Forum GameOnly.pl
Prehistoria gen => Mobile => Wątek zaczęty przez: POK w Grudnia 15, 2016, 20:49:56 pm
-
Są już recenzje:
http://www.metacritic.com/game/ios/super-mario-run/critic-reviews
Średnia 80%.
Jak wyjdzie na Androida to na pewno zagram :D (ale nie wiem, czy kupię).
-
Nintendo kolejny raz (można powiedzieć jak zwykle) nie zdało egzaminu. 10 euro za średniej jakości endless runner i tylko 24 króciutkie (100 sekund) plansze? Czteroletni Rayman Jungle Run jest pod każdym względem lepszy - ładniejszy, lepiej animowany i udźwiękowiony, bardziej responsywny i o wiele bardziej satysfakcjonujący, a przy trzy razy większej liczbie lepiej zaprojektowanych poziomów był również ponad trzykrotnie tańszy.
I do kur...
(http://i.imgur.com/5jmeecy.gif)
film make games!
(https://i.gyazo.com/1c748194822a69a316a1d10933026f56.png)(https://i.gyazo.com/e196732c6e18b8ec63b081e68ac5ce81.png)(https://i.gyazo.com/a56d8dc856c5aa31fea2d07229f78505.png)
(https://i.gyazo.com/a558885af34f8291b22c25517968cbb7.png)(https://i.gyazo.com/c98619512374cadd90bf9a57b6e5a78b.png)(https://i.gyazo.com/dbc6d84855e86e652635d005c0eee913.png)
-
No właśnie miałem napisać o Raymanie w którego grałem dawno temu. Pomysł podjebali totalnie i zrobili to gorzej. Gdyby zamiast Mario w tytule było coś innego to ta gra NIKOGO. Oby nie zarobili bo tego chłamu będzie więcej. Ja nie ściągam.
-
Nie wiem, o co to narzekanie. Gra może i ma za mało zawartości, ale recenzenci są zgodni, że to bardzo grywalny tytuł. No, ale jakoś kogoś boli, że Nintendo zgarnie na tym duży hajs, to zawsze będzie narzekał.
-
Jak nintendo zwęszy łatwy zysk produkując banalne gierki na telefon to oleją 3DSa i Switcha Po co się wysilać.
-
Pomysł podjebali totalnie
Rozbraja mnie takie stwierdzenie, bo branża od dawna, a obecnie jeszcze mocniej za sprawą mnogości produkcji przenika się cudzymi pomysłami i wsadzaniem ich na daną modłę do wielu tytułów. Równie dobrze można się cofnąć i zapytać o genezę pierwszego Raymana, który czerpał z pomysłów na platformer ze zdecydowanie starszego SMB, edycje 3d, które zapewne wyglądałyby zupełnie inaczej, gdyby nie Mario64 czy wyjątkowo udane odsłony na ps3, którym wielu zarzuca, że są po prostu wariacją 16-bitowego Donkey Konga i części na handheldy.
Rozumiem oczywiście problem rakowatości ogólnego pomysłu, m.in. rzeczony Rayman wszedł na podobną ścieżkę w najbardziej wspieranej obecnie produkcji z tej serii - Rayman Adventures na urządzenia mobilne, gdzie poziomów co prawda mnogość, ale tylko w 5 światach i tworzonych proceduralnie o z góry ustalonej strukturze, co daje maks kilkadziesiąt poziomów różniących się od poprzednich jakąś pierdołą, typu rozstawieniem lumów czy inaczej umiejscowioną skocznią. Niby można grać bez mikropłatności, ale w grze są mechanizmy, które ograniczają i krępują możliwość zabawy. I tutaj widzę największy problem z Super Mario Run, bo za podobny tytuł żądają kasiory i w sumie tyle.
-
Nie wiem, o co to narzekanie. Gra może i ma za mało zawartości, ale recenzenci są zgodni, że to bardzo grywalny tytuł. No, ale jakoś kogoś boli, że Nintendo zgarnie na tym duży hajs, to zawsze będzie narzekał.
Na szczęście nie zgarnie, a przynajmniej zgarnie wielokrotnie mniej, niżby zgarnęło gdyby gra miała cenę adekwatną do jakości.
I tutaj widzę największy problem z Super Mario Run, bo za podobny tytuł żądają kasiory i w sumie tyle.
Nie. Problemem Mario Run jest jego przeciętność. Gdyby gra wybijała się jakością, to z ceną nikt nie miałby problemu. Niestety gra wybija się tylko ceną.
-
I rozpoznawalnością marki należy dodać.
-
SUPER MARIO RUN BECOMES TOP-DOWNLOADED APP IN 62 COUNTRIES
http://gonintendo.com/stories/270451-super-mario-run-becomes-top-downloaded-app-in-62-countries
Raczysko...
