Forum GameOnly.pl

Current Gen => Multiplatformowe Current Gen => Wątek zaczęty przez: lupinator w Grudnia 03, 2015, 03:36:03 am

Tytuł: Chernobyl VR Project
Wiadomość wysłana przez: lupinator w Grudnia 03, 2015, 03:36:03 am
Nie wiem za bardzo w jakim dziale/temacie to umieścić, ale pomyślałem, że jednak dam tak. Polacy robią interaktywną aplikację/grę na Oculusa/Morfeusza i mobline sprzęty, która pozwoli chodzić po Prypeci.

https://www.youtube.com/watch?v=gYg0g4NqWfg

(http://image.noelshack.com/fichiers/2015/49/1449108262-chernobyl-vr-info-1.jpg)

(http://image.noelshack.com/fichiers/2015/49/1449108262-reality-51-info-1.jpg)

(http://image.noelshack.com/fichiers/2015/49/1449108263-reality-51-info-2.jpg)

https://www.youtube.com/watch?v=rP9hegh3DCY
Tytuł: Odp: Chernobyl VR Project
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Grudnia 03, 2015, 10:43:50 am
Tak tylko powiem, ze bylem w Mediolanie w muzeum Leonarda da Vinci i mialem po raz pierwszy okazję skorzystać z oculusa i przespacerować się po pracowni mistrza. Pierwsze wrażenie: wow, bajer. Po kilku minutach:
-tragiczna rozdzielczość która odbiera większość funu, widać pojedyncze piksele i to raczej nie wada softu
-klatkowanie które odbiera resztę funu, ale to akurat pewnie wada zjebanej apki
-ciężkie to gówno, wisi na głowie, po godzinie grania pewnie bym miał dość
-ale godziny pewnie bym nie wytrzymał bo już po kilku minutach czułem dyskomfort i dezorientacje.

Podsumowując, jako ciekawostka ok, ale jako maszynka do grania to w moim przypadku raczej nie zda egzaminu.
Tytuł: Odp: Chernobyl VR Project
Wiadomość wysłana przez: Ryo w Grudnia 03, 2015, 10:46:16 am
-ale godziny pewnie bym nie wytrzymał bo już po kilku minutach czułem dyskomfort i dezorientacje.
To pewnie kwestia przyzwyczajenia mózgu. Tak samo jak z okularami.
Tytuł: Odp: Chernobyl VR Project
Wiadomość wysłana przez: windomearl w Grudnia 03, 2015, 10:53:05 am
Ciekawe tylko ile takie przyzwyczajenie mozgu zajmuje czasu.
Tytuł: Odp: Chernobyl VR Project
Wiadomość wysłana przez: Kert w Grudnia 03, 2015, 10:59:54 am
-ale godziny pewnie bym nie wytrzymał bo już po kilku minutach czułem dyskomfort i dezorientacje.
To pewnie kwestia przyzwyczajenia mózgu. Tak samo jak z okularami.
Myślę, że kreatorzy dyskomfort płynący z użytkowania Virtual Boya i te hełmy VR z lat 90-tych wielkości piłki lekarskiej też po części tłumaczyli kwestią przyzwyczajenia :troll: