »
Chodziło mi tylko o to, że gry fs tak maja i trzeba się liczyć z tym, że można dostać strzała przez coś lub szlag wie skąd.
No mają i jest to minus i problem o czym piszę od kilku dni a niektórzy próbują to tłumaczyć "mechaniką" :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #163 dnia: Lutego 15, 2021, 11:53:38 am »
No słabo, bo ani moje czary nie przechodzą przez ściany a miecz się od niej odbija

Czary nie, ale broń biała potrafi przejść. Czasem trzeba użyć innego ataku (np. dźgnąć). Ale to także zależy od sytuacji. Niemniej da się, ale nie jest to świetna strategia.

No nie zgodzę się tutaj, to jest popsute. Tak być nie powinno i albo plansza powinna być zbudowana w inny sposób, albo walka powinna być inaczej zaprojektowana.

Tak, mogli to zrobić inaczej, ale wydaje mi się, iż wtedy byłaby z tego zupełnie inna gra. Niemniej to oczywiście moje gdybanie. Są tacy, którym to nie przeszkadza i z tego korzystają, a są tacy, co nie. Przykro, że jesteś w tych drugich, ale też rozumiem czemu. Dziś widziałem filmik jak gość przechodzi Dark Souls z modem, który zamienia każdego przeciwnika w Gwyna. Podziwiam poświęcenie, determinację, może trochę głupotę (;)), ale w końcu udało mu się, ale nie byłoby to możliwe gdyby właśnie nie taka konstrukcja gry.



A to tylko jeden z brzegu przykład problemów które powodują na spółkę kamera (flamerurker i kamera plącząca mu się w okolicy jajek jak podejdzie za blisko), detekcja kolizji (na filmiku), sterowanie (w sumie każde przejście blisko przepaści).

Hymm, z Flamelurkerem nie miałem takich problemów, ale też trzymałem go na średni dystans i do zwarć dochodziło tylko na chwilę. Jednak to też zależy od sposobu gry - tzn. nie ma dobrego, czy złego, w każdym powinno być tak samo, po prostu może to powodować różnice w odbiorze.

No mają i jest to minus i problem o czym piszę od kilku dni a niektórzy próbują to tłumaczyć "mechaniką"

Bo w zasadzie mechaniką się stało. Nie wiem, czy celowo to zrobili za pierwszym razem (choć wydaje mi się, iż tak właśnie jest), możliwe, że nie. Niemniej jest to przez nich przyjmowane w każdej grze.
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2021, 12:03:05 pm wysłana przez Zielarz »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9968
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #164 dnia: Lutego 15, 2021, 12:10:54 pm »
Po co wy dyskutujecie z tym trolem? Stoi pół minuty przed bossem i czeka aż go jebnie, wiedząc że go jebnie. Po czym beczy, że ginie na izi przez popsute hitboxy jak hitbox był dobry.

Żeby podsycić atmosferę, król hitboxów.

Tak zrealizowana praktycznie każda walka.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #165 dnia: Lutego 15, 2021, 12:27:13 pm »
Czary nie, ale broń biała potrafi przejść. Czasem trzeba użyć innego ataku (np. dźgnąć). Ale to także zależy od sytuacji. Niemniej da się, ale nie jest to świetna strategia.
No właśnie, raz się da, raz się nie da, różnie to bywa to chyba nie jest najlepszy game design.

Bo w zasadzie mechaniką się stało. Nie wiem, czy celowo to zrobili za pierwszym razem (choć wydaje mi się, iż tak właśnie jest), możliwe, że nie. Niemniej jest to przez nich przyjmowane w każdej grze.
No cóż, dla mnie to jest usprawiedliwianie ewidentnych błędów, tym, że to "mechanika".

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #166 dnia: Lutego 15, 2021, 13:14:01 pm »
No właśnie, raz się da, raz się nie da, różnie to bywa to chyba nie jest najlepszy game design.

Tak, nie jest to świetne rozwiązanie, ale też nie twierdziłem, że tak jest. Mimo, że kocham produkcje From Soft i mogę je chwalić za wiele, to także jestem świadomy tego, iż jest je za co ganić ;).

No cóż, dla mnie to jest usprawiedliwianie ewidentnych błędów, tym, że to "mechanika".

Może tak być. Jeśli jednak robili to celowo (a wydaje mi się, że tak jest, bo trzyma się pewnej logiki), to jest to mechanika, nawet jeśli jest skutkiem ubocznym ;). Tym bardziej, że trochę tych gier już zrobili i dalej postępują tak samo (ale też oczywiście Japończycy często trzymają się starych rozwiązań :D). Czy jest to dobra mechanika, czy nie to inna kwestia. Mi chodzi raczej o to, że widzę w tym postępowaniu sens, ale daleki jestem od stwierdzenia, iż jest to idealne rozwiązanie. Poszli na taki kompromis (o ile to celowe, ale też trudno uwierzyć, że o tym nie wiedzieli, albo po prostu olali).

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 046
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #167 dnia: Lutego 15, 2021, 13:27:24 pm »
Po co wy dyskutujecie z tym trolem? Stoi pół minuty przed bossem i czeka aż go jebnie, wiedząc że go jebnie. Po czym beczy, że ginie na izi przez popsute hitboxy.





Według co niektórych to gra ideał 10/10 a imo systemem walki jest 1/10.
Ok, żeby nie było aż tak brutalnie to specjalnie dla Sylvana i Windo dam 3/10.
Śmieszne jest to, że Demon i inne gry FS gdzie faktycznie czuć ciężar postaci i ciosy, jechane są za przypadkowe hit boxy a gumowa lalka z kijem w 4 literach jest gloryfikowana lub jej ułomności celowo nie są wymienione :lol:
« Ostatnia zmiana: Lutego 15, 2021, 13:49:05 pm wysłana przez Kyokushinman »

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #168 dnia: Lutego 17, 2021, 13:53:10 pm »
Zacząłem Remake Demons Souls. Dostaję straszny wpierdziel ale nie poddaję się, chociaż trochę zniechęca bieganie za każdym razem taki kawał do bossów. Mimo tego bawię się świetnie, jednak gierki od From mają ten niepowtarzalny klimat, który przykuwa do TV i nie chce puścić.
 Ga wygląda ślicznie a szybie czasy ładowania ułatwiają farmienie dusz i materiałów. Poza tym bardzo podoba mi się dźwięk, który sprawia wrażenie szczegółowego i przestrzennego mimo że gram na zwykłych słuchawkach stereo.  Nie zauważyłem za to działania adaptacyjnych triggerów, robią coś one w tej grze?

Wysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #169 dnia: Lutego 17, 2021, 14:49:45 pm »
Tylko przy łuku działają (i mam na myśli tylko, na kuszy już też nic nie czuć).

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #170 dnia: Lutego 17, 2021, 19:12:18 pm »
Tylko przy łuku działają (i mam na myśli tylko, na kuszy już też nic nie czuć).

Tak, i do tego słabo. Przy innych ciosach (R2?) chyba też (mylę się?), ale bardzo delikatnie. Generalnie nie korzysta z tego zbytnio. Bardziej z haptyki i głośniczka (większość gry przeszedłem na słuchawkach, ale zdążyło mi się zagrać dwie sesje bez i było to całkiem fajne doświadczenie).

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #171 dnia: Lutego 18, 2021, 20:49:09 pm »
Zacząłem Remake Demons Souls. Dostaję straszny wpierdziel ale nie poddaję się, chociaż trochę zniechęca bieganie za każdym razem taki kawał do bossów.
Jakby co jest sposób na to by po śmierci zaczynać zaraz przy bosie...

grzeszczu

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 575
  • Reputacja: 19
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #172 dnia: Lutego 18, 2021, 21:46:46 pm »
Chyba nawet raz udało mi się to zrobić, ale nie będę na razie tego wykorzystywać, spróbuję pograć po bożemu. Jestem teraz przy Arbiterze i trzeba przebiec całą mapę do niego

Wysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #173 dnia: Lutego 18, 2021, 23:11:53 pm »
Nie trzeba, jest skrót ale taki "oszukany" ;)

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Braveheart1989

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-04-2013
  • Wiadomości: 2 488
  • Reputacja: 14
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #174 dnia: Lutego 19, 2021, 13:59:38 pm »
Ze mnie taki hardkor i leń,że po pierwszej śmierci, przy pierwszym bosie , sprzedałem gre  :lol:
Ale nie można jej nie pochwalić za grafikę

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 841
  • Reputacja: 16
Odp: Demon's Souls Remake
« Odpowiedź #175 dnia: Lutego 28, 2021, 15:44:05 pm »
Ja np. dwóch bosów na razie ubiłem i to za pierwszym razem. Jednak wcześniej kilka razy uruchamiałem poonownie kombinując z klasami postaci i ogarniając jej nieco toporną mechanikę walki gdzie ginąłem od zwykłych przeciwników. Giera podoba mi się coraz to bardziej. Ogólnie jej gameplay kojarzy mi się z symulatorem z początku jest ogromny ciężar ale jak już się trochę zapoznamy, zlewelujemy i kilka fajnych przedmiotów znajdziemy to zaczyna w końcu dać się w to grać. Szkoda że na ps3 ten tytuł przegapiłem, na prawdę ma w sobie to COŚ. Grafa w tych 60 klatkach robi ogromne wrażenie szczególnie na oledzie  :o  :o :o Dźwięk przestrzenny poezja, przelot smoka nad głową wywołuje u mnie ciary na plecach  :)