Autor Wątek: Eight Days  (Przeczytany 35544 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Supersonic

  • Gość
Eight Days
« Odpowiedź #40 dnia: Stycznia 29, 2007, 17:49:15 pm »
Cytat: "pokrytyśniegiem"
Eighty Days juz dwa razy było prezentowane jako real-time  

http://youtube.com/watch?v=2dUm_1a5mto
Od 1:47

i

to tylko i wyłacznie "sprawka" CELLa bez RSX

Wielka mi prezentacja.  :mrgreen: Zobaczymy co pokaże trailer w real-time.

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Eight Days
« Odpowiedź #41 dnia: Stycznia 29, 2007, 22:44:24 pm »
To są prezentacje mające pokazywać duperelki techniczne nie grę. Tak poza tematem, chciałbym zobaczyć to tech-demo z HS jako bonus do unlokowania w grze.
I do not comprehend.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Eight Days
« Odpowiedź #42 dnia: Stycznia 31, 2007, 16:26:26 pm »
Cytat: "Supersonic"

Wielka mi prezentacja.  :mrgreen: Zobaczymy co pokaże trailer w real-time.

ale chyba przyznasz ze to demo z autem robi wrazenie, wszystko ładnie odpada.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 683
  • Reputacja: 194
Eight Days
« Odpowiedź #43 dnia: Stycznia 31, 2007, 16:51:47 pm »
Zwłaszcza wypadajace światłą. Ach gdyby takie samochody były w GTA IV ...

Emiel

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 30-01-2007
  • Wiadomości: 252
  • Reputacja: 0
Eight Days
« Odpowiedź #44 dnia: Stycznia 31, 2007, 17:04:56 pm »
Podobnie jak Supersonic obstawiam, że ostatecznie ta gra nie będzie miała jakiejś oszałamiającej grafiki. Nawet więcej za ładną grafikę zapłacimy pewnie spadkami frameratu, ale liczę że w sumie gra będzie bardzo dobra i ludzie będą w nią grać pomimo tego, że obok będą ładniejsze gry.

Oczywiście chciałbym się mylić, w tej części dotyczącej ładności, a raczej brzydoty tej gry :).

Supersonic

  • Gość
Eight Days
« Odpowiedź #45 dnia: Stycznia 31, 2007, 18:05:05 pm »
Cytat: "pokrytyśniegiem"
ale chyba przyznasz ze to demo z autem robi wrazenie, wszystko ładnie odpada.

Oczywiście że robi wrażenie ale to tylko jeden samochód i otoczenie, wątpię by gra właściwa wyglądała tak dobrze.  :wink:

nakimushi

  • Gość
Eight Days
« Odpowiedź #46 dnia: Stycznia 31, 2007, 18:57:36 pm »
To najwiekszy projekt na ps3 w calej Europie z tego co wiem a ludzie którzy tam pracujá, maja na koncie takie gry jak Splinter Cell czy inne dobre tytuly/
ja tam wierze ze zrobia swietna gre ;)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #47 dnia: Grudnia 02, 2007, 14:54:21 pm »
To najwiekszy projekt na ps3 w calej Europie z tego co wiem a ludzie którzy tam pracujá, maja na koncie takie gry jak Splinter Cell czy inne dobre tytuly/
ja tam wierze ze zrobia swietna gre ;)
Masz może jakieś nowe (tajne) informacje o tej grze? ;)
Może cos tam ci sie obiło o uszy?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #48 dnia: Grudnia 02, 2007, 15:15:45 pm »
Cytuj
To najwiekszy projekt na ps3 w calej Europie
a to K2 nie jest robiony w Europie?

nakimushi

  • Gość
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #49 dnia: Grudnia 02, 2007, 17:21:20 pm »
Cytuj
To najwiekszy projekt na ps3 w calej Europie
a to K2 nie jest robiony w Europie?

jest/ dokladnie w Amsterdamie

tajnych informacji zadnych nie mam niestety bo nikogo tam nie znam_ rok temu mialem tam interview w sprawie pracy dlatego wiem ze byl to render i ze jest to najwieszky projekt w europie/
nic wiecej konkretnego  :sad:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #50 dnia: Grudnia 02, 2007, 19:14:34 pm »
spoko, "my" teraz w europie robimy lepsze, bardziej zlozone i widowiskowe produkcje niz JAPONCE(lenie) hehehe

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #51 dnia: Grudnia 02, 2007, 20:15:18 pm »
uuu... szkoda ze tam sie nie dostałeś, bysmy mieli świeżutkie informacje z najwiekszego projektu na PS3 ;)

nakimushi

  • Gość
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #52 dnia: Grudnia 02, 2007, 23:22:46 pm »
no tez zaluje  :? sony to nazwa_ ale poszlo tylko o soft i doswiadczenie przy mocapie bo aniamacje bardzo im sie podobaly  :D moze kiedys...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 27, 2008, 08:56:47 am »
RUMOUR: Eight Days Revealed to Public in March
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=9952513&postcount=1
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=145154342&blogID=361680129

Cytuj
What I know...
- It has a new name... No I do not know it.. but it's not going to be called Eight days no more.
- It is not going to be a digital distributed game as previously thought. I.E. 1 day is a chapter released over a set period of time on the PSN. They might do this, but they have a full retail version.
- The release date is set for October of 08
- The game takes place across 8 different states and 8 days.
- You play as 1 of 2 characters... both have their own story line and both have their own abilities and specialties and what not. 1 character is a bad guy... The other a good guy. The bad guy is out for revenge on his former mob team who left him out to dry and the other is a detective who's son has been kidnapped by the mod syndicate. The two join up to get revenge or what ever.
- The animation system is like nothing you've ever seen. It even rivals that of Uncharted if you go off the dev's.
- It'll be the 1st game to ever implement Google mapper into it's core mechanics.
- The game has real time day to night. If you play at night, the game will be set at night. If you play in the day... It'll be played in the day. So forth and so on.
- The game pushes you on instead of back... The game is so expansive that you literally have no time to go back. It's all forward and you'll never revist a location. You're constantly on the move. That doesn't mean you can't go back the way you came, it just means you're better off going on your way as time and meeting new people is crucial and setting up new events leads to your ultimate goal.
- for instance, if you miss a contact in "said" location and town... you'll have to try and catch up to them before its too late.
- They said... Think of it as an action [movie]. A non stop ride from start to finish. We want you always moving and going and not expecting what's next.
---
- I've got some more to post about it so I'll come back to it but I really wanted to post this info so there ya go. Look for the offical statement in the coming weeks... I'm so jacked about this game, even more than I was.
- This is going to be the defining game for the Ps3 and next gen gaming as a whole... WOW!

Opublikowane: Luty 27, 2008, 07:46:03
Intel: 8 Days Looks Better Than Killzone 2. Will Be Awesome
http://www.ps3informer.com/playstation-3/news/intel-8-days-looks-better-than-killzone-2-will-be-awesome-008730.php

Cytuj
We sent our PS3informer spy out to infiltrate Sony's studios to see what they could uncover. Turns out the game is going to be far better than any of us imagined. (And no, this isn't a 'rumor').

The trailer and gameplay demo was shown in private by someone at the Sony London Team and was not the Tears of Blood game the BBC reporter saw. (Oh, by the way, the game the BBC reporter saw was the new Magna Carta game ‘Tears of Blood’.) Most importantly: the game is still in development. So far, it looks better than any game so far shown or in existence (even killzone 2)

Next thing, is the title. The name is changed. I can't say to what--but here's a hint for the people "Passes." The storyline follows through an episodic almost which is not limited in its depth. The story involves 2 men looking to get revenge on a mob for reasons unknown. What’s so beautiful about the game is that it’s entirely everlasting through gameplay mechanics. Through the journey, they have to face off with some mob members looking to stop them and in even one series and random occurrences you might have to outrace them to the destination to get to a witness. If they get ahead of you—you need to make haste to save the victim. If the witness is killed—you can have a shootout and figure out where to head next by stealing items from the mob, or looking into their vehicle. Expect to be doing a lot of driving across the U.S. and looking for clues wherever you are. The game map is unparalleled and expect any and every location to have clues and mob right around the corner, or not.

