Forum GameOnly.pl

Past Gen => Multiplatformowe Past Gen => Wątek zaczęty przez: Sylvan Wielki w Czerwca 15, 2010, 15:46:28 pm

Tytuł: Lans, balans, koko dżambo.
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Czerwca 15, 2010, 15:46:28 pm
W T7 jakiś dialog o designu postaci z SC IV się wdrążył, w SSF IV przelało się sporo zdań o technice, jak i balansie.
Stąd, by tamte tematy nie były zaśmiecane (do czasu, aż oscyp kupi jakieś mordobicie), proponuje tu wypowiadać się o różnorakich aspektach poszczególnych mordobić.

Patosław wspomniał o tym jak się ma opanowanie kilku mordobić 2d w stosunku do Tekken.
Podtrzymajmy temat. Rozszerzmy go również na inne pozycje SPoD znaku ciosów w krtań.

Co sądzicie o balansie w dzisiejszych (jak i tych starszych) produkcjach.

I jak oceniacie poszczególne postaci....

Tytuł: Odp: Lans, balans, koko dżambo.
Wiadomość wysłana przez: Patosław w Czerwca 15, 2010, 23:42:07 pm
Patosław wspomniał jak to wygląda jego zdaniem ( nie chce potem fanów Tekena stojących z widłami i pochodniami pod moimi oknami)  ;)



Co do balansu:

Cytuj
There are no Low tier characters, only Low tier players.


Piękne słowa ale niestety nie są prawdziwe  :cry:
Tytuł: Odp: Lans, balans, koko dżambo.
Wiadomość wysłana przez: Mejs w Czerwca 16, 2010, 23:33:45 pm
Chciałbym zgłosić zażalenie na Abla który dostał takiego niesamowita, przechwyt z powietrza łapie teraz wszystko, druga Ultra zachęca do walenia na pałę (+ niebotyczny damage). NIENAWIDZE SKURWIELA  :mad: Chociaż nie walczyłem jeszcze z jakimś mocno zaawansowanym Ablem, ale jakbym na takiego trafił to czuję że by mnie pozamiatał.
Tytuł: Odp: Lans, balans, koko dżambo.
Wiadomość wysłana przez: Sylvan Wielki w Czerwca 17, 2010, 00:03:56 am
Po części tak i nie zarazem. Taki Hwo za mocarza przykładowo uważany nie jest. No, za arcy mocarza. Podobnie jak bagatelizowano (w naszym kraju, to norma zresztą) Julię w T4.
Aneica, razu pewnego przywędrowawszy na rodzime nasze ziemie i posprzątał równo wszystkie te przesadzone Kazamy.

A MDJ co w T5 swego czasu wyprawiał Hworrym.... A ileż ona do Wei/Fury ma. O Stevensonie nie wspomnę.
Wystarczy chęć i ambicja oraz .... U nas jest tak, że gra się głownie topami. Dlatego inne postaci mogą zaskoczyć. Swego czasu trenowałem Beak Do Sana swego dobrego kolegi.
Pozamiatał nim w grupach. Ba. W kilku walkach zniszczył (dosłownie) Matt'a, bijać go przykładowo w osiem sek i to z perfect.
A Icu co zrobił Kuma w T3. Wygrał największy pol. turniej. Strasznie kosztowne (jak na Polskę) nagrody zgarnął. Ot, wystarczy o ps2 wspomnieć, która w tym okresie ponad dwa tys. kosztowała.

W innych grach jest podobnie. Jakiś czas temu Goh do finału zawędrował w VF5.

Oczywiście Daigo grający Kenem w SF III miałby łatwiej niż Daigo grający Oro przykładowo. Fakt.
Tytuł: Odp: Lans, balans, koko dżambo.
Wiadomość wysłana przez: Patosław w Sierpnia 12, 2011, 16:17:29 pm
Zmieniam platformę do grania, czyli niedługo zobaczycie mnie na PS3. Jest ktoś chętny na sparingi? SSFIV i Blazblue CS?
Tytuł: Odp: Lans, balans, koko dżambo.
Wiadomość wysłana przez: johnny23 w Sierpnia 12, 2011, 21:45:46 pm
Na Syfa4 jestem chetny. :)