i jakiś fajny multiplayer z epickimi trybami dla 24 graczyNIE!!!
Ok, napiszę teraz, że bekę kręciłem, bo zaraz się zacznie nagonka.Spoko, ja widziałem emotę.
Ewentualnie mogliby dodać jakieś urozmaicone tryby z zagadkami przestrzennymi, polegające na kombinowaniu i wykorzystywaniu mechaniki gry. Coś na wzór misji VR z MGSa.Pierwsze DLC było właśnie czymś takim.
Jeśli to ma być gra z logo Bethesdy to pewnie Prey 2, bo nowego TES raczej nie zapowiedzą na równi z Falloutem 4 i mając u boku ten MMO szajs.
Na nowego Wolfensteina chyba za wcześnie. Może jakiś odpicowany Rage 2 z otwartym światem i miksem RPG? :P
A tak poza tym to Dishonored 2! Gdzie złożyć pre-order?! :evil:
Jaram sie:)
Pierwsza część to moja nieograna kupka wstydu, ale teraz to chyba nie ma bata.Konieczne Kert. Polecam mocno.
Jest info o remasterze?28 sierpnia premiera. Wszystkie DLC, poprawiona grafa.
No to mega superancko! Mam nadzieję, że potanieje tak samo szybko jak Sleeping Dogs Definitive :angel:Jest info o remasterze?28 sierpnia premiera. Wszystkie DLC, poprawiona grafa.
No to mega superancko! Mam nadzieję, że potanieje tak samo szybko jak Sleeping Dogs Definitive :angel:Jest info o remasterze?28 sierpnia premiera. Wszystkie DLC, poprawiona grafa.
No to mega superancko! Mam nadzieję, że potanieje tak samo szybko jak Sleeping Dogs Definitive :angel:Jest info o remasterze?28 sierpnia premiera. Wszystkie DLC, poprawiona grafa.
Mam nadzieję, że potanieje tak samo szybko jak Sleeping Dogs DefinitiveNa razie cena to 39$. Jak się boję, że drugi raz kupię ten wspaniały tytuł na premierę 8)
Co jak co, ale na przykładzie Dishonored i innych nowych gier widać, jak wiele feministki osiągnęły w branży gier. Po części wynika to ze zmian globalnych, ale jeszcze parę lat temu nigdy bym się nie spodziewał, że zmiany dosięgną tak szybko naszej zmaskulinizowanej branży.Lol co? A Lara w 96 to co? ;p
Przecież nie chodzi o samo granie laską... Masz teraz zresztą Larę - ubraną po szyję w śniegu, a powinna być w gaciach z dupą na wierzchu i topie opinającym cycki. Jakby Dishonored wychodził na początku zeszłej generacji to nigdy by w drugiej części nie dodawali wyboru grania dupą skoro bohater jedynki był zajebisty i lubiany.Co jak co, ale na przykładzie Dishonored i innych nowych gier widać, jak wiele feministki osiągnęły w branży gier. Po części wynika to ze zmian globalnych, ale jeszcze parę lat temu nigdy bym się nie spodziewał, że zmiany dosięgną tak szybko naszej zmaskulinizowanej branży.Lol co? A Lara w 96 to co? ;p
Oczywiście że projektując kolejne części gry kładzie się nacisk żeby takiej krytyki uniknąć. Za kilka lat kobiety w grach będą w burkach zapier**lać, w imię lewicowego postępu.
Oczywiście że projektując kolejne części gry kładzie się nacisk żeby takiej krytyki uniknąć. Za kilka lat kobiety w grach będą w burkach zapier**lać, w imię lewicowego postępu.Dobrze, że na PC mamy mody i jak w nowym elder scrolu takie burki dopierdolą, to sobie włączymy normalne ciuszki dzięki modom.
Na xbox-ie też mają być mody.
A portrait of an older man at the booth -- which also displays Kaldwin's new outfit and the automata seen in the trailer -- gives us a look at Corvo, "older and wiser," as Bethesda put it.
- Dishonored 2 takes place 15 years after the finale of the original game.
- The game starts with a day in the life of Empress Emily Kaldwin, a character that Arkane was intent on exploring more after the first game. "By the end of - - Dishonored, Emily was a very interesting character to us," Colantonio says. "She was the only thing good in the world actually worth saving. She was also a reflection of Corvo's actions, and some players figured out that she was Corvo's daughter."
- After another otherworldy usurper seizes the throne, Emily is driven out of Dunwall and becomes an outlaw. After a dramatic sequence players are then given the choice to continue to play as Emily or Corvo Attano, the hero from the first game.
- The game takes place in Karnaca, the capital city of Serkonos, which is known as the jewel of the south. Fans will remember that this Empire of the Isles country is also the birthplace of Corvo. The region is known for its warm weather, beachfronts, and spicy cuisine.
- Like Dunwall before it, Karnaca is in the midst of an epidemic. You may have seen the blood flies in the trailer. Like the plague rats in Dishonored, these can be a natural hazard. This species lays insects in corpses and hatches out of them. If they get into a certain distance of their lifespan they become harmless like a dung beetle, but if there are too many of them at one point in adolescence they become hostile. The more bodies you heap, better chance these hostile outbreaks happen. This can be used to harass guards.
- Each character plays through the same series of missions, but each has different perspectives on the world. By playing through the campaign with both characters you will learn different things. There is no swapping between characters; once you choose one you stick with it until a second playthrough.
- Emily and Corvo each have unique powers granted to them by The Outsider.
- Emily's powers include Far Reach (which allows her reach out and pull herself to another building like a grapple), Shadow Walk, and Mesmerize. She is also capable of crafting bone charms, and there are more than 400,000 combinations in the game.
- Corvo retains familiar powers like Devouring Swarm, Bend Time, Possession, and Blink.
- For Dishonored 2, Arkane is taking a new approach to upgrades. The last game offered upgrades that strengthened your powers. Dishonored 2 has powers, but from there it offers a bunch of skill trees that allow you to upgrade in asymmetrical ways. For instance, you could upgrade Far Reach to yank guys to you and assassinate them mid-air, grab objects with it, or pull objects.
- All powers have extensions like Daud's Blink that let you use powers in different ways
- Arkane believes this new approach to upgrades offers a lot of replayability. You could go really deep with three specific powers in one playthrough, then switch it up for another.
- If you've seen videos like this on the web, you know that talented gamers have found ingenious ways to string together powers to become unstoppable killing machines. Arkane says it's preserving the systems that allow for experimentation with the special abilities. "When we put an element in the game, we don't put it in the game and attach it to something," Smith says. "We make it general purpose work so you can attach it anywhere. The worst thing in the world would be if Blink had attach points. That would be the dumbest idea because it means you can only go if we want you to go. Of course it's better for the level designers, the producers, and the tech guys that think it's safer [if we took that approach]. For us, we say it is a power and it has a range. It's a squashed sphere, and you can shoot at a spot or empty air or a mantle climb icon or jump in midair and do it and the point is it's recombinant because it's general purpose."
- What you see in the announce trailer you can do in the game. This particular mission is called the Clockwork Mansion. Here you must kill the grand inventor of Serkonos or find another way to eliminate him in his moving house.
- Arkane isn't going into details yet, but it says that its technology base has dramatically improved. "You know how last time we had really strong art direction and okay technology? Now we have really strong art direction and really strong rendering tech," Smith says.
- For Dishonored 2, Arkane has enhanced the A.I. in a couple of ways. First off, guard search patterns have been revamped. In the first game they would follow bread crumbs but there were opportunities to trick them. Now they search for real. Several A.I. characters will get together and split up the territory to canvas the entire space. They will not recheck a spot another soldier has already investigated.
- The A.I also have increased situational awareness. For instance, if two grunts realize they are with an officer who has a ranged weapon, they understand that he should hang back and they should move forward.
- Dishonored 2 has a modified high/low chaos system that offers more granular, direct consequences.
- Some people said Dishonored wasn't hard enough, so Arkane is scaling the game to offer more of a challenge to these players.
- Both the Lyon and Austin and studios are collaborating on the game.
- Arkane says there is one new game mode that it plans to share details on at a later date.
“One more time, old friend.”
Fifteen years after the events of the first game, the Royal Protector Corvo Attano is back in action, and it looks like he’s just gotten better (and stronger) with age. He still has his familiar powers, but they’ve all gotten quite the upgrade since the original Dishonored launched in 2012. Corvo’s Blink ability now allows you to pause time as you choose your destination. Possession can be chained from host to host, allowing Corvo to slip through an area unnoticed in a completely new way. Bend Time lets you completely control the flow of time, slowing and advancing it as you need. And that’s just the tip of the iceberg. See more of Corvo’s abilities in a new action-packed trailer – and get a peek at what’s behind the conflict that draws Corvo back into the fray.
Arkane Studios has put some serious love into Dishonored 2, with Harvey Smith noting that the game should take about 12-16 hours to finish for the first time. However, he also noted that the initial play-tests are averaging out to be around 16-20 hours for the initial run, and that’s only on one character. Dishonored 2 is going to warrant at least a second play-through thanks to two unique characters.
Kim pierw zaczynasz, szafa? Ja rozpocznę jako Corvo.Cytuj“One more time, old friend.”
Fifteen years after the events of the first game, the Royal Protector Corvo Attano is back in action, and it looks like he’s just gotten better (and stronger) with age. He still has his familiar powers, but they’ve all gotten quite the upgrade since the original Dishonored launched in 2012. Corvo’s Blink ability now allows you to pause time as you choose your destination. Possession can be chained from host to host, allowing Corvo to slip through an area unnoticed in a completely new way. Bend Time lets you completely control the flow of time, slowing and advancing it as you need. And that’s just the tip of the iceberg. See more of Corvo’s abilities in a new action-packed trailer – and get a peek at what’s behind the conflict that draws Corvo back into the fray.
we also got a chance to interview Arkane Studios’ co-founder and games industry legend Harvey Smith. During our chat, he drove home just how far the team has gone down the player choice rabbit hole. He says you can't find enough runes to acquire half the powers on one play-through, and that you only see about 25% of the game. In fact, Smith believes there is so much content in Dishonored 2 you miss out on due to the choices you must make, that you need to play it twice just to understand it all.
Watch the full #Dishonored2 live-action trailer tomorrow.
Rozumiem, że w Polsce gra na sklepowe półki trafi dopiero w sobotę ?No właśnie mam nadzieję, że w czwartek już będzie można kupić.
Z przyjemnością ogłaszamy, że każdy, kto zamówi Dishonored 2 w przedsprzedaży, otrzyma wczesny dostęp do gry na dzień przed oficjalną, światową premierą.
Napiszę może co na ten moment mi nie gra - największy zonk jest taki, że nie można ustawić polskich napisów i ang głosów. Albo full ANG, albo full PL. Szkoda, bo przyzwyczaiłem się do czytania obszernych notatek oraz książek po polsku, przy akompaniamencie genialnego, oryginalnego i gwiazdorskiego voice actingu. Grając drugi akt sprawdzę jak wypada polski dubbing.Poprawka! Jak dałem polskie menu w konsoli, to w opcjach gry pojawiło się dodatkowo - język dźwięku i można wybrać angielski przy zachowaniu polskich napisów :dance:
(https://media.giphy.com/media/W9WSk4tEU1aJW/giphy.gif)Napiszę może co na ten moment mi nie gra - największy zonk jest taki, że nie można ustawić polskich napisów i ang głosów. Albo full ANG, albo full PL. Szkoda, bo przyzwyczaiłem się do czytania obszernych notatek oraz książek po polsku, przy akompaniamencie genialnego, oryginalnego i gwiazdorskiego voice actingu. Grając drugi akt sprawdzę jak wypada polski dubbing.Poprawka! Jak dałem polskie menu w konsoli, to w opcjach gry pojawiło się dodatkowo - język dźwięku i można wybrać angielski przy zachowaniu polskich napisów :dance:
Gram drugą misję i już wiem, że to jest to. DISHONORED WRÓCIŁO! A oświetlenie w tej grze robi mocno. :mad:
Remaster nie jest chyba jakoś super zrobionyJest zrobiony poprawnie bym powiedział. Nie wali pikselami i chodzi płynnie. Co do samej gry to już chyba wiadomo, co o niej sądzę ;)
W sumie to wytłumaczy ktoś co to za gra? Ominęła mnie, a widzę, że remaster jest na PS4Taki troche Deus Ex Human Revolution tylko zamiast cyber masz steampunk.
