Autor Wątek: Strategia Activision: Jedno studio - jedna gra  (Przeczytany 2450 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Strategia Activision: Jedno studio - jedna gra
« dnia: Lipca 08, 2010, 12:44:16 pm »
Cytuj
Współcześnie projekty wymagają większej uwagi, dlatego nie ma sensu, by jedno studio pracowało nad kilkoma grami jednocześnie. To złota zasada, której zamierza trzymać się Activision.

Jeden z największych wydawców na świecie, Activision, nie jest skłonny do powierzania jednej ekipie więcej, niż jednego projektu naraz. "To już nie ma sensu" - mówi Dave Stohl. "Ludzie chcą swobody, chcą przeznaczyć wszystkie dostępne środki, gdy stają przed wielką szansą. To właśnie usiłujemy robić" - dodaje.

Najlepszym tego wyrazem ma być zmiana polityki w zakresie serii Guitar Hero. "Nie próbujemy już tworzyć tak wielu wydań, jak w przeszłości" - podkreśla Stohl. "To dobra rzecz, ponieważ upraszcza strategię wprowadzenia jednej konkretnej części na rynek, a poza tym można większy nacisk położyć na innowacje".

Zaznacza również, że każda premiera gry spod szyldu Activision jest dla wydawcy znacząca. "Współcześnie wielką rolę odgrywają światowe premiery na największych platformach z mocnym sieciowym wsparciem. Zarówno szanse, jak i projekty, są po prostu większe" - kończy przedstawiciel amerykańskiego wydawcy.
http://www.gram.pl/news_8Q7rHO,6_Strategia_Activision_Jedno_studio_jedna_gra.html