Autor Wątek: Ratchet and Clank: A Crack in Time  (Przeczytany 41544 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #40 dnia: Marca 28, 2009, 13:12:33 pm »
Osobiście wolałbym żeby Insomniac zabrało się za coś nowego bo ile można. Która to już część Ratcheta? Ósma?
Jeśli nie byłoby kolejnych Ratchetów, to co zostałoby miłośnikom platformówek??
Nie ma Jaka, nie ma Crasha - został tylko Ratchet!!
Chodziło mi o to, że zamiast Ratcheta mogliby zrobić jakąś nową platformówkę z nowymi postaciami i uniwersum. Ratcheta mogliby nadal robić jednego na generację konsol. R&C stał się największym tasiemcem ostatnich lat. Insomniac to bardzo dobre studio i szkoda, że tracą czas na robienie cały czas tego samego zamiast zająć się jakimś nowym projektem.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #41 dnia: Marca 28, 2009, 13:14:05 pm »
Osobiście wolałbym żeby Insomniac zabrało się za coś nowego bo ile można. Która to już część Ratcheta? Ósma?
Jeśli nie byłoby kolejnych Ratchetów, to co zostałoby miłośnikom platformówek??
Nie ma Jaka, nie ma Crasha - został tylko Ratchet!!
Chodziło mi o to, że zamiast Ratcheta mogliby zrobić jakąś nową platformówkę z nowymi postaciami i uniwersum. Ratcheta mogliby nadal robić jednego na generację konsol. R&C stał się największym tasiemcem ostatnich lat. Insomniac to bardzo dobre studio i szkoda, że tracą czas na robienie cały czas tego samego zamiast zająć się jakimś nowym projektem.

Aha  - jak tak to zgoda...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #42 dnia: Marca 28, 2009, 13:23:59 pm »
No niby jest trochę platformerów. LBP, teraz ten od Sony (z tym magien i wojownikiem), pewnie jeszcze coś dojdzie.

Bobi

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 757
  • Reputacja: 0
  • PSN ID | Gamertag: Fifi1101
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #43 dnia: Marca 28, 2009, 16:12:01 pm »
Malusieńki offtopik - którą część najbardziej polecacie z wydanych jeszcze na PS2 ? Przyznam, że nie miałem okazji by zetknąć się z Ratchetem, a widzę, że seria dobrze sobie radzi na rynku ;)

Na PS2 najbardziej podobała mi się jedynka. Wtedy to był istny szok wizualny.
Trudno powiedzieć, która jest najlepsza, ale jeśli masz wybrać jedną - wybierz jedynkę. Jest tam esencja wszystkiego czym Ratchet i blaszany Clank stoi - eksploracja multum planet, świetne postacie (pamiętacie Dreka z jego kucykiem?), Skill Pointy, złote śruby, bronie, których levelowanie jest niesamowicie satysfakcjonujące etc. W kolejnych częściach masz po prostu dalsze przygody kosmicznych bohaterów, ze śladowymi zmianami gejmpleju (więcej broni, nowe wątki, komiksy Quarka...). Słowem - polubisz jedynkę, polubisz wszystkie Ratchety.

Swoją drogą dlaczego przy prawie każdym wątku / temacie o Ratchecie, musicie płakać nad brakiem prawdziwych platformówek, ew. nawoływać powrotu Jaka. To wasze narzekanie jest męczące i powinno być traktowane jako offtop.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #44 dnia: Marca 28, 2009, 16:15:33 pm »
Ja tam nie chcę powrotu Jaka.
Wolę by ND byli zajęci rozwijaniem UNCHARTED :grin:

Marins

  • Gość
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #45 dnia: Marca 28, 2009, 16:22:07 pm »
Ja chcę powrót Crasha  :mad:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #46 dnia: Marca 28, 2009, 16:28:52 pm »
Ja chcę powrót Crasha  :mad:
Przecież nowe części Crasha wychodzą regularnie  :wink: :lol:

Marins

  • Gość
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #47 dnia: Marca 28, 2009, 17:03:53 pm »
Ja chcę powrót Crasha  :mad:
Przecież nowe części Crasha wychodzą regularnie  :wink: :lol:

:)