W sumie to wytłumaczy ktoś co to za gra? Ominęła mnie, a widzę, że remaster jest na PS4Gra od ludzi (głównie to Harvey Smith), którzy są współtworzyli System Shocka oraz Deus Ex. Najprościej bym Dishonored określił jako połączenie BioShock (zbieractwo, monety, żarcie, itp.), Thief (skradanie, ciemność, okradanie strażników, bieganie, po dachach) oraz Deus Ex (sporo notatek, książek, możliwość gry stealth lub na rambo). Dishonored dodaje jednak od siebie bardzo dużo - przede wszystkim główny nacisk na fabułę oraz doskonałe wręcz przedstawienie świata (nie tylko wyspy, na której dzieje się akcja, ale również wysp i kontynentów sąsiadujących; fun fact - w jedynce można się bardzo dużo dowiedzieć o wyspie, na której teraz toczy się dwójka). Dojrzała historia, okraszona sugestywną muzyką, która podkreśla wydarzenia w mieście objętym szczurzą zarazą, gdzie nie wiadomo komu ufać. Genialny Voice Cast (m.in.: Michael Madsen, Susan Sarandon, Chloë Moretz). No i oczywiście kultowa już maska głównego bohatera.
Gra poza świetnym main story posiada dla mnie chyba najlepsze rozszerzenie DLC,(http://33.media.tumblr.com/9126ddf4fd3ae15ddd9a4691e51d730d/tumblr_n7320q5w6a1reuhuro1_500.gif)
Prosta? Ja pamietam, ze jak się chciało po cichu to nie było ni cholery łatwo.Wtedy trudniej ale tak jak napisałem omija nas sporo zabawy. No bo czy nie fajnie jest załatwić strażnika stadem szczurów :)
Dlatego trza ograć co najmniej 2 razy ;) No i koniecznie za pierwszym razem trzeba grać bez znaczników celów (czyli bez strzałki oraz info ile metrów do aktualnego celu). Wtedy frajda jest na maksa. Grałem tak w Definitive oraz gram teraz tak w dwójkę. Trudniej, ale dodatkowe punkty do przyjemności z rozgrywki ;)Prosta? Ja pamietam, ze jak się chciało po cichu to nie było ni cholery łatwo.Wtedy trudniej ale tak jak napisałem omija nas sporo zabawy. No bo czy nie fajnie jest załatwić strażnika stadem szczurów :)
Ok, przejście zajęło mi 32h. Grałem jako Corvo, z wyłączonymi wskaźnikami celu, bez używania Mrocznego Widzenia, zwolnienia czasu użyłem raz przez całą grę, ogólnie przyczajka, wyglądanie zza rogów, kucak, w cieniu i pod stołami. Od drugiej misji nie zabijałem, a główne cele unieszkodliwiałem alternatywnymi sposobami. Jak strażnicy mnie zauważyli to albo szybka ucieczka, albo walka, parowanie ciosu i ogłuszanie. Starałem się nie wgrywać sejwa. Plądrowałem co się da, ale nie zawsze, bo jak gdzieś siedziało 4 strażników i se szamali obiad na stołówce to się nie pchałem na jana i omijałem (po przejściu gry zajrzałem do trophy, że jest za zebranie 60% łupów i nie wpadło, więc jeszcze sporo tego jest; głównie sakiewki wartowników omijałem). Z mocy wykorzystywałem oczywiście Blink oraz 2 razy przejęcie (raz ryby, raz szczura). Skończyłem też grę z zapasem run, więc udzielił mi się ostatni sposób przejścia jedynki. Powyższy styl zaowocował zakończeniem na Low Chaos.Plusik leci! :D
Wypad w nowe rejony dał grze sporego kopa świeżości, bo przy pierwszym postawieniu stopy na Serkonos już czuć klimat południa, palącego słońca i sielanki. Główną siłą napędową miasta jest wiatr, i powoli tran idzie w odstawkę, bo zaczyna go brakować. Jednak jak to bywa w Dishonored są to grube pozory, bo zaraz wychodzą na wierzch liczne brudy, począwszy od gangów, przekupstwa, zapalonych wyznawców religii na tyranie i diuku miasta Serkonos kończąc. Na dokładkę zamiast plagi szczurów mamy latające insekty, które składają jaja w ciałach zabitych oraz wiją gniazda w opuszczonych domach. Czyli jednym słowem bardzo podobny schemat co w jedynce, tylko ubrany w inne szaty. Klimat wyspy jest dla mnie mocno kojarzony z Kubą i aż poczytam, czy to nie było inspiracją dla twórców.
