A follow-up to the critically acclaimed release of Oddworld: New ‘n’ Tasty, Oddworld: Soulstorm picks up from Abe’s genesis and directly follows on from the overthrow of RuptureFarms and the liberation of his blighted workmates.
Having defeated Molluck The Glukkon, his former boss and RuptureFarms’ meanest inhabitant, Abe soon finds himself - along with 300 newly emancipated Mudokons - without food, water or a place to call home. Stranded alone in the desert, they find solace in a strange new brew - a delicious drink that has insidious ramifications for their newfound freedom.
"We can’t wait to show you what we’ve got planned for Soulstorm" says executive producer Bennie Terry.
"We think Oddworld fans are really going to dig what we’re brewing, and we’ve got some great surprises in store this time around we don’t think anybody’s going to predict," he added. "I've been tasting it, and it's definitely got twice the twisted flavor."
Soulstorm, the highly volatile new game from Oddworld, is slated to explode in the latter half of 2017.
• Witness Abe's horrifying conflict with a terrifying new machination.
• A fresh narrative - a complete story retake inspired by our original tale.
• A big visual and cinematic leap aiming to break new ground for Oddworld.
• Intelligent new mechanics, twisted new devices enabling highly explosive deviousness.
• A dark parable that tells an epic tale of a volatile society pushed to its limits.
Pierwszy obrazek:No i pięknie. Nie wiem tylko czy spodziewać się czegoś w stylu klasyków, czy może klimatu oryginału, ale za to w pełnym 3D i jeszcze open world ala Strangers Wrath. Powiem szczerze, że sto razy bardziej wolałbym tą drugą opcję. 2D ostatnio jest sporo (w tym remake Oddworlda), ja sam też dużo tego ogrywam, a taki soczysty klimat w otwartym świecie mógłby ożywić formułę swobodnego zwiedzania światów.
(http://www.dsogaming.com/wp-content/uploads/2017/01/Oddworld_Soulstorm_001-672x372.jpg)
Nie wiem tylko czy spodziewać się czegoś w stylu klasykówStawiam, że tak.
Nie wiem tylko czy spodziewać się czegoś w stylu klasyków, czy może klimatu oryginału, ale za to w pełnym 3D i jeszcze open world ala Strangers WrathMam nadzieję, że przy tym się nie pogubią i nie zbliżą się za bardzo do Munch's Oddysee, które jak wiadomo wykastrowało klimat klasyków Z Abe'm. Oby nie przekombinowali.
Eh liczyłem trochę na coś bardziej klasycznego :-xNa moje to będzie tak klasyczne jak się tylko da. Przecież bez nowych feature'ów nie mogło się obyć skoro niedawno remastowali pierwsze gry.