Autor Wątek: Below  (Przeczytany 3118 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Below
« dnia: Czerwca 10, 2013, 20:40:11 pm »


Stylistyka gry strasznie mi sie podoba, mam nadzieje ze bedzie dostepna na start.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Below
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 10, 2013, 20:46:29 pm »
Wygląda bardzo ciekawie. Czekam na więcej info.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Below
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 10, 2013, 22:01:44 pm »







lucid_cola

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 10-03-2013
  • Wiadomości: 315
  • Reputacja: 0
Odp: Below
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 08, 2013, 23:06:13 pm »
Produkcja okazała się być od początku grą muliplatformową. Niech ktoś przeniesie temat :)

http://www.capybaragames.com/2013/08/pause/

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Below
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 09, 2013, 00:24:31 am »
Z powrotem do XoneMulti, niech sobie sonoklapyxboty nadziej nie robią  :roll:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Below
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 11, 2014, 08:53:32 am »
Nowy trailer.


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Below
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 22, 2015, 22:11:19 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/JmZansj4o-M?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Below
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 17, 2016, 08:40:15 am »

iko

  • Gość
Odp: Below
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 19, 2016, 15:52:03 pm »
To wychodzi na PS4? sorry windo, nie wiedziałem, że jest ten temat.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Below
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 19, 2016, 15:57:17 pm »
No to zanim sie założy trzeba poszukać.

iko

  • Gość
Odp: Below
« Odpowiedź #10 dnia: Marca 19, 2016, 16:17:27 pm »
Ale Below nie wychodzi na PS4..

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Below
« Odpowiedź #11 dnia: Marca 19, 2016, 19:10:52 pm »
Cytuj
Like many games on stage at E3, Below will be available on the Xbox One first. Then, after a period of time, CAPY can bring it elsewhere. It’s always been this way.

Do tego na powyzszym trailerze steam jak byk.

Ze strony wydawcy. Naprawdę, przeczytaj cokolwiek zanim będziesz chciał być znawcą.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Below
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 20, 2016, 11:02:24 am »
Premiera gry przeniesiona na bliżej nieokreślony termin.

http://www.capybaragames.com/2016/08/a-short-announcement-about-below/

Cytuj
We told you BELOW would be out this summer. Our team worked hard to make that deadline a reality. But after a strong push, we’ve decided it isn’t ready.

We did a lot of soul searching. We knew we wanted to get it into your hands as soon as possible. We knew the game was there, and we’re super proud of it, but we also knew it needed more time to make sure it lives up to our studio’s standards, and the quality that you expect from our games. From the very beginning, BELOW has been our most ambitious undertaking, and we’re just not quite done excavating its depths, or polishing all of its facets.

Instead of giving you a new, loose release window, we will be going dark while we take the time that we need to complete BELOW without compromise. The next time you see a major BELOW update, that means our game has a firm release date, which we’ll share.

Making games is hard but rewarding work. Accepting, even after this long development, that the game needs more time is difficult, but it’s important that we are honest with ourselves as creators, and with you, the players.

We’re sorry we let you down with yet another delay. But in the end, we need to make certain that the hard work we’ve put into this game turns into something you’ll love, and to us that unfortunately means keeping BELOW in the oven a while longer, until it truly is ready.

Thanks for the continued support, and see you on the other side.