Moja pierwsza gra na szaraczka. Kiedy to było :(

OK kończę tego OT.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #48 dnia: Marca 28, 2009, 19:04:02 pm »
Moja pierwsza gra na szaraczka. Kiedy to było :(
Kup sobie na PSS, tylko 18 zł. 8-)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #49 dnia: Marca 30, 2009, 09:44:17 am »
Insomniac reveals original subtitle for Ratchet and Clank:
http://www.ps3center.net/news/2576/insomniac-reveals-original-subtitle-for-ratchet-and-clank/

Cytuj
Insomniac announced Ratchet and Clank Future 2: A Crack in Time earlier this week, and the title continues the tradition of toilet humor in the subtitle.  However, 'A Crack in Time' was only Insomniac's second choice for the game.  James Stevenson, Insomniac's Community Relations Manager, recently revealed that the developer's original caption for the game was 'Clock Blockers'.  Keeping in with Future 2's theme of time travel, 'Clock Blockers' was a bit to risque, for obvious reasons, and Sony put the ax to the subtitle.

lupinator

  • Gość
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #50 dnia: Marca 30, 2009, 09:59:49 am »
Bardzo fajnie prezentuje się ten teaser. Zmiana stylilistyki na bardziej wojenną niczym dwójka -> trójka jak najbardziej na tak. Nie mogę się doczekać :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #51 dnia: Marca 30, 2009, 10:10:00 am »
Fajnie, że robią kolejną cześć, mimo iż serię znam jak dotąd tylko z PS2. Na szczęście w domu czekają już na mnie do przejścia ToD i QfB. :eek:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 558
  • Reputacja: 251
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #52 dnia: Kwietnia 01, 2009, 12:26:41 pm »
Malusieńki offtopik - którą część najbardziej polecacie z wydanych jeszcze na PS2 ? Przyznam, że nie miałem okazji by zetknąć się z Ratchetem, a widzę, że seria dobrze sobie radzi na rynku ;)

Zapewniam, iż wiele straciłeś. Ja miałem przyjemność niezwykłą obcować z każdą odsłoną owej wspaniałej serii i jak dla mnie z części na część było lepiej, bo i ciekawiej i intensywniej.
Ale po kolei:

Ratchet & Clank - pierwsza część graficznie pieściła oczy jak mało co w tym okresie (druga generacja gier na PS3). Przy czym była czymś zupełnie nowym i jakże wspaniałym.
Gra wtenczas, jeszcze raczej jeszcze na półce gier platformowych z elementami strzelania. Średnia ocen - 89.33%

Ratchet & Clank 2: Locked and Loaded - już bardziej nastawiona na strzelanie (charakterystyczne sterowanie, ilość przeciwników/pocisków ich karmiących). Raczej typowy sequel, ale to przecież kontynuacja jednaj z najpiękniejszych i najlepszych gier, więc nie było powodów do narzekań, stąd oceny rzędu - 90.54%

Ratchet & Clank: Up Your Arsenal - jeszcze więcej akcji, jeszcze więcej wybuchów, to już strzelanina z elementami platformowymi. Wspaniała produkcja i piękna. Oceny mówią same za siebie - 91.47%

Ratchet & Clank: Gladiator - ze średnią 82.47% to już typowy przedstawiciel TPS gdzie elementy stricte platformowe na palcach jednej ręki można policzyć. Eksplozja za eksplozją, masa oponentów do eksterminacji. Wspaniała, efektowna zabawa. W moim odczuci wiele kultowej części trzeciej nie ustępująca, jednak wielu "recenzentó" miało podejści typu "to kolejny raz to samo, fajnie, jak nie grałeś oczko do oceny".

Ratchet & Clank: Size Matters - na PSP zachwycało a marudom, że na PSPeka ukazują się głównie gry z PS2, przydałyby się 4 strzały ostrzegawcze w tył głowy. Śliczna i wciągająca. Najbardziej pod względem mechaniki, przypominająca drugą odsłonę. 85.53% średnia ocen - później gra była skonwertowana na PS2 i nawet polskie akcenty się weń znalazły, jednak grę chłodniej przyjęto - 64% śrr.

Ratchet & Clank: Tools of Destruction - to już odsłona przeznaczona na PS3. Oczywisty zachwyt graficzny a gra była wypadową pomiędzy 2 a 3 (zbalansowanie stosunku - strzelanie a skakanie).
88.82%

Ratchet & Clank: Quest for Booty - niezwykle udany dodatek, który poszedł raczej w ślady pierwszej odsłony (mniej strzelania, więcej zagadek). Do kupienia za ok 44zł. 78.26 % średnia ocen.