As for gameplay immersion, the concepts of cut-snaps are included. Showing intense immersion between short cg (what appears to be CG) "cut-snaps" and realtime gameplay, the game revolutionizes events.” Imagine this, you get to the Grainyard Gas station and see mob members ready to block you up ahead (similar to the E3 trailer in 06’). Soon after, a shootout commences and you run into a diner window (everything in the environment can be initialized including doors, etc.). As you crash through, you are given an IMMEDIATE short snap of what appears to be CG. The genius is you can’t tell that it’s CG because the action is severely intense and manages to blend in well with the short sequences. The seamless transition between the two concepts of gameplay is brilliant and there are no load times.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 27, 2008, 11:47:14 am »
ja wiedziałem że tak będzie, ja wiedziałem... gra zarządzi i wypali wam gałki oczne!
;)
Opublikowane: Luty 27, 2008, 09:58:07
Zapewne niektórzy z Was nie zapomnieli jeszcze o grze Eight Days, która została zaprezentowana podczas konferencji Sony na E3 2006. Otóż na forum NeoGAF, jak i na PS3 Informer pojawiły się nowe szczegóły na temat tego tytułu. Jak na razie to oczywiście plotki, jednak artykuły na obu stronach pokrywają się, a pochodzą rzekomo z dwóch różnych źródeł. Przede wszystkim gra zmieniła tytuł, jednak nie wiemy jeszcze na jaki, dlatego nadal będziemy odwoływać się do pierwotnej nazwy.

Gra ma ukazać się w październiku 2008, choć mówi się, że może zostać przesunięta na wiosnę 2009. Jej pokaz ma nastąpić w przeciągu kilku tygodni.

Scenariusz Eight Days pozwoli nam zwiedzić osiem stanów USA w osiem dni. Gracz wcieli się w rolę jednego z dwóch głównych bohaterów. Każdy z nich ma inną historię, umiejętności i specjalności. Jeden jest byłym członkiem mafii szukającym zemsty na swoim byłym pracodawcy, który zostawił go na pewną śmierć. Drugi jest detektywem, którego syn został porwany przez mafię.

Tempo rozgrywki jest podobno tak szybkie, iż gracz nie będzie miał czasu na cofanie się. Zamiast tego będzie musiał przeć do przodu. Nie oznacza to, że nie będzie można wrócić do miejsc już odwiedzanych. Po prostu lepiej będzie jeśli będziemy iść stale do przodu, gdyż czas i poznawanie nowych ludzi będzie miało kluczowe znaczenie, zaś nowe wydarzenia będą zbliżały nas do celu.

Jeśli spóźnimy się na spotkanie z naszym kontaktem, będziemy musieli postarać się dogonić go zanim będzie za późno. Twórcy mówią o swojej grze jak o filmie akcji w którym non stop coś się dzieje. Jako przykład podano świadka, z którym mamy się spotkać. jeśli będziemy się zbytnio ociągać mafia dopadnie go pierwsza i zabije. Wtedy trzeba będzie urządzić strzelaninę, dzięki której dowiemy się co dalej.

Eight Days będzie pierwszą grą, w której zaimplementowano Google Maps do mechaniki gry.

Produkcja Sony ma także następstwo dnia i nocy w czasie rzeczywistym. O ile dobrze zrozumiałem chodzi o to, że jeżeli gramy w nocy, w samej grze także będzie noc i analogicznie dla dnia.

Od strony technicznej tytuł ten prezentuje się lepiej niż jakakolwiek gra zaprezentowana do tej pory. Ma stanowić połączenie krótkich wstawek CG i gameplay'u. Przykładem tego może być trailer z E3 2006, w którym gra właściwa jest przeplatana wstawkami renderowanymi. Efekt ostateczny ma sprawić, iż nie będziemy pewni co jest liczone w czasie rzeczywistym, a co nie. Obecnie Eight Days wygląda lepiej niż pierwszy filmik. Deweloper opracował także unikalny system animacji, który może swobodnie konkurować z tym z Uncharted, a nawet go przewyższa.

