a czy to nie jest tak, że mają obowiązek wymienić towar jeśli nie spełnia on twoich oczekiwań? nikt nie informuje cię, że ekrany lcd posiadają dp więc jeśli takie znajdziesz uznajesz towar za wadliwy. nie w twoim interesie jest czytać prasę fachową, w ich interesie jest cie o tym poinformować.
gdy wymieniałem ds, bo miał jeden sp gość w punkcie gwarancyjnym zaczął gadkę o w/w. wystarczyło powiedzieć, że nikt mnie o tym nie poinformował, kupując towar nie byłem na to przygotowany, nie spełnia moich oczekiwań i przeszkadza w użytkowaniu. dodatkowo nie ma co słuchać historyjek jakoby trzeba było z tym towarem lecieć do producenta - sprzedawca umieszczając towar na stanie zobowiązuje się rozwiązać wszelkie problemy spoza napraw gwarancyjnych tj. wymiana wadliwego sprzętu na nowy. na sprawdzenie ma się bodaj 7 dni, po tym czasie jedyne co pozostaje to naprawa