Autor Wątek: Tekken (working title)  (Przeczytany 4421 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Tekken (working title)
« dnia: Czerwca 08, 2011, 22:40:03 pm »
Official PR - TEKKEN Under Development for Wii U and Nintendo 3DS
Cytuj
TOKYO, JAPAN – June 7th, 2011 – Leading video game publisher and developer NAMCO BANDAI Games Inc. today announced that two new TEKKEN™ titles are under development on two Nintendo platforms; Wii U™, which Nintendo Co., Ltd. is expected to launch in 2012, and Nintendo 3DS™.

Selling more than 40 million units globally, the TEKKEN™ franchise is one of the most popular fighting game series of all time, featuring unique characters, fastaction, and original storylines for each of the title’s iconic characters. The TEKKEN™ franchise has a rich history with Nintendo, having first appeared on the company’s platforms 11 years ago with ‘TEKKEN ADVANCE™’, which released in December 2001 for GAME BOY ADVANCE™.

Wii U™ and Nintendo 3DS™ will bring TEKKEN™ into the next generation, and the third dimension, for Nintendo players – who can expect more dynamic and thrilling fighting experiences than ever before.

‘TEKKEN™ (working title)’ for Wii U™ will bring the ‘TEKKEN™’ franchise to a Nintendo home video game console for the first time, making full use of the new platform’s cutting-edge performance to deliver a new fighting sensation for TEKKEN games™.

‘TEKKEN™ (working title)’ for Nintendo 3DS™ will see the famous King of Iron Fist Tournament fought in the third-dimension for the first time, with Nintendo 3DS™ delivering a more realistic and dynamic TEKKEN™.

Release dates and prices for the new TEKKEN™ titles are to be confirmed. For more information, please visit: www.namcobandaigames.com; http://www.facebook.com/Tekken; http://www.twitter.com/Harada_TEKKEN

PR email

Wywiad z Katsuhiro Harada plus kilka nowych ujęć z Tekkena

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Tekken (working title)
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 08, 2011, 22:55:17 pm »
Hmm nie grałem w nowego Tekkena na ps3, ale czy to nie wygląda trochę jak Tekken DR ? Graficznie kompletnie nie miażdży.

Jacek84

  • Gość
Odp: Tekken (working title)
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 09, 2011, 15:15:05 pm »
Hmm nie grałem w nowego Tekkena na ps3, ale czy to nie wygląda trochę jak Tekken DR ? Graficznie kompletnie nie miażdży.
Bo to jest Tekken: DR jak na moje. Dodali tylko te ficzery, które chcą umieścić ostatecznie w wersji na Wii-U w ramach prezentacji.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Tekken (working title)
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 13, 2011, 16:24:55 pm »
Tekken Wii U - more details
Cytuj
- based off of Tekken 6
 - multiple new features
 - draw on your opponents face if you beat them in a match
 - whatever you draw there may stay on their character for up to a year
 - stage editor
 - upload your stages to the internet
http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=160563

Jacek84

  • Gość
Odp: Tekken (working title)
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 13, 2011, 16:26:13 pm »
Tekken Wii U - more details
Cytuj
- draw on your opponents face if you beat them in a match
 - whatever you draw there may stay on their character for up to a year
http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=160563
Mam nadzieję, że się wycofają z tego bo każdy w online będzie miał penisa na ryju.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Tekken (working title)
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 09, 2011, 10:15:45 am »
Tekken producer keeping quiet about Wii U/3DS projects
Cytuj
Namco Bandai has been rather quiet about Tekken 3D… and we know even less about Tekken for Wii U. With such little information distributed, one would hope that we’d receive news sooner rather than later.
But no dice. By the look of things, we won’t be hearing about either project anytime soon. When asked about the 3DS/Wii U games, Tekken series producer Katsuhiro Harada said, “The Nintendo projects are top secret and we can’t talk about it at the moment, sorry!”
Both titles are obviously early on in development. I expect that Namco Bandai will talk about Tekken 3D within the next few months or perhaps early next year, but Tekken Wii U is most likely farther away. We’ll just have to keep our patience!
http://nintendoeverything.com/71310/