-
Z tego wynika, że ściągają na potęgę, ale płacić nie chcą.
-
I bardzo dobrze.
-
Patrzę i na polskim app store gra została oceniona przez użytkowników na 2/5 czyli kupsztal.
-
(https://s3.amazonaws.com/sensortower-itunes/blog/2016/12/super-mario-run-first-day-revenue.jpg)
:/
-
Na świecie w użyciu pozostaje miliard urządzeń z iOS - Mario kupiono na pół promila z nich.
To raczej nie jest dobry wynik, a porównanie przychodów z darmowymi grami tylko to potwierdza :lol:
-
Tylko, że te darmowe gry, to jedne z najbardziej dochodowych gier mobilnych w ogóle.
Sprzedaż praktycznie każdej apki wypada blado w zestawieniu z ilością urządzeń na rynku.
-
Gry darmowe zarabiają cały czas. Mario kupi kto ma kupić (bez obniżki ceny szczyt sprzedaży już mają za sobą) i przychód poleci na pysk.
Swoją drogą dane chyba z dupy, bo Clash Royale w pierwszym miesiącu oficjalnie zarobiło 80 baniek.
-
W ciągu niesiąca tak, na wykazie jest mowa tylko o pierwszym dniu.
Ja szczerze mam nadzieję, że Nintendo uwali z tym Marianem.
-
Słabo mi się kalkuluje niecały milion pierwszego dnia i 80 baniek w miesiąc.
Ja chyba jednak życzę Mario Run sukcesu. Jak to się sprzeda, to może sobie szybciej dadzą siana z produkcją swoich gówno-konsol :lol:
-
Ja chyba jednak życzę Mario Run sukcesu. Jak to się sprzeda, to może sobie szybciej dadzą siana z produkcją swoich gówno-konsol :lol:
Coś tak podwjrzewałem ;)
-
Super Mario Run reportedly downloaded over 37 million times in its first three days
Update: Bumped to the top. As usual, Sensor Tower is reporting different data. They said Super Mario Run was downloaded 25 million times in four days. Sensor Tower also estimates that the game generated over $21 million in revenue.
Original: Based on the latest data from App Annie, Super Mario Run was downloaded over 37,256,946 times between December 15 and December 17. 11,052,106 of those downloads are said to be from the United States. There were also 1,991,086 downloads in the UK.
During the initial three day period, users played Super Mario Run 2.4 times each day. App Annie says the average play time was 5 minutes 35 seconds (13 minutes 12 seconds a day).
http://nintendoeverything.com/super-mario-run-reportedly-downloaded-over-37-million-times-in-its-first-three-days/
-
Nintendo traci przez Super Mario
Akcje japońskiego producenta gier Nintendo spadają na giełdzie w Nowym Jorku o 11 proc. To efekt tego, że Super Mario Run - pierwsza gra tego producenta na urządzenia mobilne - zebrała słabe recenzje od użytkowników
Gra jest dostępna w App Store i kosztuje 10 USD, ale pierwsze trzy poziomy są darmowe. Użytkownicy narzekają na cenę aplikacji oraz fakt, że darmowe poziomy są zbyt krótkie. "Nintendo powinno zrobić więcej, aby pokazać użytkownikom, co dostaną, jeśli zdecydują się zapłacić za grę" - powiedział Daniel Ahmad, analityk w firmie badawczej Niko Partners.
Gracze krytykują także konieczność połączenia z internetem, co znacznie ogranicza dostęp do gry.
http://www.forbes.pl/nintendo-traci-przez-super-mario,artykuly,209656,1,1.html
Super Mario Run adds new Friendly Run mode
Super Mario Run has added a new mode, which is essentially a risk-free version of Toad Rally. You can race against specific friends and see how they’re doing at courses, and you don’t need Rally Tickets to play, nor will you lose (or gain) Toads. You can also only play Friendly Run a set number of times a day; If you haven’t cleared the first world, you can only play once a day. Clearing World 1 will allow you to play three times, and clearing World 2 will let you play five times.
http://nintendoeverything.com/super-mario-run-adds-new-friendly-run-mode/
-
Unfortunately, despite Nintendo’s history and reputation, Super Mario Run is not a family-friendly game — or at least not one my wife and I will be letting our 6-year-old daughter play. The game is rife with stale, retrograde gender stereotypes — elements that were perhaps expected in 1985, when the first Super Mario Bros. was released in the United States, but that today are just embarrassing.
