Odnosnie samej fabuly to nie mam pojecia czy jest jakos powiazana z poprzednimi czesciami, [maly spoiler] W Dark Mirror wszystko kreci sie wogol zbrojnej organizacji, nazywajcej siebie Red Section, ktora okupuje rafinerie na Alasce, rzad ameryknski wysayla Gabe'a by zbadac sprawe, jako standardowa operacje antyterrorystyczna, maly wglad i okazuje sie ze cos tu nie tak, Gabe znajduje na miejscu zwloki agenta Jacka Millera, pracownika NSA ubranego jak inzynier KemSynth,co tu robi NSA? Udalo mi sie tez znalezc formularze zamowieniowe na cyt. " Sunlumps, grow lights, hydroponics tanks, water lines, watering system", tak sie zastanawiam po co im to w rafineri ropy naftowej....??? Podpisane przez niejakiego Williama Kreisler'a, na kopercie byl napis scisle tajne
[konies spojlerka] Generalnie, Logan zostaje wyslany na misje z samymi pytaniami bez zadnej odpowiedzi, ale jak sam mowi, zamierza sie dowiedziec o co w tym wszystkim chodzi. (nie jestem wstanie nic wieej powiedzie na temat fabuly bo tyle wiem na podstawie grywalnej wersji, ale jesli ktos gral w inne czesci syphon'a to moze cos mu mowia te nazwiska, organiazacja lub cokolwiek
Odnosnie broni:
Mark 23 SD: Fire Rate 2 Damage 4
Bron krotka z tlumikiem, 45mm, idalna bron dla cichego zabojcy
K Bar: Fire Rate 4 Damage 5
Noz, 7 cali dlugosci, standardowy na wyposazeniu US Army
MB 150: Fire Rate 1 Damage 5
standardowy IPCA karabin snajperski, wyposazony w kilka odmian amunicji
-naboje 6mm
-wybuchowe
-x34 (naboje gazowe)
-EDT (naboje paralizujace)
EDT: paralizator o ladunku 625 tys volt,
Dragunov SVD: Fire Rate 1 Damage 5
Radziecki karabinek snajperski uzywany od 1963, Bral udzial w wojnie w Czeczeni i Awganistanie
Spectre SMG: Fire Rate 5 Damage 2
zaprojektowany do walki na krotka odleglosc, uzywany przez policje i oddzialy antyterrorystyczne. Mozna strzelac nabojami pojedynczymi, krotkimi seriami lub ogniem ciaglym.
Makarov: Fire Rate 2 Damage 4
Bron Krotka, zdaje sie ze uzywana kiedys, badz nadal przez rosyjska policje
Walka wrecz: wiadomo
Broni jest na 99% wiecej, to sa te ktore udalo mi sie znalezc w demie.
Akcesoria:
PID - Personal Illumination DEvice malutkie swiatelko pozawalajace na przeszukiwanie ciemnych miejsc
RTL - Linka wystrzeliwana z malego karabinku, mozemy sie po niej poruszac za pomoce specjalnego mechanizmu
NV Goggles - Night Vision
IR Goggles - Infrared, pozwalaja na wykrywanie zrodla ciepla
EDSUGoggles - Electronic Device Sensing Utility, pozwalaja na wykrycie i interakcje z ukrytymi przedmiotami, rzeczami, otoczeniem
Med Kit - Apteczki
Flak Jacket - Kamizelka
Odnosnie Bossow:
Tak sa bossowie, na trzy levele mialem ich trzech, praktycznie na koncu levelu, sa to jakies z reguly specjalne odmiany zolnierzy, na koncu pierwszej jest sniper,drugiej koles co RED JACK sie zowie, jest wielki jak shit i lata zmiotaczem ognia, jedyny sposob aby go zabic to rozwalic butle na jego plecach. Nie byli jakos specjalnie wymagajacy, ale sa, wogole to mam male ale co do AI przeciwnikow, bo najinteligentniejsi to oni nie sa.
Odnosnie Innych Grywalnych Postaci:
W grywalnej wersji ktora posiadam nie ma takiej mozliwosci, ale na zamieszczonym na UMD filmiku jest pokazana misja w ktorej gramy Agentka Lian, wiec prawdopodobnie bedziemy mieli taka mozliwosc. Podczas samej rozgrywki gdy gramy Gabe'm czesto widujemy sie z Agentka Lian, musimy ja oslaniac, pomagac jej, generalnie miec na nia oko
czasami ona pomoze nam.
To tyle odnosnie twoich pytan, tyle moge ci powiedziec na podstawie tej wersji