Seria wspaniała. Koniecznie nadrób zaległości nawet dzisiaj. Będziesz się bawił przednio, zapewniam. Dodatkowo jest to jedna z nielicznych gie (serii gier), w które aż chce się po raz kolejny grać. Nie dla tego tylko, że jest tak wspaniała, ale dlatego, iż wspaniale to nagradza - wszelakie zadania , które na nas czekają (wczesne trofea, czyli przejdź daną planszę używając tylko podstawowej broni, jednym strzałem zabij jednocześnie czterech przeciwników, zniszcz wszystkie lampy, zalicz dany odcinek w takim a nie innym przedziale czasowym, et cetera).

Za nie możesz nowe stroje kupić, czy odblokować różne bonusy ciekawe.

Dodatkowo bronie.... Przemyślane jak w mało której grze. Za korzystanie z danego typu dostajesz ptk. doświadczenia, dzięki którym twa broń się rozwija. Osiągnie maksymalny poziom dopiero przy kolejnym przechodzeniu a ten zawsze jest zjawiskowy (warto zobaczyć).

Każdą odsłonę jak nigdy przechodziłem 2 razy i za każdym razem bawiłem się wybornie i nie odczuwałem w ogóle tego by mnie gra znużyła.

Jeśli jeszcze się wahasz....

Co do najnowszej odłony , wprost nie mogę się doczekać. To pewniak pod każdym względem. Zapewne PS3 dostanie (i to na wyłączność) kolejną świetną i prześliczną grę.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #53 dnia: Kwietnia 07, 2009, 09:16:39 am »
Ratchet & Clank Live Chat Tomorrow at 1PM with Insomniac Games
http://blog.us.playstation.com/2009/04/01/ratchet-clank-live-chat-tomorrow-at-1pm-with-insomniac-games/

Cytuj
OK, so I know we?re breaking the tradition of live-chat Wednesdays, but tomorrow at 1pm Pacific Time we?re doing a very special live Q&A with some of our good friends from Insomniac Games. As you know, last week was a great one for Ratchet & Clank fans, with the unveiling of the next R&C game, Ratchet & Clank Future: A Crack in Time, and an awesome weapons contest. So bring all your burning R&C questions and we?ll see you promptly at 1PM Pacific!

: Kwiecień 02, 2009, 07:37:08 am
Key Features
http://www.us.playstation.com/PS3/Games/Ratchet_and_Clank_Future_A_Crack_in_Time/Description

Cytuj
    * An original new adventure and story that answers many of fans? most-asked questions and wraps up the story arc that started in Ratchet & Clank? Future: Tools of Destruction and Ratchet & Clank? Future: Quest For Booty.
    * Non-linear levels with plenty of hidden areas to explore, and new gadgets like the Hoverboots that let Ratchet soar to new heights.
    * All-new Clank gameplay and special ?Time? abilities that bring new meaning to ?past selves?.
    * The series? renowned arsenal gets even larger with brand new weapons, as well as weapons that players can customize with various modifications.
    * New space gameplay that gives players the opportunity to engage in space battles, explore the surrounding star system, and discover hidden items and collectables.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #54 dnia: Kwietnia 07, 2009, 10:10:40 am »
Nie miałem okazji zagrać w Quest for Booty, ale osobiście wolałbym, aby Ratchet wrócił bardziej do swoich korzeni z pierwszej części, niżeli skupiał się na jak największej ilości broni.

Choć Tools of Destruction grało mi się przyjemnie, to silnie odczuwałem wtórność w stosunku do jej pierwowzoru. Brakowało mi tego zachwytu, kiedy zdobywałem kolejne przedmioty, umożliwiające mi nowy sposób eksploracji. Pływanie, jazda po szynach itd. Wszystko to było już w jedynce... Oczywiste było, że będzie to i w tej części, ale "ponowne znalezienie butów do jazdy po szynach" nie dawało już tego samego poczucia satysfakcji.
Tak samo plansze - brakowało mi w ToD tej alternatywnej drogi, a czasem nawet dwóch. Gdzieś tam na jakiej planszy miało to miejsce, ale już nie w tak rozbudowanej formie jak w jedynce.

Mniej broni, z czego każda jest przydatna i wymagana do odpowiedniej planszy, ale wciąż mocno zróżnicowane. Więcej zagadek i elementów platformowych, oraz więcej dróg pobocznych, jak również pobocznych questów! To będzie dla mnie idealny nowy Ratchet.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #55 dnia: Kwietnia 07, 2009, 10:22:07 am »
W Quest for Booty właśnie wrócił do korzeni.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 558
  • Reputacja: 251
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #56 dnia: Kwietnia 07, 2009, 12:24:12 pm »
Tak, jeśli przyrównać QfB, to właśnie do pierwszej odsłony (więcej tu kombinowania, skakania po platformach, niż właściwego strzelania).
Takie podejście może pasować. Choć osobiście najbardziej podobała mi się trzecia odsłona, właśnie będąca już typową strzelaniną z małym nastawieniem na elementy stricte platformowe.
Nie obraziłbym się, jeśłi nowy Raczet i Klank, pójdą tymi torami. Po ToD, raczej tego należy się spodziewać.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #57 dnia: Kwietnia 22, 2009, 07:45:36 am »
Lineup z figurkami ujawniony:
http://ps3.kombo.com/article.php?artid=9841










Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 558
  • Reputacja: 251
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #58 dnia: Kwietnia 22, 2009, 14:11:14 pm »
Kolejna pozycja, którą nie sposób zaliczyć mniej niz jeden raz . Ciekawe tylko, czy rozróżnią trofea i SP.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #59 dnia: Maja 08, 2009, 07:08:44 am »
Cytuj
So you know the name of a level, Krell Canyon and see the "Pre-E3" and "Playtest, it is likely that this is a demo for E3.




pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #60 dnia: Maja 08, 2009, 16:06:12 pm »
No to czekamy na E3  8)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 558
  • Reputacja: 251

lupinator

  • Gość

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 558
  • Reputacja: 251
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #63 dnia: Maja 10, 2009, 14:55:20 pm »
Fakt. Nic to, może pójdźmy innym torem. Czego się po nowej odsłonie spodziewacie? Kontynuowania formy ToD, czy może , czegoś na wzór, Gladiatora? A może czegoś zupełnie nowego?

lupinator

  • Gość
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #64 dnia: Maja 10, 2009, 15:27:09 pm »
Fakt. Nic to, może pójdźmy innym torem. Czego się po nowej odsłonie spodziewacie? Kontynuowania formy ToD, czy może , czegoś na wzór, Gladiatora? A może czegoś zupełnie nowego?
Zdecydowanie nic rodem z Gladiatora. Spodziewam się czegoś na wzór Up Your Arsenal - całość na tle wojny, jakiś konflikt na planecie Lombaxów + motyw  z odkrywaniem własnej rasy i przodków przez Ratcheta.
To w kwestii przewidywań, ale sam bardzo chciałbym zobaczyć proporcje skakania do walki podobne do Quest for Booty, gdzie ten pierwszy element stanowił lwią część dodatku.

Ponadto ciekawi mnie, jak Insomniac wykorzysta motyw zmiany czasu, bo niewątpliwie daje to duże pole do popisu dla tak kreatywnego studia.

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #65 dnia: Maja 10, 2009, 15:38:46 pm »
Ja bym chciał więcej skakania mniej strzelania coś jak w Quest for Booty tylko żeby te sekwencje były bardziej wymagające.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 558
  • Reputacja: 251
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #66 dnia: Maja 10, 2009, 16:43:01 pm »
Ja widziałbym najchętniej kontynuowanie pomysłu z Up Your Arsenal, gdyż ta część podobała mi się najbardziej. Mam nadzieję przy tym, iż twórcy powrócą do tych sympatycznych robocików, które towarzyszyły Raczetowi i w misjach pomniejszych, jego partnerowi. Zoni, choć urocze, to jednak to nie to. Choć najlepiej gdyby były obie opcje dostępne. I oczywiście porządna Arena. Ta z ToD, na PS3, nie spełniała wymogów unijnych.

lupinator

  • Gość
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #67 dnia: Maja 10, 2009, 17:21:15 pm »
I oczywiście porządna Arena. Ta z ToD, na PS3, nie spełniała wymogów unijnych.
Ooo tak! Porządna arena na miarę current-genów z dopakowanymi wyzwaniami rodem z poprzednich część. Planeta Joba z Going Commando zapadała w pamięć ze swoimi wykręconymi wyzwaniami.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 558
  • Reputacja: 251
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #68 dnia: Maja 11, 2009, 20:49:57 pm »
I koniecznie nowe, ciekawe bronie. Choć liczę, że znaczna większość starego arsenału pozostanie - to RACZej oczywiste. Już widzę srebrny dzbanek za osiągnięcie maksymalnego poziomu dla R.Y.N.O. jak i złoty ( wątpliwe ) za maksymalny poziom dla każdej z broni. Skill pointy będą dawać masę radości po przerobieniu ich na trofea.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4

BudziejPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-01-2008
  • Wiadomości: 203
  • Reputacja: 0
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #70 dnia: Maja 29, 2009, 14:41:09 pm »
Nikt jeszcze nie dawał więc dam gameplay z nowego Lombaxa

http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=61&starttime=1070

Zapowiada się konkretnie, fajne hooverbootsy, no i ta broń z wrzeszczącym potworkiem  :-P

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #71 dnia: Maja 29, 2009, 14:44:21 pm »
Świetnie to wygląda  :-o

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #72 dnia: Maja 29, 2009, 15:07:55 pm »
przypakowali medele postaci oraz dodali efekt wody z resistance  2:)

Rafael25PL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-05-2009
  • Wiadomości: 243
  • Reputacja: 0
  • Live is brutal a lupi ma słabe AI xD
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #73 dnia: Maja 29, 2009, 15:20:30 pm »
przypakowali medele postaci oraz dodali efekt wody z resistance  2:)
Na początku filmu tez widać jak poprawili wybuchy i ogień. W oddali pali sie jakiś element  8)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #74 dnia: Maja 29, 2009, 15:40:24 pm »
Spodziewałem się więcej, no ale biorąc pod uwagę, że gierka śmiga w 60 klatkach z zajebistym AA to jest spoko. Ja chciałbym by machęli więcej efektóe, jakies motion blurry, dapth of field, promienie słońca jak w Fable 2. Gra powinna wyglądać bardziej bajkowo i filmowo, tym samym mniej sterylnie.

...szkoda, że to nie ja jestem producentem gier...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #75 dnia: Maja 29, 2009, 15:45:12 pm »
Cytuj
...szkoda, że to nie ja jestem producentem gier...
a może i dobrze :P ;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #76 dnia: Maja 29, 2009, 16:04:25 pm »
Cytuj
...szkoda, że to nie ja jestem producentem gier...
a może i dobrze :P ;)
Stary ja wymyśliłem gre Diablo. Jak byłem jeszcze gówniarzem to wymyśliłem sobie gierke, z rzutu izometrycznego, gdzie mordujemy hordy potworów, zdobywasz nowe rzeczy, w sklepie kupujesz nowy ekwipunek, masz 3 klasy do wyboru: czarodziej, wojownik i łucznik. Jak sie dowiedziałem o Diablo to powiedziałem "przeciez ja właśnie taką grę wymysliłem", byłem wręcz zdumiony, że powstaje tak podobna gra do moich wymysłów. Miałem już nawet szkice broni, zbrój, rysowałem przeciwników itp.

Od zawsze projektowałem gry, wymyślałem i rysowałem jednostki do strategii itp. itd.

Jak brat uczył się programować to od razu pisaliśmy różne gierki. Z tych samych powodów poszedłem na informatyke, teraz grafikiem jestem i w przyszłości zamierzam dodatkowo zrobić sobie studia, które są na moim wydziale z projektowania i dewelopingu gier komputerowych.

mateo

  • Gość
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #77 dnia: Maja 29, 2009, 16:06:15 pm »
Kolejnego Ratcheta nigdy dość. 8)

Diuk

  • Gość
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #78 dnia: Maja 29, 2009, 16:12:28 pm »
Gra powinna wyglądać bardziej bajkowo i filmowo, tym samym mniej sterylnie.


Że co? :shock: Grał żeś Pan w ToD? Bo wnioskując po tym co piszesz, troszku wątpię.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Ratchet and Clank: A Crack in Time
« Odpowiedź #79 dnia: Maja 29, 2009, 16:15:54 pm »
Gra powinna wyglądać bardziej bajkowo i filmowo, tym samym mniej sterylnie.


Że co? :shock: Grał żeś Pan w ToD? Bo wnioskując po tym co piszesz, troszku wątpię.
Mało mi mówi skrót ToD, ale jeżeli chodzi o Ratchety to grałem w oba na PS3. Ogólnie grafika jest zajebioszcza i bardzo bajkowa. Po prostu twierdze by było fajnie gdyby było więcej post procesingowych efektów, tak, żebu gra miała bardziej miękki obrak coś jak Fable 2 (chociaż tam jest aż przesadnio blurrowo)