Trzeba się znowu przypodobać graczom. Zapowiedź typu - robimy, kiedyś wyjdzie. Tak też zapowiadali Cyberpranka. Ciekawe co z tego wyjdzie, jeśli studio nie zmieniło podejścia (a wydaje mi się, że nie) to znowu czekają nas lata produkcji i patologii CDPR. Jest jedna zmiana - silnik i współpraca z Epiciem. Z jednej storny, nowy silnik to nie nowość w CDPR, każda ich gra to silnik pisany od początku. Z drugiej, wybierając UE5 nie trzeba zaczynać od zera (więc jedna patologia się kończy, chyba), nowi pracownicy mogą znać narzędzia, itd. Do tego współpraca z Epic może także wpłynąć pozytywnie (jeśli firma potraktuje tytuł jak benchmark, co jest bardzo prawdopodobne). Oby przełożyło się to (pewnie nie) także na priorytety sprzętowe - konsole na pierwszym miejscu, potem PC. Do tego wciąż jest pewna groźba - dział techa CDPR może stwierdzić, że i tak chcą wszystko pozmieniać. Wtedy będzie zabawnie, zmienić silnik po to, aby go przerobić od podstaw. A to jest możliwe...