Super Mario Run begins, as does almost every Super Mario title, with Princess Peach becoming a hostage who must be rescued by Mario. Just before her ritual kidnapping, Peach invites Mario to her castle and pledges to bake him a cake. Upon her rescue, she kisses Mario. The game also includes a second female character, Toadette, whose job is to wave a flag before and after a race, like a character from “Grease.”
http://www.nytimes.com/2016/12/22/opinion/super-mario-runs-not-so-super-gender-politics.html
-
To już teraz wiemy, skąd takie niskie oceny użytkowników :lol:
-
Wiemy, wiemy - z niskiej jakości i ceny nieadekwatnej do zawartości. Skrajnie spyerdolone lewactwo robi dużo hałasu, ale jest dość nieliczne.
-
Super Mario Run Races to 50 Million Downloads
http://www.nintendolife.com/news/2016/12/super_mario_run_races_to_50_million_downloads
Uncharted And Last Of Us Designer Says Super Mario Run Is One Of His Games Of The Year
http://www.nintendolife.com/news/2016/12/uncharted_and_last_of_us_designer_says_super_mario_run_is_one_of_his_games_of_the_year
Swoją drogą tu jest chyba rzetelna recka:
http://www.gram.pl/artykul/2016/12/15/biegnij-mario-biegnij-czyli-recenzja-super-mario-run.shtml
-
Market research firm data suggests 90 million downloads for Super Mario Run, purchased by 3 million
According to market research firm Newzoo, Super Mario Run has generated over $30 million in gross revenue. It’s further estimated that the game has been downloaded 90 million times. With that in mind, it would seem that 3 million players have paid the full $10 for Super Mario Run.
http://nintendoeverything.com/market-research-firm-data-suggests-90-million-downloads-for-super-mario-run-purchased-by-3-million/
-
Super Mario Run launching in March on Android
http://nintendoeverything.com/super-mario-run-launching-in-march-on-android/
-
Super Mario Run downloaded 78 million times, full game paid by about 4 million
http://nintendoeverything.com/super-mario-run-downloaded-78-million-times-full-game-paid-by-about-4-million/
-
Pok pisze sam ze sobą:-). Ten rak nikogo. Grę ściągnąłem tylko po to żeby wywalić po 5 min i ocenić na jedna gwiazdkę. Gówno straszne.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk żeby każdy wiedział że mam iPhone i używam Tapatalk.
-
Ja po prostu wstawiam i czasem komentuję interesujące mnie newsy. Przynajmniej jest jakiś ruch na forum ;)
A co do SMR, to liczbę ściągnięć ma niezłą, ze sprzedażą jest już gorzej. Pewnie w przyszłości Nintendo chce zachęcić graczy promocjami, ale to nie zmienia faktu, że poprzeczkę cenową postawili za wysoko (mimo to gra i tak przyniosła im już niezły zysk). Za miesiąc, dwa premiera na Andka. Zobaczymy, jak tam sobie poradzi. Będę informował na bieżąco :P
Super Mario Run version 1.1.0 out on iOS; adds Easy Mode; changes to Toad Rally, more
Super Mario Run can now be upgraded to version 1.1.0 on iOS. Below are the changes and additions to this version (thanks Perfectly Nintendo for the translation):
Added Easy Mode, which slows down levels and gives you unlimited time and bubbles; however you can’t keep any coins you collect
Added a new event
Added Korean language support
Reduced the number of Toads lost when losing in Toad Rally. Toads are now easier to collect
Removed limit on number of times the “Toad” My Nintendo reward can be received to resolve the issue where Toad cannot be received again if, after already having already received the reward, user data is deleted
Fixed several other issues
http://nintendoeverything.com/super-mario-run-version-1-1-0-out-on-ios-adds-easy-mode-changes-to-toad-rally-more/
-
Super Mario Run version 2.0.0 coming next week, adding new characters and more
Super Mario Run is heading to Android on March 23. On the same day, Nintendo will also come out with a major update for the game. Players can look forward to version 2.0.0.
The new update “will introduce some new features”. A notice in the app teases new characters to play as along with the ability to unlock World 1-4 in the free version of the game by completing one of Bowser’s challenges.
Nintendo says that there’s more to the update than what’s been announced, but we’ll need to wait for additional details.
http://nintendoeverything.com/super-mario-run-version-2-0-0-coming-next-week-adding-new-characters-and-more/
Jak już wyjdzie, to sprawdzę demo z ciekawości.
-
http://www.eurogamer.net/articles/2017-03-24-nintendo-super-mario-run-sales-did-not-meet-our-expectations
Blisko 400 milionów dolarów na side scrollerze z recyclingu i płaczą że mało :lol:
-
Pomyliłeś się chyba o jedno zero ;) Nintendo zarobiło ponad 40 mln dolców, nie 400 (co i tak jest niezłą sumką). Dobrze jednak, że nadal traktują rynek smartfonów tylko za poboczne źródło dochodu.
-
Oczywiście myślałem o 40 i przecież to jest kosmos jak na robotę kilku studentów.