el becetol

  • Gość
Odp: Tekken (working title)
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 09, 2011, 10:21:57 am »
No w nowym N+ jest wywiad w którym twórcy mówią że Tekkeny na N są dopiero w fazie koncepcyjnej, więc nie ma co się cisnąć o informacje skoro oni dopiero ustalają jak te gry maja wyglądać. Za dwa lata może coś będzie wiadomo  8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Tekken (working title)
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpnia 09, 2011, 11:13:20 am »
Tak samo jak miał być Burnout na Wii. Dzięki temu dostaniemy Burnout Crash.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Tekken (working title)
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpnia 16, 2011, 09:44:58 am »

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Tekken (working title)
« Odpowiedź #9 dnia: Października 05, 2011, 09:40:24 am »
Tekken for the Wii U is still in early stages
Cytuj
For Wii U, at the moment, the core members aren't really assigned to that yet. We have a different group outside the Tekken Project within our company that works on advanced technology. So that section is currently evaluating the hardware and the specs, and what would be necessary to create a Tekken on [Wii U]. Once their evaluation and research is done, they'll kick it to us and we'll start laying out the specs for that. But we're not at that point yet.
http://wiiublog.com/blog/2011/10/5/tekken-for-the-wii-u-is-still-in-early-stages.html

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Tekken (working title)
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 11, 2012, 10:20:24 am »
Tekken producer still researching Wii U tech, looking to get a grip on things by 2013
Cytuj
“We’re still in the research phase of the capabilities of the hardware so we’re not sure about which aspect is really going to stand out. We probably won’t understand that fully until some time next year.” - Tekken series producer Katsuhiro Harada
http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=171732

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Odp: Tekken (working title)
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 29, 2012, 09:55:07 am »
Wii U idealną platformą dla bijatyk?
Cytuj
Redakcji Nintendo Gamer udało się przeprowadzić rozmowę z Katsuhiro Haradą, który aktualnie pracuje nad Tekkenem dla Wii U. Deweloper podzielił się swoimi wrażeniami na temat nowego hardware'u...
Okazało się, że wcześniej Harada miał wątpliwości czy kontroler Wii U nie będzie generować zbyt dużych opóźnień, których nienawidzą hardkorowi miłośnicy bijatyk. Okazało się, że nie ma się czym przejmować - opóźnienie wynosi mniej niż 1/60 sekundy. Harada nazwał je "imponującym" i stwierdził, że w związku z tym Wii U może być znakomitą platformą dla poważnych mordoklepek.

 Twórca z Namco Bandai zapewniał również w wywiadzie, że Tekken Wii U będzie działać ze stałą prędkością 60 klatek na sekundę.

 Największą atrakcją będzie w nowym sprzęcie Nintendo kontroler z wbudowanym ekranikiem dotykowym. Harada uważa, że znakomitym pomysłem byłoby wykorzystanie małego wyświetlacza w celach informacyjnych, identycznie jak w salonach arcade. Ważniejsza jednak nawet byłaby możliwość przeglądania cyfrowych poradników bezpośrednio na ekraniku:

"Bardzo często słyszę o graczach, którzy trzymają poradniki między stopami, kiedy grają w nasze tytuły. Przydatne byłoby więc to, gdybyśmy mogli dystrybuować ulepszone, cyfrowe wersje poradników, które dałoby się oglądać na ekraniku pada" - powiedział Harada.

 Harada chciałby również, by gracze wykorzystywali touchscreen kontrolera Wii U w celu personalizacji zawodników - można by poprzez dotyk tworzyć np. własne malunki, które znalazłyby się później na strojach postaci. Co sądzicie o tych pomysłach?
http://www.ppe.pl/news-14096-Wii_U_idealna_platforma_dla_bijatyk.html