http://www.gameonly.pl/newsy/13692
 :cool:

nakimushi

  • Gość
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #55 dnia: Lutego 27, 2008, 13:43:14 pm »
ja wole trzymac dystans ;) _ zadna gra nie bedzie wygladac pieknie bez glupiego porzadnego AA czy anizo/ a z tym sa problemy na tej generacji
ale cieszy mnie ze projekt robi wrazenie i super by bylo jakby wyszedl w tym roku

mtlEN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-01-2008
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja: 0
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #56 dnia: Lutego 27, 2008, 19:28:34 pm »
Ludzie jak ten człowiek będzie się poruszał ak na trailerze to FUCK bedzie zajebioza... xD Rusza się lepiej niż drake w U:DF

nakimushi

  • Gość
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #57 dnia: Lutego 27, 2008, 19:55:46 pm »
to akurat nie jest takie trudne do zrobienia ;)

mtlEN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-01-2008
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja: 0
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #58 dnia: Lutego 27, 2008, 21:05:07 pm »
Trudne może i nie ale daje efekt xD Wygląda bardzo realistycznie :P

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #59 dnia: Kwietnia 30, 2008, 08:43:54 am »
Eight Days powstaje pełną parą
http://www.gram.pl/news_6gzqHe7_Eight_Days_powstaje_pelna_para.html

Cytuj
Londyńskie studio firmy Sony rozpoczęło "pełny proces produkcji" gry TPP Eight Days, zapowiedzianej po raz pierwszy na targach E3 w 2006 roku - donosi brytyjski dziennik The Guardian. Ten developer pomału szykuje również kolejną odsłonę serii The Getaway na PS3.
Brytyjski dziennik The Guardian donosi, że lokalny oddział Sony w końcu wziął się do ciężkiej pracy nad grą Eight Days, ambitnym i pełnym akcji TPP którego tzw. target render zaprezentowano na targach E3 w 2006 roku.
Wędrując z piętra na piętro widzimy, jak powstaje Eight Days, którego pełny proces produkcji właśnie się rozpoczyna" - pisze Guardian. Z artykułu wynika, że obecnie nad tytułem pracują 63 osoby, a wkrótce ekipa powiększy się do 80 osób w głównym zespole i około 40 poza biurami studia.

nakimushi

  • Gość
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #60 dnia: Kwietnia 30, 2008, 13:33:40 pm »
"oddział Sony w końcu wziął się do ciężkiej pracy "   - nie no to juz nie jest nawet smieszne  :???:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #61 dnia: Kwietnia 30, 2008, 21:32:18 pm »
czyli za rok skończą?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #62 dnia: Maja 01, 2008, 11:54:29 am »
czyli za rok skończą?
za rok to będzie pierwszy filmik z gameplaya.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #63 dnia: Maja 01, 2008, 12:56:56 pm »
hahaha - trudno sie nie zgodzic ;)

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 823
  • Reputacja: 81
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #64 dnia: Maja 01, 2008, 19:00:59 pm »
czyli za rok skończą?

Jeżeli prace będą się posuwac w tempie implementacji Home do PS3, to za rok skończą...1 misje.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #65 dnia: Września 20, 2008, 08:15:43 am »
Eight Days Trailer Basic Navigation

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/267924.html

Liczę na to, że po premierze Killzone 2 SCEE wróci do tego projektu...

waron

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-08-2008
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #66 dnia: Września 20, 2008, 10:32:53 am »
grę robiło sony london nie związane w ogóle z killzone'm. eight days razem z getaway 3 zostały permanentnie wyrzucone do kosza i nigdy na ps3 nie powstaną ponieważ sony wolało aby SCE London zrobiło Eye Pet i inne popierdółki tego rodzaju - w czym mają pomóc pieniądze pierwotnie przeznaczone na 8 days i getaway 3 oraz pracownicy, którzy pracowali nad tymi grami.

więc przykro mi, ale 8days i getaway przegrało z futrzakiem i kwiatkiem, bo to chyba SCE London robi fl0wer chyba, że jest to SCEJ - już nie pamiętam:/

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #67 dnia: Września 20, 2008, 10:39:44 am »
grę robiło sony london nie związane w ogóle z killzone'm.
Przerzucili większość ludzi, aby pomagali przy Killzone 2.

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #68 dnia: Września 20, 2008, 12:11:17 pm »
Ja myślałem, że chodziło o brak trybu online w tych dwóch grach...

Wielka szkoda, pozostaje liczyć, że będziemy tak biegać w Uncharted 2.
I do not comprehend.

waron

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-08-2008
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #69 dnia: Września 20, 2008, 12:13:50 pm »
Ja myślałem, że chodziło o brak trybu online w tych dwóch grach...

Wielka szkoda, pozostaje liczyć, że będziemy tak biegać w Uncharted 2.
tak to tłumaczyli.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #70 dnia: Listopada 17, 2008, 02:35:14 am »
Nowy filmik z 8 days:
http://scrawlfx.com/2008/11/eight-days-looked-insanely-good-so-why-was-it-cancelled
Animacja w grze wygląda PRZEREWELACYJNIE!!! Biorąc jeszcze pod uwage, że to z wersji pre-pre-pre-alpha.

Mam nadzieję, że jak skończą tego eye-pet to powrócą do 8 days i Geteway 3

Tego filmiku chyba też tutaj na forum nie było:


Maximmus80

  • Gość
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #71 dnia: Listopada 17, 2008, 11:49:46 am »
Cytuj
Nowy filmik z 8 days:
http://scrawlfx.com/2008/11/eight-days-looked-insanely-good-so-why-was-it-cancelled
Animacja w grze wygląda PRZEREWELACYJNIE!!! Biorąc jeszcze pod uwage, że to z wersji pre-pre-pre-alpha.
mógłby ktoś podać link bezpośrednio do youtube?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #72 dnia: Listopada 17, 2008, 12:52:58 pm »
mógłby ktoś podać link bezpośrednio do youtube?

Maximmus80

  • Gość
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #73 dnia: Listopada 17, 2008, 13:11:08 pm »
dzięki... tej gry mi jakoś nie żal a jak widzę technologia jest wdrażana w nowe tytuły ;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #74 dnia: Listopada 17, 2008, 17:46:24 pm »
W sumie jakby zastosowali taką animację i cover system w Uncharted 2 to bym się nie obraził. 8-)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpnia 28, 2009, 02:17:16 am »
Wyciekl nowy filmik z pre-produkcji tej zajebistej, choc niestety anulowanej gry ;\
http://www.dailymotion.pl/video/xaam26_eight-days_videogames

No i jeden screen



Gra naprawde wyglada konkretnie, a fizyka bije kazda wydana gre obecnie, smiem twierdzic z Red Faction na czele.
Najlepsze, ze za gre odpowiadalo studio SCE London, ktore obecnie zajmuje sie Home, Singstarem, Eye Pet i calkiem prawdopodobne [tego nie wiem, czy to akurat oni] motion controllerem...

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpnia 28, 2009, 02:32:18 am »
Od kiedy nowy Red Faction ma jakąś niesamowitą fizykę? Już poprzednie części pod względem destrukcji otoczenia były lepsze, przynajmniej teren ulegał deformacjom.

Odnośnie Eight Days to jak na wersję pre-pre-alpha to gra prezentuje się świetnie. Mam nadzieję, że powróca do tego tytuły jak i do nowego The Getaway.


Za czasów PS2 też anulowali świetnie zapowiadający sie tytuł: Outcast 2.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpnia 28, 2009, 08:29:42 am »

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpnia 28, 2009, 09:41:18 am »
Jakbym to zobaczyl 4 lata temu to powiedzialbym ze na bank render  :shock:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Eight Days
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpnia 28, 2009, 12:39:36 pm »
Trzeba jeszcze pamiętać te filmiki, które okazały się że tez pochodzą z Eight Days:
http://www.gametrailers.com/user-movie/eight-days-tech-demos/9039   (do połowy wybuch stacji, później demolka samochodu)


Dziwne, ze gra w tak zaawansowanym stadium produkcji, z tak świetna fizyką, rewelacyjna animacją, dobrą grafiką została anulowana.