Jak zawsze jest bardo dużo rzeczy do czytania, notatki, książki, które ujawniają sekrety miasta, postaci oraz bardzo dużo wnoszą do fabuły oraz pozwalają w pełni poznać świat (tak jak w jedynce). Przede wszystkim bardzo wyraźnie czuć, że wydarzenia dzieją w tym samym świecie, tylko 15 lat później. Anie na moment nie ma wrażenia, że jest to osobna gra, tylko dokładnie to samo Cesarstwo, tylko pokazane z innej perspektywy, perspektywy południowej wyspy. Jest mnóstwo odniesień do jedynki, więc jak ktoś grał w poprzednią część, to będzie zadowolony. Ba, nawet jest to konieczne, by wyłapać smaczki oraz połączyć grube fakty fabularne. Wraca Serce, które znów pozwoli poznać dodatkowe sekrety postaci.
Na osobną wzmiankę zasługują lokacje, bardzo różnorodne i jak zawsze przemyślane (lokacja z pierwszego trailera jest MEGA). Wystawne rezydencje, opuszczone i zarośnięte kurorty czy domy będące architektonicznymi perełkami. Wnętrza wyglądają bardzo atrakcyjnie (nie ma mowy o pustce jak czasami w jedynce), robi oświetlenie, słońce odbija się od szyb, granitowych stołów, przebija przez żaluzje itp. Jest dużo rzeczy porozrzucanych, na ścianach wiszą obrazy, które są jednocześnie artami z gry. Wracają audiografy, zaglądanie do szafek, otwieranie sejfów, picie wody z kranu, szukanie kapliczek Odmieńca i wszystko to, co można było robić w jedynce. Kilka dróg do celu jak zawsze obecne.
Z nowości wymienię takie elementy jak możliwość rozwalania niektórych drzwi (mieczem, pistoletem, podmuchem), tworzenia własnych amuletów z tych już zebranych oraz tworzenie własnych run. Doszły nowe bełty do kuszy oraz czarnorynkowe sklepiki, w których zaopatrujemy się w potrzebne rzeczy (pierw sklepiki trzeba znaleźć; można się też do nich włamać "od tylca", a jakże). Mamy też nowy rodzaj przeciwników.
Siedzę teraz i układam sobie jeszcze w głowie fabułę, bo jak zawsze jest mnóstwo powiązań, poszczególnych elementów, które w połączeniu z jedynką tworzą kawał dobrej, przemyślanej oraz angażującej fabuły. Fabuły, która gra pierwsze skrzypce i jest główna osią napędową rozgrywki, że chce się więcej, już chce się wiedzieć "dlaczego to tak", "a dlaczego on zrobił tak". Pozostaje mi teraz przejść jako Emily, zrobić rzeźnię i obejrzeć zakończenie na High Chaos, co znów wrzuci dodatkowe puzzle do układanki. Tymczasem każde spojrzenie na stojącą obok maskę Corvo z limitki sprawia, że dumnie uśmiecham się do siebie wiedząc, ile te gry mi dały (jedynka z DLC i dwójka) oraz czym dla mnie są.
Take Back What's Yours.
Te wszystkie wspomagacze, to nie są czasem z automatu wyłączane na najwyższym poziomie trudności?Jakie dokładnie?
Dzisiejszej nocy starałem się to dobre 40 min. wykonać, ale nawet strzał celny strzał z daleka nie pomagał. Prawdopodobnie jakiś przełącznik załączył się wcześniej. Szkoda, bowiem w drodze do platyny, chciałem to ogarnąć za pierwszym podejściem.Mówisz o
Tak, oczywiście chodzi o całą posiadłość. Ja zrobiłem dokładnie tak:Ktoś gra ze wszystkimi znacznikami i włączonym auto aimem :(Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Niestety nie wpadło. Nic to, wracam do dalszej przygody.
Takie coś na dzień dobry powinno być,Yep, nie wiem czemu z tego zrezygnowali, skoro w jedynce było i sejwy same się robiły na wejście każdego chaptera.
Niemniej plus za informację, ułatwi to zdobywanie plakatów i innych rzeczy.Nie wiem jak w dwójce z obrazami, ale zakładam, że tak jak w jedynce, że trzeba wszystkie zgarnąć za jednym przejściem. I nawet tutaj chapter select nie pomoże.
Sorry, je**o mi się z mocami.Te wszystkie wspomagacze, to nie są czasem z automatu wyłączane na najwyższym poziomie trudności?Jakie dokładnie?
btw. olałem kompletnie trofiki i gra się jeszcze przyjemniej.No ja dopiero spojrzałem jakie są trophy po przejściu gry. Lepiej się gra, jak się nie wie moim zdaniem i taką teraz stosuję zasadę w grach ;) Trophy list dopiero po przejściu. A tym bardziej w takich grach jak Dishonored.
Ja właśnie muszę zacząć stosować taką zasadę stosować, bo ostatnimi czasy coś za bardzo się skupiam na trofikach zamiast na myśleniu o gierce.btw. olałem kompletnie trofiki i gra się jeszcze przyjemniej.No ja dopiero spojrzałem jakie są trophy po przejściu gry. Lepiej się gra, jak się nie wie moim zdaniem i taką teraz stosuję zasadę w grach ;) Trophy list dopiero po przejściu. A tym bardziej w takich grach jak Dishonored.
I na tym zdjęciu jest ta grafika 9/10?W sumie to nic dziwnego bo Sylvan wszystkiemu co leci daje po 9 czy 10 za grafe ;)
Kupujcie, niech twórcy zarobią i wydadzą za kilka lat kolejną część.Raczej już chyba nie będzie. Harvey Smith coś wspominał kiedyś jak dobrze pamiętam, że już pass. Ale liczę na mocne DLC, jak w przypadku poprzedniczki, bo jest interesująca sposobność.
Jedyne czego mi wyraźnie brakuje w tej pozycji, to opcji NG+ (zdecydowanie), ale on ma dojść w przyszłości (takie czasy)Ma być w przyszłym miesiącu, plus dodatkowe opcje ustawienia poziomu trudności.
We’re pleased to announce that even more options to customize your experience to your unique playstyle are coming next month in a free update that will include a New Game + mode and new Custom Difficulty settings. Stay tuned in the coming weeks for more details on the free update content and release date.
Na tym zdjęciu jest elitarny strażnik. :>I na tym zdjęciu jest ta grafika 9/10?Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
W sumie to nic dziwnego bo Sylvan wszystkiemu co leci daje po 9 czy 10 za grafe ;)
Chętnie dorwę Jindosha bez zdradzania obecności. Nie można używać dźwigni bo cwaniak od razu wie gdzie jesteśmy i wysyła swoje robociki.Nie można się z nim w ogóle spotkać w tej misji ;)
Wie ktoś może czy jest możliwość resetu i jeszcze raz wydania run na zdolności?Niestety nie pamiętam, a po paczu jeszcze nie odpalałem gry. Niedługo zasiądę jako Emily na High Chaos.
Nie można się z nim w ogóle spotkać w tej misji
Ok czyli rozumiem, że nie można doprowadzić do tej rozmowy co stoi w tym korytarzu ze składaną podłoga. Ciekawe.Dokładniej mówiąc to nie doprowadzić do tego, by Cię przywitał w swojej posiadłości. Nawet przez mikrofon. Czyli żeby nawet nie wiedział, że już jesteś.
Zacząłem grać wczoraj w NG+ i taka ciekawostka. Mamy dostęp do mocy zarówno Emilki jak i Corvo! Nie muszę pisać jakie daje to możliwości 8)W sensie? Że jak przeszedłeś np. grę raz Corvo i dajesz NG+ to masz też przy okazji wszystkie moce Emily kiedy ją wybierasz? Tak jakby same się odblokowały bez konieczności przejścia?
W sensie? Że jak przeszedłeś np. grę raz Corvo i dajesz NG+ to masz też przy okazji wszystkie moce Emily kiedy ją wybierasz? Tak jakby same się odblokowały bez konieczności przejścia?
We’re pleased to announce that we’re releasing a free trial for Dishonored 2 on April 6th! Available on PlayStation 4, Xbox One, and PC, the free trial will allow players to dive into the first three missions of the campaign as either Empress Emily Kaldwin or the royal protector, Corvo Attano.
The free trial can be downloaded from Dishonored 2’s store page on the PSN Store, Xbox Marketplace, and Steam. What’s more, players that decide to upgrade to the full game during or after the free trial will keep all of the saves made during the trial, and can continue enjoying Dishonored 2’s campaign from where they left off.
Czyli musiała być mega słabiutka sprzedaż jak dają takie duże demko.W drugim tygodniu po premierze była w UK już słabsza sprzedaż o 38% od jedynki po premierze. Oczywiście dotyczy to retaila. Szkoda, bo gra jest zacna, ale imo jedynka nie do pobicia.
Mój problem z dishonored zawsze był taki, że nie potrafiłem się zdecydować jak grać. Na cichacza, na rozpierdziel czy bez mocy. Przez to nie skończyłem jeszcze jedynki ;)Za pierwszym razem polecam grać bez znaczników i na cichacza - wczuwa totalna. Kolejny raz rozwałka na maksa. Trzeci jak już się wie co i jak cisnąć bez mocy.
Mnie właśnie trochę łażenie po cichu wkurza tutaj, ale po raz kolejny, nie wiem czemu bo przecież wszystko działa tutaj jak powinno.No też nie wiem, bo możliwości jest miliard - pod stołami, na żyrandolach, po dachach, w kanałach, jako szczur, ryba, strażnik, z mocami, bez mocy.... ;)
Ryo, Sylvan.Od razu napiszę, że dwójkę na razie jeden raz przeszedłem.
Dlaczego według Was jedynka lepsza?
Ja do Dishonored podchodzę głównie gameplayowo i pomijam fabułę bo nie chce mi się tracić czasu na czytanie tych wszystkich notatek, pamiętników, historii o tranie, pustce, wierszy, piosenek itd.No to bardzo źle ;) Dishonored to w 50% własnie świat, pamiętniki, notatki, historia tranu, wall of light, relacje pomiędzy postaciami z listów, przyczyny i pogłębianie kryzysu, podejście innych wysp do księstwa i mógłbym tak wymieniać i wymieniać. Gameplay jest tylko miłym dodatkiem do wspaniałej i niespotykanie wręcz bogatej historii ;)
Ryo, Sylvan.Od razu napiszę, że dwójkę na razie jeden raz przeszedłem.
Dlaczego według Was jedynka lepsza?
Na ten moment jedynka lepsza, bo lepiej imo wypada fabularnie, plaga szczurów, która ma swoje kuriozalne wytłumaczenie, prowadzenie historii, mnóstwo smaczków, powiązań pomiędzy postaciami, budowanie całościowej wizji świata, pozostałych wysp i ich historia, genialne postacie ze świetnym voice castem, setting (wiktoriański Londyn + steampunk) mimo wszystko dla mnie lepszy niż gorące (kubańskie) Serkonos, co nie znaczy, że to drugie jest złe. Młody Corvo, cesarska intryga, przekupstwo, zdrady, mocarne DLC, które dodaje mnóstwo do fabuły. W dwójce już za mocny nacisk poszedł na wiedźmowe sprawy (co zrozumiałe po zakończeniu DLC i 15 latach w przód). Jedynka była prekursorem, powiew świeżości pomimo wyraźnych i nigdy nieskrywanych zapożyczeń z innych gier (Thief, Deus). Mam też po prostu do niej sentyment, bo okazała się czarnym koniem.
Mission+:
Take a trip back in time to any previously completed mission from the campaign and experiment freely with all powers and weapons.
Black and White:
Feeling moody? Black and White mode lets you experience the game in a new visual style. This filter does exactly what it says on the tin, but all blood will remain red. See? Moody. You can toggle between Black and White mode and the original color mode at any time.
Not only that, but only Dishonored 2 players who log in with their account will also gain access to the original pre-order bonus, the Imperial Assassin’s Pack. When you stop by the Dreadful Wale, you’ll find all the bonus items in the pack waiting for you in your cabin. These include the following:
Duelist’s Luck bone charm
Void Favor bone charm
In-game Antique Serkonan Guitar for Emily or Corvo to interact with
In-game book: Goodbye, Karnaca – A Musician’s Farewell
500 bonus coins
Po ograniu preya nabrałem ochoty na inne gry Arkane i chyba po RDR2 zaopatrzę się w Preya :angel:No to fajnie, dobrze mieć dwa Prey'e :)
:angel:Po ograniu preya nabrałem ochoty na inne gry Arkane i chyba po RDR2 zaopatrzę się w Preya :angel:No to fajnie, dobrze mieć dwa Prey'e :)